Heb je 3500 PS4 bundels besteld?!BerryGosie schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:27:
Ik heb vannacht een t&t code gekregen.
Verwacht vandaag tussen 4 en 6.
5130kg (ps4 knack bundel)
Fieuw, ik had een foutje gemaakt bij het invullen nu werd de straatnaam in plaats van Tweakersstraat 1 opgeschreven als Tweakersstraat 1 777. Mijn postcode bij het huisnummer ingevuld en het huisnnummer direct achter de straatnaam, gelukkig wel goed gekomen.
15% van 500 is geen 80.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:13:
Wat een pannenkoeken bij Wehkamp. Ook 2 december een PS4 besteld daar met de AH actie. Vorige week maar laten annuleren daar en gevraagd (geeist) dat ik mijn geld terug kreeg gestort wegens de lange levertijd. Krijg ik na lang zeuren 500 teruggestort (dus 80 euro winst), helemaal blij. Kijk ik vandaag op mijn rekening hebben ze weer 500 teruggestort.
Pfff, mag ik daar zeker weer tijd in steken.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Zojuist Mediamarkt webshop aan de telefoon gehad over bestelling van de Mega bundel!
Deze zijn niet op voorraad, en is een nabestelling geworden.
Het is onduidelijk wanneer en of deze nog binnen zal komen.
Dus iedereen die hem besteld heeft en deze is nog niet verzonden zal helaas buiten de boot vallen denk ik:(
Dus iedereen die hem besteld heeft en deze is nog niet verzonden zal helaas buiten de boot vallen denk ik:(
Hoeveel Ps4 en heb jij wel niet te koop op MP?BekSide schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:06:
Zojuist Mediamarkt webshop aan de telefoon gehad over bestelling van de Mega bundel!
Jij mag niet meerVerwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 05:00:
Ik heb nog niks
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Heb je hiervoor gebeld of gemailed?Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:13:
Wat een pannenkoeken bij Wehkamp. Ook 2 december een PS4 besteld daar met de AH actie. Vorige week maar laten annuleren daar en gevraagd (geeist) dat ik mijn geld terug kreeg gestort wegens de lange levertijd. Krijg ik na lang zeuren 500 teruggestort (dus 80 euro winst), helemaal blij. Kijk ik vandaag op mijn rekening hebben ze weer 500 teruggestort.
Pfff, mag ik daar zeker weer tijd in steken.
Van Saturn of MM?BerryGosie schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:27:
Ik heb vannacht een t&t code gekregen.
Verwacht vandaag tussen 4 en 6.
5130kg (ps4 knack bundel)
Heb hem bij Saturn besteld heb nog geen geen T&T gekregen. Of kan ik binnenkort een helaas berichtje ontvangen.
Geen, ben weer uitverkocht:(zakaro schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 09:51:
[...]
Hoeveel Ps4 en heb jij wel niet te koop op MP?
Mensen hebben ze van Saturn binnen en meteen in de verkoop op MP.
Haha echt lachen hier.
Haha echt lachen hier.
En al weer op tweakers staan :-) denk dat je het beter op marktplaats kan proberen.
Heeft die al op MP staan,namelijk zelfde fotoRenaldoN schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:30:
[...]
En al weer op tweakers staan :-) denk dat je het beter op marktplaats kan proberen.
Staat die ook op.RenaldoN schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:30:
[...]
Hahaha dit is helemaal geen PS4 forum, dit is gewoon een goor handelforum dit!
Of een geldboom, zo kun je het ook noemen.
Heerlijk dit haha
Heerlijk dit haha
En jij staat voorraanBekSide schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:33:
Heerlijk dit haha
Hoeveel heb jij er verkocht, PS4's ?BekSide schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:33:
Heerlijk dit haha
Daar ga ik verder niet op in.
Dan moeten jullie mij weer een week missen, doe ik jullie niet aan:
-melding te maken dat je (weer) een PS4 met winst doorverkocht hebt.
Verwijderd
Sommige van ons houden dit topic wel in de gaten om een PS4 te bemachtigen.
- Ja ik heb er al een, maar ik hou het topic in de gaten voor een vriend van me mocht er een levering zijn bij Amazon of weer een "hack" tevoorschijn komen :-)
Dus niet iedereen is handelaar :-)
- Ja ik heb er al een, maar ik hou het topic in de gaten voor een vriend van me mocht er een levering zijn bij Amazon of weer een "hack" tevoorschijn komen :-)
Dus niet iedereen is handelaar :-)
Je kan toch gewoon een getal noemen, bijvoorbeeld.BekSide schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:35:
[...]
Ik heb 12 pannenkoeken verkocht.
Dat heb je bij deze al geconformeerdBekSide schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:35:
[...]
Hoe zit dat met die Megabundel?Kan iemand een foto maken of die er nou daadwerkelijk aangekomen is...
Zonder gekheid...
Zonder gekheid...
pppffff gisteren flink hardgelopen zeg!rvthul84 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:37:
[...]
Je kan toch gewoon een getal noemen, bijvoorbeeld.
Ik heb 12 pannenkoeken verkocht.
+/- 50km gelopen!
Met spierpijn achter de computer om weer 1 playstation te bemachtigen om lekker op te gamen!
Verwijderd
Heb al gebeld en alles...zakaro schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:39:
Hoe zit dat met die Megabundel?Kan iemand een foto maken of die er nou daadwerkelijk aangekomen is...
Zonder gekheid...
Ze gaan het onderzoeken bij MM... tot op heden heeft niemand er een gekregen.. ze hadden er 2 en die 2 zijn naar pre-orders gegaan...
die hoorde niet eens op hun site te komen, maaaaaar.... mensen die nu besteld hebben worden niet in een goot gegooid, je krijgt uiteindelijk wel een compensatie van of een kale ps4 of de onderdelen los
maar eerst moeten ze afwachten tot sony weer levert want ze hadden niks meer staan
Lekker is datVerwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:42:
[...]
Heb al gebeld en alles...
Ze gaan het onderzoeken bij MM... tot op heden heeft niemand er een gekregen.. ze hadden er 2 en die 2 zijn naar pre-orders gegaan...
die hoorde niet eens op hun site te komen, maaaaaar.... mensen die nu besteld hebben worden niet in een goot gegooid, je krijgt uiteindelijk wel een compensatie van of een kale ps4 of de onderdelen los![]()
maar eerst moeten ze afwachten tot sony weer levert want ze hadden niks meer staan
Ik snap dat echt niet, deze fout is nu ondertussen al zovaak voorgekomen. gewoon gerenomeerde webshops die shit op hun website gooien die er niet op zou horen.........Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:42:
[...]
Heb al gebeld en alles...
die hoorde niet eens op hun site te komen, maaaaaar.... mensen die nu besteld hebben worden niet in een goot gegooid, je krijgt uiteindelijk wel een compensatie van of een kale ps4 of de onderdelen los![]()
Zo lastig is dat toch niet zou ik zeggen....
Dat er door de gekte in eenzelfde seconde dubbele bestellingen zijn voor maar 1 product, kan ik nog begrijpen. maargoed, ik zal er wel geen verstand van hebben.
Haha, genieten.BekSide schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:41:
[...]
pppffff gisteren flink hardgelopen zeg!
+/- 50km gelopen!
Met spierpijn achter de computer om weer 1 playstation te bemachtigen om lekker op te gamen!
Ik loop niet meer dan 20 km achter elkaar, ben er moe van
Tja, als je het forum gewoon af en toe bekijkt heb je een grote kans dat je een keer een link kan aanklikken om zelf een PS4 te kopen.Ryatzu schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:35:
Te belachelijk voor woorden.
Hopelijk wordt dit topic zo snel mogelijk gesloten.
Wil je deze tijd niet investeren en toch als een van de eersten gamen op een PS4, dan kun je ze kopen bij handelaren. Het hoeft niet. Ik ben heel erg blij dat ik via dit forum een PS4 heb kunnen kopen. Anders had ik nu nog 5 weken kunnen wachten op de Wehkamp en Neckermann.
[ Voor 6% gewijzigd door mjkmobI op 28-01-2014 10:47 ]
Ja daarom ben ik nu ook aan het lurken totdat er ergens een link voorbij komt waar je kan bestellen.mjkmobI schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:46:
[...]
Tja, als je het forum gewoon af en toe bekijkt heb je een grote kans dat je een keer een link kan aanklikken om zelf een PS4 te kopen.
Wil je deze tijd niet investeren en toch als een van de eersten gamen op een PS4, dan kun je ze kopen bij handelaren. Het hoeft niet. Ik ben heel erg blij dat ik via dit forum een PS4 heb kunnen kopen. Anders had ik nu nog 5 weken kunnen wachten op de Wehkamp en Neckermann.
En nee ik heb er geen 500 euro of meer voor over om via handelaren te kopen.
Prima, maar dan moet je niet gaan roepen dat het topic hopelijk snel gesloten gaat worden. Dan gooi je echt je eigen ruiten in.Ryatzu schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:50:
[...]
Ja daarom ben ik nu ook aan het lurken totdat er ergens een link voorbij komt waar je kan bestellen.
En nee ik heb er geen 500 euro of meer voor over om via handelaren te kopen.
Verwijderd
Zojuist besteld op Sony.nl
Levering Morgen
http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4
SNEL SNEL SNEL
Levering Morgen
SNEL SNEL SNEL
Nep: Tijdelijk niet op voorraadVerwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:55:
Levering Morgen![]()
SNEL SNEL SNEL
Tijdelijk niet op voorraad.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:55:
Levering Morgen![]()
SNEL SNEL SNEL
Wauw, snel proberen te bestellen, wilde er 3.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:55:
Levering Morgen![]()
SNEL SNEL SNEL
Stond Werd automatisch teruggezet naar 1.
Maar ik heb hem geloof ik wel!:O zijn dit dan die Japanse versies?
Thanks LwDx! hoop dat deze wel ook echt verzonden zal worden.
Ik niet.. Chrome en IEVerwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:57:
[...]
Hoezo nep?
Ik kan nogsteeds bestellen...
Waarom de rest dan niet? Beetje gek.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:57:
[...]
Hoezo nep?
Ik kan nogsteeds bestellen...
Vermeld gewoon welke winkel welke info geeft of dat je je PS4 heb ontvangen vanuit een bepaalde (web)shop.
Info over je gelopen kilometers, pannenkoeken en persoonlijke mening van en over al die handelaren hoeft volgens mij van niemand!?
Ook ik heb mijn PS4 al in bezit, (Intertoys, Schalkwijk-Haarlem, December, momenteel geen voorraad) maar kijk hier vaak voor een vriend van mij.
Graag doeltreffende info en geen persoonlijk geneuzel, hier schiet niemand iets mee op..
Info over je gelopen kilometers, pannenkoeken en persoonlijke mening van en over al die handelaren hoeft volgens mij van niemand!?
Ook ik heb mijn PS4 al in bezit, (Intertoys, Schalkwijk-Haarlem, December, momenteel geen voorraad) maar kijk hier vaak voor een vriend van mij.
Graag doeltreffende info en geen persoonlijk geneuzel, hier schiet niemand iets mee op..
Verwijderd
Ja, klopt japans model!BekSide schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:57:
[...]
Wauw, snel proberen te bestellen, wilde er 3.
Stond Werd automatisch teruggezet naar 1.
Maar ik heb hem geloof ik wel!:O zijn dit dan die Japanse versies?
Thanks LwDx! hoop dat deze wel ook echt verzonden zal worden.
Ben benieuwd, nog geen bevestiging gehad, doet hij bij mij ondertussen ook niet meer:S....
Wel heel karige levering zeg.
Hoop niet dat het weer een foutje was net als bij MM met de mega bundel.
Wat is nu waar dan. Moet ik nu ook gaan klooien met welke browser je besteld?BekSide schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:58:
[...]
Bij mij doet ie het nog steeds:S......
Gebruik safari btw.
was vorige keer ook drama met sony
De waarheid is dat ze dus maar 5 op voorraad hadden ofzo en die waren in enkele seconden weg.jaaoie17 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:00:
[...]
Wat is nu waar dan. Moet ik nu ook gaan klooien met welke browser je besteld?
ondertussen op twitter Bart Smit:
Loc Nguyen @Rotterdammpower 35 min.
@bartsmitcom bedankt voor tracking code. volgens JLibregts komt er nieuwe ps4 lading deze week, klopt dat?
Bart Smit @bartsmitcom 20 min.
@Rotterdammpower In de winkels een aantal. Niet online dat is vorige week geweest.
01:49 - 28 jan. 2014 · Details
@bartsmitcom bedankt voor tracking code. volgens JLibregts komt er nieuwe ps4 lading deze week, klopt dat?
@Rotterdammpower In de winkels een aantal. Niet online dat is vorige week geweest.
Die gaan uiteraard naar de pre-orders?zakaro schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:12:
ondertussen op twitter Bart Smit:
Verdomd! Weer gemist!Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:55:
Levering Morgen![]()
SNEL SNEL SNEL
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ja,
Bartsmit heeft nog een flinke reserveringslijst liggen in de filialen...... en dan 1000 stuks binnen krijgen vorige week..... allemaal aan non preorders verkopen geweldig!
Nee die gaan naar de winkels voor de vrije verkoop
Uniciteit schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:28:
[modbreak]"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Zulke posts zorgen voor heel veel gebruikers enorme frustratie en haalt de hele sfeer in het topic naar beneden. Daarom bij deze: alle gebruikers die zo'n post - of ook maar iets vergelijkbaars - plaatsen kunnen, als ik het tegenkom, een ban verwachten![/modbreak]
Eindelijk was het vandaag de dag dat mijn PS4 binnen zou komen. Na de mislukte verwerking bij Bart Smit vorige vrijdag, stond er gisteren opeens wel een PS4 bij mijn accountgegevens, en kreeg ik later een verzendbevestiging. Vandaag zou de dag zijn!
Vanochtend een dualshock 4 gehaald, nog even tobben welke game erbij te halen maar ik red het wel ff met mijn psn titels. Snel naar huis want wie weet hoe laat het pakje bezorgd wordt.
Kijk ik net even naar de tracktrace. Zending vertraagd, levering morgen. Fuck me.
Vanochtend een dualshock 4 gehaald, nog even tobben welke game erbij te halen maar ik red het wel ff met mijn psn titels. Snel naar huis want wie weet hoe laat het pakje bezorgd wordt.
Kijk ik net even naar de tracktrace. Zending vertraagd, levering morgen. Fuck me.
Bart Smit @bartsmitcom
@ElZakaro Nee helaas alleen nog voor de reserveerders.
Als je een tip wilt:DinoPK schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:35:
Eindelijk was het vandaag de dag dat mijn PS4 binnen zou komen. Na de mislukte verwerking bij Bart Smit vorige vrijdag, stond er gisteren opeens wel een PS4 bij mijn accountgegevens, en kreeg ik later een verzendbevestiging. Vandaag zou de dag zijn!
Bel naar het zakelijke POSTNL nummer.
088 868 68 68
Gisteren kwam de pakketbezorger veeeeeel vroeger dan aangegeven op de tracktrace bij mij.
Ik heb toen gebeld naar dat particuliere nummer a €0,45 per minuut!
Kreeg toen een telefoonnummer van de telefoniste die dacht dat ik zelf van de BartSmit was.
Daarheen gebeld, en ze hebben hem 2 uur later alsnog bezorgd bij mij!
Is het proberen waard of er niet de mogelijkheid inzit voor jou om het bij het distributie centrum op te pikken ofzo.
Nee heb je, ja kun je ........
*knip* Het kan een handige tip zijn. De waarde van deze tip kan ieder zelf inschatten.BekSide schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:37:
[...]
Als je een tip wilt:
Bel naar het zakelijke POSTNL nummer.
088 868 68 68
Gisteren kwam de pakketbezorger veeeeeel vroeger dan aangegeven op de tracktrace bij mij.
Ik heb toen gebeld naar dat particuliere nummer a €0,45 per minuut!
Kreeg toen een telefoonnummer van de telefoniste die dacht dat ik zelf van de BartSmit was.
Daarheen gebeld, en ze hebben hem 2 uur later alsnog bezorgd bij mij!
Is het proberen waard of er niet de mogelijkheid inzit voor jou om het bij het distributie centrum op te pikken ofzo.
Nee heb je, ja kun je ........
[ Voor 9% gewijzigd door Uniciteit op 28-01-2014 11:58 ]
Verwijderd
Bartsmit krijgt in de loop van deze week een nieuwe levering, alleen voor filialen... betreft Kale versie
Damn, wat een pech! Woon je in het bos ofzo?DinoPK schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:35:
Alleen voor reserveringen,kijk terug...Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:39:
Bartsmit krijgt in de loop van deze week een nieuwe levering, alleen voor filialen... betreft Kale versie
Paar dagen terug heb ik gereseveerd. Hoor ik dan geen mail te krijgen?zakaro schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:35:
Bart Smit @bartsmitcom
Nee meer een paar maanden terug,er zitten hele oude pre orders bijjaaoie17 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:40:
[...]
Paar dagen terug heb ik gereseveerd. Hoor ik dan geen mail te krijgen?
nee der staat een aardige wachtrijjaaoie17 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:40:
[...]
Paar dagen terug heb ik gereseveerd. Hoor ik dan geen mail te krijgen?
Mediamarkt heeft op vrijdag 10-01 een zeer grote levering gehad, zo groot zelfs dat ze bijna in ieder filiaal even vrije verkoop hebben gehad!Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:43:
Alle webshops en winkel krijgen een levering behalve Mediamarkt
Afgelopen vrijdag (2 weken later) was Bartsmit aan de beurt met 1000 stuks.....
Ik denk dus dat er komende 1,5 week niet veel binnen zal komen. en dat Volgende week Vrijdag er weer een grote levering zal komen.
de stuks die bol.com/dixons enz. hebben gehad zijn verwaarloosbaar vergeleken bij MM en Bartsmit
Verwijderd
Heb mijn PS4 niet gekregen bij MM terwijl ik had gepreorderd..BekSide schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:45:
[...]
Mediamarkt heeft op vrijdag 10-01 een zeer grote levering gehad, zo groot zelfs dat ze bijna in ieder filiaal even vrije verkoop hebben gehad!
Afgelopen vrijdag (2 weken later) was Bartsmit aan de beurt met 1000 stuks.....
Ik denk dus dat er komende 1,5 week niet veel binnen zal komen. en dat Volgende week Vrijdag er weer een grote levering zal komen.
de stuks die bol.com/dixons enz. hebben gehad zijn verwaarloosbaar vergeleken bij MM en Bartsmit
En je had voor de 10e gepreorderd? in fysiek filiaal?Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:47:
[...]
Heb mijn PS4 niet gekregen bij MM terwijl ik had gepreorderd..
Vandaar dat ik zei: BIJNA ieder filiaal;)
[ Voor 8% gewijzigd door BekSide op 28-01-2014 11:49 ]
*knip* Je kunt ook gewoon een TR aanmaken...
[ Voor 93% gewijzigd door Uniciteit op 28-01-2014 11:54 ]
Verwijderd
Ja 30 december gepreorderdBekSide schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:48:
[...]
En je had voor de 10e gepreorderd? in fysiek filiaal?
Vandaar dat ik zei: BIJNA ieder filiaal;)
*knip* En ook jij kunt bij problemen gewoon een TR aanmaken.
[ Voor 28% gewijzigd door Uniciteit op 28-01-2014 11:59 ]
*knip* Publiekelijk op de man spelen is NIET de bedoeling!
OT: MM Krijgt deze week GEEN nieuwe levering. TOys XL ook niet.
OT: MM Krijgt deze week GEEN nieuwe levering. TOys XL ook niet.
[ Voor 67% gewijzigd door Uniciteit op 28-01-2014 12:00 ]
Dat is dan wel redelijk bizar inderdaad..... hier in Eindhoven hadden ze een stuk of 100 stuks voor vrije verkoop....
staat nu overigens weer een wachtlijst van 120 man
Verwijderd
Er werd me verteld laatst dat ik sowieso bij de volgende levering zit. Maar nu is het wachten op die leveringBekSide schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:57:
[...]
Dat is dan wel redelijk bizar inderdaad..... hier in Eindhoven hadden ze een stuk of 100 stuks voor vrije verkoop....
staat nu overigens weer een wachtlijst van 120 man
*knip* Maak de volgende keer een TR aan als je het weer tegenkomt.
[ Voor 52% gewijzigd door Uniciteit op 28-01-2014 12:01 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ach ja 1 nachtje kan er wel bij, ik vermaak mij vandaag wel met de vita die ik er ook voor had gekocht...Nostordici schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:39:
[...]
Damn, wat een pech! Woon je in het bos ofzo?Misschien had postNL wel geen zin in die route hehe. Maarja 1 dagje kan er dan ook nog wel bij.
Nee ik woon gewoon in een stad, maar het is blijkbaar fout gegaan met sorteren vannacht. Heb even gebeld met het zakelijke PostNL nummer (waarvoor dank
En het tijdframe voor morgen komt mij weer niet goed uit, pfff. Als het ding het straks maar doet!
*knip* En ook jij kunt gewoon een TR aanmaken.
[ Voor 23% gewijzigd door Uniciteit op 28-01-2014 12:02 ]
-Verwijderd op verzoek van Jay47-
Ik ga me weer focussen op de PS4 waar het ons hier allemaal om gaat.
Bart Smit in Hoofddorp geeft aan pas half Februari hopelijk weer iets te ontvangen, dit werd gevolgd door de melding dat ze hierover eigenlijk niet worden geïnformeerd vanuit hoofdkantoor.
Bart Smit in Hoofddorp geeft aan pas half Februari hopelijk weer iets te ontvangen, dit werd gevolgd door de melding dat ze hierover eigenlijk niet worden geïnformeerd vanuit hoofdkantoor.
[ Voor 53% gewijzigd door Ralphoman op 28-01-2014 12:12 ]
Mensen nu ophouden met onzin en kinderachtige post's!
Laten we het leuk houden en laat iedereen in zijn waarde.
Ik wil niet dat deze topic weer gesloten word, zou zonde zijn voor de mensen die nog geen PS4 hebben!
Laten we het leuk houden en laat iedereen in zijn waarde.
Ik wil niet dat deze topic weer gesloten word, zou zonde zijn voor de mensen die nog geen PS4 hebben!
Ik heb ook de indruk dat Bart Smit de volgende levering niets krijgt. Vorige keer was Mediamarkt ook als enige een week eerder en de levering daarna zaten ze niet bij. Dus Bart Smit zit waarschijnlijk pas weer bij de zesde levering. Wie weet is er dan weer een andere leverancier een week eerder dan de rest.Ralphoman schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:08:
[...]
Nu alsnog je gelijk proberen te halen door lekker te provoceren en voor het laatste woord te gaan? Nog ff grote jongen zeggen en doen alsof je boven me staat?
Houdt het minimaal bij de discussie (die ondertussen al Off-Topic is) en wijdt niet 1 post aan een simpele steek waar je niks mee opschiet.
Ik hoor je namelijk geen enkel argument meer geven over onze discussie?
Grote vent hoor!![]()
![]()
Ralphoman schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:08:
-Verwijderd op verzoek van Jay47-
Probeerde alleen te helpen en iemand tijd te besparen.Maar ze kunnen er voor vandaag niets aan doen.
Nog meer mensen die nog wachten op een T&T van saturn op de knack bundel.
Verwijderd
Staat er ''in behandeling?''jaaoie17 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:24:
Nee is al ontvangen om 00:28 T&T in me postvak gekregen. Er volgens mij iets staan als doorgeven aan distributiecentrum -> daarna ontvang je T&T.jaaoie17 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:24:
[ Voor 15% gewijzigd door NotSoSteady op 28-01-2014 12:30 ]
Heb mijn T&T al ontvangen (Gisteravond rond 23:00) en de bezorger is momenteel onderweg.jaaoie17 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:24:
Gisteren rond 18:40 de Knank bundel besteld.
Kan ieder moment komen nu... Spannend!
Is er nog wel een kans dat ik hem kan krijgen? Dat ze misschien de status zijn vergeten te veranderen?
Verwijderd
Nee, de kans is er niet...jaaoie17 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:40:
Is er nog wel een kans dat ik hem kan krijgen? Dat ze misschien de status zijn vergeten te veranderen?
Wat wel zo is is dat jij nu een Back-order hebt besteld... gereserveerd dus
Je zal moeten wachten, net zoals mij
Als ik jou was zou ik even de klantenservice bellen.jaaoie17 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:40:
Die zijn altijd wel snel (Heb eigenlijk nog nooit wacht tijden bij Saturn's klantenservice meegemaakt, altijd direct iemand aan de lijn).
Die zullen je waarschijnlijk meer duidelijkheid kunnen geven.
Maar zoals ik het nu hoor vrees ik dat je net te laat bent geweest.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.