En dat geweldige gevoel als je de winkel uit loopt met de doos.Mopsel schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:09:
[...]
Zover ik weet gewoon een prima webshop.
Zelf heb ik mijn tv in de winkel gehaald vind het bij een tv toch fijner heb zelf te halen
Prima toko. Heb er zelf deze besteld een paar weken geleden:Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:04:
*Off topic
Heeft iemand toevallig ervaring met www.plattetvdiscounter.nl ? Wil daar graag een tv kopen (LG 42LN5404)
http://www.plattetvdiscou...2-43-inch/sony-kdl-42w805
Had niet gelijk definitief besteld, waardoor ik later per mail nog een betere aanbieding kreeg die ik uiteindelijk niet meer kon weigeren (699 euro). 2 dagen na mn bestelling keurig netjes mijn tv ontvangen zonder mankementen.
ervaring is goed.Hebben ook paar video's op youtube:Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:04:
*Off topic
Heeft iemand toevallig ervaring met www.plattetvdiscounter.nl ? Wil daar graag een tv kopen (LG 42LN5404)
YouTube: PlatteTvDiscounter
Ik heb de 47w807 gehaald dat eene cijfertje is gewoon het kleurverschil van lijst wat er omheen zit jij hebt wss de zwarte ik de grijze maar echt een top tv vooral voor de gameDjen12345 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:11:
[...]
Prima toko. Heb er zelf deze besteld een paar weken geleden:
http://www.plattetvdiscou...2-43-inch/sony-kdl-42w805
Had niet gelijk definitief besteld, waardoor ik later per mail nog een betere aanbieding kreeg die ik uiteindelijk niet meer kon weigeren (699 euro). 2 dagen na mn bestelling keurig netjes mijn tv ontvangen zonder mankementen.
BekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:58:
[...]
Scumbag steve heeft wel een playstation hoor.
Maar om hier even op door te gaan, want vind het altijd wel een interessante discussie.
Mag ik ook stellen dat ik het juist enorm triest vind als je hier al 2 maanden op het forum rond hangt om enkel en alleen voor jezelf zo'n klote spelcomputer te regelen?
Ik bedoel, als je nu nog steeds geen playstation in huis hebt, dan heb je echt niet je best gedaan.
Als al die mensen inplaats van al die uren hier te zitten nou waren gaan krantjes gooien/ vakken vullen/ auto's poetsen, hadden ze bij mij makkelijk een playstation kunnen kopen voor €100,- meer.
Is toch WIN WIN dit
Niet iedereen heeft tijd om 24/7 hier op dit forum te zitten totdat er weer een linkje ofzo verschijnt. En ook niet om naar allerlei dorpjes te rijden om alle Intertoys en Bart Smits af te gaan.BekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:04:
[...]
Helemaal goed, voorral ook niet doen.
Echter moet je niet vergeten dat we een service verlenen, schijnbaar zijn er een heleboel mensen niet in staat zelf een Playstation 4 te bemachtigen, dat we hier nu op een forum zitten waar dat iedereen wel lukt komt natuurlijk omdat dit een bepaalde doel groep is....
Echter vertrekt iedereen hier in de 7e hemel, en krijg ik telefoontjes of ik er niet nog 1 heb voor een vriend.
Is toch top.
'Een service verlenen' is wel een heel kromme manier om het te omschrijven. Uiteindelijk staat er natuurlijk tegenover iedere PS4 die jullie voor een meerprijs hebben doorverkocht iemand die misgrijpt in de winkel/webshop en door jullie actie geen PS4 voor de normale winkelprijs heeft kunnen kopen.
Tuurlijk is het gewoon legaal en ik begrijp best dat je wat wil verdienen, maar doe alsjeblieft niet alsof je de barmhartige samaritaan bent.
Maar is er iemand die een tip heeft voor ps4 te halen in eindhoven en omstreken mag dat wel gemeld worden hoop hem snel te hebben anders is het wachten op mm
Welk net?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:18:
Hey jongens, vanavond Gamekings op MTV...
gaat over de PS4
Ooh die had ik al gekeken evengoed bedankt!
Heb weer kunnen bestellen via IT hahah, maar nu kan het niet meer. Je kunt niet betalen.
Kunnen we niet afspreken dat jij mijn bon krijgt aanbetaling etc bij mm kun jij hem daar ophalen zodra die binnen is plus nog wat compensatie natuurlijk voor de tijd
Verwijderd
Link naar product?Jay47 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:40:
Heb weer kunnen bestellen via IT hahah, maar nu kan het niet meer. Je kunt niet betalen.
[quote]Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:41:
[...]
Link naar product? :
Haha blijven refreshen net weer gelukt :-)
[...]
Link naar product? :
[ Voor 16% gewijzigd door Jay47 op 20-01-2014 23:13 ]
Verwijderd
Na release?Jay47 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:47:
[...]
http://www.intertoys.nl/shop/Offer/AddProduct/597871/1
Haha yes heb er 2 kunnen kopen 10 min geleden kon ik niet betalen die optie kwam er niet en net wel.
[ Voor 17% gewijzigd door Jay47 op 20-01-2014 22:50 ]
moet je dan refreshen tot de ! verdwijnt?Jay47 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:49:
[...]
Haha yes heb er 2 kunnen kopen 10 min geleden kon ik niet betalen die optie kwam er niet en net wel.
Nu hopen dat ik morgen T&T krijg voor woensdag dan weten we het zeker.
Verwijderd
Niet doen! Het betreft een manier van aankopen die niet gaat werken....
Old link die bij hun opgeslagen zal worden maar niks mee gedaan zal worden
OepsVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:53:
Niet doen! Het betreft een manier van aankopen die niet gaat werken....

jij hebt het anders ook geprobeerd...Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:05:
[...]
Ja ik ook!
Morgen ontvang ik hem, maar hij wordt nog wel verwerkt..
Let's Hope
of mis ik hier iets?
[ Voor 5% gewijzigd door Guids op 20-01-2014 22:57 ]
Ik heb er nog 2 besteld via de oude link, had deze nog op mijn computer open staan in een tab voor de oude prijs van 399;)
en 1 via die nieuwe/oude link:P
onder andere naam hoor ben maar niet bang;)
en 1 via die nieuwe/oude link:P
onder andere naam hoor ben maar niet bang;)
[ Voor 25% gewijzigd door BekSide op 20-01-2014 22:57 ]
Die had ik nog in me brouwser geschiedenis
Verwijderd
Beste ps4-baronnen,
Hoe groot is de kans dat Sony.nl nou daadwerkelijk morgen weer gaat verkopen? En hoe komen jullie aan deze wijsheid?
Hoe groot is de kans dat Sony.nl nou daadwerkelijk morgen weer gaat verkopen? En hoe komen jullie aan deze wijsheid?
Verwijderd
internet.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:58:
Beste ps4-baronnen,
Heeft iemand een link van die PS4 voor 999 dan? Want die kan ik niet vinden, vanmiddag die van 999 gebruikt om af te rekenen en opeens was ie weer 399
Trouwens prijs is weer 399 op IT website
Zo ook maar besteld, iets zegt mij dat Intertoys morgen linkjes gaat sturenJay47 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:00:
Trouwens prijs is weer 399 op IT website
Ja denk ik ook, want had een paar keer dat ik niet kon betalen en na 10 min welNostordici schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:04:
[...]
Zo ook maar besteld, iets zegt mij dat Intertoys morgen linkjes gaat sturen
Verwijderd
bestellen
1
mijn gegevens
2
adres gegevens
3
bestel overzicht
4
betalen
5
bevestiging
Hartelijk dank voor uw bestelling.
We hopen dat u een prettige shop ervaring heeft gehad.
Uw order nr is: ????????????????????
U krijgt binnenkort een mail waarin uw bestelling wordt bevestigd.
bezorging
Uw bestelling wordt op Woensdag 22 Januari 2014 bij u afgeleverd door de pakketdienst van PostNL Artikelen met een afwijkende levertermijn worden apart conform de bij het artikel vermelde bezorgtermijn afgeleverd. Wanneer wij uw pakket(ten) overdragen aan PostNL krijgt u hiervan een bericht met daarin het track & trace nummer van uw zending.
vragen
Voor al uw vragen zijn wij bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur op 0180-330770 (normaal tarief).
Daarnaast kunt u altijd uw vraag kwijt via ons contactformulier.
1
mijn gegevens
2
adres gegevens
3
bestel overzicht
4
betalen
5
bevestiging
bezorging
Uw bestelling wordt op Woensdag 22 Januari 2014 bij u afgeleverd door de pakketdienst van PostNL Artikelen met een afwijkende levertermijn worden apart conform de bij het artikel vermelde bezorgtermijn afgeleverd. Wanneer wij uw pakket(ten) overdragen aan PostNL krijgt u hiervan een bericht met daarin het track & trace nummer van uw zending.
vragen
Voor al uw vragen zijn wij bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur op 0180-330770 (normaal tarief).
van die van vanmiddag nog, zag die nog open staan op mijn laptop. dus heb er nu 2 besteld via die link waar dus T&T nummers mee verstuurd zijn.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:57:
Bekside wat is jouwn link dan?
en 1 met die ''Na Release''
Laat morgen het vriendinneke wel bellen of ik er iets van krijg.
Niet bellen gewoon wachten tot na 4 uur, voordat alles geannuleerd word.BekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:08:
[...]
van die van vanmiddag nog, zag die nog open staan op mijn laptop. dus heb er nu 2 besteld via die link waar dus T&T nummers mee verstuurd zijn.
en 1 met die ''Na Release''
Laat morgen het vriendinneke wel bellen of ik er iets van krijg.
Wat is oude link dan?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:06:
Oude link is beter dan die van na release mensen....
Verwijderd
artikel prijs aantal totaal
PlayStation 4 594428
€ 399.99 1 € 399.99
subtotaal € 399.99
verzendkosten € 1.99
totaal € 401.98
btw € 69.77
betaalwijze: iDEAL
klantadres:
?????????
Uw bestelling wordt op 22-01 bij u afgeleverd door de pakketdienst van PostNL Artikelen met een afwijkende levertermijn worden apart conform de bij het artikel vermelde bezorgtermijn afgeleverd. Wanneer wij uw pakket(ten) overdragen aan PostNL krijgt u hiervan een bericht met daarin het track & trace nummer van uw zending Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.
Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
Servicedesk Webshop Intertoys
Telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag
van 9:00 to 17:00 uur via 0180-330770 (normaal tarief).
PlayStation 4 594428
€ 399.99 1 € 399.99
subtotaal € 399.99
verzendkosten € 1.99
totaal € 401.98
btw € 69.77
klantadres:
?????????
Uw bestelling wordt op 22-01 bij u afgeleverd door de pakketdienst van PostNL Artikelen met een afwijkende levertermijn worden apart conform de bij het artikel vermelde bezorgtermijn afgeleverd. Wanneer wij uw pakket(ten) overdragen aan PostNL krijgt u hiervan een bericht met daarin het track & trace nummer van uw zending Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.
Met vriendelijke groet,
Verwijderd
Dus gewoon refreshen tot je hem kan bestellen?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:16:
artikel prijs aantal totaal
PlayStation 4 594428
€ 399.99 1 € 399.99
subtotaal € 399.99
verzendkosten € 1.99
totaal € 401.98
btw € 69.77
klantadres:
?????????
Met vriendelijke groet,
Verwijderd
en ook maar besteld, al heb ik hier wel een hardhoofd in
We zullen zien of Intertoys er morgen een levert en daarna nog een

Verwijderd
ging de ! bij jou wel weg na een aantal keer refreshen?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:20:
en ook maar besteld, al heb ik hier wel een hardhoofd in![]()
Morgen niet toch woe pas, als we na 4 uur geen T&T hebben dan weten we genoeg hahaVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:20:
en ook maar besteld, al heb ik hier wel een hardhoofd in![]()
Verwijderd
ik morgen stond erJay47 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:21:
[...]
Morgen niet toch woe pas, als we na 4 uur geen T&T hebben dan weten we genoeg haha
waarom denken jullie dat als je van een backdoor op de site gebruik maakt ze ineens wel Playstations kunnen uitleveren? Het is niet zo dat plotsklaps in het magazijn er dan een playstation bij komt te staan ofzo...
Verwijderd
Maar ik stop met die Intertoys link, vertouw er helemaal niks van...
Ik ga morgen nog proberen op Sony.nl te bestellen en daarna houd het op!
Ik ga morgen nog proberen op Sony.nl te bestellen en daarna houd het op!
Nou een paar lukt wel maar niet als iedereen besteld.bazzzman schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:23:
waarom denken jullie dat als je van een backdoor op de site gebruik maakt ze ineens wel Playstations kunnen uitleveren? Het is niet zo dat plotsklaps in het magazijn er dan een playstation bij komt te staan ofzo...
Trouwens is wel gelukt vanmiddag heb een T&T binnen en is al bij postnl aangemeld
Verwijderd
Klinkt zeer logics maar je vergeet een ding....bazzzman schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:23:
Intertoys krijgt om de 2 weken een levering en soms krijgt de webshop er zelfs elke week een paar...
Als intertoys vandaag een lading heeft gekregen voor de filiaalen en die perongeluk online verschenen betekend dit dat intertoys ze wel aan de betalende klanten moet leveren, dan maakt het reserveringslijstje van alle filiaalen niks meer uit voor hun, want ze hebben tevens het bedrag al toch? ;p
Waar het op neer komt is dat wij nu of voorpikken op oude pre-orders of we de voorraad van filiaalen afkapen
Dus jij wil zeggen dat ze er eigenlijk wel enkele op voorraad hebben, maar deze om de een of andere reden niet via de reguliere weg verkopen ?? vind het maar zeer vreemdJay47 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:25:
[...]
Nou een paar lukt wel maar niet als iedereen besteld.
Trouwens is wel gelukt vanmiddag heb een T&T binnen en is al bij postnl aangemeld
Mensen ik ga pitten moet vroeg op hoop dat ik iemand blij heb kunnen maken met dat linkje
Verwijderd
Ook besteld, als ik hem niet krijg, krijg ik hem over 2 weken, nog altijd sneller dan bol.com ..
Ze hebben een voorraad voor preorders, ik vermoed dat ze morgen deze mensen gaan mailen.bazzzman schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:27:
[...]
Dus jij wil zeggen dat ze er eigenlijk wel enkele op voorraad hebben, maar deze om de een of andere reden niet via de reguliere weg verkopen ?? vind het maar zeer vreemd
Ik ben niet de enige die 1 heeft kunnen bestellen en die al bij postnl is.
Idd jij snapt hetVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:28:
Ook besteld, als ik hem niet krijg, krijg ik hem over 2 weken, nog altijd sneller dan bol.com ..
Verwijderd
Hoe lang na je bestelling kreeg je deze mail? Ik heb namelijk nog niets binnenVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:08:
bestellen
1
mijn gegevens
2
adres gegevens
3
bestel overzicht
4
betalen
5
bevestiging
bezorging
vragen
Dit kloot idd. Heb aan tel gehangen met intertoys, hebben altijd reserve voor defecte en dit soort gevallen zei ze letterlijk.bazzzman schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:27:
[...]
Dus jij wil zeggen dat ze er eigenlijk wel enkele op voorraad hebben, maar deze om de een of andere reden niet via de reguliere weg verkopen ?? vind het maar zeer vreemd
Of dat er 50 zijn ..... Denk ik niet
Binnen paar secVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:29:
[...]
Hoe lang na je bestelling kreeg je deze mail? Ik heb namelijk nog niets binnen
Verwijderd
Vreemd, nog steeds niks...Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:30:
ja kreeg de mail meteen
Verwijderd
Zojuist via Sony.nl Besteld! eindelijk...
wel via een omweg maar alsnog, java script werkt wel goed 
Bedankt Dhr. *******,
Hierbij bevestigen wij dat we uw bestelling hebben ontvangen.
U zult deze ontvangen tussen 21.01.2014 en 22.01.2014.
U ontvangt een e-mail wanneer uw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden. Via uw account kunt u de status van uw bestelling op elk moment controleren.
Hebt u vragen?
Neem dan contact met ons op via customer.service.nl@shop.sony-europe.com
of bel naar telefoonnummer 020 346 9524.
Bekijk onze algemene voorwaarden.
het Sony Store Online-team
www.sony.nl
Bestelling 303280282 geplaatst op 20.1.2014 23:05
Eindelijk me Japanse playstation 4
Bedankt Dhr. *******,
U ontvangt een e-mail wanneer uw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden. Via uw account kunt u de status van uw bestelling op elk moment controleren.
Hebt u vragen?
www.sony.nl
Share de manier?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:34:
Zojuist via Sony.nl Besteld! eindelijk...wel via een omweg maar alsnog, java script werkt wel goed
Bedankt Dhr. *******,
Hebt u vragen?
www.sony.nl
Hoe heb je dat gedaan dan??Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:34:
Zojuist via Sony.nl Besteld! eindelijk...wel via een omweg maar alsnog, java script werkt wel goed
Bedankt Dhr. *******,
Hebt u vragen?
www.sony.nl
Verwijderd
linkje?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:34:
Bedankt Dhr. *******,
Hebt u vragen?
www.sony.nl
Verwijderd
Dankje voor het delen van je link! snap ook wel waarom je het niet met andere deelt die toch alleen maar commentaar leverenVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:34:
Bedankt Dhr. *******,
Hebt u vragen?
www.sony.nl
Verwijderd
haha, precies!Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:36:
[...]
Dankje voor het delen van je link! snap ook wel waarom je het niet met andere deelt die toch alleen maar commentaar leveren
Maar ik zal slapen, Morgen er weer vroeg uit!
Slaaplekker allemaal!
Link please PMVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:34:
Bedankt Dhr. *******,
Hebt u vragen?
www.sony.nl
Haha, koekwousVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:37:
[...]
haha, precies!
Maar ik zal slapen, Morgen er weer vroeg uit!
Slaaplekker allemaal!
En ik maar denken dat we hier waren om elkaar te helpen met bestellen.
Verwijderd
Of het gewoon vertellen?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:40:
ik geef jullie een tip, gewoon heel vaak F5 indrukken en chrome gebruiken
Verwijderd
dit was mijn manier van het doen
Zijn berichtje hier is gewoon fake. even wat tijden etc aangepast
Ahhh ik heb het door alleen zit ik nu op een android tablet, via me pc zou het wel lukken met JavaScript.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:40:
ik geef jullie een tip, gewoon heel vaak F5 indrukken en chrome gebruiken
Maar geen zin nu hahah ga pitten.
Waarom zou het op een speciale manier moeten. Gaat er om dat of ze voorraad hebben toch? Op de site staat nu dat er geen voorraad is..
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
DUDE INFUCKING LOVE YOUVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:43:
[...]
dit was mijn manier van het doenwas rond 23:02-23:05 mogelijk te bestellen, op het moment toen iedereen dus druk bezig was met de link van intertoys...
HAHAHA ik ga even schreeuwen man
zoo fucking geweldig deze webshops.
Explain aub:PVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:44:
[...]
DUDE INFUCKING LOVE YOU
HAHAHA ik ga even schreeuwen man
zoo fucking geweldig deze webshops.
Verwijderd
of het kan via javascriptJay47 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:43:
[...]
Ahhh ik heb het door alleen zit ik nu op een android tablet, via me pc zou het wel lukken met JavaScript.
Maar geen zin nu hahah ga pitten.
maar dan weet je gelijk al wat ik bedoel
Verwijderd
Mhh, heb je betaald via ideal? en had je al de mail gehad?....Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:45:
Is jullie reserveerlijst ook leeg bij jullie Intertoys account?!
Verwijderd
Ja, betaald via ideal en nog geen mail gehad..Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:46:
[...]
Mhh, heb je betaald via ideal? en had je al de mail gehad?....
Kijk in je junk en kloppen gegevens wel?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:46:
[...]
Ja, betaald via ideal en nog geen mail gehad..
is normaal, mijn reservering lijst is ook leeg. en heb al T&T geen zorgenVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:46:
[...]
Ik ben wel erg benieuw naar die Sony link!
Niemand die het even wil delen:(
En nee ik weet niet wat Javascript is, laat staan hoe je er een PS4 mee moet bestellen:P

dude,Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:45:
[...]
of het kan via javascript
Mijn vriendin gaat pissed op je zijn omdat het mijn nachtrust gaat kosten om dit weer uit te vogelen, haha
Verwijderd
mhh, wacht het af... ze updaten meestal na half 1 hun systeem automatisch...Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:46:
[...]
dit duurt dan tot 5 uur dacht ik, dus na 6zn moet het verstuurd worden. anders maar even bellen
Verwijderd
Ik heb foto van het bestelnummer en dat hij op de 23e wordt geleverd (zelf aangevinkt ipv 22e)
Ja me tablet is traag en oud heb een pc nodig voor dit.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:45:
[...]
of het kan via javascript
Verwijderd
Oké, thanks man! Opluchting, haha!BekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:47:
[...]
is normaal, mijn reservering lijst is ook leeg. en heb al T&T geen zorgen
Ik ben wel erg benieuw naar die Sony link!
Niemand die het even wil delen:(
En nee ik weet niet wat Javascript is, laat staan hoe je er een PS4 mee moet bestellen:P
Je moet alsnog mail krijgenVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:48:
[...]
Ik heb foto van het bestelnummer en dat hij op de 23e wordt geleverd (zelf aangevinkt ipv 22e)
Verwijderd
Ik heb wss geen mail gekregen omdat mijn mailbox helemaal vol zat, nu heb ik ff de helft verwijderd, heb ik nog steeds niks binnen, achja ik wacht wel op de T&TBekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 23:51:
[...]
Ik heb wel iedere keer inderdaad een mail gekregen ja!
Ik wacht op een link of instructies over hoe ik kan bestellen..?
Ik vraag het morgen wel even bij de MM in Enschede
Al die links en wel/niet kunnen bestellen...
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.