Verwijderd
Het gaat er gewoon om dat hij zo mensen die willen gamen zo een PS4 ontneemt en hem aan een gek op Marktplaats verkoopt, vind ik gewoon jammer. Ik zelf heb mijn Playstation al zo'n 3 weken dus daar gaat het mij niet om.Kroegbaas schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:20:
Laat Lwdx gaan jongens, die jongen verdient op die manier een extra zakcentje, who cares, dat moet toch iedereen lekker voor zichzelf weten, als iemand daar tijd en energie in wilt steken en op die manier wat bijverdient, prima. Een ander doet het weer op een andere manier. Op die manier levert iedereen weer een bijdrage aan die fantastische economie die we hier hebben, en geloof me, ik wacht ook al tijden op de ps4 kwestie van geduld hebben.
Er is niets wat hem verbiedt dit te doen.
Uiteraard zou je wel kunnen zeggen dat het niet netjes is, maar men is nu eenmaal niet verplicht om netjes te zijn.
Mijn bestelling was trouwens om 18:39, en de definitieve opdrachtbevestiging om 18:50.
[ Voor 16% gewijzigd door Crotchy op 27-01-2014 19:24 ]
Verwijderd
Heb net mijn bevestigings mail gehad
Ben bang van niet aangezien de webshop en de filialen ook hun eigen voorraad en magazijnen hebben.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:24:
Ik weet dat de filialen en de webshop apart staan van elkaar. Maar betekent dit niet iets voor de levering van de filialen?
De webshop is compleet gescheiden.
Haha dit. En hij mag ook wel stoppen met ik vindt met dt schrijven.NotSoSteady schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:24:
Mijn boeit het geen drol dat die wat verkoopt, zolang die zijn popiejopie gezeik maar voor zich houdt.
nog 5BerryGosie schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:25:
Hij is nog op voorraad (Ps 4 knack bundel), wees er snel bij http://www.mediamarkt.nl/...1,1135199.html?langId=-11
Heb net mijn bevestigings mail gehad
Het wordt tijd dat hij een hobby gaat zoeken. Men begint hem echt zat te worden. Het waren een heerlijke paar dagen met niks anders dan nutte informatie toen hij gebanned was.Ruben0s schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:25:
[...]
Haha dit. En hij mag ook wel stoppen met ik vindt met dt schrijven.
Hoe zie je eigenlijk hoeveel ze er nog hebben? Of kun je dat niet zien op een mobiel?
Edit: kunnen mensen aub stoppen met dat misgunnen en zo op de man te spelen?!? Dankjewel!
[ Voor 18% gewijzigd door Nostordici op 27-01-2014 19:30 ]
"Netjes" je geld verdienen bestaat tegenwoordig amper meer, er is er altijd wel één die ergens word benadeeld of zich zo voelt. Hij pakt het misschien niet altijd even handig aan door het hier regelmatig aan te kondigen dat ie d'r weer 1 heeft gescoord, maar er zijn er zat die hier niet op dit forum zitten, en de gehele dag niets anders doenCrotchy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:23:
Als LwDx zo een handeltje wilt opzetten kan dat toch gewoon.
Er is niets wat hem verbiedt dit te doen.
Uiteraard zou je wel kunnen zeggen dat het niet netjes is, maar men is nu eenmaal niet verplicht om netjes te zijn.
Mijn bestelling was trouwens om 18:39, en de definitieve opdrachtbevestiging om 18:50.
http://www.mediamarkt.nl/...1,1135199.html?langId=-11
yesBerryGosie schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:30:
En Ps4 knack is uitverkocht
http://www.mediamarkt.nl/...1,1135199.html?langId=-11
Ben in ieder geval blij dat ik deze keer niet langs de boot heb gevist.
[ Voor 6% gewijzigd door Crotchy op 27-01-2014 19:33 ]
NotSoSteady schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:31:
Ik heb er 3 binnen gehaald, ook nog 33 euro commissie.
Ja klopt, ben zo blijCrotchy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:31:
Het feest is voorbij.
Ben in ieder geval blij dat ik deze keer niet langs de boot heb gevist.
Alleen van de week nog wel even lang de MM Enschede om mijn bestelling daar te annuleren, zodat andere mensen aan de beurt kunnen komen.
Verwijderd
Dit zijn de goede mensen. Schuif ik weer een plaats opBerryGosie schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:32:
[...]
Ja klopt, ben zo blij
Alleen van de week nog wel even lang de MM Enschede om mijn bestelling daar te annuleren, zodat andere mensen aan de beurt kunnen komen.
Keek echt toevallig op saturn.nl (Had namelijk plannen om morgen sony.nl te gaan F5'en. Aangezien er geruchten gaan dat die morgen een aantal PS4's in de verkoop doen).BerryGosie schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:32:
[...]
Ja klopt, ben zo blij
Direct klantenservice gebeld (Want geloofde het niet), en jawel hoor, direct besteld.
[ Voor 4% gewijzigd door zakaro op 27-01-2014 19:42 ]
Verwijderd
Nope,Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:41:
Is het nu niet dat eerst MM webshop krijg met de overige levering en daarna de filialen worden voorzien met de levering de ze besteld hebben??
De webshop en de filialen staan echt helemaal los van elkaar met betrekking tot bijna alles.
[ Voor 13% gewijzigd door Crotchy op 27-01-2014 19:42 ]
Dat zal ook nog per filiaal verschillen, in Emmen is de PS4 een dag voor kerst nog los te koop geweest, sindsdien niet meer, weinig zinnigs over te zeggen dus.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:41:
Is het nu niet dat eerst MM webshop krijg met de overige levering en daarna de filialen worden voorzien met de levering de ze besteld hebben??
Verwijderd
Hoezo? is toch MM?Crotchy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:41:
[...]
Nope,
De webshop en de filialen staan echt helemaal los van elkaar met betrekking tot bijna alles.
Tja.... Het is niet het enige concern waarbij de webshop en de filialen helemaal los van elkaar staan.
Vaak omdat de webshop gezien wordt als een aparte winkel.
Verwijderd
Verwijderd
Ahzo, ja ben benieuwd wanneer de filialen dan krijgen, denk niet dat het ver van elkaar af ligt toch?Crotchy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:43:
[...]
Tja.... Het is niet het enige concern waarbij de webshop en de filialen helemaal los van elkaar staan.
Vaak omdat de webshop gezien wordt als een aparte winkel.
De volgende officiële levering is ergens in februari.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:45:
[...]
Ahzo, ja ben benieuwd wanneer de filialen dan krijgen, denk niet dat het ver van elkaar af ligt toch?
En aangezien mediamarkt zijn zaakjes meestal wel goed op orde heeft zal er dan denk ik uitgeleverd worden.
Maar dit is puur speculatie.
Verwijderd
Bij sommige filialen is dit dan februari, ik had 16 jan bij MM Heerlen besteld en zeiden dat ik heb binnen 2 weken kon verwachten.Crotchy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:46:
[...]
De volgende officiële levering is ergens in februari.
En aangezien mediamarkt zijn zaakjes meestal wel goed op orde heeft zal er dan denk ik uitgeleverd worden.
Maar dit is puur speculatie.
Mm eindhoven gaven ze aan toen ik vorigen week een ps4 spel ging halen 1-2 maanden zelfsVerwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:48:
[...]
Bij sommige filialen is dit dan februari, ik had 16 jan bij MM Heerlen besteld en zeiden dat ik heb binnen 2 weken kon verwachten.
Verwijderd
Denk dat ze het zo zeggen voor de mensen die op die dag willen bestellen. Zeiden ze ook toen ik in het begin van het jaar wou reserveren. toen hadden ze 10 jan een levering gekregen en heb ik een reservering gedaan op de eerst volgende leveringMopsel schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:49:
[...]
Mm eindhoven gaven ze aan toen ik vorigen week een ps4 spel ging halen 1-2 maanden zelfs
Wat maakt het uit? Hij is al (voorlopig) uitverkocht, of je dat nou gelooft of niet, het verandert nietszakaro schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:40:
Ik wil bewijs zien van de bevestiging van de mega bundel bij mediamarkt. ANDERS geloof ik het niet. Maak een printscreen dan
Verwijderd
ik heb mijn ps4 13 januari besteld bij saturn en de man achter de balie zei dat er 17 januari en levering zou komen waar ik bij zou zitten maar die levering is tot op de dag van vandaag nog niet gekomen.
Verwijderd
Winkels kunnen zelfs 1 à 2 dagen vantevoren pas te horen krijgen dat ze een levering krijgen, dus ze nemen een ruime schatting.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:55:
volgens mij weet geen een winkel wanneer ze een levering binnen krijgen ze kunnen wel een schatting doen maar het zou zomaar kunnen dat ze er een week of een maand naast zitten. tegen mij werd gezegd dat een winkel een x aantal ps4's besteld en dan is het afwachten wanneer het binnenkomt en wat voor ps4's er binnen komen
ik heb mijn ps4 13 januari besteld bij saturn en de man achter de balie zei dat er 17 januari en levering zou komen waar ik bij zou zitten maar die levering is tot op de dag van vandaag nog niet gekomen.
Omdat Sony die bundel allang niet meer levert. Of het zijn overgebleven bundels. Het waren er dan zowieso maar een paarNostordici schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:52:
[...]
Wat maakt het uit? Hij is al (voorlopig) uitverkocht, of je dat nou gelooft of niet, het verandert niets
degene die mij als eerst DM stuurt mag hem hebben.
50% korting op je gehele mandje bij de ToysXL!
Verwijderd
Ik heb je een bericht gestuurd.BekSide schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:58:
Ik heb nog 1 ToysXL code, deze zijn wel gewoon overdraagbaar!
BekSide schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:58:
Ik heb nog 1 ToysXL code, deze zijn wel gewoon overdraagbaar!
[ Voor 4% gewijzigd door jayesh op 27-01-2014 20:02 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Gropah op 27-01-2014 20:03 ]
Wat maakt het uit als het toch gezellig is ?Gropah schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:02:
[modbreak]Hoewel het nu niet meer zo relevant is:
het topic gaat om de PS4, niet om TV's en ook niet om actie's van de mediamarkt. Ook niet de BTW actie, want de PS4 + games zijn (als het goed is) compleet uitgesloten van deelname.
Gelieve daar dan ook niet hier over te praten, maar in het daarvoor bedoelde topic[/]
Nostordici
Oh lol, heb er serieus nog 1. voor nummer 3 dat is:
jayesh
have fun
[ Voor 22% gewijzigd door BekSide op 27-01-2014 20:16 ]
Ik had vandaag een telefoontje van MM eindhoven dat mijn pre-order binnen was. Was wel met Knack, had ik niet besteld, maar ok.Mopsel schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:49:
[...]
Mm eindhoven gaven ze aan toen ik vorigen week een ps4 spel ging halen 1-2 maanden zelfs
Verwijderd
Wanneer besteld en wanneer hadden ze gebeld?P. vd Loo schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:28:
[...]
Ik had vandaag een telefoontje van MM eindhoven dat mijn pre-order binnen was. Was wel met Knack, had ik niet besteld, maar ok.
Ja idd wanneer heb je besteld danP. vd Loo schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:28:
[...]
Ik had vandaag een telefoontje van MM eindhoven dat mijn pre-order binnen was. Was wel met Knack, had ik niet besteld, maar ok.
Dan hebben ze toch een kleine levering gehad, ik heb daar nog een preorder staan waar ik iets van 12e op de lijst stond.P. vd Loo schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:28:
[...]
Ik geef hier nu 1 reactie op, maar als je verder commentaar hebt dan zou ik dit graag voort willen zetten in Feedback op moderatie binnen SpielerijMopsel schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:07:
[...]
Wat maakt het uit als het toch gezellig is ?
Ik heb er niets op tegen dat het hier gezellig is, maar wat ik er wel op tegen heb is dat andere mensen ook iets aan het gepraat over de mediamarkt actie of televisie's kan hebben, maar ze dat hier nooit gaan terug vinden. De hele reden van verschillende topics is vindbaarheid. Als we daar niet om gaven, dan kon alles wel in 1 groot topic. Het gevolg hiervan is echter dat niemand ook maar 1 gesprek kan volgen zonder eindeloos te quoten of terug te scrollen. Dat wil niemand en daarom zijn er verschillende topics. Zo is er 1 voor de media markt actie, 1 voor (om en nabij) elke serie tv's en 1 topic voor de PS4.
Om deze zelfde reden zijn er trouwens ook verschillende topics voor de PS4. Sommige mensen willen het hebben over de console en sommige over de aanschaf. Opzich prima, maar zodra er te veel gepost wordt, is het niet meer te volgen, waarna de 2 zijn opgesplitst.
Er gaan geruchten dat www.sony.nl morgen PS4's zal gaan verkopen.
Dus ik zou die site morgen in de gaten houden.
Verwijderd
Top, dankjewelCrotchy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:59:
[...]
Zegt wie?Crotchy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:59:
[...]
14e besteld en deze ochtend gebeld. Ze verwachten er nu pas weer in maart zeiden ze. Ze hadden er 8 gekregen en ik stond 7e.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:33:
[...]
Wanneer besteld en wanneer hadden ze gebeld?
Ze vertelden me ook dat ze in 2 weken weer 112 pre-order hebben gekregen.
Ze zijn niet aan te slepen! ;-)
[ Voor 22% gewijzigd door P. vd Loo op 27-01-2014 21:24 ]
Verwijderd
hmm weetje wel of t een grote levering was ofniet?P. vd Loo schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:23:
[...]
14e besteld en deze ochtend gebeld. Ze verwachten er nu pas weer in maart zeiden ze. Ze hadden er 8 gekregen en ik stond 7e.
Ze vertelden me ook dat ze in 2 weken weer 112 pre-order hebben gekregen.
Ze zijn niet aan te slepen! ;-)
Can we move on now
Verwijderd
17-1-2014 besteldVerwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:25:
[...]
hmm weetje wel of t een grote levering was ofniet?
Ja maar sommige dromen nog hier...Jay47 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:03:
Was bekend toch dat MM winkels pas in feb een levering krijgt!
Verwijderd
Bij mij staat nogsteeds in behandeling...
Niet leverbaarVerwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:07:
iemand al iets voornomen van de Megabundel van MM?
Bij Saturn en MM worden de track & trace codes pas tussen 11-12 uitgedeeld per mail (Meestal rond 23:30).Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:07:
iemand al iets voornomen van de Megabundel van MM?
Tot die tijd zal alles nog op "in behandeling" staan.
Die PS4 komt morgen dus wel.
Pas als je morgenvroeg geen mail hebt, kun je ervan uit gaan dat die niet meer komt.
Crotchy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:13:
[...]
Bij Saturn en MM worden de track & trace codes pas tussen 11-12 uitgedeeld per mail (Meestal rond 23:30).
Tot die tijd zal alles nog op "in behandeling" staan.
Die PS4 komt morgen dus wel.
Pas als je morgenvroeg geen mail hebt, kun je ervan uit gaan dat die niet meer komt.
Verwijderd
Ja klopt, ze komen meestal rond 12 uur 's nachts. Vorige keer zelfde verhaal bij mijn routerpersianboy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:19:
Ik heb ook wel eens een T&T van MM rond 1:30 gekregen, maar volg is mij verschilt het wel eens
[...]
Heb je nog geen Opdracht bevestiging gekregen dan?Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:44:
Nou, duurt inderdaad lang... had beter de Knack bundel kunnen nemen ;p
Ik wacht ook nog op mijn T&T code, geduld geduld xD
Hij komt morgen vast wel
Hoe laat besteld?Crotchy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:53:
Zojuist de T&T code gekregen van mijn Knack bundel!
Hier ook TT van knack bundel van de Saturn!Crotchy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:53:
Zojuist de T&T code gekregen van mijn Knack bundel!
Bij de Bart smit wel iig.Kroegbaas schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:56:
Weet iemand of je ook een T&T code krijgt als je je PS4 laat verzenden naar een vestiging van MM?
Besteld om 18:39
Opdrachtbevestiging om 18:50
En tadah!
Verwijderd
18:54 bestelling gedaan...
19:12 bevestiging gekregen...
tot op heden niks..
Ik heb ook nog niks van Saturn, zal zo wel een keer komen.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:00:
Toch ben ik erger benieuwd naar de Megabundel of die nog geleverd gaar worden...
18:54 bestelling gedaan...
19:12 bevestiging gekregen...
tot op heden niks..
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 23:14 ]
En heb je dan nu ook gekeken of dat dit niet gewoon van je rekening is gehaald bij wehkamp a 16% rente....Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:13:
Wat een pannenkoeken bij Wehkamp. Ook 2 december een PS4 besteld daar met de AH actie. Vorige week maar laten annuleren daar en gevraagd (geeist) dat ik mijn geld terug kreeg gestort wegens de lange levertijd. Krijg ik na lang zeuren 500 teruggestort (dus 80 euro winst), helemaal blij. Kijk ik vandaag op mijn rekening hebben ze weer 500 teruggestort.
Pfff, mag ik daar zeker weer tijd in steken.
Verwijderd
Verwacht je iets van sony.nl deze morgen?Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 05:00:
Ik heb nog niks
Verwijderd
Het blijft me verbazen hoe ze dit bij sommige klanten wel doen, en de andere weer nietVerwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:13:
Wat een pannenkoeken bij Wehkamp. Ook 2 december een PS4 besteld daar met de AH actie. Vorige week maar laten annuleren daar en gevraagd (geeist) dat ik mijn geld terug kreeg gestort wegens de lange levertijd. Krijg ik na lang zeuren 500 teruggestort (dus 80 euro winst), helemaal blij. Kijk ik vandaag op mijn rekening hebben ze weer 500 teruggestort.
Pfff, mag ik daar zeker weer tijd in steken.
Misschien was het net op?Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:15:
Ik verwacht de mega bundel van mediamarkt...
Tot op heden nog niks mogen voornemen
Had het ook in mijn winkelwagen en toen ik wilde betalen kon het niet, was uitverkocht.
Denk ze maar een paar hadden, waarschijnlijk preorders die niet zijn opgehaald. Deze moeten ze een tijdje vasthouden en daarna mogen ze het door verkopen.
Verwacht vandaag tussen 4 en 6.
5130g (ps4 knack bundel)
Dit topic is gesloten.
![]()
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.