Ik moet zeggen Media Markt ging wel erg snel! Binnen 10 min uitverkocht, dan hadden ze waarschijnlijk nog gewoon een kleine voorraad over.
volgens mij had MM 5 stuks op voorrad ofso ?? Of er zijn gewoon veel jagers haha
Net BS gesproken. Iedereen die heeft besteld krijgt gewoon morgen zijn PS4!
Ja ik denk preorders die niet zijn opgehaaldNostordici schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:07:
Ik moet zeggen Media Markt ging wel erg snel! Binnen 10 min uitverkocht, dan hadden ze waarschijnlijk nog gewoon een kleine voorraad over.
Niet gaan lopen bellen, heb geduld. Zometeen cancelen ze alles!impy101 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:08:
Net BS gesproken. Iedereen die heeft besteld krijgt gewoon morgen zijn PS4!
Verwijderd
Heb daar een preorder staan en sta hoog op de lijst heb nooit bericht gehadJay47 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:09:
[...]
Ja ik denk preorders die niet zijn opgehaald
Yeah rightJay47 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:10:
[...]
Niet gaan lopen bellen, heb geduld. Zometeen cancelen ze alles!
Amazone France heeft er nog 2 op voorraad!
Verwijderd
Is hier nog iemand die de PS4 bij Mediamarkt heeft weten te bestellen? Zo ja, kunnen we elkaar op de hoogte houden van T&T etc.
voor 499...JesseSebastian schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:16:
Amazone France heeft er nog 2 op voorraad!
Oh fuck in de gauwigheid overheen gekeken
Toen ik naar huis vertrok was stock status van webshop bij Maxi Toys: 16 PS4 zal nu nog zoiets zijn denkek.
K49 '17
Verwijderd
Die shippen niet naar Nederland volgens mij.bntjah schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:21:
Toen ik naar huis vertrok was stock status van webshop bij Maxi Toys: 16 PS4 zal nu nog zoiets zijn denkek.
Maxitoys?? leveren zij ook naar NL ?bntjah schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:21:
Verwijderd
Krijg net mail van Wehkamp: Sony levert tussen nu en eind februari en ik zit niet bij deze levering. Besteld op 2 dec.
Volgens mij zit er een nieuwe levering aan te komen. Ik lees dat een Intertoys filiaal er weer drie binnen had en nu weer dat Wehkamp mailtjes rondstuurt. Ik moet zeggen dat het ook wel weer tijd wordt.
Als Wehkamp al kan zeggen dat je er niet bij zit, hebben ze blijkbaar duidelijkheid gehad van Sony wat betreft de grootte van de levering? Ik hoop dat ik ook snel een mailtje van Bol krijg of ik in ieder geval bij de volgende levering zit of niet.
Als Wehkamp al kan zeggen dat je er niet bij zit, hebben ze blijkbaar duidelijkheid gehad van Sony wat betreft de grootte van de levering? Ik hoop dat ik ook snel een mailtje van Bol krijg of ik in ieder geval bij de volgende levering zit of niet.
Verwijderd
Technieuws zei ook dat MM 22 jan een levering zou krijgen. Niets van waar.. Ik geloof technieuws niet zo..Tresox schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:31:
Volgens Technieuws krijgen MM filialen ergens midden februari een nieuwe levering.
Er komt volgens mij een voorraad als de nieuwe headset uitkomt
Verwijderd
En dat is?jayesh schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:32:
Er komt volgens mij een voorraad als de nieuwe headset uitkomt
Verwijderd
Net MM rdam aan de lijn gehad om opheldering te vragen waar me preorder blijft als ze wel op de webshop verkocht worden, maar deze zegt dat de webshop ze altijd enkele weken eerder krijgt dan de filialen
of wel 2 a 3 weken was het antwoord. Ik wilde er nog iemand hier op forum mee blij maken maar ga em nu mooi cancelen morgen
of wel 2 a 3 weken was het antwoord. Ik wilde er nog iemand hier op forum mee blij maken maar ga em nu mooi cancelen morgen
Verwijderd
Dat lijkt me bullshit. 1 week terug had MM webshop ook een leveringVerwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:33:
Net MM rdam aan de lijn gehad om opheldering te vragen waar me preorder blijft als ze wel op de webshop verkocht worden, maar deze zegt dat de webshop ze altijd enkele weken eerder krijgt dan de filialen
22 januari was wel degelijk de datum van die levering, alleen kwam hij eerder dan verwacht. Bol.com gaf deze datum ook aan en was ook een weekje eerder. Zulke onzin was dat dus helemaal niet. Overigens is midden februari ook niet zo'n gewaagde gok, aangezien we nu al bijna een maand wachten op de volgende levering. Heel lang kan het niet meer duren volgens mij.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:32:
[...]
Technieuws zei ook dat MM 22 jan een levering zou krijgen. Niets van waar.. Ik geloof technieuws niet zo..
Verwijderd
Ik verzin het ook niet, dat wordt tegen me gezegd net 5 min geleden over de telefoonVerwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:34:
[...]
Dat lijkt me bullshit. 1 week terug had MM webshop ook een levering
Iemand van wehkamp die wel bij de levering zit?
Verwijderd
Ja dat geloof ik welVerwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:36:
[...]
Ik verzin het ook niet, dat wordt tegen me gezegd net 5 min geleden over de telefoon
Verwijderd
Ja zeker, Ik snap er ook niets van dat de bartsmit zo snel zoveel krijgtVerwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:37:
[...]
Ja dat geloof ik welmaar is toch belachelijk dat webshop 2 snelle leveringen achter elkaar krijgen
Dat is niet waar. Mediamarkt heeft vorige week zelf verklaard een paar achter de hand gehouden bundels in de verkoop te hebben gegooid. Deze waren bewaard voor het geval dat er mensen met kapotte systemen waren, maar dit bleek mee te vallen.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:34:
[...]
Dat lijkt me bullshit. 1 week terug had MM webshop ook een levering
Verwijderd
Daarom zetten ze ook een artikel erop na dat de ''verwachte levering'' is geweest, beetje raar dan.JensFC schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:35:
[...]
22 januari was wel degelijk de datum van die levering, alleen kwam hij eerder dan verwacht. Bol.com gaf deze datum ook aan en was ook een weekje eerder. Zulke onzin was dat dus helemaal niet. Overigens is midden februari ook niet zo'n gewaagde gok, aangezien we nu al bijna een maand wachten op de volgende levering. Heel lang kan het niet meer duren volgens mij.
Voor de mensen die dinsdag bij Sony.nl besteld hebben: ik sprak net iemand van Sony.nl en hij kon bevestigen dat ze tussen 18/02 en 19/02 gaan leveren.
dacht misschien is dit wel nuttig om te weten.
dacht misschien is dit wel nuttig om te weten.
Verwijderd
Zeiden ze ook bij BS..JensFC schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:37:
[...]
Dat is niet waar. Mediamarkt heeft vorige week zelf verklaard een paar achter de hand gehouden bundels in de verkoop te hebben gegooid. Deze waren bewaard voor het geval dat er mensen met kapotte systemen waren, maar dit bleek mee te vallen.
Verwijderd
Nee, nog niks gezien.Jay47 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:07:
Heeft iemand al T&T van BS?
Order is volgens de BS site inmiddels wel verzonden!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 17:43 ]
Mijn ps4 is ook verzonden. Kreeg net mail met t&t van BS.
Yep T&T van BS is binnenVerwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:40:
[...]
Nee, nog niks gezien.
Order is volgens de BS site inmiddels wel verzonden!
Afgeleverd tussen 13:00 en 15:00......zit aan het werk tot 17:45
[ Voor 13% gewijzigd door Jay47 op 05-02-2014 17:47 ]
Verwijderd
Wat is de eerste fase van de bestelling bij mediamarkt? Er staat nu bij mij "wordt voorbereid voor verzending"
Dat lijkt mij aardig definitief.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:47:
Wat is de eerste fase van de bestelling bij mediamarkt? Er staat nu bij mij "wordt voorbereid voor verzending"
Verwijderd
Mijn bestelling staat er al vanaf 23 november, en als het goed is is er tot 7 november uitgeleverd de laatste keer..Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:24:
Krijg net mail van Wehkamp: Sony levert tussen nu en eind februari en ik zit niet bij deze levering. Besteld op 2 dec.
En ik heb verdomme weer zo'n teleurstellend mailtje gekregen.
Ik denk dat ze zelf eigenlijk ook niet eens weten wat ze binnen gaan krijgen qua aantal, en dat ze deze mailtjes er standaard uitknallen.
Op de website van wehkamp zie je een recentie van 1 persoon, die blijkbaar ook zo'n mailtje gehad heeft, maar er toch een geleverd kreeg.

Ik heb besteld via de IT link. Iemand hier nog wat meer informatie over?
Intertoys zelf doet heeeeeel erg vervelend
Intertoys zelf doet heeeeeel erg vervelend
Wehkamp is incompetent ze leveren random uit al zeggen ze van niet. Daarom order 2 weken terug geannuleerd.
23 jan via link bij BS besteld en verkeerd artikel toegezonden vervolgens teruggestuurd en zou volgende levering (deze week) krijgen.
Nog geen T&T word waarschijnlijk morgen maar weer bellen ....
Nog geen T&T word waarschijnlijk morgen maar weer bellen ....
Voor de mensen die bij Sony hebben besteld: 
Heb zojuist mijn T&T ontvangen van BS!
wanneer besteld?impy101 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:04:
Voor de mensen die bij Sony hebben besteld:
Codes zijn binnen, wel weer een dikke fail voor mensen met een reservering.
Afgelopen vrijdag gereserveerd en vanmiddag kon ik een kale ps4 ophalen.
Waarschijnlijk heb ik as vrijdag weer een ps4
[ Voor 25% gewijzigd door pinokkia op 05-02-2014 18:48 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
weer?
Geen idee of zulke berichten wel leuk gevonden worden door de modjes.
[ Voor 46% gewijzigd door Ienni1983 op 05-02-2014 18:13 ]
http://tinyurl.com/5sdar8p
Ja deze is inmiddels mijn 3e ps4.
Intertoys en mediamarkt. Ben vaste klant die heel veel centjes uitgeeft bij hun.
Waarom een BAN!!?? Ben gewoon eerlijk!! Gewoon meer reserveren des te groter je kans op een ps4. Zo simpel als wat.
[ Voor 37% gewijzigd door pinokkia op 05-02-2014 18:14 ]
Stoere Girl hoor, Wauw
ohja:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
[ Voor 44% gewijzigd door StaafM op 05-02-2014 18:15 ]
Verwijderd
Ik heb hem ook vandaag besteld bij BS. Ook al betaald, maar heb nog geen tt kregen. Hij staat nog steeds in behandeling. Heb wel voor bezorgen op vrijdag gekozen, kan het daar aan liggen?
Van de 3 stond er 1 op mp en de andere zijn in eigen beheer!! Heb 2 kids. Dus zeik niet!!!StaafM schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:14:
Stoere Girl hoor, Wauw![]()
ohja:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
[...]
haha rustig ...:Ppinokkia schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:16:
[...]
Van de 3 stond er 1 op mp en de andere zijn in eigen beheer!! Heb 2 kids. Dus zeik niet!!!
Kans is echt groot dat je de ps4 al vrijdag krijg. Er komt nml een lading binnen.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:15:
Ik heb hem ook vandaag besteld bij BS. Ook al betaald, maar heb nog geen tt kregen. Hij staat nog steeds in behandeling. Heb wel voor bezorgen op vrijdag gekozen, kan het daar aan liggen?
Verwijderd
Bij de MM filialen?pinokkia schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:17:
[...]
Kans is echt groot dat je de ps4 al vrijdag krijg. Er komt nml een lading binnen.
Ja jij krijgt je T&T morgen, don't worry.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:15:
Want BS verstuurd ze de dag ervoor.
[ Voor 4% gewijzigd door Jay47 op 05-02-2014 18:22 ]
Nee sorrry. Bij de bartsmit is dat.
Waar heb jij het over?pinokkia schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:17:
[...]
Kans is echt groot dat je de ps4 al vrijdag krijg. Er komt nml een lading binnen.
Dat er een grote lading as vrijdag bij de bartsmit komt. Zie quote onder
Jay47ArturKyshenko schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:15:
Waarom moet ik een ban krijgen volgens jou?
[ Voor 6% gewijzigd door pinokkia op 05-02-2014 18:26 ]
Daar vroeg hij niet om hij heeft vandaag besteld met vrijdag als leverdatum. Hij heeft geen Tt&T gehad, dit omdat BS morgen zijn bestelling gaat opsturen Dus krijgt hij zijn T&T morgen ook al komt wel of geen lading binnen, zijn PS4 heeft hij al op zijn naam staan!pinokkia schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:24:
[...]
[...]
En ik geloof niet dat BS vrijdag weer een lading krijgt, ze hebben gister al een lading gehad!
Er werd mij vanmiddag Bart Smit Arnhem verteld. Dus weet niet of het waar is, omdat vrijdag kan ik voor mijn etter neef de ps4 ophalen. Als mij dat gezegd word: U kan vrijdag de ps4 ophalen. Dan is er toch weer een levering? Of ben ik nou echt blond?Jay47 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:30:
[...]
En ik geloof niet niet dat BS vrijdag weer een lading krijgt, ze hebben gister al een lading gehad!
[ Voor 21% gewijzigd door pinokkia op 05-02-2014 18:37 ]
Verwijderd
Misschien handige info voor iemand:
Wehkamp heeft de volgende levering per mail aangekondigd maar ik ben er niet bij en heb 24 november besteld.
Waarschijnlijk is dit al lang gepost maar ook Media Markt heeft 2 uur geleden per email voorraad verkondigd. Ik denk dat het om de online shop gaat.
Succes iedereen!
Ik heb m al via BS dus bedankt voor de link van 2 weken geleden!
Wehkamp heeft de volgende levering per mail aangekondigd maar ik ben er niet bij en heb 24 november besteld.
Waarschijnlijk is dit al lang gepost maar ook Media Markt heeft 2 uur geleden per email voorraad verkondigd. Ik denk dat het om de online shop gaat.
Succes iedereen!
Ik heb m al via BS dus bedankt voor de link van 2 weken geleden!
Verwijderd
Inderdaad blondpinokkia schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:35:
[...]
Er werd mij vanmiddag Bart Smit Arnhem verteld. Dus weet niet of het waar is, omdat vrijdag kan ik voor mijn etter neef de ps4 ophalen. Als mij dat gezegd word: U kan vrijdag de ps4 ophalen. Dan is er toch weer een levering? Of ben ik nou echt blond?
De leveringen komen altijd op dinsdag binnen bij BS. Deze worden echter verstuurd en ontvangen bij BS winkels op dinsdag en sommige fillialen ook op vrijdag. Het is dus nog steeds dezelfde levering
Verwijderd
Heb vanmiddag via MM link weten te bestellen, dus misschien m'n PS4 binnen. Krijg binnenkort ook nog van MM filiaal en ook nog van bol.com. Zo lang gewacht en dan krijg ik er ineens drie.
Oke dank je wel voor de uitleg. Dus hebben ze mij verkeerde info blijkbaar gegeven.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:37:
[...]
Inderdaad blond
De leveringen komen altijd op dinsdag binnen bij BS. Deze worden echter verstuurd en ontvangen bij BS winkels op dinsdag en sommige fillialen ook op vrijdag. Het is dus nog steeds dezelfde levering
Whaha die is lachen. maar shit dat je zo lang heb moeten wachten.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:38:
Heb vanmiddag via MM link weten te bestellen, dus misschien m'n PS4 binnen. Krijg binnenkort ook nog van MM filiaal en ook nog van bol.com. Zo lang gewacht en dan krijg ik er ineens drie.
[ Voor 30% gewijzigd door pinokkia op 05-02-2014 18:39 ]
pinokkia schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:35:
[...]
Er werd mij vanmiddag Bart Smit Arnhem verteld. Dus weet niet of het waar is, omdat vrijdag kan ik voor mijn etter neef de ps4 ophalen. Als mij dat gezegd word: U kan vrijdag de ps4 ophalen. Dan is er toch weer een levering? Of ben ik nou echt blond?
Ik denk reservering of niet?pinokkia schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:35:
[...]
kijk eens onderaan de pagina en lees eens wat er staat in de grote rode balk. ziehier de reden waarom hij zegt dat je een ban krijg.pinokkia schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:24:
[...]
[...]
Jay47
Verwijderd
Is niet per definitie verkeerde info, alleen heb ik al bij meerdere BS winkels gehoord dat ze alleen leveringen op vrijdag krijgen. Dat valt gewoon onder de levering van vandaag alleen de winkels ontvangen ze alleen op de vrijdagen, waarom weet ik ook niet.pinokkia schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:38:
[...]
Oke dank je wel voor de uitleg. Dus hebben ze mij verkeerde info blijkbaar gegeven.
Nee ik bedoelde je maar hier niet zeggen dat je weer een PS4 hebt, anders krijg je een ban.pinokkia schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:24:
[...]
[...]
Jay47
Verwijderd
Meen je niet, 23 november en dan er nog niet bij zitten. Ik hoop dat dit een foutje is, anders is het wel heel erg dramatisch van deze officiële retailer Wehkamp.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:53:
[...]
Mijn bestelling staat er al vanaf 23 november, en als het goed is is er tot 7 november uitgeleverd de laatste keer..
En ik heb verdomme weer zo'n teleurstellend mailtje gekregen.
Ik denk dat ze zelf eigenlijk ook niet eens weten wat ze binnen gaan krijgen qua aantal, en dat ze deze mailtjes er standaard uitknallen.
Op de website van wehkamp zie je een recentie van 1 persoon, die blijkbaar ook zo'n mailtje gehad heeft, maar er toch een geleverd kreeg.
Hebben net meer mensen een e-mail van MM gehad waarin stond dat er een partij binnen was en da je de ps4 kon bestellen?
volgens mij was hij na 1 minuut alweer uitverkocht:P
Klopt ook een reservering van vorige week.
Bedankt daarvoor. Zo bedoelde ik het niet (mp gekke fratsen)RenaldoN schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:39:
[...]
kijk eens onderaan de pagina en lees eens wat er staat in de grote rode balk. ziehier de reden waarom hij zegt dat je een ban krijg.
Oh op die manier. Bedankt voor de waarschuwing.Jay47 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:40:
[...]
Nee ik bedoelde je maar hier niet zeggen dat je weer een PS4 hebt, anders krijg je een ban.
[ Voor 20% gewijzigd door pinokkia op 05-02-2014 18:44 ]
Oh dat valt onder lading van gister, ze gaan gewoon uitdelen.pinokkia schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:43:
[...]
Klopt ook een reservering van vorige week.
[...]
Bedankt daarvoor. Zo bedoelde ik het niet (mp gekke fratsen)
Winst maken is waar de wereld om draait. Gewoon lekker doen, ook op de PlayStation 4.
De pubers die dan naast de boot vissen moeten niet zo zeuren.
De pubers die dan naast de boot vissen moeten niet zo zeuren.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja ze hadden een stuk of 5 haha, preorders die niet zijn opgehaald of backup voor kapotte.DvanK schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:41:
Hebben net meer mensen een e-mail van MM gehad waarin stond dat er een partij binnen was en da je de ps4 kon bestellen?
De intertoys link is toch niet zo veilig? vandaag contact gehad met de klantenservice.... krijg daar weinig uit.....
Het veranderen van de gegevens enz.
Iemand hier die wat meer informatie heeft?
Dit staat nu bij de link:
''contactpersoon dhr. dank jullie voor het geld! jammer tweaker mensen ''
Leuke grapjas is dat.
Neem aan dat Intertoys geen oplichters de vrije loop laat gaan.
Het veranderen van de gegevens enz.
Iemand hier die wat meer informatie heeft?
Dit staat nu bij de link:
''contactpersoon dhr. dank jullie voor het geld! jammer tweaker mensen ''
Leuke grapjas is dat.
Neem aan dat Intertoys geen oplichters de vrije loop laat gaan.
Zijn er ergens nog PS+ abonnementen in de aanbieding?
Hou Saturn en mediamarkt in de gaten, want die maken geregeld fouten.Reckoner schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:46:
Zijn er ergens nog PS+ abonnementen in de aanbieding?
Mijn ervaring is altijd heel laat in de avond. (kan 22:00 uur maar kan ook 0:00 uur zijn)Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:52:
Weet iemand hoe laat Mediamarkt T&T verzend?
[ Voor 34% gewijzigd door pinokkia op 05-02-2014 18:55 ]
Voor de Belgen onder ons : de PS4 is verkrijgbaar bij Maxi Toys online : http://www.maxitoys.be/ca...tore=belgie_nl_store_view (beperkte voorraad)
vanmorgen ook gebeld door bartsmit voor de reservering van ps4 in fisieke winkel,gereserveerd op 14-12-2013
heb de volgende in de rij maar gelukkig gemaakt.
heb de volgende in de rij maar gelukkig gemaakt.
[ Voor 6% gewijzigd door darksoul1 op 05-02-2014 19:05 ]
Verwijderd
Ik hoop het ook.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:41:
[...]
Meen je niet, 23 november en dan er nog niet bij zitten. Ik hoop dat dit een foutje is, anders is het wel heel erg dramatisch van deze officiële retailer Wehkamp.
Weet iemand misschien stomtoevallig sinds wanneer het ding te pre-ordenen was?
Het is echt heel zielig....
Dan doe ik de la open waar mijn ps3 controllers liggen, en zie ik ook mijn ps4 controller liggen....
Soms pak ik hem even op, geef hem een knuffel en als dank krijg ik wel eens 6 knippertjes terug...
6 knippertjes omdat hij zijn baasje nog niet gevonden heeft waar hij mee kan connecten...
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 19:20 . Reden: Flauwekul toegevoegd ]
Verwijderd
Lol, netjes!Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:12:
[...]
Ik hoop het ook.
Dan doe ik de la open waar mijn ps3 controllers liggen, en zie ik ook mijn ps4 controller liggen....
Soms pak ik hem even op, geef hem een knuffel en als dank krijg ik wel eens 6 knippertjes terug...
6 knippertjes omdat hij zijn baasje nog niet gevonden heeft waar hij mee kan connecten...
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:12:
[...]
Ik hoop het ook.
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 19:12:
[...]
Ik hoop het ook.
Dude je wacht en wacht, waarom heb je vandaag niet bij BS besteld?
Verwijderd
Waarde bon van oude werkgevert...
Is voor niets, en dan vind ik het het wachten ook wel waard.
Maar het duurt allemaal zo afschuwelijk lang...

Ik als een dolle er achteraan gegaan. haha zal nog wel even duren voordat ik 'm hebJay47 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:45:
[...]
Ja ze hadden een stuk of 5 haha, preorders die niet zijn opgehaald of backup voor kapotte.
Verwijderd
Hier kunnen we zeker elkaar helpen denk, stuur even een prive berichtjeVerwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:56:
Ik heb al een preorder staan bij MM en aanbetaald. Ik heb echter al een PS4 via een andere preorder thuis. Dus als er iemand is die naast de boot valt bij de MM en in het geval dat ik wordt gebeld door de MM dat mijn bestelling klaar staat dan kan iemand wat mij betreft deze overnemen (geen extra kosten maar wil uiteraard wel me aanbetaling hebben)
Dit topic is gesloten.
Let op: