Dus ik moet chillen als hij me begint uit te schelden??
Dus ik moet het gewn toe laten en me laten uitlachen?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Kan alleen de PS4 niet in winkelmand plaatsen.impy101 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:58:
Zijn lwdx en bekside dan eindelijk pleiten, verschijnt deze idioot opeens uit het niets...
Afijn; link doet het altijd nog! Typ "Playstation 4 razendsnel" in en je vind hem zo!
Dude, je zit achter een scherm. Wat denk je te bereiken door iemand op internet uit te schelden? Serieus, hoe oud ben je?zakaro schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:58:
[...]
Had ik ook omdat ik nog in een oude account zat (blijkbaar kon ik niet 2x een PS4 op dezelfde account bestellen). Uitgelogd en opnieuw bestel met een nieuw account. Probeer dat eens.rrikkert schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:58:
[...]
Kan alleen de PS4 niet in winkelmand plaatsen.
defending myself,that is what I doimpy101 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:58:
[...]
Dude, je zit achter een scherm. Wat denk je te bereiken door iemand op internet uit te schelden? Serieus, hoe oud ben je?
Meer voor jou omdat je anders ook gebanned wordzakaro schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:58:
[...]
doe ik wel een IP hideJay47 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:02:
[...]
Meer voor jou omdat je anders ook gebanned word
Bedankt voor de tip,impy101 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:59:
[...]
Had ik ook omdat ik nog in een oude account zat (blijkbaar kon ik niet 2x een PS4 op dezelfde account bestellen). Uitgelogd en opnieuw bestel met een nieuw account. Probeer dat eens.
Verwijderd
Werkt ook niet.rrikkert schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:04:
[...]
Bedankt voor de tip,
maar ik heb geen account, ik ben ook nog niet van plan om een PS4 te kopen (ik wacht tot er een 'normale' kans komt om hem gewoon in de winkel te kopen o.i.d.) dus ik heb geen zin om nu een account aan te maken:p
Wellicht wil iemand anders dat proberen.
Afbeelding zegt niks!JesseSebastian schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:03:
Even tussendoor, staat er op de afbeelding van de Bart Smit februari link nou ook een playstation camera?
Te laat. Je IP is al geregistreerd op het moment dat jij een bericht plaatst.
Yep dacht ik alimpy101 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:04:
[...]
We hebben hier duidelijk te maken met 2 12-jarigen.
wat ik bedoelde is een fake Ip gebruikenimpy101 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:04:
[...]
impy101 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:04:
[...]
Al melding gedaan bij moderator, komt vanzelf goed.Justdoit schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:11:
Als we allemaal blijven happen gaat dit topic ook op slot... Lekker doorgaan jongens.. Laat dat ventje nou lekker.. als we hem geen aandacht geven kapt ie vanzelf wel..
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Je moet goed lezen!zakaro schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:21:
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes uit te spelen in twee uur![]()
http://www.xgn.nl/pc/nieu...utm_campaign=Headliner.nl
Ja dat had ik al gelezen ja.Maar voor een main story is gewoonweg erg weinig.Jay47 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:24:
[...]
Je moet goed lezen!
**De genoemde twee uur kan dus echter oplopen via zijmissies en optionele content voor Metal Gear Solid V: Ground Zeroes**
Snap het ,maar als je een spel als MGS speelt dan moet je echt alles eruit halen wat er in zit.zakaro schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:26:
[...]
Ja dat had ik al gelezen ja.Maar voor een main story is gewoonweg erg weinig.
maar dat had ik wel verwacht van een prequel.
Verwijderd
Verwijderd
Hij is gebonden aan je persoonlijke gegevens en je kan slechts het afleveradres veranderen, maar degene die de reservering heeft geplaatst kan het afleveradres weer veranderen en heeft dan een gratis PS4
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 14:11 ]
Klopt zou niet via een IT link bestellen, kans is dat jou PS4 door iemand anders word ontvangen!Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:06:
[...]
Hij is gebonden aan je persoonlijke gegevens en je kan slechts het afleveradres veranderen, maar degene die de reservering heeft geplaatst kan het afleveradres weer veranderen en heeft dan een gratis PS4
Als je een link krijgt zou ik het maar niet proberen! Dan kan je fluiten naar je geld.
Dat weet de Media Markt vast zelf wel.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:24:
Weet iemand of je bij Mediamarkt nog een ps4 kunt reserveren (in België)?
K49 '17
Ik heb liever dat ze gewoon zeggen dat ze het zelf ook niet weer weten.Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bestelling bij Media Markt.
Op dit moment is de door u bestelde SONY PS4 SET A helaas niet op voorraad, waarvoor onze excuses.
Wij verwachten dit artikel uiterlijk 10 februari weer op voorraad te hebben en aan u te kunnen verzenden. Wanneer uw bestelling wordt verzonden informeren we u hierover per e-mail.
Het is mogelijk uw bestelling te annuleren. Hiervoor kunt u reageren op deze e-mail of bellen naar onze klantenservice via 0900-6334262758. Voor een spoedige verwerking vragen we u het bestelnummer te vermelden. Na annulering van uw bestelling zullen we het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen aan u restitueren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team
Steam/XBL: Avioto
Op de Bol.com website nog steeds 399€ en 12 weken levertijd...Bol.com heeft een artikel in prijs verlaagd!
Beste Bas,
Onderstaand artikel is momenteel in prijs verlaagd. Bekijk dit artikel hieronder of neem een kijkje in onze winkel om alle aantrekkelijke aanbiedingen te vinden.
Sony PlayStation 4 500GB + Dualshock 4 Controller
Sony Computer Entertainment Europe
Misschien afgeprijst van 399,99!BasPH schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:35:
Kreeg vanochtend een mailtje van Bol.com:
[...]
Op de Bol.com website nog steeds 399€ en 12 weken levertijd...
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2014 14:46 ]
Goedzo!Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:45:
Heb met mm gebeld en ze zeggen dat je kan reserveren, mits je een voorschot van 39 euro betaalt.
Even ter info: ze krijgen elke maand een levering, en die van februari is nog niet binnen, dus als je reserveert, heb je hem normaal gezien deze maand.
Verwijderd
Zal dat dan weer rond de 10e van de maand liggen? Net als de vorige levering?Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:45:
Heb met mm gebeld en ze zeggen dat je kan reserveren, mits je een voorschot van 39 euro betaalt.
Even ter info: ze krijgen elke maand een levering, en die van februari is nog niet binnen, dus als je reserveert, heb je hem normaal gezien deze maand.
Verwijderd
Ben ik zeker van planLiteiten schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:47:
[...]
Goedzo!![]()
Dat is redelijk snel eigenlijk. Bij de Media Markt in Leeuwarden (Friesland) moet je rekening houden met minimaal 2 maanden.
Ik zou het doen als je nog geen resevering hebt geplaatst!
Just wait na ongeveer 16:00 krijg je T&T zo niet dan word het billen knijpenVerwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 14:53:
Echt benieuwd of de ps4 van bartsmit morgen komen gaat
Mijn TT werd bij de vorige Bart Smit link ook pas om 18:19 verzondenJay47 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:02:
[...]
Just wait na ongeveer 16:00 krijg je T&T zo niet dan word het billen knijpen
Oh ok ik krijg het altijd voor half 5, ligt misschien aan je postcode gebied. Maarja weet het niet zeker.JesseSebastian schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:05:
[...]
Mijn TT werd bij de vorige Bart Smit link ook pas om 18:19 verzonden
Wehkamp is een drama!Liteiten schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:06:
Op 8 en 14 januari heb ik een mail ontvangen over de levering van Wehkamp, het lijkt mij aannemelijk dat we de rond de 8e weer nieuwe informatie hebben.
Dat dacht ik ook bij een 'kleinere' intertoys te doen.. helaas pindakaas.. 21e op de wachtlijstMrvH schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:20:
Gents, misschien is het handig om de kleinere Intertoys filialen vandaag te bellen. Ik heb zojuist 2 PS4 systemen op kunnen halen in Bergschenhoek (had er 2 in pre order), ze hadden er 3 binnengekregen. De wachtlijst is nu leeg, dus met een aanbetaling van € 25,- sta je daar nu als eerste op de lijst voor de volgende levering.
Verwijderd
Klopt, heb hetzelfde.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:47:
Mijn BS bestelling staat nog in behandeling.
Zal wel weer niks worden haha
Goede tip, loop ik straks even de intertoys binnen hier!MrvH schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:20:
Gents, misschien is het handig om de kleinere Intertoys filialen vandaag te bellen. Ik heb zojuist 2 PS4 systemen op kunnen halen in Bergschenhoek (had er 2 in pre order), ze hadden er 3 binnengekregen. De wachtlijst is nu leeg, dus met een aanbetaling van € 25,- sta je daar nu als eerste op de lijst voor de volgende levering.
Geduld is een schone zaak!Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:47:
Mijn BS bestelling staat nog in behandeling.
Zal wel weer niks worden haha
Angelo NL / Global Cargo VTC
dat zegt helemaal niks.
[ Voor 24% gewijzigd door Bron op 05-02-2014 16:25 ]
3CPO schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:15:
eindelijk te downloaden .... Outlast
[afbeelding]
Edit: zag je edit net te laat hahaBron schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:22:
Weet iemand hoe laat Outlast op de store gaat komen?
[ Voor 4% gewijzigd door JesseSebastian op 05-02-2014 16:26 ]
Verwijderd
Kreeg je wel een TT bevestiging? Of mail dat ie verzonden is?RenaldoN schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:18:
[...]
dat zegt helemaal niks.
mijn bestelling van een paar weken geleden staat op dit moment ook nog steeds in behandeling, maar de playstation staat toch echt nu onder de televisie. de playstation die ik vandaag besteld heb staat ook nog steeds in behandeling.
Gratis 'gekocht' via PSN op pc, straks thuis de PS4 aan en gaan!!Bron schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:22:
Weet iemand hoe laat Outlast op de store gaat komen?
Edit: Hij is al te downloaden.
Voorheen met Bart Smit werden ze gewoon verzonden, waren ook linkjes die niet echt voor het publiek bedoeld waren.jaaoie17 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:28:
Zeg is het verstandig als je via die bs link besteld? dat ergeen gekke dingen gebeuren
Hmm krijg dit als ik wil bestellen.Bron schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:31:
[...]
Voorheen met Bart Smit werden ze gewoon verzonden, waren ook linkjes die niet echt voor het publiek bedoeld waren.
En mocht het niet binnen komen dan storten ze gewoon het geld terug als je daar om vraagt. houdt wel rekening met ~2 weken terugstort tijd.
Zit geen gevaar in, tenzij het bedrijf ineens failliet verklaard word.
JAjaaoie17 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:35:
[...]
Hmm krijg dit als ik wil bestellen.
je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.
Val ik dan weer buiten de boot?
Was al eerder duidelijk in dit topic dat de laatste link van BS niet meer werktejaaoie17 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:35:
[...]
je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.
Heeft maar een halfuur gewerkt tussen 11:50 en 12:20 ongeveer.jaaoie17 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:35:
[...]
Je valt zelfs naast het waterjaaoie17 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:35:
[...]
Verwijderd
Volgens mij komen die bundels niet meer....loonstar schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 15:46:
iemand al wat gehoord van Dixons over betaal linkje dit gaat over mega bundel
Ben ik een keer geen dag vrij gebeurt er dit.rvthul84 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:36:
[...]
Heeft maar een halfuur gewerkt tussen 11:50 en 12:20 ongeveer.
Je bent dus veel te laat vriend
tot op de dag van vandaag nog niet ontvangen. kreeg toen alleen de bestelllings linkVerwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:28:
[...]
Kreeg je wel een TT bevestiging? Of mail dat ie verzonden is?
Heb nog steeds niks gehad namelijk.
Verwijderd
Hoe wist je dan dat ie klaar stond? Of had je hem thuis laten afleveren?RenaldoN schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:39:
[...]
tot op de dag van vandaag nog niet ontvangen. kreeg toen alleen de bestelllings link
http://tinyurl.com/5sdar8p
De laatste keer dat ik deze melding kreeg bij postnl heeft het me uiteindelijk 1,5 maand gekost voordat mijn pakket binnen kwamIenni1983 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:47:
Yeaaaahhhh
Zending is afgeleverd.
Wait what?
De Zending kon niet bezorgd worden, omdat het een niet-bestaand adres betreft
Grappig ik was er vanmorgen nog.
Pakket terug naar zender.
OMFG falende postbeambte.
OWNED.Ienni1983 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:47:
Yeaaaahhhh
Zending is afgeleverd.
Wait what?
De Zending kon niet bezorgd worden, omdat het een niet-bestaand adres betreft
Grappig ik was er vanmorgen nog.
Pakket terug naar zender.
OMFG falende postbeambte.
Verwijderd
Dat kan ik ook..... maar dat een falende postbeamte een gebouw kan missen van 50 bij 80 meter.Liteiten schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:51:
[...]
OWNED.
Zo heerlijk, kan altijd pakketjes op mijn werk laten afleveren. Daar is 24/7 iemand aanwezig
http://tinyurl.com/5sdar8p
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:52:
U heeft aangegeven op de hoogte gehouden te willen worden m.b.t. de beschikbaarheid van de PlayStation 4. Op dit moment hebben wij een beperkt aantal PlayStation 4's beschikbaar, u kunt vanaf vandaag een bestelling plaatsen via mediamarkt.nl.
Klik hier om direct te bestellen
De voorraad is helaas beperkt, op=op dus beslis snel!
We hebben helaas geen informatie beschikbaar over volgende leveringen van de PlayStation 4.
Klik hier om u af te melden voor de Playstation 4 update e-mails.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt Team
dit krijg ik net in me mail
Ik heb em daar gepreorderd maar geen mail of sms via MM gehad beetje raar aangezien deze al is aanbetaald
Dit staat er in het rood bij:Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:53:
Er staat bij de PS4 op mediamarkt: Voor 22:00 besteld morgen in huis
Laat me please weten via een DM als dit het geval isVerwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:56:
Ik heb al een preorder staan bij MM en aanbetaald. Ik heb echter al een PS4 via een andere preorder thuis. Dus als er iemand is die naast de boot valt bij de MM en in het geval dat ik wordt gebeld door de MM dat mijn bestelling klaar staat dan kan iemand wat mij betreft deze overnemen (geen extra kosten maar wil uiteraard wel me aanbetaling hebben)
Verwijderd
betreft wel ophalen in de winkel in MM Rdam, moet er met legitimatie naar toe dus ik vind geen probleem om daar even af te spreken als ik bericht krijg. Volgens de MM toen ik preorderde zou ik er deze keer bij moeten zitten.rrikkert schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:58:
[...]
Laat me please weten via een DM als dit het geval is
Verwijderd
oh:( das mij wel te ver wegVerwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:59:
[...]
betreft wel ophalen in de winkel in MM Rdam, moet er met legitimatie naar toe dus ik vind geen probleem om daar even af te spreken als ik bericht krijg. Volgens de MM toen ik preorderde zou ik er deze keer bij moeten zitten.
wel vreemd der staat dit.RenaldoN schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:58:
alweer uitverkocht
in zo'n geval wees slim en bestel met ideal veel minder kans op problemen !!!!!!HaskoF schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:03:
F*king VISA CC Ik had in me winkelmand en ik wilde betalen krijg ik opeens niet geaccepteerd niet mogelijk om te betalen ... DANK JE WEL VISA door jou ben ik nu een PS4 misgelopen !!!!!!!!
haha ik kan er eigenlijk wel om lachenRenaldoN schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:04:
[...]
in zo'n geval wees slim en bestel met ideal veel minder kans op problemen !!!!!!
Ligt niet aan Visa, dit betekent dat de voorraad al op was.....you were to slowHaskoF schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:03:
F*king VISA CC Ik had in me winkelmand en ik wilde betalen krijg ik opeens niet geaccepteerd niet mogelijk om te betalen ... DANK JE WEL VISA door jou ben ik nu een PS4 misgelopen !!!!!!!!
[ Voor 3% gewijzigd door Jay47 op 05-02-2014 17:06 ]
Ik kwam verder betaaloptie gekozen en zelfs al mijn CC gegevens ingevuld en op t moment van betalen wilde het niet lukken. Ik proberde het toen nog een 2e keer en Hopaaa weg was ieJay47 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:05:
[...]
Ligt niet aan Visa, dit betekent dat de voorraad al op was
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq