http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Verwijderd
alleen de oude PS3 heeft een C13 kabel. de slim en supersilm varianten hebben wel een C7Jay47 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:04:
[...]
PS3 heeft een C13 en PS4 een C7 kabel
Misschien hebben de slim versies wel een C7 maar dat weet ik niet heb zelf een Fat PS3
Ahh ff gekeken de slim versies hebben idd een C7 kabel dus die kun je dan gebruiken voor je PS4 mist je een Fat PS3 hebt
*bewerkt* niet goed gelezen je had het antwoord al gegeven
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 11:13 ]
Lees je wel goedVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:12:
[...]
alleen de oude PS3 heeft een C13 kabel. de slim en supersilm varianten hebben wel een C7

Verwijderd
ja haha, zat net me post bij te werken. ben in me refresh "hoop dat MM wat stuurt roes" daar wordt je wat suf van
Verwijderd
Sony heeft over de 4e levering gewoon gezegd dat deze uiterlijk 22 januari kwam, vervolgens hebben alle winkels dit doorgegeven. Bij Bol stond er bijvoorbeeld ook dat de vierde levering 22 januari zou komen, maar overal was de levering al een week eerder. Nu is de volgende levering in februari, dus met een beetje mazzel dat die ook eerder is komt hij misschien volgende week. Deze week hoef je echt niets te verwachten.Mopsel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:12:
Ps4 gaat echt vandaag niet meer komen alle winkels praten over februari wat de reden is is geweest om te zeggen 22 januari zeker is een raadsel
Verwijderd
Gister gebeld, hebben wel binnengekregen deze week, maar een stuk of 3...Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:15:
Hoe zit het eigenlijk met Gamemania? Er werd gezegd 15 januari maar er is nog steeds niks geweest bij hun..
Verwijderd
Pff, dat gaat ook niet hard.. Ik heb echt bij twee verkeerde winkels gepreorderd, namelijk Bart Smit en Gamemania. Dat wordt dus wachten op een Mediamarkt of Sony.nl of anders wachten tot maart/ eind februariVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:16:
[...]
Gister gebeld, hebben wel binnengekregen deze week, maar een stuk of 3...
Verwijderd
Prijs garantie: Bestel dit product nu en als de prijs voor de release datum gereduceerd wordt, betaald u ook de reduceerde prijs! *Voorwaarden zijn van toepassing.Jay47 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:17:
http://www.zavvi.nl/ps4-h...aystation-4/10765997.html
€436,19 31 jan release!
staat er nu echt gereduceerde prijs haha of ben ik weer suf aan lezen
Verwijderd
Klopt, ik wacht op mediamarkt vandaag, vanmiddag even langs. Misschien dat ze me dan wat meer kunnen vertellenVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:18:
[...]
Pff, dat gaat ook niet hard.. Ik heb echt bij twee verkeerde winkels gepreorderd, namelijk Bart Smit en Gamemania. Dat wordt dus wachten op een Mediamarkt of Sony.nl of anders wachten tot maart/ eind februari
Wat je moet weten is dat Zavi een brits bedrijf is die pakken gewoon de britse prijs en doen dan de conversie naar euro's voila.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:20:
[...]
Prijs garantie: Bestel dit product nu en als de prijs voor de release datum gereduceerd wordt, betaald u ook de reduceerde prijs! *Voorwaarden zijn van toepassing.
Verwijderd
oh ok verklaard een hoop, thxAdlermann schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:20:
[...]
Wat je moet weten is dat Zavi een brits bedrijf is die pakken gewoon de britse prijs en doen dan de conversie naar euro's voila.
Verwijderd
In welke plaats/stad kijk je dan?Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:20:
[...]
Klopt, ik wacht op mediamarkt vandaag, vanmiddag even langs. Misschien dat ze me dan wat meer kunnen vertellen
Verwijderd
Klopt als de prijs zakt voor 31 jan en je al betaald hebt dan krijg je het verschil terug, maar reken er niet op haha. PS4 prijs blijft zo. Ik heb het een keer gehad bij een spel, de prijs zakte 2 dagen voor release en ik kreeg het verschil terug 2 euri hahahVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:20:
[...]
Prijs garantie: Bestel dit product nu en als de prijs voor de release datum gereduceerd wordt, betaald u ook de reduceerde prijs! *Voorwaarden zijn van toepassing.
Zavvi zit op Guernsey en doet normaal zaken in Ponden, dat klopt. Doordat ze op Guernsey zitten is de levering wel wat traag en ze staan op zijn zachtst gezegd niet heel goed bekend om de kwaliteit van inpakken/behandeling van hun zendingen:Adlermann schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:20:
[...]
Wat je moet weten is dat Zavi een brits bedrijf is die pakken gewoon de britse prijs en doen dan de conversie naar euro's voila.

Helemaal correct. Ik doe er ook geen zaken meer mee. Amazon.co.uk is sneller, beter en vaak ook wel vergelijkbaar met de prijs.De Rikster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:38:
[...]
Zavvi zit op Guernsey en doet normaal zaken in Ponden, dat klopt. Doordat ze op Guernsey zitten is de levering wel wat traag en ze staan op zijn zachtst gezegd niet heel goed bekend om de kwaliteit van inpakken/behandeling van hun zendingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is een smak geld idd die 21%. Misschien is plasmavisie.nl ook iets voor je als je nieuwe tv zoekt... Mijn nieuwe tv was bij mediamarkt 1899 euro en bij plasmavisie 1450Mopsel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:30:
Ik heb gister contact gehad met mm eindhoven had een tv van 1000 euro gekocht nu is er 29ste de btw actie en ik krijg mijn verschil terug mits je binnen de 14 dagen valt
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Ja het scheelde bij mij 40 met online bestellen nu krijg ik 174 euro terug dus dat is superjurgenb1990 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:45:
[...]
Dat is een smak geld idd die 21%. Misschien is plasmavisie.nl ook iets voor je als je nieuwe tv zoekt... Mijn nieuwe tv was bij mediamarkt 1899 euro en bij plasmavisie 1450
Ik heb zeker al 30x wat gekocht bij Zavvi nooit issues gehad met mijn verpakking, komen altijd netjes aan. Alleen soms duurt het een week voordat je het hebt.De Rikster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:38:
[...]
Zavvi zit op Guernsey en doet normaal zaken in Ponden, dat klopt. Doordat ze op Guernsey zitten is de levering wel wat traag en ze staan op zijn zachtst gezegd niet heel goed bekend om de kwaliteit van inpakken/behandeling van hun zendingen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heb mezelf toch maar op een reserveringslijst laten zetten bij de plaatselijke intertoys (had ik natuurlijk veel eerder moeten doen..). nu sta ik 9de. En wacht nog steeds op wehkamp (9 dec), echt dramatisch.
ik start fifa 13 wel nog een keer op, hopelijk kan ik fifa 14 nog afstoffen zodra ik eindelijk een ps4 heb
[ Voor 18% gewijzigd door Guids op 22-01-2014 12:12 ]
Verwijderd
Van gamemania wacht ik ookal van 9 december, helaas. Mediamarkt van ongeveer 10 januariGuids schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:10:
sony.nl wil echt niet vlotten.
heb mezelf toch maar op een reserveringslijst laten zetten bij de plaatselijke intertoys (had ik natuurlijk veel eerder moeten doen..). nu sta ik 9de. En wacht nog steeds op wehkamp (9 dec), echt dramatisch
Verwijderd
http://www.amazon.co.uk/S...89973&sr=8-1&keywords=ps4
430 pond.... dat is €130,- meer dan de normale prijs!
NOG MAAR 12 BESCHIKBAAR ORDER SNEL!!
Misschien kijk ik er wel weer langs..... dat het weer een andere aanbieder is ofzo maar dit is wel fors:P
[ Voor 16% gewijzigd door BekSide op 22-01-2014 12:28 ]
paar uur geleden hadden ze er nog 1 ??BekSide schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:27:
Is amazon nu zelf de prijs omhoog aan het schroeven of wat?
Misschien kijk ik er wel weer langs..... dat het weer een andere aanbieder is ofzo maar dit is wel fors:P

ps. de bundles zijn daar goedkopere dan een losse ps4

[ Voor 5% gewijzigd door newko op 22-01-2014 12:30 ]
Dat zijn andere bedrijven waar amazon de shipping en handling voor doet, niet amazon zelf.BekSide schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:27:
Is amazon nu zelf de prijs omhoog aan het schroeven of wat?
juist, haha alles bestellen, na 14 dagen als hij volop op voorraad is allemaal terugsturen hihihihih dat zou stout zijn zeg.skdevil schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:31:
[...]
Dat zijn andere bedrijven waar amazon de shipping en handling voor doet, niet amazon zelf.
Wehkamp levert random uit, ik heb 1 dec besteld, en mensen die het later hebben besteld hebben het alLiteiten schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:32:
Wat vreemd dat Wehkamp nog niet heeft geleverd bij heel veel mensen. Ik heb op 16 december mijn bestelling geplaatst en mijn Playstation 4 is gister aangekomen.

Ik 30 november , ook niet.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:34:
Ik heb op 2 december bij Wehkamp besteld! nog niks mogen ontvangen helaas
Verwijderd
Voor mii ziet het er naar uit dat ik helemaal niks meer krijg want ik had een bundel besteld.
Ben zo moe aan het worden ze kunnen niet eens normaal mijn vraag beantwoorden, ik heb 2 orders lopen en ik stel 3 keer een vraag over order 2 en keer op keer geven ze antwoord over order 1.
Terwijl ik duidelijk 3 keer mijn ordernummer ernij heb gezet en vraag over gesteld.
Ben altijd netjes geweest maar nu hebben ze een pissig mailtje van me.
Ik dacht dat Mycom incompetent was maar wehkamp spant de kroon

[ Voor 8% gewijzigd door Jay47 op 22-01-2014 12:47 ]
Kijk even op https://www.facebook.com/ps4bundle Daar zijn meerdere mensen bezig met Mycom en Dixons om toch een betere aanbieding te krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:38:
Ik heb 11 November besteld bij MyCom.
Voor mii ziet het er naar uit dat ik helemaal niks meer krijg want ik had een bundel besteld.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Fijn is dat hoor!zwasie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:50:
Zonet in de mediamarkt keyserlei in Antwerpen(Belgie) een PS4 gekocht. Waren er blijkbaar zo'n 40-tal binnengekomen vandaag, stonden er nu nog zo'n 15-tal.
Veel plezier ervan. was je hier gewoon op goed geluk naartoe gereden of kom je uit de buurt?
Denk dat zij ook moe worden van vele ongeduldige mannetjes die steeds blijven mailen wanneer hun PS4 bezorgd gaat worden ;-) Ze weten het zelf ook gewoon niet dus sturen ze maar een standaard antwoord, anders blijven ze bezig.Jay47 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:45:
Ik heb Wehkamp al 3 keer de zelfde vraag gesteld en keer op keer komen ze met een standaard antwoord.
Ben zo moe aan het worden ze kunnen niet eens normaal mijn vraag beantwoorden, ik heb 2 orders lopen en ik stel 3 keer een vraag over order 2 en keer op keer geven ze antwoord over order 1.
Terwijl ik duidelijk 3 keer mijn ordernummer ernij heb gezet en vraag over gesteld.
Ben altijd netjes geweest maar nu hebben ze een pissig mailtje van me.
Ik dacht dat Mycom incompetent was maar wehkamp spant de kroon![]()
Wel erg slecht trouwens dat blijkbaar niet op volgorde van bestellingsmoment wordt uitgeleverd! (heb er zelf ook een bestelling staan van begin december).
Ze zetten je elke keer dat je belt 10 plekken lagerjap85 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:54:
[...]
Denk dat zij ook moe worden van vele ongeduldige mannetjes die steeds blijven mailen wanneer hun PS4 bezorgd gaat worden ;-) Ze weten het zelf ook gewoon niet dus sturen ze maar een standaard antwoord, anders blijven ze bezig.
Wel erg slecht trouwens dat blijkbaar niet op volgorde van bestellingsmoment wordt uitgeleverd! (heb er zelf ook een bestelling staan van begin december).
Heb een pre-order staan bij game mania en de lokale mediamarkt.BekSide schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:51:
[...]
Fijn is dat hoor!
Veel plezier ervan. was je hier gewoon op goed geluk naartoe gereden of kom je uit de buurt?
Maar ik werk in Antwerpen en wou deze middag een luchtje scheppen en daarmee in de mediamarkt verzeild geraakt en ineens zag ik daar PS4's staan. Dus snel gaan vragen of deze wel bestemd waren voor vrije verkoop en aangezien het antwoord positief was, snel eentje meegenomen.
Puur geluk dus
Kun jij zeggen wanneer ze de levering hebben gekregen mss vandaag of gister ?zwasie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:59:
[...]
Heb een pre-order staan bij game mania en de lokale mediamarkt.
Maar ik werk in Antwerpen en wou deze middag een luchtje scheppen en daarmee in de mediamarkt verzeild geraakt en ineens zag ik daar PS4's staan. Dus snel gaan vragen of deze wel bestemd waren voor vrije verkoop en aangezien het antwoord positief was, snel eentje meegenomen.
Puur geluk dus
Verwijderd
Ik volg deze pagina al sinds het begin!Hugo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:47:
[...]
Kijk even op https://www.facebook.com/ps4bundle Daar zijn meerdere mensen bezig met Mycom en Dixons om toch een betere aanbieding te krijgen.
Ben blij dat iemand het initiatief heeft genomen dit te doen!
Prima pagina met goede informatie.
Ik heb de pagina zelf ook meerdere malen gepromoot .
Ook op psx-sense een forum begonnen.
Ook op dat forum staat zeer nutige informatie.
Ik raad je aan daar ook eens te kijken.
Ik gok vandaag, aangezien de medewerker vertelde enkel dat er 40waren binnengekomen en er vandaag 24verkocht waren. En aangezien er nog 16stondenMopsel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:01:
[...]
Kun jij zeggen wanneer ze de levering hebben gekregen mss vandaag of gister ?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 13:24 ]
Verwijderd
Laten we hopen! Fingerscrossed!Mopsel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:24:
Blijf hopen maar denk het ook niet maar mm zij wel tegen me de vorige keer dat ze eerst alles deden sorteren wat ze binnen kregen en rond etenstijd gingen bellen
Idd blijven hopen moet wel vanavond werken maar eenmaal aanbetaald houden ze hem zoiezo achter
Verwijderd
Ze beginnen in ieder geval is consistent te worden in hun antwoordenVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:18:
tweet van Rdam MM staat in dat ze nog niets weten over een levering dus vandaag lijkt me helaas weer vrij weinig kans
Verwijderd
Zal zo even checken bij mediamarkt leeuwarden of het deze keer wel kale betreft inplaats van knack bundels
www.amazon.co.uk/Sony-Pla...hadow-Fall/dp/B00D781RPY/
Prijs is ook goed: 470 euro omgerekend. Je moet wel zorgen voor een stroomkabel.
en een creditcardymmv schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:33:
Amazon UK heeft op dit moment volop Killzone-bundles op voorraad:
Prijs is ook goed: 470 euro omgerekend. Je moet wel zorgen voor een stroomkabel.

Daar hebben ze een pre-paid creditcard (neteller) voor uitgevonden!
In de MM Antwerpen waar ik mijne zonet heb gehaald waren het allemaal kale PS4'sVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:32:
Dus MM toch wel een levering vandaag?
Zal zo even checken bij mediamarkt leeuwarden of het deze keer wel kale betreft inplaats van knack bundels
Verwijderd
Als we straks onze ps4 allemaal hebben zullen waarschijnlijk ook weer een paar nieuwe vette titels zijn uitgebracht. Wat doen met onze games die in het stof liggen?
Nee zodra er iets binnenkomt van 1 mm hoor je Zoiezo hier gelijkVulcanRaven schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:37:
Heeft iemand al wat gehoord van MM Heerlen toevallig? Kan momenteel tot 18:00 niet bellen
Verwijderd
Daar staat mijn preorder....Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:44:
Zojuist MM Lijnbaan Rotterdam gebeld. Zij weten nog van niks
zie het steeds somberder in
Ze zeggen allemaal dag ze van niks weten wie weet hebben ze al een lading binnen maar willen ze de pre-order eerst uitwerkenVerwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:45:
[...]
Daar staat mijn preorder....![]()
zie het steeds somberder in
Verwijderd
Balen zeg! Ik bel ze ook al om de dag ongeveer en het antwoord is altijd hetzelfde. Nee nog niks binnen en we weten niet wanneer wel.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:46:
MM Almere geeft aan ook nog niks te hebben ontvangen.
Het lijkt erop alsof heel Nederland al anderhalve week geen PS4's heeft gekregen.

Waarschijnlijk omdat daar de xbox one al makkelijk te verkrijgen is en hier niet.Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:47:
Londen heeft vandaag een levering gehad. Nu wij nog!
Verwijderd
Ja NL is alles behalve een prioriteit voor sony nuskdevil schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:52:
[...]
Waarschijnlijk omdat daar de xbox one al makkelijk te verkrijgen is en hier niet.
Je kunt het ook zo zien dat ze hier veel heen willen sturen zodat ze de xbox voor zijn en iedereen een ps4 wil?Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:53:
[...]
Ja NL is alles behalve een prioriteit voor sony nu
maar de kans is klein dat Sony het op die manier bekijkt.Mopsel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:56:
[...]
Je kunt het ook zo zien dat ze hier veel heen willen sturen zodat ze de xbox voor zijn en iedereen een ps4 wil?
Tijd voor Nederland

Verwijderd
Ze hebben zoveel tijd nog voordat de xbox hier launched, dus er valt nu op het moment in andere landen meer slag te slaan dan in NLMopsel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:56:
[...]
Je kunt het ook zo zien dat ze hier veel heen willen sturen zodat ze de xbox voor zijn en iedereen een ps4 wil?
Ja klopt ook wel wat is dan de reden dan belgie geleverd krijgt?Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:00:
[...]
Ze hebben zoveel tijd nog voordat de xbox hier launched, dus er valt nu op het moment in andere landen meer slag te slaan dan in NL
Ja haha wat is dan het verschil met hierProzaq schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:03:
De reden is dat daar mensen wonen die een ps willen kopen
Dat de mensen hier vooral een ps4 willen om door te verkopen in plaats van voor zichzelf.
Verwijderd
Er is nog niks bekend over nieuwe leveringen #PS4 Zodra er voorraad is, melden wij het op Twitter. Reserveren kan nog steeds in de winkel.
Aldus Media Markt lwd op twitter
Verwijderd
Je moet dan maar voor de gein op hun marktplaats kijken zul je zien dat het net zo erg isDe Rikster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:05:
[...]
Dat de mensen hier vooral een ps4 willen om door te verkopen in plaats van voor zichzelf.
Verwijderd
Ik heb nooit gezegd dat dat de reden is, ik zeg alleen dat NL waarschijnlijk niet in het prioiteiten boekje staat.Mopsel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:01:
[...]
Ja klopt ook wel wat is dan de reden dan belgie geleverd krijgt?
Het is 490 euro met gratis verzending. Ik heb 'm een uur geleden besteld.. Ik wilde 't eigenlijk gisteravond al doen maar m'n vriendin d'r CC was nog niet geactiveerd.ymmv schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:33:
Amazon UK heeft op dit moment volop Killzone-bundles op voorraad:
Nu zegt Technieuws 22 januari. Ik zeg geeft die mensen even de tijd om de boot te lossen en dan gaan we er de komende dagen is goed voor zitten
Verwijderd
Expected delivery:
12 February - 13 February
Dus zal via sony.nl dan wel later zijn dan half februari.

Ik kwam ook omgerekend op 470 euro, weet je zeker dat je geen extra verzendkosten hebt betaald? Of voor een snelle levering?SKdragon schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:11:
[...]
Het is 490 euro met gratis verzending. Ik heb 'm een uur geleden besteld.. Ik wilde 't eigenlijk gisteravond al doen maar m'n vriendin d'r CC was nog niet geactiveerd.
PSN | Antiekepoepdoos
Net als me PX4, AC4 en BF4
[ Voor 10% gewijzigd door Buddha_ op 22-01-2014 14:22 ]
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
486,19 op mijn cc statement zie ik staan.JVvG schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:17:
[...]
Ik kwam ook omgerekend op 470 euro, weet je zeker dat je geen extra verzendkosten hebt betaald? Of voor een snelle levering?
Sony wil geen klanten teleurstellen, door mondjesmaat ps4's te sturen geven ze de indruk dat je van enig belang bent terwijl andere delen van de wereld wel fatsoenlijk worden bevoorraadt.Mopsel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:01:
[...]
Ja klopt ook wel wat is dan de reden dan belgie geleverd krijgt?
Verwijderd
Spellen er ook bij besteld via amazon.co.uk of? Zit te twijfelen om dat ook te doen, maar leek mij dat via daar duurder was dan gewoon hier naar de winkel te gaanBuddha_ schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:21:
€ 490,- per UPS 1 dag levering. Ikzelf ontvang hem morgen, vanochtend besteld.
Net als me PX4, AC4 en BF4(zit niet in de prijs
)
Dit topic is gesloten.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.