Het adres kun je veranderen als je T&T op 3 streepjes staat geloof ik.Ienni1983 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:00:
Gisteren met Amazon UK maar weer even op de telefoon gehangen.
Ze gaan nu requesten aan PostNL of het adres gewijzigd kan worden nu die nog in de sorting process zit.
En als dat niet kan dan proberen vanaf het depot in Zwolle.
Verwijderd
Nou, ik hoor het al! Veel mensen krijgen vandaag hun PlayStation 4 
Heel veel plezier ermee, mijne staat momenteel ook alweer op verzonden en kan niet wachten om hem te mogen ontvangen.
Heel veel plezier ermee, mijne staat momenteel ook alweer op verzonden en kan niet wachten om hem te mogen ontvangen.
de aflevering had gisteren al moeten gebeuren.... maar door een fout van mijn kant en van de postnl kant is het mislukt.NotSoSteady schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:01:
[...]
Het adres kun je veranderen als je T&T op 3 streepjes staat geloof ik.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Balen, dat soort dingen kunnen weleens pijnlijk langzaam gaan.Ienni1983 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:03:
[...]
de aflevering had gisteren al moeten gebeuren.... maar door een fout van mijn kant en van de postnl kant is het mislukt.
Verwijderd
Zijn er meer mensen die nog hebben staan 'verzending wordt voorbereid voor verzending' maar dit al sinds gisteren?
Dat zegt niet zoveel, heb wel eens gehad dat dit er stond en ineens oversprong naar de bezorger is onderwegVerwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:05:
Zijn er meer mensen die nog hebben staan 'verzending wordt voorbereid voor verzending' maar dit al sinds gisteren?
Verwijderd
Goedemorgen allemaal,
Ik heb een PS4 besteld in the UK maar het is opeens geannuleerd i.v.m. dat de creditcard niet op mijn naam staat.
Waar kan ik het beste in nederland een PS4 halen zodat ik hem zo snel mogelijk heb?
Ik heb een PS4 besteld in the UK maar het is opeens geannuleerd i.v.m. dat de creditcard niet op mijn naam staat.
Waar kan ik het beste in nederland een PS4 halen zodat ik hem zo snel mogelijk heb?
Ja ik heb er nog 1tje die zo staan bij de BS, de overige 3 zijn al wel binnen gekomen.Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:05:
Had je de afgelopen 2 dagen moeten opletten..Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:07:
Goedemorgen allemaal,
Schijnt dat elke leverancier ondertussen weer wat binnen heeft gehad of deze week nog gaat krijgen.
Ogen en oren open houden en flink F5-en en rondbellen?
Verwijderd
Bij Mediamarkt?Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:05:
Klopt, maar ik ben blij dat amazon me wilt helpen met dit soort dingenNotSoSteady schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:04:
[...]
Balen, dat soort dingen kunnen weleens pijnlijk langzaam gaan.
Net met Sony gebeld over de status en het lijkt dat ze mijn bestelling op steeksproefgewijs eruit hebben gepikt om te controleren of de CC gegevens kloppen. Jaa lekker hooor. Altijd weer ik
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:30:
[...]
Wanneer had je besteld?, en was het een losse?
ik heb hem besteld op 22 November. en een kale ps4 idd.Chibi2k schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:39:
[...]
Wanneer had je besteld? Ik kreeg ook een mail maar totaal niet duidelijk of ik nou bij de levering zat
Beste
Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld.
Zoals je weet is de vraag enorm groot, maar we hebben goed nieuws voor je: deze week ontvangen wij weer een zending van Sony. En jouw PS4 zit daar bij!
Zodra we de Playstations vanuit Sony ontvangen leveren we zo snel mogelijk aan je uit. Zonder tegenbericht zal dat waarschijnlijk al zaterdag, op zijn laatst dinsdag zijn.
Je kunt de status van je bestelling volgen onder Mijn Bestellingen op mijn wehkamp.nl.
Heel veel plezier met je Playstation!
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl klantenservice
Deze email kreeg ik dus gister
PS4 levering van bart smit is hier gewijzigd naar Vrijdag, meer mensen die dit hebben?
Hier wordt hij tussen 10:30 en 12:30 geleverd bij de vestiging.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ja een aantal zijn vandaag binnen gekomen en morgen staat er nog 1 in de planning.PatrickDRD schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:23:
PS4 levering van bart smit is hier gewijzigd naar Vrijdag, meer mensen die dit hebben?
Intertoys heeft zijn playstation 4 uit het assortiment gehaald, de checker geeft constant aan dat ie beschikbaar is. Berrygoosie please?
Die affiliate link en een pagina zonder het knopje bestel zegt genoeg.tristan93 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:16:
http://www.gamereviewer.n...utm_campaign=Headliner.nl
En dat bij Dixons? Geloof er geen snars van
Verwijderd
Mazzel zeg..Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:20:
[...]
[...]
ik heb hem besteld op 22 November. en een kale ps4 idd.
Beste
Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld.
Zoals je weet is de vraag enorm groot, maar we hebben goed nieuws voor je: deze week ontvangen wij weer een zending van Sony. En jouw PS4 zit daar bij!
Zodra we de Playstations vanuit Sony ontvangen leveren we zo snel mogelijk aan je uit. Zonder tegenbericht zal dat waarschijnlijk al zaterdag, op zijn laatst dinsdag zijn.
Je kunt de status van je bestelling volgen onder Mijn Bestellingen op mijn wehkamp.nl.
Heel veel plezier met je Playstation!
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl klantenservice
Deze email kreeg ik dus gister
Ik heb op 23 november besteld..

Veel plezier alvast..
Heel frustrerend, dat telkens tussen neus en lippen door melden dat je meerdere Playstations overal vandaan trekt.NotSoSteady schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:25:
[...]
Ja een aantal zijn vandaag binnen gekomen en morgen staat er nog 1 in de planning.
Misschien doe je niks verkeerd, maar je weet zelf ook waar je mee bezig bent...
Staat gewoon een knopje 'bezorgen' hoor?NotSoSteady schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:27:
[...]
Die affiliate link en een pagina zonder het knopje bestel zegt genoeg.
Verwijderd
Je kunt de ps4 niet meer toevoegen aan je winkelmandje.MrvH schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:15:
[...]
Had er nog 1 in m'n winkelmandje staan.. Na een hoop twijfelen toch maar besteld.
Weet iemand hier toevallig of ik hem wel zaterdag geleverd krijg, als ik hem nu in mijn winkelmandje heb staan?
Anders ga ik maar even bellen. Heb weinig zin om anders 2 weken te moeten wachten op mijn geld.
Verwijderd
Ja, helaas wel voor 1tje. De andere die ik voor mijn zwager heb besteld komt wel vandaag.PatrickDRD schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:23:
Ik zeg het trouwens verkeerd. De mijne komt vandaag, die voor mijn zwager pas morgen.
In tijden van oorlog, ieder voor zichVerwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:32:
[...]
Ja, helaas wel voor 1tje. De andere die ik voor mijn zwager heb besteld komt wel vandaag.
Ik zeg het trouwens verkeerd. De mijne komt vandaag, die voor mijn zwager pas morgen.
Volgens mij is een artikel bij Intertoys 'gereserveerd' als je hem in je winkelmandje heb staan (had hem in m'n winkelmandje staan sinds 7.15 uur vanmorgen). Ik heb een bevestiging gekregen waar op staat dat hij 8 februari geleverd wordt.Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:30:
[...]
Je kunt de ps4 niet meer toevoegen aan je winkelmandje.
Weet iemand hier toevallig of ik hem wel zaterdag geleverd krijg, als ik hem nu in mijn winkelmandje heb staan?
Anders ga ik maar even bellen. Heb weinig zin om anders 2 weken te moeten wachten op mijn geld.
Geld stond er de laatste keer binnen 2 werkdagen op van Intertoys, die 10 werkdagen is een standaardtermijn. Gaat over het algemeen dus veel sneller.
Tja Wehkamp levert random uit, want mensen die in Dec hebben besteld hebben het al en mensen in Nov nog niet, daarom mijn order geannuleerd bij WehrampVerwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:27:
[...]
Mazzel zeg..
Ik heb op 23 november besteld..
![]()
Veel plezier alvast..

Sommige mensen die rond 16 dec hebben besteld hadden in januari hun PS4 al via WehkampVerwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:40:
Ik heb begin december besteld bij Wehkamp, en heb nog niks mogen ontvangen!

Ik werd net gebeld door game mania rotterdam, maar had hun telefoontje net gemist.
Maar ik ga er van uit dat er een PS4 klaar staat.
Zal zo eventueel nog even bellen voor bevestiging.
Als iemand nog een PS4 wilt PM even.
Je kan hem dan onder mijn naam halen voor de normale verkoopprijs.
Volgens mij was het de normale PS4 pakket van 399.
Verwijderd
Pm verstuurdfalcon123 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:42:
Ik werd net gebeld door game mania rotterdam, maar had hun telefoontje net gemist.
Verwijderd
Zojuist even de nodige mobiele eenheid uitgehangen...
Intertoys geeft aan vandaag een T&T uit te leveren en morgen het pakketje.. Dus als je vandaag (door middel van de link toen) eentje hebt besteld krijg je die morgen
Bartsmit heeft vandaag een levering die al op verstuurd staat, morgen of overmorgen krijgen ze nog wat binnen en de mensen die dus gisteren besteld hadden en nog niks binnen hadden krijgen morgen overmorgen wat uiterlijk maandag.
Mediamarkt kan ik geen touw aan vastknopen!
Sony.nl morgen, dit gaat dan via TNT post, hiervan krijg je nog een smsje
Intertoys geeft aan vandaag een T&T uit te leveren en morgen het pakketje.. Dus als je vandaag (door middel van de link toen) eentje hebt besteld krijg je die morgen
Bartsmit heeft vandaag een levering die al op verstuurd staat, morgen of overmorgen krijgen ze nog wat binnen en de mensen die dus gisteren besteld hadden en nog niks binnen hadden krijgen morgen overmorgen wat uiterlijk maandag.
Mediamarkt kan ik geen touw aan vastknopen!
Sony.nl morgen, dit gaat dan via TNT post, hiervan krijg je nog een smsje
Verwijderd
Net een geweldig telefoon gesprek gehad met Wehkamp.Jay47 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:41:
[...]
Sommige mensen die rond 16 dec hebben besteld hadden in januari hun PS4 al via Wehkamp
Uiteraard begonnen met de "wanneer" vraag, en heel mijn verhaal afgestoken.
Toen opeens aan de andere kant "waarmee kan ik u van dienst zijn?"....

Dus weer (na een diepe zucht van mijn kant) het hele verhaal afgestoken, en gezegd dat ik gisteren een teleurstellende mail gekregen had, maar dat er dus wel iemand is die een dag voor mij besteld had, en hem wel heeft gekregen..
"Als u die mail gekregen heeft, dan zit u er niet bij". Werd verteld..
Dus ik weer verteld dat op hun eigen site een review staat van iemand die dus ook zo'n mail gekregen had, maar toch geleverd kreeg...
"Als u een mail heeft gehad dat u er niet bij zit, dan zit u er helaas niet bij"..

Kunt u dan vertellen tot wanneer er dan wel geleverd is?
"Nee dat doet helaas een andere afdeling.."
"Maar wacht u gewoon maar even af, zodra wij weer een levering krijgen, krijgt u vanzelf bericht"
AAAAARRRGG
Dus heb ze vriendelijk bedankt voor de "non-informatie, en het mailtje dat geen drol voorsteld..
Prutsers!
Hier nog even de review van de gelukkige:
super console
16-12-2013 - marco291, DORDRECHT
Doet alles wat je van een next-gen console kan verwachten met name multitasking op de console super snel downloaden en installeren van.spellen zeker 3 X zo snel dan PS3
En ondanks mail dat ik niet bij de 2e levering zat wehkamp toch geleverd super service van wehkamp hartelijk dank
Algemene beoordeling
Ja ik kreeg 2 keer een mail van Wehkamp in midden dec dat ik erbij zou zitten, en werd toen paar dagen later ook nog gebeld door hun dat ik erbij zat. Maar hebt nooit een PS4 ontvangen. ik heb in Januari maar mijn order geannuleerd stelletje prutsers.
Ik heb in Januari 4x een mail moeten sturen met een simpele vraag, maar kreeg 3x een antwoord op een vraag wat ik niet stelde. Dus mailtje 4 was een boos mailtje moet koeienletters dat ze beter moeten lezen.
Uiteindelijk werd ik gebeld door hun en die gene kon mijn vraag wel beantwoorden. En ja hoor ze leveren random uit en lezen hier mee op tweakers. Dus toen heb ik gelijk mijn order geannuleerd. Ze naaien mij ik naai hun lekker 500 euri op mijn rekening terwijl ik maar 425 had betaald voor de megbundel! Omdat je toen de cadeaukaarten van Wehkamp met 15% korting kon kopen bij AH
Ik heb in Januari 4x een mail moeten sturen met een simpele vraag, maar kreeg 3x een antwoord op een vraag wat ik niet stelde. Dus mailtje 4 was een boos mailtje moet koeienletters dat ze beter moeten lezen.
Uiteindelijk werd ik gebeld door hun en die gene kon mijn vraag wel beantwoorden. En ja hoor ze leveren random uit en lezen hier mee op tweakers. Dus toen heb ik gelijk mijn order geannuleerd. Ze naaien mij ik naai hun lekker 500 euri op mijn rekening terwijl ik maar 425 had betaald voor de megbundel! Omdat je toen de cadeaukaarten van Wehkamp met 15% korting kon kopen bij AH
[ Voor 4% gewijzigd door Jay47 op 06-02-2014 11:08 ]
Verwijderd
zou leuk zijn als programma's als Tros radar hier ook mee kijken.Jay47 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:06:
Ja ik kreeg 2 keer een mail van Wehkamp in midden dec dat ik erbij zou zitten, en werd toen paar dagen later ook nog gebeld door hun dat ik erbij zat. Maar hebt nooit een PS4 ontvangen. ik heb in Januari maar mijn order geannuleerd stelletje prutsers.
Jullie krijgen tenminste nog reacties op de mailtjes etc.
BasGroup laat ons gewoon lekker links liggen en reageert nergens op, alleen als je gaat bellen.
BasGroup laat ons gewoon lekker links liggen en reageert nergens op, alleen als je gaat bellen.
Verwijderd
Toch maar even gebeld met Intertoys.MrvH schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:34:
[...]
Volgens mij is een artikel bij Intertoys 'gereserveerd' als je hem in je winkelmandje heb staan (had hem in m'n winkelmandje staan sinds 7.15 uur vanmorgen). Ik heb een bevestiging gekregen waar op staat dat hij 8 februari geleverd wordt.
Geld stond er de laatste keer binnen 2 werkdagen op van Intertoys, die 10 werkdagen is een standaardtermijn. Gaat over het algemeen dus veel sneller.
Zij geven aan dat het plaatsen in het winkelwagentje niets wil zeggen en dat er ook geen voorraad is.
Dus als ik nu bestel en dus niets ga krijgen, moet ik 10 dagen op mijn geld wachten. Eens even denken of het me dat waard is.
Zou ook nog via creditcard kunnen betalen. Dan voel ik het niet direct in de portemonnee.
Verwijderd
hoezo heb je er nog een bij IT besteld. Je hebt er pas nog een voor mijn neus weg gekaapt bij dixons veghel.Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:16:
[...]
Toch maar even gebeld met Intertoys.
Zij geven aan dat het plaatsen in het winkelwagentje niets wil zeggen en dat er ook geen voorraad is.
Dus als ik nu bestel en dus niets ga krijgen, moet ik 10 dagen op mijn geld wachten. Eens even denken of het me dat waard is.
Zou ook nog via creditcard kunnen betalen. Dan voel ik het niet direct in de portemonnee.

Intertoy en ik maar denken dat jullie het over IT's hadden.
Verwijderd
Er stond er nog 1 in mijn winkelwagen. Heb dus nog niks besteld.Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:17:
[...]
hoezo heb je er nog een bij IT besteld. Je hebt er pas nog een voor mijn neus weg gekaapt bij dixons veghel.
Daarnaast heb ik die van de Dixons aan een maat van mij gegeven (zonder winst hierop te maken), omdat hij zijn PS3 al verkocht had en ik nog niet.
Èn mijn zwager zoekt er ook nog 1 en aangezien hij niet in de gelegenheid is om heel de dag op internet te kijken, houd ik dit forum nog in de gaten.
Als we dalijk alle3 voorzien zijn, dan zal ik mijn overige pre-orders cancelen.
Als ik er daarvan 1 vergeet (zijn er een aantal namelijk) dan zal ik hem hier aanbieden en anders alsnog laten vervallen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 11:28 ]
Verwijderd
ps4 hunter voor iederee rechtvaardigVerwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:24:
[...]
Er stond er nog 1 in mijn winkelwagen. Heb dus nog niks besteld.
Daarnaast heb ik die van de Dixons aan een maat van mij gegeven (zonder winst hierop te maken), omdat hij zijn PS3 al verkocht had en ik nog niet.
Èn mijn zwager zoekt er ook nog 1 en aangezien hij niet in de gelegenheid is om heel de dag op internet te kijken, houd ik dit forum nog in de gaten.
Als het maar niet over de ruggen/reserveringen van anderen gaatVerwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:27:
[...]
ps4 hunter voor iederee rechtvaardigsounds fair enough
Verwijderd
Precies. Zit in hetzelfde schuitje als jij.Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:27:
[...]
ps4 hunter voor iederee rechtvaardigsounds fair enough
Al heb ik achteraf wel een beetje spijt dat ik mijn PS4 weer aan mijn kameraad gegeven heb.
Nu wel mooi de tijd gehad om nog een aantal spellen op de PS3 uit te spelen.
En de jacht op de PS4 is ook leuk moet ik zeggen.
Zal het gaan missen als we dalijk voorzien zijn.
Hoe werkt het winkelmandje systeem op intertoys.nl?
Ik zie net dat ik op mijn telefoon nog een playstation 4 in mijn winkelmandje staan van vanochtend. Worden producten die je in je mandje zet 'gereserveerd'?
Oeps, staat hierboven al.
Ik zie net dat ik op mijn telefoon nog een playstation 4 in mijn winkelmandje staan van vanochtend. Worden producten die je in je mandje zet 'gereserveerd'?
Oeps, staat hierboven al.
[ Voor 7% gewijzigd door mymind* op 06-02-2014 11:35 ]
Dat lijkt mij van niet.mymind* schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:34:
Verwijderd
Als je een stukje hoger kijkt...mymind* schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:34:
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:16:
[...]
Toch maar even gebeld met Intertoys.
Ik zag het het net. Volgende keer toch maar even op de groene balk rammenVerwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:35:
[...]
Als je een stukje hoger kijkt...
[...]
Eindelijk m'n ps4 kunnen gaan halen bij lokale intertoys , gereserveerd op 25 september 2013 , dus mocht wel eens tijd worden
I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...
Veel plezier er maar mee dan! ; )Dj.Restyle schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:39:
Eindelijk m'n ps4 kunnen gaan halen bij lokale intertoys , gereserveerd op 25 september 2013 , dus mocht wel eens tijd worden
Inderdaad. Ik denk dat het een goed idee is om een topic aan te maken op Trosradar.nl, aangezien het Wehkamp Webcare Team ook daar actief is. Alleen moet je wel kunnen aantonen dat Wehkamp niet chronologisch levert, door bijvoorbeeld orderbevestigingen en leveringsbewijzen te tonen waaraan dit duidelijk zichtbaar is. Wellicht dat 2 individuen hiertoe bereid zijn.Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:09:
[...]
zou leuk zijn als programma's als Tros radar hier ook mee kijken.
Don't force or hold back anything that is meant to come natural
Tja, ik vind dit toch niet helemaal Tros Radar waardig om eerlijk te zijn. Er is gewoon ontzettend weinig onduidelijkheid en die mensen worden de oren van hun kop afgezeurd. Ze hebben misschien wat steekjes laten vallen bij die leveringen, maar zij zijn nu ook een beetje de dupe van het feit dat er zo weinig geleverd wordt. Laat Tros Radar maar lekker aandacht besteden aan ergere problemen, bedrijven die écht heel erg slechte service leveren.GreenT schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:44:
[...]
Inderdaad. Ik denk dat het een goed idee is om een topic aan te maken op Trosradar.nl, aangezien het Wehkamp Webcare Team ook daar actief is. Alleen moet je wel kunnen aantonen dat Wehkamp niet chronologisch levert, door bijvoorbeeld orderbevestigingen en leveringsbewijzen te tonen waaraan dit duidelijk zichtbaar is. Wellicht dat 2 individuen hiertoe bereid zijn.
Kijk hier nog maar eens even naar: http://www.belastingdiens..._zo_ja_hoe_bereken_ik_datIk heb gelukkig de mazzel dat ik familie heb die in Amerika wonen en regelmatig op de koffie komen. Een garantiegeval kan ik gewoon daar af laten handelen, duurt alleen iets langer voordat hij weer daar is.
Met de invoerrechten zie ik het probleem ook nog steeds nietDie hoef ik niet te betalen omdat er niet meer dan 430 euro aan waarde ingevoerd gaat worden.
En ik laat ze natuurlijk even een potje fifa spelen om te testen
Wordt wel een erg duur grapje zo natuurlijk...
Even alles lezen, het wordt door een persoon meegenomen de grens over (dus niet via de post).TrozA schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:48:
[...]
Kijk hier nog maar eens even naar: http://www.belastingdiens..._zo_ja_hoe_bereken_ik_dat
Wordt wel een erg duur grapje zo natuurlijk...
Verwijderd
Toch maar even gemaild..
Geachte heer / mevrouw,
Gisteren heb ik voor de zoveelste keer een mailtje gehad dat ik niet bij de levering zit voor de PS4.
Oke, prima ik wacht het af.
Zojuist iemand op het tweakers forum gesproken die dus wel zijn PS4 toegezonden krijgt.
Hij heeft 22 november besteld, en ikzelf een dag later...
Toen ben ik gaan bellen met jullie klantenservice, en wederom tevergeefs.
Weer die standaard praatjes, met als klap op de vuurpijl dat ik nog maar even moest afwachten.
Want hij komt er heus wel aan..
Nou is het wachten geen probleem voor mijzelf, maar heb hier twee kinderen zitten, die al vanaf 23 november zitten te wachten, te wachten en te wachten...
Tevens lees ik op verschillende fora dat jullie random uitleveren.
Heel slecht dit!
Ik verwacht dan ook een antwoord op mijn vragen en geen standaard mail reply.
X.X. Xxxxxxxxx
Xxxxxxxx
Geachte heer / mevrouw,
Gisteren heb ik voor de zoveelste keer een mailtje gehad dat ik niet bij de levering zit voor de PS4.
Zojuist iemand op het tweakers forum gesproken die dus wel zijn PS4 toegezonden krijgt.
Weer die standaard praatjes, met als klap op de vuurpijl dat ik nog maar even moest afwachten.
Nou is het wachten geen probleem voor mijzelf, maar heb hier twee kinderen zitten, die al vanaf 23 november zitten te wachten, te wachten en te wachten...
Heel slecht dit!
X.X. Xxxxxxxxx
Xxxxxxxx
Misschien valt de grens wel gewoon op 22 november? Is natuurlijk balen maar ja...
Verwijderd
Voor je kinderen of voor jezelf?Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:53:
Toch maar even gemaild..
Geachte heer / mevrouw,
Heel slecht dit!
X.X. Xxxxxxxxx
Xxxxxxxx
Mijn status bij BS staat nog steeds op behandeling, gisteren besteld om 12:25.
Waarom blijven mensen nog steeds halsstarrig wachten op de Wehkamp. Het moge onderhand wel duidelijk zijn dat Wehkamp maar mondjesmaat uitlevert. En je hebt hem 23 november besteld, dus niet met de AH kortingskaarten betaald. Annuleer de boel lekker en bestel hem bij een BS/IT/MM of Sony.nl en je hebt hem volgens mij zo goed als zeker binnen een paar weken.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 12:00 ]
Niet helemaal Tros Radar-waardig? Ik snap niet waar je de lijn moet trekken. Wehkamp is 'mogelijk' bezig met het niet chronologisch leveren van producten, terwijl zij dat wel claimen te doen. Als iemand dat kan bewijzen dan vindt ik het een zeer gegronde reden om Tros Radar er bij te betrekken.JensFC schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:47:
[...]
Tja, ik vind dit toch niet helemaal Tros Radar waardig om eerlijk te zijn. Er is gewoon ontzettend weinig onduidelijkheid en die mensen worden de oren van hun kop afgezeurd. Ze hebben misschien wat steekjes laten vallen bij die leveringen, maar zij zijn nu ook een beetje de dupe van het feit dat er zo weinig geleverd wordt. Laat Tros Radar maar lekker aandacht besteden aan ergere problemen, bedrijven die écht heel erg slechte service leveren.
Verwijderd
Voor mijzelf natuurlijk, mijn twee oudste wonen bij hun moeder en die hebben er al 1.
Hahaha

En ja, het zou zo kunnen zijn dat de grens op 22 november ligt, maar dat maakt de ergernis dan ook gelijk veel groter.
Verwijderd
Waarom annuleer je niet gewoon en bestel je hem bij een IT/BS/MM ??Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:59:
[...]
Voor mijzelf natuurlijk, mijn twee oudste wonen bij hun moeder en die hebben er al 1.
Hahaha
![]()
En ja, het zou zo kunnen zijn dat de grens op 22 november ligt, maar dat maakt de ergernis dan ook gelijk veel groter.
Wat ik bedoel te zeggen is dat niet chronologisch-leveren natuurlijk wat anders is dan niet leveren of ernstigere dingen die vaak bij Radar te zien zijn. Bovendien levert Wehkamp volgens mij wel chronologisch, maar hebben ze simpelweg een keer een foutje gemaakt.GreenT schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:59:
[...]
Niet helemaal Tros Radar-waardig? Ik snap niet waar je de lijn moet trekken. Wehkamp is 'mogelijk' bezig met het niet chronologisch leveren van producten, terwijl zij dat wel claimen te doen. Als iemand dat kan bewijzen dan vindt ik het een zeer gegronde reden om Tros Radar er bij te betrekken.
Verwijderd
Klopt het als ik een bestelling vanmorgen heb geplaatst bij intertoys dat ik hem morgen of zaterdag heb? Of was het bestellen een fout in het systeem?
Goedemorgen,
Is er iemand die de MM heeft gebeld al?
Heb zelf als eenmalige klant besteld dus ik kan niet zien wat er op de website aangegeven staat qua status.
Is er iemand die de MM heeft gebeld al?
Heb zelf als eenmalige klant besteld dus ik kan niet zien wat er op de website aangegeven staat qua status.
Verwijderd
Heb hem voor nop via oud werkgever, met als voorwaarde Wehkamp.Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:00:
[...]
Waarom annuleer je niet gewoon en bestel je hem bij een IT/BS/MM ??
Verwijderd
Gewoon bestellen ;-)
Ze hebben alles van de ouwe link geannuleerd dus er is over
http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Verwijderd
Sorry hoor, maar zie je het zelf al voor je? Allemaal tweakers bij Radar aan het woord. Ja ik kan al maanden niet slapen, want mijn PS4 is nog steeds niet geleverd.GreenT schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:59:
[...]
Niet helemaal Tros Radar-waardig? Ik snap niet waar je de lijn moet trekken. Wehkamp is 'mogelijk' bezig met het niet chronologisch leveren van producten, terwijl zij dat wel claimen te doen. Als iemand dat kan bewijzen dan vindt ik het een zeer gegronde reden om Tros Radar er bij te betrekken.
Sorry hoor, maar je kan het altijd cancelen mocht de gang van zaken bij de WK je niet bevallen.
Mensen....Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:03:
Gewoon bestellen ;-)
Stoppen met balen en PS4 halen!
Ga lachen als iemand nu zo druk is met zijn klachtmail of verhaal dat die alweer de link mist!
[ Voor 13% gewijzigd door Ralphoman op 06-02-2014 12:05 ]
werkt bij mij niet als ik op bestel klik, krijg gewoon een lege paginaVerwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:03:
Gewoon bestellen ;-)

Nogmaals proberen, had ik ook de eerste paar keer.Faaz0 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:05:
[...]
werkt bij mij niet als ik op bestel klik, krijg gewoon een lege pagina
Na 2x opnieuw openen van link werkte hij wel.
Zojuist mn PS4 besteld bij Intertoys, afleverdatum 7 januari
nu ff AC4 bestellen en PS+.
Tip: bestel je PS4 met cadeaupapier, is nog leuker;)
Verwijderd
Super bedankt jongens! Ik heb een mevrouw bij Intertoys gebeld, die zei inderdaad dat dit vrije verkoop PS4's zijn en dat ze ook daadwerkelijk geleverd gaan worden! Wel lelijk dat die PS4's niet naar andere mensen in de rij gaat maar goed
Ik geef enkel aan dat glashard LIEGEN (als dit aan te tonen valt) een gegronde reden is om dat op Trosradar.nl te melden, daar is zo'n website toch voor? Om je medemens in te lichten en de webshop een platform bieden om het uit te leggen waarom het zo is gegaan.Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:03:
[...]
Sorry hoor, maar zie je het zelf al voor je? Allemaal tweakers bij Radar aan het woord. Ja ik kan al maanden niet slapen, want mijn PS4 is nog steeds niet geleverd.![]()
Sorry hoor, maar je kan het altijd cancelen mocht de gang van zaken bij de WK je niet bevallen.
Dat er dan van die puber gaan schelden en schreeuwen is dan jammer.
Als blijkt dat Wehkamp wel chronologisch levert dan is er niets aan de hand en moeten de mensen niet zo zeiken.JensFC schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:01:
[...]
Wat ik bedoel te zeggen is dat niet chronologisch-leveren natuurlijk wat anders is dan niet leveren of ernstigere dingen die vaak bij Radar te zien zijn. Bovendien levert Wehkamp volgens mij wel chronologisch, maar hebben ze simpelweg een keer een foutje gemaakt.
Verwijderd
Dus dan komt hij morgen?Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:21:
Zojuist mijn e-mail binnengekregen van de BS. Hij is verzonden.
Had je meteen een bevestiging met afleverdatum gekregen?rrikkert schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:15:
Zojuist mn PS4 besteld bij Intertoys, afleverdatum 7 januarinu ff AC4 bestellen en PS+.
Verwijderd
Zojuist ook een besteld via Intertoys. Daar stond ook in afleverdatum 7 februari.factor schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:29:
[...]
Had je meteen een bevestiging met afleverdatum gekregen?
Niet in de mail zelf overigens
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 12:36 ]
Verwijderd
Ik geloof niks van die intertoys site heeft iemand gebeld en gevraagd of het echt waar is zo ja dan bestel ik hem ook gelijk vandaag
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:35:
Ik geloof niks van die intertoys site heeft iemand gebeld en gevraagd of het echt waar is zo ja dan bestel ik hem ook gelijk vandaag
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:23:
Super bedankt jongens! Ik heb een mevrouw bij Intertoys gebeld, die zei inderdaad dat dit vrije verkoop PS4's zijn en dat ze ook daadwerkelijk geleverd gaan worden! Wel lelijk dat die PS4's niet naar andere mensen in de rij gaat maar goed
Net mijn pre-order geplaatst bij MM Hengelo, nu maar hopen dat zij hem ook snel binnen krijgen. Heb als veels te lang gewacht op mijn pre-order van gameshop twente, was het een beetje zat.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Waarom heb je net niet bij IT besteld?Intruder schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:36:
Net mijn pre-order geplaatst bij MM Hengelo, nu maar hopen dat zij hem ook snel binnen krijgen. Heb als veels te lang gewacht op mijn pre-order van gameshop twente, was het een beetje zat.
Wat hij zegt, tijdens het bestellen staat er dat het 7 januari geleverd wordt. Het product heet echter:Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:34:
[...]
Zojuist ook een besteld via Intertoys. Daar stond ook in afleverdatum 7 februari.
Niet in de mail zelf overigens
PlayStation 4 xxxxxx (release: 08-02) <prijs> <aantal>
(de xxxxx zijn getallen, weet niet of t wat uitmaakt).
Dus of hij komt morgen of de 8e weet ik niet zeker. (het maakt me niet uit eigenlijk). Kreeg wel meteen bevestigings e-mail (zonder aflever datum).
[ Voor 5% gewijzigd door rrikkert op 06-02-2014 12:43 ]
De melding die je nu krijgt : Het door u gevraagde product is op dit moment niet beschikbaar in de webshop. Wellicht is het artikel nog wel te vinden in een van onze winkelsJay47 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:41:
IT is uitverkocht!
Dit heeft er vandaag al 2x eerder gestaan, 10 minuten later waren er wel weer PS4's beschikbaar.
Dus voor degenen die nog een PS4 moeten hebben: er is nog kans bij de IT wellicht over een paar minuten (of later op de dag).
Ook besteld via de Intertoys, gaat lekker zo met die linkjes!
Ja klopt misschien cancelen mensen hun order of het word na een paar min uit wagen verwijderd omdat er niet betaald is.rrikkert schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:44:
[...]
De melding die je nu krijgt : Het door u gevraagde product is op dit moment niet beschikbaar in de webshop. Wellicht is het artikel nog wel te vinden in een van onze winkels
Dit heeft er vandaag al 2x eerder gestaan, 10 minuten later waren er wel weer PS4's beschikbaar.
Dus voor degenen die nog een PS4 moeten hebben: er is nog kans bij de IT wellicht over een paar minuten (of later op de dag).
Inderdaad, zag dat ik zelf ook nog een PS4 in me winkelmandje had (dit deed ik om te kijken of er nog meer beschikbaar was en de datum te checken) heb die verwijdert dus wellicht is er straks weer 1 beschikbaarJay47 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:46:
[...]
Ja klopt misschien cancelen mensen hun order of het word na een paar min uit wagen verwijderd omdat er niet betaald is.
Zojuist besteld via IT, net op tijd!
Bevestiging van bestelling iig ontvangen. Levering volgens de site op 7 feb
Bevestiging van bestelling iig ontvangen. Levering volgens de site op 7 feb
Verwijderd
In beide gevallen moet ik hopen dat er iemand thuis is. Ik moet de hele dag werken -_-rrikkert schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:42:
[...]
Wat hij zegt, tijdens het bestellen staat er dat het 7 januari geleverd wordt. Het product heet echter:
PlayStation 4 xxxxxx (release: 08-02) <prijs> <aantal>
(de xxxxx zijn getallen, weet niet of t wat uitmaakt).
Dus of hij komt morgen of de 8e weet ik niet zeker. (het maakt me niet uit eigenlijk). Kreeg wel meteen bevestigings e-mail (zonder aflever datum).
Verwijderd
Ben aan het twijfelen om een twitter account aan te maken en via twitter mijn tegoed aan waardebonnen bij Wehkamp proberen te laten terugstorten op mijn rekening.
Ik heb een bestelling staan van 2 dec, ze hebben nu geleverd tot 23 november. Als er binnen twee weken weer geleverd wordt vind ik het prima. Wat denken jullie? Zometeen komen alle vette games uit, terwijl ik hier nog met een paar 'oude' games zit.
Ik heb een bestelling staan van 2 dec, ze hebben nu geleverd tot 23 november. Als er binnen twee weken weer geleverd wordt vind ik het prima. Wat denken jullie? Zometeen komen alle vette games uit, terwijl ik hier nog met een paar 'oude' games zit.
Verwijderd
Wanneer krijg je normaal gesproken een T&T van Intertoys dan? Na 15:00u of s'avonds laat pas?
Meestal pas rond de vroege avondVerwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:56:
Wanneer krijg je normaal gesproken een T&T van Intertoys dan? Na 15:00u of s'avonds laat pas?
Had niet gezien dat de IT in vrije verkoop gaat
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Zijn er nog tweakers uit de omgeving Arnhem op zoek naar een ps4? Ik ben zojuist gebeld dat ik een pre order kan ophalen maar ik heb er thuis al eentje.
En nee, hoef uiteraard geen winst te maken.
En nee, hoef uiteraard geen winst te maken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.