Is het niet zo dat consoles en games in het algemeen worden buitengesloten in de BTW-actie van MM.Gropah schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:33:
[...]
De CPU is inderdaad de bottleneck, maar niet (alleen) vanwege de clocksnelheid. Het zit hem ook in de architectuur. Dat maakt namelijk best een verschil.
Daarnaast kun je een programma, mits goed geschreven etc etc toch best prima voor het overgrootte gedeelte van de tijd laten draaien op 8 cores. Het kost alleen meer tijd, dus meer manuren dus meer geld en dat moet je er als ontwikkelaar net voor over hebben.
Daarnaast verwacht ik niet dat je een overclock kunt verwachten in een firmware upgrade, omdat het systeem dan draait op instellingen/temperaturen/voltages waarvoor het niet gemaakt is, waardoor er problemen kunnen optreden zoals GPU's/CPU's die te warm worden waardoor ze overlijden en al dat soort problemen.
En voor de mensen die een PS4 BTW vrij hopen te scoren, ik hoop met jullie mee, maar ik verwacht dat er te weinig in de vrije verkoop zullen zitten om er van te kunnen profiteren. Daarnaast zou ik het, vanwege de schaarste, ook niet raar vinden als ze de PS4 excluden van de actie (maar dit is natuurlijk speculatie)
Verwijderd
Dat is inderdaad het geval.Tresox schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:37:
[...]
Is het niet zo dat consoles en games in het algemeen worden buitengesloten in de BTW-actie van MM.
Verwijderd
Zou graag de Playstation 3 nog wel willen halen bij MM met een of andere actie 
Inplaats van 170, 140 ofzu.. zit die zeker in me mandje!
Inplaats van 170, 140 ofzu.. zit die zeker in me mandje!
Verwijderd
NFS rivals, Zoek nogsteeds mensen om 2 trophy's mee te doen. 'Bust a friend' en 'win a head to head against a friend'
Verwijderd
Gameconsoles doen niet mee bij de BTW actie van MMGropah schreef op zondag 26 januari 2014 @ 21:33:
[...]
De CPU is inderdaad de bottleneck, maar niet (alleen) vanwege de clocksnelheid. Het zit hem ook in de architectuur. Dat maakt namelijk best een verschil.
Daarnaast kun je een programma, mits goed geschreven etc etc toch best prima voor het overgrootte gedeelte van de tijd laten draaien op 8 cores. Het kost alleen meer tijd, dus meer manuren dus meer geld en dat moet je er als ontwikkelaar net voor over hebben.
Daarnaast verwacht ik niet dat je een overclock kunt verwachten in een firmware upgrade, omdat het systeem dan draait op instellingen/temperaturen/voltages waarvoor het niet gemaakt is, waardoor er problemen kunnen optreden zoals GPU's/CPU's die te warm worden waardoor ze overlijden en al dat soort problemen.
En voor de mensen die een PS4 BTW vrij hopen te scoren, ik hoop met jullie mee, maar ik verwacht dat er te weinig in de vrije verkoop zullen zitten om er van te kunnen profiteren. Daarnaast zou ik het, vanwege de schaarste, ook niet raar vinden als ze de PS4 excluden van de actie (maar dit is natuurlijk speculatie)
Zo kan je dat absoluut niet vergelijken.Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 20:41:
[...]
Mijn eigen PC, Core 2 Duo e6750 Geklocked op 2,67 GHz Werkt als prut bij de meeste nieuwe games...
Zelfs al pleur ik er een Geforce 760 in rund die de meeste games toch maar op 20 FPS..
DIt puur omdat me Processor een bottleneck is...
Dus wat je zegt van de 1,6Ghz niet zo zorgen om zou maken lijkt me eerlijk. maar, de 8 Cores zullen niet contstant op 8 cores runnen, dit zullen er meer 6 zijn. plus sommige games Pushen de CPU al tot de 95% (Battlefield 4) dus ik maak me wel zorgen om de CPU
De e6750 processor was bij uitkomst al niet veel, met moeite midrange, dat icm de achterhaalde socket, chipset, memory aansturing, enz enz maakt het gewoon allemaal erg achterhaald.
De nieuwe cpu's op lagere snelheden rennen daar rondjes om.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Toevallig hier mensen die de Playstation 4 console bij intertoys online hebben gereserveerd?
ik heb hier al een reservering staan sinds november, en hij blijkt gewoon van de site verdwenen te zijn! mensen die deze situatie ook hebben? of hebben opgelost?
ik heb hier al een reservering staan sinds november, en hij blijkt gewoon van de site verdwenen te zijn! mensen die deze situatie ook hebben? of hebben opgelost?
Sinds zaterdag een aantal uren gespeeld, ben erg blij! Kom van de Xbox 360, maar de controller is geweldig ( voor mij ) en Battelfield speelt lekker weg. Wat een verademing met 60 fps ipv 30. Ook FIFA speelt nu erg chill, niet verwacht. Menu etc reageert lekker snel, moet alleen nog wat wennen aan de controller qua knoppen haha.
Nu wachten op de nieuwe 'next-gen' only games!
Nu wachten op de nieuwe 'next-gen' only games!
Ik ga deze week nog wel even de PS4 versie van Tomb Raider halen. Heb de "normale" niet gespeeld en hier zitten toch mooi wat extra's in. Kan het mij mooi zoet houden tot de andere spellen komen..
Verwijderd
Ik heb hem jammer genoeg op PC (Ultra) Uitgespeeld kwa graphics en vondt het geweldig!Senaxx schreef op zondag 26 januari 2014 @ 22:52:
Ik ga deze week nog wel even de PS4 versie van Tomb Raider halen. Heb de "normale" niet gespeeld en hier zitten toch mooi wat extra's in. Kan het mij mooi zoet houden tot de andere spellen komen..
Maar niet meer het geld waar er Nextgen voor te gaan
Story line is te bekend daarvoor
BF4 en Fifa 14, sinds kort echter ook AC IV en NBA2K14 gehaald. Speel de laatste tijd dus vooral de laatste 2
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Is er kans dat Sony.nl nog vorraad krijgt volgende week?
Verwijderd
Ik heb daar het volgende op te zeggen, als je de forums over het algemeen in de gaten houdt. Zal je lezen dat er volgends geruchten een keer een levering komt op sony.nl MAAR: sony.nl is heel erg onvoorspelbaar naar mijn mening. Dus ik zou daar niet op rekenen tenzij je echt een waterdichte bron krijgt.persianboy schreef op zondag 26 januari 2014 @ 23:03:
Is er kans dat Sony.nl nog vorraad krijgt volgende week?
Bedankt voor jou antwoord, ik heb helaas geen tijd om 24/7 de forum in de gaten te houden. Ik check het meestal rond deze tijd (2 pagina's) dus dan vraag ik het effe,
aar goed ik wacht wel af.
Zelf heb ik namelijk al een PS4 van BS maar ik wil een vriend verassen
Zelf heb ik namelijk al een PS4 van BS maar ik wil een vriend verassen
Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 23:07:
[...]
Ik heb daar het volgende op te zeggen, als je de forums over het algemeen in de gaten houdt. Zal je lezen dat er volgends geruchten een keer een levering komt op sony.nl MAAR: sony.nl is heel erg onvoorspelbaar naar mijn mening. Dus ik zou daar niet op rekenen tenzij je echt een waterdichte bron krijgt.
[ Voor 5% gewijzigd door PersianBoy op 26-01-2014 23:09 ]
Verwijderd
Als je dus niet de tijd hebt om 24/7 op de forums rond te zwerven.. dan is de kans dat je een levering van sony meemaakt, niet. Of althans heel klein.persianboy schreef op zondag 26 januari 2014 @ 23:09:
Bedankt voor jou antwoord, ik heb helaas geen tijd om 24/7 de forum in de gaten te houden. Ik check het meestal rond deze tijd (2 pagina's) dus dan vraag ik het effe, maar goed ik wacht wel af.
[...]
Verwijderd
De PS3 kan best 10 jaar mee gaan, ze zeggen niet dat er 10 jaar tussen de console launches zit. Of dat je in de laatste jaren van de PS3 nog gamer games gaat zien is een ander punt.Verwijderd schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:07:
[...]
Haha klopt ik zie dat ook wel gebeuren met de Ghz, Maar bij de ps3 zeiden ze ook dat die 10 jaar lang mee ging:P klopt ook niet EN de games zien er nu nog zoals een verlengstukje uit omdat ze nog steeds games voor ps3 en xbox360 maken. De games lijken dan nog wat meer op elkaar kwa graphics (ps4 heeft natuurlijk betere) maar in de toekomst word dat veel mooier!
Ik ben tevreden met de grafische kwaliteit van de PS4, BF4 ziet er iig netjes uit al was ik blijer geweest met eindelijk eens (zo goed als) geen aliasing.
Ik voornamelijk AC:BF en nu wat Don't Starve.
Heb ook bf4 liggen maar die speelt gewoon niet zo lekker door de bugs enz.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
mijn preorder loopt via saturn hoofddorp en na de foto's gezien te hebben van de levering kan ik niet meer wachten tot morgen haha voel me net een klein kind
. als ik morgen gebeld word om hem op te halen zal ik kijken of ik nog wat informatie kan winnen wat betreft losse verkoop enz...
Verwijderd
Eindelijk eens wat positiefs van Wehkamp.
Ik had de megabundel besteld in december, echter deze konden ze niet leveren. Nou blijft bij mijn bestellingen de megabundel staan om mijn plaats in de wachtrij te behouden.
Ik vroeg aan Wehkamp hoe het dan zat met mijn verzendkosten, ik zou namelijk voor die resterende €100,- wel wat accessoires willen kopen, maar kan ik dit pas doen als de bestelling is omgezet waardoor ik extra verzendkosten moet betalen.
Meteen een waardebon gekregen van €7,50 om dit te kunnen betalen. Tis niet veel, maar wel positief dat ze nu wel meteen met een goede oplossing komen.
Ik had de megabundel besteld in december, echter deze konden ze niet leveren. Nou blijft bij mijn bestellingen de megabundel staan om mijn plaats in de wachtrij te behouden.
Ik vroeg aan Wehkamp hoe het dan zat met mijn verzendkosten, ik zou namelijk voor die resterende €100,- wel wat accessoires willen kopen, maar kan ik dit pas doen als de bestelling is omgezet waardoor ik extra verzendkosten moet betalen.
Meteen een waardebon gekregen van €7,50 om dit te kunnen betalen. Tis niet veel, maar wel positief dat ze nu wel meteen met een goede oplossing komen.
Je gaat lang wachten, want mijn Megabundel was in december al omgezet naar een kale.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:11:
Eindelijk eens wat positiefs van Wehkamp.
2x mail gehad en ben 1x gebeld met de mededeling dat ik bij de levering zat, en dat ze mijn verzendkosten zouden vergoeden. Nou heb 3x keer niks gehad uiteindelijk na heen en weer mailen was ik het zat. Heb mijn order geannuleerd, heb mijn geld terug gehad behalve mijn verzendkosten daar moet ik nog achteraan! En ze leveren random uit, Wehkamp beweert van niet maar daar klopt niks van!
Verwijderd
Gelukkig heb je, je geld terug gekregen! Als dat kon had ik dat ook gelijk gedaan.Jay47 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:15:
[...]
Je gaat lang wachten, want mijn Megabundel was in december al omgezet naar een kale.
2x mail gehad en ben 1x gebeld met de mededeling dat ik bij de levering zat, en dat ze mijn verzendkosten zouden vergoeden. Nou heb 3x keer niks gehad uiteindelijk na heen en weer mailen was ik het zat. Heb mijn order geannuleerd, heb mijn geld terug gehad behalve mijn verzendkosten daar moet ik nog achteraan! En ze leveren random uit, Wehkamp beweert van niet maar daar klopt niks van!
Ik heb dat echter meerdere malen geprobeerd alleen zonder succes, dus dan rest mij niks anders dan afwachten. We zullen zien
MyCom loopt ook nog steeds erg achter met zijn mails en leveringen.
Ze verwachte eerste een grote lading op 22 januari.
Daarna een grote lading die de eerste week van Februari geleverd zal worden.
en nu verwachten ze een kleine levering ergens in februari, echt verschrikkelijk dat ik al 2 maanden aan het wachten ben !!
Ze verwachte eerste een grote lading op 22 januari.
Daarna een grote lading die de eerste week van Februari geleverd zal worden.
en nu verwachten ze een kleine levering ergens in februari, echt verschrikkelijk dat ik al 2 maanden aan het wachten ben !!
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik heb het anders gedaan, heb mijn order via mijn Wehkamp account geannuleerd ik heb geen contact opgenomen met hun. Want als je persoonlijk contact opneemt krijg je geen geld terug als je met cadeaukaarten heb betaald. Binnen 2 dagen had ik 499 op mijn rekening, alleen moet ik nog 9,95 verzenkosten ook terug krijgen. Dus ik zou het zo proberenVerwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:20:
[...]
Gelukkig heb je, je geld terug gekregen! Als dat kon had ik dat ook gelijk gedaan.
Ik heb dat echter meerdere malen geprobeerd alleen zonder succes, dus dan rest mij niks anders dan afwachten. We zullen zien
Verwijderd
Probleem is dat ik ook de verzendkosten met waardebonnen heb betaald en niet met ideal, mijn rekeningnummer is dus niet bekend. Dit was ook mijn eerste bestelling bij hun. Achteraf gezien had ik misschien beter kunnen bestellen met moeders account.Jay47 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:28:
[...]
Ik heb het anders gedaan, heb mijn order via mijn Wehkamp account geannuleerd ik heb geen contact opgenomen met hun. Want als je persoonlijk contact opneemt krijg je geen geld terug als je met cadeaukaarten heb betaald. Binnen 2 dagen had ik 499 op mijn rekening, alleen moet ik nog 9,95 verzenkosten ook terug krijgen. Dus ik zou het zo proberen
Begin november gereserveerd via intertoys. Half december gevraagd naar m'n positie op de lijst, dat was 1160. Nu, ruim een maand later, sta ik op plek 1056... Schiet lekker op.
Ahhh op die manier, ik heb mijn verzendkosten met ideal betaald. En heb daar vaker wat gekocht zoals wasmachine enz.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:38:
[...]
Probleem is dat ik ook de verzendkosten met waardebonnen heb betaald en niet met ideal, mijn rekeningnummer is dus niet bekend. Dit was ook mijn eerste bestelling bij hun. Achteraf gezien had ik misschien beter kunnen bestellen met moeders account.
Maar je kan toch je account gegevens aanpassen? Vul je rekeningnr in wie weet helpt dat?
Verwijderd
Dat komt door de uitgelekte link van intertoys, op deze manier konden een heleboel mensen die niet in de rij stonden gewoon bestellen en hem de dag erna in huis hebbenReckoner schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:40:
Begin november gereserveerd via intertoys. Half december gevraagd naar m'n positie op de lijst, dat was 1160. Nu, ruim een maand later, sta ik op plek 1056... Schiet lekker op.
Je kan beter via een gelekte link kopen dan op je reservering wachten!Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:45:
[...]
Dat komt door de uitgelekte link van intertoys, op deze manier konden een heleboel mensen die niet in de rij stonden gewoon bestellen en hem de dag erna in huis hebben
Gaat lekker met dat online bestellen.. mijn broer is gewoon naar de Intertoys in zijn woonplaats gegaan, heeft daar een exemplaar gereserveerd en twee weken later kon hij hem ophalen. Dat was begin december.Reckoner schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:40:
Verwijderd
Helaas kan ik dat nergens invullenJay47 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:42:
[...]
Ahhh op die manier, ik heb mijn verzendkosten met ideal betaald. En heb daar vaker wat gekocht zoals wasmachine enz.
Maar je kan toch je account gegevens aanpassen? Vul je rekeningnr in wie weet helpt dat?
Ik wacht het maar af, het risico om achteraan de rij te sluiten wil ik niet nemen.
Via die gelekte link kun je hem nu toch ook niet meer krijgen?Jay47 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:49:
[...]
Je kan beter via een gelekte link kopen dan op je reservering wachten!
Verwijderd
Nee, zo´n link werkt gemiddeld een uur nadat hij is uitgelekt niet meer, dan zijn de PS4´s alweer opjaaoie17 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:19:
[...]
Via die gelekte link kun je hem nu toch ook niet meer krijgen?
Hopelijk gebeurt zoiets binnenkort weer.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:22:
[...]
Nee, zo´n link werkt gemiddeld een uur nadat hij is uitgelekt niet meer, dan zijn de PS4´s alweer op
Ik dacht juist dat de consensus was dat je juist wel moest bellen. Ik verkeer in dezelfde situatie als jij, maar durf niet zo goed op de annuleer knop te drukken, misschien krijg ik toch alles terug in bonnen. Dan liever ps4 doorverkopen.Jay47 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:28:
[...]
Ik heb het anders gedaan, heb mijn order via mijn Wehkamp account geannuleerd ik heb geen contact opgenomen met hun. Want als je persoonlijk contact opneemt krijg je geen geld terug als je met cadeaukaarten heb betaald. Binnen 2 dagen had ik 499 op mijn rekening, alleen moet ik nog 9,95 verzenkosten ook terug krijgen. Dus ik zou het zo proberen
In rij vanaf 9 December
Verwijderd
Verwacht maar niks van Bartsmit..
ToysXL en Intertoys zullen vast wel weer met iets online komen... die laten ook alweer een aantal weken van zich niks horen.
ToysXL en Intertoys zullen vast wel weer met iets online komen... die laten ook alweer een aantal weken van zich niks horen.
Heeft iemand nog iets vernomen van de Saturn in Hoofddorp?
Na de geruchten van gisteren?
[ Voor 100% gewijzigd door BekSide op 27-01-2014 10:30 ]
Verwijderd
Denk dat ze pas Morgen, of overmorgen iets bekend gaan maken, misschien wel slim voor hun om woensdag mensen te gaan bellen zodat ze leuk hun Ps4 komen ophalen en als impulsaankoop nog er iets bij komen met de BTW actieBekSide schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:30:
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 10:32 ]
Was aan het testen of ik nog gebanned was, had een tijdelijke ban gekregen van de popo
Verwijderd
KNIPBekSide schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:31:
[...]
Was aan het testen of ik nog gebanned was, had een tijdelijke ban gekregen van de popo
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 10:35 ]
Haha jij wil me weer een ban bezorgen ^^Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:33:
[...]
Mhh, nog wat bartsmit ps3tjes kunnen verkopen?
Heb jij je Sony.nl playstation nog gekregen? die je op je JAVASCRIPT manier besteld had?
[ Voor 17% gewijzigd door BekSide op 27-01-2014 10:35 ]
Verwijderd
Ik houd wel leuk Sony.nl in de gaten ;-)
Hun moeten natuurlijk daar ook nog opstarten!
Hopelijk morgenochtend Bestel knop
ik heb via de bartsmit link een ps4 weten te bemachtigen. echter loopt er ook nog een reservering bij bartsmit vanaf eind November. met deze zal ik spoedig aan de beurt zijn verwacht ik zelf.
als het zover is dan zal ik dat hier aangeven en kan een gelukkige uit omgeving almere de pre-order van mij overnemen en hem zelf in de winkel ophalen. dus geen winstverkoop aktie. iedereen verdient een ps4
wordt een first come first serve kwestie.
als het zover is dan zal ik dat hier aangeven en kan een gelukkige uit omgeving almere de pre-order van mij overnemen en hem zelf in de winkel ophalen. dus geen winstverkoop aktie. iedereen verdient een ps4
wordt een first come first serve kwestie.
Je hebt gelijk, heb net gekeken je kan idd nergens een rekeningnr invoeren. Is alleen bekend als je al een keer betaald hebt via je bank.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:11:
[...]
Helaas kan ik dat nergens invullen![]()
Ik wacht het maar af, het risico om achteraan de rij te sluiten wil ik niet nemen.
Verwijderd
Ik heb ze net gebeld en er waren geen ps4's geleverd. de foto die op twitter stond waren geen ps4 zei de man aan de telefoon hij wist ook precies om welke foto dit ging. verder ook nog niks bekend over leverdatums etcBekSide schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:30:
Matig dat onze ''Gameking'' die foto retweet zonder enig onderzoekVerwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:29:
[...]
Ik heb ze net gebeld en er waren geen ps4's geleverd. de foto die op twitter stond waren geen ps4 zei de man aan de telefoon hij wist ook precies om welke foto dit ging. verder ook nog niks bekend over leverdatums etc
Ja gast, nou weten we het wel. Je houd Sony in de gaten... Goed zo!Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:36:
Ik houd wel leuk Sony.nl in de gaten ;-)
Serieus, mag deze gozer weer een ban? Het was zo rustig de afgelopen dagen...
Nou volgens mij wel hoor, die code op de doos = PS4.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:29:
[...]
Ik heb ze net gebeld en er waren geen ps4's geleverd. de foto die op twitter stond waren geen ps4 zei de man aan de telefoon hij wist ook precies om welke foto dit ging. verder ook nog niks bekend over leverdatums etc
Ik vind de info van Lwdx altijd wel interessant!impy101 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:32:
[...]
Ja gast, nou weten we het wel. Je houd Sony in de gaten... Goed zo!
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Hij weet niks, dus interessant is het ook niet.jurgenb1990 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:40:
[...]
Ik vind de info van Lwdx altijd wel interessant!
zand in de vagina op deze mooie morgen?impy101 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:32:
[...]
Ja gast, nou weten we het wel. Je houd Sony in de gaten... Goed zo!
Ik geef hem groot gelijk, ik word met blijkbaar vele anderen doodmoe van onze topic popiejopie.
Verwijderd
dan wachten ze miss op de btw dagen zoals iemand hier op het forum al zeiNotSoSteady schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:37:
[...]
Nou volgens mij wel hoor, die code op de doos = PS4.
Waarom zouden ze dat doen? er staat toch in de voorwaarden dat deze niet meedoet, en ik neem aan dat de preorders zoiezo wel telefoontje gehad zouden hebben als ze daadwerkelijk levering gehad zouden hebben.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:42:
[...]
dan wachten ze miss op de btw dagen zoals iemand hier op het forum al zei
Ik heb gehoord dat die PS4's klaarstaan voor een rituele verbranding.BekSide schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:43:
[...]
Waarom zouden ze dat doen? er staat toch in de voorwaarden dat deze niet meedoet, en ik neem aan dat de preorders zoiezo wel telefoontje gehad zouden hebben als ze daadwerkelijk levering gehad zouden hebben.
net de ps4camera ontvangen via coolblue.
vanavond even de playroom testen!
Verwijderd
misschien denken ze dat je er een mooie tv bij koopt of iets dergelijksBekSide schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:43:
[...]
Waarom zouden ze dat doen? er staat toch in de voorwaarden dat deze niet meedoet, en ik neem aan dat de preorders zoiezo wel telefoontje gehad zouden hebben als ze daadwerkelijk levering gehad zouden hebben.
de gene aan de telefoon zei ook dat ik gewoon een belletje zou krijgen want mijn preorder loopt via deze saturn.
wel vreemd als je de reacties op die twitter foto bekijkt: @GezoesElSavior @GKBoris al gebeld. Alleen voor reservering word er gezegd. werd net tegen mij iets heeeeel anders gezegd.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 11:50 ]
* TFDev is het met notsosteady en impy eens.
Bekside/lwdx/legitz doen precies hetzelfde, onzin blaten/winst pakken op de ps4 verkoop
Bekside/lwdx/legitz doen precies hetzelfde, onzin blaten/winst pakken op de ps4 verkoop
Terugsturen toysxl heeft hem ook op voorraad en zelfs 5 euro goedkoper :-)Flghter1982 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 11:45:
net de ps4camera ontvangen via coolblue.
http://www.toysxl.nl/p/games/playstation-4/eye-camera-ps4
Volgens de nedgame site heeft de winkel in Apeldoorn hem ook op voorraad
[ Voor 20% gewijzigd door RenaldoN op 27-01-2014 12:12 ]
Geldt niet voor playstations helaas.byebye
Het viel mij op dat shopkorting.nl ook korting gaf via Sony.nl, is daar ook de Playstation uitgesloten? Het gaat toch om 5% en dat is toch bijna 20 euro
De os4 camera niet. Heb die icm shopkorting gekocht.Nostordici schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:47:
Het viel mij op dat shopkorting.nl ook korting gaf via Sony.nl, is daar ook de Playstation uitgesloten? Het gaat toch om 5% en dat is toch bijna 20 euro
Waar zie jij dat staan?zakaro schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:39:
Geldt niet voor playstations helaas.byebye
Zou ik ook wel willen doen, echter de PS4 camera is niet leverbaar via sony.nlRenaldoN schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:51:
[...]
De ps4 camera niet. Heb die icm shopkorting gekocht.
Even uit nieuwschierigheid, heb je naast de 6% korting ook nog extra korting gekregen met een van die codes die op die pagina staan?
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
nee, ik heb die aankoop gedaan via shopkorting.nl ik dacht dat er 6 procent afging maar weet het niet zeker.atticus182 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 13:50:
[...]
Zou ik ook wel willen doen, echter de PS4 camera is niet leverbaar via sony.nl
Even uit nieuwschierigheid, heb je naast de 6% korting ook nog extra korting gekregen met een van die codes die op die pagina staan?
Verwijderd
Dat de BTW actie van de MM niet geld voor de ps4 is wel duidelijk maar... weet iemand ook of de actie wel geld voor een SSD of Motorola Moto G?
ActievoorwaardenVerwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:27:
Dat de BTW actie van de MM niet geld voor de ps4 is wel duidelijk maar... weet iemand ook of de actie wel geld voor een SSD of Motorola Moto G?
Deze actie is geldig op Beeld & Geluid, Computer, Telecom, Foto & Video, Car-hifi & Navigatie, Witgoed & Klein huishoudelijk, Keukenapparatuur en Persoonlijke Verzorging.
Uitzonderingen:
Muziek, Film, Games en Speelgoed:
CD/DVD/Blu-ray-Discs/ LP´s
Console Games & PC games
Console Hardware
Software
Speelgoed
Alle accessoires (zoals hoofdtelefoons, weerstations, mediaplayers, NAS, smartwatches, alarmsystemen huis, harde schijven, zowel intern als extern, klik hier voor een overzicht van alle accessoires)
Beeld & Geluid:
Sony: W905-serie, W805-serie, W807-serie, W855-serie,
X9005-serie
LG: LA7408-serie, LA7909-serie, LA8609-serie, LA9609-serie, LM960-serie, LA 6918-serie, LA9659-serie, LA9709-serie, EA9809-serie, EA8809-serie
Panasonic: alle 3D-modellen
Philips: 6000-serie, 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Samsung: F7000-serie, F8000-serie, F9000-serie
Sharp: LE657-serie, LE757-serie, LE857-serie
B&W: alle B&W producten
Bose: alle Bose producten
Sonos: alle sonos producten
Humax: 5100, 5200
Computer:
Software
Alle Apple iPad modellen
Telecom:
Apple iPhone
Samsung telefoon introducties tussen 1-1-2014 t/m 2-2-2014
HTC one-serie
Sony Xperia Z-serie en Xperia Z1-serie
Prepaid kaarten en abonnementen
Foto & Video:
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, EOS 70D, POWERSHOT S110 S, POWERSHOT S120 S, G1X, G16, “L” lenzen
Nikon: D300S, D800, D610, D5100 18-55VR-55-200VR kit, D7100, Lenzen boven € 1300,-
Fujifilm: alle X-series (inclusief X-mount lenzen)
Panasonic: DMC-TZ-serie, DMC-FZ-serie, DMC-LF-serie, DMC-LX-serie, DMC-G-serie, DMC-GF-serie, DMC-GH-serie, DMC-GX-serie, DMC-GM-serie, HC-X920 zwart 3MOS, HC-X810 zwart 3MOS
Sony: DSC-RX100M2, DSC-RX-10, DSC-XQ100, DSC-HX300, ILCE-7KB
JVC: GC-XA1
GoPro: alle GoPro producten
Sigma: alle Sigma producten
Car-hifi & Navigatie
TomTom: GO 6000 EU 45, GO 5000LIVE TRAFFIC EU 45, XL CLASSIC-series W-EU, xxl CLASSIC SERIES WE
Witgoed:
Alle Liebherr producten
Power Service en verzekeringen
Giftcards en tegoedkaarten
Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel.
De wettelijke BTW blijft gehandhaafd, dus ook op de aankopen gekocht tijdens deze actie. Het op de kassabon vermelde BTW-bedrag is inbegrepen in de actieverkoopprijs. Het voordeel is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld : Een LED-TV kost € 1.210 (inclusief BTW) 21% BTW WEG ERMEE! € 1.210 x (100/121)= € 1.000 (exclusief BTW). Aan de kassa ontvangt u € 210.voordeel (=17,36%).
Prijzen zijn exclusief thuiskopieheffing (www.thuiskopie.nl).
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op.
Verwijderd
Top dankjewel, SSD vervalt dusJay47 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:35:
[...]
Actievoorwaarden
Deze actie is geldig op Beeld & Geluid, Computer, Telecom, Foto & Video, Car-hifi & Navigatie, Witgoed & Klein huishoudelijk, Keukenapparatuur en Persoonlijke Verzorging.
Uitzonderingen:
Muziek, Film, Games en Speelgoed:
CD/DVD/Blu-ray-Discs/ LP´s
Console Games & PC games
Console Hardware
Software
Speelgoed
Alle accessoires (zoals hoofdtelefoons, weerstations, mediaplayers, NAS, smartwatches, alarmsystemen huis, harde schijven, zowel intern als extern, klik hier voor een overzicht van alle accessoires)
Beeld & Geluid:
Sony: W905-serie, W805-serie, W807-serie, W855-serie,
X9005-serie
LG: LA7408-serie, LA7909-serie, LA8609-serie, LA9609-serie, LM960-serie, LA 6918-serie, LA9659-serie, LA9709-serie, EA9809-serie, EA8809-serie
Panasonic: alle 3D-modellen
Philips: 6000-serie, 7000-serie, 8000-serie, 9000-serie
Samsung: F7000-serie, F8000-serie, F9000-serie
Sharp: LE657-serie, LE757-serie, LE857-serie
B&W: alle B&W producten
Bose: alle Bose producten
Sonos: alle sonos producten
Humax: 5100, 5200
Computer:
Software
Alle Apple iPad modellen
Telecom:
Apple iPhone
Samsung telefoon introducties tussen 1-1-2014 t/m 2-2-2014
HTC one-serie
Sony Xperia Z-serie en Xperia Z1-serie
Prepaid kaarten en abonnementen
Foto & Video:
Canon: EOS 1D, EOS 5D, EOS 6D, EOS 70D, POWERSHOT S110 S, POWERSHOT S120 S, G1X, G16, “L” lenzen
Nikon: D300S, D800, D610, D5100 18-55VR-55-200VR kit, D7100, Lenzen boven € 1300,-
Fujifilm: alle X-series (inclusief X-mount lenzen)
Panasonic: DMC-TZ-serie, DMC-FZ-serie, DMC-LF-serie, DMC-LX-serie, DMC-G-serie, DMC-GF-serie, DMC-GH-serie, DMC-GX-serie, DMC-GM-serie, HC-X920 zwart 3MOS, HC-X810 zwart 3MOS
Sony: DSC-RX100M2, DSC-RX-10, DSC-XQ100, DSC-HX300, ILCE-7KB
JVC: GC-XA1
GoPro: alle GoPro producten
Sigma: alle Sigma producten
Car-hifi & Navigatie
TomTom: GO 6000 EU 45, GO 5000LIVE TRAFFIC EU 45, XL CLASSIC-series W-EU, xxl CLASSIC SERIES WE
Witgoed:
Alle Liebherr producten
Power Service en verzekeringen
Giftcards en tegoedkaarten
Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel.
De wettelijke BTW blijft gehandhaafd, dus ook op de aankopen gekocht tijdens deze actie. Het op de kassabon vermelde BTW-bedrag is inbegrepen in de actieverkoopprijs. Het voordeel is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld : Een LED-TV kost € 1.210 (inclusief BTW) 21% BTW WEG ERMEE! € 1.210 x (100/121)= € 1.000 (exclusief BTW). Aan de kassa ontvangt u € 210.voordeel (=17,36%).
Prijzen zijn exclusief thuiskopieheffing (www.thuiskopie.nl).
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op.
Maar de Motorola Moto G blijft
Toch wel een grappige Upgrade, van de Samsung galaxy s3 naar de motorola Moto G
Haha in theorie welVerwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:44:
[...]
Denk dat SSD gewoon onder hardeschijf valt
Ja zou het gewoon proberen.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:46:
[...]
Laat ik anders maar leuk het zelfde vragen aan die werknemmers daar ;p
Verwijderd
ik iniedergeval nog niet, ook niks op twitterVerwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:48:
Iemand al iets gehoord van MM?
Meer dedails MM 21% BTW actie!
Uitgezonderde accessoires van de actie "21% BTW Weg Ermee"
Accu's en batterijen
Action camera accessoires
Adapters
Afstandsbedieningen
Alarmsystemen huis
Appcessoires
Audio-Video Transmissies
Beschrijfbare CD / DVD / Blu-ray
Bluetooth adapters
Branders (CD / DVD / Blu-ray)
Camcorder accessoires
Car-Hifi accessoires
DVB-T receivers
DVD-Video accessoires
E-Book accessoires
FM transmitters
Foto accessoires (waaronder onderwaterbehuizing, zonnekap, enz)
Foto filters
Fotolijsten
Fotoservice
Gamepads en joysticks
Geheugenkaarten
Geluidskaarten
Grafische kaarten
GSM accessoires
GSM Car accessoires
GSM Cover / Mode accessoires
Harde schijven (zowel intern als extern)
Headsets
Hifi accessoires
Hoofdtelefoons
Kaartlezers
Kabel management
Kabels
Kantoor accessoires (waaronder post-it, multimappen, nietmachine, notitieblok, enz)
Keuken accessoires (waaronder peper & zout molens, snijplanken, blikopeners, enz)
Klein Huishoudelijk accessoires (waaronder snijschijven, filters, enz)
Klokken en wekkers
Koffie (Pads, bonen, capsules)
Koffie accessoires ( waaronder capsuleshouders,ontkalker, enz)
Koolzuursysteem accessoires
Mediaplayers
Messen
Meubels
Microfoons
Mondverzorging accessoires
Muizen
Muurbeugel
NAS
Navigatie accessoires
Netwerk apparatuur (waaronder routers, wifi repeater, enz)
Notebook accessoires
Opbergsystemen / opbergartikelen
Opladers
Overige computer accessoires
Overige input devices (waaronder tekentablet, laserpen, enz)
Overige media opslag (waaronder videocassettes en DV-tapes)
Pannen
Papier / etiketten / kits / fotpapier, enz.
PC componenten (waaronder processoren, computerkoeler, enz)
PC speakers
Portable accessoires
Reiniging
Satelliet receivers
Scheerapparaat accessoires
Screenprotectors
Simkaarten
Smartwatches
Speelgoed
SSD Intern / extern
Statieven
Stekkerdozen e.d.
Stofzuiger accessoires (waaronder borstels, filters, enz)
Stofzuigerzakken
Strijk accessoires (waaronder strijkplank,strijkplankovertrek, wasmand, enz)
Tablet accessoires
Tassen / cases / sleeves en bescherming
Toetsenborden
Toner en inkt
TV accessoires
TV beamers
TV receivers
TV-kaarten
USB accessoires
USB geheugen
USB Hub
Verlichtingen & lampen
Verrekijker
Waterfilters
Webcams / digicams
Weerstations
Werkgeheugen
Witgoed- & inbouw accessoires (waaronder gasstangen, tussenkaders, enz)
Zaklantaarn
Accu's en batterijen
Adapters
Afstandsbedieningen
Alarmsystemen huis
Appcessoires
Audio-Video Transmissies
Bluetooth adapters
Camcorder accessoires
Car-Hifi accessoires
DVB-T receivers
DVD-Video accessoires
E-Book accessoires
FM transmitters
Foto filters
Fotolijsten
Fotoservice
Gamepads en joysticks
Geheugenkaarten
Geluidskaarten
Grafische kaarten
GSM accessoires
GSM Car accessoires
Headsets
Hifi accessoires
Hoofdtelefoons
Kaartlezers
Kabel management
Kabels
Kantoor accessoires (waaronder post-it, multimappen, nietmachine, notitieblok, enz)
Keuken accessoires (waaronder peper & zout molens, snijplanken, blikopeners, enz)
Klokken en wekkers
Mediaplayers
Messen
Meubels
Microfoons
Muizen
Muurbeugel
NAS
Navigatie accessoires
Notebook accessoires
Opladers
Pannen
PC speakers
Portable accessoires
Reiniging
Satelliet receivers
Screenprotectors
Simkaarten
Smartwatches
Speelgoed
SSD Intern / extern
Statieven
Stekkerdozen e.d.
Stofzuigerzakken
Tablet accessoires
Toetsenborden
Toner en inkt
TV accessoires
TV beamers
TV receivers
TV-kaarten
USB accessoires
USB geheugen
USB Hub
Verlichtingen & lampen
Verrekijker
Waterfilters
Webcams / digicams
Weerstations
Werkgeheugen
Zaklantaarn
Verwijderd
Je zou je haast afvragen of er überhaupt nog iets van die actie overblijftJay47 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:50:
Meer dedails MM 21% BTW actie!
Accu's en batterijen
Adapters
Afstandsbedieningen
Alarmsystemen huis
Appcessoires
Audio-Video Transmissies
Bluetooth adapters
Camcorder accessoires
Car-Hifi accessoires
DVB-T receivers
DVD-Video accessoires
E-Book accessoires
FM transmitters
Foto filters
Fotolijsten
Fotoservice
Gamepads en joysticks
Geheugenkaarten
Geluidskaarten
Grafische kaarten
GSM accessoires
GSM Car accessoires
Headsets
Hifi accessoires
Hoofdtelefoons
Kaartlezers
Kabel management
Kabels
Klokken en wekkers
Mediaplayers
Messen
Meubels
Microfoons
Muizen
Muurbeugel
NAS
Navigatie accessoires
Notebook accessoires
Opladers
Pannen
PC speakers
Portable accessoires
Reiniging
Satelliet receivers
Screenprotectors
Simkaarten
Smartwatches
Speelgoed
SSD Intern / extern
Statieven
Stekkerdozen e.d.
Stofzuigerzakken
Tablet accessoires
Toetsenborden
Toner en inkt
TV accessoires
TV beamers
TV receivers
TV-kaarten
USB accessoires
USB geheugen
USB Hub
Verlichtingen & lampen
Verrekijker
Waterfilters
Webcams / digicams
Weerstations
Werkgeheugen
Zaklantaarn
Dat dacht ik ook. Verder is zon actie voor veel producten onnodig. Vorig jaar gekeken naar een telefoon. Was voor de actie gewoon 200 euro goedkoper. 2 weken na de actie was de prijs weer omlaag gehaald.
Zon actie is ook gewoon onzin, super veel artikelen doen niet mee! Alleen bepaalde tv's kan je voor een leuk prijsje kopenRenaldoN schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:53:
Dat dacht ik ook. Verder is zon actie voor veel producten onnodig. Vorig jaar gekeken naar een telefoon. Was voor de actie gewoon 200 euro goedkoper. 2 weken na de actie was de prijs weer omlaag gehaald.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Deze 21% btw actie van MM is gewoon een lokkertje, de meeste dingen staan er niet in.
Trouwens dit gewoon een early uitverkoop, let maar op over 2/3 weken de prijs overal bijna het zelfde!
Trouwens dit gewoon een early uitverkoop, let maar op over 2/3 weken de prijs overal bijna het zelfde!
Verwijderd
Daarom kijk ik ook voor de motorola Moto G, Telefoon zal een kleine 160 euro zijn met deze actie...RenaldoN schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:53:
Ik heb zo het gevoel dat die zelfs over een half jaar nog niet eens zo goedkoop geprijst zal zijn...
Tevens, De actie is om mensen puur gek te maken om naar de MM te gaan, niks meer niks minder... uiteindelijk draaien ze zeker wel verlies op dit geintje, maar de hoeveelheid klanten die zullen komen maakt alles dan weer ''voor even goed'' Ach, ik ben momenteel laptoploos dus een Laptop van 650 voor 537,00 vindt ik wel aardig mooi
Jammer dat de xbox one nog niet tekoop is bij de mm. Dienbladen doen namelijk wel mee :-)
Verwijderd
Ook is deze actie intressant voor bijvoorbeeld een Nexus 5... die dan opeens 330 is inplaats van 399..
of een LG G2 die dan 390 gaat kosten...
Zolang ze de prijs niet eerst omhoog gooien.Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:00:
Ook is deze actie intressant voor bijvoorbeeld een Nexus 5... die dan opeens 330 is inplaats van 399..
Verwijderd
Zeker gaan ze dat niet doen nu met de Motorola of Nexus 5RenaldoN schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:02:
[...]
Zolang ze de prijs niet eerst omhoog gooien.
Verwijderd
Lwdx Jij had toch besteld bij MM eindhoven he? Dan zal MM Heerlen ook wel woensdag iets krijgen
Deze actie is inderdaad een beetje een wassen neus.
Ok, als je net wat nodig hebt wat WEL onder de actie valt dan is het mooi meegenomen, maarja..
De actie die ze een paar weken geleden hadden was veel beter, 3 halen 2 betalen actie op games/films/ etc.. Heb hiermee mooi 60 euro bespaard (Call of Duty ghosts ps4, Need for Speed Rivals en Killzone shadow fall).
Ok, als je net wat nodig hebt wat WEL onder de actie valt dan is het mooi meegenomen, maarja..
De actie die ze een paar weken geleden hadden was veel beter, 3 halen 2 betalen actie op games/films/ etc.. Heb hiermee mooi 60 euro bespaard (Call of Duty ghosts ps4, Need for Speed Rivals en Killzone shadow fall).
[ Voor 15% gewijzigd door BerryGosie op 27-01-2014 15:07 ]
Verwijderd
Idd! Ik hoop op deze weekVerwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:27:
Mediamarkt mag nu toch wel eens een levering krijgen..
Heb trouwens een pagina proberen te maken met php die alle websites check voor het bestellen van de PS4. http://www.devispagina.nl...loads/Overige/checker.php
Het script checkt op de inhoud van de webpagina, maar helaas veranderd zo'n pagina te snel van inhoud.
Was misschien handig geweest als er weer besteld kon worden maar helaas..
Dus het script heeft geen nut ARGH. XD
Het script checkt op de inhoud van de webpagina, maar helaas veranderd zo'n pagina te snel van inhoud.
Was misschien handig geweest als er weer besteld kon worden maar helaas..
Dus het script heeft geen nut ARGH. XD
[ Voor 10% gewijzigd door BerryGosie op 27-01-2014 15:33 ]
Verwijderd
Enschede. Aan de telefoon werd mij verteld dat ik sowieso bij de volgende levering zou zitten maar wanneer die is wist die niet. Maar toen ik bestelde werd me verteld dat het waarschijnlijk eind januari zou worden.
Verwijderd
Ik had hem 16 Jan besteld. Hij zei dat ik er bij zat en er nog genoeg waren voor losse verkoop. Hij zei dat de levering over 2 weken kwam. Dus neem aan dat de levering deze week komtVerwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:36:
[...]
Enschede. Aan de telefoon werd mij verteld dat ik sowieso bij de volgende levering zou zitten maar wanneer die is wist die niet. Maar toen ik bestelde werd me verteld dat het waarschijnlijk eind januari zou worden.
Verwijderd
Die twee uitspraken komen eindelijk is overeen. Hopen maar op deze weekVerwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:38:
[...]
Ik had hem 16 Jan besteld. Hij zei dat ik er bij zat en er nog genoeg waren voor losse verkoop. Hij zei dat de levering over 2 weken kwam. Dus neem aan dat de levering deze week komt
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.