[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.149 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-08 20:17
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:53:
Ben aan het twijfelen om een twitter account aan te maken en via twitter mijn tegoed aan waardebonnen bij Wehkamp proberen te laten terugstorten op mijn rekening.

Ik heb een bestelling staan van 2 dec, ze hebben nu geleverd tot 23 november. Als er binnen twee weken weer geleverd wordt vind ik het prima. Wat denken jullie? Zometeen komen alle vette games uit, terwijl ik hier nog met een paar 'oude' games zit.
Ik heb mijn order bij Wehkamp geannuleerd via mijn account op wehkamp.nl ik heb geen contact met hun opgenomen want had ook met cadeaukaarten besteld. Heb 499 op mijn rekening gekregen.
Als je wilt annuleren dan raad ik je aan om geen contact op te nemen met hun, want anders krijg je geen geld terug maar tegoed op je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 02-09 05:59
ruudvd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:04:
Zojuist track code van de IT gekregen.
wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay47 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:09:
[...]

Ik heb mijn order bij Wehkamp geannuleerd via mijn account op wehkamp.nl ik heb geen contact met hun opgenomen want had ook met cadeaukaarten besteld. Heb 499 op mijn rekening gekregen.
Als je wilt annuleren dan raad ik je aan om geen contact op te nemen met hun, want anders krijg je geen geld terug maar tegoed op je account.
Mijn rekening nummer is niet bekend bij hun he, dus dan zit ik met 500 euro tegoed en sta ik achteraan de rij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrozA
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-07 18:21
rrikkert schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 11:51:
[...]

Even alles lezen, het wordt door een persoon meegenomen de grens over (dus niet via de post).
Jij dus even beter lezen. Het gaat erom dat in geval van een defect, hij kan wachten tot zo'n familielid op de koffie komt die de PS4 weer mee terug kan nemen...
Het is een moeilijk vak hè, Nederlands...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een maat van heeft via bart smit besteld, gister middag (ruim voor 3en) ,in de middag al een T&T code gehad en status bij post NL is nog steeds "zending wordt voorbereid door de zender"

iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:11:
[...]

Mijn rekening nummer is niet bekend bij hun he, dus dan zit ik met 500 euro tegoed en sta ik achteraan de rij..
Ohja dat had je gezegd tijdje terug, dat is wel zuur man ik hoop dat je het snel krijgt :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:13:
een maat van heeft via bart smit besteld, gister middag (ruim voor 3en) ,in de middag al een T&T code gehad en status bij post NL is nog steeds "zending wordt voorbereid door de zender"

iemand anders hier ook last van?
Yep. Bij mij staat inmiddels wel dat ie morgenvroeg tussen 8:00 en 11:30 geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:48
Floris81 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:07:
Zijn er nog tweakers uit de omgeving Arnhem op zoek naar een ps4? Ik ben zojuist gebeld dat ik een pre order kan ophalen maar ik heb er thuis al eentje.

En nee, hoef uiteraard geen winst te maken.
Ja, hier is er een uit Duiven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:14:
[...]

Yep. Bij mij staat inmiddels wel dat ie morgenvroeg tussen 8:00 en 11:30 geleverd wordt.
Ze zitten weer goed te rommelen daar, ik zelf heb ook iets besteld en die webshop heet me nog nioot laten zitten door de volgende dag niet te leveren. en mijn T&T staat op dezelfde melding tewijl gister al de melding had "bestelling is verzonden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-09 12:42
Nou in mijn geval heb ik pech met de Playstation 4.

Wat een verassing eigenlijk ook, ik ben net b100 uit Bassie en Adriaan.

En ergens ook weer niet :P
Hello,

I'm sorry to hear that you haven't received your order #getallenreeks- it should be with you by now.

I've checked all the previous conversation regarding the order and would like to apologies as now re-direction for this order would not be possible.

Further to the situation, I've placed a new order #nog een getallenreeks for the same item to be sent to the below delivery address:

Adres werk

We'll send it to you as soon as possible at no additional charge.

I've requested a refund of the delivery charge to your payment card in the amount of GBP 5.98. Refunds usually go through within 2 to 3 business days and you'll see this amount credited on your next statement. Please note that this timescale doesn't include your bank’s processing time.

Also I've also upgraded your replacement to 'One - Day delivery to Netherlands' to make sure you receive it as soon as possible, at no extra charge to you. ]

Your replacement order is scheduled for dispatch on Saturday, 15 February 2014. Estimated Delivery Date: Monday, 17 February 2014.

Should you require any additional information or assistance, please do not hesitate to contact us. I'll do whatever I can do to help you.

I hope this helps. We look forward to seeing you again soon.

Medewerker Amazon.co.uk

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
TrozA schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:11:
[...]

Jij dus even beter lezen. Het gaat erom dat in geval van een defect, hij kan wachten tot zo'n familielid op de koffie komt die de PS4 weer mee terug kan nemen...
Het is een moeilijk vak hè, Nederlands...
Ik heb gelukkig de mazzel dat ik familie heb die in Amerika wonen en regelmatig op de koffie komen.
Regelmatig op de koffie dus. Hij zei ook dat hij ermee kan leven dat het wat langer duurt als zijn PS4 een defect heeft.

Dan snap ik alleen nog niet waarom jij in je reactie alleen zei dat hij even een pagina van de belastingdienst moest lezen die over invoerrechten gaat en nu komt vertellen dat het je daar helemaal niet om ging :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 07:23
Eergisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrozA
rrikkert schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:19:
[...]

[...]

Regelmatig op de koffie dus. Hij zei ook dat hij ermee kan leven dat het wat langer duurt als zijn PS4 een defect heeft.

Dan snap ik alleen nog niet waarom jij in je reactie alleen zei dat hij even een pagina van de belastingdienst moest lezen die over invoerrechten gaat en nu komt vertellen dat het je daar helemaal niet om ging :?
??!!!?!
Ehm... misschien omdat hij de PS4 in eerste instantie laat importeren via postorder van Amazon.com?! Bij een eventueel defect zal hij hem via een familielid terug laten brengen naar de VS, zo geeft hij aan (wat inderdaad wel handig is). Dus ja, het ging wel om invoerrechten en ik denk dat jij even gauw aan de koffie moet. :z :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay47 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:14:
[...]

Ohja dat had je gezegd tijdje terug, dat is wel zuur man ik hoop dat je het snel krijgt :F
Ja idd, ondertussen gewoon al een in huis gehad :(
Heb een tweet gestuurd, eens kijken wat ervan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbeek010
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-09 12:19
en je verwacht het pakketje vandaag? of..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 07:23
rbeek010 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:23:
[...]

en je verwacht het pakketje vandaag? of..
Morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
TrozA schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:22:
[...]

??!!!?!
Ehm... misschien omdat hij de PS4 in eerste instantie laat importeren via postorder van Amazon.com?! Bij een eventueel defect zal hij hem via een familielid terug laten brengen naar de VS, zo geeft hij aan (wat inderdaad wel handig is). Dus ja, het ging wel om invoerrechten en ik denk dat jij even gauw aan de koffie moet. :z :P
Zloals supreme tweaker zei:
supreme tweaker schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:48:
[...]

Volgens mij is het niet helemaal helder; Hij komt niet door de post maar wordt meegenomen.
Volgens mij was het NOG niet helder bij jou;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
Ienni1983 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:18:
Nou in mijn geval heb ik pech met de Playstation 4.

Wat een verassing eigenlijk ook, ik ben net b100 uit Bassie en Adriaan.

En ergens ook weer niet :P

[...]
Goede service! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
van Amazon.co.uk wel.

Van PostNL niet, aangezien het pakket nog steeds in de sorting process zit, hadden ze gewoon ergens het pakket kunnen laten flaggen van er is een probleem mee.

Want ze konden wel in de sorting process de postcode wijzigen naar het correcte adres met foutieve naam.

Maar ze konden niet de foutieve naam naar correcte naam wijzigen na request van amazon.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrozA
rrikkert schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:26:
[...]

Zloals supreme tweaker zei:

[...]

Volgens mij was het NOG niet helder bij jou;)
In dat geval heb jij helemaal gelijk. Mijn excuses uiteraard, en neem maar geen extra koffie. Is niet goed voor je.
Ik daarentegen kan denk ik nog wel een bakkie gebruiken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
TrozA schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:31:
[...]

In dat geval heb jij helemaal gelijk. Mijn excuses uiteraard, en neem maar geen extra koffie. Is niet goed voor je.
Ik daarentegen kan denk ik nog wel een bakkie gebruiken... 8)7
haha neem een extra sterke bak zou ik zeggen:p nou moet ik toegeven, het verhaal van supreme tweaker was wel vaag, nadat ie commentaar kreeg over invoerrechten veranderde het ineens dat het werd 'meegenomen', misschien wou die geen gelijk toegeven:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrozA
rrikkert schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:34:
[...]

haha neem een extra sterke bak zou ik zeggen:p nou moet ik toegeven, het verhaal van supreme tweaker was wel vaag, nadat ie commentaar kreeg over invoerrechten veranderde het ineens dat het werd 'meegenomen', misschien wou die geen gelijk toegeven:p
Lol, dat laatste zou ook zomaar eens kunnen ja. Maar laten we hem maar het voordeel van de twijfel geven hè ;)
Ik ga nu voor een dubbele espresso...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, welke game zal ik er bij doen? FIFA 14 of BF4? Ik speel meestal meer fifa maar over 7 maanden komt FIFA 15 waarschijnlijk ook alweer uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 18:24
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:11:
[...]

Even iets bestellen bij de Wehkamp?
Dan is je rekeningnummer bekend en kunnen ze het terugboeken

Als je iets neemt wat niet al te duur is ga je er alsnog op vooruit met die 15% voordeel die je pakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:18:
[...]

Als je iets neemt wat niet al te duur is ga je er alsnog op vooruit met die 15% voordeel die je pakt :)
Dat is echt niet de reden waarom Wehkamp het tegoed niet wil terugstorten. Dit omdat er is betaald met cadeaukaarten en niet contant. Echt niet omdat Wehkamp je rekeningnummer niet heeft, die kan je gewoon mailen. Ik had de mazzel dat een onwetende het mij had toegezegd en bleef doorzeuren waardoor ze op een gegeven moment overstag gingen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:18:
[...]

Hmm dat is mss een idee idd, maargoed wel een flink risico :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:16:
Hmm, welke game zal ik er bij doen? FIFA 14 of BF4? Ik speel meestal meer fifa maar over 7 maanden komt FIFA 15 waarschijnlijk ook alweer uit..
Tomb Raider of AC BF (als je daarvan houd).

Ik zat te twijfelen over FIFA 14 maar die heb ik al op de PS3 (ben razend benieuwd naar de verbeteringen op de PS4 t.o.v. de PS3 maar ik heb besloten om niet nog is 60 euro te betalen).

BF4 ben k zelf niet zo'n fan van maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.

edit: woordje NIET vergeten

[ Voor 4% gewijzigd door rrikkert op 06-02-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaii hier het antwoord voor de mensen waarvan de status " Zending wordt voorbereid door de verzender " niet veranderd is sinds gisteravond..
Kreeg deze mail van een vriend van me die gisteren ook besteld had bij Bart Smit.

Geachte heer/mevrouw,

Wegens een voorraad verschil kunnen wij de playstation op het moment niet aanbieden. Zodra wij een nieuwe voorraad ontvangen wordt uw bestelling verzonden. Indien u niet wenst te wachten vernemen wij dit graag van u zodat wij het bedrag terug kunnen betalen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice

Bartsmit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:32:
Aaii hier het antwoord voor de mensen waarvan de status " Zending wordt voorbereid door de verzender " niet veranderd is sinds gisteravond..
Kreeg deze mail van een vriend van me die gisteren ook besteld had bij Bart Smit.

Geachte heer/mevrouw,

Wegens een voorraad verschil kunnen wij de playstation op het moment niet aanbieden. Zodra wij een nieuwe voorraad ontvangen wordt uw bestelling verzonden. Indien u niet wenst te wachten vernemen wij dit graag van u zodat wij het bedrag terug kunnen betalen.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice

Bartsmit
Dat mag ik toch hopen van niet.
Ik heb even gebeld naar de lokale Bart Smit en die zeiden dat ze hem morgen krijgen.
Ze hadden de uitdraai wel al ontvangen en de PS4 verwachtten ze morgen.

Maar even flink mijn TT refreshen om te kijken of ie vandaag wel bij PostNL aangeboden wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:32:

Geachte heer/mevrouw,

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice

Bartsmit
Als dit waar is, wat een prutsers zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:36:
[...]

Dat mag ik toch hopen van niet.
Ik heb even gebeld naar de lokale Bart Smit en die zeiden dat ze hem morgen krijgen.
Ze hadden de uitdraai wel al ontvangen en de PS4 verwachtten ze morgen.
Ik hoop dan voor iedereen die bij BS besteld heeft dat het een half-automatische mail is en dat 'de nieuwe voorraad' gewoon de levering van morgen is, want dat zou natuurlijk ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11-2024
Zijn er nog links waar je kunt bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rrikkert schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:25:
[...]

Tomb Raider of AC BF (als je daarvan houd).

Ik zat te twijfelen over FIFA 14 maar die heb ik al op de PS3 (ben razend benieuwd naar de verbeteringen op de PS4 t.o.v. de PS3 maar ik heb besloten om niet nog is 60 euro te betalen).

BF4 ben k zelf niet zo'n fan van maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.

edit: woordje NIET vergeten
Ja, ik heb alle AC's uitgespeeld, maar Black Flag trekt me op de een of andere manier niet zo. Ik denk dat ik FIFA 14 ga doen, ik kan daar me genoeg mee vermaken (ultimate team enzo..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:39:
[...]

Ja, ik heb alle AC's uitgespeeld, maar Black Flag trekt me op de een of andere manier niet zo. Ik denk dat ik FIFA 14 ga doen, ik kan daar me genoeg mee vermaken (ultimate team enzo..)
Heb wel gehoord dat FIFA14 op de PS4 nog niet zo lekker werkt (bugs/glitches enzo) maar ik weet niet hoe erg het is, en hoe meer mensen 'testen' hoe beter FIFA 15 word voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11-2024
Komop luitjes... Zijn er nog prive links waar je kunt bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

impy101 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:41:
Zoek ook alles af, kan ook niks vinden pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas niet, Intertoys is door hun voorraad heen... zojuist gebeld, wel is het zo dat als je hem in je winkelmandje hebt zitten hij gereserveerd is voor je account... tot op het moment dat jij hem dan eruit gooit wordt die weer beschikbaar (Aldus telefoniste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
impy101 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:41:
Je hebt vanaf gister de mogelijkheid gehad om bij Intertoys te bestellen, waarom heb je dat niet gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vriend van me belt zonet de BS, medewerker gaat even de "inpak afdeling" contacteren en belt ons zo terug.
Als zijn PS4 gewoon ingepakt is, is het dus gewoon vals alarm.

I`ll keep you updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die gister bij Mediamarkt heeft besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:02:
Ik krijg hem helaas morgen via BS. Vandaag word hij verzonden
Heb zelf nog niet naar BS gebeld, maar hoop dat dit ook voor mij geldt. Heb althans geen annulering oid gehad.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:43:
Helaas niet, Intertoys is door hun voorraad heen... zojuist gebeld, wel is het zo dat als je hem in je winkelmandje hebt zitten hij gereserveerd is voor je account... tot op het moment dat jij hem dan eruit gooit wordt die weer beschikbaar (Aldus telefoniste)
Dat is ook hoe zo'n systeem hoort te werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:43:
Vanmorgen zeiden ze van niet.
Ik heb net ook 3 winkelwagentjes leeggegooid ;w :r :N
Maar als ik de site refresh, blijft ie onbestelbaar.

Ben nu als een gek mijn mailbox en mijnpakket aan het refreshen, in de hoop dat ik die BS mail niet krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om 13:00 een T&T code van Intertoys ontvangen, de PS4 wordt morgen bezorgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:36:
[...]

Als dit waar is, wat een prutsers zeg
Betere communicatie dan Wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:51:
wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liteiten schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:51:
[...]

Betere communicatie dan Wehkamp.
prutsen blijft prutsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:51:
Mazzel ja die van mij komt zaterdag pas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren via de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 22:15

mymind*

A Beautiful Mind

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:45:
[...]

Vanmorgen zeiden ze van niet.
Ik heb net ook 3 winkelwagentjes leeggegooid ;w :r :N
Maar als ik de site refresh, blijft ie onbestelbaar.

Ben nu als een gek mijn mailbox en mijnpakket aan het refreshen, in de hoop dat ik die BS mail niet krijg.
Het werkt ook niet op die manier. Ik heb een bestelling af proberen te ronden met een PS4 die nog in mijn mandje lag. In een van de laatste stappen wordt er nog een voorraadcontrole gedaan. Als daarbij blijkt dat het ding er niet meer is kun je niet verder totdat je het product uit je mandje gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
Dit had je van te voren kunnen verwachten. Of ben je de hele nacht wakker gebleven in de hoop op een mailtje met bevestiging van verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is helemaal niet waar als je een ps4 in je winkelwagentje hebt staan dat hij gereserveerd is voor je account! Ik had hem er namelijk instaan en toen ik net probeerde te betalen toen kreeg ik een melding dat ze geen voorraad meer hadden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liteiten schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:54:
[...]

Dit had je van te voren kunnen verwachten. Of ben je de hele nacht wakker gebleven in de hoop op een mailtje met bevestiging van verzending?
Dit had je kunnen verwachten? wat is dit nu weer voor domme opmerking.

punt 1: heb al een keer gepost dat zoiezo niet mijn reservering is

punt 2: staat al in een post dat bevestiging van bestelling ook al is geweest inclusief T&T (gister middag om 4 uur ofzo)

punt 3: een dag later staat deze nog steeds op zending wordt voorbereid door de zender

waar in heel dit verhaal zou ik een hele nacht me mail hebben ververst of had ik dit kunnen verwachten? Is gewoon weer prutsen, wat de laatste tijd wel vaker voorkomt bij webshop schijnbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf een prutser jij, je zegt dat je er 1 bij MM heb maar je reageert niet op een prive bericht wat je vroeg pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:00:
[...]

Zelf een prutser jij, je zegt dat je er 1 bij MM heb maar je reageert niet op een prive bericht wat je vroeg pff
excuus man, zit op werk, had em wel geopened maar kwam ff wat tussen, ben ik helemaal vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:00:
[...]

zelf een prutser jij in engeland bestellen en hij komt niet eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Beste medetweakers.

Ik heb op dit moment een pre order staan in wateringen.
Het gaat om het kale ps4 pakket van 399.
Ik heb de mijne vanmorgen opgehaald.

DM me even als je hem wilt.
Dan stuur ik je de gegevens door.

Gr. Theo

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:05:
[...]

Graag in dit topic geen ruziemaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:59:
[...]

Dit had je kunnen verwachten? wat is dit nu weer voor domme opmerking.

punt 1: heb al een keer gepost dat zoiezo niet mijn reservering is

punt 2: staat al in een post dat bevestiging van bestelling ook al is geweest inclusief T&T (gister middag om 4 uur ofzo)

punt 3: een dag later staat deze nog steeds op zending wordt voorbereid door de zender

waar in heel dit verhaal zou ik een hele nacht me mail hebben ververst of had ik dit kunnen verwachten? Is gewoon weer prutsen, wat de laatste tijd wel vaker voorkomt bij webshop schijnbaar
Ik had het vermoeden dat je ergens had besteld waar 'toevallig' een voorraad aanwezig was. In dat geval had je het kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Liteiten schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:06:
[...]

Ik had het vermoeden dat je ergens had besteld waar 'toevallig' een voorraad aanwezig was. In dat geval had je het kunnen verwachten.
oh ok, nee die maat van heeft em besteld via een link die die in ze mail kreeg, verder weet ik ook niet, maar is een beetje toevallig aangezien ik gister een andere bestelling heb gedaan bij een ander bedrijf en precies hetzelfde heb. Dacht misschien ligt het aan de postNL en toen zag ik ineens de post over het bart smit mailtje wat die ook niet heeft gehad. Allemaal weer lekker vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al meer zekerheid over de levering van BS voor morgen?
Klantenservice belt mn maat terug... elke minuut is een minuut te lang maar we moeten ze ook ff wat tijd gunnen he :P

@roundhouse

Aangaande mailtje, dit is een email die BS niet zelf heeft gestuurd, dit was een antwoord naar aanleiding van een email van mijn vriend. Deze vroeg of z`n "PS4 nog eens kwam"

Alleen dan wel in iets netter nederlansch ^^

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:44:
Iemand hier die gister bij Mediamarkt heeft besteld?
Ja, nog steeds niets gehoord.
Heb een mail gestuurd vanochtend maar ook nog geen antwoord op gehad.

Ben benieuwd hoe het gaat lopen, of we zullen ineens een t&t vanavond krijgen of we staan gewoon achteraan de rij. Afwachten denk ik maar.

Voor de Belgen onder ons, nog steeds op voorraad hier: http://www.maxitoys.be/ca...tore=belgie_nl_store_view

[ Voor 14% gewijzigd door Bron op 06-02-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:10:
[...]

Ja, nog steeds niets gehoord.
Heb een mail gestuurd vanochtend maar ook nog geen antwoord op gehad.

Ben benieuwd hoe het gaat lopen, of we zullen ineens een t&t vanavond krijgen of we staan gewoon achteraan de rij. Afwachten denk ik maar.

Voor de Belgen onder ons, nog steeds op voorraad hier: http://www.maxitoys.be/ca...tore=belgie_nl_store_view
Heb ook nog niks. Inderdaad maar afwachten en anders geld terug. Weet je hoe dat gaat bij Mediamarkt want ik zie nergens een annuleer mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elitewesz
  • Laatst online: 03-01-2023
Zojuist TT gehad van mediamarkt. Wordt vrijdag geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:02:
[...]

excuus man, zit op werk, had em wel geopened maar kwam ff wat tussen, ben ik helemaal vergeten
Okee vooruit geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:05:
[...]

Klote amazon, morgen maar lekker biertje doen bij de quiz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elitewesz schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:13:
Screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elitewesz schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:13:
screenshot zou fijn zijn ja, en over welke locaties gaat het dan of heb je het nu over het algemeen, ik hoop landelijk natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elitewesz
Ik had gister via de webshop besteld

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2agitxk.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook, ik hoop dat ik ook TT krijg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Elitewesz schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:31:
Alvast veel plezier er mee.
Had je ook een mail gekregen er over of was het enkel op de website veranderd qua status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan ben jij dus een van de 4 gelukkige die een van de PS4's uit Rotterdam op de kop wist te tikken. ;w
Iemand nieuws over de landelijke MM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elitewesz
Bron schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:33:
[...]

Alvast veel plezier er mee.
Had je ook een mail gekregen er over of was het enkel op de website veranderd qua status?
Thx! Ja, heb er ook een verzendbevestiging van gekregen met TT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elitewesz schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:36:
[...]

Thx! Ja, heb er ook een verzendbevestiging van gekregen met TT.
en hoe jaloers ik ook ben wens ik je veel plezier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Elitewesz schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:31:
Niet te geloven. Ik heb maanden geleden besteld en betaald via de webshop |:(

Maar weer een boos mailtje gestuurd naar de MM..

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:04
het blijft erg oneerlijk hoe ze bezig zijn. Al is het voor sommigen dus heel fijn wat ze doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Ik wou dat Mycom eens iets van zich liet horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
b.o.n.s schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:39:
het blijft erg oneerlijk hoe ze bezig zijn. Al is het voor sommigen dus heel fijn wat ze doen!
Altijd leuk die " persoonlijke links" van Bart Smit bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 06:56
E: never mind

[ Voor 89% gewijzigd door Ralluff op 06-02-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
b.o.n.s schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:39:
Je kon de PS4 gewoon bestellen op BS.nl zonder een link te hebben. Het stond gewoon op de website te koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-02-2022
Vannacht besteld bij intertoys wel een bevestiging gekregen maar iets van t&t heb ik nog niet gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
Mopsel schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:47:
Vannacht besteld bij intertoys wel een bevestiging gekregen maar iets van t&t heb ik nog niet gehoord
Geduld, ik zit in het zelfde schuitje. Bij de link van de intertoys stond dat de releasedatum 08-02 was. Dit is zaterdag, in principe zou je er dus vanuit kunnen gaan dat je hem zaterdag krijgt. Dat zou betekenen dat je morgen pas je track & trace krijgt.

Aan de andere kant stond er bij mij (en dat zal bij jou ook zo zijn ga ik van uit) tijdens het bestellen dat de 'uitleverdatum' 07-02 is. Dit kan betekenen dat de consument (jij en ik) hem 07-02 krijgen. Maar het kan ook betekenen dat de PS4 07-02 uitgeleverd wordt aan T&T.

Nog een dagje geduld waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mopsel schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:47:
Dan ben ik best wel laat met mijn bestelling van vanmiddag om 12 uur bij IT. Ben benieuwd of ik hem morgen nog krijg dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrikkert
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:51:
[...]

Dan ben ik best wel laat met mijn bestelling van vanmiddag om 12 uur bij IT. Ben benieuwd of ik hem morgen nog krijg dan. :P
Ik ook 12 uur vanmiddag, zie mijn reactie hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
De ps4 is gegaan naar b.o.n.s
Veel plezier ermee.

Ik begin na 12 trouwe xbox jaren aan een nieuw avontuur.

Kan ik mensen toevoegen van tweakers ??

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2023
Theo27 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:54:
Veel plezier ermee.

Welke games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Vanavond zeker BF 4 😆

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newko
  • Laatst online: 30-06-2024
geen T&T gekregen van bart smit..

net ps4 binnen gekregen van de postbode!

leuke verassing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

newko schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:56:
geen T&T gekregen van bart smit..

net ps4 binnen gekregen van de postbode!

leuke verassing
Maar wel besteld daar? anders ga ik die maat van me is bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphoman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-07-2023
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:58:
[...]

Nee gewoon uit het niets gekregen :9 |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralphoman schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:00:
[...]

Nee gewoon uit het niets gekregen :9 |:( 8)7
Kan toch zijn dat die meerdere bestelling had lopen ook bij de IT ofzo dat bedoelde ik ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newko
  • Laatst online: 30-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:58:
[...]

23 jan al (via link)

kreeg verkeerde toegestuurd en zou deze week wel een ps4 krijgen maar had geen T&T gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

newko schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:01:
[...]

23 jan al (via link)

kreeg verkeerde toegestuurd en zou deze week wel een ps4 krijgen maar had geen T&T gekregen
Ok, wilde ff zeker weten dat niet uit dezelfde batch was als de laatste van BS. Have fun ermee man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS4 hunters,

weet iemand hoe ik een us psn account kan opwaarderen en waar is dat het goedkoopst:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Best grappig. Ik moest en zal er ook een hebben. En nu ik hem een maand heb nog geen 30 min op gespeeld... :)

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:04
Theo27 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:54:
Veel plezier ermee.

Theo, bedankt! Echt top!

Gr Sander

ps. nog wel een aanvullende PM verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
darkphoenix schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:07:
Best grappig. Ik moest en zal er ook een hebben. En nu ik hem een maand heb nog geen 30 min op gespeeld... :)
Haha ik de mijne al sinds 29 Nov, tot eersgister maar een uurtje op gespeeld.
Eergister ff 1TB SSHD ingebouwd, future proof maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Heb dus even een boos mailtje gestuurd naar de MM waarom ik nog geen PS4 in huis heb terwijl ze adverteren dat je de PS4 via de website kon bestellen en in voorraad was.

Werd meteen gebeld en mij werd verteld dat ze mijn order (PS4 + camera) omgezet hadden en ik nu bij de eerstvolgende batch zit en dat ik mijn PS4 in de komende dagen kan verwachten. Heb ook netjes een nieuwe bestelbevestiging gekregen in de mail.

Beetje raar dat het zo moet, maar goed. Voor mensen die de PS4 nog in de bestelling hebben staan bij de MM webshop, misschien is het de moeite waard om even te mailen.

Ik heb de PS4 op 1 december besteld trouwens.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Avioto schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:24:
Heb dus even een boos mailtje gestuurd naar de MM waarom ik nog geen PS4 in huis heb terwijl ze adverteren dat je de PS4 via de website kon bestellen en in voorraad was.

Werd meteen gebeld en mij werd verteld dat ze mijn order (PS4 + camera) omgezet hadden en ik nu bij de eerstvolgende batch zit en dat ik mijn PS4 in de komende dagen kan verwachten. Heb ook netjes een nieuwe bestelbevestiging gekregen in de mail.

Beetje raar dat het zo moet, maar goed. Voor mensen die de PS4 nog in de bestelling hebben staan bij de MM webshop, misschien is het de moeite waard om even te mailen.

Ik heb de PS4 op 1 december besteld trouwens.
Werkte Mycom maar zo.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
darkphoenix schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 16:07:
Even Lego Marvel aanschaffen, ben je de nodige uurtjes zoet mee :-) had er niet veel van verwacht maar het is echt een geweldig spel.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Pagina: 1 ... 100 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.