[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 60 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.229 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:09:
Maar dus een PS4 van amazon.co.uk kan 0,0 kwaad en het enige wat je hoeft te doen is of een omstekker te kopen of een C7 kabel te kopen? :?
4,50 euro voor omvormer bij de gamma volgens mij

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay47 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:04:
[...]

PS3 heeft een C13 en PS4 een C7 kabel ;)
Misschien hebben de slim versies wel een C7 maar dat weet ik niet heb zelf een Fat PS3
Ahh ff gekeken de slim versies hebben idd een C7 kabel dus die kun je dan gebruiken voor je PS4 mist je een Fat PS3 hebt :)
alleen de oude PS3 heeft een C13 kabel. de slim en supersilm varianten hebben wel een C7

*bewerkt* niet goed gelezen je had het antwoord al gegeven ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-02-2022
Ps4 gaat echt vandaag niet meer komen alle winkels praten over februari wat de reden is is geweest om te zeggen 22 januari zeker is een raadsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06:54
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:12:
[...]

alleen de oude PS3 heeft een C13 kabel. de slim en supersilm varianten hebben wel een C7
Lees je wel goed 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja haha, zat net me post bij te werken. ben in me refresh "hoop dat MM wat stuurt roes" daar wordt je wat suf van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met Gamemania? Er werd gezegd 15 januari maar er is nog steeds niks geweest bij hun..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
  • Laatst online: 10-08 12:12
Mopsel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:12:
Ps4 gaat echt vandaag niet meer komen alle winkels praten over februari wat de reden is is geweest om te zeggen 22 januari zeker is een raadsel
Sony heeft over de 4e levering gewoon gezegd dat deze uiterlijk 22 januari kwam, vervolgens hebben alle winkels dit doorgegeven. Bij Bol stond er bijvoorbeeld ook dat de vierde levering 22 januari zou komen, maar overal was de levering al een week eerder. Nu is de volgende levering in februari, dus met een beetje mazzel dat die ook eerder is komt hij misschien volgende week. Deze week hoef je echt niets te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:17
Amazon.co.uk 24 pond voor 1day vind ik wel aan de ruime kant zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:15:
Hoe zit het eigenlijk met Gamemania? Er werd gezegd 15 januari maar er is nog steeds niks geweest bij hun..
Gister gebeld, hebben wel binnengekregen deze week, maar een stuk of 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:16:
[...]

Gister gebeld, hebben wel binnengekregen deze week, maar een stuk of 3...
Pff, dat gaat ook niet hard.. Ik heb echt bij twee verkeerde winkels gepreorderd, namelijk Bart Smit en Gamemania. Dat wordt dus wachten op een Mediamarkt of Sony.nl of anders wachten tot maart/ eind februari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijs garantie: Bestel dit product nu en als de prijs voor de release datum gereduceerd wordt, betaald u ook de reduceerde prijs! *Voorwaarden zijn van toepassing.

staat er nu echt gereduceerde prijs haha of ben ik weer suf aan lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:18:
[...]

Pff, dat gaat ook niet hard.. Ik heb echt bij twee verkeerde winkels gepreorderd, namelijk Bart Smit en Gamemania. Dat wordt dus wachten op een Mediamarkt of Sony.nl of anders wachten tot maart/ eind februari
Klopt, ik wacht op mediamarkt vandaag, vanmiddag even langs. Misschien dat ze me dan wat meer kunnen vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Prijs garantie: Bestel dit product nu en als de prijs voor de release datum gereduceerd wordt, betaald u ook de reduceerde prijs! *Voorwaarden zijn van toepassing.

Wat je moet weten is dat Zavi een brits bedrijf is die pakken gewoon de britse prijs en doen dan de conversie naar euro's voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Net nog even mediamarkt gebeld ze vroeg onder welke naam ik gereserveerd had even kreeg ik hoop dat ze ze net hadden binnen gekregen toen ze eenmaal weer aan de tel kwam vertelde ze me in februari pas weer re krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Wat je moet weten is dat Zavi een brits bedrijf is die pakken gewoon de britse prijs en doen dan de conversie naar euro's voila.
oh ok verklaard een hoop, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
Wacht ik mooi tot februari bij de MM Leeuwarden,heb geduld zat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Klopt, ik wacht op mediamarkt vandaag, vanmiddag even langs. Misschien dat ze me dan wat meer kunnen vertellen :)
In welke plaats/stad kijk je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:23:
[...]

In welke plaats/stad kijk je dan?
Heerlen, zuid limburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net maar een aanbetaling gedaan bij MM Beijerlandselaan, sta momenteel 26e en medewerker daar had voor vandaag nog niks gehoord van een levering. Ik ga er dus niet vanuit dat er vandaag wat gaat komen. Heb het ff gehad met linkjes refreshen etc. dus ik ga maar lekker mijn pre-order afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
[...]

Klopt als de prijs zakt voor 31 jan en je al betaald hebt dan krijg je het verschil terug, maar reken er niet op haha. PS4 prijs blijft zo. Ik heb het een keer gehad bij een spel, de prijs zakte 2 dagen voor release en ik kreeg het verschil terug 2 euri hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Ik heb gister contact gehad met mm eindhoven had een tv van 1000 euro gekocht nu is er 29ste de btw actie en ik krijg mijn verschil terug mits je binnen de 14 dagen valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Adlermann schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Zavvi zit op Guernsey en doet normaal zaken in Ponden, dat klopt. Doordat ze op Guernsey zitten is de levering wel wat traag en ze staan op zijn zachtst gezegd niet heel goed bekend om de kwaliteit van inpakken/behandeling van hun zendingen:

Afbeeldingslocatie: http://s119.photobucket.com/user/gazereths/media/Damaged%20Zavvi%20exclusive%20MGS%20HD%20packs/RJZeg.jpg.html
Afbeeldingslocatie: http://imgh.us/214_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s119.photobucket.com/user/gazereths/media/Damaged%20Zavvi%20exclusive%20MGS%20HD%20packs/elkig.jpg.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Nu online
De Rikster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:38:
[...]

Zavvi zit op Guernsey en doet normaal zaken in Ponden, dat klopt. Doordat ze op Guernsey zitten is de levering wel wat traag en ze staan op zijn zachtst gezegd niet heel goed bekend om de kwaliteit van inpakken/behandeling van hun zendingen:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Helemaal correct. Ik doe er ook geen zaken meer mee. Amazon.co.uk is sneller, beter en vaak ook wel vergelijkbaar met de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
Mopsel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:30:
Ik heb gister contact gehad met mm eindhoven had een tv van 1000 euro gekocht nu is er 29ste de btw actie en ik krijg mijn verschil terug mits je binnen de 14 dagen valt
Dat is een smak geld idd die 21%. Misschien is plasmavisie.nl ook iets voor je als je nieuwe tv zoekt... Mijn nieuwe tv was bij mediamarkt 1899 euro en bij plasmavisie 1450

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
jurgenb1990 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:45:
[...]

Dat is een smak geld idd die 21%. Misschien is plasmavisie.nl ook iets voor je als je nieuwe tv zoekt... Mijn nieuwe tv was bij mediamarkt 1899 euro en bij plasmavisie 1450
Ja het scheelde bij mij 40 met online bestellen nu krijg ik 174 euro terug dus dat is super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Er is nog wel echt hoop zo als je kijkt bij mm in België zijn er vestigingen die wel ps4 hebben gekregen vandaag en gister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Ik heb zelf ook in een winkel gewerkt zodra ik iets moest bestellen was het er snel maar de klant dacht altijd dat die een week moest wachten ga je zeggen dat het er volgende week is en het komt pas over 2 weken bijv zijn ze al niet meer tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
De Rikster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:38:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb zeker al 30x wat gekocht bij Zavvi nooit issues gehad met mijn verpakking, komen altijd netjes aan. Alleen soms duurt het een week voordat je het hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:46
sony.nl wil echt niet vlotten.
heb mezelf toch maar op een reserveringslijst laten zetten bij de plaatselijke intertoys (had ik natuurlijk veel eerder moeten doen..). nu sta ik 9de. En wacht nog steeds op wehkamp (9 dec), echt dramatisch.

ik start fifa 13 wel nog een keer op, hopelijk kan ik fifa 14 nog afstoffen zodra ik eindelijk een ps4 heb

[ Voor 18% gewijzigd door Guids op 22-01-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guids schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:10:
sony.nl wil echt niet vlotten.
heb mezelf toch maar op een reserveringslijst laten zetten bij de plaatselijke intertoys (had ik natuurlijk veel eerder moeten doen..). nu sta ik 9de. En wacht nog steeds op wehkamp (9 dec), echt dramatisch
Van gamemania wacht ik ookal van 9 december, helaas. Mediamarkt van ongeveer 10 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie op de twitter van de BS webshop dat ze deze week waarschijnlijk een order van 23 sep kunnen versturen :') Wat een drama zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Is amazon nu zelf de prijs omhoog aan het schroeven of wat?

http://www.amazon.co.uk/S...89973&sr=8-1&keywords=ps4

430 pond.... dat is €130,- meer dan de normale prijs!

NOG MAAR 12 BESCHIKBAAR ORDER SNEL!!

Misschien kijk ik er wel weer langs..... dat het weer een andere aanbieder is ofzo maar dit is wel fors:P

[ Voor 16% gewijzigd door BekSide op 22-01-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newko
  • Laatst online: 30-06-2024
BekSide schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:27:

Misschien kijk ik er wel weer langs..... dat het weer een andere aanbieder is ofzo maar dit is wel fors:P
paar uur geleden hadden ze er nog 1 ?? 8)7

ps. de bundles zijn daar goedkopere dan een losse ps4 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door newko op 22-01-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 13:04
BekSide schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:27:

Dat zijn andere bedrijven waar amazon de shipping en handling voor doet, niet amazon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Wat vreemd dat Wehkamp nog niet heeft geleverd bij heel veel mensen. Ik heb op 16 december mijn bestelling geplaatst en mijn Playstation 4 is gister aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
skdevil schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:31:
[...]

Dat zijn andere bedrijven waar amazon de shipping en handling voor doet, niet amazon zelf.
juist, haha alles bestellen, na 14 dagen als hij volop op voorraad is allemaal terugsturen hihihihih dat zou stout zijn zeg. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 08:25

Niku

Alagaesii

Dan heb je geluk, dat is snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 2 december bij Wehkamp besteld! nog niks mogen ontvangen helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Liteiten schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:32:
Wat vreemd dat Wehkamp nog niet heeft geleverd bij heel veel mensen. Ik heb op 16 december mijn bestelling geplaatst en mijn Playstation 4 is gister aangekomen.
Wehkamp levert random uit, ik heb 1 dec besteld, en mensen die het later hebben besteld hebben het al :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:34:
Ik heb op 2 december bij Wehkamp besteld! nog niks mogen ontvangen helaas
Ik 30 november , ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag bestellen bij Wehkamp kan dus morgen in huis zijn? O-) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 11 November besteld bij MyCom.
Voor mii ziet het er naar uit dat ik helemaal niks meer krijg want ik had een bundel besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Ik heb Wehkamp al 3 keer de zelfde vraag gesteld en keer op keer komen ze met een standaard antwoord.
Ben zo moe aan het worden ze kunnen niet eens normaal mijn vraag beantwoorden, ik heb 2 orders lopen en ik stel 3 keer een vraag over order 2 en keer op keer geven ze antwoord over order 1.
Terwijl ik duidelijk 3 keer mijn ordernummer ernij heb gezet en vraag over gesteld.
Ben altijd netjes geweest maar nu hebben ze een pissig mailtje van me.

Ik dacht dat Mycom incompetent was maar wehkamp spant de kroon 7(8)7 |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Jay47 op 22-01-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 16:13
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:38:
Ik heb 11 November besteld bij MyCom.
Voor mii ziet het er naar uit dat ik helemaal niks meer krijg want ik had een bundel besteld.
Kijk even op https://www.facebook.com/ps4bundle Daar zijn meerdere mensen bezig met Mycom en Dixons om toch een betere aanbieding te krijgen.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:33
Zonet in de mediamarkt keyserlei in Antwerpen(Belgie) een PS4 gekocht. Waren er blijkbaar zo'n 40-tal binnengekomen vandaag, stonden er nu nog zo'n 15-tal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
zwasie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:50:
Zonet in de mediamarkt keyserlei in Antwerpen(Belgie) een PS4 gekocht. Waren er blijkbaar zo'n 40-tal binnengekomen vandaag, stonden er nu nog zo'n 15-tal.
Fijn is dat hoor!
Veel plezier ervan. was je hier gewoon op goed geluk naartoe gereden of kom je uit de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
Jay47 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:45:
Ik heb Wehkamp al 3 keer de zelfde vraag gesteld en keer op keer komen ze met een standaard antwoord.
Ben zo moe aan het worden ze kunnen niet eens normaal mijn vraag beantwoorden, ik heb 2 orders lopen en ik stel 3 keer een vraag over order 2 en keer op keer geven ze antwoord over order 1.
Terwijl ik duidelijk 3 keer mijn ordernummer ernij heb gezet en vraag over gesteld.
Ben altijd netjes geweest maar nu hebben ze een pissig mailtje van me.

Ik dacht dat Mycom incompetent was maar wehkamp spant de kroon 7(8)7 |:(
Denk dat zij ook moe worden van vele ongeduldige mannetjes die steeds blijven mailen wanneer hun PS4 bezorgd gaat worden ;-) Ze weten het zelf ook gewoon niet dus sturen ze maar een standaard antwoord, anders blijven ze bezig.

Wel erg slecht trouwens dat blijkbaar niet op volgorde van bestellingsmoment wordt uitgeleverd! (heb er zelf ook een bestelling staan van begin december).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
jap85 schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:54:
[...]

Denk dat zij ook moe worden van vele ongeduldige mannetjes die steeds blijven mailen wanneer hun PS4 bezorgd gaat worden ;-) Ze weten het zelf ook gewoon niet dus sturen ze maar een standaard antwoord, anders blijven ze bezig.

Wel erg slecht trouwens dat blijkbaar niet op volgorde van bestellingsmoment wordt uitgeleverd! (heb er zelf ook een bestelling staan van begin december).
Ze zetten je elke keer dat je belt 10 plekken lager >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
BekSide schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:51:
[...]

Fijn is dat hoor!
Veel plezier ervan. was je hier gewoon op goed geluk naartoe gereden of kom je uit de buurt?
Heb een pre-order staan bij game mania en de lokale mediamarkt.
Maar ik werk in Antwerpen en wou deze middag een luchtje scheppen en daarmee in de mediamarkt verzeild geraakt en ineens zag ik daar PS4's staan. Dus snel gaan vragen of deze wel bestemd waren voor vrije verkoop en aangezien het antwoord positief was, snel eentje meegenomen.

Puur geluk dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
zwasie schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:59:
[...]

Heb een pre-order staan bij game mania en de lokale mediamarkt.
Maar ik werk in Antwerpen en wou deze middag een luchtje scheppen en daarmee in de mediamarkt verzeild geraakt en ineens zag ik daar PS4's staan. Dus snel gaan vragen of deze wel bestemd waren voor vrije verkoop en aangezien het antwoord positief was, snel eentje meegenomen.

Puur geluk dus
Kun jij zeggen wanneer ze de levering hebben gekregen mss vandaag of gister ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hugo schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 12:47:
[...]

Kijk even op https://www.facebook.com/ps4bundle Daar zijn meerdere mensen bezig met Mycom en Dixons om toch een betere aanbieding te krijgen.
Ik volg deze pagina al sinds het begin!
Ben blij dat iemand het initiatief heeft genomen dit te doen!
Prima pagina met goede informatie.
Ik heb de pagina zelf ook meerdere malen gepromoot .
Ook op psx-sense een forum begonnen.
Ook op dat forum staat zeer nutige informatie.
Ik raad je aan daar ook eens te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
Mopsel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:01:
[...]

Kun jij zeggen wanneer ze de levering hebben gekregen mss vandaag of gister ?
Ik gok vandaag, aangezien de medewerker vertelde enkel dat er 40waren binnengekomen en er vandaag 24verkocht waren. En aangezien er nog 16stonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweet van Rdam MM staat in dat ze nog niets weten over een levering dus vandaag lijkt me helaas weer vrij weinig kans :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er wel een levering vandaag geweest bij een nederlandse MM?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Blijf hopen maar denk het ook niet maar mm zij wel tegen me de vorige keer dat ze eerst alles deden sorteren wat ze binnen kregen en rond etenstijd gingen bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mopsel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:24:
Blijf hopen maar denk het ook niet maar mm zij wel tegen me de vorige keer dat ze eerst alles deden sorteren wat ze binnen kregen en rond etenstijd gingen bellen
Laten we hopen! Fingerscrossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:25:
[...]

Laten we hopen! Fingerscrossed!
Idd blijven hopen moet wel vanavond werken maar eenmaal aanbetaald houden ze hem zoiezo achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:18:
tweet van Rdam MM staat in dat ze nog niets weten over een levering dus vandaag lijkt me helaas weer vrij weinig kans :(
Ze beginnen in ieder geval is consistent te worden in hun antwoorden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus MM toch wel een levering vandaag?

Zal zo even checken bij mediamarkt leeuwarden of het deze keer wel kale betreft inplaats van knack bundels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
Amazon UK heeft op dit moment volop Killzone-bundles op voorraad:
www.amazon.co.uk/Sony-Pla...hadow-Fall/dp/B00D781RPY/

Prijs is ook goed: 470 euro omgerekend. Je moet wel zorgen voor een stroomkabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newko
ymmv schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:33:

Prijs is ook goed: 470 euro omgerekend. Je moet wel zorgen voor een stroomkabel.
en een creditcard |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Daar hebben ze een pre-paid creditcard (neteller) voor uitgevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwasie
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:32:
Dus MM toch wel een levering vandaag?

Zal zo even checken bij mediamarkt leeuwarden of het deze keer wel kale betreft inplaats van knack bundels
In de MM Antwerpen waar ik mijne zonet heb gehaald waren het allemaal kale PS4's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein dillema:

Als we straks onze ps4 allemaal hebben zullen waarschijnlijk ook weer een paar nieuwe vette titels zijn uitgebracht. Wat doen met onze games die in het stof liggen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Laatst online: 18-09 22:14
Heeft iemand al wat gehoord van MM Heerlen toevallig? Kan momenteel tot 18:00 niet bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
VulcanRaven schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:37:
Heeft iemand al wat gehoord van MM Heerlen toevallig? Kan momenteel tot 18:00 niet bellen :(
Nee zodra er iets binnenkomt van 1 mm hoor je Zoiezo hier gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist MM Lijnbaan Rotterdam gebeld. Zij weten nog van niks :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:44:
Zojuist MM Lijnbaan Rotterdam gebeld. Zij weten nog van niks :-(
Daar staat mijn preorder.... :(

zie het steeds somberder in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Almere geeft aan ook nog niks te hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:45:
[...]

Daar staat mijn preorder.... :(

zie het steeds somberder in
Ze zeggen allemaal dag ze van niks weten wie weet hebben ze al een lading binnen maar willen ze de pre-order eerst uitwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Londen heeft vandaag een levering gehad. Nu wij nog! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antwerpen uitverkocht!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Iedereen krijgt een levering haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:46:
MM Almere geeft aan ook nog niks te hebben ontvangen.
Balen zeg! Ik bel ze ook al om de dag ongeveer en het antwoord is altijd hetzelfde. Nee nog niks binnen en we weten niet wanneer wel.
Het lijkt erop alsof heel Nederland al anderhalve week geen PS4's heeft gekregen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Kikkerlandje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:47:
Londen heeft vandaag een levering gehad. Nu wij nog! :/
Waarschijnlijk omdat daar de xbox one al makkelijk te verkrijgen is en hier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skdevil schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:52:
[...]

Waarschijnlijk omdat daar de xbox one al makkelijk te verkrijgen is en hier niet.
Ja NL is alles behalve een prioriteit voor sony nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:53:
[...]

Ja NL is alles behalve een prioriteit voor sony nu
Je kunt het ook zo zien dat ze hier veel heen willen sturen zodat ze de xbox voor zijn en iedereen een ps4 wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newko
Mopsel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:56:
[...]

Je kunt het ook zo zien dat ze hier veel heen willen sturen zodat ze de xbox voor zijn en iedereen een ps4 wil?
maar de kans is klein dat Sony het op die manier bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaNageoire
  • Laatst online: 06-06 15:06
Lijkt er op dat Engeland hem nu goed op voorraad heeft overal.
Tijd voor Nederland *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mopsel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:56:
[...]

Ze hebben zoveel tijd nog voordat de xbox hier launched, dus er valt nu op het moment in andere landen meer slag te slaan dan in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Verwijderd schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:00:
[...]

Ze hebben zoveel tijd nog voordat de xbox hier launched, dus er valt nu op het moment in andere landen meer slag te slaan dan in NL
Ja klopt ook wel wat is dan de reden dan belgie geleverd krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
De reden is dat daar mensen wonen die een ps willen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Prozaq schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:03:
De reden is dat daar mensen wonen die een ps willen kopen
Ja haha wat is dan het verschil met hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Mopsel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:03:
[...]

Ja haha wat is dan het verschil met hier
Dat de mensen hier vooral een ps4 willen om door te verkopen in plaats van voor zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MediaMarktLeeuwarden @MediaMarktLWD
Er is nog niks bekend over nieuwe leveringen #PS4 Zodra er voorraad is, melden wij het op Twitter. Reserveren kan nog steeds in de winkel.

Aldus Media Markt lwd op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM in Roermond? Ik wil de Playstation 4 voor mezelf ik hoef er geen 8 te hebben om door te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
De Rikster schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:05:
[...]

Dat de mensen hier vooral een ps4 willen om door te verkopen in plaats van voor zichzelf.
Je moet dan maar voor de gein op hun marktplaats kijken zul je zien dat het net zo erg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mopsel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:01:
[...]

Ik heb nooit gezegd dat dat de reden is, ik zeg alleen dat NL waarschijnlijk niet in het prioiteiten boekje staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 15:29
ymmv schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 13:33:

Het is 490 euro met gratis verzending. Ik heb 'm een uur geleden besteld.. Ik wilde 't eigenlijk gisteravond al doen maar m'n vriendin d'r CC was nog niet geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvH
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:16
Het grappige is dat Technieuws eerst meldde dat 7 januari een levering zou zijn in NL. Die dag hoorden we niets, maar van 8 t/m 10 januari vlogen de leveringen bij ToysXL, Intertoys en Mediamarkt om onze oren.

Nu zegt Technieuws 22 januari. Ik zeg geeft die mensen even de tijd om de boot te lossen en dan gaan we er de komende dagen is goed voor zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony.co.uk
Expected delivery:
12 February - 13 February

Dus zal via sony.nl dan wel later zijn dan half februari. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVvG
  • Laatst online: 24-06 12:21
SKdragon schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:11:
[...]

Het is 490 euro met gratis verzending. Ik heb 'm een uur geleden besteld.. Ik wilde 't eigenlijk gisteravond al doen maar m'n vriendin d'r CC was nog niet geactiveerd.
Ik kwam ook omgerekend op 470 euro, weet je zeker dat je geen extra verzendkosten hebt betaald? Of voor een snelle levering?

PSN | Antiekepoepdoos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 16:10
€ 490,- per UPS 1 dag levering. Ikzelf ontvang hem morgen, vanochtend besteld.

Net als me PX4, AC4 en BF4 :) (zit niet in de prijs ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door Buddha_ op 22-01-2014 14:22 ]

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
JVvG schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:17:
[...]

Ik kwam ook omgerekend op 470 euro, weet je zeker dat je geen extra verzendkosten hebt betaald? Of voor een snelle levering?
486,19 op mijn cc statement zie ik staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Mopsel schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:01:
[...]

Sony wil geen klanten teleurstellen, door mondjesmaat ps4's te sturen geven ze de indruk dat je van enig belang bent terwijl andere delen van de wereld wel fatsoenlijk worden bevoorraadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Als er iemand geen CC heeft en toch bij Amazon wil bestellen wil ik best helpen door er eentje te bestellen. Doe een tientje bij de normale prijs voor de moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buddha_ schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 14:21:
€ 490,- per UPS 1 dag levering. Ikzelf ontvang hem morgen, vanochtend besteld.

Net als me PX4, AC4 en BF4 :) (zit niet in de prijs ;) )
Spellen er ook bij besteld via amazon.co.uk of? Zit te twijfelen om dat ook te doen, maar leek mij dat via daar duurder was dan gewoon hier naar de winkel te gaan
Pagina: 1 ... 60 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.