Van mij is al onderweg via postnlVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:52:
[...]
Eerst maar eens afwachten of je ook iets geleverd gaat krijgen
bij veel zijn ze al onderweg dus zou wel goedkomen hoop ikVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:52:
[...]
Eerst maar eens afwachten of je ook iets geleverd gaat krijgen
Verwijderd
Ik heb vandaag pas besteld, maar alleen nog maar een bevestiging van Intertoys zelf gehad.
Verwijderd
Mooi, die prijsverschillen:Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:04:
Blauwe Dualshock 4 bestellen bij MM!:)
Zwart: €59
Blauw: €64,99
Rood: €65,94
Ik dacht laat ik Intertoys toch nog maar eens een mail sturen vanwege de cancelled order.
Goedemiddag,
Helaas is dit niet mogelijk.
De link is helaas gehackt en daardoor konden vele klanten de playstation ten onrechte bestellen.
Excuses voor het ongemak.
Goedemiddag,
De link is helaas gehackt en daardoor konden vele klanten de playstation ten onrechte bestellen.
Verwijderd
Maakt me niet uit!Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:06:
[...]
Mooi, die prijsverschillen:
Zwart: €59
Blauw: €64,99
Rood: €65,94
De link was eigenlijk helemaal niet gehackt, het systeem/site zit gewoon brak in elkaar.
Oke..... dus geen playstations of wat was je vraag:P?skdevil schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:06:
Ik dacht laat ik Intertoys toch nog maar eens een mail sturen vanwege de cancelled order.
Goedemiddag,
Hoezo was die van jou gecancelled dan??
[ Voor 4% gewijzigd door BekSide op 21-01-2014 14:09 ]
Of ze mijn order alsnog konden versturen ipv cancellenBekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:08:
[...]
Oke..... dus geen playstations of wat was je vraag:P?
mijn order is nog niet gecanceldskdevil schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:09:
[...]
Of ze mijn order alsnog konden versturen ipv cancellen
Verwijderd
Het lijkt me toch dat MM deze week een levering moet krijgen? Dit omdat tot nu toe elke retailer om de 2 weken een levering heeft gekregen..
Verwijderd
Waar zie je dat dan als je order gecancelled is?skdevil schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:09:
[...]
Of ze mijn order alsnog konden versturen ipv cancellen
Of krijg je daar een mail van?
Verwijderd
Neemt niet weg dat ze dus mogen cancellen, of systeem nu brak is of niet is geen vrijbrief om er misbruik van te maken... Begrijp me niet verkeerd ik had ook gedaan hoor maar snap wel de reactie van IT.skdevil schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:07:
De link was eigenlijk helemaal niet gehackt, het systeem/site zit gewoon brak in elkaar.
Beetje hetzelfde als dat er een glitch in een game zit en iedereen dit in de Multyplayer gebruikt. staat gewoon in de voorwaarden dat dit dan nog steeds niet mag ongeacht of het brak inelkaar zit
aha ff wachten to na 16:00 als we geen T&T krijgen weten we genoegVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:04:
[...]
Ik heb vandaag pas besteld, maar alleen nog maar een bevestiging van Intertoys zelf gehad.
Net MM arena aan de lijn gehad, ze krijgen volgens de mevrouw die ik aan de lijn had 1 februari weer een levering binnen

Maar hoezo is je order geannuleerd dan?skdevil schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:07:
Don't hate the player hate the game, en we bewijzen IT een dienst dat hun systeem brak is. Dus ze mogen ons dankbaar zijn! Anders waren ze er vast niet achter gekomen!Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:14:
[...]
Neemt niet weg dat ze dus mogen cancellen, of systeem nu brak is of niet is geen vrijbrief om er misbruik van te maken... Begrijp me niet verkeerd ik had ook gedaan hoor maar snap wel de reactie van IT.
Beetje hetzelfde als dat er een glitch in een game zit en iedereen dit in de Multyplayer gebruikt. staat gewoon in de voorwaarden dat dit dan nog steeds niet mag ongeacht of het brak inelkaar zit
Verwijderd
Bedoel het ook niet als haat hahah, maar vind wel logisch van IT dat ze proberen te cancelen wat nog niet de deur uit is. Als er zelf op tijd bij was had ik ook besteld uiteraard. Nu zit ik ook maar te wachten op me preorderJay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:17:
[...]
Don't hate the player hate the game, en we bewijzen IT een dienst dat hun systeem brak is. Dus ze mogen ons dankbaar zijn! Anders waren ze er vast niet achter gekomen!
Snap ook echt niet waar die verhalen vandaan komen dat mm 22 januari ze 100% zeker binnen krijgt
wordt een partijtje moe van dat refreshen. Hoop dat ik zsm een belletje krijg van de MM Alexandrium Rotterdam.
Ja, ik ben het moeilijk doen ook zat. Heb een uitstekende eindejaarsbonsu gehad. Ik betaal wel 50 piek of 75 piek extra op marktplaats 
De games zijn wel weer vrij goedkoop daar te vinden, dus in the end blijft het wel te doen
De games zijn wel weer vrij goedkoop daar te vinden, dus in the end blijft het wel te doen
Verwijderd
Hier nog eentje, heb al op me werk gezegd dat als ik een prive telefoonje krijg ik de rest van de dag moet thuis werkenManivado schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:31:
wordt een partijtje moe van dat refreshen. Hoop dat ik zsm een belletje krijg van de MM Alexandrium Rotterdam.
Ik heb er lekker een genomen voor een iets hogere prijs, maar nog wel schappelijk..€450.
Nu nog even werken en dan ga ik vanavond eens lekker gamen...See you on the Battlefield
Nu nog even werken en dan ga ik vanavond eens lekker gamen...See you on the Battlefield
PSN ID Binloading_nl
bericht van MyCom omtrent de levering van de bundels:
Beste klant,
U ontvangt deze e-mail omdat u bij ons een Sony PS4 bundel met Killzone hebt gereserveerd. Helaas hebben wij van Sony bericht ontvangen dat deze bundel uit het Sony assortiment verdwijnt en niet meer geleverd gaat worden.
Wij willen er echter graag voor zorgen dat u toch een Sony Playstation 4 ontvangt en bieden u daarom de kans om uw reservering om te zetten naar een Playstation 4 zonder Killzone. Uiteraard zal ook de prijs worden omgezet naar die van een Playstation 4 zonder Killzone. Als u ons uiterlijk 26 januari laat weten dat u uw order wilt omzetten, maken wij het voor u in orde en blijft uw oorspronkelijke orderdatum staan. Hierdoor wordt u direct meegenomen in de verdeling van Playstations die bij ons binnenkomen. Alle orders die op na 26 januari niet zijn omgezet, zullen worden geannuleerd.
Nog even de feitelijke informatie op een rij:
• De artikelnummers van de bundels die niet meer geleverd gaan worden zijn 777611 en 785830
• Tot 26 januari kun u uw pre-order om laten zetten met behoud van orderdatum
• Neem contact op met Shopsupport via info@MyCom.nl om dit in orde te maken
We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
Klantenservice MyCom
Blij dat ik 'm al bij de MM heb weten te scoren. prutsers
Beste klant,
U ontvangt deze e-mail omdat u bij ons een Sony PS4 bundel met Killzone hebt gereserveerd. Helaas hebben wij van Sony bericht ontvangen dat deze bundel uit het Sony assortiment verdwijnt en niet meer geleverd gaat worden.
Wij willen er echter graag voor zorgen dat u toch een Sony Playstation 4 ontvangt en bieden u daarom de kans om uw reservering om te zetten naar een Playstation 4 zonder Killzone. Uiteraard zal ook de prijs worden omgezet naar die van een Playstation 4 zonder Killzone. Als u ons uiterlijk 26 januari laat weten dat u uw order wilt omzetten, maken wij het voor u in orde en blijft uw oorspronkelijke orderdatum staan. Hierdoor wordt u direct meegenomen in de verdeling van Playstations die bij ons binnenkomen. Alle orders die op na 26 januari niet zijn omgezet, zullen worden geannuleerd.
• De artikelnummers van de bundels die niet meer geleverd gaan worden zijn 777611 en 785830
• Tot 26 januari kun u uw pre-order om laten zetten met behoud van orderdatum
• Neem contact op met Shopsupport via info@MyCom.nl om dit in orde te maken
Klantenservice MyCom
Blij dat ik 'm al bij de MM heb weten te scoren. prutsers

psn id: cassiuskleij
Wat een *piep**** Organisatie bij MyCom.
Ik heb al 2 mails gestuurd dat ze mijn bundel om mochten zetten naar een losse PS4 omdat ze geen bundels meer leveren, ik zou een reactie krijgen over de status van mijn order.
ik krijg gewoon een mail met daarin uitleg hierover.
Hopelijk gaan ze me niet achteraan in het lijstje zetten !!!
Ik heb al 2 mails gestuurd dat ze mijn bundel om mochten zetten naar een losse PS4 omdat ze geen bundels meer leveren, ik zou een reactie krijgen over de status van mijn order.
ik krijg gewoon een mail met daarin uitleg hierover.
Hopelijk gaan ze me niet achteraan in het lijstje zetten !!!
Angelo NL / Global Cargo VTC
Bericht van Dixons!
Beste klant,
Je ontvangt deze e-mail omdat je bij ons een Sony PS4 bundel met Killzone hebt gereserveerd. Helaas hebben wij van Sony bericht ontvangen dat deze bundel uit het Sony assortiment verdwijnt en niet meer geleverd gaat worden.
Wij willen er echter graag voor zorgen dat jij toch een Sony Playstation 4 ontvangt en bieden je daarom de kans om je reservering om te zetten naar een Playstation 4 zonder Killzone. Uiteraard zal ook de prijs worden omgezet naar die van een Playstation 4 zonder Killzone. Als je ons uiterlijk 26 januari laat weten dat je jouw order wilt omzetten, maken wij het voor je in orde en blijft je oorspronkelijke orderdatum staan. Hierdoor word je direct meegenomen in de verdeling van Playstations die bij ons binnenkomen. Alle orders die op na 26 januari niet zijn omgezet, zullen worden geannuleerd.
• Tot 26 januari kun je jouw pre-order om laten zetten met behoud van orderdatum
• Neem contact op met Shopsupport via info@dixons.nl om dit in orde te maken
Klantenservice dixons
P.S.: klik hier het bericht van Sony:
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Reageer met iets van: ik zou graag een bundel editie van het spel Killzone bij mijn kale PS4 willen hebben uit de bundels die jullie schaamteloos uit elkaar hebben getrokken.
Zoiets kan je toch niet maken? Bundels aanbieden, deze vervolgens ontvangen en dan alles los verkopen en dan degene die een bundel besteld hebben zo teleurstellen.
Zoiets kan je toch niet maken? Bundels aanbieden, deze vervolgens ontvangen en dan alles los verkopen en dan degene die een bundel besteld hebben zo teleurstellen.
Precies dit. Ik heb dezelfde mail gekregen van Dixons. Ik ga hier niet mee akkoord. Dit was niet de koopovereenkomst die ik ben aangegaan met ze. Ze lossen het maar op.HansAnders07 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:45:
Reageer met iets van: ik zou graag een bundel editie van het spel Killzone bij mijn kale PS4 willen hebben uit de bundels die jullie schaamteloos uit elkaar hebben getrokken.
Bekside heb jij mijn mail nog gehad ? Over de ps4 kopen
Gebruikt er iemand de US Store om games etc te kopen? Ik weet dat dit mogelijk is op de Xbox One en ik was benieuwd of iemand dit al heeft geprobeerd op de PS4.
Kan wel maar ja kan dan niet tegen europese gasten online gamen denk ikMister_Slavko schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:51:
Gebruikt er iemand de US Store om games etc te kopen? Ik weet dat dit mogelijk is op de Xbox One en ik was benieuwd of iemand dit al heeft geprobeerd op de PS4.
Kijk, dat zijn mooie afspraken. Ik moet bij een prive telefoontje een heel project van 2 weken thuis doen ben ik bang..Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:35:
[...]
Hier nog eentje, heb al op me werk gezegd dat als ik een prive telefoonje krijg ik de rest van de dag moet thuis werken...
Dus jij wilt zeggen dat ik met mijn Europees gekochte games niet tegen amerikanen kan spelen?Jay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:53:
[...]
Kan wel maar ja kan dan niet tegen europese gasten online gamen denk ik
Denk dat je nu zelf ook door hebt dat je gedachtengang een beetje wazig is, niet?
Heb MyCom gemaild over mijn pre-order en het blijkt dat ze de PS4 Mega Bundel niet meer gaan leveren. Ik zou namelijk mijn bestelling afgelopen weekend moeten kunnen ophalen maar de bestelstatus staat nog op open. Nu pas nadat ik om opheldering heb gevraagd blijkt dat ik nog 6 dagen de tijd heb om mijn bestelling om te zetten naar een kale PS4. Ze verwijzen daarbij naar een nieuwsbericht van Sony op een website dat niet eens van Sony is. http://www.playstationbre...free&utm_content=textlink Kortom, ik denk dat ik mijn bestelling maar ergens anders moet plaatsen.
< dit stukje webruimte is te huur >
niet als je de bundel ergens anders wil bestellen, want dat kan nergens meer.aex351 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:59:
Heb MyCom gemaild over mijn pre-order en het blijkt dat ze de PS4 Mega Bundel niet meer gaan leveren. Ik zou namelijk mijn bestelling afgelopen weekend moeten kunnen ophalen maar de bestelstatus staat nog op open. Nu pas nadat ik om opheldering heb gevraagd blijkt dat ik nog 6 dagen de tijd heb om mijn bestelling om te zetten naar een kale PS4. Ze verwijzen daarbij naar een nieuwsbericht van Sony op een website dat niet eens van Sony is. http://www.playstationbre...free&utm_content=textlink Kortom, ik denk dat ik mijn bestelling maar ergens anders moet plaatsen.
psn id: cassiuskleij
Verwijderd
Ga voor de grap is op kieskeurig.nl kijken naar winkel beoordelingen. Alle winkel hebben een mooi goede score. Behalve MyCom die hebben een super slechte score vergeleken de andere winkels.
Ik had 2 pre orders lopen bij Mycom. 1 normale en 1 Killzone bundel.
De normale heb ik gekregen op 13 december ofzo. Nu kreeg ik vorige week een mail dat mijn Bundel was gecanceld omdat ik er al eentje had.
Nu hoefde ik die niet te hebben omdat ik er inderdaad al 1 heb, maar dat is toch totale waanzin?
Als ik 2 PS4's bestel dan moet dat toch gewoon kunnen? Voor hetzelfde geld was dat ding voor mijn neefje geweest en had ik die hem al beloofd. Vind het echt een zaad winkel eerste klas en bij Dixons en Mycom hoeven ze ook niet te verwachten dat ik ooit nog binnen stap om iets te halen (tenzij het mega goedkoop is, zo ben ik dan ook wel weer
)
De normale heb ik gekregen op 13 december ofzo. Nu kreeg ik vorige week een mail dat mijn Bundel was gecanceld omdat ik er al eentje had.
Nu hoefde ik die niet te hebben omdat ik er inderdaad al 1 heb, maar dat is toch totale waanzin?
Als ik 2 PS4's bestel dan moet dat toch gewoon kunnen? Voor hetzelfde geld was dat ding voor mijn neefje geweest en had ik die hem al beloofd. Vind het echt een zaad winkel eerste klas en bij Dixons en Mycom hoeven ze ook niet te verwachten dat ik ooit nog binnen stap om iets te halen (tenzij het mega goedkoop is, zo ben ik dan ook wel weer
Helaas was het niet mogelijk uw artikelen uit te leveren.
Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.
Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
Servicedesk Webshop Intertoys
0180-330770
Let op:
Één of meer door u bestelde artikelen kunnen niet geleverd worden (manco).
Deze producten worden ook niet meer uitgeleverd.
Indien u reeds betaald heeft neem dan contact op met de servicedesk om het rekeningnummer t.b.v terugbetaling af te stemmen.
same hereJay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:05:
[...]
Helaas was het niet mogelijk uw artikelen uit te leveren.
Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.
Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
Servicedesk Webshop Intertoys
0180-330770
Let op:
Indien u reeds betaald heeft neem dan contact op met de servicedesk om het rekeningnummer t.b.v terugbetaling af te stemmen.
Yep teveel mensen hebben besteld waardoor hun voorraad op is
ik niet.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:09:
En jullie hadden wel n T&T code ontvangen?
gister half 4 besteld
Ja die van gister voor 3 uur besteld wel die word gewoon afgeleverdVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:09:
En jullie hadden wel n T&T code ontvangen?
Ja, mede mogelijk gemaakt door MyCom. Maar ze hoeven dan ook niet te verwachten dat ik de kale PS4 bij hen koop. Ik geef me geld liever uit bij een organisatie die wel hun klanten op tijd informeert en goede service levert. Voor MyCom tien anderen.Cassiuskleij schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:01:
[...]
niet als je de bundel ergens anders wil bestellen, want dat kan nergens meer.
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
Ik heb hem nog niet thuis ontvangen, kut PostNL Geeft geen tijd door maar wel dat die vent zou komen...Jay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:10:
[...]
Ja die van gister voor 3 uur besteld wel die word gewoon afgeleverd

Amazon UK heeft de Knack-bundel in voorraad: http://www.amazon.co.uk/S...4-Knack-PS4/dp/B00GN1EMS6
Omgerekend 470 euro
Omgerekend 470 euro
Mijn reactie naar Dixons:
Beste klantenservice,
Bedankt voor uw bericht. Het is jammer dat jullie van Sony moeten hebben horen dat de bundel niet meer geleverd kan worden. Echter ben ik wel van mening dat, buiten het twitter bericht om, al eerder het gerucht rondging. De Basgroup is geen kleine partij in Nederland en had in mijn optiek eerder duidelijkheid kunnen vragen en moeten doen bij Sony. Hierdoor hadden de preorders ook al eerder ingelicht kunnen worden en had er naar een goed alternatief gekeken kunnen worden samen met de klant.
Voor dat ik akkoord kan gaan met het omzetten zou ik graag eerst willen weten of jullie mij een andere aanbieding kunnen doen.
In plaats van de bundel, welke niet meer te leveren is, een 'kale' PS4 + een camera en extra controller voor het bedrag dat ik nu bij jullie heb uit staan. Hiermee zouden jullie mij tegemoet komen. Ten eerste voor het lange wachten op een update en levering en ten 2de omdat ik de korting die ik had op de bundel verlies.
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Hugo
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Ik ben aan het werk dus hoop dat ie later komt, als het de zelfde postbode is die altijd bij mij komt dan komt ie rond 19:00 want hij weet dat ik dan thuis ben.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:11:
[...]
Ik heb hem nog niet thuis ontvangen, kut PostNL Geeft geen tijd door maar wel dat die vent zou komen...
Want dit was mijn oorsrponkelijke aflevertijd:
Vandaag
10:30-12:30
Sorry, we hebben je aflevertijdvak niet gehaald. De pakketbezorger is nog onderweg om je pakket vandaag af te leveren.
Nette mail. Ik wilde iets soortgelijks naar ze mailen. Heb je deze facebook pagina al gezien https://www.facebook.com/ps4bundle?fref=ts ? Opgezet door een aantal lotgenoten. Ze hebben contact opgenomen met mycom en die vragen nu naar bewijs dat bundels gestript zijn en de inhoud los verkocht. Volgens mij zijn daar voldoende aanwijzingen voor.
Zou mooi zijn als dit zou kunnen. Wellicht kun je dan betalen met Amerikaanse pre-paid creditcard.Mister_Slavko schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:51:
Verwijderd
Zojuist gebeld...
ik moest me rekeningnummer geven en ze zouden het geld uiterlijk binnen 10 werkdagen terugstorten.
Vroeg ook nog over de mensen die een Pakketbezorger is onderweg hebben... ze zei dat er maar 2 tot 3 op voorraad waren en dat het vreemd was..
ik moest me rekeningnummer geven en ze zouden het geld uiterlijk binnen 10 werkdagen terugstorten.
Vroeg ook nog over de mensen die een Pakketbezorger is onderweg hebben... ze zei dat er maar 2 tot 3 op voorraad waren en dat het vreemd was..
Je kan ook gewoon wachten, haha, je belt er steeds achteraan.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:21:
Zojuist gebeld...
Nou ligt aan het spel denk ik, heb lang geleden Resident Evil: Operation Racoon City via Canada gekocht, was een regiovrije spel. Maar ik kon alleen tegen mensen uit Noord Amerika spelel, kon niet tegen mensen uit Europa spelen.WiXX schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 14:57:
[...]
Dus jij wilt zeggen dat ik met mijn Europees gekochte games niet tegen amerikanen kan spelen?
Denk dat je nu zelf ook door hebt dat je gedachtengang een beetje wazig is, niet?
Heb ook het slechte nieuws van intertoys. kom je nu nog wel in een wacht rij dan?
Besteld bij Amazon.co.uk - vrijdag 24/1 wordt ie afgeleverd ........
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Let op:jaaoie17 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:23:
Heb ook het slechte nieuws van intertoys. kom je nu nog wel in een wacht rij dan?
Gewoon geld terug vragen
Verwijderd
Aangezien hij al een hoop ps4's heeft weten te bemachtigen is het misschien toch verstandig er achteraan te gaanrvthul84 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:22:
[...]
Je kan ook gewoon wachten, haha, je belt er steeds achteraan.
Verwijderd
Hoe zit dit qua garantie?Buddha_ schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:24:
Ik heb mijn zinnen een beetje gezet op de 22e, hopelijk word ik niet teleurgesteld.
killzone bundel binnen van amazon. geinteresseerde ?
ik heb zelf een sony made in japan.
dus de killzone bundel doe ik weg
Waar woon je?HaskoF schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:32:
Verwijderd
Ik ook maar als ik de tweet van diverse MM lees dan heb ik er eerlijk gezegd vrij weinig hoop opLaNageoire schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:31:
Ik heb mijn zinnen een beetje gezet op de 22e, hopelijk word ik niet teleurgesteld.
Verwijderd
kijk je berichtenHaskoF schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:32:
Verwijderd
Ik heb nog steeds geen mail ontvangen van Intertoys. Gisteren 23:15 besteld, link werkte nog
Geen bevestiging?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:37:
Ik heb nog steeds geen mail ontvangen van Intertoys. Gisteren 23:15 besteld, link werkte nog
Maar ze worden niet uitgeleverd we hebben al een mail gehad
Verwijderd
Dat ook niet .. En dat laatste ook niet..Jay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:39:
[...]
Geen bevestiging?
Maar ze worden niet uitgeleverd we hebben al een mail gehad
Weird wacht to na 16:00 zo niet dan zou ik bellen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:40:
[...]
Dat ook niet .. En dat laatste ook niet..
Heb gewoon een aflevertijdvak etc v.w.b. Intertoys.
17:00 - 19:00
17:00 - 19:00
Verwijderd
Ik heb ook een T en T van intertoys, alleen ik zit nu al de heletijd te wachten. niemand heeft hem nog ontvangen van intertoys he?
Dat ze geld terugstorten van IT. Kan toch ook wel met die contact formulier toch? Heb nu geen zin om te bellen
Jij hebt geen tijdvak toch?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:43:
Ik heb ook een T en T van intertoys, alleen ik zit nu al de heletijd te wachten. niemand heeft hem nog ontvangen van intertoys he?
Bij mij is ie nog steeds onderweg......hmmm zal toch dat IT alles terug geroepen heeftVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:43:

Verwijderd
Kunnen ze niet doen lijkt meJay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:44:
[...]
Bij mij is ie nog steeds onderweg......hmmm zal toch dat IT alles terug geroepen heeft
Verwijderd
Lees net op twitter dat een Mediamarkt in België in de plaats Wilrijk een lading van 15 kanck bundels binnen heeft gekregen.. Geen idee of dit iets betekent voor de levering in Nederland, maar zeg het toch even.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 15:46 ]
Welke bezorgingsoptie heb je gekozen? En wat was je totaalprijs? ben zel ook wel geïnteresseerd.Buddha_ schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:24:
update: ik zie dat het alleen de knack bundel betreft, de rest is niet in stock
[ Voor 13% gewijzigd door Guids op 21-01-2014 15:49 ]
One day delivery
Totaal € 518,- (incl verzenden) heb begrepen van dit eerder als vrijdag 24/1 kan zijn
Idd Alleen Knack Bundle
Totaal € 518,- (incl verzenden) heb begrepen van dit eerder als vrijdag 24/1 kan zijn
Idd Alleen Knack Bundle
[ Voor 11% gewijzigd door Buddha_ op 21-01-2014 15:50 ]
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Super dat je het even meld !! Zijn er meer mensen die wat wete/horen laat ons mee genietenVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:45:
Lees net op twitter dat een Mediamarkt in België in de plaats Wilrijk een lading van 15 kanck bundels binnen heeft gekregen.. Geen idee of dit iets betekent voor de levering in Nederland, maar zeg het toch even.
Verwijderd
Thanks! nu geeft het weer een beetje meer hoop hahaVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:45:
Idd:pVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:52:
[...]
Thanks! nu geeft het weer een beetje meer hoop haha
Verwijderd
Misschien hebben ze er zoveel besteld?Mopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:52:
Maar laten we eerlijk zijn 15 ps4 normaal krijgt mm er toch wel tegen de 80
Verwijderd
Link?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:45:
Gebeld, rekeningnummer doorgegeven en binnen 10 werkdagen terug op de rekening. Kunnen ze nog even 10 dagen rente trekken..jaaoie17 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:43:
Dat ze geld terugstorten van IT. Kan toch ook wel met die contact formulier toch? Heb nu geen zin om te bellen
Ja zou kunnen weet ook niet hoe groot de mediamarkt daar is
Verwijderd
Idd, welke MM heb jij besteld?Mopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:56:
[...]
Ja zou kunnen weet ook niet hoe groot de mediamarkt daar is
Verwijderd
Voor alle mensen die bij Intertoys besteld hadden... Ziet er naaruit dat je niks meer geleverd gaat krijgen als je al een T en T had gekregen met de status Pakketbezorger is onderweg....
zeer jammer maar er klopt iets gewoon niet, ze hoorde nu al te leveren
zeer jammer maar er klopt iets gewoon niet, ze hoorde nu al te leveren
Verwijderd
Dat geeft inderdaad weer iets meer hoop! Ik hoop dat dus meerdere MM's morgen geleverd zullen krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:58:
[...]
https://twitter.com/mediamarkt_bel
zie @den_jason
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.