mooi aangezien ik Resogun ook graag zou willen hebben dus dank je BS dat jullie me 15 euro hebben bespaard voor die game!Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:20:
[...]
Tot 2 Februari dacht ik! Op de site van playstation staat een lijst met welke ps+ games er zijn en weggaan per maand.
Verwijderd
Ik ben momenteel nog druk bezig met NFS Rivals. Erg vermakelijk tot nu toe. Ben nu geloof ik level 35 cop.
Zal denk m'n eerste game zijn waar ik een keer platinum mee kan halen.
Voeg me maar toe : Schizoguard
Daarna zal ik me pas bezig gaan houden met BF4
Moet ik wel Battlefield 4 voor PS3 hebben, haha.JesseSebastian schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:22:
[...]
Upgrade battlefield 4 van ps3 naar ps4 en daarnaast Fifa 14 nog aanschaffen.
Verder ben ik niet zo'n FIFA figuur, dus de originele twee titels blijven staan.
Verwijderd
ik zal je toevoegen zogauw de ps4 binnen is. Trouwens ik zag net op de twitter van BS dat ze vandaag weer nieuwe links gaan versturen dus als ze nog steeds niks hebben geleerd van gister dan is dit de kans voor mensen die naast het potje hadden geplast.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:28:
Ik ben momenteel nog druk bezig met NFS Rivals. Erg vermakelijk tot nu toe. Ben nu geloof ik level 35 cop.
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 20:15:
Mijn PS4 is verzonden van de Bart Smit! En heb T&T!:D
Vandaag: 10:00-14:30Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:44:
[...]
tussen hoe en hoe laat word die bij je bezorgt?
Ik ben verdorie 22 jaar, en ik ben echt ongeduldig als een klein kind om dat apparaat.
Vandaag werk ik tot 17.00 en ik zit echt smoesjes te verzinnen om weg te gaan zodra hij geleverd wordt bij m'n Bart Smit.
Gelukkig ben ik een grote vent en blijf ik lekker door werken tot 17.00, maar verdomme zeg
Vandaag werk ik tot 17.00 en ik zit echt smoesjes te verzinnen om weg te gaan zodra hij geleverd wordt bij m'n Bart Smit.
Gelukkig ben ik een grote vent en blijf ik lekker door werken tot 17.00, maar verdomme zeg
Verwijderd
Gisteravond besteld, dus zal hopelijk vandaag de track en trace krijgen dat k em morgen kan ophalen bij een filliaal in de buurt!
Als ze vandaag maar geen research gaan doen op de latere bestellingen van vandaag..
Ff duimen nog dan maar.
Fifa 14 al sinds november in de kast, heb er nu lang genoeg naar gekeken dacht ik zo haha
Nog meer mensen die wachten op een TT?
Als ze vandaag maar geen research gaan doen op de latere bestellingen van vandaag..
Ff duimen nog dan maar.
Fifa 14 al sinds november in de kast, heb er nu lang genoeg naar gekeken dacht ik zo haha
Nog meer mensen die wachten op een TT?
Ik ook 09.00 tot 14.00Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:47:
[...]
wow ik dacht dat ze in blokken van 2 uur werkten. Ik heb 11:30 - 13:30
Verwijderd
man ik zou gek worden van zo'n groot tijdsvlak. Ik ben nu al zo ongeduldig aan het wachten als een klein kind
Komt misschien omdat ik in hartje Amsterdam woon, daardoor hebben ze meer tijd nodig en kunnen ze het niet zo precies inschatten..?Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:47:
[...]
wow ik dacht dat ze in blokken van 2 uur werkten. Ik heb 11:30 - 13:30
Haha ja hier an 9:30 tot 12:30 uur
Word je eigenlijk gebeld door de Bart Smit dat je bestelling er is of moet je gewoon zelf de T&T in de gaten houden? Aangezien die nog wel eens vertraging heeft (soms van enkele uren).
Ik laat mijn PS4 bij een BS in de buurt bezorgen obviously.
Verwijderd
Toen ik in Groningen woonde kreeg ik altijd een tijdvak van 9-16Florissant schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:49:
[...]
Komt misschien omdat ik in hartje Amsterdam woon, daardoor hebben ze meer tijd nodig en kunnen ze het niet zo precies inschatten..?
Verwijderd
Ik neem toch aan dat ze je ook wel bellen als je bestelling er is? Op de site staat teminste dat ze na 16u binnen zijn in de filialen als je ze daar laat bezorgen. Maar pin me niet vast dat staat op de siteilhanko schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:50:
[...]
Word je eigenlijk gebeld door de Bart Smit dat je bestelling er is of moet je gewoon zelf de T&T in de gaten houden? Aangezien die nog wel eens vertraging heeft (soms van enkele uren).
Verwijderd
Oke dan ligt het dus duidelijk aan waar je woont. Weer wat geleerdVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:50:
[...]
Toen ik in Groningen woonde kreeg ik altijd een tijdvak van 9-16
Verwijderd
Bart Smit op twitter geeft nu gewoon zelfs toe dat als je besteld via die link dat je em morgen thuis heb. Hahaha ze moeten nu dus wel eerlijk zijn.
Dus mensen die nog niet besteld hebben, dit is je kans!
Dus mensen die nog niet besteld hebben, dit is je kans!
Ach ik moet toch werken tot 17.00Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:49:
[...]
man ik zou gek worden van zo'n groot tijdsvlak. Ik ben nu al zo ongeduldig aan het wachten als een klein kind
Geen idee, hij gaat gewoon via PostNL en in de T&T staat 9:30-12:30 uur.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:51:
[...]
Ik neem toch aan dat ze je ook wel bellen als je bestelling er is? Op de site staat teminste dat ze na 16u binnen zijn in de filialen als je ze daar laat bezorgen. Maar pin me niet vast dat staat op de site
Volgens mij moet ik gewoon geduld hebben.
Verwijderd
Oh ik d8 dat naar een filiaal niet met PostNL ging maar een andere vervoerder.ilhanko schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:53:
[...]
Geen idee, hij gaat gewoon via PostNL en in de T&T staat 9:30-12:30 uur.
Volgens mij moet ik gewoon geduld hebben.
Verwijderd
Voel de zelfde pijnLaNageoire schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:46:
Ik ben verdorie 22 jaar, en ik ben echt ongeduldig als een klein kind om dat apparaat.
Lijkt me niet. Ik ben nog nooit gebeld en heb al vaker besteld en bij de winkel af laten leveren.ilhanko schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:50:
[...]
Mensen die iets gehoord hebben over levering van hun ps4 via BS link van gisteren? Die rond 21.00 hebben besteld met zoals ik?
nothing stops this train
Verwijderd
heb je de bevestiging al gehad?Kol Nedra schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:56:
Mensen die iets gehoord hebben over levering van hun ps4 via BS link van gisteren? Die rond 21.00 hebben besteld met zoals ik?
Verwijderd
Ik 19.30 gisteravond, je heb na 15.00 besteld dus ontvang je vandaag de TT code en wordt morgen bezorgd.Kol Nedra schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:56:
Maak je niet druk, BS op twitter geeft al aan dat je als je nu nog besteld via de link je em morgen ook krijgt
* CSB mompelt iets over geduld hebben enzo...
Het valt mij wel op dat ik nog niemand heb gehoord over een geleverde PS4 op een huisadres.
Het valt mij wel op dat ik nog niemand heb gehoord over een geleverde PS4 op een huisadres.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Het is nog vroeg !CSB schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:57:
Verwijderd
postbezorger is onderweg staat bij t&t en ik krijg hem tussen 11:30 en 13:30 dus hij komt heus welCSB schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:57:
Mijn zending is afgeleverd in een BS filiaal
Verwijderd
SameVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:58:
[...]
postbezorger is onderweg staat bij t&t en ik krijg hem tussen 11:30 en 13:30 dus hij komt heus wel
Eindelijk ^^Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:00:
[...]
proficiat man het wachten is voorbij voor jou
Verwijderd
Gefeliciteerd!Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:01:
De mijne is zojuist bij mij thuis afgeleverd!!!![]()
![]()
Verwijderd
proficiat ik heb nog 1,5 tot 3,5 uur te wachten.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:01:
De mijne is zojuist bij mij thuis afgeleverd!!!![]()
![]()
Verwijderd
Ik nog een dag!Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:02:
[...]
proficiat ik heb nog 1,5 tot 3,5 uur te wachten.
Heb ik weer heb ik 1 besteld zijn er +/- 30 bestellingen niet helemaal goed doorgekomen waarvan ik 1 ben.
nu moeten ze het handmatig in orde maken en kan dus even duren.
had gister om 14:00 al besteld.
nu moeten ze het handmatig in orde maken en kan dus even duren.
had gister om 14:00 al besteld.
Ben benieuwd, last minute 9:59 mijn betaling afgerond daarnet dus eens zien of ik morgen naar het filiaal in de buurt kanVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:57:
[...]
Maak je niet druk, BS op twitter geeft al aan dat je als je nu nog besteld via de link je em morgen ook krijgt
Tussen 16.00 uur en 18.00 uur hier.. Niet erg, moet nog werken. Merk nou wel dat na die hele jacht ik een soort rust heb. En hoe zeer ik elke keer baalde dat ik hem nog niet had en anderen wel, ga ik dat gevoel van 'Ik moet hem hebben' ook wel missen.
Ik heb gister rond 14:15 besteld maar meer dan een bevestiging heb ik ook nog niet ontvangen. We wachten rustig af..
Iedereen 5 sterren geven aan BS,hebben ze wel verdiend of niet gasten?
Je moet niet wachten erachteraan bellen,je hebt voor 15:00 besteld,dan zou je m vandaag moeten krijgen.Shiske schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:05:
Ik heb gister rond 14:15 besteld maar meer dan een bevestiging heb ik ook nog niet ontvangen. We wachten rustig af..
Dan gaat er iets niet goed.
Verwijderd
haha zo te zien heeft de nsa/gestapo van volendam gefaald
Vandaag eindelijk killzone spelen
Als iets wel duidelijk is geworden.. voor een volgende launch: reserveer bij je lokale MM/Saturn en/of wacht op IT/BS linkjes die er last minute door heen fietsen
Heb even een vraagje wat niks met ps4 te maken heeft maar met het typen in het reactievak,dat heb ik op elke site ook via mail.
Dit is het problem: Als ik begin te typen en bijv ik typ besteld,dan corrigeert windows automatisch het woordje in bested of heeft wordt dan heft?
Weet iemand of dat aan windows ligt(heb een illegael windows 8.1...?
Dit is het problem: Als ik begin te typen en bijv ik typ besteld,dan corrigeert windows automatisch het woordje in bested of heeft wordt dan heft?
Weet iemand of dat aan windows ligt(heb een illegael windows 8.1...?
Ze hebben niet gefaald hoor.Ze weten heel goed wat ze doen...Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:08:
haha zo te zien heeft de nsa/gestapo van volendam gefaald![]()
Je moet die leugens van gister niet geloven
Verwijderd
Ik moet zeggen, in 2006 met de wii besloot bs plotseling alle preorders van de site te leveren. Ze hebben dus wel vaker van dat soort fratsen denk ikJoosie200 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:09:
Als iets wel duidelijk is geworden.. voor een volgende launch: reserveer bij je lokale MM/Saturn en/of wacht op IT/BS linkjes die er last minute door heen fietsen
Als ze maar geld verdienen, aan wie maakt ze niks uitzakaro schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:11:
[...]
Ze hebben niet gefaald hoor.Ze weten heel goed wat ze doen...
Hmm, dit is dus gewoon een normale gang van zaken dus, verbaast me na dit topic bij te hebben gehouden dan ook niet meer neeVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:11:
[...]
Ik moet zeggen, in 2006 met de wii besloot bs plotseling alle preorders van de site te leveren. Ze hebben dus wel vaker van dat soort fratsen denk ik
Verwijderd
Mijn ps4 is nog in het sorteercentrum...
Datum en tijd staan wel op vandaag.
Zal vast wel goedkomen :-)
T&T is niet realtime, toch?
Zit toch een enige vertraging in?
Mn PS4 zich toch allang en breed bij de bezorger in de bus? ;-)
Datum en tijd staan wel op vandaag.
Zal vast wel goedkomen :-)
T&T is niet realtime, toch?
Zit toch een enige vertraging in?
Mn PS4 zich toch allang en breed bij de bezorger in de bus? ;-)
Verwijderd
voor de mensen die hem nogmaals willen bestellen...
Als je naar je account gaat kun je je bestelling zien, rechts staat Bestel opnieuw... druk deze in en je kunt weer bestellen, ze gaan er dan vanuit dat je in de reserveringen zat.
Als je naar je account gaat kun je je bestelling zien, rechts staat Bestel opnieuw... druk deze in en je kunt weer bestellen, ze gaan er dan vanuit dat je in de reserveringen zat.
En voor degene die zonder account hebben besteld?Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:22:
Je hebt geen reservering nodig om te bestellen!Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:22:
Verwijderd
Das een rot verhaalzakaro schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:25:
[...]
En voor degene die zonder account hebben besteld?
Verwijderd
Hallo allemaal:) nou dat is handig!! Heb het net besteld via BS.. Hopen dat het lukt. Heb om 9.58 besteld dus dat zit wel goed neem ik aan?
Ga ik hem nog krijgen als ik hem nu bestel en laat berzorgen
?
Ik zag nog op MP kale PS gebruikt voor 550.....wie koopt dat!zakaro schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:27:
Die gast op marktplaats uit Rotterdam begint m zeker langzaam aan te knijpen.
Hij bood ze voor gister nog aan voor 600 of meer en vandaag verkoopt die ze ineens voor 500.
Heeft zeker ook van de link gehoord haha
En een ander voor 800 euri met 3 spellen (
Verwijderd
Het werd eens tijd dat die prijzen begonnen te zakken
Heb jij btw nog je geld terug gekregen van Wehkamp Jay?
nee hoor ik heb al een manier gevonden om het te omzeilen
Hmmm... staat er bij mij nog niet op.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:38:
Geld van intertoys terug gekregen, zojuist maar leuk een via de link nog besteld
Daar moet nog maar een mailtje achteraan danVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:43:
[...]
Ze storten tevens maar 399,99 en niet 401,98
Dat is wel naaierij,ze hebben niet eens verzonden,dat heet diefstal....Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:43:
[...]
Komen ze straks aan met administratiekosten
[ Voor 9% gewijzigd door zakaro op 24-01-2014 10:45 ]
Ik heb vandaag wel het hele bedrag terug gehad, 401,98 dus.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:43:
[...]
Nou hier nog niet hoor, voor een collega hebben we er een besteld met Winkel afhaal maar niets gehoord nog.zakaro schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:06:
Iedereen 5 sterren geven aan BS,hebben ze wel verdiend of niet gasten?![]()
(was wel na 15:00, 15:34 om precies te zijn).
Ik heb een launch PS4 maar vind het nu weer spannend
Edit: Weet iemand hoe je een Order kunt nakijken als je geen login hebt gemaakt?
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 24-01-2014 10:48 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Had je via iDEAL overgemaakt of cc? Want ik wacht nog steeds op de chargeback.. anders maar even telefoneren met mastercard want dit gaat mij te lang duren zo. Wel aanslaan, niet versturen en wel incasseren. Dacht het nietVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:38:
Geld van intertoys terug gekregen, zojuist maar leuk een via de link nog besteld
Sommige orders zijn niet goed doorgekomen. Die worden nu handmatig opgelost. In de loop van de dag is het opgelost.
Aldus BS op twitter
Aldus BS op twitter
Misschien al tevaak gevraagd, maar doe het toch.
Hoe maak ik het snelste kans om een ps4 te bemachtigen ?
Heb het een tijdje uitgezeten, maar wil nu eigenlijk toch wel next gen gaan.
Dus ja waar heb ik de beste kans om er 1 te scoren ?
Woon in hellevoetsluis dus lokaal geen media markt enz dus liefste online.
De lokale intertoys enz melden allemaal pas rond maart losse verkoop te verwachten, rest is allemaal nog preorders....
De lokale intertoys enz melden allemaal pas rond maart losse verkoop te verwachten, rest is allemaal nog preorders....
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Marktplaats of geluk hebben of dit topic blijven volgen totdat er weer ergens een fout in het bestelproces gevonden wordt en je dus voor de preorders kunt plaatsenv8power67 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:50:
Okee thnxAdlermann schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:51:
[...]
Marktplaats of geluk hebben of dit topic blijven volgen totdat er weer ergens een fout in het bestelproces gevonden wordt en je dus voor de preorders kunt plaatsen
ik krijg net een email van bartsmit. dat er nu gewoon via de site te bestellen valt.
How are you doing?
Verwijderd
Nope, kan alleen reserveren via de websitestftweaker schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:52:
ik krijg net een email van bartsmit. dat er nu gewoon via de site te bestellen valt.
Het schijnt dat er inderdaad een aantal foute orders tussen zaten, die worden in de loop van de dag handmatig opgelost.
Via BS Twitter.
Via BS Twitter.
"Wordt 29 november 2013 verwacht" staat erbij.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:53:
[...]
Nope, kan alleen reserveren via de website
Hmm, ik heb een uur geleden ook besteld, maar nog geen bevestiging per e-mail ontvangen. Betekent dit dat mijn order niet is doorgekomen?
Als je een Credit Card hebt of bereid bent om een Prepaid Credit Card aan te schaffen, kun je het beste bestellen bij Amazon.co.uk. Dat heb ik vanmorgen ook gedaan, ze zijn daar gewoon op voorraad (heb de Killzone pack besteld) en dan wordt hij voor 6 euro verzendkosten netjes begin volgende week afgeleverd (2-3 dagen). Geen gezeik met invoerrechten omdat je vanuit de EU bestelt, en je betaalt slechts marginaal meer dan bij de pre-orders in NL. Ik heb nu €483 betaald voor een PS4 met Killzone, dat vind ik het waard aangezien ik er begin/half volgende week al van kan genietenv8power67 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:50:
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik kan nog steeds als ik via bart smit zoek op Playstation 4 open gewoon een PS4 500GB in mijn winkelwagen stoppen. Betekent dat dat ik hem dus gewoon kan bestellen en dat hij er dan binnenkort is? Ze maken er wel echt een zootje van daar.
deze idd! werkt is legitDjen12345 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:54:
@v8power67:
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500gb-54816
Bestellen maar!
How are you doing?
Nee nog steeds nietVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:34:
Het werd eens tijd dat die prijzen begonnen te zakken![]()
Jij je geld al terug?
Ik had het al eerder gepost, maar hierbij een overzicht van mijn administratie. Misschien kan je dit gebruiken in de aanval op WehkampJay47 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:55:
[...]
Nee nog steeds nietBij me order staat nog steeds geannuleerd, ik zie nergens dat betaling word terug geboekt ofzo. Moet ik er weer zelf achteraan
![]()
Jij je geld al terug?
https://www.dropbox.com/s...0Mijn%20Administratie.png
SUPER , gelijk besteld. Zie wel wat ze ermee doenDjen12345 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:54:
@v8power67:
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500gb-54816
Bestellen maar!
Dat is wel echt apart man, ik heb alles binnen twee dagen terug gekregen gestort (incl de verzendkosten). Lekker meten met twee maten daarJay47 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:55:
[...]
Nee nog steeds nietBij me order staat nog steeds geannuleerd, ik zie nergens dat betaling word terug geboekt ofzo. Moet ik er weer zelf achteraan
![]()
Jij je geld al terug?
Verwijderd
Die link is echt 100% legit. Ik heb hem gistermiddag voor 15u besteld via die link en ik krijg hem vandaag over hopenlijk een half uurv8power67 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:58:
[...]
SUPER , gelijk besteld. Zie wel wat ze ermee doen
Hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar.Donstil schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:46:
[...]
Edit: Weet iemand hoe je een Order kunt nakijken als je geen login hebt gemaakt?
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Jeej, mijn PS4 is bezorgd bij de lokale BS, zo maar ophalen.
Gisteren rond half 3 besteld met dé link, dus het komt goed.
Of we krijgen inderdaad een PleeStation
Had je een track & trace code dan?ilhanko schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:01:
Jeej, mijn PS4 is bezorgd bij de lokale BS, zo maar ophalen.
YES, net mn bevestiging gehad, is de 2e levering ofzo, staat voor 3 uur besteld morgen in huis 
Nu hopen dat het echt zo is en ik heb een erg leuk weekend
Nu hopen dat het echt zo is en ik heb een erg leuk weekend
Nog bedankt voor je info op dit forum met betrekking tot de Wehkamp!! Dankzij die info Wehkamp geannuleerd, € 60,- winst gemaakt en vandaag m'n PS4 binnen van Bart Smit.appeltje eitje schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:00:
[...]
Dat is wel echt apart man, ik heb alles binnen twee dagen terug gekregen gestort (incl de verzendkosten). Lekker meten met twee maten daar
Game ze dude! erg graag gedaanMrvH schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:03:
[...]
Nog bedankt voor je info op dit forum met betrekking tot de Wehkamp!! Dankzij die info Wehkamp geannuleerd, € 60,- winst gemaakt en vandaag m'n PS4 binnen van Bart Smit.
Ik heb er ook een besteld bij de Bart Smit, top. Thx voor de link.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.