Je krijgt hem als je TT code hebtVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:13:
Heeft iemand nog gebeld met IT over de T&T die opeens mensen ontvingen?
Verwijderd
Ik hoop dat degenen die nog geen PS4 hebben hem daadwerkelijk ontvangen...Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:05:
[...]
Ja ik ook!
Morgen ontvang ik hem, maar hij wordt nog wel verwerkt..
Let's Hope
Hoe laat heb jij besteld trouwens?Jay47 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:27:
Haha krijg net ook een T&T van IT 😋
Verwijderd
Uiteraard! Japanse Playstation 4 Gaat mooi me PS4 blijven...
De chinese die ik ontvang doe ik gelijk op Marktplaats voor een leuk bedrag.
Uiteraad geen 500 euro of 600
Nu maar wachten tot de haat berichten komen

Verwijderd
Wat moet je weten?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:26:
Iemand al een mailtje van het o-zo geweldige MyCom?
Misschien een stomme vraag maar is er nog verschil tussen de Japanse en Chinese ps4?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:25:
[...]
Uiteraad geen 500 euro of 600Ik maak er wel een 450 van
![]()
Verwijderd
Het gerucht gaat dat er woensdag weer een levering komtVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:29:
weet iemand nog wat over de mediamarkt?
Verwijderd
Denk dat je meer tijd steekt in het kopen van PS4's om ze daarna weer door te verkopen dan het spelen op de PS4 zelf...Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:25:
[...]
Uiteraad geen 500 euro of 600Ik maak er wel een 450 van
![]()
Verwijderd
net saturn hoofddorp gebeld die wachten nog steeds op de levering die ze vrijdag zouden krijgen.
ik las ook wat over een levering op 22 januari dus denk wel dat er deze week bij mm en saturn een levering binnen komt. hoop dat ik daar bij zit
ik las ook wat over een levering op 22 januari dus denk wel dat er deze week bij mm en saturn een levering binnen komt. hoop dat ik daar bij zit
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 17:34 ]
Ik vind het prachtig hoe sommige mensen hier 24/7 rondhangen. Zoek een leven/vriendin/baan/hobby.
Verwijderd
Verder nog wat nuttigs te melden?impy101 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:33:
Ik vind het prachtig hoe sommige mensen hier 24/7 rondhangen. Zoek een leven/vriendin/baan/hobby.
Verwijderd
Wij hebben een hobby: gamenimpy101 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:33:
Nee hier alleen komen om mensen af te zeiken die wel wat beters te doen hebben dan zeiken, dat is pas een goede tijdsbesteding!impy101 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:33:
Verwijderd
In eerste instantie kun je dit verwachten.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:29:
[...]
Ben benieuwd wat ze met die bundels gaan doen en wat ze erover zeggen
beste Heer/Mevrouw,
Na aanleiding van u bericht tegen ons zijn wij tot de conclusie gekomen dat u ons vraagt het samengestelde pakket van de leverancier Sony betreft ''Killzone 2xDS4 Cam'' te leveren aan u.
Echter, wij kunnen dit pakket niet meer leveren omdat Sony dit pakket niet meer levert.
Wel hebben wij de optie voor u om het bestelde product om te wisselen voor een normale Playstation 4 zonder spel of cam. u zult dan zo spoedig mogelijk het mogen verwachten!
Graag hopen wij u hiermee voldoende geïnformeerd te kunnen hebben
Groet, Het Mycom team.
Kunnen mensen voordat ze vragen stellen niet eerst even zoeken in het forum. Deze vraag is al 24x gesteld, geldt ook voor de bundel vragen.JesseSebastian schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:29:
[...]
Misschien een stomme vraag maar is er nog verschil tussen de Japanse en Chinese ps4?
Verwijderd
Zoiets zou me niks verbazenVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:34:
[...]
In eerste instantie kun je dit verwachten.
beste Heer/Mevrouw,
Na aanleiding van u bericht tegen ons zijn wij tot de conclusie gekomen dat u ons vraagt het samengestelde pakket van de leverancier Sony betreft ''Killzone 2xDS4 Cam'' te leveren aan u.
Echter, wij kunnen dit pakket niet meer leveren omdat Sony dit pakket niet meer levert.
Wel hebben wij de optie voor u om het bestelde product om te wisselen voor een normale Playstation 4 zonder spel of cam. u zult dan zo spoedig mogelijk het mogen verwachten!
Graag hopen wij u hiermee voldoende geïnformeerd te kunnen hebben
Groet, Het Mycom team.
Dan ben je ook geen echte tweaker. Baan heb ik wel. Tja hobbie is gamen. En een vriendin heb ik niet nee, das alleen maar lastig.impy101 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:33:
Verwijderd
Top, echt doen!Denvin schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:36:
Is dit iets, of is dit niets?
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Lijkt me niet erg betrouwbaar... Als je ervoor gaat sowieso wel afhalen dan.Denvin schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:36:
Is dit iets, of is dit niets?
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Staat ook een iphone bij voor 300 euro. Ook vandaag geplaatst. Als ik iets via MP koop ga ik sowieso altijd halen, maar dit wordt hem niet. (ben trouwens de vriendin van denvin, niet denvin zelfJerom van Dijk schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:39:
[...]
Lijkt me niet erg betrouwbaar... Als je ervoor gaat sowieso wel afhalen dan.
Verwijderd
Reactie die hij geeft zodra je vraagt of je mag afhalenJerom van Dijk schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:39:
[...]
Lijkt me niet erg betrouwbaar... Als je ervoor gaat sowieso wel afhalen dan.
Ghaalo meneer!
Afghalen is njet mogulijk, Mijn huis Vies enzo
Beter verzenden toch?
Bank: ******** Maak maar over die money,
Gr, WzLive
Wilde idd al bellen.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:41:
[...]
Reactie die hij geeft zodra je vraagt of je mag afhalen
Ghaalo meneer!
Afghalen is njet mogulijk, Mijn huis Vies enzo
Beter verzenden toch?
Bank: ******** Maak maar over die money,
Gr, WzLive
Geen telefoonnummer te vinden..
Hij verkoopt een iPhone 5S 16Gb, maar toont een foto van een iPhone 5S 32GBDenvin schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:41:
[...]
Staat ook een iphone bij voor 300 euro. Ook vandaag geplaatst. Als ik iets via MP koop ga ik sowieso altijd halen, maar dit wordt hem niet. (ben trouwens de vriendin van denvin, niet denvin zelf)

Amateuroplichters tegenwoordig ook

Verwijderd
OMG OMG OMG OMG OMG
MENSEN VAN INTERTOYS!
Je krijgt morgen echt je Playstation 4!
Check de T&T maar is voor de grap!
FUCK YEAH
(Zending ontvangen door PostNL, Betreft 5060 Gram)
MENSEN VAN INTERTOYS!

FUCK YEAH
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 17:51 ]
Jij blij kan je weer twee extra "rijlessen" betalen.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:50:
OMG OMG OMG OMG OMG
MENSEN VAN INTERTOYS!
FUCK YEAH

Ja inderdaad. Er zijn er heel veel te vinden. Hoe dom kun je zijn.BPP schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:48:
[...]
Hij verkoopt een iPhone 5S 16Gb, maar toont een foto van een iPhone 5S 32GB![]()
Amateuroplichters tegenwoordig ook
Maar goed als 500 mensen de advertentie zien, er zal er altijd 1 zijn die zo dom is er op in te gaan.
Tja en als je dan zo'n mail krijgt over "mijn huis vies enzo".... dan kun je al wel 3x raden waar ze vandaan komen......

Verwijderd
Mag deze lieve tweaker hem van je overnemen voor 2 tientjes meerVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:50:
OMG OMG OMG OMG OMG
MENSEN VAN INTERTOYS!
FUCK YEAH
(Zending ontvangen door PostNL, Betreft 5040Gram)

Verwijderd
Haha jaaahBPP schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:51:
[...]
Jij blij kan je weer twee extra "rijlessen" betalen.
Ey in tegenstelling tot andere Verkopers verkoop ik ze wel redelijk voor een leuke prijs (450)
Plus ik deel links
Verwijderd
Ik moet eerst die van Sony.nl ontvangen... maar sony.nl zet geen link onlineVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:51:
[...]
Mag deze lieve tweaker hem van je overnemen voor 2 tientjes meer
Verwijderd
wat is er mis met sony.nlVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:52:
[...]
Ik moet eerst die van Sony.nl ontvangen... maar sony.nl zet geen link online
wat doen die apen daar heel de dag
beetje pikkie trekken zeker.
ze hebben al tijden hun site geupdate.
desnoods zet wat reserveringen online zodat we ze al voor paar dagen kunnen reserveren.
ik heb geen vingers meer morgen...

Verwijderd
Kan je niet op een van de andere 7 PS4's spelen?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:52:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 17:58 ]
Verwijderd
Ik snap het niet, waar hebben jullie gehoord dat Sony PS4´s gaat verkopen?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:52:
[...]
Verwijderd
Anders ga je ergens anders lopen haten?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:55:
[...]
Ach wat zielig... Kan je niet op een van de andere 7 PS4's spelen?
Ik heb er momenteel 0 bro
Hoogstwaarschijnlijk net als jou haha
Verwijderd
Dus voor 2 tientjes heVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:52:
[...]

Affirmative and mission accomplishedVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:50:

Verwijderd
Oke dan veel plezier ermee als je hem krijgt, of weer doorverkooptVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:56:
[...]
Anders ga je ergens anders lopen haten?![]()
Verwijderd
Toch?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:57:
[...]
voor 20 euro verkoop ik geen playstation xD

Verwijderd
BTW, er waren toch meer mensen hier die hem via Intertoys hadden besteld?
hebben jullie al de Status update gekregen?
Verwijderd
Je hebt alleen maar 7x 50 euro van mensen afhandig gemaakt. Maar jij mag dat want jij deelt linkjes..Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:56:
[...]
Anders ga je ergens anders lopen haten?![]()

Verwijderd
weetje wat wel vreemd is?
Intertoys zou mijn geld terug storten, ze vroegen al me banknummer om hem zodoende het geld terug te storten en zeiden uiterlijk deze week dat ik het zou ontvangen en de Playstation 4 niet verzonden zou worden...
Ziet er naar uit dat Intertoys straks 2 fouten gaat maken?
Intertoys zou mijn geld terug storten, ze vroegen al me banknummer om hem zodoende het geld terug te storten en zeiden uiterlijk deze week dat ik het zou ontvangen en de Playstation 4 niet verzonden zou worden...
Ziet er naar uit dat Intertoys straks 2 fouten gaat maken?

Geld terug kunnen ze niet aan beginnen, maar omdat ik een camaliteit was werd ik door de tweet teruggebeld door de calamiteiten backoffice. Resultaat: ik krijg morgen een Killzone bundel die ze voor deze situaties speciaal achter de hand houdenBPP schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:58:
[...]
Jij hebt getwitterd met Wehkamp zie ik? Krijg jij je geld terug?
Verwijderd
Als ik mijn PS4 al had zou ik het wel willen... maar helaas. Hoe bevalt Ghosts trouwens op de PS4?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:04:
Wie heeft er zin om een potje call of duty tedoen?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 18:06 ]
Verwijderd
En hoe word je een calamiteit?Joosie200 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:02:
[...]
Geld terug kunnen ze niet aan beginnen, maar omdat ik een camaliteit was werd ik door de tweet teruggebeld door de calamiteiten backoffice. Resultaat: ik krijg morgen een Killzone bundel die ze voor deze situaties speciaal achter de hand houden
Verwijderd
http://www.sony.nl/produc...sories/playstation-camera
PlayStation Camera nog steeds op voorraad bij Sony voor de geïnteresseerden.
PlayStation Camera nog steeds op voorraad bij Sony voor de geïnteresseerden.
Yep 5040 gram, damn had meer moeten kopenVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:58:
BTW, er waren toch meer mensen hier die hem via Intertoys hadden besteld?
Verwijderd
Haha, ik heb wel een idee hoe je er meer kunt krijgen
Gewoon naar de intertoys winkel gaan en zeggen dat je gisteren gebeld had en er vandaag een hoorde te komen
Misschien zijn ze zo dom dat ze gaan zeggen oowjah we hebben een lading en krijg je een mee
Haha idd, was jou ook geluktVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:10:
[...]
Haha, ik heb wel een idee hoe je er meer kunt krijgen
Gewoon naar de intertoys winkel gaan en zeggen dat je gisteren gebeld had en er vandaag een hoorde te komen
Misschien zijn ze zo dom dat ze gaan zeggen oowjah we hebben een lading en krijg je een mee
Bestellen op 2 december, waarbij je gebruik hebt gemaakt van de AH cadeaubonnenactie. Per klachtenformulier annuleren en schriftelijk te horen krijgen dat je je geld trrug krijgt met vijf werkdagen. Na vijf werkdagen tweet versturen. Zodoende heb ik voor €340 een €439 bundel morgen in huis
Verwijderd
Een dikke stoerheidssticker voor je PS4-handel.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 18:15 ]
Laatste pagina's even scannend gelezen.. Weer misgelopen dus
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Verwijderd
Aaight, precies wat ik dachtVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:13:
[...]
Een dikke stoerheidssticker voor je PS4-handel
Zal ik gelijk jou DM als eerste beantwoorden zodra ik hem krijg en jij met smacht hem wilt overkopen?

Je hebt extra bubbelplastic haha.
Trouwens mijn 2 vorige van IT wogen ook verschillend, 4880 en 4900 en tegelijk geleverd
Verwijderd
Ik wacht wel tot de volgende levering bij Saturn komt en ik er ook een krijg.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:14:
[...]
Aaight, precies wat ik dacht![]()
Zal ik gelijk jou DM als eerste beantwoorden zodra ik hem krijg en jij met smacht hem wilt overkopen?
Hier hetzelfde verhaal. Alleen heb ik de mijne 22 december besteld. Wel een schriftelijke bevestiging gekregen via de mail dat het binnen 5 werkdagen zou worden teruggestort. Niets mogen ontvangen, dus ben nu een beetje aan het schreeuwen op twitter.Joosie200 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:12:
[...]
Bestellen op 2 december, waarbij je gebruik hebt gemaakt van de AH cadeaubonnenactie. Per klachtenformulier annuleren en schriftelijk te horen krijgen dat je je geld trrug krijgt met vijf werkdagen. Na vijf werkdagen tweet versturen. Zodoende heb ik voor €340 een €439 bundel morgen in huis
Verwijderd
hmm Helaas, heb het meerdere malen geprobeerd, maar bij mij trapte ze er niet inJoosie200 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:12:
[...]

Verwijderd
Ik kijk morgen wel even voor je hoe het zit met Saturn, en ik zal ook gelijk WPOS Bekijken, even zien hoe het zit met Mycom en DixonsVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:16:
[...]
Ik wacht wel tot de volgende levering bij Saturn komt en ik er ook een krijg.Misschien woensdag al.
Leuk joh, op werk Informatie rondom de ps4 vinden
Haha er staat 'Wordt 29 november 2013 verwacht!' Amateurs!Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:18:
http://www.bartsmit.com//...ry_rn=24358&storeId=10151
Defuck? Pagina veranderd?
Verwijderd
LwD heb je nou zelf niet door hoe zielig je bent? Een grote grap ben jij.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:14:
[...]
Aaight, precies wat ik dacht![]()
Hoe hebben jullie besteld via IT?
Ik kon vanmorgen niks bestellen en had gebeld kreeg te horen dat het een systeem fout was?
Ik kon vanmorgen niks bestellen en had gebeld kreeg te horen dat het een systeem fout was?
Verwijderd
Nice, zegt de stoere boy die vorige week een tweaker account heeft aangemaakt?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:22:
[...]
LwD heb je nou zelf niet door hoe zielig je bent? Een grote grap ben jij.
Vast en zeker nog niet voorzien van een Ps4
Verwijderd
Omweg, doormiddel van de link aantepassen :-oHaskoF schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:22:
Verwijderd
Zo'n mensen zijn gewoon jaloers...Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:24:
[...]
Nice, zegt de stoere boy die vorige week een tweaker account heeft aangemaakt?
Vast en zeker nog niet voorzien van een Ps4
Je kon gewoon kopen, ik en vele anderen krijgen het morgen.HaskoF schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:22:
Nu is het aangepast naar 999 euro. Dit betekent dat je ze nog kan kopen ze hebben prijs aangepast omdat niemand 999 gaat betalen. Maar orderprocess van IT lek als een mandje.
Maak de mensen (mij inclu) niet gek. Heb die pagina al genoeg onder ogen gehad de laatste dagen.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:18:
http://www.bartsmit.com//...ry_rn=24358&storeId=10151
Defuck? Pagina veranderd?
Zie geen verandering...
Heb nog steeds geen T&T code van Intertoys. Heb rond 15:30 besteld.
Dan kom je morgen aan de beurt. bestellingen voor 15:00 worden dezelfde dag nog verzonden.jaaoie17 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:27:
Dan krijg je je PS4 woe pas, voor 15 uur bestellen is morgen in huis.jaaoie17 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:27:
Je krijgt je link morgen
Verwijderd
Er schijnt dus de 22e een levering te komen. Geld dit ook voor de lokale Intertoys enzo? Of alleen voor de grote Mediamarkten enz.?
Had jij nog gebeld met Saturn Dordrecht? Ik heb daar ook begin januari besteld en stond toen op plek 23.Jerom van Dijk schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:34:
[...]
Nee hier alleen komen om mensen af te zeiken die wel wat beters te doen hebben dan zeiken, dat is pas een goede tijdsbesteding!
Verwijderd
Afhankelijk...Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:41:
Er schijnt dus de 22e een levering te komen. Geld dit ook voor de lokale Intertoys enzo? Of alleen voor de grote Mediamarkten enz.?
Ik denk dat intertoys morgen al hun levering ontvangen, en dit er maar 1-2 zijn
Mm 22ste en toysXL
Mycom/Dixons begin februari (voor deze week nog niks bekent van Mycom)
ja, idd zielig mannetje.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:22:
[...]
LwD heb je nou zelf niet door hoe zielig je bent? Een grote grap ben jij.
Verwijderd
Zou tof zijn, want dan ik morgen me PS4 afhlen bij de Intertoys omdat ik namelijk op plek 1 sta!Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:44:
[...]
Afhankelijk...
Ik denk dat intertoys morgen al hun levering ontvangen, en dit er maar 1-2 zijn
Mm 22ste en toysXL
Mycom/Dixons begin februari (voor deze week nog niks bekent van Mycom)
Idd ik zou zeggen don't hate the player hate the gameVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:51:
Mensen. Please stop met afzeiken van elkaar. We weten het inmiddels wel allemaal.
Verwijderd
haat liever op sony omdat ze sloom als slakken zijn.Jay47 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:53:
[...]
Idd ik zou zeggen don't hate the player hate the game
als ze morgen gewoon lekker om 5:00 wat ps4's op hun site zouden zetten
vergeef ik ze
Aait. Wanneer heb je 'm gepreordered?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:46:
[...]
Zou tof zijn, want dan ik morgen me PS4 afhlen bij de Intertoys omdat ik namelijk op plek 1 sta!
Hoezo dat dan ? Dat noemt met handelen. Hij verkoopt toch gewoon de playstations weer en stuurd mensen geen bakstenen op. Mensen die het oplichting noemen stellen zich gewoon aan. Als jij iets koop en het later weer verkoop wil je toch ook zoveel mogelijk van je aanschaf prijs terug krijgen. Hij doet hetzelfde alleen met een nieuw product waar de vraag meer is dan aanbod. Lwdx goed bezig. Heber. Zelf ook 2 met leuke winst doorverkocht. Mijn camera in mijn killzone bundel plus spel ook verkocht. Kosten voor mijn eigen ps4, 2 controllers orginele ds4 docking en fifa14 50 euro:-)
Als je nu zit te piepen had je er zelf maar op tijd bij moeten zijn. Je kon de playstation in februari al bestellen, dus niet zeuren dat je playstation bestelling uit augustus ofzo er nog niet is.
[ Voor 11% gewijzigd door RenaldoN op 20-01-2014 19:01 ]
Haha indeed.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:56:
[...]
haat liever op sony omdat ze sloom als slakken zijn.
als ze morgen gewoon lekker om 5:00 wat ps4's op hun site zouden zetten
vergeef ik ze
Verwijderd
Haha, netjesRenaldoN schreef op maandag 20 januari 2014 @ 18:58:
[...]
Hoezo dat dan ? Dat noemt met handelen. Hij verkoopt toch gewoon de playstations weer en stuurd mensen geen bakstenen op. Mensen die het oplichting noemen stellen zich gewoon aan. Als jij iets koop en het later weer verkoop wil je toch ook zoveel mogelijk van je aanschaf prijs terug krijgen. Hij doet hetzelfde alleen met een nieuw product waar de vraag meer is dan aanbod. Lwdx goed bezig. Heber. Zelf ook 2 met leuke winst doorverkocht. Mijn camera in mijn killzone bundel plus spel ook verkocht. Kosten voor mijn eigen ps4, 2 controllers orginele ds4 docking en fifa14 50 euro:-)
Iemand nog de link voor de HACK intertoys?
Verwijderd
Intertoys heeft de PS4 van de site gehaald en de prijs verhoogd naar €1099HaskoF schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:07:
Verwijderd
Werkt niet meerHaskoF schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:07:
Verwijderd
Werkt niet meer...HaskoF schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:07:
Morgen zullen ze hem vast weer online gooien, alleen dan zonder Bestel knop

Getikt op de ipad dus ja dan kan er wel wat fout(faut) getikt zijn. Zie ook dat er een punt verkeerd staat
Onze vriend LwDx krijgt nu een PS4 die voor iemand anders bestemd was en dat doet hij niet omdat graag een PS4 wilt maar voor de business.
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.