Nice, veel plezier ermee!ilhanko schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:02:
[...]
Jep, afgeleverd om 10.50 uur volgens PostNL!
Verwijderd
Zo te zien steeds meer mensen die de ps4 binnen hebben
leuk om te lezen na al dat wachten! Have fun guys!
Verwijderd
Vroeg mij eigenlijk af wat de rekeningnummer is van Bart Smit? Misschien heb ik iets verkeerds gedaan?
0614 1433 57?? Klopt dit?
Zo nu de ps4 besteld is, mensen nog goedkope game tips ??
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
ehhhhmm dat ziet er meer uit als een mobiel nummer dan bankrekeningnummer.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:08:
Vroeg mij eigenlijk af wat de rekeningnummer is van Bart Smit? Misschien heb ik iets verkeerds gedaan?
Verwijderd
Zo dan ABNA 0614.1433.57Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:09:
[...]
ehhhhmm dat ziet er meer uit als een mobiel nummer dan bankrekeningnummer.
Bedankt voor het delen van de link, lees al tijden mee in het topic. Gister twijfelde ik enorm om hem wel of niet te kopen. Nu ik lees dat die toch wordt geleverd, gelijk besteld. Woensdag me al op de wachtlijst laten zetten bij de MM, was de 29e. De jongen kon me echter niks vertellen over de levering. Nu alleen me €40,- aanbetaling nog terug halen.
Verwijderd
"Zending bevindt zich in het sorteercentrum van PostNL."
Leverdatum:
vandaag
14:30-17:30
Normaal gesproken ben ik heel erg geduldig en zie ik het allemaal wel, maar deze melding mag van mij zsm veranderen naar "bezorger is onderweg"
Schiet nou maar op
Leverdatum:
vandaag
14:30-17:30
Normaal gesproken ben ik heel erg geduldig en zie ik het allemaal wel, maar deze melding mag van mij zsm veranderen naar "bezorger is onderweg"
Schiet nou maar op
Verwijderd
Misschien dixons nog?v8power67 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:08:
Wel goedkoop, maar de levertijd is nu wel wat langer omdat vele mensen hier vorige week hebben besteld:v8power67 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:08:
http://www.kiddiestoys.nl/c-2349029/playstation-4-games/
Dus als je wat geduld hebt ( moeilijk nadat je je PS4 hebt ), is dat wel een aanradertje. Vorige keer had ik het binnen één dag geleverd daar : )
Rekeningnummer van BartSmit klopt gewoon: 614143357
Verwijderd
Super bedankt!Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:10:
[...]
ik zal de afschrijving es checken op me bank. Ik laat het je zo weten
Verwijderd
Net gekeken en dat is idd het goede nummer.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:10:
[...]
ik zal de afschrijving es checken op me bank. Ik laat het je zo weten
Wuhahaha thanks voor de Bart Smit link, gelijk besteld en mijn order bij Amazon geannuleerd!atticus182 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:54:
[...]
Als je een Credit Card hebt of bereid bent om een Prepaid Credit Card aan te schaffen, kun je het beste bestellen bij Amazon.co.uk. Dat heb ik vanmorgen ook gedaan, ze zijn daar gewoon op voorraad (heb de Killzone pack besteld) en dan wordt hij voor 6 euro verzendkosten netjes begin volgende week afgeleverd (2-3 dagen). Geen gezeik met invoerrechten omdat je vanuit de EU bestelt, en je betaalt slechts marginaal meer dan bij de pre-orders in NL. Ik heb nu €483 betaald voor een PS4 met Killzone, dat vind ik het waard aangezien ik er begin/half volgende week al van kan genieten
Bij de bestelling staat nog steeds "PlayStation 4 2e Levering; Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, volgende dag in huis", dus ik ben benieuwd of ik 'em morgen thuis heb!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Verwijderd
Gelukkig.. Ben ik blij om:)steffeh schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:10:
[...]
Wel goedkoop, maar de levertijd is nu wel wat langer omdat vele mensen hier vorige week hebben besteld:
Dus als je wat geduld hebt ( moeilijk nadat je je PS4 hebt ), is dat wel een aanradertje. Vorige keer had ik het binnen één dag geleverd daar : )
Die van mij komt tussen 11:30 - 13:30. Sprong een klein gaatje in de lucht gisteren toen mijn t&t code binnenkwam.
Ik hoop echter dat de buren thuis zijn om het pakketje aan te nemen aangezien ik er zelf pas om 14:00 uur ben. Ik dacht tenminste dat niemand een handtekening ervoor hoefde te zetten?
Ik hoop echter dat de buren thuis zijn om het pakketje aan te nemen aangezien ik er zelf pas om 14:00 uur ben. Ik dacht tenminste dat niemand een handtekening ervoor hoefde te zetten?
Hoe zit het eigenlijk met game-sharing? Werkt dat nog steeds zoals bij de PS3?
Verwijderd
Super!! Bedankt.. Dacht straks heb ik wat verkeerd gedaan en naar een particulier overgeboekt:) Je weet het nooit op het internet haha;)Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:11:
[...]
Net gekeken en dat is idd het goede nummer.
Is het ook mogelijk om Fifa en BF4 als download te kopen op de PS4, mits ik deze morgen bij de BS op kan halen natuurlijk of moet ik die als schijfje meenemen?
Nope. Werkt niet.Florissant schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:12:
Hoe zit het eigenlijk met game-sharing? Werkt dat nog steeds zoals bij de PS3?
Verwijderd
Voor zover ik heb gezien op internet kan je alle games ook gewoon digitaal kopen in de ps store.Keltie schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:13:
Is het ook mogelijk om Fifa en BF4 als download te kopen op de PS4, mits ik deze morgen bij de BS op kan halen natuurlijk of moet ik die als schijfje meenemen?
Gistet IT gemaild over me order dat geannuleerd was omdat ze niet konden leveren, vandaag netjes 401,98 op mijn rekening. Kijk dat is service. Bij Wehkamp nog steeds geen actie ondernomen na annuleren, Wehkamp nooit meer!
Verwijderd
Tip: Koop ze in de US store, scheelt je zo een eurotje of 10-20Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:14:
[...]
Voor zover ik heb gezien op internet kan je alle games ook gewoon digitaal kopen in de ps store.
Google ff op Buy PSN Game US Store, staan tutorials genoeg ;-)
iemand een tip waar je goedkoop een ps+ abo kan krijgen?
Verwijderd
Ik ben niet van ze te kopen digitaal. Ik koop ze wel lekker op disc zodat ik het kan doorverkopen als ik de game beu ben en als je de moeite neemt om rond te kijken op internet vind je ze altijd wel voor een mooie prijs nieuw.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:16:
[...]
Tip: Koop ze in de US store, scheelt je zo een eurotje of 10-20
Google ff op Buy PSN Game US Store, staan tutorials genoeg ;-)
Verwijderd
Hee dat is raar.. Heb uur geleden account gemaakt bij Bart Smit.. Ben gewoon ingelogt op me mobiel, maar via mijn laptop lukt het niet. Zegt zelfs dat mijn mail adres niet bekend is??
Verwijderd
Dat is inderdaad het nadeel van digitaalVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:17:
[...]
Ik ben niet van ze te kopen digitaal. Ik koop ze wel lekker op disc zodat ik het kan doorverkopen als ik de game beu ben en als je de moeite neemt om rond te kijken op internet vind je ze altijd wel voor een mooie prijs nieuw.
Dat heb ik gisteren ook gehad! Echt heel wazig. Een oplossing heb ik niet, want ik had op dat account nog niks besteld. Toen een nieuw account aangemaakt, geprobeerd of ik kon in- en uitloggen en daarna besteld.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:17:
Hee dat is raar.. Heb uur geleden account gemaakt bij Bart Smit.. Ben gewoon ingelogt op me mobiel, maar via mijn laptop lukt het niet. Zegt zelfs dat mijn mail adres niet bekend is??
Anders even een berichtje naar het twitter account van BartSmit?
Verwijderd
hebben de mensen die gisteren besteld hebben bij BS en vandaag geleverd krijgen ingelogd of als Gast zonder in te loggen afgerekend?
Verwijderd
Ik heb een account gemaakt voor ik de bestelling deed.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:19:
hebben de mensen die gisteren besteld hebben bij BS en vandaag geleverd krijgen ingelogd of als Gast zonder in te loggen afgerekend?
Ik als gast en de chauffeur is nu onderweg. Kan allebei werken volgens mijVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:19:
[...]
Ik heb een account gemaakt voor ik de bestelling deed.
Verwijderd
Heb geen twitter dus dat lukt niet haha.. Stuur ze wel even een mailtje.. Het rare is dat ik op mijn mobiel wel gwn ingelogd ben..steffeh schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:19:
[...]
Dat heb ik gisteren ook gehad! Echt heel wazig. Een oplossing heb ik niet, want ik had op dat account nog niks besteld. Toen een nieuw account aangemaakt, geprobeerd of ik kon in- en uitloggen en daarna besteld.
Anders even een berichtje naar het twitter account van BartSmit?
Ik heb ook besteld zonder te registeren.. had geloof ik al een account maar duurde te lang om het op te zoeken..
Verwijderd
Ik hoop dat het je lukt, wat als je het niet terug krijgt?Jay47 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 10:55:
[...]
Nee nog steeds nietBij me order staat nog steeds geannuleerd, ik zie nergens dat betaling word terug geboekt ofzo. Moet ik er weer zelf achteraan
![]()
Jij je geld al terug?
Ik heb het lekker laten staan. Wil het eerst 100% van ze bevestigd hebben voordat ik iets annuleer. Helaas is dat net niet gelukt via de telefoon. Khad ook gister bij BS besteld, maar die kan dan dus mooi terug
Verwijderd
misschien kan je niet op 2 apparaten tegelijk ingelogd zijn?Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:21:
[...]
Heb geen twitter dus dat lukt niet haha.. Stuur ze wel even een mailtje.. Het rare is dat ik op mijn mobiel wel gwn ingelogd ben..
Verwijderd
Bartsmit heeft de Playstation 4 uit het systeem gehaald...
zoekfuncie via Playstation 4 Open werkt niet meer
Verwijderd
Dan zullen ze wel door de voorraad heen zijn denk ik. Maar aan de andere kant las ik vanmorgen op twitter dat er vandaag opnieuw linkjes worden verstuurd.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:22:
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2014 11:23 ]
Ben ik blij dat ik met succes er net nog één heb kunnen bestellen...Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:22:
Verwijderd
Ja dat kan het ook zijn maar durf nu niet uit te loggen hahaVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:22:
[...]
misschien kan je niet op 2 apparaten tegelijk ingelogd zijn?
Nadeel van digitaal download is dat je het niet kan verkopen. Ik verkoop veel games als ik ze uitgespeeld heb namelijk.Keltie schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:13:
nothing stops this train
Bij mij werkt de link nog, kan nog steeds bestellen.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:22:
Verwijderd
Probeer maar is te bestellenv8power67 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:23:
[...]
Bij mij werkt de link nog, kan nog steeds bestellen.
http://psncardplus.nl/ voor 42,50, en je krijgt de code direct na betalen in beeldGuids schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:16:
iemand een tip waar je goedkoop een ps+ abo kan krijgen?
Heb hem in winkelwagen gedaan en kan nu gegevens invoeren ?
Maar misschien omdat ik de link nog open had staan ?!?
Verwijderd
Same here.Justdoit schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:21:
Ik heb ook besteld zonder te registeren.. had geloof ik al een account maar duurde te lang om het op te zoeken..
Dank voor de link deler van gisteren, gister rond dit tijdstip niet gedacht dat de PS4 vandaag zou aankomen.
Postbezorger zou toch niet vreemd opkijken als ik in zijn armen spring?
Zending afgeleverd bij BS filiaal 
Nu nog 5,5 uur werken
Nu nog 5,5 uur werken
Verwijderd
Haha, Kut is dat he?LaNageoire schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:26:
Nu nog 5,5 uur werken![]()
Haha, afzien!LaNageoire schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:26:
Zojuist van iemand vernomen dat de bezorger onderweg is (gisterenmiddag besteld). Lijkt allemaal goed te komen dus via BS
Verwijderd
De langste 5,5 uur van je levenLaNageoire schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:26:
Ik heb een keer een melding gelezen over oplichting van deze website... dus let op!steffeh schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:10:
[...]
Wel goedkoop, maar de levertijd is nu wel wat langer omdat vele mensen hier vorige week hebben besteld:
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Ik zit vol verwachting te wachten op een T&T voor de levering van morgen. Gisteren besteld, dus je zou er vanuit gaan dat ze de bestelling al hebben verwerkt... Argh, ik haat wachten!
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Verwijderd
t&t krijg je zogauw die ook daadwerkelijk weg is met de vrachtwagen.CSB schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:31:
Ik vol verwachting te wachten op een T&T voor de levering van morgen. Gisteren besteld, dus je zou er vanuit gaan dat ze de bestelling al hebben verwerkt... Argh, ik haat wachten!
Dat was het wachten op m'n nieuwe iPhone vorige maand
Echt? Een paar vrienden en ik hebben daar besteld, was niks aan de hand.jurgenb1990 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:29:
[...]
Ik heb een keer een melding gelezen over oplichting van deze website... dus let op!
Update vanuit BartSmit voor iedereen die hem heeft laten afleveren bij een filiaal: als je hebt besteld, betaald en een bevestiging hebt gekregen kan je hem 100% zeker zaterdag of maandag afhalen bij je lokale BS!
En als je geen e-mailt hebt ontvangen, maar wel geld is afgeschreven? Enig idee?steffeh schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:33:
[...]
Echt? Een paar vrienden en ik hebben daar besteld, was niks aan de hand.
Update vanuit BartSmit voor iedereen die hem heeft laten afleveren bij een filiaal: als je hebt besteld, betaald en een bevestiging hebt gekregen kan je hem 100% zeker zaterdag of maandag afhalen bij je lokale BS!
thanks dat ga ik even bekijken!atticus182 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:25:
[...]
http://psncardplus.nl/ voor 42,50, en je krijgt de code direct na betalen in beeld
Verwijderd
wanneer heb je hem besteld want tussen mijn betaling en bevestigings email zat een half uur._AN schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:38:
[...]
En als je geen e-mailt hebt ontvangen, maar wel geld is afgeschreven? Enig idee?
Ik en een collega hebben op thuisbezorgen geklikt. heb de bevestiging binnen. Mag ik hem morgen verwachten?
Verwijderd
Als je vanavond het mailtje krijgt met de t&t dan ja.wildcardxl schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:39:
Ik en een collega hebben op thuisbezorgen geklikt. heb de bevestiging binnen. Mag ik hem morgen verwachten?
Teeeeeeeeeeering wat een levering hebben ze gekregen bij Bart Smit zeg.. Als je ziet hoeveel mensen sinds gisteren 13.30 uur gereageerd en besteld hebben.
Je hebt geen bevestiging gekregen vanuit BartSmit nadat je hebt besteld? Dan zou ik toch even bellen, dat durf ik echt niet te zeggen namelijk._AN schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:38:
[...]
En als je geen e-mailt hebt ontvangen, maar wel geld is afgeschreven? Enig idee?
Wel grappig, belde net de BS hier en die vrouw reageerde vol verbazing dat ik een PS4 had besteld bij hun filiaal, 'Weet je dat wel zeker?' & 'Óh, dat vind ik al heel wat' kwam er erg verbaasd uit.
Inderdaad ja dat valt mij ook op. Als mensen mailen of bellen krijgen winkels er naar eigen zeggen "maar een paar per keer" binnen. Maar het moet wel zo zijn dat Bart Smit er honderden binnengekregen heeft..MrvH schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:40:
Teeeeeeeeeeering wat een levering hebben ze gekregen bij Bart Smit zeg.. Als je ziet hoeveel mensen sinds gisteren 13.30 uur gereageerd en besteld hebben.
Kan je laten weten of dit legit is? Danku!
Ik heb ook Thuisbezorgen geselecteerd, en bij mijn order staat nog steeds "Voor 15:00 besteld morgen in huis". Ook bij mij zat er ongeveer een half uur tussen bestelling en bevestigings e-mail.wildcardxl schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:39:
Daar naast zojuist bevestiging van Bart Smit op Twitter dat de bestellingen gewoon uitgeleverd gaan worden
Ze kregen 1000 units binnenMrvH schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:40:
Dan zal het voorraad tekort ook niet lang meer gaan duren.
Verwijderd
en de ps4 zojuist in ontvangst genomen van de postbode
nog ff een peukie en dan gaan we dat ding aansluiten. Nu nog wachten op de games die zouden ook vandaag komen
nog ff een peukie en dan gaan we dat ding aansluiten. Nu nog wachten op de games die zouden ook vandaag komen
[ Voor 32% gewijzigd door Lustucru op 24-01-2014 11:49 ]
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
?Lustucru schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:46:
[modbreak]
Don't feed the trolls.
Zet een TR maar reageer niet als je zaken opmerkt. [/]
Snap je niet? Kun je het misschien duidelijker uitleggen?Lustucru schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:46:
[modbreak]
Don't feed the trolls.
Zet een TR maar ga niet in dit topic een discussie aan over (door)verkoop en handel.
[/]
Ok is aangepast zie ik
[ Voor 4% gewijzigd door Jay47 op 24-01-2014 11:52 ]
Bij tijd en wijle komen er mensen langs die je er even aan moet herinneren dat niet iedereen discussies als vannacht op prijs stelt.
[ Voor 27% gewijzigd door Lustucru op 24-01-2014 11:53 ]
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Net m'n PS4 opgehaald bij de Bart Smit (besteld met de link van gisteren).
"Had je 'm van te voren gereserveerd ofzo?"
Ik: "Ja klopt."
Hij: "Ah oké dan had je wel mazzel"
Inderdaad.
Nu wachten tot Fifa 14 in de bus valt. Veel plezier iedereen!
"Had je 'm van te voren gereserveerd ofzo?"
Ik: "Ja klopt."
Hij: "Ah oké dan had je wel mazzel"
Inderdaad.
Nu wachten tot Fifa 14 in de bus valt. Veel plezier iedereen!
Nee hoor doet het primaVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:52:
Bartsmit website licht eruit XD
Hier brand de lamp gewoon.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:52:
Bartsmit website licht eruit XD
Misschien even een nieuwe lamp erin doen
Zit iedereen hier zo erg in spanning? Ik heb sokken besteld bij Zalando maar kan mijn pakket niet volgen omdat T&T er elke keer uitligt (licht
)
Verwijderd
Zou fijn als ik er vandaag nog eentje op de kop kan tikken, Net weer bij mm rdam geweest en die zeiden nu weer ineens "volgende maand"
echt al 3 keer een ander antwoord gehad daar
echt al 3 keer een ander antwoord gehad daar
Verwijderd
Bartsmit heeft gewoon alle PS4s opgekocht en gaan ze in een keer er uit gooien. Dat hype.
Verwijderd
Morgen en vandaag zullen veel mensen geleverd krijgen, overmorgen zullen veel mensen hun extra exemplaar verkocht hebben, en over 3 dagen spreken we weer van een tekort -1000 playstations is veel maar zeker lang niet genoeg voor een goede voorraad-Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:56:
Bartsmit heeft gewoon alle PS4s opgekocht en gaan ze in een keer er uit gooien. Dat hype.
En tevens Mediamarkt krijgt februari een nieuwe levering, ze krijgen een grotere aangezien ze met de BTW dagen graag niet de Playstation 4 in hun winkel willen hebben, zelf al telt dit niet mee, er zullen anders tig mensen zijn die dom weg gaan vragen ''ik heb hem hier gereserveerd maar krijg ik de btw korting erop als ik hem nu meeneem''
Komt er op neer 5 februari de nieuwe levering zal zijn
Verwijderd
Kan dit nog steeds? of hebben ze die link veranderd?Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:58:
ik heb zojuist mijn bestelling geplaatst bij bs
[ Voor 99% gewijzigd door zakaro op 24-01-2014 12:03 ]
Verwijderd
De PS4 valt niet onder de BTW korting. Consoles vallen er altijd buitenVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:01:
[...]
Morgen en vandaag zullen veel mensen geleverd krijgen, overmorgen zullen veel mensen hun extra exemplaar verkocht hebben, en over 3 dagen spreken we weer van een tekort -1000 playstations is veel maar zeker lang niet genoeg voor een goede voorraad-
En tevens Mediamarkt krijgt februari een nieuwe levering, ze krijgen een grotere aangezien ze met de BTW dagen graag niet de Playstation 4 in hun winkel willen hebben, zelf al telt dit niet mee, er zullen anders tig mensen zijn die dom weg gaan vragen ''ik heb hem hier gereserveerd maar krijg ik de btw korting erop als ik hem nu meeneem''
Komt er op neer 5 februari de nieuwe levering zal zijn
http://www.budgetgaming.n...aar-niet-op-games+++.html
reageer dan niet
[ Voor 137% gewijzigd door Lustucru op 24-01-2014 12:06 ]
Als BS echt duizend units gekregen hebben draaien ze wel even een omzet van 400.000 euro in paar dagen op alleen maar consoles
Zelfde woonplaats als waar ik woon.
Ik kan het even gaan checken
Inderdaad, maar marge van 3x niksLaNageoire schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:02:
Als BS echt duizend units gekregen hebben draaien ze wel even een omzet van 400.000 euro in paar dagen op alleen maar consoles
Ze moeten het van de accessoire/games hebben die je erbij oppikt.
Ik kijk altijd op van de mensen die erbij vertellen dat ze de PS4 als cadeau hebben gehad, wie geeft er nou een ps4 + 3 spellen cadeau aan iemand die er blijkbaar niet zoveel waarde aan hecht?
[ Voor 31% gewijzigd door De Rikster op 24-01-2014 12:06 ]
Verwijderd
Ik heb een link van een maat gehad.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:01:
[...]
Kan dit nog steeds? of hebben ze die link veranderd?
Die had ergens in november gereserveerd... Maar dit is dezelfde link die vele hier hebben gebruikt...
Het zou best oneerlijk zijn als hij hem dan niet zou krijgen..
Maaar iig gratz iedereen met jullie ps4 enjoyyyy
50 euro winst per console = 50.000 euro winst in 1 dag(denk dat ze vandaag wel uitverkocht raken.)
En daarbij moet je ook andere producten uit de hele speelgoedafdeling rekenen.Winst paar 100.000 euro op een dag wel.Mischien een miljoen winst in een week.
En daarbij moet je ook andere producten uit de hele speelgoedafdeling rekenen.Winst paar 100.000 euro op een dag wel.Mischien een miljoen winst in een week.
50 euro per console? Eerder 8...zakaro schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:06:
50 euro winst per console = 50.000 euro winst in 1 dag(denk dat ze vandaag wel uitverkocht raken.)
En er zullen genoeg mensen zijn die direct even een game of controller mee bestellen.zakaro schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:06:
Winst? Want de website, het magazijn, het inkopen, de klantenservice etc zijn gratis?zakaro schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:06:
Oh ja, je zou bijna vergeten dat de Bart Smit een non-profit organisatie isEddoH schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:07:
[...]
Winst? Want de website, het magazijn, het inkopen, de klantenservice etc zijn gratis?
ik heb in mn hele leven denk ik 4 spellen verkocht dus voor mij telt dit nadeel niet. Het is veel irritanter als je 2 verdiepingen onhoog of naar beneden moet om de andere gamedisc te halen (game op verschillende plaatsen in het huis.. Jeuj, samenwonen!).Kol Nedra schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:23:
[...]
Nadeel van digitaal download is dat je het niet kan verkopen. Ik verkoop veel games als ik ze uitgespeeld heb namelijk.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.