[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.220 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wil niemand het uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:55
snap ik ook niet:(
jammer zeg we zijn toch geen handelaren ofzo man, gewoon voor 1 zo'n playstation. ff helpen joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die benieuwd zijn naar de manier van Sony.nl en bestellen bij hun...

Ik had nog op me telefoon een oude link staan met de Bestelknop, deze heb ik dus via google chrome laten sygroniseren naar me Computer... vervolgens door in de script te veranderen naar ''Bestellen'' inplaats van ''momenteel niet op voorraad'' saven, en ik werd doorverwezen... vervolgens die link gedeeld met sirsuikerpoes.

Toen kon ik bestellen en kreeg ik de keuze uit betalen, ook betaald. wel stonden er vreemde leverdatums op de ene page stond 30-1-2014 31-1-2014 en de andere weer 22-1-2014, maargoed... uiteindelijk na betaling kreeg ik de mail waarin stond, je ontvangt hem uiterlijk de 21-22ste..

ik ben niet zeker in hoeverre dit waar is, want het is eingelijks fysieke voorraad aanmaken, (wat er dus niet is)

Ik heb voorderest ook nog geen Vrachtnummer van T&T ontvangen... ziet er dus uit dat ik aangesloten wordt aan bestellingen die morgen of overmorgen van start gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:04
Kijk voor de gein bij sony staat er op voorraad, 1 keer refreshen en de voorraad was weer weg :-) (keek effe op de ipad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:56:

Ik had nog op me telefoon een oude link staan met de Bestelknop, deze heb ik dus via google chrome laten sygroniseren naar me Computer... vervolgens door in de script te veranderen naar ''Bestellen'' inplaats van ''momenteel niet op voorraad'' saven, en ik werd doorverwezen... vervolgens die link gedeeld met sirsuikerpoes.

Toen kon ik bestellen en kreeg ik de keuze uit betalen, ook betaald. wel stonden er vreemde leverdatums op de ene page stond 30-1-2014 31-1-2014 en de andere weer 22-1-2014, maargoed... uiteindelijk na betaling kreeg ik de mail waarin stond, je ontvangt hem uiterlijk de 21-22ste..

ik ben niet zeker in hoeverre dit waar is, want het is eingelijks fysieke voorraad aanmaken, (wat er dus niet is)

Ik heb voorderest ook nog geen Vrachtnummer van T&T ontvangen... ziet er dus uit dat ik aangesloten wordt aan bestellingen die morgen of overmorgen van start gaan :)
Ok, en hoe kan de medemens hier bestellen... in jip en janneke taal:P;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt wel goed, wij hebben al betaald
ze halen ons echt niet van de lijst af
dit bewijst maar weer hoe belangerijk het is om een goede beveiliging te hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je de link naar de bestelknop dan wel delen de rest lukt me zelf wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:58:
[...]

kan je de link naar de bestelknop dan wel delen de rest lukt me zelf wel?
De link heb ik dus niet meer, ik had het gesyngroniseerd via me telefoon naar de Computer...

Vanaf 5 uur tot ongeveer 9 uur zal er hoogstwaarschijnlijk een bestel optie zijn voor de Playstation 4 op sony.nl

ze gooiden er rond 8 uur ook een online maar ik was net te laat met betalen waardoor ik weer terug naar de Home page werd gestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:58:
[...]

komt wel goed, wij hebben al betaald
ze halen ons echt niet van de lijst af
dit bewijst maar weer hoe belangerijk het is om een goede beveiliging te hebben _/-\o_
Jij hebt de link zeker ook niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.sony.nl/product/ps4-consoles/playstation-4/order

Alles wat ik nodig had was dat bovenste... alleen toen eenmaal om 8 uur bestellen niet doorging moest ik maar javascripten :(

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon F5en om 5 a 7 a 8 uur...

Ze komen wel online! :)
en anders krijg ik hem pas ergens in februari :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:02:

Alles wat ik nodig had was dat bovenste... alleen toen eenmaal om 8 uur bestellen niet doorging moest ik maar javascripten :(
Spoedcursusje javascript iemand? hoe kom ik in dat verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:02:

hmm ik wacht wel tot de 22e in de hoop dat ik gebeld word door saturn om hem op te komen halen.
dacht me zelf wel ''even'' een cursusje javascript te geven maar dat werd hem niet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:06:
[...]

hmm ik wacht wel tot de 22e in de hoop dat ik gebeld word door saturn om hem op te komen halen.
dacht me zelf wel ''even'' een cursusje javascript te geven maar dat werd hem niet haha
Ik kan hem veranderen in ''Bestellen'' maar is nog steeds niet te klikken:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer *****,

Bedankt voor uw bestelling bij Sony Store Online.

Normaliter zullen de bestelling binnen 2-3 weken geleverd worden. We hebben echter nog geen specifieke gegevens wanneer we de inkomende voorraad voor de Playstations mogen verwachten, dus een exacte leverdatum is nog niet bekend.

U mag er vanuit gaan dat hoogstens de Playstation in de laatste week van januari geleverd zal worden.

Mocht u de bestelling willen annuleren dan kan dit tot aan het moment van verzending. Het aankoopbedrag zal dan na 1 werkdag terug verschijnen op uw bankrekening.

Let wel op dat als een bestelling geannuleerd wordt, deze niet meer geactiveerd kan worden.

Met vriendelijke groeten / Kind regards,

Melvin Schroen
Customer Care and Sales Advisor
Sony Store Online

Sony Europe Limited.
Da Vincilaan 7 - D1, 1935 Zaventem, Belgium
customer.service.nl@shop.sony-europe.com
customer.service.be.nl@shop.sony-europe.com
sales.nl@shop.sony-europe.com
sales.be.nl@shop.sony-europe.com
Nederland: (020) 346.9524 --- België: (02) 713.1635 --- UK: 0207.365.2413

Sony Europe Limited. A company registered in England and Wales.
Registered office: The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey. KT13 0XW. United Kingdom
ref:_00DD0CG3j._500D0XkXfg:ref

Kreeg ik van hun, zonet, Nachtwerkers daar? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:08:
Geachte heer *****,

Bedankt voor uw bestelling bij Sony Store Online.

Normaliter zullen de bestelling binnen 2-3 weken geleverd worden. We hebben echter nog geen specifieke gegevens wanneer we de inkomende voorraad voor de Playstations mogen verwachten, dus een exacte leverdatum is nog niet bekend.

U mag er vanuit gaan dat hoogstens de Playstation in de laatste week van januari geleverd zal worden.

Mocht u de bestelling willen annuleren dan kan dit tot aan het moment van verzending. Het aankoopbedrag zal dan na 1 werkdag terug verschijnen op uw bankrekening.

Let wel op dat als een bestelling geannuleerd wordt, deze niet meer geactiveerd kan worden.

Met vriendelijke groeten / Kind regards,

Melvin Schroen
Customer Care and Sales Advisor
Sony Store Online

Sony Europe Limited.
Da Vincilaan 7 - D1, 1935 Zaventem, Belgium
customer.service.nl@shop.sony-europe.com
customer.service.be.nl@shop.sony-europe.com
sales.nl@shop.sony-europe.com
sales.be.nl@shop.sony-europe.com
Nederland: (020) 346.9524 --- België: (02) 713.1635 --- UK: 0207.365.2413

Sony Europe Limited. A company registered in England and Wales.
Registered office: The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey. KT13 0XW. United Kingdom
ref:_00DD0CG3j._500D0XkXfg:ref

Kreeg ik van hun, zonet, Nachtwerkers daar? 7(8)7
Als er morgen daadwerkelijk de ''officiële'' bestel link vrij komt dan heb jij hem iig wel alvast besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar ik ben ook op de hoogte van ToysXL :-)
Die zijn ook vanplan dingen online te gooien... Voorderest, bartsmit heb je niks aan, hun leveren pas volgende maand weer...

En de rest van webshops zijn echt daadwerkelijk afschuwelijk :(

Ik kan zelf niet wachten tot ik morgen me Playstation 4 van intertoys krijg, plus overmorgen weer eentje van IT, zal wel grappig zijn, en al helemaal als ik op de een of andere manier overmorgen dan ook nog die van sony.nl ontvang :)

BTW hebben jullie via de playstation 4 na release link gewerkt? Want over deze heb ik zo me twijfels... maar we zullen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:24:
Die zijn ook vanplan dingen online te gooien... Voorderest, bartsmit heb je niks aan, hun leveren pas volgende maand weer...

Ik kan zelf niet wachten tot ik morgen me Playstation 4 van intertoys krijg, plus overmorgen weer eentje van IT, zal wel grappig zijn, en al helemaal als ik op de een of andere manier overmorgen dan ook nog die van sony.nl ontvang :)

BTW hebben jullie via de playstation 4 na release link gewerkt? Want over deze heb ik zo me twijfels... maar we zullen zien ;)
Ik had mezelf juist voorgenomen om geen Playstations meer te kopen, komen jullie weer aanzetten met al die links enz. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:24:

Vandaag nog contact gehad met toysxl, die zeggen niet te weten wanneer ze een levering ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Iedereen wil natuurlijk een PS4 bemachtigen, sommige zelfs meerdere, maar dat is nog geen reden om ze de grond in te bashen. Ik zou die mensen echter wel willen vragen niet hier te handelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 00:41:
[modbreak]Iedereen wil natuurlijk een PS4 bemachtigen, sommige zelfs meerdere, maar dat is nog geen reden om ze de grond in te bashen. Ik zou die mensen echter wel willen vragen niet hier te handelen[/]
Dit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-02-2022
Bekside laten we morgen ff hebben over het ophalen van de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogsteeds niks van toysXL/Sony.nl/bartsmit, en andere externe leverancier.

Slaaplekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Nou, jullie hebben vannacht niets gemist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
  • Laatst online: 07-09 09:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, niet echt veel nee...

Nu maar hopen of sony.nl online komt met hun link, ik zal wel afhankelijk zijn daarvan anders sturen ze me niks als ze geen voorraad hebben 8)7

Nu alleen nog afwachten tot 9 a 10 uur voor de t&t van bezorger is onderweg! En daarna om kwart over 3 met eem T&T van de intertoys, waar ik dus maar 30% vertouwen in heb!

Achteraf gezien, we kapen of A het resterende mee, of B de back-up lading voor mensen om mee te ruilen als ze een DOA hebben, of C het is bedoeld voor de pre-orders van de webshop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt echt een verslaving haast... Volg dit topic al een aantal weken en ben ook sinds gister diverse webshops aan het refreshen geweest, resulterend in lichte eeltvorming op mijn rechte wijsvinger. Sony, IT, ToysXL, ik hoop dat jullie meelezen en nog even snel wat PS4'tjes erop gooien, voordat mijn gezondheid eronder gaat lijden.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr

Verleidelijk, jammer dat het te ver is.
Geen idee of het legit is natuurlijk, maar misschien interessant voor iemand die meer in de buurt woont, en er snel 1 wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Bron schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:02:
http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr

Verleidelijk, jammer dat het te ver is.
Geen idee of het legit is natuurlijk, maar misschien interessant voor iemand die meer in de buurt woont, en er snel 1 wilt halen.
Idd jammer maar ja wacht wel op mm maybe vandaag who knows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister even hier geweest op t account van mijn vriend (Denvin) vandaag tochmaar een eigen gemaakt :)

Vandaag MM levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:18:
Gister even hier geweest op t account van mijn vriend (Denvin) vandaag tochmaar een eigen gemaakt :)

Vandaag MM levering?
Morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 08:18:

Vandaag MM levering?
Zou mooi zijn ben bang van niet ga straks proberen te bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Denk eerlijk gezegd dat er morgen ook niet veel gaat komen mss in een paar filialen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze toevallig van iemand hier? Stond er gister direct op nadat de lading PS4 bij Amazon.fr was uitverkocht.

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Heb een reservering staan bij GameMania (almere), die vertelde dat vandaag en zaterdag een levering komt. Dus er wordt wel wat uitgeleverd deze week.

[ Voor 3% gewijzigd door The Otherside op 21-01-2014 08:33 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Niets meer gekomen afgelopen nacht?

Geen sony/ geen toys niks.

ben benieuwd hoe mijn intertoys ''HACK'' bestellingen gaan aflopenl;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:09:

Nogsteeds geen verwerking vanaf PostNL 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Bij de Mycom ging het over een levering van 22 januari en daarna zouden ze rond bellen.
nu heb ik gisteren dus een bericht gehad, dat ze zo spoedig mogelijk contact met mij op zouden nemen.
ik verwacht vandaag of morgen dus een mail met tekst en uitleg.

Ik heb de PS4 nu al bijna 3 maanden in bestelling staan en dat is echt balen.
Nou zijn er nog niet zoveel games uit om te spelen, de meeste heb ik al op de PC, maar het duurt wel heel erg lang voordat er wat nieuws komt.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:09:

Nee niets, geen geluk bij buurlanden ook.
Tenminste, niet voor normale prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:13:
[...]

Over die van gister middag maak ik me niet zo'n zorgen... daar heb ik een T&T van wordt vanavond bezorgd, maar die andere 3 via die links dat is de vraag:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 15:47
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:13:
[...]

Huh hoezo? van mij is al ontvangen door postnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newko
  • Laatst online: 30-06-2024
mij bestelling gedaan rond 15:30 dus ben benieuwd of ik vanavond T&T krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:15:
[...]

Over die van gister middag maak ik me niet zo'n zorgen... daar heb ik een T&T van wordt vanavond bezorgd, maar die andere 3 via die links dat is de vraag:P
Ik heb ook al ontvangen door PostNL maar nog niet de levertijd! En dat wil ik eerst graag :p

Ben zelf nu aan het werk @Mycom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yesss eindelijk bericht van Wehkamp.nl!!!!

Beste P,

Denim voor mannen........... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:13
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:40:

Beste P,

:P

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newko
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:40:

Beste P,

hahaha troll!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 13:04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of er vandaag nog losse verkoop komt! En anders morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Ze hebben die 'hack' methode gefixed nu, de link werkt gewoon alleen geen voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Intertoys link was vanaf 6 uur al online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Doet het nog niet in ieder geval;)

Echt ben serieus wel benieuwd naar de marge die webshops en winkels hebben op de Playstation..... er is wel echt veel gezeik ontstaan door die Playstation....

Een stel mafkezen die via iedere mogelijke weg maar €400,- willen betalen om er 1 te bestellen, klantenservice die kapot gebeld wordt.
Toysxl met zijn 50% codes die ze hebben uitgedeeld. Stiekem is dit allemaal behoorlijk werk intensief, Geld terugstorten bla bla bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newko
skdevil schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:52:
[...]

Ze hebben die 'hack' methode gefixed nu, de link werkt gewoon alleen geen voorraad.
"hack" is de hele avond door gegaan op het forum dus mochten ze wat achter de hand hebben gehad zijn ze nu zo en zo weg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
newko schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:54:
[...]

"hack" is de hele avond door gegaan op het forum dus mochten ze wat achter de hand hebben gehad zijn ze nu zo en zo weg 8)7
Inderdaad..... als wij ze nu krijgen via die link...... dan hebben ze gewoon nieuwe levering gehad, maar zijn ze direct weer opgekocht whaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:29:
[...]

Ik heb ook al ontvangen door PostNL maar nog niet de levertijd! En dat wil ik eerst graag :p

Ben zelf nu aan het werk @Mycom
Mijn levertijd is 10:30-12:30 maarja ben aan het werk dus dan heb ik het morgen 2de leverpoging of overmorgen zelf ophalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Jay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:59:
[...]

Euhm dat was het gisteravond al 8)7
Ik zag het ja, lag te slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newko
skdevil schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:59:
[...]

maar kost niet meer 999 zoals gezegd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
newko schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:54:
[...]

Doet het nog steeds hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
skdevil schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 09:59:
[...]

Maar ik kan nog steeds bestellen, maar doe het niet ;)
Ik kan bewoon orderen bij IT

[ Voor 6% gewijzigd door Jay47 op 21-01-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Net mm eindhoven gesproken er is helemaal nog niks bekend over een levering morgen ze zij ook indien wij ze morgen ontvangen krijgen wij ruim van te vore te horen of ze binnen komen plus te mensen worden een dag van te voren gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Mopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:15:
Net mm eindhoven gesproken er is helemaal nog niks bekend over een levering morgen ze zij ook indien wij ze morgen ontvangen krijgen wij ruim van te vore te horen of ze binnen komen plus te mensen worden een dag van te voren gebeld.
Duurt serieus wel lang dus......
de 10e was die grote levering, daarna Niets meer.... ongekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Ja ik weet ook niet hoe laat mm zijn levering normaal krijgt of hoe laat mm belt zodra er wat binnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Mopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:18:
Ja ik weet ook niet hoe laat mm zijn levering normaal krijgt of hoe laat mm belt zodra er wat binnen is?
En als je nou gewoon is de mediamarkt inloopt met je preorder bon, en je zegt: Ik ben gebeld om mijn Playstation op te halen.

Werkt wel hoor;) ik spreek uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand info over mm arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:20:
[...]

En als je nou gewoon is de mediamarkt inloopt met je preorder bon, en je zegt: Ik ben gebeld om mijn Playstation op te halen.

hey, ik was gebeld, ben wel bon kwijt stond onder naam de vries :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Wat ze overigens wel zij zodra de levering binnen komt zullen er nog enkele in losse verkoop gaan oftewel ze weet niet wanneer het gaat komen maar wel hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Mopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:21:
Wat ze overigens wel zij zodra de levering binnen komt zullen er nog enkele in losse verkoop gaan oftewel ze weet niet wanneer het gaat komen maar wel hoeveel?
Ze hebben daar zat staan nog een pallet vol voor ''reserveringen'' dus komt allemaal niet zo nauw, gewoon ernaartoe gaan met je preorder bon. en zeggen dat je gebeld was eitje;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:20:
[...]

Mm eindhoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 21:04
Bel of ga er gewoon zelf heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HansAnders07 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:23:
[...]

Bel of ga er gewoon zelf heen.
Geen zin om 2 uur lang in de bus te zitten en bellen heeft toch geen zin want mij is gebleken dat het klantenservice mevrouwtje met andere informatie komt dan de game afdeling daar. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ja, trol van Wehkamp. Vergeet die mailing steeds uit te zetten word je steeds blij gemaakt met jurken en boxsprings :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:30:
[...]

haha ja, trol van Wehkamp. Vergeet die mailing steeds uit te zetten word je steeds blij gemaakt met jurken en boxsprings :+
Kun je vast in een jurk op bed liggen terwijl je op je PS4 wacht.
Ze proberen het je gewoon comfortabel te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:38
Mopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:15:
MM eindhoven belt niet de dag van te voren. Ze beginnen pas te bellen als de voorraad binnen is.

Ook zou het niet moeten werken om te zeggen dat je gebeld bent en dat je er zo 1 mee krijgt.
Je naam word gecontroleerd en afgevinkt op de lijst die ze hebben.

Dat dat de laatste keer wel is gelukt komt omdat je a) geluk hebt gehad en b) omdat ze veel meer geleverd hadden gekregen dan gereserveerd was. 90 stuks gereserveerd 200 exemplaren ontvangen.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pakketbezorger is onderweg... maar geen tijd erbij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newko
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:43:
Pakketbezorger is onderweg... maar geen tijd erbij :?
nice ik moet tot vanmidag wachten voor T&T -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

newko schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:44:
[...]

nice ik moet tot vanmidag wachten voor T&T -.-
Haha, jah ik dus ook... maar ik krijg er vandaag ook nog eentje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09 16:42
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:44:
[...]

Haha, jah ik dus ook... maar ik krijg er vandaag ook nog eentje ;)
Die andere kom ik wel bij je ophalen voor een tweakers prijsje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
We weten nu wel dat je er 2 krijgt :P

Maar heeft iemand die bij Amazon.fr besteld al een verzendbevestiging?
Heb nog niks gekregen. Staat nog wel op arivee donderdag of vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:23
fukijama schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:47:
We weten nu wel dat je er 2 krijgt :P

Maar heeft iemand die bij Amazon.fr besteld al een verzendbevestiging?
Heb nog niks gekregen. Staat nog wel op arivee donderdag of vrijdag.
Geplande aflevering:
Dinsdag, 21/01/2014, Voor het einde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:52
heb alweer twee keer mail contact gehad met wehkamp, daar is geen informatie los te krijgen. Ongelovelijk zo'n bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
s1ck schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:48:
[...]

Geplande aflevering:
Dinsdag, 21/01/2014, Voor het einde van de dag
Maar jij had toch one day shipping gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:23
fukijama schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:48:
[...]

Maar jij had toch one day shipping gedaan?
Ja klopt. Voor die 12 euro extra maakt het ook niet uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
s1ck schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:50:
[...]

Ik pak eigenlijk nooit day one shipping. al zo vaak meegemeaakt dat ik dan betaal voor extra shipping, doe ik een keer een bestelling zonder die shipping, heb ik het alsnog de dag erna......

lijkt erop dat dit geluk er nu niet is bij amazon;) verwacht hem op 23-01 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
s1ck schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:50:
[...]

Had ik ook moeten doen... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:51:
[...]

Ik pak eigenlijk nooit day one shipping. al zo vaak meegemeaakt dat ik dan betaal voor extra shipping, doe ik een keer een bestelling zonder die shipping, heb ik het alsnog de dag erna......

lijkt erop dat dit geluk er nu niet is bij amazon;) verwacht hem op 23-01 te krijgen.
Ja daarom heb ik dat dus ook niet gedaan.
Of the one day shipping duurt net zo lang als de normale shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 09:34
fukijama schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:54:
[...]

Ja daarom heb ik dat dus ook niet gedaan.
Of the one day shipping duurt net zo lang als de normale shipping.
gisteren bij amazon.fr besteld met one day shipping, via UPS verzonden (ipv TNT), en zojuist ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bron schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 10:32:
[...]

Kun je vast in een jurk op bed liggen terwijl je op je PS4 wacht.
Ze proberen het je gewoon comfortabel te maken.
lmao! Ze denken ook overal aan he, toch niet zo'n slechte webshop dat wehkamp.
Niet dat het veel uitmaakt, lig wel vaker met m'n jurk op bed. Just for fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 15:55
woutwout schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:02:
[...]

gisteren bij amazon.fr besteld met one day shipping, via UPS verzonden (ipv TNT), en zojuist ontvangen!
Toch ook maar eens in de gaten houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Intertoys vandaag na 15:00 mij nog een T en T gaat sturen lach ik me echt kapot om hun...
Zeggen van dat ze totaal niks hebben maar zogenaamd wel voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:05:
Als Intertoys vandaag na 15:00 mij nog een T en T gaat sturen lach ik me echt kapot om hun...
Zeggen van dat ze totaal niks hebben maar zogenaamd wel voorraad?
Ik ben ook zeer benieuwd, heb er nog 3 in bestelling staan dus hoop het;)

Echt druk is het ook niet bij de Mycom geloof ik of wel :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:06:
[...]

Nee haha, Licht hier wel een Playstation 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:06:
[...]

Hebben ze bij MyCom nog een speciaal voorraadje liggen LwDX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:07:
[...]

Hebben ze bij MyCom nog een speciaal voorraadje liggen LwDX?
nee, helaas niet... anders had ik ze zelf allemaal wel gekocht :p

Momenteel staat er 1 en die moet opgehaald worden door een klant...

had in de morgen wel alweer iemand die kwam en zei, ik kom me Playstation 4 ophalen. Niet dus xD O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogsteeds niemand die een mail van MyCom heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:12:
[...]

had in de morgen wel alweer iemand die kwam en zei, ik kom me Playstation 4 ophalen. Niet dus xD O-)
Die probeerde ook een PS4 weg te doezelen bij jullie?
Wat zei je tegen m? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 11:12:
[...]

Werk jij bij MyCom en koop je zelf voor zover mogelijk de PS4's die ze binnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopsel
Geachte meneer .....

Er is niets bekend over een levering van 22 januari, volgens Sony krijgen we deze maand geen PS4's meer. De laatste levering was 13 januari, de volgende levering PS4's komt pas in februari.

Met vriendelijke groet,
Hans van den Berg

Dit is mm eindhoven

[ Voor 4% gewijzigd door Mopsel op 21-01-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wido91
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:48
https://www.facebook.com/ps4bundle?fref=ts

Op facebook heeft iemand een pagina aangemaakt voor het mycom/dixons probleem. Ik zou zeggen like even allemaal en plaats je reacties! Misschien kunnen we zo een collectief vormen.
Pagina: 1 ... 53 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.