welk bedrijf is dat??Mopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:16:
Geachte meneer .....
Er is niets bekend over een levering van 22 januari, volgens Sony krijgen we deze maand geen PS4's meer. De laatste levering was 13 januari, de volgende levering PS4's komt pas in februari.
Met vriendelijke groet,
Hans van den Berg
Welke winkel is dit?Mopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:16:
Geachte meneer .....
Er is niets bekend over een levering van 22 januari, volgens Sony krijgen we deze maand geen PS4's meer. De laatste levering was 13 januari, de volgende levering PS4's komt pas in februari.
Met vriendelijke groet,
Hans van den Berg
Verwijderd
LIKE LIKEwido91 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:17:
https://www.facebook.com/ps4bundle?fref=ts
Op facebook heeft iemand een pagina aangemaakt voor het mycom/dixons probleem. Ik zou zeggen like even allemaal en plaats je reacties! Misschien kunnen we zo een collectief vormen.
Verwijderd
De PS4 is voor iemand anders bedoeld dus ik kan hem je niet meegeven, sorry.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:14:
[...]
Die probeerde ook een PS4 weg te doezelen bij jullie?
Wat zei je tegen m? XD

Op basis van wat denken mensen dat LwXD deze inside informatie heeft? Hij is net zo goed op de hoogte als ieder ander hier. En dat is heel weinig. Dat er morgen een levering komt bij de MM is dan ook nergens op gebaseerd volgens mij.
Het gaat ook er niet om dat hij het zegt maar andere grote sites ook dat het zeker is..BPP schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:20:
Op basis van wat denken mensen dat LwXD deze inside informatie heeft? Hij is net zo goed op de hoogte als ieder ander hier. En dat is heel weinig. Dat er morgen een levering komt bij de MM is dan ook nergens op gebaseerd volgens mij.
Zoufiax schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:16:
[...]
Werk jij bij MyCom en koop je zelf voor zover mogelijk de PS4's die ze binnen krijgen?
Daar is je antwoord.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 12:43:
Ik kan niet wachten zodra Sony.nl komt met Bestel nu !
Helaas morgen wel de hele dag werken @ Mycom... waar ik ook nog is mag kijken naar een Playstation 4 doos die nog opgehaald moet worden door iemand, zo niet is die gelijk van mij
Verwijderd
Afgelopen vrijdag me order geannuleerd bij MyCom. Vanochtend geld teruggestort op me rekening. Het eerste wat ze op tijd doen sinds november.
Heb ook al alles afgebeld hier in de regio saturn, intertoys, toysxl eenigste wat ze zeggen is we hebben nog een lijst met ong 10 mensen erop
Verwijderd
Wil iedereen hier asjeblieft deze Facebook pagina like https://m.facebook.com/ps4bundle
Avast bedankt.
Dit is namelijk voor de mensen die bij MyCom Dixons een ps4 bundel hebben besteld.
Avast bedankt.
Dit is namelijk voor de mensen die bij MyCom Dixons een ps4 bundel hebben besteld.
Heel mooiVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:40:
zojuist gebeld door intertoys nieuwegein dat ik mijn ps4 op mag halen!!
Verwijderd
Wanneer hebben ze die lading binnen gekregen?? Hopelijk kan ik m ook ophalen vandaag in Ermelo!:D Sta 1ste!Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:40:
zojuist gebeld door intertoys nieuwegein dat ik mijn ps4 op mag halen!!
Verwijderd
ze zij dat die ps4 nog over was van zaterdag.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:41:
[...]
Wanneer hebben ze die lading binnen gekregen?? Hopelijk kan ik m ook ophalen vandaag in Ermelo!:D Sta 1ste!
Dan had ze gvd ook wel eerder kennen bellen!Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:44:
[...]
ze zij dat die ps4 nog over was van zaterdag.
Verwijderd
ja heBekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:59:
[...]
Dan had ze gvd ook wel eerder kennen bellen!![]()
Verwijderd
Ik geloof er ook niet veel van ik heb nu al van meerdere mensen gehoord dat verschillende MM geen levering meer zal krijgen deze maand en heb dit zelf ook bevestigd gekregen van MM rdam centrum afgelopen vrijdag.BPP schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:20:
(toen zouden ze overigens ook levering krijgen

Verwijderd
Lekker vaag bezig die MM rdam, ik was er afgelopen zaterdag en toen werd er gezegd "binnen twee weken"Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:13:
[...]
Ik geloof er ook niet veel van ik heb nu al van meerdere mensen gehoord dat verschillende MM geen levering meer zal krijgen deze maand en heb dit zelf ook bevestigd gekregen van MM rdam centrum afgelopen vrijdag.
(toen zouden ze overigens ook levering krijgen)
Verwijderd
Ja dat kan ook makkelijk volgende maand betekenenVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:19:
[...]
Lekker vaag bezig die MM rdam, ik was er afgelopen zaterdag en toen werd er gezegd "binnen twee weken"

Verwijderd
Dat zal best idd, vind het zoiezo raar dat er zoveel onduidelijkheid is omtrend levering.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:21:
[...]
Ja dat kan ook makkelijk volgende maand betekenenIk denk dat ze gewoon geen beloftes willen maken om gejank achteraf te voorkomen
De vraag is ook zullen ze nu echt niks weten
Nee hoor Bekside moet eens zijn niet zo spreekwoordelijke bek houden.BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:59:
[...]
Dan had ze gvd ook wel eerder kennen bellen!![]()
Leuk heh Bekkie als jij degene bent die er naast vist?!
Zullen we het maar op karma houden?
Verwijderd
Is net zo'n slim trucje die Apple ook atijd toepast omtrent hun producten, veel vaagheid en daarmee dus veel hype creëren...Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:24:
[...]
Dat zal best idd, vind het zoiezo raar dat er zoveel onduidelijkheid is omtrend levering.

Net nog even met MM Beijerlandselaan gebeld, de wachtlijst staat daar momenteel op 24 en ze verwachten in februari een nieuwe levering. Of je erbij gaat zitten weten ze nog niet, omdat ze er in dec 18 geleverd kregen en in jan 48... Tja, ga je gokken of wachten tot de vrije verkoop, ik weet het nog niet..
Ah joh gewoon via Sony of IT bestellenVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:33:
[...]
Is net zo'n slim trucje die Apple ook atijd toepast omtrent hun producten, veel vaagheid en daarmee dus veel hype creëren...![]()
Net nog even met MM Beijerlandselaan gebeld, de wachtlijst staat daar momenteel op 24 en ze verwachten in februari een nieuwe levering. Of je erbij gaat zitten weten ze nog niet, omdat ze er in dec 18 geleverd kregen en in jan 48... Tja, ga je gokken of wachten tot de vrije verkoop, ik weet het nog niet..
..... waar heb je het over?J0J0 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:27:
[...]
Nee hoor Bekside moet eens zijn niet zo spreekwoordelijke bek houden.
Leuk heh Bekkie als jij degene bent die er naast vist?!
Zullen we het maar op karma houden?![]()
je vist overigens nooit naast het net, maar erachter......
Daarnaast zit ik op dit moment thuis te wachten op weer een nieuwe PS4 levering. mijn net is goed gevuld maak je geen zorgen.
Gewoon reserveren.. Aanbetaling krijg je toch terug als je de PS4 uiteindelijk niet bij de MM haalt.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:33:
[...]
Is net zo'n slim trucje die Apple ook atijd toepast omtrent hun producten, veel vaagheid en daarmee dus veel hype creëren...![]()
Heb nog geen t&t gekregen van IT. Klopt het ook wel als je in je account kijkt dat die bestelling er niet eens tussenstaat.?
Dat laatste klopt.jaaoie17 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:36:
[...]
Heb nog geen t&t gekregen van IT. Klopt het ook wel als je in je account kijkt dat die bestelling er niet eens tussenstaat.?

Als je gister na 3 uur was krijg je je T&T pas de volgende dagjaaoie17 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:36:
[...]
Dan zou ik hem nu toch moeten hebben.newko schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:38:
[...]
Als je gister na 3 uur was krijg je je T&T pas de volgende dag
Alle zendingen stapelen ze op en geven ze na 15.00 uur aan PostNL. Dus na 15.00 uur krijg je als het goed is de T&T code.BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:42:
[...]
Zit er ook op te wachten. hoop er nog iets van te horen:P of ze nou wel of niet doorgaan
Ja, maar ik kan niet geloven dat ze worden uitgeleverd. kunnen er goed 30 besteld zijn door tweakers hier..... hoezo zouden ze die nu in eens hebben liggen.MrvH schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:44:
[...]
Alle zendingen stapelen ze op en geven ze na 15.00 uur aan PostNL. Dus na 15.00 uur krijg je als het goed is de T&T code.
Die van gisteren middag die vandaag geleverd worden ging om enkele stuks....
Status zending:
Pakketbezorger is onderweg.
Pakketbezorger is onderweg.
Klopt, maar in dit geval is het voor mij even geen bericht = goed bericht. Ik wacht rustig af..BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:46:
[...]
Ja, maar ik kan niet geloven dat ze worden uitgeleverd. kunnen er goed 30 besteld zijn door tweakers hier..... hoezo zouden ze die nu in eens hebben liggen.
Iemand nog een link + werking over de IT link? Ik wil het wel nog een keer proberen
Verwijderd
ik welHaskoF schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:48:
Iemand nog een link + werking over de IT link? Ik wil het wel nog een keer proberen

PM mag mij ook wel, haha, gewoon proberen.
Pm mag zeker wel haha 
LWDX heb jij nou al een ps4 die je zelf gebruikt?
Ik wil je namelijk afmaken met FIFA haha
daar heb ik ook zin inHaskoF schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:52:
Pm mag zeker wel haha
Verwijderd
Klopt ik zag m ook. Heb m gelijk weer ge-report. En ik stuur m steeds een mail dat ie moet stoppen met mensen bedonderen

En stel als alles nu is uitgeleverd. Kun je de bestelling dan wel makkelijk annuleren?BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:46:
[...]
Ja, maar ik kan niet geloven dat ze worden uitgeleverd. kunnen er goed 30 besteld zijn door tweakers hier..... hoezo zouden ze die nu in eens hebben liggen.
ja had m ook gemaild waarom hij nog steeds bezig was.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:55:
[...]
Klopt ik zag m ook. Heb m gelijk weer ge-report. En ik stuur m steeds een mail dat ie moet stoppen met mensen bedonderen
Ga werken voor je geld vieze dief
Hoezo bedonderen? Staat dat je kan ophalen... Lijkt me niet dat je iemand dan kan bedonderenVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:55:
[...]
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
Precies! Hopeloze mensenzakaro schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:57:
[...]
ja had m ook gemaild waarom hij nog steeds bezig was.
Ga werken voor je geld vieze dief
Hoe bedoel je? wanneer de playstation al bij jou thuis staat of daarvoor nog?jaaoie17 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:56:
[...]
En stel als alles nu is uitgeleverd. Kun je de bestelling dan wel makkelijk annuleren?
Wanneer ze niet leveren krijg je je geld terug simple as that (duurt wel paar dagen voor je het hebt)
Wanneer je hem wel binnen hebt kan je gewoon retouren binnen 14 dagen zoals wettelijk bepaald bij koop op afstand.
er staat ook bij Ophalen? hoe is het dan bedonderen. als ik 90km moet rijden en het blijkt een scam te zijn dan ga ik hem dat zeker niet in dank afnemen en zorg ik er wel voor dat ik waar voor me geld krijgVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:55:
[...]
kortom ik ben wel benieuwd hoe die iemand wilt scammen als er (opgehaald) wordt.
Nee na 16:00 moet je het hebben, ik kreeg die van mij gister om 16:15, nog ff geduld
Weird bij mij staat wel een tijdVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:48:
[...]
Zelfde geld voor mij, maar geen tijd aangeven....
Je hoeft dan toch niet uit te leggen dat je het met een vage link die bestelling hebt gedaan?BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:58:
[...]
Hoe bedoel je? wanneer de playstation al bij jou thuis staat of daarvoor nog?
Wanneer ze niet leveren krijg je je geld terug simple as that (duurt wel paar dagen voor je het hebt)
Wanneer je hem wel binnen hebt kan je gewoon retouren binnen 14 dagen zoals wettelijk bepaald bij koop op afstand.
Dit vraag ik me dus ook af.. ik zie namelijk een macbook pro retina voor 750... das wel heeeeeel goedkoopFlghter1982 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:58:
[...]
er staat ook bij Ophalen? hoe is het dan bedonderen. als ik 90km moet rijden en het blijkt een scam te zijn dan ga ik hem dat zeker niet in dank afnemen en zorg ik er wel voor dat ik waar voor me geld krijg
kortom ik ben wel benieuwd hoe die iemand wilt scammen als er (opgehaald) wordt.
Jongen ik heb zelf met die gast gesproken via telefoonFlghter1982 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:58:
[...]
er staat ook bij Ophalen? hoe is het dan bedonderen. als ik 90km moet rijden en het blijkt een scam te zijn dan ga ik hem dat zeker niet in dank afnemen en zorg ik er wel voor dat ik waar voor me geld krijg
Zijn 06 staat er gwn.Bel m maar eens op dan zul je zien.
Keiharde oplichter vriend
Verwijderd
Ik had ook zo iemand die het goed vond om op te halen. Als je het dan hebt afgesproken stuurt die je later een berichtje dat iemand anders meer geboden heeft. Dan zegt ie dat je eerst de helft vooruit moet betalen omdat hij anders zogenaamd met die andere koper in zee gaat.Flghter1982 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 12:58:
[...]
En een adres kan je makkelijk faken..
Verwijderd
Zou je het nog eens uit willen leggen hoe je een PS4 in je winkelwagen krijgt dan?
De link https://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/594428/1 werkt nu namelijk niet meer.
Of gebruik je de NA-release link?
Deze werkt niet meer moet de Na relase hebben inderdaad.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:01:
[...]
Zou je het nog eens uit willen leggen hoe je een PS4 in je winkelwagen krijgt dan?
De link https://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/594428/1 werkt nu namelijk niet meer.
Of gebruik je de NA-release link?
Verwijderd
Thanks.BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:02:
[...]
Deze werkt niet meer moet de Na relase hebben inderdaad.
Laat even weten of jullie iets krijgen, dan vul ik de mijne ook in!
Ben benieuwd!
net een mail gehad van de IT dat na 15:00 mijn bestelling aangeboden word aan de postnl met een track & trace code erbij.
Wanneer besteld?ruudvd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:03:
net een mail gehad van de IT dat na 15:00 mijn bestelling aangeboden word aan de postnl met een track & trace code erbij.
Of was dit de standaard mail die je na je bestelling kreeg?
[ Voor 10% gewijzigd door BekSide op 21-01-2014 13:04 ]
Verwijderd
Mijn harddisk van Seagate die ik voor me PS4 heb besteld heb ik vandaag al binnen. Nu alleen me PS4 dus nog....
Gisteren besteld, gisteren ook de standaard mail gehad en zojuist de verzendmail gehad.BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:04:
[...]
Wanneer besteld?
Of was dit de standaard mail die je na je bestelling kreeg?
Ik zou wellicht wachten met bestellen tot de mensen hier die gisteren besteld hadden een T&T krijgen wel of niet.......Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:04:
Heeft iemand de link hier nog van de NA-Release?
bespaart je een hoop geklooi met terugstorten van geld enz.
Zo te zien niemand.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:04:
Heeft iemand de link hier nog van de NA-Release?
met de na- release link of de andere;)? en hoelaat besteld?ruudvd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:09:
[...]
Gisteren besteld, gisteren ook de standaard mail gehad en zojuist de verzendmail gehad.
Hoe laat had je besteld?ruudvd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:09:
[...]
Gisteren besteld, gisteren ook de standaard mail gehad en zojuist de verzendmail gehad.
Als wij de link nou krijgen , dan kunnen we het nog altijd zelf proberen.
voor 3 uur is volgende dag in huis
bestellingen na 3 uur zouden dus de dag erop naar postNL gebracht dus verwacht aan het begin van de avond je T&T ALS we het krijgen
Heeft er uberhaupt al iemand die link gebruikt en ook daadwerkelijk een verzendbevestiging ontvangen?
@ruudvd met de "na release" link besteld of met de gewone (die nu niet meer werkt)?
Verwijderd
werkt wel maar heb je weinig aan, er is geen voorraad volgens Intertoys meer...
Heb ze net gebeld, wat mensen vandaag krijgen was Back-up voor DOA's
Het is nog de vraag of mensen hem morgen zullen krijgen die gisteren *vandaag* hebben besteld
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 13:19 ]
Ik heb niet met de "na-release" link besteld maar op de andere manier.Prolution schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:16:
@ruudvd met de "na release" link besteld of met de gewone (die nu niet meer werkt)?
Ok, ik zie het wel.ruudvd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:22:
[...]
Ik heb niet met de "na-release" link besteld maar op de andere manier.
Heb er nog 2 besteld op normale manier en 1 met na release. tot nu niks vernomen.
Het is al op bestellen heeft geen zin denk ik.
Ik zou wachten met bestellen want veel mensen hebben gister besteld als er een voorraad is dan krijgen deze mensen na 16:00 T&T dus nog afwachten. Maar word lastig denk ik
[ Voor 29% gewijzigd door Jay47 op 21-01-2014 13:27 ]
Fifa spelers kunnen kingkernel toevoegen als ze xin hebben in een potje
Vreemd, gisteren voor 12:30 de orderbevestiging gekregen, maar geen T&T.
Dus er is nog wel een beetje hoop?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:16:
[...]
werkt wel maar heb je weinig aan, er is geen voorraad volgens Intertoys meer...
Heb ze net gebeld, wat mensen vandaag krijgen was Back-up voor DOA's
Het is nog de vraag of mensen hem morgen zullen krijgen die gisteren *vandaag* hebben besteld
maar er staat wel bij dat de ps4 manco is. waardoor alleen het artikel dat je erbij moest bestellen geleverd gaat worden morgen...
Verwijderd
De na release link werkt inmiddels ook niet meer.
Hopelijk hebben degene die deze link nog wel konden gebruiken wel geluk en krijgen ze er 1 van de backup stapel.
Hopelijk hebben degene die deze link nog wel konden gebruiken wel geluk en krijgen ze er 1 van de backup stapel.
Klopt link werkt niet meer! Haha had het niet moeten delen gisterVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:38:
jawel ben u dankbaaarJay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:41:
[...]
Klopt link werkt niet meer! Haha had het niet moeten delen gister
Verwijderd
volgens een twitter bericht van rdam weten ze niets van de eerste volgende levering en zijn er nu 72 preorders. Gelukkig zit ik hoog in de lijst maar moeten ze een keer binnenkomenVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:43:
Nog nieuws over mediamarkt?
Die backup zijn toch gewoon nieuwe ps4's neem ik aan. Dus geen gefixte ps4's ofzo.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 13:38:
Fifa en cod spelers voeg lowrenzoo toe
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.