Waarom wil niemand het uitleggen?
snap ik ook niet:(Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:55:
Waarom wil niemand het uitleggen?
jammer zeg we zijn toch geen handelaren ofzo man, gewoon voor 1 zo'n playstation. ff helpen joh
Verwijderd
Mensen die benieuwd zijn naar de manier van Sony.nl en bestellen bij hun...
Ik had nog op me telefoon een oude link staan met de Bestelknop, deze heb ik dus via google chrome laten sygroniseren naar me Computer... vervolgens door in de script te veranderen naar ''Bestellen'' inplaats van ''momenteel niet op voorraad'' saven, en ik werd doorverwezen... vervolgens die link gedeeld met sirsuikerpoes.
Toen kon ik bestellen en kreeg ik de keuze uit betalen, ook betaald. wel stonden er vreemde leverdatums op de ene page stond 30-1-2014 31-1-2014 en de andere weer 22-1-2014, maargoed... uiteindelijk na betaling kreeg ik de mail waarin stond, je ontvangt hem uiterlijk de 21-22ste..
ik ben niet zeker in hoeverre dit waar is, want het is eingelijks fysieke voorraad aanmaken, (wat er dus niet is)
Ik heb voorderest ook nog geen Vrachtnummer van T&T ontvangen... ziet er dus uit dat ik aangesloten wordt aan bestellingen die morgen of overmorgen van start gaan
Ik had nog op me telefoon een oude link staan met de Bestelknop, deze heb ik dus via google chrome laten sygroniseren naar me Computer... vervolgens door in de script te veranderen naar ''Bestellen'' inplaats van ''momenteel niet op voorraad'' saven, en ik werd doorverwezen... vervolgens die link gedeeld met sirsuikerpoes.
Toen kon ik bestellen en kreeg ik de keuze uit betalen, ook betaald. wel stonden er vreemde leverdatums op de ene page stond 30-1-2014 31-1-2014 en de andere weer 22-1-2014, maargoed... uiteindelijk na betaling kreeg ik de mail waarin stond, je ontvangt hem uiterlijk de 21-22ste..
ik ben niet zeker in hoeverre dit waar is, want het is eingelijks fysieke voorraad aanmaken, (wat er dus niet is)
Ik heb voorderest ook nog geen Vrachtnummer van T&T ontvangen... ziet er dus uit dat ik aangesloten wordt aan bestellingen die morgen of overmorgen van start gaan
Kijk voor de gein bij sony staat er op voorraad, 1 keer refreshen en de voorraad was weer weg :-) (keek effe op de ipad)
Ok, en hoe kan de medemens hier bestellen... in jip en janneke taal:P;)?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:56:
Verwijderd
komt wel goed, wij hebben al betaaldVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:56:
ze halen ons echt niet van de lijst af
dit bewijst maar weer hoe belangerijk het is om een goede beveiliging te hebben
Verwijderd
kan je de link naar de bestelknop dan wel delen de rest lukt me zelf wel?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:56:
Verwijderd
De link heb ik dus niet meer, ik had het gesyngroniseerd via me telefoon naar de Computer...Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:58:
[...]
kan je de link naar de bestelknop dan wel delen de rest lukt me zelf wel?
Vanaf 5 uur tot ongeveer 9 uur zal er hoogstwaarschijnlijk een bestel optie zijn voor de Playstation 4 op sony.nl
ze gooiden er rond 8 uur ook een online maar ik was net te laat met betalen waardoor ik weer terug naar de Home page werd gestuurd...
Jij hebt de link zeker ook niet meerVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:58:
[...]
komt wel goed, wij hebben al betaald
ze halen ons echt niet van de lijst af
dit bewijst maar weer hoe belangerijk het is om een goede beveiliging te hebben
Verwijderd
http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4/order
Alles wat ik nodig had was dat bovenste... alleen toen eenmaal om 8 uur bestellen niet doorging moest ik maar javascripten
Alles wat ik nodig had was dat bovenste... alleen toen eenmaal om 8 uur bestellen niet doorging moest ik maar javascripten
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 00:03 ]
Spoedcursusje javascript iemand? hoe kom ik in dat verhaal?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:02:
Verwijderd
hmm ik wacht wel tot de 22e in de hoop dat ik gebeld word door saturn om hem op te komen halen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:02:
dacht me zelf wel ''even'' een cursusje javascript te geven maar dat werd hem niet haha
Ik kan hem veranderen in ''Bestellen'' maar is nog steeds niet te klikken:(Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:06:
[...]
hmm ik wacht wel tot de 22e in de hoop dat ik gebeld word door saturn om hem op te komen halen.
dacht me zelf wel ''even'' een cursusje javascript te geven maar dat werd hem niet haha
Verwijderd
Geachte heer *****,
Bedankt voor uw bestelling bij Sony Store Online.
Normaliter zullen de bestelling binnen 2-3 weken geleverd worden. We hebben echter nog geen specifieke gegevens wanneer we de inkomende voorraad voor de Playstations mogen verwachten, dus een exacte leverdatum is nog niet bekend.
U mag er vanuit gaan dat hoogstens de Playstation in de laatste week van januari geleverd zal worden.
Mocht u de bestelling willen annuleren dan kan dit tot aan het moment van verzending. Het aankoopbedrag zal dan na 1 werkdag terug verschijnen op uw bankrekening.
Let wel op dat als een bestelling geannuleerd wordt, deze niet meer geactiveerd kan worden.
Met vriendelijke groeten / Kind regards,
Melvin Schroen
Customer Care and Sales Advisor
Sony Store Online
Sony Europe Limited.
Da Vincilaan 7 - D1, 1935 Zaventem, Belgium
customer.service.nl@shop.sony-europe.com
customer.service.be.nl@shop.sony-europe.com
sales.nl@shop.sony-europe.com
sales.be.nl@shop.sony-europe.com
Nederland: (020) 346.9524 --- België: (02) 713.1635 --- UK: 0207.365.2413
Sony Europe Limited. A company registered in England and Wales.
Registered office: The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey. KT13 0XW. United Kingdom
ref:_00DD0CG3j._500D0XkXfg:ref
Kreeg ik van hun, zonet, Nachtwerkers daar?
Normaliter zullen de bestelling binnen 2-3 weken geleverd worden. We hebben echter nog geen specifieke gegevens wanneer we de inkomende voorraad voor de Playstations mogen verwachten, dus een exacte leverdatum is nog niet bekend.
U mag er vanuit gaan dat hoogstens de Playstation in de laatste week van januari geleverd zal worden.
Mocht u de bestelling willen annuleren dan kan dit tot aan het moment van verzending. Het aankoopbedrag zal dan na 1 werkdag terug verschijnen op uw bankrekening.
Let wel op dat als een bestelling geannuleerd wordt, deze niet meer geactiveerd kan worden.
Melvin Schroen
Sony Store Online
Sony Europe Limited.
Registered office: The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey. KT13 0XW. United Kingdom

Verwijderd
Als er morgen daadwerkelijk de ''officiële'' bestel link vrij komt dan heb jij hem iig wel alvast besteldVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:08:
Geachte heer *****,
Melvin Schroen
Sony Store Online
Sony Europe Limited.
Verwijderd
Ja, maar ik ben ook op de hoogte van ToysXL :-)
Die zijn ook vanplan dingen online te gooien... Voorderest, bartsmit heb je niks aan, hun leveren pas volgende maand weer...
En de rest van webshops zijn echt daadwerkelijk afschuwelijk
Ik kan zelf niet wachten tot ik morgen me Playstation 4 van intertoys krijg, plus overmorgen weer eentje van IT, zal wel grappig zijn, en al helemaal als ik op de een of andere manier overmorgen dan ook nog die van sony.nl ontvang
BTW hebben jullie via de playstation 4 na release link gewerkt? Want over deze heb ik zo me twijfels... maar we zullen zien
Die zijn ook vanplan dingen online te gooien... Voorderest, bartsmit heb je niks aan, hun leveren pas volgende maand weer...
Ik kan zelf niet wachten tot ik morgen me Playstation 4 van intertoys krijg, plus overmorgen weer eentje van IT, zal wel grappig zijn, en al helemaal als ik op de een of andere manier overmorgen dan ook nog die van sony.nl ontvang
BTW hebben jullie via de playstation 4 na release link gewerkt? Want over deze heb ik zo me twijfels... maar we zullen zien
Ik had mezelf juist voorgenomen om geen Playstations meer te kopen, komen jullie weer aanzetten met al die links enz.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:24:
Vandaag nog contact gehad met toysxl, die zeggen niet te weten wanneer ze een levering ontvangen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:24:
Verwijderd
Dit.Gropah schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:41:
[modbreak]Iedereen wil natuurlijk een PS4 bemachtigen, sommige zelfs meerdere, maar dat is nog geen reden om ze de grond in te bashen. Ik zou die mensen echter wel willen vragen niet hier te handelen[/]
Bekside laten we morgen ff hebben over het ophalen van de ps4
Nou, jullie hebben vannacht niets gemist!
Verwijderd
Nope, niet echt veel nee...
Nu maar hopen of sony.nl online komt met hun link, ik zal wel afhankelijk zijn daarvan anders sturen ze me niks als ze geen voorraad hebben
Nu alleen nog afwachten tot 9 a 10 uur voor de t&t van bezorger is onderweg! En daarna om kwart over 3 met eem T&T van de intertoys, waar ik dus maar 30% vertouwen in heb!
Achteraf gezien, we kapen of A het resterende mee, of B de back-up lading voor mensen om mee te ruilen als ze een DOA hebben, of C het is bedoeld voor de pre-orders van de webshop...
Nu maar hopen of sony.nl online komt met hun link, ik zal wel afhankelijk zijn daarvan anders sturen ze me niks als ze geen voorraad hebben

Nu alleen nog afwachten tot 9 a 10 uur voor de t&t van bezorger is onderweg! En daarna om kwart over 3 met eem T&T van de intertoys, waar ik dus maar 30% vertouwen in heb!
Achteraf gezien, we kapen of A het resterende mee, of B de back-up lading voor mensen om mee te ruilen als ze een DOA hebben, of C het is bedoeld voor de pre-orders van de webshop...
Verwijderd
Het wordt echt een verslaving haast... Volg dit topic al een aantal weken en ben ook sinds gister diverse webshops aan het refreshen geweest, resulterend in lichte eeltvorming op mijn rechte wijsvinger. Sony, IT, ToysXL, ik hoop dat jullie meelezen en nog even snel wat PS4'tjes erop gooien, voordat mijn gezondheid eronder gaat lijden..
http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr
Verleidelijk, jammer dat het te ver is.
Geen idee of het legit is natuurlijk, maar misschien interessant voor iemand die meer in de buurt woont, en er snel 1 wilt halen.
Geen idee of het legit is natuurlijk, maar misschien interessant voor iemand die meer in de buurt woont, en er snel 1 wilt halen.
Idd jammer maar ja wacht wel op mm maybe vandaag who knowsBron schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:02:
http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr
Verwijderd
Gister even hier geweest op t account van mijn vriend (Denvin) vandaag tochmaar een eigen gemaakt 
Vandaag MM levering?
Vandaag MM levering?
Verwijderd
MorgenVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:18:
Gister even hier geweest op t account van mijn vriend (Denvin) vandaag tochmaar een eigen gemaakt
Vandaag MM levering?
Zou mooi zijn ben bang van niet ga straks proberen te bellenVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:18:
Vandaag MM levering?
Verwijderd
Is deze toevallig van iemand hier? Stond er gister direct op nadat de lading PS4 bij Amazon.fr was uitverkocht.
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Heb een reservering staan bij GameMania (almere), die vertelde dat vandaag en zaterdag een levering komt. Dus er wordt wel wat uitgeleverd deze week.
[ Voor 3% gewijzigd door The Otherside op 21-01-2014 08:33 ]
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Niets meer gekomen afgelopen nacht?
Geen sony/ geen toys niks.
ben benieuwd hoe mijn intertoys ''HACK'' bestellingen gaan aflopenl;)
Verwijderd
Nogsteeds geen verwerking vanaf PostNLBekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:09:

Bij de Mycom ging het over een levering van 22 januari en daarna zouden ze rond bellen.
nu heb ik gisteren dus een bericht gehad, dat ze zo spoedig mogelijk contact met mij op zouden nemen.
ik verwacht vandaag of morgen dus een mail met tekst en uitleg.
Ik heb de PS4 nu al bijna 3 maanden in bestelling staan en dat is echt balen.
Nou zijn er nog niet zoveel games uit om te spelen, de meeste heb ik al op de PC, maar het duurt wel heel erg lang voordat er wat nieuws komt.
nu heb ik gisteren dus een bericht gehad, dat ze zo spoedig mogelijk contact met mij op zouden nemen.
ik verwacht vandaag of morgen dus een mail met tekst en uitleg.
Ik heb de PS4 nu al bijna 3 maanden in bestelling staan en dat is echt balen.
Nou zijn er nog niet zoveel games uit om te spelen, de meeste heb ik al op de PC, maar het duurt wel heel erg lang voordat er wat nieuws komt.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Nee niets, geen geluk bij buurlanden ook.BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:09:
Tenminste, niet voor normale prijzen.
Over die van gister middag maak ik me niet zo'n zorgen... daar heb ik een T&T van wordt vanavond bezorgd, maar die andere 3 via die links dat is de vraag:P
Huh hoezo? van mij is al ontvangen door postnl
Verwijderd
Ik heb ook al ontvangen door PostNL maar nog niet de levertijd! En dat wil ik eerst graagBekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:15:
[...]
Over die van gister middag maak ik me niet zo'n zorgen... daar heb ik een T&T van wordt vanavond bezorgd, maar die andere 3 via die links dat is de vraag:P
Ben zelf nu aan het werk @Mycom
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:40:
Yesss eindelijk bericht van Wehkamp.nl!!!!
Beste P,
Denim voor mannen...........
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
hahaha troll!Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:40:
Yesss eindelijk bericht van Wehkamp.nl!!!!
Beste P,
Denim voor mannen...........
Intertoys is back http://www.intertoys.nl/games/playstation-4-594428.html
Ze hebben die 'hack' methode gefixed nu, de link werkt gewoon alleen geen voorraad.
Intertoys link was vanaf 6 uur al online.
Doet het nog niet in ieder geval;)
Echt ben serieus wel benieuwd naar de marge die webshops en winkels hebben op de Playstation..... er is wel echt veel gezeik ontstaan door die Playstation....
Een stel mafkezen die via iedere mogelijke weg maar €400,- willen betalen om er 1 te bestellen, klantenservice die kapot gebeld wordt.
Toysxl met zijn 50% codes die ze hebben uitgedeeld. Stiekem is dit allemaal behoorlijk werk intensief, Geld terugstorten bla bla bla
"hack" is de hele avond door gegaan op het forum dus mochten ze wat achter de hand hebben gehad zijn ze nu zo en zo wegskdevil schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:52:
[...]
Ze hebben die 'hack' methode gefixed nu, de link werkt gewoon alleen geen voorraad.

Inderdaad..... als wij ze nu krijgen via die link...... dan hebben ze gewoon nieuwe levering gehad, maar zijn ze direct weer opgekocht whahanewko schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:54:
[...]
"hack" is de hele avond door gegaan op het forum dus mochten ze wat achter de hand hebben gehad zijn ze nu zo en zo weg
Mijn levertijd is 10:30-12:30 maarja ben aan het werk dus dan heb ik het morgen 2de leverpoging of overmorgen zelf ophalenVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:29:
[...]
Ik heb ook al ontvangen door PostNL maar nog niet de levertijd! En dat wil ik eerst graag
Ben zelf nu aan het werk @Mycom
Doet het nog steeds hoornewko schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:54:
[...]
"hack" is de hele avond door gegaan op het forum dus mochten ze wat achter de hand hebben gehad zijn ze nu zo en zo weg
Maar ik kan nog steeds bestellen, maar doe het niet
Ik kan bewoon orderen bij IT
[ Voor 6% gewijzigd door Jay47 op 21-01-2014 10:01 ]
Net mm eindhoven gesproken er is helemaal nog niks bekend over een levering morgen ze zij ook indien wij ze morgen ontvangen krijgen wij ruim van te vore te horen of ze binnen komen plus te mensen worden een dag van te voren gebeld.
Duurt serieus wel lang dus......Mopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:15:
Net mm eindhoven gesproken er is helemaal nog niks bekend over een levering morgen ze zij ook indien wij ze morgen ontvangen krijgen wij ruim van te vore te horen of ze binnen komen plus te mensen worden een dag van te voren gebeld.
de 10e was die grote levering, daarna Niets meer.... ongekend.
Ja ik weet ook niet hoe laat mm zijn levering normaal krijgt of hoe laat mm belt zodra er wat binnen is?
En als je nou gewoon is de mediamarkt inloopt met je preorder bon, en je zegt: Ik ben gebeld om mijn Playstation op te halen.Mopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:18:
Ja ik weet ook niet hoe laat mm zijn levering normaal krijgt of hoe laat mm belt zodra er wat binnen is?
Werkt wel hoor;) ik spreek uit ervaring.
hey, ik was gebeld, ben wel bon kwijt stond onder naam de vriesBekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:20:
[...]
En als je nou gewoon is de mediamarkt inloopt met je preorder bon, en je zegt: Ik ben gebeld om mijn Playstation op te halen.
Wat ze overigens wel zij zodra de levering binnen komt zullen er nog enkele in losse verkoop gaan oftewel ze weet niet wanneer het gaat komen maar wel hoeveel?
Ze hebben daar zat staan nog een pallet vol voor ''reserveringen'' dus komt allemaal niet zo nauw, gewoon ernaartoe gaan met je preorder bon. en zeggen dat je gebeld was eitje;)Mopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:21:
Wat ze overigens wel zij zodra de levering binnen komt zullen er nog enkele in losse verkoop gaan oftewel ze weet niet wanneer het gaat komen maar wel hoeveel?
Mm eindhoven?BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:20:
[...]
En als je nou gewoon is de mediamarkt inloopt met je preorder bon, en je zegt: Ik ben gebeld om mijn Playstation op te halen.
Bel of ga er gewoon zelf heen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:20:
Iemand info over mm arena?
Verwijderd
Geen zin om 2 uur lang in de bus te zitten en bellen heeft toch geen zin want mij is gebleken dat het klantenservice mevrouwtje met andere informatie komt dan de game afdeling daar.

Verwijderd
haha ja, trol van Wehkamp. Vergeet die mailing steeds uit te zetten word je steeds blij gemaakt met jurken en boxsprings
Kun je vast in een jurk op bed liggen terwijl je op je PS4 wacht.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:30:
[...]
haha ja, trol van Wehkamp. Vergeet die mailing steeds uit te zetten word je steeds blij gemaakt met jurken en boxsprings
Ze proberen het je gewoon comfortabel te maken.
MM eindhoven belt niet de dag van te voren. Ze beginnen pas te bellen als de voorraad binnen is.Mopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:15:
Ook zou het niet moeten werken om te zeggen dat je gebeld bent en dat je er zo 1 mee krijgt.
Je naam word gecontroleerd en afgevinkt op de lijst die ze hebben.
Dat dat de laatste keer wel is gelukt komt omdat je a) geluk hebt gehad en b) omdat ze veel meer geleverd hadden gekregen dan gereserveerd was. 90 stuks gereserveerd 200 exemplaren ontvangen.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
nice ik moet tot vanmidag wachten voor T&T -.-Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:43:
Pakketbezorger is onderweg... maar geen tijd erbij
Verwijderd
Haha, jah ik dus ook... maar ik krijg er vandaag ook nog eentjenewko schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:44:
[...]
nice ik moet tot vanmidag wachten voor T&T -.-
Die andere kom ik wel bij je ophalen voor een tweakers prijsjeVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:44:
[...]
Haha, jah ik dus ook... maar ik krijg er vandaag ook nog eentje
We weten nu wel dat je er 2 krijgt
Maar heeft iemand die bij Amazon.fr besteld al een verzendbevestiging?
Heb nog niks gekregen. Staat nog wel op arivee donderdag of vrijdag.
Geplande aflevering:fukijama schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:47:
We weten nu wel dat je er 2 krijgt![]()
Dinsdag, 21/01/2014, Voor het einde van de dag
heb alweer twee keer mail contact gehad met wehkamp, daar is geen informatie los te krijgen. Ongelovelijk zo'n bedrijf.
Maar jij had toch one day shipping gedaan?s1ck schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:48:
[...]
Geplande aflevering:
Dinsdag, 21/01/2014, Voor het einde van de dag
Ja klopt. Voor die 12 euro extra maakt het ook niet uitfukijama schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:48:
[...]
Maar jij had toch one day shipping gedaan?
Ik pak eigenlijk nooit day one shipping. al zo vaak meegemeaakt dat ik dan betaal voor extra shipping, doe ik een keer een bestelling zonder die shipping, heb ik het alsnog de dag erna......s1ck schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:50:
[...]
Ja klopt. Voor die 12 euro extra maakt het ook niet uit
lijkt erop dat dit geluk er nu niet is bij amazon;) verwacht hem op 23-01 te krijgen.
Had ik ook moeten doen...s1ck schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:50:
[...]
Ja klopt. Voor die 12 euro extra maakt het ook niet uit

Ja daarom heb ik dat dus ook niet gedaan.BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:51:
[...]
Ik pak eigenlijk nooit day one shipping. al zo vaak meegemeaakt dat ik dan betaal voor extra shipping, doe ik een keer een bestelling zonder die shipping, heb ik het alsnog de dag erna......
lijkt erop dat dit geluk er nu niet is bij amazon;) verwacht hem op 23-01 te krijgen.
Of the one day shipping duurt net zo lang als de normale shipping.
gisteren bij amazon.fr besteld met one day shipping, via UPS verzonden (ipv TNT), en zojuist ontvangen!fukijama schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:54:
[...]
Ja daarom heb ik dat dus ook niet gedaan.
Of the one day shipping duurt net zo lang als de normale shipping.
Verwijderd
lmao! Ze denken ook overal aan he, toch niet zo'n slechte webshop dat wehkamp.Bron schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:32:
[...]
Kun je vast in een jurk op bed liggen terwijl je op je PS4 wacht.
Ze proberen het je gewoon comfortabel te maken.
Niet dat het veel uitmaakt, lig wel vaker met m'n jurk op bed. Just for fun.
Toch ook maar eens in de gaten houdenwoutwout schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:02:
[...]
gisteren bij amazon.fr besteld met one day shipping, via UPS verzonden (ipv TNT), en zojuist ontvangen!
Verwijderd
Als Intertoys vandaag na 15:00 mij nog een T en T gaat sturen lach ik me echt kapot om hun...
Zeggen van dat ze totaal niks hebben maar zogenaamd wel voorraad?
Ik ben ook zeer benieuwd, heb er nog 3 in bestelling staan dus hoop het;)Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:05:
Als Intertoys vandaag na 15:00 mij nog een T en T gaat sturen lach ik me echt kapot om hun...
Echt druk is het ook niet bij de Mycom geloof ik of wel

Verwijderd
Nee haha, Licht hier wel een Playstation 4BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:06:
[...]
Ik ben ook zeer benieuwd, heb er nog 3 in bestelling staan dus hoop het;)
Verwijderd
Hebben ze bij MyCom nog een speciaal voorraadje liggen LwDX?BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:06:
[...]
Ik ben ook zeer benieuwd, heb er nog 3 in bestelling staan dus hoop het;)
Verwijderd
nee, helaas niet... anders had ik ze zelf allemaal wel gekochtVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:07:
[...]
Hebben ze bij MyCom nog een speciaal voorraadje liggen LwDX?
Momenteel staat er 1 en die moet opgehaald worden door een klant...
had in de morgen wel alweer iemand die kwam en zei, ik kom me Playstation 4 ophalen. Niet dus xD

Verwijderd
Die probeerde ook een PS4 weg te doezelen bij jullie?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:12:
[...]
nee, helaas niet... anders had ik ze zelf allemaal wel gekocht
had in de morgen wel alweer iemand die kwam en zei, ik kom me Playstation 4 ophalen. Niet dus xD
Wat zei je tegen m? XD
Werk jij bij MyCom en koop je zelf voor zover mogelijk de PS4's die ze binnen krijgen?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:12:
[...]
nee, helaas niet... anders had ik ze zelf allemaal wel gekocht
Geachte meneer .....
Er is niets bekend over een levering van 22 januari, volgens Sony krijgen we deze maand geen PS4's meer. De laatste levering was 13 januari, de volgende levering PS4's komt pas in februari.
Met vriendelijke groet,
Hans van den Berg
Dit is mm eindhoven
Er is niets bekend over een levering van 22 januari, volgens Sony krijgen we deze maand geen PS4's meer. De laatste levering was 13 januari, de volgende levering PS4's komt pas in februari.
Met vriendelijke groet,
Hans van den Berg
Dit is mm eindhoven
[ Voor 4% gewijzigd door Mopsel op 21-01-2014 11:17 ]
https://www.facebook.com/ps4bundle?fref=ts
Op facebook heeft iemand een pagina aangemaakt voor het mycom/dixons probleem. Ik zou zeggen like even allemaal en plaats je reacties! Misschien kunnen we zo een collectief vormen.
Op facebook heeft iemand een pagina aangemaakt voor het mycom/dixons probleem. Ik zou zeggen like even allemaal en plaats je reacties! Misschien kunnen we zo een collectief vormen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.