Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Verwijderd
precies dat, normaal was bol echt goed. Maar nu gewoon echt rampzalig echt bagger en ja dan baal je als een stekker..Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:23:
[...]
Ja ik voel met je mee normaal heb ik hele goede ervaringen met bol maar dit ps4 fiasco is te triest voor woorden. Natuurlijk is het niet alleen bol zijn schuld want Sony levert duidelijk niet genoeg maar aan de andere kant als je al moeite hebt met je huidige orders neem dan in godsnaam geen nieuwe meer aan.
Staat nu toch gewoon +- 12 weken ? Een bijzonder eerlijke en veilige schatting volgens mij als ze gewoon op volgorde uitleveren lijkt het me geen probleem dat ze nog nieuwe orders aannemen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:27:
[...]
precies dat, normaal was bol echt goed. Maar nu gewoon echt rampzalig echt bagger en ja dan baal je als een stekker..
Verwijderd
gisteren hier een code besteld, ik voer mn code in die ik heb gekregen
staat er op mn scherm ; al reeds ingevoerd.
volgens mij is die website complete oplichting.
geweldig 42 euro weg
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2014 13:36 ]
Al contact met ze opgenomen?Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:36:
http://psncardplus.nl/
geweldig 42 euro weg
Als je eerst eens contact met hun opneemt en afwacht wat hun antwoord is, ipv ze te beschuldigen van oplichting...Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:36:
geweldig 42 euro weg
Verwijderd
Ik heb nog gezegd psncode.nl is betrouwbaar. Heb ik al meerdere malen codes gekocht.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:36:
geweldig 42 euro weg
Maar ja.. Als je niet wil luisteren... Eigen schuld.... Dikke bult!
Misschien kan je het geld terughalen via je bank?
Verwijderd
'waarom zouden ze een al gebruikte code naar mij toesturen?steffeh schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:39:
[...]
Als je eerst eens contact met hun opneemt en afwacht wat hun antwoord is, ipv ze te beschuldigen van oplichting...
Misschien iets fout gegaan, lees in de recensies op de site dat meer mensen dat hebben. Neem gewoon contact opVerwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:39:
[...]
'waarom zouden ze een al gebruikte code naar mij toesturen?
Ik snap je wel, maar het is een volautomatisch systeem ( ga ik vanuit? ), maar ik hoop gewoon dat je alsnog iets krijgt.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:39:
[...]
Waarschijnlijk een foutje, heb ik ook wel eens gehad met een vergelijkbare site voor de Xbox. Na mail contact kreeg ik binnen een uur een nieuwe code die wel werkte. Gewoon even contact opnemen, waarschijnlijk zo op gelost!Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:39:
[...]
Verwijderd
heb ik gedaan, ik heb ze een mailtje gestuurd!Ruben1075 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:41:
[...]
Waarschijnlijk een foutje, heb ik ook wel eens gehad met een vergelijkbare site voor de Xbox. Na mail contact kreeg ik binnen een uur een nieuwe code die wel werkte. Gewoon even contact opnemen, waarschijnlijk zo op gelost!
maar zullen ze er wel binnen paar uur op reageren? ik bedoel het is wel zaterdag
Hoe moeten wij dat weten, wacht gewoon af. Als je na maandag niks heb ontvangen dan zou ik me zorgen gaan maken.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:42:
[...]
heb ik gedaan, ik heb ze een mailtje gestuurd!
maar zullen ze er wel binnen paar uur op reageren? ik bedoel het is wel zaterdag
Meestal worden dit soort sites door iemand gerund in zijn of haar vrije tijd om wat extra bij te verdienen, grote kans dat je mail gewoon beantwoord wordt straks! Succes iig. Denk dat het wel goed komt.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:42:
[...]
heb ik gedaan, ik heb ze een mailtje gestuurd!
bs is helemaal uitverkochtSamplex schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:51:
Iemand nog een BS link?
Verwijderd
MisschieeeenJoosie200 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:52:
[...]
Kun je die weer mooi cadeau doen aan iemand anders
Verwijderd
Toen ik hem bestelde stond er +- 7 weken dus niks eerlijks aan....AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:31:
[...]
Staat nu toch gewoon +- 12 weken ? Een bijzonder eerlijke en veilige schatting volgens mij als ze gewoon op volgorde uitleveren lijkt het me geen probleem dat ze nog nieuwe orders aannemen.
van de albelli zeker ? hier ookVerwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:51:
Zo, ook net mijn Playstation 4 mogen ontvangen!
en zelf nog een cadeaukaart van 14 euro
Go go go! >:)~
edit: link gaat naar knack bundle maar standaard is er ook
[ Voor 17% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 25-01-2014 14:12 ]
Verwijderd
Lol, mensen hebben nu zoiets van Lol, NowayAlphaBlack_NL schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:12:
http://www.amazon.co.uk/S...sr=1-1&keywords=ps4+knack
Go go go! >:)~
edit: link gaat naar knack bundle maar standaard is er ook
en 562 Knack bundles
Killzone nog 2
[ Voor 14% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 25-01-2014 14:17 ]
Ik krijg de killzone duo-pack waarschijnlijk ergens in februari.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:15:
[...]
Lol, mensen hebben nu zoiets van Lol, Noway![]()
Maar goed dat Mycom tenminste meteen een bestelling aanmaakt in plaats van een reservering bij Bart Shit
http://tinyurl.com/5sdar8p
>999 losse?AlphaBlack_NL schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:16:
Zijn momenteel meer dan >999 losse
en 562 Knack bundles
Killzone nog 2
Ik weet niet waar jij dat leest maar ik kan enkel dit zien
58 new from £347.95 7 used from £360.00
Verwijderd
Heb alleen na het aanmaken van mijn account dat hij nu al 10 minuten zegt 'een ogenblik geduld' met zo'n laadicoontje. Herkent iemand dit?
TrucjeIenni1983 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:18:
[...]
>999 losse?
Ik weet niet waar jij dat leest maar ik kan enkel dit zien
58 new from £347.95 7 used from £360.00
Je kan hem in je mandje doen en dan 999 intypen als er niet genoeg zijn past ie het automatisch aan naar wat er nog is
Hmm interessantAlphaBlack_NL schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:19:
[...]
Trucje:
Je kan hem in je mandje doen en dan 999 intypen als er niet genoeg zijn past ie het automatisch aan naar wat er nog is
Verwijderd
Ik had hier ook een code besteld, en deze kreeg ik niet direct per mail, maar binnen paar uur en maar werkte gewoon.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:36:
geweldig 42 euro weg
Super bedankt voor de link !!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Paar dageb terug daar ook gehaald kreeg gelijk mijn code dus weetniet wat je fout hebt gedaanKillg0re schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:29:
[...]
Ik had hier ook een code besteld, en deze kreeg ik niet direct per mail, maar binnen paar uur en maar werkte gewoon.
Enjoy! Die van mij ook, ga er ook zo maar eens heenRuben1075 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 14:50:
Die van mij staat ook bij de BS, straks maar even ophalen!
* CSB is blij als een kind!
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Nu heb ik don't starve en Resogun wel gedownload alleen bij de games blijft hij aangeven dat de netwerkfuncties niet beschikbaar zijn. Ik snep er niks van, aangezien hij overal bij aangeeft dat het werkt.
FIFA 14 staat nu al een half uur op installeren.
Verwijderd
Heb ik ook last van gehad na tijdje werkte het perfect heb keer opnieuw update aangezetwildcardxl schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:15:
heb hem nu ook een uurtje aan staan en mijn cc gegevens en allemaal gereed gemaakt voor ps plus.
Nu heb ik don't starve en Resogun wel gedownload alleen bij de games blijft hij aangeven dat de netwerkfuncties niet beschikbaar zijn. Ik snep er niks van, aangezien hij overal bij aangeeft dat het werkt.
FIFA 14 staat nu al een half uur op installeren.
Donderdag besteld, ook geen T&T gehad maar jammer genoeg niet binnenCSB schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:04:
Nou ja zeg! Geen T&T gehad van BS maar wel geleverd net! :D:D
* CSB is blij als een kind!
Me not happy
Denk dat dat eerder aan PSN ligt. Al die Tweakers die de PS4 activerenVerwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:17:
PS4 is hier ook zojuist binnengekomen. Killzone vanmorgen nog gehaald bij de MediaMarkt. Update gaat toch redelijk traag via wifi, straks toch maar even een kabel erop aansluiten.
Wie weet heb je toch nog geluk. Ik kreeg hem binnen terwijl bij bs nog staat op in behandeling. Donderdag rond half 4 besteldchulin schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:25:
[...]
Donderdag besteld, ook geen T&T gehad maar jammer genoeg niet binnen
Me not happy
Verwijderd
ik heb net mijn PS4 en code van Saturn binnen.
De code staat erin, kan ik nu ergens vinden hoeveel dagen ik resterend heb?
Verwijderd
bij welke saturn had je hem gereserveerd en was er een grote levering?Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:45:
Hallo,
ik heb net mijn PS4 en code van Saturn binnen.
De code staat erin, kan ik nu ergens vinden hoeveel dagen ik resterend heb?
Verwijderd
Sorry, staat er een beetje lomp, excuus, PS4 van BS link gisteren en PSN Plus code besteld bij Saturn.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:55:
[...]
bij welke saturn had je hem gereserveerd en was er een grote levering?
Verwijderd
Ja hoor haha, dan wordt je genaaid! Mijne gewoon netjes ontvangen ;-)baukie schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 15:56:
Net bij bs geweest mijn ps4 op te halen. Gisteren besteld en gebeld om te vragen of hij vandaag in het filiaal was. "ja meneer u kunt hem morgen ophalen in het filiaal, veel plezier alvast" sta ik daar net, nee hoor hij komt met geluk pas as donderdag. Wat een slechte organisatie, vooral de leugens doen me zeer. #fail/teleurstelling
Maar vindt de ps4 niks speciaals! De games zijn er gewoon nog niet voor
Das dan zonde van je geld geweest.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:05:
[...]
Ja hoor haha, dan wordt je genaaid! Mijne gewoon netjes ontvangen ;-)
Verwijderd
Zonde van me geld?
Ik kan hem altijd kosteloos terug sturen ;-) en voorderest komen alle leuke games pas begin het halfe jaar uit.
Ik wacht daar wel op!
Tja zonde... Of het het nu koopt of over een half jaar, hij blijft 399. Echter heb je het nu alvast in huis en kan je er alvast opspelen. Al zou je het niet eens gebruiken, dan nog is er geen voordeel om te wachten tot er andere games zijn...
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Thnx m8 voor de ondersteuning. Denk dat je precies snapt hoe het voelt.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:05:
[...]
Ja hoor haha, dan wordt je genaaid! Mijne gewoon netjes ontvangen ;-)
Btw je hebt gelijk dat de betere games later komen.
Niet helemaal mee eens, er komen altijd wel acties langs van bepaalde winkelketens waarmee je hem goedkoper kan krijgen zoals bijvoorbeeld de AH cadeaubonnen acties. Maar als je er al op speelt is het natuurlijk prima, als je hem een jaar in de doos laat zitten is het een ander verhaal.ASNNetworks schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:25:
[...]
Tja zonde... Of het het nu koopt of over een half jaar, hij blijft 399. Echter heb je het nu alvast in huis en kan je er alvast opspelen. Al zou je het niet eens gebruiken, dan nog is er geen voordeel om te wachten tot er andere games zijn...
Helaas is mijn code ook al gebruikt... Maar ff een mailtje gestuurd via de website, hopelijk snel reactie en een nieuwe code want nu kan ik niet online met BattlefieldVerwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:36:
geweldig 42 euro weg
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Verwijderd
heey, een lotgenoot.atticus182 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:30:
[...]
Helaas is mijn code ook al gebruikt... Maar ff een mailtje gestuurd via de website, hopelijk snel reactie en een nieuwe code want nu kan ik niet online met Battlefield
jaa flink balen, ik kan nu ook niet online.
als het maar opgelost is voor 5 februarie
want ik wil resogun dolgraag hebben
Door een technisch probleem is er vertraging in de verwerking van uw bestelling ontstaan.
Uw order zal maandag verwerkt worden.
Zal mij benieuwen.
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
[ Voor 7% gewijzigd door Prozaq op 25-01-2014 16:34 ]
Geloof maar niks van die organisatiepeacelord schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:31:
Even een update m.b.t. mijn BS order van gisteren die vandaag niet is uitgeleverd. Ik krijg de volgende reactie terug via mail op mijn klacht;Dank u voor uw email. Uw bestelling en betaling zijn goed ontvangen.
Door een technisch probleem is er vertraging in de verwerking van uw bestelling ontstaan.
Uw order zal maandag verwerkt worden.
Zal mij benieuwen.
Verwijderd
Moedeloos wordt ik ervan.
Mijn bestelling bij Wehkamp van 23 November staat nog steeds op vijf weken...
Ik denk dat ik de status (zonder overdrijven) wel minimaal 20 x per dag bekijk..
zucht...
zijn er nog meer hier die op de Wehkamp zitten te wachten?
Verwijderd
HahhahaGuids schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:35:
Maakt jullie ps4 ook een tik geluid als hij aangaat?
Begin bijna zelf tik geluiden te maken van het wachten...
Op 7 december besteld, vorige week had ik hem geannuleerd en tevergeefs geprobeerd m'n geld terug te krijgen en dus nu maar weer opnieuw besteld. Uiteraard mag ik weer achteraan in de rij aansluiten dus zal wel maart/april worden.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:34:
Pffff
![]()
Ik denk dat ik de status (zonder overdrijven) wel minimaal 20 x per dag bekijk..
zucht...
Verwijderd
Ik had begin oktober besteld bij Wehkamp... Echt een shit organisatie... Gelukkig zette iemand begin december een Bart Smit linkje online... Anders zat ik nu nog steeds te wachten....Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:34:
Pffff
![]()
zucht...
Verwijderd
Hoezo kreeg je je geld niet terug dan??Reiben schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:40:
[...]
Op 7 december besteld, vorige week had ik hem geannuleerd en tevergeefs geprobeerd m'n geld terug te krijgen en dus nu maar weer opnieuw besteld. Uiteraard mag ik weer achteraan in de rij aansluiten dus zal wel maart/april worden.
Ik had met cadeaubonnen betaald (van de AH 15% kortingsactie).Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:42:
[...]
Hoezo kreeg je je geld niet terug dan??
Verwijderd
Ik durf hem inderdaad ook niet te annuleren..Reiben schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:40:
[...]
Op 7 december besteld, vorige week had ik hem geannuleerd en tevergeefs geprobeerd m'n geld terug te krijgen en dus nu maar weer opnieuw besteld. Uiteraard mag ik weer achteraan in de rij aansluiten dus zal wel maart/april worden.
Heb er wel aan gedacht, maar ben bang dat ook Wehkamp een mega levering van Sony gaat krijgen een dezer dagen.
Dus ik hou de moed erin..
Kan toch niet meer zo lang duren nu?
(Sprak ik met sarcastisch toon)
Daarom koop ik dus nooit iets via dat soort paupersites. Ik koop liever zo'n fysieke code in een gesealde box bij Saturn.atticus182 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:30:
[...]
Helaas is mijn code ook al gebruikt... Maar ff een mailtje gestuurd via de website, hopelijk snel reactie en een nieuwe code want nu kan ik niet online met Battlefield
Verwijderd
HahhahaVerwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:41:
[...]
Ik had begin oktober besteld bij Wehkamp... Echt een shit organisatie... Gelukkig zette iemand begin december een Bart Smit linkje online... Anders zat ik nu nog steeds te wachten....
Ik heb in iedergeval mijn huiskamer een upgrade gegeven, en de oude naar boven gegooid.
Als ik had geweten dat het zo fucking lang duurde allemaal, had ik ook bij BS besteld.
Bs is ook niet heilig..Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:54:
[...]
Hahhaha
Ik heb in iedergeval mijn huiskamer een upgrade gegeven, en de oude naar boven gegooid.
Als ik had geweten dat het zo fucking lang duurde allemaal, had ik ook bij BS besteld.
.
Verwijderd
Tja...Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:54:
[...]
Hahhaha
Was even afgeleid, maar bedoelde mijn tv.
(Zie je wel!, gek wordt ik ervan...)
Nee idd ik heb 28 november bij bs besteld en nog steeds geen reactie gehad ondertussen al weer een week 1 in huis maar hun regelen alles net zo slecht mensen die de link niet hebben gezien maar wel hun ps4 gereserveerd hebben daar kunnen fluiten naar hun ps4 de eerst komende tijd
zojuist ook de 12 maanden psplus kaart van saturn binnengekregen. ook gister besteld.
vanavond maar eens rustig aan kijken of CoD ghost een beetje leuk is.
Lekker genuanceerd weer...impy101 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:52:
[...]
Daarom koop ik dus nooit iets via dat soort paupersites. Ik koop liever zo'n fysieke code in een gesealde box bij Saturn.
En ja, als ik eerder geweten had dat de Saturn 'em in de aanbieding had voor €37 had ik 'em ook daar gekocht!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Yes, hier ook nog een Wehkamp klant.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:34:
Pffff
![]()
zucht...
Ik heb 17 december bestelt, voor 360 euro. Goede deal, dan maar wat langer wachten.
Don't force or hold back anything that is meant to come natural
Verwijderd
Ik kan alleen de BF4 upgrade van 9,99 niet downloaden, ik krijg continue de foutmelding E-82000113. 'Dit product kan op dit moment niet worden aangekocht'. Als ik de volledige game in mijn winkelmandje plaats is dit geen probleem. Iemand een idee??
http://www.ign.com/videos...ly-upgrade-your-ps3-games. Anders is Google je vriend.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:37:
Ps4 is hier vandaag ook binnen gekomen!![]()
Ik kan alleen de BF4 upgrade van 9,99 niet downloaden, ik krijg continue de foutmelding E-82000113. 'Dit product kan op dit moment niet worden aangekocht'. Als ik de volledige game in mijn winkelmandje plaats is dit geen probleem. Iemand een idee??
Of dit https://support.ubi.com/e...&faqid=kA030000000ebZcCAIVerwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:37:
Ps4 is hier vandaag ook binnen gekomen!![]()
Jammer hé.Mopsel schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:04:
[...]
Nee idd ik heb 28 november bij bs besteld en nog steeds geen reactie gehad ondertussen al weer een week 1 in huis maar hun regelen alles net zo slecht mensen die de link niet hebben gezien maar wel hun ps4 gereserveerd hebben daar kunnen fluiten naar hun ps4 de eerst komende tijd
Verwijderd
Dat is ook gewoon goed gegaan en ik zie nu ook BF4 voor 9,99 in de Store staan. Maar als ik deze in de winkelmand wil plaatsen krijg ik deze melding...
Ga ik gewoon naar BF4 in de Store die 70 euro kost, dan lukt het plaatsen in de winkelmand wel.
Ik ben ook aan het Googlen naar de foutcode. Meer mensen die hier last van hebben en schijnt soms 'spontaan' op te lossen geloof ik. Nog maar even verder zoeken...
Happy gaming, ik zie check back na het weekend
Top !!!!LeoWoody schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 18:02:
Amazon heeft zich aan haar woord gehouden, zelf vroeger dan verwachtPS4 17 januari besteld, nu vandaag al binnen:) Alleen jammer van het UK adapter snoer dat er bij zit, had gelukkig nog een extra liggen
Happy gaming, ik zie check back na het weekend
Veel plezier
Ik ben langs de MM geweest en heb gevraagd naar de status van mijn bestelling, hij haalde de lijst tevoorschijn en liet mij zien dat de Ps4 nog niet binnen is.
Hij vertelde mij dat de groen gekleurde bestellingen mensen zijn/haar Ps4 nog niet opgehaald hadden. Dit bleken op de lijst nogal wat mensen te zijn(circa 12 mensen). De bestellingen die in een bepaalde tijd niet opgehaald worden zullen naar de eerst volgende bestellingen gaan. Waaronder hopelijk mijzelf.
Zag trouwens dat ik nu ongeveer 10e op de wachtende lijst ben.
Dus om een lang verhaal kort te maken, MM Enschede heeft vorige 2 weken geen Ps4's binnen gekregen, en kon vertellen dat de volgende levering nog wel even kon duren.
Verwijderd
Ik had trouwens laatst gebeld, ze wisten nog niet wanneer de volgende levering kwam maar hij kon mij wel vertellen dat ik wel bij de volgende levering zit. Waar baseerde hij het op dat het nog wel even kon duren. Want het lijkt mij juist dat er binnenkort wel eens een levering aan zou kunnen komen.
BerryGosie schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 19:54:
Voor de mensen die nog een bestelling bij MM Enschede hebben lopen zoals ik:
Ik ben langs de MM geweest en heb gevraagd naar de status van mijn bestelling, hij haalde de lijst tevoorschijn en liet mij zien dat de Ps4 nog niet binnen is.
Hij vertelde mij dat de groen gekleurde bestellingen mensen zijn/haar Ps4 nog niet opgehaald hadden. Dit bleken op de lijst nogal wat mensen te zijn(circa 12 mensen). De bestellingen die in een bepaalde tijd niet opgehaald worden zullen naar de eerst volgende bestellingen gaan. Waaronder hopelijk mijzelf.
Zag trouwens dat ik nu ongeveer 10e op de wachtende lijst ben.
Dus om een lang verhaal kort te maken, MM Enschede heeft vorige 2 weken geen Ps4's binnen gekregen, en kon vertellen dat de volgende levering nog wel even kon duren.
Jij staat als het goed is achter mij, ik heb namelijk 29-31-13 besteld.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:09:
Ik heb een bestelling lopen bij MM Enschede. Heb 30 december besteld, sta ik dan voor of achter jou?
Ik had trouwens laatst gebeld, ze wisten nog niet wanneer de volgende levering kwam maar hij kon mij wel vertellen dat ik wel bij de volgende levering zit. Waar baseerde hij het op dat het nog wel even kon duren. Want het lijkt mij juist dat er binnenkort wel eens een levering aan zou kunnen komen.
[...]
Hij zij dat ik er toch vanuit moet gaan dat het pas in februari komt, waarop hij dit baseert weet ik niet.
Verwijderd
En voor diegenen die er nog een ps4 zoeken, succes!
Ach ja.
Verwijderd
Dat de volgende levering pas in februari komt beweren de meeste mediamarkten toch?BerryGosie schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 20:14:
[...]
Jij staat als het goed is achter mij, ik heb namelijk 29-31-13 besteld.
Hij zij dat ik er toch vanuit moet gaan dat het pas in februari komt, waarop hij dit baseert weet ik niet.
ThnxMopsel schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 17:04:
[...]
Maarr.. warempel stond vandaag de postbezorger op de stoep met mijn PS4,
Dus voor de mensen die geen terugkoppeling hebben gehad, er is nog hoop
* PSN=Chef_NL** *
Verwijderd
kunnen jullie eff vertellen hoe ver de retailers al zijn? wehkamp en bol
Ik mag hopen dat je een PS4 kreegChef_v_leeuwen schreef op zondag 26 januari 2014 @ 03:18:
Maarr.. warempel stond vandaag de postbezorger op de stoep met mijn PS3
Verwijderd
Ja ik snap die mensen ook niet die die absurde bedragen ervoor betalen. Ik had ook niet gepreordered en wou dolgraag een ps4 maar wel voor een normale prijs en geduld was een schone zaak is geblekenAlphaBlack_NL schreef op zondag 26 januari 2014 @ 09:42:
Wel grappig die handelaren/doorverkopers op amazon.co.uk ze vragen nog steeds meer voor de losse dan wat de Knack bundle (die gewoon in stock is) bij amazon zelf kost. Alsof mensen echt extra gaan betalen om GEEN Knack erbij te krijgenToch?????
Ik bedoel de game is slecht maar niet zoooo slecht?
Verwijderd
bij die 468 euro komen nog verzendkostenBamSlam_ schreef op zondag 26 januari 2014 @ 11:03:
Pfff.. PS4 + Knack bundel bij Amazon UK: 468 Euro tegen de huidige pondkoers. Ik wacht wel op de PS4+Killzone+Knack+Driveclub bundel die ik voor 499 Euro bij Amazon.de heb voorbesteld.
Dit topic is gesloten.
![]()
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.