heb je gechecked of je email programma het niet als spam gefiltered heeft? Want de meeste hier hebben wel bevestiging en t&t gehad naderhand deze avond.newko schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:12:
Half 1 besteld maar nog steeds geen bevestigingsmail
Wel 400 euro van me rekenen morgen toch maar even bellen
Jep allebei hele dag door gecheckt maar helemaal niets binnenVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:14:
[...]
heb je gechecked of je email programma het niet als spam gefiltered heeft? Want de meeste hier hebben wel bevestiging en t&t gehad naderhand deze avond.
Verwijderd
Dan erachteraan bellen.newko schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:16:
[...]
Jep allebei hele dag door gecheckt maar helemaal niets binnen
Verwijderd
en op de site van BS zelf als je naar je account en dan bestellingen gaat daar staat ook niks?newko schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:16:
[...]
Jep allebei hele dag door gecheckt maar helemaal niets binnen
Volgens mij dee ik zonder in telloggenVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:17:
[...]
en op de site van BS zelf als je naar je account en dan bestellingen gaat daar staat ook niks?
Verwijderd
newko schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:12:
hier precies hetzelfdenewko schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:12:
Verwijderd
Toch weer jammer. Heb mij in november ingeschreven voor een PS4 bij BS, zie mail beneden. Maar sinds toen niks meer gehoord!
Geachte klant,
U heeft zich zojuist ingeschreven voor PlayStation 4 console bij http://www.bartsmit.com. Zodra dit artikel op voorraad is gekomen, ontvangt u een e-mail en/of een gratis sms (indien een mobiel nummer is ingevuld). U heeft dan de mogelijkheid een bestelling te plaatsen via onze website.
Let op: een inschrijving is dus nog geen bestelling!
Met vriendelijke groeten,
De shopmanager
Geachte klant,
U heeft zich zojuist ingeschreven voor PlayStation 4 console bij http://www.bartsmit.com. Zodra dit artikel op voorraad is gekomen, ontvangt u een e-mail en/of een gratis sms (indien een mobiel nummer is ingevuld). U heeft dan de mogelijkheid een bestelling te plaatsen via onze website.
Let op: een inschrijving is dus nog geen bestelling!
Met vriendelijke groeten,
De shopmanager
De webshop en de filialen staan los van elkaar.
[ Voor 87% gewijzigd door FrE911 op 23-01-2014 22:21 ]
Ik heb geen haast, ik wacht wel af heb tot nu toe bij 3 winkels een pre staan. BS/IT/ST...
Ik
Heb je een postnl account? Hier kun je je track and trace zien 😊
Waarom bestel je dan niet gewoon via de wel bekende link??FrE911 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:21:
Verwijderd
hm? Het was toch beiden via bartsmit.com.FrE911 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:21:
Dus, is er morgen nou nog een levering in de winkels of was dat gewoon een gok van iemand?
Waarom bestel je hem nu dan niet? Je zult hoe dan ook tot zaterdag moeten wachten alvorens ie wordt geleverd.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:27:
Hoop dat er morgen nog een paar te bestellen zijn anders grijp ik weer mis..
Verwijderd
Dat ik tot zaterdag moet wachten is geen probleem, morgen toch niet de hele dag thuis.steffeh schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:29:
[...]
Waarom bestel je hem nu dan niet? Je zult hoe dan ook tot zaterdag moeten wachten alvorens ie wordt geleverd.
Maar ik wacht op geld van een andere rekening en dat is meer dan een uur geleden overgemaakt, als ik het heb bestel ik hem
Verzendstatus: in behandeling, ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren....
hoe laat besteld?Veerboot007 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:31:
Verzendstatus: in behandeling, ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren....
nothing stops this train
Verwijderd
ik bestel iniedergeval niet meer xD
Weet wel wat me dan te wachten staat..
Wel vandaag me bevestiging van Sony.nl ontvangen dat ik hem morgen zal ontvangen..
Krijg ik er 2 hoor, toch wel tof!
die van Bartsmit maar weer op retour
Wel vandaag me bevestiging van Sony.nl ontvangen dat ik hem morgen zal ontvangen..
Verwijderd
ik neem hem wel over van je voor 400Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:37:
ik bestel iniedergeval niet meer xD
Verwijderd
Je maak je naam wel waar haha (Legitz)Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:39:
[...]
nee dankje, gaat gewoon op retour...
Heb geen zin in dat verkoop gedoe
Heeft Sony.nl ook voorraad gehad vandaag?Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:39:
[...]
nee dankje, gaat gewoon op retour...
Heb geen zin in dat verkoop gedoe
Verwijderd
Yup, om 13:20 een kunnen bestellen, gelijk gebeld...BekSide schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:40:
[...]
Heeft Sony.nl ook voorraad gehad vandaag?
Bleek een extra voorraad te zijn die eigenlijks als omruil voor Doa's te dienen... maar omdat ze geen DOA's (Vrijwel niks) ontvingen hadden ze een kleine voorraad over.
Service vrouw zei dat ik een van de gelukkige was en ik met stok en vlag door de tuin mag rennen, wat dat maar mag inhouden
ze zei ja, er waren 2 die we op verkoop deden en letterlijk 1 minut later was het weer verkocht.
Ik zei dus tegen haar, gaat dus rap
Haha heb je er wel geluk mee gehad dan! 
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:44:
[...]
Yup, om 13:20 een kunnen bestellen, gelijk gebeld...
Bleek een extra voorraad te zijn die eigenlijks als omruil voor Doa's te dienen... maar omdat ze geen DOA's (Vrijwel niks) ontvingen hadden ze een kleine voorraad over.
Service vrouw zei dat ik een van de gelukkige was en ik met stok en vlag door de tuin mag rennen, wat dat maar mag inhouden![]()
ze zei ja, er waren 2 die we op verkoop deden en letterlijk 1 minut later was het weer verkocht.
Ik zei dus tegen haar, gaat dus rapIk mag wel jong zijn maar de manier van hoe de telefoniste me behandelde, voel me gelijk weer een kind door haar
Ik
Verwijderd
Jah, maar ik dacht gelukkig niet gelijk alleen aan mezelfStrepsils schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:46:
Haha heb je wel geluk er mee gehad dan!![]()
[...]
Heb voor de geïnteresseerde nagevraagd hoe het zit met de voorraad die ze nog moeten krijgen.
De telefoniste kon me vertellen dat deze week, uiterlijk volgende.. er een nieuwe levering zal komen bij Sony.nl. sterker nog, ze zei dat het al onderweg was maar de datum nog niet geheel bekend was.
Laten we dan maar hopen dat het deze weekend wordt! 
Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 22:48:
[...]
Jah, maar ik dacht gelukkig niet gelijk alleen aan mezelf![]()
Heb voor de geïnteresseerde nagevraagd hoe het zit met de voorraad die ze nog moeten krijgen.
De telefoniste kon me vertellen dat deze week, uiterlijk volgende.. er een nieuwe levering zal komen bij Sony.nl. sterker nog, ze zei dat het al onderweg was maar de datum nog niet geheel bekend was.
Ik
Maar zei je eerder niet dat alle bestellingen morgen gecancelled zouden worden?Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:12:
Bestellen kan tot morgenvroeg 10 uur
Daarna wordt de link weer omgewisseld
Verwijderd
Waarom zouden ze dat doen. De link staat gewoon open op de siteBron schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:13:
[...]
Maar zei je eerder niet dat alle bestellingen morgen gecancelled zouden worden?
Je kan die link toch niet vinden via gewoon BARTSMIT.COM of wel?Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:15:
[...]
Waarom zouden ze dat doen. De link staat gewoon open op de site
Verwijderd
Ja, maar niet als je naar het filiaal verstuurd, deze worden met de vrachtwagen van de vracht verstuurd en de klantenservice heeft geen inzicht hierop..Bron schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:13:
[...]
Maar zei je eerder niet dat alle bestellingen morgen gecancelled zouden worden?
zelf ook gedaan om 16:55 en kreeg gewoon netjes dat ik hem morgen kan ophalen bij mijn plaatselijke filiaal... heb zelf nog die twitter dude gevraagd me order na te checken en hoe en wat
Verwijderd
Jawel de playstation 4 staat nu 2 keer op de site. Iets meer naa beneden scrollenBekSide schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:16:
[...]
Je kan die link toch niet vinden via gewoon BARTSMIT.COM of wel?
Ja, je hebt gelijk, ze zullen wel een behoorlijke voorraad gekregen hebben. Wel stoer van ze dat ze het eerst allemaal wilden annulerenVerwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:19:
Tik in de zoekbalk van de site van Bart Smit ''playstation 4 open'' en je scroll iets naar beneden daar vind je een 2de ps4 500 GB
Zie het inderdaad staan!Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:19:
Tik in de zoekbalk van de site van Bart Smit ''playstation 4 open'' en je scroll iets naar beneden daar vind je een 2de ps4 500 GB
Sta iedere keer weer te kijken van de vindingrijkheid hier..... rechercheurs lopen hier rond;)
Met elke zoekterm die meer is dan alleen 'playstation 4' zal je hem vinden (op de productpagina zelf inderdaad niet). Heb na 17u besteld naar filiaal, maar geen T&T gezien.
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Ongelooflijk veel werk is dat om al die orders te annuleren en terug te storten + alle telefoontjes die ze gaan krijgen!Nostordici schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:21:
[...]
Ja, je hebt gelijk, ze zullen wel een behoorlijke voorraad gekregen hebben. Wel stoer van ze dat ze het eerst allemaal wilden annuleren
Zie ze dit niet snel doen als ze gewoon voorraad hebben.
Verwijderd
http://www.toysxl.nl/p/ga...gb-dualshock-4-controller
ook gewoon een link, tevens gewoon te vinden maar volgens hun site bestaat het product niet
ook gewoon een link, tevens gewoon te vinden maar volgens hun site bestaat het product niet
als je hem naar je eigen huis stuurt krijg je wel T&T, anders niet.... (teminste denk ik)C0nscious schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:22:
Met elke zoekterm die meer is dan alleen 'playstation 4' zal je hem vinden (op de productpagina zelf inderdaad niet). Heb na 17u besteld naar filiaal, maar geen T&T gezien.
ik heb hem ook naar een filiaal gestuurd, maar geen bevestiging erover gehad nog.
(wel bevestiging dat ik betaald heb en dat het geaccepteerd is)
nothing stops this train
Krijgt ook tt als je naar filiaal stuurt. heb ik op dit moment in mijn overzicht erbij staan.Kol Nedra schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:23:
[...]
als je hem naar je eigen huis stuurt krijg je wel T&T, anders niet.... (teminste denk ik)
ik heb hem ook naar een filiaal gestuurd, maar geen bevestiging erover gehad nog.
(wel bevestiging dat ik betaald heb en dat het geaccepteerd is)
Verwijderd
T&T krijg je morgen omdat je hem na 3 uur hebt bestelt. Je krijgt hem dan zaterdag binnenC0nscious schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:22:
dit staat in mijn overzicht als ik inlog op de BS site:BekSide schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:24:
[...]
Krijgt ook tt als je naar filiaal stuurt. heb ik op dit moment in mijn overzicht erbij staan.
Verzendstatus: In behandeling
Bezorgopties: PickupInStore
nothing stops this train
Verwijderd
Bart Smit doet goede zaken vergeleken met Bigu waar ik mijn ps4 al in september had gepre orderd en nog steeds niet binnen heb. Gelukkig vandaag bij Bart Smit besteld en zaterdag in huis. Ik ben helemaal blij
Verwijderd
Vandaag geen tijd gehad om op het forum te kijken en 900 berichten is me net iets te veel, dus is er vandaag nog een (grote) levering geweest?
Ben nog niet zo zeker eigenlijk van alle latere bestellingen (16-17u?).
Zie de order bijv. niet terug in mijn overzicht op de site. Het mailadres waarmee ik bestelde had namelijk wel een account, maar gebruikte zoals velen de optie 'zonder registratie bestellen'. Misschien daar de 'fout' mee ingegaan dan.
Enfin, we merken het morgen wel
Zie de order bijv. niet terug in mijn overzicht op de site. Het mailadres waarmee ik bestelde had namelijk wel een account, maar gebruikte zoals velen de optie 'zonder registratie bestellen'. Misschien daar de 'fout' mee ingegaan dan.
Enfin, we merken het morgen wel
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
1000 Bart smit. Te bestellen via link die hier wel ergens staat.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:34:
Vandaag geen tijd gehad om op het forum te kijken en 900 berichten is me net iets te veel, dus is er vandaag nog een (grote) levering geweest?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
ik heb gewoon wel met me e-mail adres besteld, echter had ik me al een lange tijd geleden ingeschreven voor een reservatie
Zelfde hier, ben 'bang' dat het echt zaterdag wordt. Ook prima, zolang ik maar zekerheid heb.Kol Nedra schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:27:
[...]
dit staat in mijn overzicht als ik inlog op de BS site:
Verzendstatus: In behandeling
Bezorgopties: PickupInStore
Verwijderd
Had wel iets gelezen, maar daar val ik nu sowieso wel buiten de boot. Zag zo'n foto dat ze hier gingen scouten voor mensen die 'voorgekropen' hadden?RawChild schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:38:
[...]
1000 Bart smit. Te bestellen via link die hier wel ergens staat.
Hoe weet je dat Bart Smit er 1000 heeft binnen gekregen? Bron?RawChild schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:38:
[...]
1000 Bart smit. Te bestellen via link die hier wel ergens staat.
Verwijderd
Twitter: ze hadden 1000 mailtjes verstuurd....impy101 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:48:
[...]
Hoe weet je dat Bart Smit er 1000 heeft binnen gekregen? Bron?
Dus? Dat betekend niet dat ze 1000 PS4's hebben gekregen.Verwijderd schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:50:
[...]
Twitter: ze hadden 1000 mailtjes verstuurd....
Wat mij wel opvalt is dat de bestellingen via de Bartsmit link vanmiddag door mij besteld heel veel verschillen van de bestellingen die ik vanavond heb geplaatst.
Vanmiddag beginnen allemaal met 994...
Vanavond allen met 1001... (zijn ook een getal langer)
Haha nu ik dit zo lees voel ik me echt dom.... want de bestellingen zijn simpelweg gewoon een cijfer opgeschoven haha jezus het is al laat zullen we maar zeggen.
Skip het bovenstaande mensen!
Vanmiddag beginnen allemaal met 994...
Vanavond allen met 1001... (zijn ook een getal langer)
Haha nu ik dit zo lees voel ik me echt dom.... want de bestellingen zijn simpelweg gewoon een cijfer opgeschoven haha jezus het is al laat zullen we maar zeggen.
Skip het bovenstaande mensen!
[ Voor 27% gewijzigd door BekSide op 24-01-2014 00:08 ]
Bekside, hoeveel heb je er besteld en voor welke prijs ga je ze verkopen?
Verwijderd
die vent heeft er een stuk of 3 besteld, en heeft voorderest rond de 30 van die dingen gehadP. vd Loo schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 00:04:
Sorry dat mag ik hier niet meldenP. vd Loo schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 00:04:
Dan komt de man met de banhammer langs en gaat mijn lievelingstopic dicht
[ Voor 8% gewijzigd door Lustucru op 24-01-2014 11:43 ]
Verwijderd
Geachte *********,
Uw bestelling 303280**2 is vanuit ons magazijn verzonden en wordt door TNT bezorgd naar:
***************8
Uw bestelling is met TNT verzonden en heeft vrachtbriefnummer *********.
Klik hier http://www.tnt.com/express/nl_nl/site/home.html
om de voortgang van uw bestelling bij te houden.
Het is noodzakelijk dat er iemand op het bovenstaande adres aanwezig
is om de bestelling in ontvangst te nemen.
Mocht u vragen of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet contact
met ons op te nemen via customer.service.nl@shop.sony-europe.com of
op telefoonnummer 020 346 9524.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u snel weer van
dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Het Sony team
www.sony-europe.com
Ziet er goed uit
Uw bestelling 303280**2 is vanuit ons magazijn verzonden en wordt door TNT bezorgd naar:
***************8
Uw bestelling is met TNT verzonden en heeft vrachtbriefnummer *********.
Klik hier http://www.tnt.com/express/nl_nl/site/home.html
om de voortgang van uw bestelling bij te houden.
Het is noodzakelijk dat er iemand op het bovenstaande adres aanwezig
is om de bestelling in ontvangst te nemen.
Mocht u vragen of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet contact
met ons op te nemen via customer.service.nl@shop.sony-europe.com of
op telefoonnummer 020 346 9524.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u snel weer van
dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Het Sony team
www.sony-europe.com
Ziet er goed uit
Klasse!Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 00:19:
[...]
Ik vindt het allemaal goed, ik ben blij...
Ik krijg morgen 4x me playstation 4 van sony.nl Japanse playstation 4, en alle 4 staan ze op verzonden
Ik zou het toch wel grappig vinden als je toch voldoet aan het "ondernemers" principe binnen de inkomsten belasting, gaat er nog mooi 42% van af. Hebben we er allemaal nog wat aan.BekSide schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 00:17:
[...]
Geen zorgen. overigens is €4000,- bijverdienen niet 10 playstations aangezien ik niet €400,- winst maak op een playstation.....
Daarnaast zit het waterdicht in elkaar geen zorgen;)
ik ben gewoon een barmhartig persoon die 40 playstations koopt en deze in nederland bij een willekeurig adres voor de deur zet snachts.
Wie zal zeggen dat ik dat niet gedaan heb?
OT: Ook eentje bestelt bij BS, laten bezorgen bij een filiaal in Groningen. Ben heel benieuwd of het wat wordt =)
[ Voor 7% gewijzigd door RegularJohn op 24-01-2014 00:22 ]
Verwijderd
ja, en Morgen die van Bartsmit... 3 naar me huis, 2 naar het filiaal.
En morgen hoogstwaarschijnlijk ook een van intertoys die zogenaamd Manco was.... maar wel een T&T mogen ontvangen.
Verwijderd
Ojee krijgen we binnenkort het chinese vs japanse model verhaal weer dan?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2014 00:28 ]
Waarom dan 1000 mailtjes de deur uit doen? Ik weet haast wel zeker dat er zoveel zijn. Anders stuur je sommige mensen voor niks een mail.impy101 schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 23:56:
[...]
Dus? Dat betekend niet dat ze 1000 PS4's hebben gekregen.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
Jaja want die japanse zijn handgemaakt in een dojo ergens in hokaido en die chinese zijn bij elkaar geraapte kliekjesVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 00:28:
Ojee krijgen we binnenkort het chinese vs japanse model verhaal weer dan?
Wat een gedoe. Als iemand er de moeite voor over heeft om hier en daar PS4 consoles te kopen op een legale manier en hij vindt er genoeg stomkoppen voor die er extra voor willen betalen en dan nog eens gelukkig zijn op de koop toe ... wie is dan de dommerik? Diegene die hier de wereldverbeteraar aan het uithangen is of diegene die intussen op een gratis PS4 speelt en naast hem nog enkele honderden euro's heeft liggen?
ITT: mensen die jaloers zijn op ondernemende types zoals Bekside. We hadden allemaal de kans om op tijd 1 of meerdere ps4's te reserveren en hij speelde daar slim op in. Goed gedaan! Daarnaast dwingt hij mensen niet om een ps4 te kopen, dat willen die mensen zelf.
"21 jaar DSL!"
Ben benieuwd of en wanneer mijn status zal veranderen in verzonden.... Gisteravond besteld bij BS en verzending naar een lokaal filiaal waar ik op de reserveringslijst sta...
Status is nog steeds: Zending is ontvangen door PostNL. Toch wel spannend hoor.
Verwijderd
Same here. Het zal vast heel druk zijn. Waardoor het systeem een beetje achter loopt.LaNageoire schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 07:43:
Status is nog steeds: Zending is ontvangen door PostNL. Toch wel spannend hoor.
Verwijderd
Maak je geen zorgen je krijgt hem binnen het tijdsvak dat aangegeven staat op de site van PostNLVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 07:44:
[...]
Same here. Het zal vast heel druk zijn. Waardoor het systeem een beetje achter loopt.
en goedemorgen trouwens allemaal
Verwijderd
Mooi man! Eindelijk nextgen'enpelidee schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 07:50:
vandaag
10:30-12:30
Status zending:
Pakketbezorger is onderweg.
![]()
Mocht je BF4 spelen, voeg me maar toe: Acheron538
Ik weet alleen nog niet welke game ik er bij ga halen.
Verwijderd
Ik heb Killzone en NFS: Rivals gisteravond besteld. AC4 heb ik al op de pc en de rest boeit me niet zo eerlijk gezegdLaNageoire schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:29:
Ik weet alleen nog niet welke game ik er bij ga halen.
Ik twijfel tussen AC en Killzone.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:30:
[...]
Ik heb Killzone en NFS: Rivals gisteravond besteld. AC4 heb ik al op de pc en de rest boeit me niet zo eerlijk gezegd
NFS vind ik wel het type spel wat over een half jaar op PSN+ staat.
[ Voor 10% gewijzigd door LaNageoire op 24-01-2014 08:32 ]
Is de PS4 nou wel of niet voorraad bij BS via de link?
Wil wel bestellen nu maar krijg je m dan morgen binnen?
Wil wel bestellen nu maar krijg je m dan morgen binnen?
Verwijderd
AC is een goede game, maar niet echt Next-gen. Kan hem wel aanbevelen als je een aantal weekjes zoet wil zijn!
Killzone kan ik niets over zeggen, BF4 wel. Tot nu toe nog geen problemen gehad met de bugs die aanwezig zijn. Tevens is het wel tof om nu ook op de console met 64 personen tegelijk te kunnen spelen. Vooral wanneer je in een team werkt komt het spel echt tot z'n recht!
Daarom twijfel ik er ook zo overVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:34:
[...]
AC is een goede game, maar niet echt Next-gen. Kan hem wel aanbevelen als je een aantal weekjes zoet wil zijn!
Staan zo'n 20 man voor de Saturn hier, heb ik iets gemist?
Oke.. Blijkbaar sluit Saturn Zuidplein op 1 februari, weer iets nieuws geleerd.
Oke.. Blijkbaar sluit Saturn Zuidplein op 1 februari, weer iets nieuws geleerd.
[ Voor 41% gewijzigd door Bron op 24-01-2014 09:04 ]
Verwijderd
Denk dat je eerder klaar zult zijn met Killzone dan met AC. Gameplay is voor mij momenteel belangrijker dan eye-candy.LaNageoire schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:35:
[...]
Daarom twijfel ik er ook zo overstom he?
Verwijderd
Misschien niet naar buiten gebracht dat ze een levering hebben gehad?Bron schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:58:
Staan zo'n 20 man voor de Saturn hier, heb ik iets gemist?
Hier hetzelfde, zal zaterdag worden denk ik:-)Veerboot007 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 07:04:
Ben benieuwd of en wanneer mijn status zal veranderen in verzonden.... Gisteravond besteld bij BS en verzending naar een lokaal filiaal waar ik op de reserveringslijst sta...
Verwijderd
wat iemand hier zei werkt die link nog tot 10:00 en dan word die omgewisseld maar pin me daar niet op vast.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:12:
Kan je nu nog steeds bij BS bestellen?
Link werkt nog wel bij mij, morgen in huis dan?
en btw pakketje is onderweg straks eindelijk ps4en
Zaterdag zou prima zijn!steffeh schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:13:
[...]
Hier hetzelfde, zal zaterdag worden denk ik:-)
Verwijderd
weet iemand of je nog steeds Resogun gratis krijgt als ik vandaag ps+ neem zogauw de ps4 binnen is?
Mijn trip naar BS was het waard!
Stond er 1 achter die ik mee kreeg.
Stond er 1 achter die ik mee kreeg.
Ja dat kan. Ik heb voor de zekerheid gisteren al even op de website ze aangeschaft, hoef ik ze alleen nog maar te downloaden als hij zo binnen is.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:15:
weet iemand of je nog steeds Resogun gratis krijgt als ik vandaag ps+ neem zogauw de ps4 binnen is?
Misschien haal ik ze allebei wel en een extra controller, als we toch massaal geld aan het uitgeven zijnVerwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:04:
[...]
Denk dat je eerder klaar zult zijn met Killzone dan met AC. Gameplay is voor mij momenteel belangrijker dan eye-candy.
Verwijderd
AC4 is een ontzettend goede game en je hebt echt veel te doen in de game magoed ik heb hem al en ga niet 2x dezelfde game kopen voor verschillende systemen.LaNageoire schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:17:
[...]
Misschien haal ik ze allebei wel en een extra controller, als we toch massaal geld aan het uitgeven zijn
Verwijderd
Tot 2 Februari dacht ik! Op de site van playstation staat een lijst met welke ps+ games er zijn en weggaan per maand.Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:15:
Upgrade battlefield 4 van ps3 naar ps4 en daarnaast Fifa 14 nog aanschaffen.LaNageoire schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:32:
[...]
Ik twijfel tussen AC en Killzone.
NFS vind ik wel het type spel wat over een half jaar op PSN+ staat.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.