Ja wilde ook bestellen naar primaire gegevens kon je niet aanpassen, Afleveradres wel, maar de gene van wie dit komt kan eenvoudig de afleveradres aanpassen van de gene die net gekocht heeft.........dat betekent dag 401,98 euro en dag PS4 die nooit aan komt!LordFather schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 20:19:
[...]
Hahaha dat zou wat zijn ja.
Blijkbaar heeft die zijn mail dan niet ingevoerd.
Als hij de link ook niet meer heeft zou je het adres kunnen wijzigen en heb je inderdaad een gratis playstation 4 omdat hij waarschijnelijk dan niet meer op jou account kan komen.
Ik kon hem ook bestellen toen hij de link hier neer had gezet maar ik vertrouwde het niet helemaal, ben blij dat ik het niet gedaan heb.
Het is zijn eigenschuld als dat gebeurd.Jay47 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 20:24:
[...]
Ja wilde ook bestellen naar primaire gegevens kon je niet aanpassen, Afleveradres wel, maar de gene van wie dit komt kan eenvoudig de afleveradres aanpassen van de gene die net gekocht heeft.........dat betekent dag 401,98 euro en dag PS4 die nooit aan komt!
Dan moet je maar een beetje nadenken.
Als ik iemand anders zijn addres enzovoort zie staan gaat er bij mij wel een belletje rinkelen.
Oh man dat zuigt voor die gozer met link
http://tinyurl.com/5sdar8p
UPDATE: Ik heb mijn Ps4 Checker ge-update.
- Bepaalde links worden nu met 2 woorden ge-checked
- Link van Sony.nl is nu juist. (up dit moment bestelbaar
)
Het kan zijn dat het script op DIT moment een error weergeeft (Parse Error), gewoon even refresshen
Had namelijk een foutje in php
Als er klachten/suggesties zijn, gewoon zeggen.
EDIT:
Het lijkt erop dat de ps4 checker nu een Proxy Error geeft, ik ga dit even uitzoeken. Heb wel een vermoeden dat dit te maken heeft met de sony.nl link. (Read protected page)
EDIT2:
De link van sony.nl lijkt geen ververser te mogen
, hierdoor zal een foutmelding tevoorschijn komen:
Kan op dit moment geen verbinding maken met de desbreffende website.
Over 15 seconden een nieuwe poging...
Soms laat sony.nl het toe om te checken en soms niet
- Bepaalde links worden nu met 2 woorden ge-checked
- Link van Sony.nl is nu juist. (up dit moment bestelbaar
Het kan zijn dat het script op DIT moment een error weergeeft (Parse Error), gewoon even refresshen
Had namelijk een foutje in php
Als er klachten/suggesties zijn, gewoon zeggen.
EDIT:
Het lijkt erop dat de ps4 checker nu een Proxy Error geeft, ik ga dit even uitzoeken. Heb wel een vermoeden dat dit te maken heeft met de sony.nl link. (Read protected page)
EDIT2:
De link van sony.nl lijkt geen ververser te mogen
Kan op dit moment geen verbinding maken met de desbreffende website.
Over 15 seconden een nieuwe poging...
Soms laat sony.nl het toe om te checken en soms niet
[ Voor 60% gewijzigd door BerryGosie op 04-02-2014 22:41 ]
Bij mij ook server errors. Ook op mijn usa account. Wel de download van outlast aan de praat gekregen. 4301 MBHenriL schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 21:40:
Klopt het dat de play store onderhoud heeft op dit moment? Of is dit een fout in versie 1.6 -.-
toch raar, ik kon inderdaad wel battlefield 4 updaten.. maar nu verbind hij ook niet met ea servers, wat voor drama is het wat ik in huis gehaald heb?OcNewB schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:00:
[...]
Bij mij ook server errors. Ook op mijn usa account. Wel de download van outlast aan de praat gekregen. 4301 MB

Lol als je die intertoys link om de zoveel tijd checkt, zie je dat er telkens mensen zijn die alsnog gaan bestellen. Ergens ben je wel de pineut denk ik. Het huidige profiel wordt telkens overschreven met de laatste gegevens van mensen die bestellen. Als intertoys straks een lijst gaat uitdraaien om in te pakken, dan ziet die alleen de laatst bekende persoon die het profiel heeft overschreven. Dus wss de voorgaande mensen die een bestelling geplaatst hebben kunnen fluiten naar hun geld.
klopt daarom brand ik mijn vingers niet aanTannay60 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:32:
Lol als je die intertoys link om de zoveel tijd checkt, zie je dat er telkens mensen zijn die alsnog gaan bestellen. Ergens ben je wel de pineut denk ik. Het huidige profiel wordt telkens overschreven met de laatste gegevens van mensen die bestellen. Als intertoys straks een lijst gaat uitdraaien om in te pakken, dan ziet die alleen de laatst bekende persoon die het profiel heeft overschreven. Dus wss de voorgaande mensen die een bestelling geplaatst hebben kunnen fluiten naar hun geld.
Ligt er maar net aan hoe de gegevens bij een order opgeslagen worden. Het feit dat jij elke keer het laatst ingevulde adres op je scherm ziet wil nog niet zeggen dat het afleveradres van eerder gesubmitte orders overschreven wordt met het laatst ingevulde afleveradres.Tannay60 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 22:32:
Dat kan idd weer een ander scenario zijn. Misschien schieten de nieuwe orders naar binnen door middel van een mail en zien zij dat als een nieuwe order ipv alleen het profiel checken. Anyways te tricky om te bestellen als je het verwerkingsproces niet kent.Djen12345 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 23:05:
[...]
Ligt er maar net aan hoe de gegevens bij een order opgeslagen worden. Het feit dat jij elke keer het laatst ingevulde adres op je scherm ziet wil nog niet zeggen dat het afleveradres van eerder gesubmitte orders overschreven wordt met het laatst ingevulde afleveradres.
Voor de mensen die nog opzoek zijn naar een PS4.
http://www.dirangaming.nl...-500gb-dualshock-4-c.html
Ik wil geen reclame maken oid, maar ik weet alleen niet of deze webshop vertrouwbaar is over de 24uurs levering. Er staat nog wel een revieuw van 3 februari dat er een snelle levering was.
Volgens de site kan je ook aan X1 komen binnen 3 dagen.
Klinkt allemaal wel erg mooi
http://www.dirangaming.nl...-500gb-dualshock-4-c.html
Ik wil geen reclame maken oid, maar ik weet alleen niet of deze webshop vertrouwbaar is over de 24uurs levering. Er staat nog wel een revieuw van 3 februari dat er een snelle levering was.
Volgens de site kan je ook aan X1 komen binnen 3 dagen.
Klinkt allemaal wel erg mooi
Lijkt me niet een heel betrouwbare site eerlijk gezegd:p veel images laden niet en alles ziet er 'snel' en half afgewerkt uit.
Deze website staat als alternatieve verkoper bij bol.com en dan voor €429.
Maar als je direct naar de website gaat van Dirangaming zie je hem voor €399
Maar als je direct naar de website gaat van Dirangaming zie je hem voor €399
hmmm, er staat op Bol.com dat 'externe verkopers' (zoals Dirangaming) altijd nauwkeurig in de gaten worden gehouden op hun prestaties en dat ze de verkoper beoordelen (over Dirangaming is nog geen beoordeling beschikbaar).
Er staat dat Bol.com in geval van slechte service de verkoper erop aanspreekt. Maar de klantenservice afhandeling gaat uiteindelijk alsnog via de externe verkoper (dus als er iets mis gaat, gaat Bol.com je niet verder helpen dan het eventueel aanspreken en in de toekomst weigeren van de externe verkoper).
Er staat dat Bol.com in geval van slechte service de verkoper erop aanspreekt. Maar de klantenservice afhandeling gaat uiteindelijk alsnog via de externe verkoper (dus als er iets mis gaat, gaat Bol.com je niet verder helpen dan het eventueel aanspreken en in de toekomst weigeren van de externe verkoper).
Ik zag het, checker geeft nogsteeds aan van welVerwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:46:
Sony.nl is de ps4 niet meer verkrijgbaar!
Ik zou het niet vertrouwen adres is gewoon een flat! Nogmaal koop bij officiele dealersrrikkert schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:46:
hmmm, er staat op Bol.com dat 'externe verkopers' (zoals Dirangaming) altijd nauwkeurig in de gaten worden gehouden op hun prestaties en dat ze de verkoper beoordelen (over Dirangaming is nog geen beoordeling beschikbaar).
yup, kijk ook altijd naar, lang leve streetviewJay47 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:51:
[...]
Ik zou het niet vertrouwen adres is gewoon een flat! Nogmaal koop bij officiele dealers
Heb precies dit eerder gezien bij een website (was ook een flat, werd ook niks geleverd maar dit was op beslist.nl). Gelukkig kijk ik zelf altijd kritisch naar de verkopers, ben er nog nooit ingeluisd:p
Zodra je iets een beetje niet vertrouwd beter het zekere voor het onzekere nemen
Klopt Sony heeft alles verkocht wat ze op voorraad zouden krijgenVerwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:46:
Sony.nl is de ps4 niet meer verkrijgbaar!
Ik ben net in Sevilla geweest en daar zijn ze prima verkrijgbaar. Bij de gamestop zelfs voor 389! (De xbox one was ook gewoon op voorraad) Niet dat jullie er iets aan hebben, maar toch vreemd dat er in NL zo'n tekort is en in Spanje ze gewoon in de losse verkoop liggen.
neem er 10 mee en je bent rijkvoxxel schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:54:
Ik ben net in Sevilla geweest en daar zijn ze prima verkrijgbaar. Bij de gamestop zelfs voor 389! (De xbox one was ook gewoon op voorraad) Niet dat jullie er iets aan hebben, maar toch vreemd dat er in NL zo'n tekort is en in Spanje ze gewoon in de losse verkoop liggen.
Hij is bij bol.com gewoon met acceptgiro te bestellen bij dirangaming. Dus kan je altijd zonder veel risico annuleren als het fake is.rrikkert schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:46:
Ja en ik kan ook 10.000 PS4's toevoegen aan mijn mandje.....niet betrouwbaar dus!joffrey19 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:16:
[...]
Hij is bij bol.com gewoon met acceptgiro te bestellen bij dirangaming. Dus kan je altijd zonder veel risico annuleren als het fake is.
Giga hoge werkloosheid en crisisvoxxel schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:54:
[ Voor 4% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 05-02-2014 10:58 ]
Verwijderd
Dan is het vreemd dat Sony daar de Ps4 neer zet en niet in landen waar ze de deur uit vliegen.AlphaBlack_NL schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:58:
[...]
Giga hoge werkloosheid en crisisDe gewone spanjaard kan zoon PS4 moeilijk veroorloven. Dan overstemd aanbod , vraag een stuk makkelijker
Omdat ze Europa voorrang geven... en niet delen van Europa.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:02:
[...]
Dan is het vreemd dat Sony daar de Ps4 neer zet en niet in landen waar ze de deur uit vliegen.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Landen waar X1 uit is gekomen (inclusief Spanje) krijgen voorrang dan in landen waar het niet zo is. Competitive business strategy one on one.
Zojuist besteld bij Bart Smit met link gekregen via email.
Ze hebben er dus blijkbaar toch weer een paar.
Als het goed is morgen in huis.
[ Voor 13% gewijzigd door Arjant2 op 05-02-2014 11:37 ]
Persoonlijke link of gewoon standaard link?Arjant2 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:37:
Zojuist besteld bij Bart Smit met link gekregen via email.
het ziet eruit als een standaard link.
Zo te zien zeer beperkt verstuurd, aan de mensen die vorige keer niet hadden kunnen bestellen door de fout die ze wederom gemaakt hadden met de niet persoonlijke link.
Uit respect voor de mensen die net als ik al paar maanden op die wachtlijst stonden en vorige keer naast de pot pisten omdat er hier door iedereen besteld werd, zal ik de link niet plaatsen.
Zo te zien zeer beperkt verstuurd, aan de mensen die vorige keer niet hadden kunnen bestellen door de fout die ze wederom gemaakt hadden met de niet persoonlijke link.
Uit respect voor de mensen die net als ik al paar maanden op die wachtlijst stonden en vorige keer naast de pot pisten omdat er hier door iedereen besteld werd, zal ik de link niet plaatsen.
Arjant2 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:41:
Goed bezig! Ik sta ook al een tijd ingeschreven bij Bart Smit. Hoop dat ik ook een linkje krijg.Arjant2 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:41:
Trouwens: wanneer gereserveerd?
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
14 november gereserveerd.
Staat bij (als ik de mail goed begrijp) dat de link alleen vandaag zal werken, dus ga er vanuit dat als er nog over zijn na vandaag dat ze dan naar andere reserveringen en/of vrije verkoop gaan.
Staat bij (als ik de mail goed begrijp) dat de link alleen vandaag zal werken, dus ga er vanuit dat als er nog over zijn na vandaag dat ze dan naar andere reserveringen en/of vrije verkoop gaan.
[ Voor 80% gewijzigd door Arjant2 op 05-02-2014 11:45 ]
Ik hoop het. Zit redelijk in de buurt bij je.Arjant2 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:43:
14 november gereserveerd.
nice
[ Voor 103% gewijzigd door Tannay60 op 05-02-2014 12:19 ]
Verwijderd
Als ie iedereen een DM gaat sturen, kan ie hem net zo goed hier plaatsen.
Maar als je wel DM's verstuurd, dan wil ik er ook wel heel graag 1!!
Maar als je wel DM's verstuurd, dan wil ik er ook wel heel graag 1!!
Als je bij bartsmit zoek naar:
'Playstation 4 razendsnel'
kan je hem gewoon bestellen!
Je komt dan op deze link:
http://www.bartsmit.com/n...ation-4-levering-februari
'Playstation 4 razendsnel'
kan je hem gewoon bestellen!
Je komt dan op deze link:
http://www.bartsmit.com/n...ation-4-levering-februari
levering wel direct met die link ? of is dit pas over een paar weken ?
Verwijderd
Lekker jongens, in plaats van allemaal op je beurt wachten ga je er nu lekker vandoor met een PS4 die aan iemand toebehoort die al 3 MAANDEN(!) op zijn PS4 wacht..
Wanneer je het in de winkelwagen stopt komt het volgende bericht:RenaldoN schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:56:
levering wel direct met die link ? of is dit pas over een paar weken ?
Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, volgende dag in huis
Je kan hem niet bestellen. Die hele paupersite is zo bugged als maar kan
ook precies de reden waarom ik de link niet postte. Maar BS heeft wederom verzuimd hem uit de zoekresultaten op hun pagina te halen... spijtig voor diegene die straks weer niets krijgen terwijl ze wel al maanden netjes wachten...Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:56:
Lekker jongens, in plaats van allemaal op je beurt wachten ga je er nu lekker vandoor met een PS4 die aan iemand toebehoort die al 3 MAANDEN(!) op zijn PS4 wacht..
Dit dus.Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:56:
Verwijderd
De mensen die hem nu nog niet hebben, wachten ook al de hele tijd. Zoveel verschil zit er niet tussen deze mensen
Oh maar zeker wel, dus jij gaat bij de slager ook altijd vooraan staan als je eerst bij de andere slager al in de rij hebt gestaan met als redenatie, ja maar ik wachtte ergens anders al lang?
Kunnen dit soort zielige figuren gewoon niet geband worden van deze site?NotSoSteady schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:00:
Drie stuks besteld, bedankt voor de tip!
Oh jeej, ik heb ook een link in de mail
Nu hopen dat niet teveel mensen hem al weggekaapt hebben...
Maakt waarschijnlijk niet uit, vorige keer werden bestellingen voor meer dan 1 ps4 ook geweigerd. Er wordt er dan uiteindelijk maar 1 uitgeleverd.Arjant2 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:01:
[...]
Kunnen dit soort zielige figuren gewoon niet geband worden van deze site?
Verwijderd
sukkelNotSoSteady schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:00:
Drie stuks besteld, bedankt voor de tip!
Dan nog, zulke reacties zijn alleen maar bedoeld om hier andere mensen pissig te maken.
Voegt dus helemaal niets toe.
Voegt dus helemaal niets toe.
[ Voor 15% gewijzigd door Arjant2 op 05-02-2014 12:03 ]
Haha, besteld! Morgen heb ik een PS4 staan
nu maar hopen dat het goed gaat. hier geen bevestiging in mijn mail ontvangen
Ik heb hem ook maar besteld. Wacht al sinds november, dus ik voel me niet schuldig.
Hij deed het nog gelukkig!Arjant2 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:02:
Succes Peter, hoop dat het je nog lukt!
ik wacht al heel mijn leven erop dat de PS4 uit zou komen... goede redenatie hoor! NOTReckoner schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:06:
Ik heb hem ook maar besteld. Wacht al sinds november, dus ik voel me niet schuldig.
Vorige keer werd er gewoon geleverd hoor.Mythio schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:02:
[...]
Maakt waarschijnlijk niet uit, vorige keer werden bestellingen voor meer dan 1 ps4 ook geweigerd. Er wordt er dan uiteindelijk maar 1 uitgeleverd.
Edit: bevestiging bestelling ontvangen!
[ Voor 44% gewijzigd door impy101 op 05-02-2014 12:19 ]
Nee hoor, de link doet het gewoon nog.Jay47 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:22:
inmiddels van de BS verwijderd.
Ja link wel zoeken niet
Trouwens zijn Bekside en Ldwx gebanned?
[ Voor 10% gewijzigd door Jay47 op 05-02-2014 12:25 ]
Nou, daar gaat het toch om? Zolang hij maar te bestellen is nog
Weer er dus snel bij.
Is waarschijnlijk al eerder gevraagd, maar via Google zoeken kwam ik niet echt op een antwoord:
Is het (nog) mogelijk om Fifa 14 naar PS4 te upgraden als je al de PS3 versie hebt? En zo ja, hoe en waar?
Is het (nog) mogelijk om Fifa 14 naar PS4 te upgraden als je al de PS3 versie hebt? En zo ja, hoe en waar?
Is nooit mogelijk geweest, behalve bij Gamemania waar ze een actie hadden die volgens mij tot 31 december liep...Reckoner schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:33:
Is waarschijnlijk al eerder gevraagd, maar via Google zoeken kwam ik niet echt op een antwoord:
*snip*
[ Voor 97% gewijzigd door BM op 05-02-2014 13:14 ]
*snip*
[ Voor 97% gewijzigd door BM op 05-02-2014 13:14 ]
Als ik bij bartsmit mijn ps4 op wil halen in een winkel dan loopt hij helaas vast
. Dan morgen maar even pre-orderen bij de MM. Heb al vanaf eind november een pre-order bij gameshop twente staan, nog niks van gehoord helaas. Hoop dat ik bij de MM er 1 binnen een week heb.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
Link doet het nog steedszakaro schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:51:
[...]
Als je er op tijd was geweest was er niks aan de hand,maar omdat je nu te laat was scheld je de hele boel bij elkaar.Typische vorm van "kan niet tegen me verlies"
Mod doe wat aan de mensen die anderen voor alles en nog wat uitmaken.....BAN PLEASE ze verzieken het hier!
ik heb mijn PS4 ook nog niet, had m kunnen bestellen maar ik kan nog wachten. hopen dat de mensen met link in mail tenminste eentje hebben kunnen bestellen.
[ Voor 6% gewijzigd door ShiftHappenz op 05-02-2014 12:55 ]
I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...
Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.
Is de error als je hem probeert toe te voegen aan winkelwagentje
*snip*
[ Voor 91% gewijzigd door BM op 05-02-2014 13:16 ]
Chill dude!
[ Voor 10% gewijzigd door BM op 05-02-2014 13:17 ]
Zijn lwdx en bekside dan eindelijk pleiten, verschijnt deze idioot opeens uit het niets...
Afijn; link doet het altijd nog! Typ "Playstation 4 razendsnel" in en je vind hem zo!
Afijn; link doet het altijd nog! Typ "Playstation 4 razendsnel" in en je vind hem zo!
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.