Jazakaro schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:28:
consoles zijn toch uitgesloten van btw acties?
Verwijderd
Klopt het dat als je upgrade van ps3 naar ps4 dat de dlc china rising dan niet werkzaam is?JesseSebastian schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:28:
[...]
Speel nu al veel BF4 op ps4 en kan niet wachten te upgraden! 64 man conquest
Niet meer werkzaam, wel als je battlefield premium hebt, die neem je meeVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:29:
[...]
Klopt het dat als je upgrade van ps3 naar ps4 dat de dlc china rising dan niet werkzaam is?
Killzone bundle op amazon.co.uk ook weer op voorraad..
En bij de anwb kun je wel een reisstekker kopen denk ik die het omzet naar onze stekkers.
En bij de anwb kun je wel een reisstekker kopen denk ik die het omzet naar onze stekkers.
Verwijderd
ja klopt, mijn killzone ps4 staat klaar om verzonden te worden zie ik net op amazon.
hehe, eindelijk donderdag gamen,
Verwijderd
Quanta Kosta?(Prijs Totaal)Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:36:
ja klopt, mijn killzone ps4 staat klaar om verzonden te worden zie ik net op amazon.
30 january de losse ook weer verkrijgbaar!
http://www.amazon.co.uk/S...-1&keywords=playstation+4
http://www.amazon.co.uk/S...-1&keywords=playstation+4
Verwijderd
470 euro, amazon heeft die high priority verzendingskosten geschrapt, omdat ik eigenlijk bij de vorige levering zou zitten, een week later kreeg ik ook nog psn code van een paar weken van ze.
Verwijderd
Van mediamarkt? yup ze hebben vandaag wat Knack Bundels binnen gekregen...Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:39:
iemand nog wat meer gehoord over een levering wat betreft morgen??
echter hoefde ik die niet
Verwijderd
Is net al gevraagd. Scroll upVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:39:
iemand nog wat meer gehoord over een levering wat betreft morgen??
Verwijderd
Via pre order neem ik aan?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:40:
[...]
Van mediamarkt? yup ze hebben vandaag wat Knack Bundels binnen gekregen...
Verwijderd
Van welke filliaal heb je dit gehoord?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:40:
[...]
Van mediamarkt? yup ze hebben vandaag wat Knack Bundels binnen gekregen...
Krijgen andere mensen nog wel reacties terug op emails naar de Wehkamp klantenservice? Ik word gewoon genegeerd.
Verwijderd
MM Den Haag zeg nu op twitter dat ze waarschijnlijk deze maand geen leveringen meer krijgen...
Verwijderd
aanbetaling, maar ik wil de kale
dus ik zei, bel me maar zodra de kale binnen is, haar verwachting was wel dat dit niet meer deze maand zal zijn. ergens februari...
En ze had rond de 7 Knack bundels binnne gekregen

Verwijderd
Jawel ik wel. Alleen ze laten wel even op zich wachten.Reiben schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:45:
Krijgen andere mensen nog wel reacties terug op emails naar de Wehkamp klantenservice? Ik word gewoon genegeerd.
Vandaag toevallig een mail van ze gekregen. Kreeg een beetje een standaard bericht van ze terug waarin ze vertelden dat ze nog geen informatie hebben. Dit terwijl ik meer had gevraag(oa. waarom er nog een bundel staat bij mijn bestellingen i.p.v. een kale ps4)
Gister overigens op een andere vraag over de ps4 een mail terug gekregen vaan ene Miguel, die me wel een fatsoenlijk en niet automatisch gegenereerd antwoord gaf.
Zo net de PS4 (kaal) opgehaald bij de Mediamarkt Heerlen. Ze hadden verder geen losse verkoop.
PS4 van IT binnengekregen, gister besteld.
Sweet jij ook al, lwdx en ik ookrvthul84 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:52:
PS4 van IT binnengekregen, gister besteld.
Verwijderd
weet ik (A)Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:57:
[...]
het spijt me, ik had me best gedaan het met je te delen
en ik dank je voor dat hahah.
ik blame IT :3
Verwijderd
IT valt niks te blamenVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:58:
[...]
weet ik (A)
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:58:
[...]
weet ik (A)

Amazon.es, Amazon.it hebben allebei kale op voorraad helaas shippen die alleen niet meer naar buitenland
Amazon.co.uk killzone en knackbundle voor ~470 euro
Amazon.co.uk killzone en knackbundle voor ~470 euro
MM Leeuwarden? Weet je ook of ze die verkopen of iedereen opbellen met een preorder?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:49:
[...]
aanbetaling, maar ik wil de kaleniet knack...
dus ik zei, bel me maar zodra de kale binnen is, haar verwachting was wel dat dit niet meer deze maand zal zijn. ergens februari...
En ze had rond de 7 Knack bundels binnne gekregen
Verwijderd
ze zijn al door hun 7 Knack bundels heensteffeh schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:07:
[...]
MM Leeuwarden? Weet je ook of ze die verkopen of iedereen opbellen met een preorder?

ze verwachten pas Febr weer een nieuwe lading
Maar ze bellen je wel ja
Billgames.nl heeft de kale ps4 ook weer op voorraad.
Heb er zelf ook maar eentje besteld.
Wel 509 euro ex verzendkosten
Maar ben die markplaats, speurders, 2dehands.be, vraag en aanbod figuren SPUUG zat.
En daarbij kom je dan nog akelig in de buurt van die 509 ex (als je geluk hebt) en niet ook nog eens met een malloot of oplichter te maken krijgt.
Dat ze maar lekker in de stront zakken met hun handeltje.
Ik ga me toch eens een partijtje ''ps4 aankoop perikelen'' frustratie afreageren in battlefield!
Heb er zelf ook maar eentje besteld.
Wel 509 euro ex verzendkosten

Maar ben die markplaats, speurders, 2dehands.be, vraag en aanbod figuren SPUUG zat.

En daarbij kom je dan nog akelig in de buurt van die 509 ex (als je geluk hebt) en niet ook nog eens met een malloot of oplichter te maken krijgt.
Dat ze maar lekker in de stront zakken met hun handeltje.

Ik ga me toch eens een partijtje ''ps4 aankoop perikelen'' frustratie afreageren in battlefield!
Heb je weer gebeld dan? Gaat veel te snel, moet er vanavond toch langs dan maar even vragen hoe of wat.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:08:
[...]
ze zijn al door hun 7 Knack bundels heen![]()
ze verwachten pas Febr weer een nieuwe lading![]()
Maar ze bellen je wel ja
Had jouw Knack bundel wel willen ophalen;-)
[ Voor 6% gewijzigd door steffeh op 21-01-2014 20:16 ]
Verwijderd
Ik begrijp dat verschil in leveringen per retailer niet... Het lijkt me toch dat er in Rotterdam een groot aantal PS4's aankomt en dat deze worden verdeeld over alle retailers? Dan moeten de leveringen toch bij elke retailer rond dezelfde tijd zijn?
Iemand in de buurt van eindhoven dan toch nog een ps4 nieuw voor mij ?
Was ik ook van plan.
Maar aangezien er feitelijk niks gegarandeerd kan worden en veel nieuwe ''voorraad''
maar enkele playstations betreft, heb ik geen zin om het er maar op te wagen.
Daarbij hebben veel zaken nog tientallen preorders uit staan. Aangepaste linkjes? No thanks.
En dan zeker pas in februari of later mijn paystation (nee geen typo
) mogen ontvangen.
Geen tijd en zeker ook geen zin om elk half uur allerlei sites te refreshen.
De tijd en frustratie die ik me bespaar is mij duidelijk meer waard dan ik dacht. haha
Maar aangezien er feitelijk niks gegarandeerd kan worden en veel nieuwe ''voorraad''
maar enkele playstations betreft, heb ik geen zin om het er maar op te wagen.
Daarbij hebben veel zaken nog tientallen preorders uit staan. Aangepaste linkjes? No thanks.
En dan zeker pas in februari of later mijn paystation (nee geen typo
Geen tijd en zeker ook geen zin om elk half uur allerlei sites te refreshen.
De tijd en frustratie die ik me bespaar is mij duidelijk meer waard dan ik dacht. haha
Bij dixons op de site kun je nu killzone bundle only kopen voor 34 euro.
De gewone versie is nog de normale prijs.
Kun je zien dat ze bundels uit elkaar hebben getrokken
De gewone versie is nog de normale prijs.
Kun je zien dat ze bundels uit elkaar hebben getrokken
ja, maar geen nuttige informatie helaas.Reiben schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:45:
Verwijderd
in fact, hij deelde een LINkje waar je een playstation 4 kan kopen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:37:
[...]
Heeft een Spielerij Mod niet verzocht hier niet te handelen?
Een baksteen zegt u? Nee ik zweer het u dit is het nieuwste design pareltje van de playstation generatie.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:45:
[...]
ik overhandig ook liever graag een ongeopende doos aan iemand inplaats van op de post waar risico's aan verbonden zijn
Je kunt ze zelfs stapelen
Lijkt me een goed plan!mjkmobI schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:56:
[...]
Me 2. Kunnen mooi een tweakers ps4 forum squad oprichten
Verwijderd
Op dat moment met ze alle Topic aanmaken.! Kan het een Closed Topic zijn? Ben er niet zo bekend mee.
Verwijderd
goed idee!Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:02:
[...]
Op dat moment met ze alle Topic aanmaken.! Kan het een Closed Topic zijn? Ben er niet zo bekend mee.
Dan is het nog zaak om een Squad naam te bedenken. Wie maakt er een nieuw topic aan?
Verwijderd
Iemand die weet hoe het moet!Mister_Slavko schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:09:
[...]
Dan is het nog zaak om een Squad naam te bedenken. Wie maakt er een nieuw topic aan?
Verwijderd
tweakers???.Mister_Slavko schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:09:
[...]
en wie heeft zijn ps4 al?
Ik nog niet vraag is wanneer die komt maar da snap je ook wel
Wordt heel vet, bf alleen doen of met een vriend/in is leuk, maar met een groepje is het geniaal. Iedereen die mee wil doen kan mij anders ff een pb sturen. Als iedereen dan de hardware heeft kunnen we een topic starten. Idee?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:02:
[...]
P.s lwdx kan mooi onze hoofdsponsor worden
Verwijderd
haha mijn advies is om gewoon bij de kleinere intertoys filialen te reserveren.Mopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:11:
[...]
Ik nog niet vraag is wanneer die komt maar da snap je ook wel
ik had vorige week gerserveerd en mocht mijn ps4 vandaag ophalen
Verwijderd
Goed idee stuur deze jongen allemaal een PB als je mee wilt doenmjkmobI schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:13:
[...]
Wordt heel vet, bf alleen doen of met een vriend/in is leuk, maar met een groepje is het geniaal. Iedereen die mee wil doen kan mij anders ff een pb sturen. Als iedereen dan de hardware heeft kunnen we een topic starten. Idee?
Haha inderdaad. Marktplaats begint nu echt vervelend te worden, de handel stopt bijna denk ikVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 20:22:
Zo, marktplaats ben ik zo zat, maar is zien wat V&A me te bieden heeft
Ik wacht wel mooi tot ik op Sony.nl me playstation 4 kan krijgen, of van Mediamarkt...
Geniaal, LwdX als hoofdsponsor. Zie het al voor memjkmobI schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:13:
[...]
Wordt heel vet, bf alleen doen of met een vriend/in is leuk, maar met een groepje is het geniaal. Iedereen die mee wil doen kan mij anders ff een pb sturen. Als iedereen dan de hardware heeft kunnen we een topic starten. Idee?
Is er dan niemand in noord brabant met nog een pakketje ps4
Net een mailtje binnen van Amazon.co.uk, krijg mn Killzone bundel 25 januari
Betaal je wel twee tientjes meer voor, maar heb je m wel binnenkort in huis
Er zijn er trouwens nog een paar over heeur
Verwijderd
Had je die gereserveerd? Vandaag naar MM Heerlen gebeld, mevrouw zei 'ik weet niet wanneer binnenkomt'Frijns.Net schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 19:51:
Zo net de PS4 (kaal) opgehaald bij de Mediamarkt Heerlen. Ze hadden verder geen losse verkoop.
Schoonbroer nog daar geweesr vanavond 'levering binnen 2 weken.'
Verwijderd
Op die aangeboden ps4 staat twee jaar garantie maar dit slaat waarschijnlijk nergens op. Sony geeft twee jaar garantie op al z'n consumentenproducten afgezien van Playstation aangezien SCE en dochteronderneming is volgens Sony. Die twee jaar is dan wel leuk geregeld als Europese wet maar Nederland doet hier dan nou net weer niet aan mee, het garantiebeleid hier is gewoon verschrikkelijk slecht geregeld,want de wet geeft geen verplichting tot een bepaalde garantieperiode
Waardoor bedrijven deze periode vaak ook zo laag mogelijk houden...Dus ja waarom zouden ze twee jaar garantie geven als één jaar ook mag en ze zo nog meer verdienen ook

Verwijderd
Heb ik ook geprobeerd maar de beste man van mijn filiaal zij dat als ik hem nu reserveerde ik hem zeker halverwege maart had en als ik hem niet zou reserveren en zou wachten op losse verkoop dat ik wel kon wachten tot april/meiVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:13:
[...]
haha mijn advies is om gewoon bij de kleinere intertoys filialen te reserveren.
ik had vorige week gerserveerd en mocht mijn ps4 vandaag ophalen
nice! amazon.fr pakketje is onderweg 
Staat dat het vanuit Zwolle moet komen en dat ik hem morgen krijg
Staat dat het vanuit Zwolle moet komen en dat ik hem morgen krijg
Verwijderd
wahahhahahahaha dat klopt echt voor geen ene meter.
Niet elke werknemer heeft daar verstand van.
Verwijderd
wahahhahahahaha dat klopt echt voor geen ene meter.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:32:
[...]
Heb ik ook geprobeerd maar de beste man van mijn filiaal zij dat als ik hem nu reserveerde ik hem zeker halverwege maart had en als ik hem niet zou reserveren en zou wachten op losse verkoop dat ik wel kon wachten tot april/mei
Volgens mij is deze nu 40 euro in prijs gedaald. Zeker weinig vraag naar een Killzone bundel....Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:32:
[...]
Heb ik ook geprobeerd maar de beste man van mijn filiaal zij dat als ik hem nu reserveerde ik hem zeker halverwege maart had en als ik hem niet zou reserveren en zou wachten op losse verkoop dat ik wel kon wachten tot april/mei
http://www.bol.com/nl/p/p...all-ps4/9200000021281719/
Verwijderd
Welke koekwaus legt daar zoveel geld voor neer?Mister_Slavko schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:34:
[...]
Volgens mij is deze nu 40 euro in prijs gedaald. Zeker weinig vraag naar een Killzone bundel....
http://www.bol.com/nl/p/p...all-ps4/9200000021281719/
Verwijderd
klopt ik vond het ook al raar maar toch het was wel de baas van die intertoys ze zullen wel heel weinig geleverd krijgen bij hun dan...Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:34:
[...]
wahahhahahahaha dat klopt echt voor geen ene meter.
Die joker heeft de prijzen wel aangepast. Een week geleden kostte de bundel, als ik het me goed herinner, 850 euro. Trieste bedoeling.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:35:
[...]
Welke koekwaus legt daar zoveel geld voor neer?
Verwijderd
gelukkig koopt niemand die goedkope bundel.Mister_Slavko schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 21:38:
[...]
Die joker heeft de prijzen wel aangepast. Een week geleden kostte de bundel, als ik het me goed herinner, 850 euro. Trieste bedoeling.
daarom dropt hij zijn prijzen
volgende paar maanden zal die verlagen totdat ineens een randebiel hem koopt voor 700...
Met veel winst hier doorverkopen, enorm sneu moet ik zeggen.
Doe dan niet of we hier zijn om info te delen, geef gewoon toe dat je wacht tot iemand met de juiste link komt waar je snel kunt bestellen zodat je er winst op kan maken.
Doe dan niet of we hier zijn om info te delen, geef gewoon toe dat je wacht tot iemand met de juiste link komt waar je snel kunt bestellen zodat je er winst op kan maken.
Verwijderd
Dadelijk maar eens iets anders doen dan zoeken naar een ps4. Ik hoop op mediamarkt morgen 
We'll see...
We'll see...
Verwijderd
ik vestig mijn hoop op sony.nlVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:09:
Dadelijk maar eens iets anders doen dan zoeken naar een ps4. Ik hoop op mediamarkt morgen
We'll see...
Reken er maar niet op morgen ik heb de hoop opgegeven
Verwijderd
nooit de hoop opgevenMopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:12:
Verwijderd
Als ik hoor dat anderen hem vandaag gehaald zouden hebben bij dezelfde MM (terwijl ik aan de telefoon te horen kreeg dat er niks was) dan ga ik morgen toch wel even langsMopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:12:
Ja ik heb pre-order gedaan bij mm maar beter geen hoop hebben kan het altijd mee vallen toch:p
Voor iedereen in de omgeving Leeuwarden: heb net maar besteld bij de MediaMarkt Leeuwarden, stonden 26 pre-orders open en hij kon me beloven dat ik hoe dan ook bij de volgende levering zat. De vorige keer had 'ie 150 binnen gekregen, en verwachtte nog deze maand een levering.
Als je het wachten op losse verkoop, rare linkjes via Intertoys, of wat dan ook zat bent lijkt me dit de beste oplossing. Enige; je moet wel een aanbetaling doen van €40,-, maar dan heb je hem wel snel
Als je het wachten op losse verkoop, rare linkjes via Intertoys, of wat dan ook zat bent lijkt me dit de beste oplossing. Enige; je moet wel een aanbetaling doen van €40,-, maar dan heb je hem wel snel
Verwijderd
kan toch ook per filiaal verschillen, maar ja ik heb ook niet zo'n goed gevoel over de levering van morgen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:14:
[...]
Als ik hoor dat anderen hem vandaag gehaald zouden hebben bij dezelfde MM (terwijl ik aan de telefoon te horen kreeg dat er niks was) dan ga ik morgen toch wel even langs
zou wel heeeeel blij zijn als ik morgen een belletje krijg
Verwijderd
Hopelijk krijgen de lokale Intertoys winkels ook wat binnen! Maakt niet uit hoeveel. 1 is genoeg voor mij sta toch bovenaan.
Als er morgen überhaupt een levering is.
Als er morgen überhaupt een levering is.
Verwijderd
zo nu en dan zie je dat er een paar pre orders worden weg gewerkt maar over een echte grote levering valt nog niet te spreken. hoop toch wel dat die nog voor februari komt
Verwijderd
Was bij dezelfde mediamarkt! HahaVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:16:
[...]
kan toch ook per filiaal verschillen, maar ja ik heb ook niet zo'n goed gevoel over de levering van morgen.
zou wel heeeeel blij zijn als ik morgen een belletje krijg
Verwijderd
Hoe zit dat met saturn, is natuurlijk een zusterbedrijfje van mediamarkt.
Volgens hun krijgen ze elke week een kleine levering op vrijdag?
klopt dit....
Volgens hun krijgen ze elke week een kleine levering op vrijdag?
klopt dit....
Zo net thuis van werk. ik heb mijn intertoys bestelling gekregen 1 playstation, morgen die van amazon.fr killzone......
De andere 3 van de intertoys ''HACK'' gaan niet door, maar dat zal hier al lang en breed uitgemeten zijn verwacht ik.
De andere 3 van de intertoys ''HACK'' gaan niet door, maar dat zal hier al lang en breed uitgemeten zijn verwacht ik.
Weet iemand of er morgen of binnenkort wat ps4's binnen komen in de mediamarkt zwolle?
Online code bestaat niet... Je hebt ps+ nodig..
Ja ik weet dat! 3 pallets van 37 stuks per pallet staan klaar voor Zwolle!jaaoie17 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:29:
Weet iemand of er morgen of binnenkort wat ps4's binnen komen in de mediamarkt zwolle?
Worden Woensdag nacht geleverd, zij zullen deze dus Donderdag rond 12:34 in de winkel plaatsen.
(er kunnen geen rechten ontleend worden aan bovenstaande uitspraken, deze zijn in zijn gedeeltelijk tot stand gekomen I.S.M. Astrotv te SBS)
[ Voor 16% gewijzigd door BekSide op 21-01-2014 22:41 ]
Verwijderd
Bij BF3 op de xbox moest je dan online code kopen voor 800 msp wat geloof ik 9 euro is ofzo? Zou wel weer hetzelfde zijn...Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:37:
Hoe zit dat als je 2e hands bf koopt met die onlinecode?the noob has spoken
Verwijderd
LAAT MAARBekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:40:
[...]
Ja ik weet dat! 3 pallets van 37 stuks per pallet staan klaar voor Zwolle!
Worden Woensdag nacht geleverd, zij zullen deze dus Donderdag rond 12:34 in de winkel plaatsen.
(er kunnen geen rechten ontleend worden aan bovenstaande uitspraken, deze zijn in zijn gedeeltelijk tot stand gekomen I.S.M. Astrotv te SBS)
Is dit serieus?BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 22:40:
[...]
Ja ik weet dat! 3 pallets van 37 stuks per pallet staan klaar voor Zwolle!
Verwijderd
Ik deed eerst een Quote toen die nog niet ge-edit was. dus niet zo voorbarig, en hou die woorden voor jezelf
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.