Damn link doet het nog steeds niet bij mij...
Als ik nou niet tot 8u naar school moest had ik er gewoon 1
Als ik nou niet tot 8u naar school moest had ik er gewoon 1
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
zou best kunnen! mogen ze elkaar warm houden totdat ze bij de eigenaren komenKol Nedra schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:35:
[...]
"
mijne ook
kleine kans maareh: misschien liggen onze ps4's wel naast elkaar
Ik zeg Killzone, ik ben geen fan van cod......maar ik zou eerste BF4 kiezenzakaro schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:39:
welke spel is beter Kill Zone of Call of Duty?
Kill Zone is wel echt next gen en Call of Duty zeggen ze van niet,valt tegen hoor ik veel...
nothing stops this train
[ Voor 66% gewijzigd door jaaoie17 op 24-01-2014 21:48 ]
klopt, helaas ze zijn denk op?jaaoie17 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:47:
Klopt het dat je niet meer kunt bestellen bij BS? Want der staat nu dit als je wilt bestellen.
Je bestelling kan helaas niet worden afgerond, omdat één of meerdere gekozen artikelen momenteel niet beschikbaar zijn in de gewenste hoeveelheid.
nothing stops this train
kijk even op marktplaats, er worden al veel verkocht voor 30-35 euro.....misschien wel 1 bij je in de buurt?Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:36:
Morgen maar even snel ergens Killzone Shadow Fall scoren.
nothing stops this train
Verwijderd
Verwijderd
Heb helaas hetzelfde, vrees het ergste helaas...Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:51:
Link werkt wel, maar als ik de ps4 naar mn winkelmandje wil sturen geeft 'ie een melding dat ik 'niet meer dan 1 stuk' mag terwijl ik niet ben ingelogd noch een ps4 eerder heb gekocht.
Is het überhaupt te laat om nu nog te bestellen? Wat denken jullie?
http://tinyurl.com/5sdar8p
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
http://tinyurl.com/5sdar8p
wow idd, ik was nog net optijd dan zie ikVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 22:52:
Bij de Saturn webshop inmiddels uitverkocht namelijk, dan moet ik morgen nog even de stad in...
nothing stops this train
Ik
Probeer het zelf uit (kan echt geen kwaad hoor), dan zul je erachter komen dat het niet meer werktStrepsils schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:07:
Heeft iemand hier nog enige idee of deze link van BS nog werkt? Of wordt het een backorder?
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500gb-54816
Nostordici schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:10:
[...]
Probeer het zelf uit (kan echt geen kwaad hoor), dan zul je erachter komen dat het niet meer werkt
Ik
Verwijderd
dus iemand die made in japan heeft mij dm sturensony schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:30:
Het zou mogelijk kunnen zijn dat er een japanse sticker op de doos heeft gezeten, maar wij verwachten dat het wel een EU ps4 betreft die in de doos zit.
Heeft u toevallig het serie en modeltype nummer (wat op de playstation staat). (en dus niet op de doos).
Want dan kunnen wij met zekerheid uitspreken of dit een EU model is of anders.
[...]
Verwijderd
TnT binnen status zending word voorbereidJapieh schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:21:
Iemand die al een verzendbevestiging heeft van de saturn? Voor de PSn kaart?
Hoe laat heb je besteld? Ik heb nog niks verder gezien en status bij mij is Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:23:
[...]
TnT binnen status zending word voorbereid
Verwijderd
Bestelling in email van 21:30. orderbevestiging 21:43Japieh schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:25:
[...]
Hoe laat heb je besteld? Ik heb nog niks verder gezien en status bij mij is Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2014 23:31 ]
ja ikke, en hij word morgen geleverdJapieh schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 23:21:
Iemand die al een verzendbevestiging heeft van de saturn? Voor de PSn kaart?
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 24-01-2014 23:40 ]
nothing stops this train
* PSN=Chef_NL** *
Chef_v_leeuwen schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 00:01:
Balen,
Do bij BS besteld, nog steeds geen T&T trace ontvangen, nog steeds in behandeling, en het ergste.. ik had nog een officiële pre order ook
Ik
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Psncodes.nl is betrouwbaarVerwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 01:28:
psncardplus.nl betrouwbaar of niet?
Ik heb inmiddels al via twitter en via klantenservice een update gevraagd ik hoop echt zooo dat ik hem nu eindelijk eens krijg, ik ben het wachten echt beu.
* PSN=Chef_NL** *
Same here. Had dan niet een officiële pre order. Reactie op twitter of FB heb ik nog niet gehad.Chef_v_leeuwen schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 00:01:
Balen,
Do bij BS besteld, nog steeds geen T&T trace ontvangen, nog steeds in behandeling, en het ergste.. ik had nog een officiële pre order ook
[ Voor 6% gewijzigd door RegularJohn op 25-01-2014 07:14 ]
Verwijderd
Helaas, inmiddels is 'ie versprongen naar aankomende dinsdagavond. Nog iemand die dit heeft terwijl 'ie zijn bestelling donderdagavond geplaatst heeft?NoticeNL schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 21:27:
Gisteravond rond 19.00 besteld, bevestiging gehad van m'n bestelling maar nog steeds verzendbevestiging gehad. Status op de website ook nog steeds 'in behandeling'. Wel een T&T gehad via Twitter vanmiddag, maar daar ook nog steeds status 'zending wordt voorbereid door de verzender' met afleverslot morgen. Ben benieuwd...
Verwijderd
Nice!Veerboot007 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 09:16:
Donderdagavond besteld, bezorger onderweg! Tussen 9 en 12, eindelijk!
Had ik ook al gedaan xD alleen dan helemaal nieuw in de doos op marktplaats gekocht voor 100,- (3G model met 4gb mem) die gast had hem gewonnen en vond gamen niet leukDonstil schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 01:08:
Nog even terug komende op de Vita.
Mijn collega heeft deze daarnet voor me gekocht bij zijn bartSmit vestiging. €129,99 voor de 3G versie.
Leuk om remote play even mee uit te proberen, misschien een tip voor de rest hier
De meesten hier spelen al met een ps4 en jij wil wachten....De MM duurt nog wel evenVerwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 09:52:
En nu maar wachten op Mediamarkt
Verwijderd
Zal wel moeten, die BS link doet het niet meer toch?zakaro schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 09:57:
[...]
De meesten hier spelen al met een ps4 en jij wil wachten....De MM duurt nog wel even
[ Voor 5% gewijzigd door TFDev op 25-01-2014 10:00 ]
nope,helaas niet meer.Je hebt MP nog,allemaal doorverkopertjes met winstVerwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 09:59:
[...]
Zal wel moeten, die BS link doet het niet meer toch?
Alleen maar staren Oh my precious...hahahaTFDev schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 09:59:
Sinds ik hem binnenheb van de wehkamp heb ik hem alleen maar uit de doos gehaald. Nog geen tijd voor gehadvanmiddag!
Verwijderd
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2014 10:16 ]
Tja als ik mn ps4 heb gaat tie denk hoofzakelijk stof happen. Meeste games speel ik op pc en exclusives op consoles.zakaro schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:01:
[...]
Alleen maar staren Oh my precious...hahaha
Verwijderd
Niet dat ik wil zeggen wat je met je geld moet doen want dat is absoluut niet zojaaoie17 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:26:
[...]
Tja als ik mn ps4 heb gaat tie denk hoofzakelijk stof happen. Meeste games speel ik op pc en exclusives op consoles.
Verwijderd
Ik heb er niet eens opgelet of er zo'n plusje bij je profiel foto komt te staan maar als je Resogun en Don't Starve gratis kan downloaden dan is er niks fout gegaan.LaNageoire schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:29:
Jongens ik heb al een jaar psplus, maar dit vind ik niet terug op mijn ps4. Meer mensen die hier last van hebben?
Had ik al via de PC gedaan dus daar kaar kan ik geen indicatie aan ontlenen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:31:
[...]
Ik heb er niet eens opgelet of er zo'n plusje bij je profiel foto komt te staan maar als je Resogun en Don't Starve gratis kan downloaden dan is er niks fout gegaan.
Verwijderd
net even online ingelogd op me psn account en naast mijn profiel foto staat een geel plusje dus ik neem aan dat die er moet staan dan.LaNageoire schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:33:
[...]
Had ik al via de PC gedaan dus daar kaar kan ik geen indicatie aan ontlenen.
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
Verwijderd
Kan je niet beter bellen met de klantenservice aangezien je dan gelijk antwoord hebt?peacelord schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:38:
Helaas linkje BS heeft weliswaar gewerkt gisteren en mijn betaling ook, maar geen console vandaag in de winkel. Rond 13 uur besteld gisteren, ook geen bevestigingsmail gekregen overigens. Hoe is dat bij anderen verlopen. Ik heb een mailtje gestuurd naar BS met het verzoek om eea op te helderen.
Ik denk dat je te laat bent, ik had er op donderdag 2 besteld en vrijdag om 0:50 nog 1 en die heb ik allemaal ontvangen (vandaag & gisteren).peacelord schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:38:
Helaas linkje BS heeft weliswaar gewerkt gisteren en mijn betaling ook, maar geen console vandaag in de winkel. Rond 13 uur besteld gisteren, ook geen bevestigingsmail gekregen overigens. Hoe is dat bij anderen verlopen. Ik heb een mailtje gestuurd naar BS met het verzoek om eea op te helderen.
Kansloos.NotSoSteady schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:40:
[...]
ik had er op donderdag 2 besteld en vrijdag om 0:50 nog 1
Verwijderd
BLijkbaar letten ze niet erop ik dacht altijd max 1 console per persoon ?
1 per persoon per ordernummer ja,ff gewoon opnieuw bestellen en hoppaVerwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:58:
[...]
Dan zijn ze idd zo leeg haha
Verwijderd
Dat stond er idd maar blijkbaar namen ze dat ook niet zo nauw als wat ze donderdag op twitter beweerde met het controleren van wie er nou echt en wie niet had gepreordered. BS gonna BSVerwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:58:
[...]
Dan zijn ze idd zo leeg haha
Verwijderd
Als het hoofdkantoor achterkomt zullen zeker wat koppen rollen daar xdVerwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 10:59:
[...]
Dat stond er idd maar blijkbaar namen ze dat ook niet zo nauw als wat ze donderdag op twitter beweerde met het controleren van wie er nou echt en wie niet had gepreordered. BS gonna BS
Verwijderd
Klopt idd. Volgens mij is het compleet random wie hem krijgt en wie niet. Miss dat betaling met creditcard er bij mij voor gezorgd heeft dat het langer duurt, maar lijkt me onwaarschijnlijk.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:08:
donderdag 23-1 PS4 besteld bij Bart Smit met levering vandaag. Tot op heden nog steeds 'in behandeling'.....
Ja ja vandaag voor 15.00u besteld morgen in huis klopt daar dus ook niet.
Verwijderd
Ik ben bang dat je savegame corrupt is geworden, misschien een nieuwe starten.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:15:
Ik heb een vraagje over ghosts. Ik heb een aantal missions gespeeld in campaign mode. Daarna even online gespeeld, maar als ik nu campaign wil spelen staat er een slotje ernaast. Ik kan campaign dus niet openen en verdergaan waar ik was. Ik kan wrl een new game openen maar wil niet helemaal opnieuw beginnen. Hoe kan dit?
Bron: http://community.us.plays...Lost/td-p/42183925/page/2Had the same problem
Here is the fix
1) Delete the COD:Ghosts install (DO NOT Delete the save data, just the game install itself, should be over 30 GBs)
2) Turn off the PS4
3) Turn the PS4 on by HOLDING down the CONSOLE POWER BUTTON (NOT the controller button) until you hear a second BEEP (should take about 7 seconds)
4) Plug in controller and press the PS button on it.
5) Select "5. Rebuild Database" (should only take a few minutes)
6) Reinstall COD:Ghosts (and don't forget any Add-ons you had, like the free fall map)
7) REJOICE! Your campaign should be able to resume now.
Verwijderd
heb met ideal betaald dus zou geen probleem mogen zijn toch?Ruben1075 schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:10:
[...]
Klopt idd. Volgens mij is het compleet random wie hem krijgt en wie niet. Miss dat betaling met creditcard er bij mij voor gezorgd heeft dat het langer duurt, maar lijkt me onwaarschijnlijk.
psn: Dutch-President
nothing stops this train
Nee eigenlijk niet,ik heb zelf om ongeveer 22:00 besteld donderdagavond en chauffeur is nu onderweg.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:21:
[...]
heb met ideal betaald dus zou geen probleem mogen zijn toch?
Verwijderd
Ik zal me best doen. Bedankt hoor je snelle reactie.BerryGosie schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:19:
[...]
Ik ben bang dat je savegame corrupt is geworden, misschien een nieuwe starten.
Of dit proberen
[...]
Bron: http://community.us.plays...Lost/td-p/42183925/page/2
Veel plezier ermee!zakaro schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:23:
[...]
Nee eigenlijk niet,ik heb zelf om ongeveer 22:00 besteld donderdagavond en chauffeur is nu onderweg.
Hij mag onderhand wel opschieten
nothing stops this train
Iedereen snel naar BS 's-HertogenboschKol Nedra schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:30:
omg zending is afgeleverd!!!![]()
![]()
![]()
oke omw naar filiaal BS![]()
yay mijn weekend kan niet meer fout gaan, ps4 here I come
[ Voor 3% gewijzigd door BerryGosie op 25-01-2014 11:34 ]
Gamen maarKol Nedra schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:30:
omg zending is afgeleverd!!!![]()
![]()
![]()
oke omw naar filiaal BS![]()
yay mijn weekend kan niet meer fout gaan, ps4 here I come
Gaat je niet lukken helaasBerryGosie schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:33:
[...]
Iedereen snel naar BS 's-Hertogenbosch. gewoon zeggen dat er een ps4 binnen is gekomen voor jezelf.
ja maar welke BS filiaal is het?? er zijn der 3BerryGosie schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 11:33:
[...]
Iedereen snel naar BS 's-Hertogenbosch. Gewoon zeggen dat er een ps4 binnen is gekomen voor jezelf.
Veel gameplezier
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 25-01-2014 11:35 ]
nothing stops this train
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

nothing stops this train
Ha nice! Veel plezier, ik moet nog even geduld hebben.. tussen 12.30 en 14.30 wordt er geleverdKol Nedra schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:16:
Ben weer terug, resultaat:
[afbeelding]
oke ik ga hem aansluiten, ben even niet meer bereikbaar
Ja hoor.FlasHie_FlaSh schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:29:
Gisterenavond stond nog dat mijn PS4 vandaag geleverd zou worden, helaas vandaag staat er verzending vertraagd en dat maandag pas geleverd gaat worden
![]()
Kan ik schadevergoeding van postnl krijgen:)?
Verwijderd
toch maar voor AC4 gekozen?Kol Nedra schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:16:
Ben weer terug, resultaat:
[afbeelding]
oke ik ga hem aansluiten, ben even niet meer bereikbaar
yup
nothing stops this train
Ah cool! Veel plezier er mee! Hopelijk volgt er dan straks een mailtje dat hij af te halen is bij BS =)RenaldoN schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:40:
Voor de mensen die besteld hebben en de status is in behandeling. Met een bewtje geluk krijg je hem alsnog vandaag binnen. Ik heb hem donderdag middag besteld status staat nu nog steeds op in behandeling maar 5 minuten geleden kwam postnl langs met mijn playstation 4 :-) stond een beetje raar te kijken want was er helemaal niet vanuit gegaan
Verwijderd
mocht je Resogun een keer coop willen spelen voeg me dan maar toe: UnrealDelusion35Kol Nedra schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:40:
[...]
yup
en vanmiddag komt mijn psn card binnen van Saturn, dus dan heb ik Resogun en Don't Starve er ook bij.
downloaden update is voltooid, ging snel, nu is de ps4 aan het updaten (ook bijna klaar)
Verwijderd
OmIk vind het vervelend dat de informatie tegenstrijdig is.
Hetgeen wat u heeft besteld op 02-12-2013 de Playstation 4 500GB bestelnummer xxxxxx staat nog steeds bij ons in bestelling.
Zodra wij weer voorraad krijgen van Sony zal deze op volgorde van bestelling worden uitgeleverd.
Op onze site staat ook extra informatie hierover;
Leverdatum onbekend
Extra informatie over de levering van de Playstation 4
Op dit moment is nog niet bekend, wanneer wij een volgende levering Playstation 4 ontvangen. Zodra hierover meer bekend is brengen wij de klanten die de PS4 besteld hebben per e-mail op de hoogte. De klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen de PS4 zodra er voorraad beschikbaar is. Alle klanten die helaas buiten de levering vallen worden ook per e-mail geïnformeerd. Onder 'mijn bestellingen' kun je de status van jouw bestelling volgen. Tevens zullen wij deze pagina up to date houden en beschikbare informatie direct delen zodat je altijd op de hoogte bent en geen contact met ons hoeft op te nemen.
Ik hoop u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Ik wens u alvast een prettig weekend.
Met vriendelijke groet,
Customer Care wehkamp.nl
www.wehkamp.nl
Verwijderd
mijn advies houd dit forum in de gaten. Soms komen er handige linkjes langs. Zo ben ik aan mij PS4 gekomen afgelopen donderdag bij de webshop van BS.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:47:
Zugt.... ik wil ook mijn ps4.
ernaast heb ik al maanden bij bol een resevering staan.
Ook al een maand of ieder geval weken bij 2 locaties BS.
En bij MM Eindhoven ik.
Ik pis er steeds echt langs.
Verwijderd
Ja das waar bedankt voor de tip, ik doe altijd al me best zo veel mogelijk in de gaten te houden maar soms is het gewoon dat je een dag niet beschikbaar bent. Iedergeval dat neemt niet weg dat ik me genaait voel. Btw haha bestelstatus bol.com blijft stug vol houden dat de 29e mijn ps4 er is.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:49:
[...]
mijn advies houd dit forum in de gaten. Soms komen er handige linkjes langs. Zo ben ik aan mij PS4 gekomen afgelopen donderdag bij de webshop van BS.
Ik heb dat ook, gisteren stond er nog dat die vandaag tussen 11:30 & 14:00 zou komen.FlasHie_FlaSh schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:29:
Gisterenavond stond nog dat mijn PS4 vandaag geleverd zou worden, helaas vandaag staat er verzending vertraagd en dat maandag pas geleverd gaat worden
![]()
Verwijderd
Bol en Wehkamp zijn een groot drama om aan een ps4 te komen. Ze kunnen al amper leveren en het ergste is nog dat ze nog steeds bestellingen aannemenVerwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:55:
[...]
Ja das waar bedankt voor de tip, ik doe altijd al me best zo veel mogelijk in de gaten te houden maar soms is het gewoon dat je een dag niet beschikbaar bent. Iedergeval dat neemt niet weg dat ik me genaait voel. Btw haha bestelstatus bol.com blijft stug vol houden dat de 29e mijn ps4 er is.
Verwijderd
Als ik dat een paar maanden terug wist had ik toen bij MM besteld....Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:07:
[...]
Bol en Wehkamp zijn een groot drama om aan een ps4 te komen. Ze kunnen al amper leveren en het ergste is nog dat ze nog steeds bestellingen aannemen
Welke schade heb je precies geleden danFlasHie_FlaSh schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 12:29:
![]()
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Ja ik voel met je mee normaal heb ik hele goede ervaringen met bol maar dit ps4 fiasco is te triest voor woorden. Natuurlijk is het niet alleen bol zijn schuld want Sony levert duidelijk niet genoeg maar aan de andere kant als je al moeite hebt met je huidige orders neem dan in godsnaam geen nieuwe meer aan.Verwijderd schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 13:17:
[...]
Als ik dat een paar maanden terug wist had ik toen bij MM besteld....
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq