idd best triest iedereen is op zoek naar zo'n ding en hij heeft er al 20 gehadchulin schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:13:
Onze vriend LwDx krijgt nu een PS4 die voor iemand anders bestemd was en dat doet hij niet omdat graag een PS4 wilt maar voor de business.
Verwijderd
Onderste laag van de maatschappij..Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:15:
[...]
idd best triest iedereen is op zoek naar zo'n ding en hij heeft er al 20 gehad
Verwijderd
Hij deelt tenminste wel de links.... een echte oplichter zou dat niet doen ;-)chulin schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:13:
Onze vriend LwDx krijgt nu een PS4 die voor iemand anders bestemd was en dat doet hij niet omdat graag een PS4 wilt maar voor de business.
Verwijderd
Grappig nietwaar? Zelfde gebeurde bij mij toen ik bij wehkamp had besteld op 10 Augusteschulin schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:13:
Ik kreeg hem niet doordat iemand hem kreeg die hem niet hoorde te krijgen, toen daarna met de Mega Bundel die ik vervolgens ook niet kreeg

Tjah, Toen Mycom die niet leverde, oowjaah ik loop er zelf stage en zie ze dus binnen komen maar kan er geen een aankopen tewijl ik 4 maanden geleden er besteld had.
Toen besloot ik maar slim te zijn en alles te grijpen wat ik kon grijpen, dat hield in... 7 Lokale winkels en 3 webwinkels... voordat je het wist had ik er 4 in 1 dag.. en de rest kreeg ik netjes door simpelweg eerlijk op de lijst te gaan staan. Vervolgens heel veel mensen blij gemaakt die tijdens de 2de levering geen konden krijgen, ach in die tijd was 500 euro een leuk bedrag voor de 2de levering... eenmaal de 3de en 4de levering Killzone en knack bundels verkocht voor 500 euro... 50 euro winst per 1... en gisteren me laatste knack bundel verkocht voor 470, 20 euro meer dan de winkelprijs. ik voel me niet zo slecht erover eigenlijks
Verwijderd
ik moet toegeven het is best handig om zo te handelenVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:15:
[...]
idd best triest iedereen is op zoek naar zo'n ding en hij heeft er al 20 gehad
Verwijderd
Heeft iemand ooit gezegd dat die een oplichter is? Nee.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:17:
[...]
Hij deelt tenminste wel de links.... een echte oplichter zou dat niet doen ;-)
Maar het is gewoon asociaal om PS4's overal weg te plukken om ze daarna voor meer te verkopen.. Hij zit al op 7
Thats life handelen noemen ze datVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:19:
[...]
Heeft iemand ooit gezegd dat die een oplichter is? Nee.
Maar het is gewoon asociaal om PS4's overal weg te plukken om ze daarna voor meer te verkopen.. Hij zit al op 7
Hey hou het netjes hier voordat het weer op slot gaat. Dan kunnen mensen die geen PS4 hebben helemaal geen meer info vinden! Als je een PS4 wilt dan laten we netjes blijven en dit topic open houden!
Verwijderd
ditJay47 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:23:
[...]
Hey hou het netjes hier voordat het weer op slot gaat. Dan kunnn mensen die geen PS4 hebben helemaal geen meer info vinden! Als je een PS4 wilt dan laten we netjes blijven dit topic open houden!
Inderdaad, er irritant dat 60% van de berichten van hem zijn.
Verwijderd
ja marktplaatsVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:27:
[...]
Agreed, mensen verrot schelden doen we gwn op marktplaats
die mensen snappen niet dat mensen tegenwoordig niet zo veel geld hebben
het is eind-crisis tijd.
wat denken die gozers?!
marktplaats oh zo goedkoop
Normaal gesproken betaal je netjes belasting als je handelt. Maar ach, dan moet je vast weer boven een x bedrag zitten.
Weet je, het zal allemaal wel mogen, maar het feit dat er heel veel mensen over struikelen zegt wel genoeg.
Voordringen bij de kassa is ook niet verboden, maar je bent wel lekker sneller aan de beurt.
[ Voor 37% gewijzigd door sanderander op 20-01-2014 19:33 ]
Doet hij toch ook.sanderander schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:30:
[...]
Normaal gesproken betaal je netjes belasting als je handelt.
En als jij iets 2de hands verkoop omdat je het niet gebruikt betaal je daar dan ook nog belasting over ?
Niet als ik ´iets´ verkoop, wél als ik structureel verhandel. Maar ach, ieder zijn eigen normen en waarden. Ik hoop dat ie trots op zichzelf is, vast wel. Ieder zijn morele meetlat.RenaldoN schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:32:
[...]
Doet hij toch ook.
En als jij iets 2de hands verkoop omdat je het niet gebruikt betaal je daar dan ook nog belasting over ?
Ik deel je mening!sanderander schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:34:
[...]
Niet als ik ´iets´ verkoop, wél als ik structureel verhandel. Maar ach, ieder zijn eigen normen en waarden. Ik hoop dat ie trots op zichzelf is, vast wel. Ieder zijn morele meetlat.
Verwijderd
Jah joh...Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:37:
Ach laat die jongen toch, jaloerse types hier.
Ik deel tenminste links

Iniedergeval, ik zal sony.nl in de ochtend in de gaten houden.. heb echt het gevoel dat ze iets online gaan gooien!
En deze japanse playstation houd ik mooi voor mezelf

Precies dit... ondernemend ingesteld is beter voor de maatschappij. En ook voor zijn portomonnee. Ik doe precies hetzelfde. Wie wil er nou niet al 600 euro rijker zijn door amper wat te hoeven doen?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:37:
Ach laat die jongen toch, jaloerse types hier.
Verwijderd
heeft rutte niet genoeg zakgeld gekregen van onze hardwerkende nederlanders?sanderander schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:30:
[...]
Normaal gesproken betaal je netjes belasting als je handelt. Maar ach, dan moet je vast weer boven een x bedrag zitten.
Weet je, het zal allemaal wel mogen, maar het feit dat er heel veel mensen over struikelen zegt wel genoeg.
Voordringen bij de kassa is ook niet verboden, maar je bent wel lekker sneller aan de beurt.

Ik snap niet dat er nu opeens een aanval is op LwDx , voor zover ik hier lees komt hij op een normale manier aan zijn ps'4s. Denk dat hij constant opzoek is naar een ps4. Hij deelt ook de links die hij gevonden had om een ps4 te bestellen. Hij vraagt ook tenminste geen belachelijk hoge prijzen die je op marktplaats zag staan.sanderander schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:34:
[...]
Niet als ik ´iets´ verkoop, wél als ik structureel verhandel. Maar ach, ieder zijn eigen normen en waarden. Ik hoop dat ie trots op zichzelf is, vast wel. Ieder zijn morele meetlat.
Zelf heb ik de ps4 sinds dat one en had voor een neef binnen een paar dagen ook een ps4 gekocht in januari dit door erg actief alles hier op tweakers in de gaten te houden.
Juistum!Justdoit schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:40:
[...]
Precies dit... ondernemend ingesteld is beter voor de maatschappij. En ook voor zijn portomonnee. Ik doe precies hetzelfde. Wie wil er nou niet al 600 euro rijker zijn door amper wat te hoeven doen?
Laten we ON topic blijven anders missen we nog de links.
Dus laat alles links liggen en laten we hopen dat SONY morgen wat te bieden heeft!!!
Dus laat alles links liggen en laten we hopen dat SONY morgen wat te bieden heeft!!!
Verwijderd
Heb overigens vandaag mijn kale PS4 verkocht voor 550 en de spellen voor 90 (ghost en fifa). Mooi 640 euro.
Zit nu mijn nieuwe aan te sluiten

Verwijderd
hoelaat ga je opstaan?HaskoF schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:43:
Laten we ON topic blijven anders missen we nog de links.
Goed geregeld!!Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:43:
Heb overigens vandaag mijn kale PS4 verkocht voor 550 en de spellen voor 90 (ghost en fifa). Mooi 640 euro.
Hoe dan hahah Zulke kopers wil ik ook wel hebben
Ik sta morgen rond 8 uur op:D haha
vorige keer ook rond 8 uur mijn MADI in JAPAN exemplaar weten te bemachtigen:D
Hoe is dit goed voor de maatschappij? Vanwege die 0 euro belasting? Om nog maar te zwijgen over die 50-75 euro die pietje en jantje anders aan een game hadden uitgegeven waarmee we de gameontwikkelaars hadden gesteund. Nu kopen die handelaren er alleen maar drugs en hoeren voor... (dat is een grapje)Justdoit schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:40:
[...]
Precies dit... ondernemend ingesteld is beter voor de maatschappij. En ook voor zijn portomonnee. Ik doe precies hetzelfde. Wie wil er nou niet al 600 euro rijker zijn door amper wat te hoeven doen?
En ik val hem niet aan hoor, ik laat de ratten liever bij het vuilnis scharrelen dan dat ik me er mee bemoei.
Over een paar weken is iedereen hopelijk voorzien!
[ Voor 34% gewijzigd door sanderander op 20-01-2014 19:48 ]
Verwijderd
mooiHaskoF schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:45:
[...]
Ik sta morgen rond 8 uur op:D haha
vorige keer ook rond 8 uur mijn MADI in JAPAN exemplaar weten te bemachtigen:D
ik sta om 5 uur op, ik ben gewoon zo fucking desperate en ik moet morgen een console hebben.
anders ga ik helemaal los

Uiteindelijk besteed je het geld weer aan iets anders waar je 'waarschijnlijk' wel weer belasting over betaald.
[ Voor 53% gewijzigd door skdevil op 20-01-2014 19:48 ]
Verwijderd
Gewoon zielig dat jullie om 8 uur wakker worden voor een PS4.
Tipje: morgen Intertoys Bergschenhoek bellen
.
Heb net mijn PS4 daar opgehaald (personal use), er staat er nog 1.
Tipje: morgen Intertoys Bergschenhoek bellen
Verwijderd
nvmskdevil schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:47:
Uiteindelijk besteed je het geld weer aan iets anders waar je 'waarschijnlijk' wel weer belasting over betaald.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 19:49 ]
Verwijderd
Niet zomaar een ps4! Een japanse ps4Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:48:
[...]
hé?
Boeit mij geen ene aap of ik belasting betaal
ik wil gewoon een shiiiity ps4
Verwijderd
waarom is diet zielig?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:48:
Gewoon zielig dat jullie om 8 uur wakker worden voor een PS4.
Tipje: morgen Intertoys Bergschenhoek bellen.

Verwijderd
Omdat jullie om 8 uur allemaal opstaan, ik stond normaal tijdstip op, verkocht me PS4, keek op intertoys > filialen, belde ongeveer 4 winkels op. Bam gelijk gevonden.

Verwijderd
erg kewl.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:50:
[...]
Omdat jullie om 8 uur allemaal opstaan, ik stond normaal tijdstip op, verkocht me PS4, keek op intertoys > filialen, belde ongeveer 4 winkels op. Bam gelijk gevonden.![]()
wat zit je eigenlijk te haten? iedereen mag toch opstaan wanneer die zelf wilt
en trouwens ik moet morgen naar school, dus uitslapen is geen optie
Maar jij bent het alziende oog!Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:50:
[...]
Omdat jullie om 8 uur allemaal opstaan, ik stond normaal tijdstip op, verkocht me PS4, keek op intertoys > filialen, belde ongeveer 4 winkels op. Bam gelijk gevonden.![]()
Verwijderd
Als er hier nog iemand is die €550 voor een kale PS4 wil... Meld je maar even haha.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:43:
Dan wacht ik zelf nog wel ff.
Heb em nog niet uit de doos gehaald, omdat ik nog geen spellen er voor heb.
Verwijderd
Ik haat niet, niet jaloers doen trouwensVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:52:
[...]
erg kewl.
wat zit je eigenlijk te haten? iedereen mag toch opstaan wanneer die zelf wilt
en trouwens ik moet morgen naar school, dus uitslapen is geen optie
Maar als je je ps4 wilt, bel morgen Bergschenhoek
Verwijderd
Ik liep de intertoys in en zei dat ik een playstation 4 kwam halen...Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:50:
[...]
Even later liep ik de winkel uit met een ps4.
Grappige was
Verwijderd
Hier vragen ze overal om je naam.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:53:
[...]
Ik liep de intertoys in en zei dat ik een playstation 4 kwam halen...
Grappige wasik had het niet verwacht
En ik kreeg ook geen 2e mee haha.
Verwijderd
Dude, that ain't no luck, that is called cleverVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:53:
[...]
Ik liep de intertoys in en zei dat ik een playstation 4 kwam halen...
Grappige wasik had het niet verwacht
Verwijderd
Grappig intertoys, ik had daar me playstation 4 tijdens de 2de levering...
Hoe? Doordat ik met de manger ging praten, hij mij vroeg waar ik stage liep ik zei, bij mycom.. en hij opeens zei wow! Wacht dan loop je bij die stage en dit en dat...
Harstikke leuk en aardig maar dezelfde vent belde me 2 dagen later op met de vraag of ik hem ook wou halen ;-) wat was ik blij
Hoe? Doordat ik met de manger ging praten, hij mij vroeg waar ik stage liep ik zei, bij mycom.. en hij opeens zei wow! Wacht dan loop je bij die stage en dit en dat...
Harstikke leuk en aardig maar dezelfde vent belde me 2 dagen later op met de vraag of ik hem ook wou halen ;-) wat was ik blij
Verwijderd
ik doe niet jaloers, ik wacht gewoon op sony.nl (A)Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:52:
[...]
Ik haat niet, niet jaloers doen trouwens.
Maar als je je ps4 wilt, bel morgen Bergschenhoek.
ja ik heb toch een auto, berschenhoek is veel te ver voor mij

Verwijderd
Ik zelf moest 50 minuten rijden, maar dat maakt me niet zoveel uit. Me winst er toch uit gehaaldVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:57:
[...]
ik doe niet jaloers, ik wacht gewoon op sony.nl (A)
ja ik heb toch een auto, berschenhoek is veel te ver voor mij
Goed gedaan, grote jongenVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:18:
[...]
Toen besloot ik maar slim te zijn en alles te grijpen wat ik kon grijpen
On topic.......
Dixons stond op mijn antwoordapparaat…..
Mijn bestelling was niet meer leverbaar maar nu hebben ze “andere product” voor mij apart gelegd.
Morgen ff bellen
ik kan hem deze week ophalen bij de bart smit.
daarna gaat die denk ik 1 uurtje aan om mee te klooien. en dan gaat die denk ik uit voor een lange lange tijd gewoon uit todat er een game uitkomt die interessant is want wat er nu op de markt is is bagger en lang niet ps4 waardig vind ik.
waarom koop ik hem dan? nou vanwege de hype/vraag & aanbod. ik wil het risico niet nemen nog 2+ maanden te wachten om er eindelijk 1 te kunnen kopen.
daarna gaat die denk ik 1 uurtje aan om mee te klooien. en dan gaat die denk ik uit voor een lange lange tijd gewoon uit todat er een game uitkomt die interessant is want wat er nu op de markt is is bagger en lang niet ps4 waardig vind ik.
waarom koop ik hem dan? nou vanwege de hype/vraag & aanbod. ik wil het risico niet nemen nog 2+ maanden te wachten om er eindelijk 1 te kunnen kopen.
Verwijderd
Ander product?chulin schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:58:
[...]
Goed gedaan, grote jongen![]()
On topic.......
Dixons stond op mijn antwoordapparaat…..
Mijn bestelling was niet meer leverbaar maar nu hebben ze “andere product” voor mij apart gelegd.
Morgen ff bellen

Ik zie het voor me, een Playstation 4 met Killzone S Bundel
Verwijderd
Watch dogs Hyped mij aardig opFlghter1982 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:00:
ik kan hem deze week ophalen bij de bart smit.
mij ook. maar de release date is nog lang niet in zicht! net zoals driveclub / destiny / final fantasy / the devision. allemaal top games lijkt me. 10x beter dan wat er nu uit is..
duurt alleen nog 10-12 maanden of langer voordat ze een keer uit zijn.
Verwijderd
Ben ik blij dat de games die ik vet vindt al uit zijnFlghter1982 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:04:
[...]
mij ook. maar de release date is nog lang niet in zicht! net zoals driveclub / destiny / final fantasy / the devision. allemaal top games lijkt me. 10x beter dan wat er nu uit is..
duurt alleen nog 10-12 maanden of langer voordat ze een keer uit zijn.
NFS, Fifa, Ghost, BF4, Knack
het probleem met de meeste van deze titels vind ik als volgt:Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:04:
[...]
Ben ik blij dat de games die ik vet vindt al uit zijn.
NFS, Fifa, Ghost, BF4, Knack
NFS (niet echt mijn game en nadat ik de pc port gezien heb wou ik niets meer met deze game te maken hebben)
voetbal games zijn nooit mijn ding geweest maar kan leuk zijn voor de liefhebber.
Ghost (is ook te krijgen voor ps3 en zal grafisch dus nooit ps4 waardig zijn in mijn ogen.)
BF4 heb ik op pc. zelfs ps4 haalt de graphics niet die ik op mijn pc haal.
Knack. leuk maar geen (super sterke) launch titel vind ik. dit zou de enige zijn die ik bij gebrek aan beter zou kopen. puur omdat er niets anders is wat mijn interesse heeft.
Ik had de €499 bundel besteld, ik denk dat de "kale" console gaat wordenVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:01:
[...]
Ander product?![]()
Ik zie het voor me, een Playstation 4 met Killzone S Bundel
Ben benieuwt of mm ook echt een levering gaan krijgen 22ste aangezien ze stug blijven houden dat ze pas in februari een levering krijgen.
Verwijderd
MM kreeg toch om de 2 weken een levering? ong. 1,5 week geleden waren zij de afgelopen levering aan t uitleveren. Dus de 22e KAN kloppen.
Zelf in eindhoven besteld die hebben vorige week maandag een levering gekregen.
Eerste instantie bij mycom besteld maar daar hoef ik niks over te zeggen
Eerste instantie bij mycom besteld maar daar hoef ik niks over te zeggen
Verwijderd
http://technieuws.com/299...vering-komt-op-22-januariVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:15:
MM kreeg toch om de 2 weken een levering? ong. 1,5 week geleden waren zij de afgelopen levering aan t uitleveren. Dus de 22e KAN kloppen.

Verwijderd
En dan ook nog eens!
Verwijderd
Zou zomaar niet kunnen kloppen neeVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:17:
[...]
En dan ook nog eens!maar dit is dan weer geen kloppende info http://technieuws.com/300...-losse-verkoop-mediamarkt

Verwijderd
Ja want dit artikel was 16 jan gepost en afgelopen weekend was er geen losse verkoop.. of bedoelen ze dit weekend?
Verwijderd
Not sure...Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:19:
[...]
Ja want dit artikel was 16 jan gepost en afgelopen weekend was er geen losse verkoop.. of bedoelen ze dit weekend?
Ik ga niet van Mediamarkt uit... heb wel een aanbetaling gedaan en sta ergens als eerste

Ik wacht momenteel af tot Sony.nl online komt met hun link, morgen me zus ingehuurd om maar af te wachten tot Intertoys me PS4 aflevert en na het werk is even met de aardige Mensen bij entertainment van de game afdeling een babbeltje hebben
Verwijderd
haha smart. Heb zelf ook bij MM besteld. Kans is groot. You never know.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:23:
[...]
Not sure...
Ik ga niet van Mediamarkt uit... heb wel een aanbetaling gedaan en sta ergens als eerstemaar dit puur omdat ik dan ook als eerste gebeld zal worden. al zie ik mezelf morgen al de mediamarkt uitlopen na 8en
![]()
Ik wacht momenteel af tot Sony.nl online komt met hun link, morgen me zus ingehuurd om maar af te wachten tot Intertoys me PS4 aflevert en na het werk is even met de aardige Mensen bij entertainment van de game afdeling een babbeltje hebben
Je verwacht het vandaag nog dan?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:23:
[...]
Not sure...
Ik ga niet van Mediamarkt uit... heb wel een aanbetaling gedaan en sta ergens als eerstemaar dit puur omdat ik dan ook als eerste gebeld zal worden. al zie ik mezelf morgen al de mediamarkt uitlopen na 8en
![]()
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Nou vorige week rond deze tijd kreeg mm wel zijn levering binnen eigenlijk zouden ze 17 jan ook een levering krijgen maar ze hadden het maandag al gebracht
Verwijderd
Vandaag niet nee...
Als Sony.nl daadwerkelijk een levering heeft ontvangen zal dat niet eerder dan morgen online komen...
Intertoys had blijkbaar of nog overgebleven exemplaren, of Exemplaren die naar de filialen verzonden moesten worden.
Even over die ps4 van 300 euro op marktplaats. Ik had eens een mail gestuurd waarom meneer deze ps4 weg zou doen. De reactie:
Op dit moment ben ik alleen in staat om te verzenden.
i.v.m mijn drukke schema , werk , Kids , Gym etc.
Ik ben te vertrouwen!
Maar waarom?
- ik ben 6 jaar actief op marktplaats en verstuur vaker paketten
- ik werk zelf bij postNL en dat kunt u inzien op
http://gateway.marktplaat...b%2F6a4%3Ftrk%3Dpub-pbmap
- ik stuur u een kopie van mijn paspoort.
Mocht u het niet eens zijn met mijn manier van zaken doen wens ik u succes met het vinden van een ander geschikt toestel.
Groetjes
Bart vd Rijt
Ik ben te vertrouwen!
Maar waarom?
Mocht u het niet eens zijn met mijn manier van zaken doen wens ik u succes met het vinden van een ander geschikt toestel.
Groetjes
Bart vd Rijt
Helaas zijn er mensen die er alsnog intrappen.Denvin schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:35:
Even over die ps4 van 300 euro op marktplaats. Ik had eens een mail gestuurd waarom meneer deze ps4 weg zou doen. De reactie:
Ik ben te vertrouwen!
Maar waarom?
Groetjes
Bart vd Rijt
Ik moest aardig lachen toen ik dit zagskdevil schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:36:
[...]
Helaas zijn er mensen die er alsnog intrappen.
Wij wachten hier wel op de MM
Ik begin serieus verliefd te worden op dit forum, eigenlijk hoop ik dat die nog lang niet verkrijgbaar zal zijn hier!
Jajaja maar die players worden zelf deel van ''the game'' dus hoezo niet?Jay47 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:53:
[...]
Idd ik zou zeggen don't hate the player hate the game
Je een beetje aansluiten bij de graaiers. ''Maar zij doen het toch ook, dus waarom ik niet''
Dat is zo'n zwak en debiel argument...
Jammer genoeg krijg je veel mensen dat niet aan het verstand, maar dan moet er natuurlijk wel sprake zijn van enig verstand.

Verwijderd
Haha, en stiekem alleen links naar elkaar uitwisselen zekerBekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:49:
Ik begin serieus verliefd te worden op dit forum, eigenlijk hoop ik dat die nog lang niet verkrijgbaar zal zijn hier!
Verwijderd
Jij hebt toch al 3-4 PS4's besteld/ontvangen? Wat moet je met zoveel consoles man?!Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 20:23:
[...]
Not sure...
![]()
Verwijderd
Stop met haten.... Je bent de 88ste.. En aangezien je ook vrij nieuw ben(ik ook hoor) ben je vast boos dat hij ze wel heeft en jij "misschien" niet. We zijn hier niet om te zeiken op elkaar..Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:08:
[...]
Jij hebt toch al 3-4 PS4's besteld/ontvangen? Wat moet je met zoveel consoles man?!

Vanmiddag knack uitgespeeld en net killzone geweldige spellen helemaal killzone
Ik ben ook benieuwt hoe de spellen zullen zijn grafisch gezien ook.
Heb vorige week mijn ps3 verkocht die man heeft uiteindelijk de tv waar ik het op liet xien ook mee genomen
top natuurlijk dus vorige week meteen naar mm markt geweest en een 47inch sony scherm gekocht wat blijkbaar top werkt voor te game
Kan niet wachten!
Heb vorige week mijn ps3 verkocht die man heeft uiteindelijk de tv waar ik het op liet xien ook mee genomen
Kan niet wachten!
Verwijderd
Nou Nou 47 inch!Mopsel schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:20:
Ik ben ook benieuwt hoe de spellen zullen zijn grafisch gezien ook.
Heb vorige week mijn ps3 verkocht die man heeft uiteindelijk de tv waar ik het op liet xien ook mee genomentop natuurlijk dus vorige week meteen naar mm markt geweest en een 47inch sony scherm gekocht wat blijkbaar top werkt voor te game
Kan niet wachten!
Hoe ver zit je er dan vanaf?
Haha 3 meter ik zag hem staan top beeld zet hem thuis op mijn kamer toen dacht ik wow dit is wel echt groot maar jaVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:21:
[...]
Nou Nou 47 inch!
Hoe ver zit je er dan vanaf?
Verwijderd
Zelf zit ik mooi op een 32 inch tv te gamenMopsel schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:24:
[...]
Haha 3 meter ik zag hem staan top beeld zet hem thuis op mijn kamer toen dacht ik wow dit is wel echt groot maar ja
Wat trouwens helemaal top is normaal speel je met multiplayer op een split screen scherm nu is het zo dat ze iets hebben bedacht (dual play) moet je allebei een bril op en zie je je eigen scherm zoek maar is op ziet er leuk uit
Verwijderd
haha dat heb ik een keer bij mn vriend gezien was idd wel leuk jaMopsel schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:28:
Wat trouwens helemaal top is normaal speel je met multiplayer op een split screen scherm nu is het zo dat ze iets hebben bedacht (dual play) moet je allebei een bril op en zie je je eigen scherm zoek maar is op ziet er leuk uit
Verwijderd
Hij verkoopt ze allemaal door met €50+ winst.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:08:
[...]
Jij hebt toch al 3-4 PS4's besteld/ontvangen? Wat moet je met zoveel consoles man?!
Verwijderd
Zo'n 3D TV heb ik ook maar moet nog 2 3D brillen kopen van €50 euro per stuk... ondersteunt de PS4 Dual View Gaming trouwens wel?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:30:
[...]
haha dat heb ik een keer bij mn vriend gezien was idd wel leuk ja
Daarom grijpen wij steeds mis.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:33:
[...]
Hij verkoopt ze allemaal door met €50+ winst.
Schandalig he!Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:33:
[...]
Hij verkoopt ze allemaal door met €50+ winst.
Kan makkelijk €100,- winst pakken!
het is niet de playstations die dual play ondersteunen maar de games en tv'sVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:34:
[...]
Zo'n 3D TV heb ik ook maar moet nog 2 3D brillen kopen van €50 euro per stuk... ondersteunt de PS4 Dual View Gaming trouwens wel?
Nog geen mail ontvangen van Dixons. Toch wel knap dat ze al ruim een maand niks over de ps4 kunnen communiceren. Denk dat ik daar maar ga solliciteren. Als ik elke 2 weken een mailtje stuur ben ik vast binnen de kortste keren CEO ipv Steven Bakker.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Klopt maar in de toekomst gaan zekers meer titels dit ondersteunen lijkt mezakaro schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:38:
[...]
het is niet de playstations die dual play ondersteunen maar de games en tv's
Verwijderd
en het erge is dat het ook nog waar is xD
maar morgen gaan we hard, ik heb een goed gevoel!
Verwijderd
Ik heb het mail adres van die lieve Steven Bakker? Ik hem een klacht gestuurd en hij heeft daar nooit op gereageerd. Mail adres uit secretaresse geperst. ;D Dus wil je ze mail?Hugo schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:40:
Nog geen mail ontvangen van Dixons. Toch wel knap dat ze al ruim een maand niks over de ps4 kunnen communiceren. Denk dat ik daar maar ga solliciteren. Als ik elke 2 weken een mailtje stuur ben ik vast binnen de kortste keren CEO ipv Steven Bakker.
HahaVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 21:46:
[...]
Ik heb het mail adres van die lieve Steven Bakker? Ik hem een klacht gestuurd en hij heeft daar nooit op gereageerd. Mail adres uit secretaresse geperst. ;D Dus wil je ze mail?

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Scumbag steve heeft wel een playstation hoor.
Maar om hier even op door te gaan, want vind het altijd wel een interessante discussie.
Mag ik ook stellen dat ik het juist enorm triest vind als je hier al 2 maanden op het forum rond hangt om enkel en alleen voor jezelf zo'n klote spelcomputer te regelen?
Ik bedoel, als je nu nog steeds geen playstation in huis hebt, dan heb je echt niet je best gedaan.
Als al die mensen inplaats van al die uren hier te zitten nou waren gaan krantjes gooien/ vakken vullen/ auto's poetsen, hadden ze bij mij makkelijk een playstation kunnen kopen voor €100,- meer.
Is toch WIN WIN dit
[ Voor 3% gewijzigd door BekSide op 20-01-2014 22:00 ]
Verwijderd
*Off topic
Heeft iemand toevallig ervaring met www.plattetvdiscounter.nl ? Wil daar graag een tv kopen (LG 42LN5404)
Heeft iemand toevallig ervaring met www.plattetvdiscounter.nl ? Wil daar graag een tv kopen (LG 42LN5404)
Zover ik weet gewoon een prima webshop.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 22:04:
*Off topic
Zelf heb ik mijn tv in de winkel gehaald vind het bij een tv toch fijner heb zelf te halen
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.