[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.427 views

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nee, die 468 Euro zijn inc. verzendkosten als je voor "Free super saver delivery" kiest.

Verwijderd

BamSlam_ schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:06:
Nee, die 468 Euro zijn inc. verzendkosten als je voor "Free super saver delivery" kiest.
Oh ja oke zo had ik het niet gedaan. Ik had de KZ bundel en kwam op 522 euro inclusief verzendkosten (1 day delivery) maar dat vond ik ook weer iets teveel van het goede dus ook maar niet gedaan tijdje terug.

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-10 04:35
BamSlam_ schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:03:
Pfff.. PS4 + Knack bundel bij Amazon UK: 468 Euro tegen de huidige pondkoers. Ik wacht wel op de PS4+Killzone+Knack+Driveclub bundel die ik voor 499 Euro bij Amazon.de heb voorbesteld.
Je weet dat driveclub nog lang kan duren hè? :X Laatste wat ik heb gelezen was dat ze de releasedatum ; 'binnenkort' gaan aankondingen. Het is ook behoorlijk stil met nieuwe informatie en beelden :/

tegen die tijd zijn Knack en KF SF wel al lang voor <<25euro te vinden. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 26-01-2014 11:12 ]

Verwijderd

AlphaBlack_NL schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:10:
[...]

Je weet dat driveclub nog lang kan duren hè? :X Laatste wat ik heb gelezen was dat ze de releasedatum ; 'binnenkort' gaan aankondingen. Het is ook behoorlijk stil met nieuwe informatie en beelden :/

tegen die tijd zijn Knack en KF SF wel al lang voor <<25euro te vinden. ;)
Ik d8 dat die in maart zou uitkomen of hebben ze het alweer uitgesteld? 8)7

Verwijderd

Voor de mensen die al een ps4 hebben en NFS Rivals spelen, ik zoek nog 'buddies' om 2 trophy's mee te halen :)

Voeg me toe: Schizoguard

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Gisteren is ook een kennis van mij gebeld om hem op te halen bij de Saturn in Dordrecht. Had hem 2 weken daarvoor ge pre-orderd.

Misschien kan je daar eens informeren naar de laatste status als je er in de buurt woon.

Verwijderd

Hoe zal het met MM zijn? Zullen ze komende week wat krijgen?

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-10 04:35
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:13:
[...]

Ik d8 dat die in maart zou uitkomen of hebben ze het alweer uitgesteld? 8)7
Maart zou nog wel kunnen maar Februari is iig al uitgesloten omdat hij niet in launch line up van Japan zit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:18:
Voor de mensen die al een ps4 hebben en NFS Rivals spelen, ik zoek nog 'buddies' om 2 trophy's mee te halen :)

Voeg me toe: Schizoguard
Ik heb die game ook besteld bij me ps4 als je een keer sammen wilt raggen door de straten: UnrealDelusion35

Verwijderd

AlphaBlack_NL schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Maart zou nog wel kunnen maar Februari is iig al uitgesloten omdat hij niet in launch line up van Japan zit.
Ik hoop toch echt dat die in maart uitkomt. Drive Club was de hoofdreden dat ik een ps4 heb gekocht en hoop toch echt niet dat DC de GT5 voor de ps4 word als je me snapt :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Ik heb die game ook besteld bij me ps4 als je een keer sammen wilt raggen door de straten: UnrealDelusion35
Heb je toegevoegd.

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-11 14:58

p0st

Dutch Reefer

Zojuist een nieuwe code gehad via http://psncardplus.nl/ waar ik een PS+ Abbo van 365 dagen voor €42,50 gekocht had vrijdag.

Gisteren bleek dat de code die ik gekocht had al gebruikt was. Mailtje gestuurd, en binnen 24u een reactie met dat dit vaker gebeurt omdat er blijkbaar mensen zijn die codes 'raden'. Beetje vage reden, maar goed ik heb een nieuwe werkende code gekregen dus een 10 voor aftersales :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-10 08:12
atticus182 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:41:
Zojuist een nieuwe code gehad via http://psncardplus.nl/ waar ik een PS+ Abbo van 365 dagen voor €42,50 gekocht had vrijdag.

Gisteren bleek dat de code die ik gekocht had al gebruikt was. Mailtje gestuurd, en binnen 24u een reactie met dat dit vaker gebeurt omdat er blijkbaar mensen zijn die codes 'raden'. Beetje vage reden, maar goed ik heb een nieuwe werkende code gekregen dus een 10 voor aftersales :)
En als je code het nou deed zou je dan gewoon 100 euro tegoed krijgen.

• zakaro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
Codes raden? Haha dat is best zielig.Hele dag cijfers intoetsen in de hoop dat er 1 goed is.PATHETIC

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:59
zakaro schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:44:
Codes raden? Haha dat is best zielig.Hele dag cijfers intoetsen in de hoop dat er 1 goed is.PATHETIC
Ik heb ooit een keer bij een activiatie van een softwareprogramma voor de grap mijn telefoonnummer ingevoerd. Accepted :)

• zakaro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
Adlermann schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:45:
[...]

Ik heb ooit een keer bij een activiatie van een softwareprogramma voor de grap mijn telefoonnummer ingevoerd. Accepted :)
d:)b

Verwijderd

jayesh schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:43:
[...]

En als je code het nou deed zou je dan gewoon 100 euro tegoed krijgen.
nee denk niet dat het zo werkt ze zullen het wel verifiëren lijkt me,
anders is het wel erg makkelijke handel.

btw laatste rumor wat betreft driveclub:

PSM Italy Suggests Driveclub To Release in June.
You may have to wait for another five months or so to play Driveclub, according to PSM Italy. (Driveclub, PS4)

het is een rumor dus ik weet niet of het 100% waar is
zo wat ik zag op youtube lijkt het echt een vette game

• p0st
  • Laatst online: 01-11 14:58

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:47:
[...]
nee denk niet dat het zo werkt ze zullen het wel verifiëren lijkt me
anders is het wel erg makkelijke handel
Idd, Support geeft aan dat ze idd een controle hebben gedaan bij Sony :)
Hallo,

Het klopte wat u zegt. Heb de gegevens bij Sony gecheckt.
Deze code is helaas eerder gebruikt.
Soms kan de code door andere mensen gegokt worden.
Helaas kunnen wij hier ons niet tegen weren. Wel controleren we of u de waarheid spreekt. U vind een nieuwe code bij de bijlage.

Sorry voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Paul

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:47:
[...]

nee denk niet dat het zo werkt ze zullen het wel verifiëren lijkt me,
anders is het wel erg makkelijke handel.

btw laatste rumor wat betreft driveclub:

PSM Italy Suggests Driveclub To Release in June.
You may have to wait for another five months or so to play Driveclub, according to PSM Italy. (Driveclub, PS4)

het is een rumor dus ik weet niet of het 100% waar is
zo wat ik zag op youtube lijkt het echt een vette game
juni? JUNI?! ;w :'( 8)7 |:(

kortom als dit waar is dan is driveclub de gt5 voor de ps4 *zucht*

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:49:
[...]

juni? JUNI?! ;w :'( 8)7 |:(

kortom als dit waar is dan is driveclub de gt5 voor de ps4 *zucht*
Ik wacht lekker op The Crew, het is een veelbelovende game met een uitgebreide map.

• koekkop
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-05 13:53
AlphaBlack_NL schreef op zondag 26 januari 2014 @ 09:42:
Wel grappig die handelaren/doorverkopers op amazon.co.uk ze vragen nog steeds meer voor de losse dan wat de Knack bundle (die gewoon in stock is) bij amazon zelf kost. Alsof mensen echt extra gaan betalen om GEEN Knack erbij te krijgen 8)7 Toch????? :o Ik bedoel de game is slecht maar niet zoooo slecht? :+
Er zijn schijnbaar mensen die gewoon niet willen wachten en het boeit hun ook niet welke versie dat ze krijgen.
Ik heb mijn PS4 inmiddels ook weer doorverkocht aan een vage bekende voor een paar tientjes meer :$

Momenteel zie ik geen meerwaarde in de PS4 en ik vermaak mij nog makkelijk met de PS3

Verwijderd

Toen ik op 30 december een pre-order plaatste bij de mediamarkt zei de verkoper tegen mij dat ik hem dan ongeveer eind januari kon verwachten. Hopelijk had deze man toen gelijk en kan ik hem volgende week ophalen _/-\o_

• Tresox
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-08 18:51
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:30:
Toen ik op 30 december een pre-order plaatste bij de mediamarkt zei de verkoper tegen mij dat ik hem dan ongeveer eind januari kon verwachten. Hopelijk had deze man toen gelijk en kan ik hem volgende week ophalen _/-\o_
Dat is ook wat ze tegen mij hebben gezegd, maar dan in MM Zoetermeer.
Laten we hopen..

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 12:30:
Hoop t ook! hoop snel op die volgende levering

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 00:23
Heeft hier iemand nog een preorder lopen bij bigu?

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-10 08:12
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:51:
[...]
Ik wacht lekker op The Crew, het is een veelbelovende game met een uitgebreide map.
Van wat ik nu heb gezien heb vind ik dat test drive unlimited 2 er mooier uitziet. Ik hoop op een 3e deal want dat spel zag er mooi uit.

Verwijderd

Btw

Iemand al in bezit van een goede headset? Enige tips?

Dacht zelf aan een
-turtle beach px5
-tritton pro+ 5.1
-astro a40 (eigenlijk buiten budget)

Wired of niet maakt niet zoveel uit

• Tresox
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-08 18:51
oh ja weet iemand of de Plantronics GameCom 780 7.1 werkt op de Ps4's controller?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:58:
Ik weet wel hoe de 'redeem code' procedure werkt hoor, lezen kan ik ook... ;)
Dat is ook gewoon goed gegaan en ik zie nu ook BF4 voor 9,99 in de Store staan. Maar als ik deze in de winkelmand wil plaatsen krijg ik deze melding...
Ga ik gewoon naar BF4 in de Store die 70 euro kost, dan lukt het plaatsen in de winkelmand wel.
Ik ben ook aan het Googlen naar de foutcode. Meer mensen die hier last van hebben en schijnt soms 'spontaan' op te lossen geloof ik. Nog maar even verder zoeken...
Probleem is opgelost. Vanochtend werkte het nog steeds niet. Ik had inmiddels wel 2 andere games in de winkelmand kunnen plaatsen, maar BF4 voor 9,99 euro lukte niet. Daarna de winkelmand geleegd en nogmaals geprobeerd en toen accepteerde de PS4 het wel...
Op zich merkwaardig, want gisteren was mijn winkelmandje de hele tijd leeg, dus dat was het probleem niet. Ik heb ook gelezen dat de melding kan komen vanwege onderhoud aan het netwerk. Enfin, hij is nu 36,4 Gb aan het downloaden. :)

Verwijderd

Denk dat we aanstaande maandag wel meer zullen horen van winkels zoals Mediamarkt/intertoys/ToysXL...

Wehkamp en bol.com vindt ik maar hopeloos :(

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is er iemand die weet wanneer die Amazon.de bundle met Knack, Driveclub en Killzone ongeveer uitgeleverd gaat worden?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

DennusB schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:25:
Is er iemand die weet wanneer die Amazon.de bundle met Knack, Driveclub en Killzone ongeveer uitgeleverd gaat worden?
Zodra Driveclub uit is lijkt me, over zo'n 5/6 maanden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:24:
Denk dat we aanstaande maandag wel meer zullen horen van winkels zoals Mediamarkt/intertoys/ToysXL...

Ik verwacht het ook binnenkort. Maar het blijft hopen

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:26:
[...]

Zodra Driveclub uit is lijkt me, over zo'n 5/6 maanden.
op amazon kan je hem trouwens al reserveren :P

Verwijderd

Driveclub moet snel uitkomen, we hebben een racegame nodig... _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:30:
Driveclub moet snel uitkomen, we hebben een racegame nodig... _/-\o_
Komt eigenlijk formule 1 op PS4 uit?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:31:
[...]

Komt eigenlijk formule 1 op PS4 uit?
Ja, maar die kunnen we waarschijnlijk pas eind september/ begin oktober verwachten. Zoals ieder jaar

Verwijderd

Stiekem hoop ik dat driveclub in maart beschikbaar is...

Verwijderd

what about:

http://www.ign.com/games/...-reincarnation/ps4-110143

als dat de race game is van vroeger lekker rijden en zombies overrijden dan is het wel nice

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:39:
what about:

http://www.ign.com/games/...-reincarnation/ps4-110143

als dat de race game is van vroeger lekker rijden en zombies overrijden dan is het wel nice
Funky

• birdiebnl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-03-2015
Adlermann schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 21:38:
Ik moet zeggen dat ik killzone soms toch wel erg matig vind. het vierde level is tot nu toe erg slecht ontworpen, ziet er niet uit en heeft wat rare gameplay :)
Zo vond ik chapter 2: The Shadow eigenlijk best lastig, terwijl chapter 3: The Doctor daarbij weer wat saai en traag aan doet. Moet nu beginnen aan chapter 4, ben benieuwd. Hoe is de multiplayer eigenlijk? Heb ik nog niet geprobeerd.

Verwijderd

misschien een noob vraag

wat betekent Release Date: Q1 2014 :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:43:
misschien een noob vraag

wat betekent Release Date: Q1 2014 :P
release in het eerste kwartaal, dus in januari, februari of maart

Verwijderd

Dacht zelf aan een -turtle beach px5 -tritton pro+ 5.1 -astro a40 (eigenlijk buiten budget)

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:59
birdiebnl schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:41:
[...]

Zo vond ik chapter 2: The Shadow eigenlijk best lastig, terwijl chapter 3: The Doctor daarbij weer wat saai en traag aan doet. Moet nu beginnen aan chapter 4, ben benieuwd. Hoe is de multiplayer eigenlijk? Heb ik nog niet geprobeerd.
Chapter 2 is leuk en lastig. Chapter 3 is saai en traag ja. Maar niet echt slecht. Chapter 4 begint leuk en daarna halverwege raar level ontwerp en saai en traag. En slecht ontworpen. Beetje 1996 voertuigbewegingen etc. Ziet er echt niet uit. Low res textures. slechte animaties en raar level design.

Verwijderd

Ik hoop dat watch dogs in maart beschikbaar zal zijn...

Wordt een beetje gek van de games die er nu voor de ps4 zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:52:

rumor watch dogs:

“Following is a statement directly from the Watch_Dogs development teams announcing the delay of all versions to Spring 2014:

“Our ambition from the start with Watch_Dogs has been to deliver something that embodies what we wanted to see in the next-generation of gaming. It is with this in mind that we’ve made the tough decision to delay the release until Spring 2014.

Verwijderd

Waarom dank je dat dan? Zullen wel ook meer horen van game mania?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:59:
[...]

ja, Game mania is in maart weer aan de beurt ;-)

Verwijderd

Zal toch niet

Verwijderd

Heb geen idee hoe het bij game mania in elkaar steekt maar ze krijgen idd niet veel binnen.
Zal toch binnenkort meer toelevering in nl komen aangezien het in Belgie ook volop te krijgen is.

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 14:59:
[...]

Hij zat vorige week ook fout, wees gerust.
Alleen onder een ander forum naam natuurlijk :+

Verwijderd

Bron schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:14:
[...]

Hij zat vorige week ook fout, wees gerust.
Alleen onder een ander forum naam natuurlijk :+
Gamemania heeft al een lading gehad... Tenminste vorige week woensdag kon ik mijne daar halen...

Ze zeiden dat ze ergens maart weer een nieuwe lading verwachten die genoeg hoort te zijn voor alle pre-orders

Verwijderd

Wat in het vat zit verzuurd niet toch! Zie ook al genoeg reacties voorbij komen over mensen die de ps4 nog een beetje tegen vinden vallen. Wacht rustig af.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 13:52:

Binnenkort Thief en InFamous

• JJvanSteijn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-02 15:59
iemand nog een site/winkel waar je net als bij saturn voor 37,50 psn+ hebt? saturn is uitverkocht.. :| :/

Verwijderd

JJvanSteijn schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:15:
iemand nog een site/winkel waar je net als bij saturn voor 37,50 psn+ hebt? saturn is uitverkocht.. :| :/
ik denk dat V&A wel voor rond de 40 euro heeft ;)

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 15:20:
Wat in het vat zit verzuurd niet toch! Zie ook al genoeg reacties voorbij komen over mensen die de ps4 nog een beetje tegen vinden vallen. Wacht rustig af.
Ik denk dat dat een apparte woordkeuze is. Ik zou zeggen dat het games aanbod tegenvalt. Aan de console zelf is namelijk verdomt weinig op te merken. Mooi ontwerp, verbeterde controller, sneller dan de concurrentie, download snel, spelen terwijl hij aan het installeren is (singleplayer only, maar toch), vrij weinig defecten voor een launch enzovoorts.

Maar ook ik ben afwachtende hoor. Heb er wel eentje uitgebreid mogen testen voor een weekje of 1.5 ofzo, weet het al niet eens meer en toen heb ik 'm doorverkocht (nee niet voor een monsterlijke meerprijs...) aan een andere tweaker :) Zo achterlijk druk met andere zaken en nog zoveel te spelen op m'n PS3 dat ik het eigenlijk niet aan mezelf kon verantwoorden 'm te houden.

Maar binnen nu en de zomer staat hier weer een Ps4 (of Xbox One als die een inhaalslag maakt) waarschijnlijk. ;) Destiny, ESO, Thief, Driveclub, BF4, Infamous etc vind ik wel erg interessant nog altijd.

Verwijderd

JJvanSteijn schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:15:
Wellicht marktplaats, of anders V&A

Ze zijn vast nog wel in de plaatselijke Saturn te halen denk ik :*)

• JensFC
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-08 12:12
GK Boris retweet iemand die een foto heeft waarop zogenaamd een enorm lading PS4's te zien is in de Saturn Hoofddorp, ze staan alleen nog in grote dozen waaraan je niet kunt zien dat het PS4's zijn, maar het lijkt geloofwaardig.

Verwijderd

JensFC schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:31:
GK Boris retweet iemand die een foto heeft waarop zogenaamd een enorm lading PS4's te zien is in de Saturn Hoofddorp, ze staan alleen nog in grote dozen waaraan je niet kunt zien dat het PS4's zijn, maar het lijkt geloofwaardig.
Krijgen Saturn en Mediamarkt tegelijkertijd een levering van Sony? Omdat het beide Duitse bedrijven zijn?

• JensFC
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-08 12:12
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:39:
[...]

Krijgen Saturn en Mediamarkt tegelijkertijd een levering van Sony? Omdat het beide Duitse bedrijven zijn?
Lijkt me wel, niet zozeer omdat het beide Duitse bedrijven zijn, maar meer omdat het min of meer hetzelfde bedrijf is.

• BerryGosie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-11 17:49
Fingers crossed voor morgen :D

Verwijderd

Dinsdag of Woensdag zullen dan waarschijnlijk alle andere MM ook hun dingen binnen krijgen...

Wel heel vreemd, op zondag lading? Zou het niet kunnen zijn dat dat overgebleven waren vanuit het magezijn...

ach, we zien het vanzelf wel ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:31:
[...]
Dat dacht ik ook, zaterdag morgen naar Saturn Dordrecht gegaan maar daar was het ook uitverkocht. :|

Verwijderd

JensFC schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:31:
Op die dozen staat 3PCS. Betekent dat dat er 3 PS4's in die doos zitten? Dan zou het goed kunnen dat er PS4's in zitten

• JJvanSteijn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-02 15:59
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 16:31:
[...]

Wellicht marktplaats, of anders V&A

Heel plaatselijk is t niet, ik woon in Den Haag, de dichtsbijzijnde is dan volgensmij Spijkenisse

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:12:
[...]

Op die dozen staat 3PCS. Betekent dat dat er 3 PS4's in die doos zitten? Dan zou het goed kunnen dat er PS4's in zitten
Er staat wel Quantity 3 op.. Dus je zou haast zeggen van wel

Verwijderd

JJvanSteijn schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:13:
[...]

Heel plaatselijk is t niet, ik woon in Den Haag, de dichtsbijzijnde is dan volgensmij Spijkenisse
Je kunt altijd vragen om de code alleen O-)

Verwijderd

Na de levering van saturn dan, zal MM snel volgen? :+

Verwijderd

Is de leeftijd 18+ nodig om bepaalde spellen te kunnen spelen, zoals bijv. Battlefield? Of maakt dit niks uit?

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:42:
Is de leeftijd 18+ nodig om bepaalde spellen te kunnen spelen, zoals bijv. Battlefield? Of maakt dit niks uit?
Ja, ze kijken via de camera en je TV mee of je wel 18+ bent :+

nee, zolang je geen restricties instelt kan je alles spelen ;)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• NotSoSteady
  • Laatst online: 00:06

Ik vindt :F

Verwijderd

Ja joh, van Wehkamp of bol.com wordt je ook niks wijzer :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:15:
[...]

Ja joh, van Wehkamp of bol.com wordt je ook niks wijzer :9
Heb je alle ps4's weer verkocht :P?

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:34:
[...]

[/quo

Ik heb geen meer binnen gehad...

zit zelf nu te wachten op Mediamarkt of Sony.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:36:
[quote]Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:34:
[...]

[/quo

Ik heb geen meer binnen gehad...

zit zelf nu te wachten op Mediamarkt of Sony.nl
Ook niet die van intertoys??

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:37:
[...]

Ook niet die van intertoys??
Van Intertoys kreeg ik Manco..

Helaas :p

Heb wel me bedrag terug gestort gekregen... maar momenteel intreseer ik me niet in de Playstation 4... ik ben al een beetje op de hoogte van wanneer ik mijne kan ophalen bij MM.

Ik ben momenteel opzoek naar de goedkoopste Ps3 :) Zie ze al staan voor 160 euro... ik vindt dat de ps4 nog niet genoeg heeft kwa ondersteuning. (Geen achtergrond muziek, geen DLNA, geen Streaming vanaf Pc) Zulke dingen kun je dan allemaal dan wel weer op de ps3 die tegenwoordig voor niks te krijgen is. Plus GTA 5 die leuk blijft ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:40:
[...]

Van Intertoys kreeg ik Manco..

Helaas :p

Heb wel me bedrag terug gestort gekregen... maar momenteel intreseer ik me niet in de Playstation 4... ik ben al een beetje op de hoogte van wanneer ik mijne kan ophalen bij MM.

Ik ben momenteel opzoek naar de goedkoopste Ps3 :) Zie ze al staan voor 160 euro... ik vindt dat de ps4 nog niet genoeg heeft kwa ondersteuning. (Geen achtergrond muziek, geen DLNA, geen Streaming vanaf Pc) Zulke dingen kun je dan allemaal dan wel weer op de ps3 die tegenwoordig voor niks te krijgen is. Plus GTA 5 die leuk blijft ;)
Dat klopt ja, maar dat gaat allemaal dalijk nog komen bij de ps4 haha, Wanneer kan je hem dan ophalen bij MM? ik krijg hem ook eerstvolgende levering :+

Verwijderd

Komt inderdaad allemaal nog... maar ik zie maar geen Firmware Updates -.-

Heel leuk die oh zo mooie graphics, maar ik vindt het allemaal maar te vroeg. Nu je ziet wat er maximaal te halen is uit de Ps3.. lijkt net dat de Ps4 een verlengstukje is.. ach ook wel duidelijk! hij moet nog z'n ware kracht laten zien. maaar, 7-9 jaar? ik denk het niet! de processor is geklockt op 1,6Ghz dacht ik.. heel leuk en aardig maar Dit gaat uiteindelijk de bottleneck worden. zelf al vragen de meeste games tegenwoordig GPU inplaats van CPU je zult het uiteindelijk wel zien.

Al zie ik De PS4 echt nog wel een Firmware Update krijgen van bijvoorbeeld 1,6Ghz naar 1,8Ghz of hoger.. :9~

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 17:32:
Na de levering van saturn dan, zal MM snel volgen? :+
Saturn Venlo heeft nog niks gehad.

Verwijderd

Ik vindt dat deze man onvoldoende gesnopen word.

Verwijderd

LwDx wanneer verwacht jij je PS4 op te kunnen halen bij MM? Je zei dat je dat wist in een van je vorige reacties

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 18:46:

Heel leuk die oh zo mooie graphics, maar ik vindt het allemaal maar te vroeg. Nu je ziet wat er maximaal te halen is uit de Ps3.. lijkt net dat de Ps4 een verlengstukje is.. ach ook wel duidelijk! hij moet nog z'n ware kracht laten zien. maaar, 7-9 jaar? ik denk het niet! de processor is geklockt op 1,6Ghz dacht ik.. heel leuk en aardig maar Dit gaat uiteindelijk de bottleneck worden. zelf al vragen de meeste games tegenwoordig GPU inplaats van CPU je zult het uiteindelijk wel zien.

Al zie ik De PS4 echt nog wel een Firmware Update krijgen van bijvoorbeeld 1,6Ghz naar 1,8Ghz of hoger.. :9~
Haha klopt ik zie dat ook wel gebeuren met de Ghz, Maar bij de ps3 zeiden ze ook dat die 10 jaar lang mee ging:P klopt ook niet EN de games zien er nu nog zoals een verlengstukje uit omdat ze nog steeds games voor ps3 en xbox360 maken. De games lijken dan nog wat meer op elkaar kwa graphics (ps4 heeft natuurlijk betere) maar in de toekomst word dat veel mooier! :P

Verwijderd

Hoi

Dacht zelf aan een -turtle beach px5 -tritton pro+ 5.1 -astro a40 (eigenlijk buiten budget)

Verwijderd

Aanstaande Woensdag is de verwachting... Plaatselijke Mediamarkt Leeuwarden...

maar dit kan uitlopen door de BTW actie, dus ik zie wel hoe en wat..

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:48:
Aanstaande Woensdag is de verwachting... Plaatselijke Mediamarkt Leeuwarden...

maar dit kan uitlopen door de BTW actie, dus ik zie wel hoe en wat..
Hoe weet je dat? dan zal dat ook wel voor andere MM filialen zijn toch?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:57:
[...]

Hoe weet je dat? dan zal dat ook wel voor andere MM filialen zijn toch?
Dit zei tenminste mijn filiaal O-)

Verwijderd

Aldus mijn lokale mediamarkt komt de volgende lading pas eind februari, toch maar bestelt :p

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17

Die 1.6ghz processor zou ik me niet zo druk om maken. Het is wel een 8-core en in tegenstelling tot veel PC games die nu pas echt quadcore gaan ondersteunen zullen de console games hier specifiek voor worden aangepast.

Het is meer dat de totaal prestatie van GPU, mem + CPU van de consoles op papier niet indrukwekkend is voor iets wat nog ''10'' jaar mee zou moeten gaan =p Maar Sony zelf heeft al gezegd dat de PS4 minder lang mee zal gaan dan de PS3 ;) :P

En als ik zie wat m'n PS3 nog kan toveren voor een 256mb ram (!!!), vreemde Cell processor en een antieke GPU machine (al zei het op 720p en 30fps) maak ik me niet zo druk om next gen qua graphics of performance. Dat komt wel goed.

[ Voor 9% gewijzigd door Brutal1ty op 26-01-2014 20:38 ]

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

De CPU kloksnelheid is helemaal niet bekend. In november spraken de laatste geruchten over 1.8 GHz.

Dat zijn trouwens cijfers waarmee je helemaal niets kan. Een 1 GHz CPU kan veel sneller zijn dan een 2 GHz CPU... ;)

Verwijderd

Brutal1ty schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:37:
[...]

Die 1.6ghz processor zou ik me niet zo druk om maken. Het is wel een 8-core en in tegenstelling tot veel PC games die nu pas echt quadcore gaan ondersteunen zullen de console games hier specifiek voor worden aangepast.

Het is meer dat de totaal prestatie van GPU, mem + CPU van de consoles op papier niet indrukwekkend is voor iets wat nog ''10'' jaar mee zou moeten gaan =p Maar Sony zelf heeft al gezegd dat de PS4 minder lang mee zal gaan dan de PS3 ;) :P

En als ik zie wat m'n PS3 nog kan toveren voor een 256mb ram (!!!), vreemde Cell processor en een antieke GPU machine maak ik me niet zo druk om next gen qua graphics of performane. Dat komt wel goed.
Mijn eigen PC, Core 2 Duo e6750 Geklocked op 2,67 GHz Werkt als prut bij de meeste nieuwe games...
Zelfs al pleur ik er een Geforce 760 in rund die de meeste games toch maar op 20 FPS..

DIt puur omdat me Processor een bottleneck is...

Dus wat je zegt van de 1,6Ghz niet zo zorgen om zou maken lijkt me eerlijk. maar, de 8 Cores zullen niet contstant op 8 cores runnen, dit zullen er meer 6 zijn. plus sommige games Pushen de CPU al tot de 95% (Battlefield 4) dus ik maak me wel zorgen om de CPU :+

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:41:
[...]

Mijn eigen PC, Core 2 Duo e6750 Geklocked op 2,67 GHz Werkt als prut bij de meeste nieuwe games...
Zelfs al pleur ik er een Geforce 760 in rund die de meeste games toch maar op 20 FPS..

Dus wat je zegt van de 1,6Ghz niet zo zorgen om zou maken lijkt me eerlijk. maar, de 8 Cores zullen niet contstant op 8 cores runnen, dit zullen er meer 6 zijn. plus sommige games Pushen de CPU al tot de 95% (Battlefield 4) dus ik maak me wel zorgen om de CPU :+
Het scheelt wel dat een PS4 niet veel meer hoeft te doen dan een game runnen. PC's doen veel meer op de achtergrond.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Optimaliseren blijft een kunst, zeker met een port zoals bf4. Hoe weet je dat die de cpu op 95% laat werken? Allemaal giswerk. Net zoals met je levertijden gegok.

Verwijderd

TFDev schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:54:
Optimaliseren blijft een kunst, zeker met een port zoals bf4. Hoe weet je dat die de cpu op 95% laat werken? Allemaal giswerk. Net zoals met je levertijden gegok.
Lol

Verwijderd

TFDev schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:54:
Stond laatst nog op tweakers :+

http://gearnuke.com/dice-...95-cpu-next-gen-consoles/

Verwijderd

Enne mensen, wie speelt wat? :)

Verwijderd

Ik speel, reclame folders nacheken :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:19:
[...]

Ik speel, reclame folders nacheken :D
Net gedaan. :P

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:41:
[...]

De CPU is inderdaad de bottleneck, maar niet (alleen) vanwege de clocksnelheid. Het zit hem ook in de architectuur. Dat maakt namelijk best een verschil.

Daarnaast kun je een programma, mits goed geschreven etc etc toch best prima voor het overgrootte gedeelte van de tijd laten draaien op 8 cores. Het kost alleen meer tijd, dus meer manuren dus meer geld en dat moet je er als ontwikkelaar net voor over hebben.

Daarnaast verwacht ik niet dat je een overclock kunt verwachten in een firmware upgrade, omdat het systeem dan draait op instellingen/temperaturen/voltages waarvoor het niet gemaakt is, waardoor er problemen kunnen optreden zoals GPU's/CPU's die te warm worden waardoor ze overlijden en al dat soort problemen.

En voor de mensen die een PS4 BTW vrij hopen te scoren, ik hoop met jullie mee, maar ik verwacht dat er te weinig in de vrije verkoop zullen zitten om er van te kunnen profiteren. Daarnaast zou ik het, vanwege de schaarste, ook niet raar vinden als ze de PS4 excluden van de actie (maar dit is natuurlijk speculatie)
Pagina: 1 ... 80 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.