Is het niet vreemd dat ik hem kon bestellen. Ik dacht dat ik wel goed zat , omdat hij niet meer op de site staat.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:41:
[...]
Nee, de kans is er niet...
Wat wel zo is is dat jij nu een Back-order hebt besteld... gereserveerd dus
Je zal moeten wachten, net zoals mij
Je zult waarschijnlijk net de pech hebben gehad dat je in het bestel proces zat samen met wat andere.jaaoie17 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:45:
[...]
Is het niet vreemd dat ik hem kon bestellen. Ik dacht dat ik wel goed zat , omdat hij niet meer op de site staat.
En dat jij net iets later was dan de andere.
Dag, ik mag mijne vanmiddag ophalen.
Het betreft mijn eerste ps sinds de ps2. iemand nog een tip welke game ik moet halen?
Speelde voorheen altijd battle field, alleen dan op de pc.
Hoor het graag
Het betreft mijn eerste ps sinds de ps2. iemand nog een tip welke game ik moet halen?
Hoor het graag
Ik ben zelf voor Killzone gegaan aangezien dat een echte must buy lijkt te zijn.baukie schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:04:
Hoor het graag
Verder is Battlefield 4 ook wel interessant.
Verwijderd
Battlefield 4.... heb me ps4 sinds zaterdag en heb maandag voor eerst weer buitenlucht gerokenbaukie schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:04:
Hoor het graag
dank jullie wel, ga ik BF4 eens proberen. Ben benieuwd of ik een beetje met die controller overweg kan...
Het is een fantastische controller, ben zelf groot fan van de 360 controller, maar de ds4 is echt erg goed.baukie schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:07:
dank jullie wel, ga ik BF4 eens proberen. Ben benieuwd of ik een beetje met die controller overweg kan...
Geniaal spel battlefield 4! In eerste instantie is het even wennen om met 64 man op 1 map te spelen maar het is wel extra veel knallen en plezierbaukie schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:07:
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Ben erg benieuwd, heb altijd op een PC gegamed. Dus het zal even wennen worden, maar ik leer snel.mjkmobI schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:10:
[...]
Het is een fantastische controller, ben zelf groot fan van de 360 controller, maar de ds4 is echt erg goed.
Verwijderd
Dat zeker, ik was BF3 gewend en daar was het altijd beetje "leegjes" nu kom je soms ineens 20 vs 20 om een controlpoint knokken terwijl de rest ergens anders vol gas de boel aan slopen zijnjurgenb1990 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:11:
[...]
Geniaal spel battlefield 4! In eerste instantie is het even wennen om met 64 man op 1 map te spelen maar het is wel extra veel knallen en plezier
KZ must buy? Dacht het niet,het is de minste uit de serie.Sp super saai,alleen de laatste 2 levels zijn goed.mp is gewoon een flop met matige besturing.Crotchy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:05:
[...]
Ik ben zelf voor Killzone gegaan aangezien dat een echte must buy lijkt te zijn.
Verder is Battlefield 4 ook wel interessant.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wat zou jij dan aanraden?Amaze86 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:37:
[...]
KZ must buy? Dacht het niet,het is de minste uit de serie.Sp super saai,alleen de laatste 2 levels zijn goed.mp is gewoon een flop met matige besturing.
Verwijderd
is toch belachelijk dat de mensen zoals jou gister bestellen en vandaag al ontvangen terwijl er genoeg mensen zoals ik in november/december hebben besteld en nog niks hebben mogen ontvangenCrotchy schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:37:
[...]
Heb mijn T&T al ontvangen (Gisteravond rond 23:00) en de bezorger is momenteel onderweg.
Gisteren rond 18:40 de Knank bundel besteld.
Kan ieder moment komen nu... Spannend!
Klopt! klagen bij de winkels aub.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:44:
[...]
is toch belachelijk dat de mensen zoals jou gister bestellen en vandaag al ontvangen terwijl er genoeg mensen zoals ik in november/december hebben besteld en nog niks hebben mogen ontvangen
Bij dezelfde winkel? Dan heb je recht op klagen. Anders niet hoorVerwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:44:
[...]
is toch belachelijk dat de mensen zoals jou gister bestellen en vandaag al ontvangen terwijl er genoeg mensen zoals ik in november/december hebben besteld en nog niks hebben mogen ontvangen
Inderdaad, hoe kun je boos zijn op de Saturn als je hem zelf bijvoorbeeld bij de Bol in pre-order hebt staan.Adlermann schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:50:
[...]
Bij dezelfde winkel? Dan heb je recht op klagen. Anders niet hoor
Annuleer je bestelling/reservering als je ziet dat je het gelijk kan bestellen, zoals gisteren bij Mediamarkt/Saturn. Doe je dat niet, ga dan aub niet klagen hoe oneerlijk het is dat mensen die wel bestellen, gelijk de volgende dag hun PS4 krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:44:
[...]
Mocht je het te laat gezien hebben, dan kun je er overigens niks aan doen, maar sommige mensen hier zijn te trouw aan hun bestelling/reservering. Enige reden om trouw te blijven aan je order is de Wehkamp ivm de korting.
Verwijderd
Ja klopt excuses, nouuu ik heb al 50 euro aan moeten betalen bij de game mania, en daar sta ik 30e op de wachtlijst dus gaat nog wel even duren volgens mij, want die krijgen volgens mij niet zoveel leveringenNostordici schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:58:
[...]
Annuleer je bestelling/reservering als je ziet dat je het gelijk kan bestellen, zoals gisteren bij Mediamarkt/Saturn. Doe je dat niet, ga dan aub niet klagen hoe oneerlijk het is dat mensen die wel bestellen, gelijk de volgende dag hun PS4 krijgen.
Mocht je het te laat gezien hebben, dan kun je er overigens niks aan doen, maar sommige mensen hier zijn te trouw aan hun bestelling/reservering. Enige reden om trouw te blijven aan je order is de Wehkamp ivm de korting.
Een aanbetaling kun je terugkrijgen als je de reservering annuleert, bel ze wel even voor de zekerheid op. Dan weet je in ieder geval dat je een volgende keer kan bestellenVerwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:00:
[...]
Ja klopt excuses, nouuu ik heb al 50 euro aan moeten betalen bij de game mania, en daar sta ik 30e op de wachtlijst dus gaat nog wel even duren volgens mij, want die krijgen volgens mij niet zoveel leveringen
Die van mij (megabundel) is nog onderweg, wel later dan normaal, tussen 16.30 - 18.30 uur.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:57:
Nog meer mensen die een annulering hebben gekregen @MM?
Komt die bundel uberhaupt nog wel terug, volgens mij was het gewoon een foutje, want normaal staat er op de pagina die product is momenteel niet op voorraad.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:57:
Nog meer mensen die een annulering hebben gekregen @MM?
Verwijderd
Ontving ik zonet, wel bevestiging van volgende week levering 
Geachte meneer ******,
Terugkomend op uw navraag met betrekking tot de levering van uw bestelling kunnen wij u het volgende aangeven.
Zojuist hebben wij officieel vernomen van Sony dat uw Playstation bundel niet meer geleverd wordt. Helaas hebben wij geen alternatief beschikbaar, waardoor wij genoodzaakt zijn om uw bestelling te annuleren. Het volledige bedrag wordt binnen 7 werkdagen aan u gerestitueerd.
Daarnaast verwachten wij in de loop van volgende week een nieuwe levering van Playstation 4 consoles. Helaas hebben wij nog geen indicatie gekregen van het aantal consoles dat geleverd wordt. De openstaande bestellingen worden als eerst voorzien. Indien er daarna nog consoles beschikbaar zijn, worden deze op onze website aangeboden. Wij adviseren u dan ook om onze webshop komende weken goed in de gaten te houden.
Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
Voor verdere vragen kunt u reageren middels dit ticket. Tevens is onze klantenservice telefonisch bereikbaar op 0900-6334262758.
Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
*knip* Deze werknemer van MediaMarkt zal het denk ik niet waarderen dat zijn volledige naam hier terecht komt.
Uw Media Markt team
Geachte meneer ******,
Terugkomend op uw navraag met betrekking tot de levering van uw bestelling kunnen wij u het volgende aangeven.
Zojuist hebben wij officieel vernomen van Sony dat uw Playstation bundel niet meer geleverd wordt. Helaas hebben wij geen alternatief beschikbaar, waardoor wij genoodzaakt zijn om uw bestelling te annuleren. Het volledige bedrag wordt binnen 7 werkdagen aan u gerestitueerd.
Daarnaast verwachten wij in de loop van volgende week een nieuwe levering van Playstation 4 consoles. Helaas hebben wij nog geen indicatie gekregen van het aantal consoles dat geleverd wordt. De openstaande bestellingen worden als eerst voorzien. Indien er daarna nog consoles beschikbaar zijn, worden deze op onze website aangeboden. Wij adviseren u dan ook om onze webshop komende weken goed in de gaten te houden.
Voor verdere vragen kunt u reageren middels dit ticket. Tevens is onze klantenservice telefonisch bereikbaar op 0900-6334262758.
Met vriendelijke groet,
*knip* Deze werknemer van MediaMarkt zal het denk ik niet waarderen dat zijn volledige naam hier terecht komt.
Uw Media Markt team
[ Voor 4% gewijzigd door Uniciteit op 28-01-2014 14:33 ]
Verwijderd
*knip* Op de man spelen? Ongewenst!Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:22:
Ontving ik zonet, wel bevestiging van volgende week levering
Geachte meneer ******,
Met vriendelijke groet,
*knip*
Uw Media Markt team
[ Voor 6% gewijzigd door Uniciteit op 28-01-2014 14:34 ]
Kom op mensen houd dit topic netjes. Als dit zo doorgaat zie ik het zomaar weer gesloten worden en dat is erg jammer voor de mensen die gewoon erg graag een PS4 willen hebben.
Dat handelaren hier ook op zitten is erg jammer voor de rest van de gamers die gewoon voor eigen gebruik een PS4 willen, maar helaas onvermijdelijk door het beperkte aanbod van Sony. Ik weet dat het frustrerend is voor sommigen maar probeer dit gewoon voor je te houden.
Dat handelaren hier ook op zitten is erg jammer voor de rest van de gamers die gewoon voor eigen gebruik een PS4 willen, maar helaas onvermijdelijk door het beperkte aanbod van Sony. Ik weet dat het frustrerend is voor sommigen maar probeer dit gewoon voor je te houden.
Laat iedereen gewoon in zijn waarde, niemand zegt wat over handelaren of wat dan ook, dus laat de rest er dan ook over ophouden. Iedereen moet zelf weten hoeveel die er koopt, zolang je maar niet gaat vermelden of je ze gaat verkopen of niet.Magistraal91 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:06:
Kom op mensen houd dit topic netjes. Als dit zo doorgaat zie ik het zomaar weer gesloten worden en dat is erg jammer voor de mensen die gewoon erg graag een PS4 willen hebben.
Toch jammer dat er zoveel mensen zijn die zich niet kunnen gedragen in dit topic
Laat ik iemand niet in zijn waarde dan? Ook de handelaren laat ik gewoon in hun waarde hoor. Dat ik zeg dat ik het jammer vind voor de gamers die gewoon een ps4 willen voor eigen gebruik, wil niet zeggen dat ik het niet slim vind van sommigen om in te spelen op een situatie en daar hun eigen profijt uit te halen.NotSoSteady schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:08:
[...]
Laat iedereen gewoon in zijn waarde, niemand zegt wat over handelaren of wat dan ook, dus laat de rest er dan ook over ophouden. Iedereen moet zelf weten hoeveel die er koopt, zolang je maar niet gaat vermelden of je ze gaat verkopen of niet.
Ok mensen ff ophouden met zeiken, voordat deze topic weer dicht gaat!
Verwijderd
Haha ik snap de ophef niet
ooit zullen we toch allemaal een ps4 hebben, bovendien ben ik erg benieuwd of MM deze week nog gaat leveren
En al krijg je je aanbetaling niet terug, koop je voor die 50 euro toch een game of een controller.Nostordici schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:11:
[...]
Een aanbetaling kun je terugkrijgen als je de reservering annuleert, bel ze wel even voor de zekerheid op. Dan weet je in ieder geval dat je een volgende keer kan bestellen
[...]
Die van mij (megabundel) is nog onderweg, wel later dan normaal, tussen 16.30 - 18.30 uur.
Dan had je je PS4 al kunnen hebben.
*knip* (krijg ik nu een ban ? - Riskante grap... ik had net zo goed over je volgende zin heen kunnen lezen...) grapje modje heb er geen verkocht hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:21:
Haha ik snap de ophef nietooit zullen we toch allemaal een ps4 hebben, bovendien ben ik erg benieuwd of MM deze week nog gaat leveren
maar zonder gekheid hoelang zou het nog gaan duren voordat de vraag een beetje gaat afnemen. ik ga er niet vanuit dat het productieproces meer playstations gaat opleveren. dit zou wel gelijk blijven. sony zou toch ook wel een beetje inzicht hebben in waar er veel vraag is en waar minder. landen die veel vraag hebben zou je toch op de een of andere manier wel wat extra playstations kunnen leveren. zelfde met de accessoires die zijn ook redelijk slecht leverbaar.
[ Voor 9% gewijzigd door Uniciteit op 28-01-2014 15:27 ]

Postbode kwam sneller aan dan verwacht, speciaal voor de mensen die me eventueel niet willen geloven een foto
Wel slecht verpakt overigens, de doos werd zo bezorgd door de postbode
[ Voor 18% gewijzigd door Nostordici op 28-01-2014 15:34 ]
kom ik dus goed weg modje.Nostordici schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:32:
[afbeelding]
Postbode kwam sneller aan dan verwacht, speciaal voor de mensen die me eventueel niet willen geloven een fotoGisteren besteld bij de Mediamarkt, wat wel zo is, er waren waarschijnlijk maar 2-3 van deze megabundels te bestellen op de site.
lucky you om nu nog een megabundel te pakken te krijgen. scheelt je toch aardig wat geld als je alles los zou kopen. veel plezier ermee
Vraag en aanbod.Magistraal91 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:18:
[...]
Laat ik iemand niet in zijn waarde dan? Ook de handelaren laat ik gewoon in hun waarde hoor. Dat ik zeg dat ik het jammer vind voor de gamers die gewoon een ps4 willen voor eigen gebruik, wil niet zeggen dat ik het niet slim vind van sommigen om in te spelen op een situatie en daar hun eigen profijt uit te halen.
Verwijderd
Bij mij staat nog steeds Bezorger onderweg maar geen tijd ook Heb t ook gister besteld via saturn.nl
Nice! Welke game ga je als eerste spelen?Nostordici schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:32:
[afbeelding]
Postbode kwam sneller aan dan verwacht, speciaal voor de mensen die me eventueel niet willen geloven een fotoGisteren besteld bij de Mediamarkt, wat wel zo is, er waren waarschijnlijk maar 2-3 van deze megabundels te bestellen op de site.
Wel slecht verpakt overigens, de doos werd zo bezorgd door de postbodeToch maar een klacht van maken, dat het de volgende keer beter verpakt moet worden!
Verwijderd
Hoe weet je dat ze morgen een levering krijgen? Of hoop je het alleen maar?Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:40:
Kan echt niet meer wachten totdat Mediamarkt een levering krijgt.
Verwijderd
Staat er 'morgen' dan??Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:44:
[...]
Hoe weet je dat ze morgen een levering krijgen? Of hoop je het alleen maar?
Verwijderd
Kan alleen maar hopen. Maar omdat de Mediamarkt lang geen levering meer gehad heeft verwacht ik binnenkort wel watVerwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:44:
[...]
Hoe weet je dat ze morgen een levering krijgen? Of hoop je het alleen maar?
Volgende week komt er wat voor degene die nog een bestelling hebben staan, wat over is komt in de webshop.
Verwijderd
dat is grappig volgens sony verkopen ze geen japanse versies alleen wat in EU gemaakt word
als er sticker op de doos staat hoeft de inhoud geen japans te zijn
Ik heb een werkend script gemaakt voor het checken of de Playstation 4 voorradig is in bepaalde web shops.
check het snel: http://www.devispagina.nl...loads/Overige/checker.php
Dit PHP script kijkt of woorden zoals uitverkocht op de desbetreffende link staat, zo ja dan zal waarschijnlijk de Ps4 niet beschikbaar zijn.
Wel een kanttekening: Het kan zijn dat websites de 'zoekterm' transparant maken als ze er Ps4's beschikbaar zijn, hierdoor zal het script denken dat de Ps4 niet voorradig is.
Hope you enjoy
Dit PHP script kijkt of woorden zoals uitverkocht op de desbetreffende link staat, zo ja dan zal waarschijnlijk de Ps4 niet beschikbaar zijn.
Wel een kanttekening: Het kan zijn dat websites de 'zoekterm' transparant maken als ze er Ps4's beschikbaar zijn, hierdoor zal het script denken dat de Ps4 niet voorradig is.
Hope you enjoy
Verwijderd
Sick, maar werkt dit ook echt?BerryGosie schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:57:
Ik heb een werkend script gemaakt voor het checken of de Playstation 4 voorradig is in bepaalde web shops.
Hope you enjoy
Als het goed is wel, zal een voorbeeld erbij plaatsen.
EDIT: heb een voorbeeld onderaan de pagina geplaats, hij zoekt op pagina 337 naar mijn naam 'BerryGosie'.
Heb er een auto refresher ingebouwd, om nog te zorgen dat hij niet maar 1 keer checkt maar elke 15 seconden.
[ Voor 36% gewijzigd door BerryGosie op 28-01-2014 16:08 ]
Verwijderd
Haha hoe graag ik t ook wil, Ik wou ook dat er morgen stondVerwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:57:
[...]
Ooh sorry, ik las morgen. Soms is de wens de vader van de gedachte
Een tip voor de diehards: Installeer een autorefresh plugin en zie meteen als je weer kunt bestellen
[ Voor 6% gewijzigd door JesseSebastian op 28-01-2014 16:03 ]
Just Dance 2014 natuurlijkUniciteit schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:38:
[...]
Nice! Welke game ga je als eerste spelen?
Verwijderd
Op de doos is een sticker made in japan en op de playstation onderop staat gewoon made in Japan.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:56:
[...]
dat is grappig volgens sony verkopen ze geen japanse versies alleen wat in EU gemaakt word
als er sticker op de doos staat hoeft de inhoud geen japans te zijn
Geld dat ook voor de Saturn. En geld zekers alleen voor een kale ps4'sNotSoSteady schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:51:
Volgende week komt er wat voor degene die nog een bestelling hebben staan, wat over is komt in de webshop.
Geen zorgen, het is bevestigd dat een aantal Europese PS4s zijn ingevlogen vanuit Japan (en in Japan zijn geproduceerd). Je hebt dus inderdaad een PS4 die in Japan in elkaar is gezet!Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:13:
[...]
Op de doos is een sticker made in japan en op de playstation onderop staat gewoon made in Japan.
Verwijderd
Very nice!Uniciteit schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:18:
[...]
Geen zorgen, het is bevestigd dat een aantal Europese PS4s zijn ingevlogen vanuit Japan (en in Japan zijn geproduceerd). Je hebt dus inderdaad een PS4 die in Japan in elkaar is gezet!
Nog beter is het,als er een popup verschijnt,wanneer er ergens iets beschikbaar is.
Want nu moet je alsnog steeds zelf kijken of iets beschikbaar is of niet
Want nu moet je alsnog steeds zelf kijken of iets beschikbaar is of niet
Verwijderd
Ik vindt het wel een mooi van hem!
Werkt ook wel goed, kan alleen even duren voordat het echt doorgevoerd worden want eerst moet iets online verschijnen...
plus misschien handig om de letters iets kleiner te maken en meer links toe te voegen, zoals de bartsmit 2e levering link, en Mediamarkt Normale versie
Werkt ook wel goed, kan alleen even duren voordat het echt doorgevoerd worden want eerst moet iets online verschijnen...
plus misschien handig om de letters iets kleiner te maken en meer links toe te voegen, zoals de bartsmit 2e levering link, en Mediamarkt Normale versie
Wie wil er een ongeopende Killzone Shadow Fall ruilen tegen NFS Rivals, Knack, lego marvel of Assassin's Creed IV: Black Flag?
Stuur mij dan even een bericht.
Verwijderd
S bundel?fukijama schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:38:
Wie wil er een ongeopende Killzone Shadow Fall ruilen tegen NFS Rivals, Knack, lego marvel of Assassin's Creed IV: Black Flag?
Kun je ook nog saturn toevoegen?BerryGosie schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:57:
Hope you enjoy
Dus bv 40 voorraad mm is ook 40 vooraad saturn.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:51:
[...]
Saturn heeft hetzelfde als mediamarkt...
Verwijderd
yejaaoie17 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:58:
[...]
Dus bv 40 voorraad mm is ook 40 vooraad saturn.
Zo ik ben maar even de confrontatie aangegaan met de Bart Smit webshop.
Wat een stelletje prutsers werken daar.
Ik quote: " De link die u heeft ontvangen is persoonlijk. Wij proberen deze links zo goed mogelijk te beveiligen maar helaas lukt dit niet altijd en beland de link op een forum of op het social media netwerk. Dit kunnen wij niet tegenhouden"
OMG ze hebben helemaal niets gedaan om de link te beveiligen. Immers iedereen kreeg dezelfde link, en van het controleren of mensen daadwerkelijk op de lijst stonden is het tegenovergestelde gebleken.
En wat bieden ze als oplossing of compensatie? "we zullen u weer terugzetten op de reserveringslijst"
En wat gebeurd er dan de volgende keer? Moet ik weer binnen 2 uur bestellen als ik een PERSOONLIJKE link krijg (die dus niet persoonlijk is) anders dan ben ik weer de lul?
Ik quote: " De link die u heeft ontvangen is persoonlijk. Wij proberen deze links zo goed mogelijk te beveiligen maar helaas lukt dit niet altijd en beland de link op een forum of op het social media netwerk. Dit kunnen wij niet tegenhouden"
OMG ze hebben helemaal niets gedaan om de link te beveiligen. Immers iedereen kreeg dezelfde link, en van het controleren of mensen daadwerkelijk op de lijst stonden is het tegenovergestelde gebleken.
En wat bieden ze als oplossing of compensatie? "we zullen u weer terugzetten op de reserveringslijst"
En wat gebeurd er dan de volgende keer? Moet ik weer binnen 2 uur bestellen als ik een PERSOONLIJKE link krijg (die dus niet persoonlijk is) anders dan ben ik weer de lul?
Ja dit is inderdaad echt een gruwelijk slechte zaak van BS. Hoewel het ook mij aan een PS4 geholpen heeft, is het tegenover mensen die al lang in een pre order lijn staan echt niet fair.Arjant2 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:01:
Zo ik ben maar even de confrontatie aangegaan met de Bart Smit webshop.
En wat gebeurd er dan de volgende keer? Moet ik weer binnen 2 uur bestellen als ik een PERSOONLIJKE link krijg anders dan ben ik weer de lul?
Hulde aan BerryGosie voor het script overigens.
Eurogamer meldt dat Sony PS1 en PS2 backwards compatibility gaat toevoegen in een toekomstige PS4 update. PS3 backwards compatibility zal, zoals aangekondigd, via PlayStation Now gaan.
http://www.eurogamer.net/...-ps2-games-heading-to-ps4
Dat ze de eerste keer een fout maken met de niet-persoonlijke link, oke, dom maar kan gebeuren.
Maar dat je gewoon op dezelfde manier verder gaat, dat gaat er bij mij niet in. En dan zeggen dat je er alles aan gedaan hebt om de link te beveiligen.... Dat is dus gewoon KEIHARD liegen.
PS mijn reservering heb ik dus ook laten verwijderen bij BS (zou dat staan voor Bull Shit?)
Maar dat je gewoon op dezelfde manier verder gaat, dat gaat er bij mij niet in. En dan zeggen dat je er alles aan gedaan hebt om de link te beveiligen.... Dat is dus gewoon KEIHARD liegen.
PS mijn reservering heb ik dus ook laten verwijderen bij BS (zou dat staan voor Bull Shit?)
Verwijderd
Had er laats een artikel over gelezen. Echt awesome!Uniciteit schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:06:
Eurogamer meldt dat Sony PS1 en PS2 backwards compatibility gaat toevoegen in een toekomstige PS4 update. PS3 backwards compatibility zal, zoals aangekondigd, via PlayStation Now gaan.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar mijn 'persoonlijke link' had een andere code dan de links die hier werden gedeeld...
Mijne niet, die was exact dezelfde als die hier gedeeld werd.
Zie ik het goed,
Geen playstations meer via de online shop van Sony zelf!:O
http://www.sony.nl/dealer...rch/product/playstation-4
[ Voor 30% gewijzigd door BekSide op 29-01-2014 00:28 ]
Ja, dat zie je goed, ik dacht even dat ie weer te koop was, omdat er een koop button te zien wasBekSide schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:26:
Zie ik het goed,
Verwijderd
Beste Tweakers,
Enige tijd geleden berichtte ik jullie over mijn eerste movie gemaakt met de share-knop.
Inmiddels heb ik er weer eentje op de plank liggen, enjoy!
YouTube: BF4: Durka's Donk Adventures pt. 2
Enige tijd geleden berichtte ik jullie over mijn eerste movie gemaakt met de share-knop.
Inmiddels heb ik er weer eentje op de plank liggen, enjoy!
YouTube: BF4: Durka's Donk Adventures pt. 2
Bedankt Uniciteit voor het netjes houden van het forum.
Ik heb inmiddels mijn Ps4 ontvangen via een bestelling op maandag 27 jan vam MM Webshop.
Ik moet zeggen dat ik nog wel aan de besturing moet wennen. Maar het is een supper apparaat.
Op dit moment muziek aan het luisteren via mijn dualschock 4 controller xD.
Natuurlijk verlaat ik dit forum nog niet.
Voor de mensen die hier nog een extra link in mijn ps4 checher willen hebben, gewoon melden en ik zal kijken of ik hem toe kan voegen.
http://www.devispagina.nl...loads/Overige/checker.php
Ik heb inmiddels mijn Ps4 ontvangen via een bestelling op maandag 27 jan vam MM Webshop.
Ik moet zeggen dat ik nog wel aan de besturing moet wennen. Maar het is een supper apparaat.
Voor de mensen die hier nog een extra link in mijn ps4 checher willen hebben, gewoon melden en ik zal kijken of ik hem toe kan voegen.
[ Voor 6% gewijzigd door BerryGosie op 29-01-2014 00:40 ]
Komt het niet gewoon omdat die niet op voorraad is. Die refurbished store is overigens niet echt de moeite waard, die televisie is nog 50 euro duurder dan de goedkoopste aanbieder in de pricewatch.Nostordici schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:30:
[...]
Ja, dat zie je goed, ik dacht even dat ie weer te koop was, omdat er een koop button te zien was
[ Voor 20% gewijzigd door NotSoSteady op 29-01-2014 00:46 ]
Mooie site overigens,BerryGosie schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:33:
Bedankt Uniciteit voor het netjes houden van het forum.
Wellicht is het een goede toevoeging om amazon.fr/.de eraan toe te voegen?
http://www.amazon.fr/Sony...53128&sr=8-1&keywords=ps4
http://www.amazon.de/Sony...53160&sr=8-2&keywords=ps4
[ Voor 14% gewijzigd door BekSide op 29-01-2014 00:52 ]
Zal ik morgen (vandaag xD) naar kijken.BekSide schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:51:
[...]
Mooie site overigens,
Wellicht is het een goede toevoeging om amazon.fr/.de eraan toe te voegen?
http://www.amazon.fr/Sony...53128&sr=8-1&keywords=ps4
http://www.amazon.de/Sony...53160&sr=8-2&keywords=ps4
Verwijderd
sony heeft de ps4 van de site gehaald kunnen we nog steeds bestellen via de sony link ?BerryGosie schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 00:33:
edit: ik heb sony mail gestuurd of het tijdelijk of permanent is
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 07:41 . Reden: extra info ]
Website van Sony is veranderd, opzet is anders!
PS4 moet wel tijdelijk niet leverbaar zijn, zou raar zijn als ze dit niet meer verkopen terwijl ze bijna alles verkopen!
PS4 moet wel tijdelijk niet leverbaar zijn, zou raar zijn als ze dit niet meer verkopen terwijl ze bijna alles verkopen!
Ook binnen! PS4 stond in de folder van Makro als zonder bundle.
Om 7u15 waren er al 5 (knack bundles) verkocht (oa aan mij)
Voor de mensen in Deurne haast je, je moet er boven achter vragen aan de info balie voor Multimedia ;-)
Let op ze hebben enkel Knack Bundles en niet de gewone kale versie!
Edit:
Helaas heb ik geen idee hoeveel ze er in stock hadden, moest rap gaan omdat ik nog door moest naar het werk... en vandaar dat ik het nu pas postte ...
Voor de mensen in Deurne haast je, je moet er boven achter vragen aan de info balie voor Multimedia ;-)
Edit:
Helaas heb ik geen idee hoeveel ze er in stock hadden, moest rap gaan omdat ik nog door moest naar het werk... en vandaar dat ik het nu pas postte ...
[ Voor 40% gewijzigd door bntjah op 29-01-2014 08:52 ]
K49 '17
Verwijderd
Makro leeuwarden zijn de PlayStation alweer op
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 08:47 ]
Deurne in Belgie?bntjah schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:32:
Ook binnen! PS4 stond in de folder van Makro als zonder bundle.
Edit:
Goedemorgen,
Vraagje tussendoor, Al meer bekend over een 5de levering bij bol.com?
mijn buurjongen heeft namelijk afgelopen weekend een mailtje gekregen dat hij zijn ps4 pas de 17de van Februari krijgt.
kheb zelf geen mailtje gehad??
is dr uberhaupt al meer info over de 5de levering aan bol.com?
Vraagje tussendoor, Al meer bekend over een 5de levering bij bol.com?
mijn buurjongen heeft namelijk afgelopen weekend een mailtje gekregen dat hij zijn ps4 pas de 17de van Februari krijgt.
kheb zelf geen mailtje gehad??
is dr uberhaupt al meer info over de 5de levering aan bol.com?
Gisteravond een psn card van 50 euro gekocht via psncardplus.nl, werkt de code niet
Snel gemaild maar nog altijd geen reactie...
Jullie ervaring met deze website?
Update: inmiddels reactie, storing bij sony ofzo
Snel gemaild maar nog altijd geen reactie...
Jullie ervaring met deze website?
Update: inmiddels reactie, storing bij sony ofzo
[ Voor 14% gewijzigd door JJelle op 29-01-2014 10:08 . Reden: Nieuwe info ]
Heb jij een Makropas dan?Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:45:
Makro leeuwarden zijn de PlayStation alweer op
Verwijderd
Makro Best gebeld en die hadden van Sony te horen gekregen dat ze voorlopig niet eens Playstation 4's geleverd kregen van Sony.
Verwijderd
Jah haha, ik handel in dingen dus koop daar ook wel me dingen om de btw zo makkelijk mogelijk te houden
Als de handelaren dit horen,dan houden ze de prijs hoogVerwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:23:
[...]
Makro Best gebeld en die hadden van Sony te horen gekregen dat ze voorlopig niet eens Playstation 4's geleverd kregen van Sony.
Verwijderd
Bartsmit vermeld zonet dat ze een nieuwe levering krijgen van Playstation 4's (Vandaag of morgen)
Misschien wellicht dat mensen van november vandaag een ''link in hun inbox mogen verwachten''
Misschien wellicht dat mensen van november vandaag een ''link in hun inbox mogen verwachten''
Verwijderd
Dat gebeurt helaas toch wel tot het moment dat ze goed leverbaar worden.zakaro schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:27:
[...]
Als de handelaren dit horen,dan houden ze de prijs hoog
Helaas krijgt Makro Nederland niets en zojuist hoorde ik dat het in België ook al weer op was.
Heb me de rit gelukkig bespaard.
Ja en dan waarschijnlijk hopen dat het niet weer zo verdomd dramatisch verloopt als voorheen.Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:48:
Bartsmit vermeld zonet dat ze een nieuwe levering krijgen van Playstation 4's (Vandaag of morgen)
http://tinyurl.com/5sdar8p
RoVo @RoVoSB · 39 min
@bartsmitcom is dat dan Cker dat jullie nieuwe voorraad krijgen eens deze dagen dan ?
Bart Smit @bartsmitcom · 38 min. @RoVoSB Jazeker
@bartsmitcom is dat dan Cker dat jullie nieuwe voorraad krijgen eens deze dagen dan ?
Als je nu de ps4 pre ordert bij BS dan komt er in de bevestigingsmail het volgende te staan:
PS4 Watch_Dogs: Vigilante_Edition
Zou dit erop duiden dan BS bundels binnen krijgt?
PS4 Watch_Dogs: Vigilante_Edition
Zou dit erop duiden dan BS bundels binnen krijgt?
Verwijderd
Alleen voor filialen hoor ik net van Bartsmitzakaro schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:03:
RoVo @RoVoSB · 39 min
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.