Bij BS vannochtend besteld en zou morgen krijgen, maar nog steeds geen t en t code en bij status staat nog steeds in behandeling...
Hoe laat had je precies besteld dan? Ik had zo rond de 11.00 uur besteld en mijn pakket is ontvangen door PostNL.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:38:
Bij BS vannochtend besteld en zou morgen krijgen, maar nog steeds geen t en t code en bij status staat nog steeds in behandeling...
Verwijderd
Net even Wehkamp een mail gestuurd..
Beste Wehkamp,
Het is echt heel zielig....
Dan doe ik de la open waar mijn ps3 controllers liggen, en zie ik ook mijn ps4 controller liggen....
Soms pak ik hem even op, geef hem een knuffel en als dank krijg ik wel eens 6 knippertjes terug...
6 knippertjes omdat hij zijn baasje nog niet gevonden heeft waar hij mee kan connecten...
Doe mij een groot plezier en geef deze controller een baasje.
We wachten al vanaf november.
Met vriendelijke groet,
Xxx Xxx..
Xxxxxxxx@hotmail.nl (daar gaan alle teleurstellende mail van julie ook naartoe..)
Beste Wehkamp,
Dan doe ik de la open waar mijn ps3 controllers liggen, en zie ik ook mijn ps4 controller liggen....
Soms pak ik hem even op, geef hem een knuffel en als dank krijg ik wel eens 6 knippertjes terug...
6 knippertjes omdat hij zijn baasje nog niet gevonden heeft waar hij mee kan connecten...
Met vriendelijke groet,
Xxx Xxx..
Xxxxxxxx@hotmail.nl (daar gaan alle teleurstellende mail van julie ook naartoe..)
Lol good luck! Houd ons op de hoogteVerwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:55:
Beste Wehkamp,
Met vriendelijke groet,
Xxx Xxx..
Dat vind ik top zo`n mail.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 21:55:
Beste Wehkamp,
Met vriendelijke groet,
Xxx Xxx..
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Zo, PS4tje is onderweg uit de States. Omgerekend 417 euro incl extra controller en game
Eind volgende week is ie er!
Nu nog ergens een powercord vandaan halen. Zou die van de PS1 compatible zijn? Zo ja, dan moet ik even de zolder op
Nu nog ergens een powercord vandaan halen. Zou die van de PS1 compatible zijn? Zo ja, dan moet ik even de zolder op
Burp
Nou ben je de lul. Je pakketje wordt 100% onderschept door de douane, vooral als hij van Amazon US komt. Zometeen mag je ook nog eens 100 - 150 euro inklaringskosten betalen.supreme tweaker schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:33:
Zo, PS4tje is onderweg uit de States. Omgerekend 417 euro incl extra controller en gameEind volgende week is ie er!
Plus je hebt geen eens garantie!
[ Voor 3% gewijzigd door impy101 op 05-02-2014 22:40 ]
En aan de deur moet je ineens invoerrechten betalen. ..supreme tweaker schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:33:
Zo, PS4tje is onderweg uit de States. Omgerekend 417 euro incl extra controller en gameEind volgende week is ie er!
Nog meer mensen die vandaag bij Bart Smit hebben besteld, wel orderbevestiging hebben gekregen, maar nog geen T&T? Zie hem trouwens ook niet bij 'mijn bestellingen'. Op de orderbevestiging staat wel 'Playstation 4 Levering Januari'.
[ Voor 21% gewijzigd door C0nscious op 05-02-2014 22:42 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Die van mij is al onderweg: Zending is ontvangen door PostNL.C0nscious schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:40:
Nog meer mensen die vandaag bij Bart Smit hebben besteld, wel orderbevestiging hebben gekregen, maar nog geen T&T? Zie hem trouwens ook niet bij 'mijn bestellingen'.
Moet je morgen even BS bellen.
Verwijderd
Geen garantie op PS4's buiten Europa, geen goede actie..supreme tweaker schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:33:
Verwijderd
Jup , helaasC0nscious schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:40:
Nog meer mensen die vandaag bij Bart Smit hebben besteld, wel orderbevestiging hebben gekregen, maar nog geen T&T? Zie hem trouwens ook niet bij 'mijn bestellingen'. Op de orderbevestiging staat trouwens wel 'Playstation 4 Levering Januari'.
Implicerend dat ik hem met de post laat komen
Tot 430 euro mag je gewoon mee door de douane wandelen hoor!
Vergeet niet dat ik met een eventuele hit van 150 euro alsnog net zo veel zou betalen als dat ik hier zou doen.
Vergeet niet dat ik met een eventuele hit van 150 euro alsnog net zo veel zou betalen als dat ik hier zou doen.
Burp
Verwijderd
Maar gelukkig heeft hij zijn ps1 kabeltje nog, en doet hij het...zakaro schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:40:
[...]
En aan de deur moet je ineens invoerrechten betalen. ..
Misschien...
Nee hoor. Voor 500 euro koop je een PS4, 2 controllers, een game + de camera. En je hebt dan garantie. Straks mag je 100 - 150 euro meer gaan betalen voor een PS4 waar je geen eens garantie op hebt. Als hij straks dan ook nog eens DOA blijkt te zijn dan mag je hem terug sturen en zodra een nieuwe wordt opgestuurd dan mag je weer opnieuw 100 - 150 euro meer betalen...supreme tweaker schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:41:
Implicerend dat ik hem met de post laat komenTot 430 euro mag je gewoon mee door de douane wandelen hoor!
Ook niet zichtbaar onder 'mijn bestellingen'? Ik wacht nog wel even tot morgenmiddag met bellen, als ze een dag later leveren vind ik het ook prima.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
tot 430 euro mag je er inderdeed mee over de douane wandelen, maar niet als je hem via post laat komen.supreme tweaker schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:41:
Implicerend dat ik hem met de post laat komenTot 430 euro mag je gewoon mee door de douane wandelen hoor!
Ik heb gelukkig de mazzel dat ik familie heb die in Amerika wonen en regelmatig op de koffie komen. Een garantiegeval kan ik gewoon daar af laten handelen, duurt alleen iets langer voordat hij weer daar isimpy101 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:43:
[...]
Nee hoor. Voor 500 euro koop je een PS4, 2 controllers, een game + de camera. En je hebt dan garantie. Straks mag je 100 - 150 euro meer gaan betalen voor een PS4 waar je geen eens garantie op hebt. Als hij straks dan ook nog eens DOA blijkt te zijn dan mag je hem terug sturen en zodra een nieuwe wordt opgestuurd dan mag je weer opnieuw 100 - 150 euro meer betalen...
Met de invoerrechten zie ik het probleem ook nog steeds niet
En ik laat ze natuurlijk even een potje fifa spelen om te testen
Burp
Lol.. Sorry gozer, maar zodra je iets met een waarde van 22 euro of meer laat overkomen moet je al betalen.supreme tweaker schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:46:
[...]
Ik heb gelukkig de mazzel dat ik familie heb die in Amerika wonen en regelmatig op de koffie komen. Een garantiegeval kan ik gewoon daar af laten handelen, duurt alleen iets langer voordat hij weer daar is.
Met de invoerrechten zie ik het probleem ook nog steeds nietDie hoef ik niet te betalen omdat er niet meer dan 430 euro aan waarde ingevoerd gaat worden.
Verwijderd
Ik denk een potje FIFA met je portomonaie..supreme tweaker schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:46:
[...]
Ik heb gelukkig de mazzel dat ik familie heb die in Amerika wonen en regelmatig op de koffie komen. Een garantiegeval kan ik gewoon daar af laten handelen, duurt alleen iets langer voordat hij weer daar is.
Met de invoerrechten zie ik het probleem ook nog steeds nietDie hoef ik niet te betalen omdat er niet meer dan 430 euro aan waarde ingevoerd gaat worden.
Maar gelukkig is het de jouwe...
Dus YOLO...
Volgens mij is het niet helemaal helder; Hij komt niet door de post maar wordt meegenomen.impy101 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:47:
[...]
Lol.. Sorry gozer, maar zodra je iets met een waarde van 22 euro of meer laat overkomen moet je al betalen.
Burp
Ik hoop toch echt dat dit een misplaatst grapje is, heb zelf ook een bestelling geplaatst via deze link. Bevestiging en factuur ontvangen, met een leverdatum van 7 februari. Kan mij niet voorstellen dat dit niet goed zou moeten gaan?
BekSide schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:46:
De intertoys link is toch niet zo veilig? vandaag contact gehad met de klantenservice.... krijg daar weinig uit.....
Het veranderen van de gegevens enz.
Iemand hier die wat meer informatie heeft?
Dit staat nu bij de link:
''contactpersoon dhr. dank jullie voor het geld! jammer tweaker mensen ''
Leuke grapjas is dat.
Neem aan dat Intertoys geen oplichters de vrije loop laat gaan.
Dan is het duidelijk.supreme tweaker schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:48:
[...]
Volgens mij is het niet helemaal helder; Hij komt niet door de post maar wordt meegenomen.
Veel plezier er mee
Op deze manier is mijn overstap van de Xbox Commune naar de Sony Cult nog niet erg aangenaam
.
Iemand enig idee over de powercable? Hij ziet er wel redelijk similar uit als die van de PS1.
Nou ja, anders maar ergens anders vandaan snorren.
Iemand enig idee over de powercable? Hij ziet er wel redelijk similar uit als die van de PS1.
Burp
Verwijderd
Nee ook niet, ik bel morgen gewoon om 9 uur ofzoC0nscious schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:43:
[...]
Ook niet zichtbaar onder 'mijn bestellingen'? Ik wacht nog wel even tot morgenmiddag met bellen, als ze een dag later leveren vind ik het ook prima.
Welkom bij de Playstation club wooosupreme tweaker schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:52:
Op deze manier is mijn overstap van de Xbox Commune naar de Sony Cult nog niet erg aangenaam.
Zo, even goed gemaakt.
De kabel die je nodig hebt is een C7 kabel.
Jealousy, niet op lettensupreme tweaker schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:52:
Op deze manier is mijn overstap van de Xbox Commune naar de Sony Cult nog niet erg aangenaam.
Ik heb mijne pasgeleden via de Bart Smit 'pre-order' link kunnen bestellen gelukkig, binnen 1 dag thuis voor de normale prijs van €399
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Nog niemand iets ontvangen van Media Markt dus?
Best vreemd aangezien ze aangaven dat het voorraad was.
Je bent welkom hoor, laat ze maarsupreme tweaker schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:52:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hoe zit het met stroom US 110 volt, hier 220. Of ga je een omvormer gebruiken?supreme tweaker schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:52:
De voeding is zover ik kon vinden universeel, dus kan 110 tot 240 volt aanJay47 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:12:
[...]
Hoe zit het met stroom US 110 volt, hier 220. Of ga je een omvormer gebruiken?
Burp
Verwijderd
Nee nog niks, jij ook besteld vanmiddag?Bron schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:09:
Nog niemand iets ontvangen van Media Markt dus?
Je kan het ook pas na 12 uur krijgen of morgen ochtend, dat heb ik zelf meegemaakt. Heb je geen postnl account? Je zou het daar ook kunnen zien.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:19:
Ik vraag me af hoe laat Mediamarkt track and trace verstuurd. Op de site staat namelijk dat ze die versturen wanneer ze hebben afgeleverd aan PostNL, maar het lijkt me niet dat om 22:00 aan PostNL wordt geleverd. Ik kan heel goed fout zitten hoor
Verwijderd
Daar heb heb je toch pas wat aan als PostNL het pakket heeft?Jay47 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:22:
[...]
Je kan het ook pas na 12 uur krijgen of morgen ochtend, dat heb ik zelf meegemaakt. Heb je geen postnl account? Je zou het daar ook kunnen zien.
Bij het afhalen in een winkel. Moet ik dan nog iets meenemen?
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Als je een aanbetaling hebt gedaan, neem dan de bon mee.Peter_Aragorn schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 00:00:
Neem aan dat een ID voldoende moet zijn anders.
Verwijderd
Iemand al een T&T van Mediamarkt? 
Zit nogsteeds te wachten tot er komt te staan "verzonden''
Zit nogsteeds te wachten tot er komt te staan "verzonden''
Nee gewoon met Ideal vanmorgen. Reservering van eind november bij Bart Smit.Bron schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 00:10:
[...]
Als je een aanbetaling hebt gedaan, neem dan de bon mee.
Neem aan dat een ID voldoende moet zijn anders.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Verwijderd
Ook maar snel gedaan, order nummer en alles netjes mogen ontvangen...Mopsel schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 01:35:
Net toch ff bij intertoys besteld
Die van mediamarkt lijk ik toch niet te krijgen met de status van "In Behandeling"
Hoop toch wel eindelijk dat ik er eentje binnen mag krijgen, me zoontje en ik zitten nu al te twijfelen of we de spellen die we hebben op verkoop zetten of behouden... Schaars die PlayStation
waren ze bij intertoys op voorraad? zijn bezig met updaten nu dus kan niet kijken.
Om 5 uur kun je weer bestellen wssBron schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 01:45:
waren ze bij intertoys op voorraad? zijn bezig met updaten nu dus kan niet kijken.
Twee eieren en een fles Bacardi. Anders kunnen ze niet zien dat jij het bent.Peter_Aragorn schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 00:00:
Wat is dit dan? Hoe zit het met de mensen die al vanaf november (of eerder) online een pre-order hadden?
Iemand ervaring met de dualcharger van sony zelf? Is het de €50 waard of geld weggooien? Of ervaring met alternatieven?
Verwijderd
Ik denk dat ze door de reserveringen heen zijn, ik heb gisteren al via een link besteld (15 oktober gereserveerd)Reckoner schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 07:54:
[...]
Wat is dit dan? Hoe zit het met de mensen die al vanaf november (of eerder) online een pre-order hadden?
Dat denk ik niet. Twee weken terug stond ik nog op positie 1000+ en heb in november gereserveerd. Heb nog geen mail ontvangen.
Hoef hem zelf niet meer, de mijne komt vandaag binnen via BS, maar dit is toch een beetje vreemd.
Hoef hem zelf niet meer, de mijne komt vandaag binnen via BS, maar dit is toch een beetje vreemd.
Verwijderd
Oke dat is dan een beetje vreemd van IntertoysReckoner schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:09:
Dat denk ik niet. Twee weken terug stond ik nog op positie 1000+ en heb in november gereserveerd. Heb nog geen mail ontvangen.
heb hem zelf bij nedgame.nl voor €30,- gekocht, aparte voeding dus niet via usb voor mij een must..AlexMar schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:00:
Iemand ervaring met de dualcharger van sony zelf? Is het de €50 waard of geld weggooien? Of ervaring met alternatieven?
Verwijderd
Yesss eindelijk een positief emailtje van wehkamp gehad. Kan ik eindelijk gaan genieten!!
Iemand hier ook een pre-order van Game Mania lopen? Hoe zit het met die gasten, ik hoor er helemaal niks over...
Kun je beter nu bij IT bestellen!Verstekbakker schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:22:
Iemand hier ook een pre-order van Game Mania lopen? Hoe zit het met die gasten, ik hoor er helemaal niks over...
Nee, ik vind Game Mania een toffe winkel. Ik zie het ook een beetje als het steunen van de lokale ondernemingen die de steun verdienen. Als de boel straks op de fles gaat dan zitten we allemaal opgescheept met bedrijven die gigantisch groot zijn en die geen flikker om de klant geven.
Heren na maanden van het forum volgen en helaas elke x mis te grijpen zonet besteld bij IT. Iedereen bedankt voor het op de hoogte houden van het hoe en wat!
vanaf morgen lekker gamen!!!!
Ik zelf vind gamemania te duur, alle games zelf 2de hands zijn te duur!Verstekbakker schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:36:
Nee, ik vind Game Mania een toffe winkel. Ik zie het ook een beetje als het steunen van de lokale ondernemingen die de steun verdienen. Als de boel straks op de fles gaat dan zitten we allemaal opgescheept met bedrijven die gigantisch groot zijn en die geen flikker om de klant geven.
Deze games kun je goekoper online vinden en nieuw ook nog! Bedoel ja ik weel ze hebben ook fysieke winkels maar als ze willen concurreren moeten ze wel goedkoper worden! Anders is het over en uit over een tijdje!
Koop je toch je spellen daar. Aan de PS4 verdienen ze niet zoveel. Maar op games zit een goede marge.Verstekbakker schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:36:
kost bij de bol.com maar 33 euro als ik het goed heb. heb hem zelf ook geweldig dingAlexMar schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:00:
PS4 van IT komt morgen niet als het goed is maar zat.hollan43 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:52:
Heren na maanden van het forum volgen en helaas elke x mis te grijpen zonet besteld bij IT. Iedereen bedankt voor het op de hoogte houden van het hoe en wat!
Verwijderd
Het is alweer op.HaskoF schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:16:
IT link doet het niet?
Bij mij doet ie het nog hoor.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 09:19 ]
Agh 1 dag houden we ook nog wel vol!Jay47 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:06:
[...]
PS4 van IT komt morgen niet als het goed is maar zat.
You got to be fast my friendHaskoF schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:16:
IT link doet het niet?

Ik heb 2 dagen geleden bij sony besteld via CC, maar er staat nog steeds betaling wordt verwerkt en heb nog steeds geen bevestiging ontvangen..>? Iemand anders die ook bij sony heeft besteld?
Ik, en ik wacht nu ook op een bevestiging. Ik had alleen het geld later overgemaakt naar Sony omdat ING weer storing had op dat momentHaskoF schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:21:
[...]
Ik heb 2 dagen geleden bij sony besteld via CC, maar er staat nog steeds betaling wordt verwerkt en heb nog steeds geen bevestiging ontvangen..>? Iemand anders die ook bij sony heeft besteld?
Ik heb ook bij Sony besteld via CC kreeg pas een halve dag later een bevestiging via emailHaskoF schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:21:
[...]

Voortaan maar gewoon via Ideal betalen.... 2 dagen nog steeds moet de betaling verwerkt wordenJay47 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:23:
[...]
Ik heb ook bij Sony besteld via CC kreeg pas een halve dag later een bevestiging via email
heeft iemand al een ps4 van sony ontvangen? Of leveren ze echt pas per 18 - feb?
Nou bij mij staat er: Een of meer van uw items is tijdelijk niet op voorraad. Uw bestelling wordt verzonden zodra alle bestelde producten beschikbaar zijn.HaskoF schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:26:
[...]
Voortaan maar gewoon via Ideal betalen.... 2 dagen nog steeds moet de betaling verwerkt worden
heeft iemand al een ps4 van sony ontvangen? Of leveren ze echt pas per 18 - feb?
Dus het word toch tussen 18 en 19 vrees ik.
Verwijderd
Wanneer had je besteld?, en was het een losse?Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:18:
Yesss eindelijk een positief emailtje van wehkamp gehad. Kan ik eindelijk gaan genieten!!
Weer binnen paar uur uitverkochtJay47 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:32:
[...]
Link werkt niet meer, omat het weer uitverkocht is!
2 minuten geleden nog wel, vandaar de verwarring waarschijnlijkJay47 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:32:
[...]
Link werkt niet meer, omat het weer uitverkocht is!
Mijn BS bestelling van gisteren is binnen en GUESS WHAT..... Gefabriceerd in Japan. Dus niet alleen via sony.nl is in Japan gemaakt. Daarnaast staat het nu anders op de doos dan wat ik eerder gezien had. Eerder was het een klein sticker met made in Japan nu lijkt net verzonken in de doos zelf. Ik ga mijn sony.nl bestelling cancelen, vanavond lekker aan de slag met tombraider.
[ Voor 15% gewijzigd door Tannay60 op 06-02-2014 09:36 ]
Via deze URL kan je nog bestellen bij Intertoys: http://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/594428/1
Op eigen risico natuurlijk (mogelijk zijn ze dus al door hun voorraad heen)
Wanneer had je besteld? Ik kreeg ook een mail maar totaal niet duidelijk of ik nou bij de levering zatVerwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 08:18:

Radical Birds
Verwijderd
Ik zou het iig niet doen, want de website geeft al aan dat het product niet meer te bestellen is via de webshop.Prolution schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:37:
Via deze URL kan je nog bestellen bij Intertoys: http://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/594428/1
Natuurlijk zit er niet zo`n groot risico aan, je geld krijg je wel terug... alleen moet je er weer op wachten.
Je cache en geschiedenis opschonen en toen deed ie het wel bij mij.
Heb net via PSNcardplus een PS+ abo gekocht, maar wanneer ik deze wil activeren via sonyentertainmentnetwork.com, dan zegt ie dat deze code niet via een PC verzilverd kan worden.
Is dit normaal?
Is dit normaal?
Verwijderd
Berichtje van Sony:
"Het product blijkt inderdaad al overhandigd te zijn aan de koerier TNT, dus zij zijn nu met de planning van de levering bezig. Dat wil zeggen dat u de levering maximaal binnen enkele werkdagen mag verwachten.
In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
-- naam even weggehaald ---
Country Specialist Belgium and the Netherlands
Sony Store Online"
Dus voor alle mensen die via Sony.nl besteld hebben: Wellicht krijgen we deze week onze PS4 nog binnen!
M`n maat zal blij zijn!
"Het product blijkt inderdaad al overhandigd te zijn aan de koerier TNT, dus zij zijn nu met de planning van de levering bezig. Dat wil zeggen dat u de levering maximaal binnen enkele werkdagen mag verwachten.
Sony Store Online"
Dus voor alle mensen die via Sony.nl besteld hebben: Wellicht krijgen we deze week onze PS4 nog binnen!
M`n maat zal blij zijn!
Yep, je moet het via een PS systeem doen!Reckoner schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:48:
Heb net via PSNcardplus een PS+ abo gekocht, maar wanneer ik deze wil activeren via sonyentertainmentnetwork.com, dan zegt ie dat deze code niet via een PC verzilverd kan worden.
Is dit normaal?
Verwijderd
Intertoys, bart smit en sony hebben nu leveringen in 1 week gehad.
Zou de schaarste er nu eindelijk vanaf komen?
Ik hoor ook geruchten dat MM deze week ook nog aan de beurt is ( geruchten he...dus neem het niet te serieus ;-) )
Ik hoor ook geruchten dat MM deze week ook nog aan de beurt is ( geruchten he...dus neem het niet te serieus ;-) )
De schaarste is natuurlijk pas voorbij als die uit voorraad leverbaar is en dat lijkt nog wel even te duren. Ik zag Bart Smit in ieder geval nog tegen iemand zeggen met een pre-order van begin december dat de console eind februari of begin maart zou worden geleverd.Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:51:
[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 06-02-2014 09:53 ]
Denk het niet, volgens mij is dit allemaal nog van pre orders welke nu ineens in de verkoop gaan. MM schat men in op volgende weekVerwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:51:
Ik heb gisteren mijn PS4 opgehaald bij Intertoys, er stonden er nog 2 die de vrije verkoop in gingen. Mij een raadsel.
Ik heb hem dan nu uit de uk, maar stond 4 weken geleden 749e bij intertoys, krijgen ze zulke kleine leveringen binnen?
En mediamarkt gaat inderdaad vanaf maart gewoon aan winkel verkoop doen, werd mij verteld.. dus een einde aan de schaarste?
En mediamarkt gaat inderdaad vanaf maart gewoon aan winkel verkoop doen, werd mij verteld.. dus een einde aan de schaarste?
Verwijderd
Bij mij staat ie nu ook op verzending...
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:49:
Berichtje van Sony:
Sony Store Online"
M`n maat zal blij zijn!
Mensen wordt zoveel verteld, maar dit is natuurlijk puur afhankelijk of er tegen die tijd nog reserveringen zijn. In Emmen hadden ze de dag voor kerst al losse verkoop, daarna niet meer.HenriL schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:58:
Ik heb hem dan nu uit de uk, maar stond 4 weken geleden 749e bij intertoys, krijgen ze zulke kleine leveringen binnen?
Gisteren met Amazon UK maar weer even op de telefoon gehangen.
Ze gaan nu requesten aan PostNL of het adres gewijzigd kan worden nu die nog in de sorting process zit.
En als dat niet kan dan proberen vanaf het depot in Zwolle.
Ze gaan nu requesten aan PostNL of het adres gewijzigd kan worden nu die nog in de sorting process zit.
En als dat niet kan dan proberen vanaf het depot in Zwolle.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.