Even wachten tot 00:30 dan kunnen we bellen met paragnost SONIA zij heeft overal zicht op, zeker ook in de levering van MM Eindhoven.Mopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:43:
Zo ja wat weet je over eindhoven
Verwijderd
Ik heb BF4 ook al klaarliggen dus zodra ik mijn PS4 heb ben ik ook van de partijmjkmobI schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:56:
[...]
Me 2. Kunnen mooi een tweakers ps4 forum squad oprichten
Eerlijk dat zou wel echt een stunt zijnBekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:44:
![]()
[...]
Even wachten tot 00:30 dan kunnen we bellen met paragnost SONIA zij heeft overal zicht op, zeker ook in de levering van MM Eindhoven.
Verwijderd
Haha ik denk dat ze het aantal bellers dramatisch zien stijgen door deze uitspraakBekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:44:
![]()
[...]
Even wachten tot 00:30 dan kunnen we bellen met paragnost SONIA zij heeft overal zicht op, zeker ook in de levering van MM Eindhoven.
Verwijderd
Thnx man.Rowwan schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:45:
ps4noob, je hebt geen key nodig
Verwijderd
jaaVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:13:
Weet iemand al of GTA V naar PS4 komt? Zit daar namelijk echt op te wachten
Dat valt wel mee. Veel rumoeriger dan mijn ps3 slimVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:08:
Playstation 4's zijn echt muis stil joh :-)
Echt? Want ik zag laatst wel bij game mania dat je de pc versie kon reserveren dus dan komt er toch ook wel een port daarvoor?
Damn me Marktplaats account is geblocked omdat mensen denken dat ik fake ben WTF ben gewoon eerlijk!

[ Voor 3% gewijzigd door Jay47 op 21-01-2014 23:27 ]
Verwijderd
Stuur marktplaats een eerlijk en net mailtje.Jay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:20:
Damn me Marktplaats account is geblocked omdat mensen denken dat ik faken ben WTF ben gewoon eerlijk!
7(
Net gedaan, waarschijnlijk door een ongeduldig iemand. Krijg teveel mail van kopers!Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:21:
[...]
Stuur marktplaats een eerlijk en net mailtje.
Verwijderd
Gaat wel makkelijk heJay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:26:
[...]
Net gedaan, waarschijnlijk door een ongeduldig iemand. Krijg teveel mail van kopers!
Verwijderd
Waarom, laat gewoon man..Gropah schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:28:
[modbreak]En nu is het genoeg! Ik wil geen enkele link meer zien naar marktplaats en geen enkele zin over het feit dat iemand zijn PS4 verkoopt. Daarvoor hebben we V&A[/]
Er heeft niemand een link gepost laatste 2 uur dacht ik!Gropah schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:28:
[modbreak]En nu is het genoeg! Ik wil geen enkele link meer zien naar marktplaats en geen enkele zin over het feit dat iemand zijn PS4 verkoopt. Daarvoor hebben we V&A[/]
Verwijderd
Nee, echt dikke onzin. Laat gewoon, ik heb geen zin om 10 van zo'n fora te lezen, laat deze lekker voor wat het is....Jay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:32:
[...]
Er heeft niemand een link gepost laatste 2 uur dacht ik!
Is niet bekend/aangekondigd. Als er een pc versie komt is de stap wel kleiner om hem te porten, maar of ze het doen is afwachtenVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:13:
Weet iemand al of GTA V naar PS4 komt? Zit daar namelijk echt op te wachten
Zojuist eindelijk AC:BF uitgespeeld, veste uit de hele serie vind ik 
Heb er zo'n 60 uur inzitten. Als iemand nog een vette SP game zoekt voor de PS4, dit is hem. (Aangezien ik de MP niet ga doen wil ik hem wel ruilen tegen BF4 of Knack, DM me dan maar bij interesse)
Nu heb ik nog liggen:
Killzone, Fifa 14, NFS: Rivals en Cod Ghosts, laatste ook al bijna uitgespeeld. Dan maar met Rivals verder denk ik
Heb er zo'n 60 uur inzitten. Als iemand nog een vette SP game zoekt voor de PS4, dit is hem. (Aangezien ik de MP niet ga doen wil ik hem wel ruilen tegen BF4 of Knack, DM me dan maar bij interesse)
Nu heb ik nog liggen:
Killzone, Fifa 14, NFS: Rivals en Cod Ghosts, laatste ook al bijna uitgespeeld. Dan maar met Rivals verder denk ik
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verwijderd
Dude. Wat zei die net. Niks handelen hier. Ga naar V&A daar voor..Thund3r schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:55:
Zojuist eindelijk AC:BF uitgespeeld, veste uit de hele serie vind ik
Nu heb ik nog liggen:
Verwijderd
Today the big day
ik hoop dat veel winkels een levering krijgen ?
Net op sony.nl gekeken nog geen voorraad te zien
Verwijderd
Ik betwijfel het!Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 06:51:
Today the big dayik hoop dat veel winkels een levering krijgen ?
Ik zit er eigenlijk niet op te wachten. Zo goed vond ik GTA 5 niet, ja goed genoeg waardoor ik mijn ps3 voor 200 euro kon verkopen maar ik heb liever een heel nieuw spel voor de ps4 die veel meer mogelijkheden zal hebben.PBP schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 23:40:
[...]
Is niet bekend/aangekondigd. Als er een pc versie komt is de stap wel kleiner om hem te porten, maar of ze het doen is afwachten
Verwijderd
ja als je een inbelverbinding hebt welVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 07:25:
Allemaal hard op zoek naar een ps4 om met lag te kunnen gamen.
Jongens, vanaf vandaag ben ik voorzien van een PS4. Ik ga zometeen voor 400 euro een nieuwe PS4 ophalen. Uiteraard via Marktplaats
.
Verwijderd
Heb je wel een hele lieve verkoper uitgezocht die dat voor 400 euro doet, ben benieuwd.Mister_Slavko schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 07:33:
Jongens, vanaf vandaag ben ik voorzien van een PS4. Ik ga zometeen voor 400 euro een nieuwe PS4 ophalen. Uiteraard via Marktplaats.
Ik moet de PS4 zometeen ophalen dus we zullen zien.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 07:36:
[...]
Heb je wel een hele lieve verkoper uitgezocht die dat voor 400 euro doet, ben benieuwd.
Verwijderd
Oke! Hoop dat je straks thuis komt en heerlijk kan gaan gamen!Mister_Slavko schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 07:38:
[...]
Ik moet de PS4 zometeen ophalen dus we zullen zien.
Daar ga ik wel vanuit. Straks sluit ik de PS4 aan en is het een DOA...Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 07:39:
mag je hem ook testen ? dan is het wel beter
Verwijderd
Altijd leuk datMister_Slavko schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 07:42:
[...]
Daar ga ik wel vanuit. Straks sluit ik de PS4 aan en is het een DOA...
Persoonlijk geloof ik nog niet dat je op marktplaats een PS4 kan kopen voor de normale prijs. Er zijn er nog genoeg die ruimschoots de nieuwprijs overbieden.
Waarom zou je de moeite nemen om ergens een PS4 te kopen, gaan halen of laten sturen om deze daarna voor hetzelfde op Mp te duwen? Allemaal moeite voor niets als je heel simpel of je PS4 kan annuleren of gewoon niet gaan halen.
Waarom zou je de moeite nemen om ergens een PS4 te kopen, gaan halen of laten sturen om deze daarna voor hetzelfde op Mp te duwen? Allemaal moeite voor niets als je heel simpel of je PS4 kan annuleren of gewoon niet gaan halen.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Wat een scepticisme op de vroege ochtend. Rond 10 uur post ik wel of de deal is doorgegaan.johoo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:06:
Persoonlijk geloof ik nog niet dat je op marktplaats een PS4 kan kopen voor de normale prijs. Er zijn er nog genoeg die ruimschoots de nieuwprijs overbieden.
Binnen paar weekjes zijn we als het goed is is af van dat doorverkopen... en kan vrije verkoop eindelijk is beginnen. PS4 is nog steeds op voorraad op amazon uk(bundel)/it/es dus aanbod begint vraag langzaam te overstijgen hoop ik. Nu moet wehkamp nog is een lading krijgen

.......
[ Voor 97% gewijzigd door Bron op 22-01-2014 08:20 ]
Ja en mycom mag ook zijn best doen.AlphaBlack_NL schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:17:
Binnen paar weekjes zijn we als het goed is is af van dat doorverkopen... en kan vrije verkoop eindelijk is beginnen. PS4 is nog steeds op voorraad op amazon uk(bundel)/it/es dus aanbod begint vraag langzaam te overstijgen hoop ik. Nu moet wehkamp nog is een lading krijgen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Geen zorgen, als die uit leeuwarden niet op word gehaald staat hij snel genoeg te koop in v&a hier.
Geen last van lag. Gisteren met wat Duitsers Call of Duty Ghosts gespeeld. Liep als een zonnetje. Het is wel even wennen, het ziet er anders uit als op de PS3 en de default button layout is anders. Maar dat was ook zo aangepastVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 07:25:
Allemaal hard op zoek naar een ps4 om met lag te kunnen gamen.
Verwijderd
Die is gisteren al opgehaaldBron schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:59:
[...]
Geen zorgen, als die uit leeuwarden niet op word gehaald staat hij snel genoeg te koop in v&a hier.

Verwijderd
Hopen iets te horen van MM!
Game mania krijgt er ook maar stuk of 3 binnen, hebben ze deze week gehad. Heb je daar op 9december besteld, zijn er nog stuk of 10 man voor je, helaas.
Game mania krijgt er ook maar stuk of 3 binnen, hebben ze deze week gehad. Heb je daar op 9december besteld, zijn er nog stuk of 10 man voor je, helaas.
links naar V&A zijn niet gewenst.
[ Voor 79% gewijzigd door Chaoss op 22-01-2014 17:08 ]
Eigenlijk is het niet eens zo heel raar aangezien ze waarschijnlijk niet hadden verwacht dat ze geen concurrentie zouden hebben van Xbox in Europa. Ze hadden daarom waarschijnlijk een lagere afzet verwacht.BekSide schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:51:
[...]
Kijk das mooi.
Ongelooflijk dat die leveringen van Sony zo dramatisch slecht zijn.
Wel vervelend voor hen die al van plan waren een ps4 te kopen zoals ik
Ach ik krijg morgen mijn amazon.fr killzone bundel.rvthul84 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:52:
[...]
Heel apart inderdaad. Maar met bundels hoef je niet meer aan te komen denk ik. Alleen de PS4 zonder spel en 1 controller levert nog wat op
€50,- pak je er altijd op. is nog altijd meer dan 10% in een dag tijd.
Mijn spaarrekening geeft 1,25% in een jaar.....
ik begin steeds meer te denken aan een marketingtruc zelf de schaarste creëren dee Apple ook jaren succesvol .....BekSide schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 09:51:
[...]
Kijk das mooi.
Ongelooflijk dat die leveringen van Sony zo dramatisch slecht zijn.
Verwijderd
Even een vraagje tussendoor.
Ik wil een 42 inch tv kopen voor mijn ps4.
Nu las ik hier iets over 21 discount bij mediamarkt eind januari?
klopt dit?
Groettteeen
klopt dit?
Groettteeen
Oh je bedoelt de zogenaamde "btw actie"?Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:01:
Even een vraagje tussendoor.
klopt dit?
Groettteeen
21% van adviesprijs, dus lijkt me sterk dat je goedkoop uit gaat zijn.
Verwijderd
Ooh, dan kijk ik even verder.Bron schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:02:
[...]
Oh je bedoelt de zogenaamde "btw actie"?
21% van adviesprijs, dus lijkt me sterk dat je goedkoop uit gaat zijn.
Jullie nog ideeën voor een goede tv van 42 inch om te gamen?
iig bedankt voor je snelle reactie!
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 10:05 ]
Spannend! Gaat het hem vandaag worden?
Eerst een tentamen maken vandaag en dan gaan we eens even kijken wat de lokale MM te bieden heeft.
Eerst een tentamen maken vandaag en dan gaan we eens even kijken wat de lokale MM te bieden heeft.
Hoelaat kwam bij de rest de ps4 binnen bij mm anders rij ik er nu wel langs
Verwijderd
Pff jij ook al tentamen? Die toetsen kost me allemaal tijd om minder die PS4 te kunnen vindenLaNageoire schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:08:
Ik ben er bang voor, nog niks gehoordLaNageoire schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:08:
maar we zullen zien
Verwijderd
Maar opzich ook beter dat je net als ik nog geen PS4 hebt, anders kon ik 15 studiepunten op mijn buik schrijven..Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:09:
[...]
Pff jij ook al tentamen? Die toetsen kost me allemaal tijd om minder die PS4 te kunnen vinden
Ja maar jij bent toch geen mod?NotSoSteady schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:11:
[...]
Er is door een MODje al gevraagd om over de verkoop van de PS4 op te houden, echter blijft LwDx gewoon doorgaan.
Dan stuur je een modje een pm maar reageer er gewoon niet op in het topic. Die reacties vervuilen het topic ja, die 10+ reacties daarop nog meer...
Het is jammer dat Amazon Italie en Spanje beide niet naar Nederland verzenden.
Beide op voorraad, misschien alsnog interessant voor mensen die een adress buiten Nederland hebben.
Beide op voorraad, misschien alsnog interessant voor mensen die een adress buiten Nederland hebben.
Verwijderd
Zou inderdaad leuk zijn als de info toch even gedeeld wordt :-)
Kan mij niets schelen als je ps4s op koopt om door te verkopen, maar laten we elkaar wel helpen en de kans gunnen er een te bestellen :-)
Kan mij niets schelen als je ps4s op koopt om door te verkopen, maar laten we elkaar wel helpen en de kans gunnen er een te bestellen :-)
die kans word blijkbaar niet gegundVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:27:
Zou inderdaad leuk zijn als de info toch even gedeeld wordt :-)
Verwijderd
Intertoys had weer even bestel knop... dat linkje bedoelde ik, maar zordra ik bij bestel ben zegt die realtime voorraad klopt niet...
Misschien maarweer de "Hack" uitproberen... al is dat vast weer 400 euro riskeren wat 10 werkdagen ingeënt word zal worden door intertoys, fuck dat maar
Misschien maarweer de "Hack" uitproberen... al is dat vast weer 400 euro riskeren wat 10 werkdagen ingeënt word zal worden door intertoys, fuck dat maar
Ik word wel een beetje moe van marktplaats. Heb je een geldige koopovereenkomst (ik accepteer je bod). En dn last minute, ja iemand heeft 2 euro cent meer geboden. (ja jammer dan, aanbod en aanvaarding is al geweest...). Als ik geld genoeg had had ik ze allemaal voor de rechter gesleept om naleving van de overeenkomst af te dwingen 
Zucht.
Zucht.
Gaat niet meer lukken denk ik.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:28:
Intertoys had weer even bestel knop... dat linkje bedoelde ik, maar zordra ik bij bestel ben zegt die realtime voorraad klopt niet...
Heb net gebeld zoals in de mail beschreven stond. Rekeningnummer doorgeven, idd 10 werkdagen...... dat zijn 2 weken. lekker zeg.
Verwijderd
Bedankt voor het delen :-)Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:28:
Klopt, maar het werkt niet, en gaat ook niet meer werken op deze manier. Trust me.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:28:
Denk dat je beter de andere webshops nu in de gaten kunt houden
Net even contact opgenomen met MM Arnhem. Ze hebben nog geen levering binnen. Er is nog een kleine kans dat er deze week nog een levering komt maar hierover werd mij verteld dat er "een groot vraagteken" boven staat.
Het is ook voor de MM nog helemaal onduidelijk, er is ook een grote kans dat ze pas in februari geleverd krijgen.
Het is ook voor de MM nog helemaal onduidelijk, er is ook een grote kans dat ze pas in februari geleverd krijgen.
Killzone and Knack bundels zijn beide nog te bestellen op amazon.co.uk.
1 dag shipping en je hebt hem morgen in huis.
Verwijderd
Sony.nl en toysXL komen wel online met voorraad...Bron schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:36:
[...]
Het gaat al dagen zo.
Wat is het nut van zeggen dat een linkje online is, om dan express niets door te geven, 20 minuten te wachten en dan vertellen dat het niet werkt.
Ook al werkte het wel, dan was de kans al weer voorbij.
Plus geloof ik er eigenlijk niets van aangezien intertoys 1 van de sites is die constant refreshed word hier.
En het hele gebeuren van "IT, sony, ToysXL krijgen leveringen!" was ook al niet waar.
Ik ben hier weg, succes met het vinden van jullie playstations. Maar let wel op, veel mensen zijn hier alleen voor zichzelf ook al doen ze zich voor als je beste vriend
Dit kan wel even duren maar deze week zeker nog wel
Bron, onderbouwing?Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:44:
[...]
Sony.nl en toysXL komen wel online met voorraad...
Dit kan wel even duren maar deze week zeker nog wel
Ik zeg toch ook niet dat het oneerlijk is? Ik zeg dat het egoïstisch is.
Waar blijft je bron, onderbouwing?
Hoe zit dat met leveringen van amazon.co.uk m.b.t. voeding en stekker van het apparaat? Is dat UK-plug of gewoon wat ook in NL werkt?skdevil schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:37:
Killzone and Knack bundels zijn beide nog te bestellen op amazon.co.uk.
This is a Rapture reminder..
Verwijderd
vandaag 22 jan, van werken komt weer geen drol want zit me mail te refreshen op hoop van een mail van MM, ik heb nog steeds hoop op vandaag
Verwijderd
UK, moet je ergens omvormer zien te kopen. ANWB kan optie zijnSssquirrel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:51:
[...]
Hoe zit dat met leveringen van amazon.co.uk m.b.t. voeding en stekker van het apparaat? Is dat UK-plug of gewoon wat ook in NL werkt?
Nee, PS4 is 110/220v zover ik kan zien, omvormer is niet nodig.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:52:
[...]
UK, moet je ergens omvormer zien te kopen. ANWB kan optie zijn
Verwijderd
zo omvormer zijn heel makkelijk te kopen bij MM bijvoorbeeld, ik had er eentje nodig voor een ouya, kosten echt 5 eurie ofzoVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:52:
[...]
Verwijderd
is niet het voltage wat vaak het probleem is maar het feit dat de stekkers niet passenskdevil schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:52:
[...]
Nee, PS4 is 110/220v zover ik kan zien, omvormer is niet nodig.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 10:55 ]
+1NotSoSteady schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:47:
[...]
Het gaat er niemand om of hij wat wil bestellen, van mijn part laat hij een hele vrachtwagen met PS4's komen. Waar ik erg moe van aan het worden ben is het popiejopie gedrag van deze gebruiker, met nutteloze informatie als "linkje is online", "er komt nog voorraad", "ik heb mijn PS4 verkocht". Als je niks bijzonders hebt te delen, doe dan gewoon normaal mee aan discussies/gesprekken en laat die irritante, nietszeggende en nutteloze oneliners achterwege.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Precies, kosten geen drol. Daar hoef je het in ieder geval niet voor te latenVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:53:
[...]
zo omvormer zijn heel makkelijk te kopen bij MM bijvoorbeeld, ik had er eentje nodig voor een ouya, kosten echt 5 eurie ofzo
Misschien een domme suggestie, maar kan je niet gewoon de stroomkabel van je/een PS3 in je UK PS4 stoppen?Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 10:52:
[...]
PS3 heeft een andere kabel toch?HansAnders07 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:00:
[...]
Misschien een domme suggestie, maar kan je niet gewoon de stroomkabel van je/een PS3 in je UK PS4 stoppen?
Als de PS3 gewoon een standaard aansluiting heeft (zo'n 2 poter) dan wel.HansAnders07 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:00:
[...]
Misschien een domme suggestie, maar kan je niet gewoon de stroomkabel van je/een PS3 in je UK PS4 stoppen?
Geen idee heb een PS3 en PS4 naast elkaar staan thuis maar heb er niet op gelet eigenlijk.
Zit nu op m'n stage dus het was ook maar een suggestie hoor
Verwijderd
Weet niet meer hoe die eruit zag bij de oude fat ps3 maar degene die ik nu heb staan (super slim) die heeft iig dezelfde aansluiting zoals ik op fotos zie van de achterkant van PS4
PS3 heeft een C13 en PS4 een C7 kabelHansAnders07 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:04:
[...]
Geen idee heb een PS3 en PS4 naast elkaar staan thuis maar heb er niet op gelet eigenlijk.
Zit nu op m'n stage dus het was ook maar een suggestie hoor
Misschien hebben de slim versies wel een C7 maar dat weet ik niet heb zelf een Fat PS3
Ahh ff gekeken de slim versies hebben idd een C7 kabel dus die kun je dan gebruiken voor je PS4 mist je een Fat PS3 hebt
[ Voor 24% gewijzigd door Jay47 op 22-01-2014 11:07 ]
Verwijderd
Maar dus een PS4 van amazon.co.uk kan 0,0 kwaad en het enige wat je hoeft te doen is of een omstekker te kopen of een C7 kabel te kopen?
Verwijderd
Helemaal correct!Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:09:
Maar dus een PS4 van amazon.co.uk kan 0,0 kwaad en het enige wat je hoeft te doen is of een omstekker te kopen of een C7 kabel te kopen?
Yep simpel as thatVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:09:
Verwijderd
Okee dan wacht ik vandaag nog af voor de Nederlandse webshops en anders bestel ik em morgen ochtend wel via .co.uk dan hoor ik em voor het weekend nog te hebben
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.