Nope. wel een mafkees via MP, of ik 'm NU op kan halen, dus ik vraag, vanwaar? Reactie: Ameland.BekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:16:
WTF.... .krijg net een T&T code van die intertoys bestelling die ik op de gok had geplaatst met die ''Hack''....... jullie ook?
Verwijderd
En wat kan je ermee en wat zie jeBekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:16:
WTF.... .krijg net een T&T code van die intertoys bestelling die ik op de gok had geplaatst met die ''Hack''....... jullie ook?
Wel zeer apart.....
Aan telefoon duidelijk gezegd dat dit een fout was en de order NIET uitgeleverd zou worden.
Nou baal ik er bijna van dat ik er niet meer besteld heb:P
[ Voor 10% gewijzigd door BekSide op 20-01-2014 15:21 ]
Net even gebeld met de Saturn in Groningen. Ze leveren vandaag alle preorders uit. Nu geen voorraad meer, maar je kunt voor 25 euro een bestelling plaatsen. Verwachte levering is binnen 1 a 2 weken.
+1
Uw bestelling met bestelnummer xxxxxxxxxxx wordt vandaag bij PostNL aangeboden voor verzending. Vanaf morgen is met deze barcode(s) en de eigen postcode de status van de bestelling te achterhalen op de website van PostNL. Klik op onderstaande barcode(s) om uw bezorgstatus in te zien:
BekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:16:
Verwijderd
Geld dit denk je ook voor MM?mjkmobI schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:23:
Net even gebeld met de Saturn in Groningen. Ze leveren vandaag alle preorders uit. Nu geen voorraad meer, maar je kunt voor 25 euro een bestelling plaatsen. Verwachte levering is binnen 1 a 2 weken.
Aaarg, ik zit 5 orders achter jou. Op dus?
Wellicht even je bestelnr. weg halen
heb net gebeld, telefoniste zei: naar ons idee hebben we inderdaad geen voorraad dus dit is wel raar. ze belt me terug.
Ik zit er 2 achter hem, en heb wel mail gehad, ik hoor het zometeen hoe en wat.GateKeaper schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:25:
[...]
Aaarg, ik zit 5 orders achter jou. Op dus?
Hele dag gefilmd sinds vanmorgen.
Ergens te bestellen geweest?
Ergens te bestellen geweest?
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Iemand al contact gehad met wehkamp over het terugstorten van geld?
Ik heb bij Saturn Dordrecht op 04-01-2014 een pre-order geplaatst. Nu las ik een stukje terug op dit forum een reactie van iemand die gebeld was door Saturn maar later besteld had dan ik. Is het dan niet zo dat ik ook sowieso gebeld zou moeten worden vandaag? Of is het verschillend per filiaal dat er een bepaalde voorraad is? Alvast bedankt voor jullie reacties.
De klantenservice wist (NOG) van niks.... misschien net levering gehad en magazijn mannen die dachten. hop meteen inpakkenVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:33:
Inderdaad ja apart... ook de T&T gekregen.
Zal het?
Ik wacht vol spanning op een telefoontje van de telefoniste, bestel ik nog een paar op dezelfde manier haha
[ Voor 15% gewijzigd door BekSide op 20-01-2014 15:35 ]
Dat ongeschoold magazijn volk snapt er wennig vanBekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:34:
[...]
De klantenservice wist (NOG) van niks.... misschien net levering gehad en magazijn mannen die dachten. hop meteen inpakken
Ik wacht vol spanning op een telefoontje van de telefoniste, bestel ik nog een paar op dezelfde manier haha

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Ik denk dat het per vestiging anders is, vergelijkbaar als bij de MM. Als ik jou was zou ik even bellen.Jerom van Dijk schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:31:
Ik heb bij Saturn Dordrecht op 04-01-2014 een pre-order geplaatst. Nu las ik een stukje terug op dit forum een reactie van iemand die gebeld was door Saturn maar later besteld had dan ik. Is het dan niet zo dat ik ook sowieso gebeld zou moeten worden vandaag? Of is het verschillend per filiaal dat er een bepaalde voorraad is? Alvast bedankt voor jullie reacties.
Gebeld door wehkamp camaliteiten
Zo werd ik net echt genoemd lol. Morgen ontvang ik nog een PS4 met killzone game, die hebben ze achter de hand voor gevallen zoals ik aldus de dame aan de telefoon. Goed dat met die van Saturn en mogelijk IT gaat inhouden dat ik plots drie PS4 ga ontvangen tegelijkertijd!

toen je besteld had waren ze in voorraad dan?BekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:16:
Neejaaoie17 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:41:
[...]
toen je besteld had waren ze in voorraad dan?
Haha mooi zeg!Joosie200 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:41:
Gebeld door wehkamp camaliteitenZo werd ik net echt genoemd lol. Morgen ontvang ik nog een PS4 met killzone game, die hebben ze achter de hand voor gevallen zoals ik aldus de dame aan de telefoon. Goed dat met die van Saturn en mogelijk IT gaat inhouden dat ik plots drie PS4 ga ontvangen tegelijkertijd!
Verwijderd
Als je er één over heb koop ik er graag 1 van jeJoosie200 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:41:
Gebeld door wehkamp camaliteitenZo werd ik net echt genoemd lol. Morgen ontvang ik nog een PS4 met killzone game, die hebben ze achter de hand voor gevallen zoals ik aldus de dame aan de telefoon. Goed dat met die van Saturn en mogelijk IT gaat inhouden dat ik plots drie PS4 ga ontvangen tegelijkertijd!
Wehkamp bestelling duren echt lang.. zijn ze al voorbij reserveerdatum 1 dec?
En wanneer had jij hem besteld?Joosie200 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:41:
Omg!
Heb vorige week contact gehad met Wehkamp om mijn bestelling te annuleren. Ik had met waardebonnen betaald en die mevrouw heeft mij beloofd dat ik het geld terug zou krijgen.
Nu heb ik dus nog steeds niks gehad en bel ik Wehkamp even op. Krijg ik een vage snol aan de telefoon die mij verteld dat ze dat niet doen en dat ze ook niet kan zien wie het voor mij heeft geannulleerd en dus mij dat geld had beloofd..
Wat moet ik nu doen...
Heb vorige week contact gehad met Wehkamp om mijn bestelling te annuleren. Ik had met waardebonnen betaald en die mevrouw heeft mij beloofd dat ik het geld terug zou krijgen.
Nu heb ik dus nog steeds niks gehad en bel ik Wehkamp even op. Krijg ik een vage snol aan de telefoon die mij verteld dat ze dat niet doen en dat ze ook niet kan zien wie het voor mij heeft geannulleerd en dus mij dat geld had beloofd..
Wat moet ik nu doen...
Uw bestelling wordt op 22-01 bij u afgeleverd door de pakketdienst van PostNL Artikelen met een afwijkende levertermijn worden apart conform de bij het artikel vermelde bezorgtermijn afgeleverd. Wanneer wij uw pakket(ten) overdragen aan PostNL krijgt u hiervan een bericht met daarin het track & trace nummer van uw zending Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.
Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.
Met vriendelijke groet,
Servicedesk Webshop Intertoys
laten we het hopen!
Met vriendelijke groet,
laten we het hopen!
haha heb je net ook nog besteld ben benieuwd. ik wacht vol spanning op het telefoontje.newko schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:46:
Uw bestelling wordt op 22-01 bij u afgeleverd door de pakketdienst van PostNL Artikelen met een afwijkende levertermijn worden apart conform de bij het artikel vermelde bezorgtermijn afgeleverd. Wanneer wij uw pakket(ten) overdragen aan PostNL krijgt u hiervan een bericht met daarin het track & trace nummer van uw zending Heeft u een vraag? Dan kunt u mogelijk het antwoord vinden op onze website.
Met vriendelijke groet,
laten we het hopen!
Verwijderd
Hoe besteld?newko schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:46:
Met vriendelijke groet,
laten we het hopen!
Als je bij Intertoys via die hack besteld. Kun je hem dan nog wel makkelijk annuleren dan?
Waarom zou je 'm willen annuleren?jaaoie17 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:49:
Als je bij Intertoys via die hack besteld. Kun je hem dan nog wel makkelijk annuleren dan?
Via de telefoon, geld krijg je zoiezo altijd terugjaaoie17 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:49:
Hoe werkt deze hack dan precies?jaaoie17 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:49:
Is dat bij het betaalscherm nog de playstation toevoegen? dat lukt mij nu namelijk niet.
Verwijderd
Mensen, niet bellen naar IT blijkt het wel een fout te zijn door hun en krijgen wij nu voorrang op pre-orders dan krijgen we ze morgen wel! 
Anders gaan ze hem nog annuleren, ik denk zo dat er echter nog wel een old bench in hun magazijn bevindt die wij zullen ontvangen.
PS: Ze kunnen toch geen T&T plaatsen zonder inhoud? Dus het moet wel goed zijn...
Anders gaan ze hem nog annuleren, ik denk zo dat er echter nog wel een old bench in hun magazijn bevindt die wij zullen ontvangen.
PS: Ze kunnen toch geen T&T plaatsen zonder inhoud? Dus het moet wel goed zijn...
maar ik lees dit.BekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:49:
[...]
Via de telefoon, geld krijg je zoiezo altijd terug
Wanneer u stap 4 "Betalen" voltooid heeft (betaald via creditcard, iDEAL of acceptgiro) is uw bestelling definitief. U ontvangt dan een bevestiging van uw bestelling per email. Het is niet mogelijk om een definitieve bestelling te annuleren. U kunt na ontvangst van uw bestelling de gehele (of gedeeltelijke) zending conform de retourprocedure terugsturen.(zie 'Retourprocedure' voor meer informatie) U kunt gebeld worden door onze klantenservice om de gegevens na te lopen. Om deze reden dient u een telefoonnummer in te vullen waarop u overdag bereikbaar bent.
Ja je besteld, je betaald, je krijgt je playstation of je geld terug..... mocht je op zoek zijn naar een playstation en na het bestellen bij intertoys niet nog €400,- achter de hand hebben voor een ander raad ik je aan het niet te doen.... aangezien het wel tot eind deze week zal duren voor het geld terug is.jaaoie17 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:54:
[...]
maar ik lees dit.
Wanneer u stap 4 "Betalen" voltooid heeft (betaald via creditcard, iDEAL of acceptgiro) is uw bestelling definitief. U ontvangt dan een bevestiging van uw bestelling per email. Het is niet mogelijk om een definitieve bestelling te annuleren. U kunt na ontvangst van uw bestelling de gehele (of gedeeltelijke) zending conform de retourprocedure terugsturen.(zie 'Retourprocedure' voor meer informatie) U kunt gebeld worden door onze klantenservice om de gegevens na te lopen. Om deze reden dient u een telefoonnummer in te vullen waarop u overdag bereikbaar bent.
[ Voor 3% gewijzigd door BekSide op 20-01-2014 15:56 ]
jullie hebben misbruik gemaakt van een gehackte link. Dus...
geen hack link ???FlasHie_FlaSh schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:55:
hun website is gewoon niet goed.
Lol, kreeg een mail van Wehkamp dat mijn verzendkosten ook inmiddels onderweg is naar mijn rekening
. Eerst zien dan geloven.
Hun site is gewoon brak.FlasHie_FlaSh schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:55:
Verwijderd
Lol hack link? Is gewoon een fuckt up systeem wat ze hebbenFlasHie_FlaSh schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:55:
Die kan je ook gewoon weer opnieuw krijgen hoor;)Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:59:
Ik heb de link nog steeds open staan met PS4 in me mandje XD
Verwijderd
Toen jullie belde met IT moesten jullie toen ook je bankrekening nummer geven?
Ik wel
haha misschien maken ze de fout wel door te leveren en terug te storten zonder het door te hebben!
Zie je mij blij! ;-)
Ik wel
Zie je mij blij! ;-)
Heb de gok gewaag bij intertoys. Heb ook nog een pre-order bij bigu lopen. hopelijk gaat het goed met intertoys.
Misschien kunnen 2 a 3 mensen op dit topic beter een What's App groepje openen…
Ik hoop nu wel weer op een levering hoor, volgens mij kan Sony ongeveer 250.000 ps4's per week uitpoepen, dus nu zijn wij weer eens aan de beurt!
Ik hoop nu wel weer op een levering hoor, volgens mij kan Sony ongeveer 250.000 ps4's per week uitpoepen, dus nu zijn wij weer eens aan de beurt!
Heb de gok ook gewaagd. Ben benieuwd..jaaoie17 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:04:
Heb de gok gewaag bij intertoys. Heb ook nog een pre-order bij bigu lopen. hopelijk gaat het goed met intertoys.
1.4 miljoen PS4's per maand...sanderander schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:05:
Misschien kunnen 2 a 3 mensen op dit topic beter een What's App groepje openen…![]()
Bron: http://www.psx-sense.nl/1...iljoen-ps4s-geproduceerd/
Damn, dus 323.076 per week! Oftewef elke 23 seconden een ps4!Justdoit schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:06:
[...]
1.4 miljoen PS4's per maand...
Bron: http://www.psx-sense.nl/1...iljoen-ps4s-geproduceerd/
[ Voor 7% gewijzigd door sanderander op 20-01-2014 16:09 ]
En nu kan ik hem ook niet meer terug zetten op de datum dat ik hem zou hebben besteld. Als ik hem dan nu toch wil sluit ik weer achteraan..fukijama schreef op maandag 20 januari 2014 @ 15:45:
Omg!
Wat moet ik nu doen...
Flikkers!
Wie heeft wel met cadeaubonnen betaald en heeft het geld wel terug gekregen? En of ik daar bewijs van mag. Dan laat ik ze zien dat het ook anders kan.
Van de gekke eigenlijk dan ook dat overal de PS4's nog niet ruimschoots in voorraad zijn... Met nu bijna 5 miljoen consoles geleverd.. (rekensommetje :-))
zijn nog veel meer landen dan NL heJustdoit schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:10:
[...]
Van de gekke eigenlijk dan ook dat overal de PS4's nog niet ruimschoots in voorraad zijn... Met nu bijna 5 miljoen consoles geleverd.. (rekensommetje :-))
grotendeels gaat naar de USA ect
klopt, maar overal zijn ze nog uitverkocht ;-) Je zou toch denken dat er na zo'n periode al een redelijke voorraad zou zijn ;-)newko schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:11:
[...]
zijn nog veel meer landen dan NL he
grotendeels gaat naar de USA ect
Verwijderd
Dit heeft appeltje eitje een paar pagina´s terug nog gepost om ons te helpen:fukijama schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:09:
[...]
En nu kan ik hem ook niet meer terug zetten op de datum dat ik hem zou hebben besteld. Als ik hem dan nu toch wil sluit ik weer achteraan..
Flikkers!
Wie heeft wel met cadeaubonnen betaald en heeft het geld wel terug gekregen? En of ik daar bewijs van mag. Dan laat ik ze zien dat het ook anders kan.

Zou iemand die kunnen rehosten op Tinypic/tweakers fotoalbum? Want ongeacht welke browser, er komt geen afbeelding te staan. Net alsof appeltje eitje hem weer verwijderd heeft..Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:14:
[...]
Dit heeft appeltje eitje een paar pagina´s terug nog gepost om ons te helpen:
[afbeelding]
Klopt dat dat er bij mijn reserveringen niks staat? Heb het dus over Intertoys.
Verwijderd
vraagje, ik heb een ps4 in mijn winkelmandje bij intertoys zitten, maar ik kan niet verder met afrekenen, hoe kan ik daar voorbij geraken? daar was toch een truckje voor.
alvast bedankt
alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 16:27 ]
de sony store is ook aan het klungelen.
kreeg zojuist een mail met mijn track en trace code
gaat denk ik niet helemaal goed daar
kreeg zojuist een mail met mijn track en trace code
gaat denk ik niet helemaal goed daar

https://www.dropbox.com/s...0Mijn%20Administratie.pngJoosie200 schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:20:
[...]
Zou iemand die kunnen rehosten op Tinypic/tweakers fotoalbum? Want ongeacht welke browser, er komt geen afbeelding te staan. Net alsof appeltje eitje hem weer verwijderd heeft..
Zoek op de naam van Derckie bovenin het zoekveld en op naamVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:27:
vraagje, ik heb een ps4 in mijn winkelmandje bij intertoys zitten, maar ik kan niet verder met afrekenen, hoe kan ik daar voorbij geraken? daar was toch een truckje voor.
alvast bedankt
Aangezien er hier al een aantal zijn die hun T&T binnen hebben, zie ik dat somber in. Volgende batch is eind februari toch? Zal je 'm tegen die tijd pas ontvangen vrees ik.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:35:
hey bedankt, het werkte nog, hopelijk wordt ie morgen verstuurd
Ik krijg de volgende mail:
Ondertussen houd ik andere website in de gaten.
Iemand informatie over de Saturn in Tilburg ? hebben zei al een levering gehad ?
Zeer spoedig zal ik een reactie van ze krijgen. Donderdag begin van de middag kreeg ik dus te horen dat ik Donderdag of vrijdag een bericht zal krijgen, het is dus erg afwachten wat er gaat gebeuren bij MyCom.Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw e-mail.
Ons hoofdkantoor zal zeer spoedig met nadere informatie komen betreffende de levering van de PS4(bundels).
U kunt een e-mail verwachten waarin e.e.a. zal worden gecommuniceerd.
Excuus voor het ongemak.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Rob
Klantenservice
MyCom Nederland
Iemand informatie over de Saturn in Tilburg ? hebben zei al een levering gehad ?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Mail zou 'vandaag' moeten komen. Ik denk na sluitingstijd van hun callcenters omdat er vast in zal staan dat de bundel omgezet kunnen worden naar kale ps4's.Pykow schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:38:
Ik krijg de volgende mail:
[...]
Zeer spoedig zal ik een reactie van ze krijgen. Donderdag begin van de middag kreeg ik dus te horen dat ik Donderdag of vrijdag een bericht zal krijgen, het is dus erg afwachten wat er gaat gebeuren bij MyCom.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
hier nogsteeds 399skdevil schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:38:
PS4 bij intertoys is nu €999,99
Verwijderd
LwDx waarom probeer je überhaupt nog PS4's te kopen terwijl je er al 7 hebt gehad? Ben jij zo iemand die het met flinke winst doorverkoopt?
Klopt ze zullen zelf wel geen idee hebben hoe het kan dat je hem kan bestellen haha.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:45:
Ik kan de PS4 niet meer vinden op de webshop van Intertoys?
dus nu de prijs aangepast en die link werkt ook niet meer.
Slim van ze;)
of het moet zijn dat iemand hier €1000,- over heeft voor een PS4:D
Hij is echt niet de enige zie V&A en marktplaats maar. Bossen ps4's die in kasten staan te wachten op een nieuwe eigenaar tegen bizarre prijzen.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:43:
LwDx waarom probeer je überhaupt nog PS4's te kopen terwijl je er al 7 hebt gehad? Ben jij zo iemand die het met flinke winst doorverkoopt?
Laat ze het lekker proberen, hoop dat ze straks allemaal minimaal 5 ps4's hebben staan die ze niet kwijt kunnen..
PSN | Antiekepoepdoos
Haha dat is het mooie van alles! je kan er gewoon 10 bestellen en 10 terug sturen! zowel via internet als bij de mediamarkt. Gewoon geld terug!JVvG schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:50:
Laat ze het lekker proberen, hoop dat ze straks allemaal minimaal 5 ps4's hebben staan die ze niet kwijt kunnen..

Reactie van niks, je kan ze dan altijd nog voor 400 verkopen of gewoon terugsturen naar de winkel. Dus je blijft er niet mee zittenJVvG schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:50:
Verwijderd
Ja jij bent ook zo'n handelaar hèBekSide schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:52:
[...]
Haha dat is het mooie van alles! je kan er gewoon 10 bestellen en 10 terug sturen! zowel via internet als bij de mediamarkt. Gewoon geld terug!
Het jammer is alleen dat in die periode van het terugsturen er iemand anders al plezier mee had kunnen hebben...
Hopen kan altijd heNostordici schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:52:
[...]
Reactie van niks, je kan ze dan altijd nog voor 400 verkopen of gewoon terugsturen naar de winkel. Dus je blijft er niet mee zitten
Maar als ik kan kiezen tussen een ps4 van de winkel of van iemand van Marktplaats dan weet ik het wel.
PSN | Antiekepoepdoos
Verwijderd
Op marktplaats zie ik iemand die zegt playstation 4 voor 300 euro. Dat is toch ook geen zuivere koffie. de reden ja ik verkoop hem voor een zacht prijsje omdat ik geen playstation fan ben.
Verwijderd
idd, ik koop uit principe ook niet bij dat soort handelaren al was het voor slechts 1 cent meer. Zelfde soort praktijken als bedrijven die concert kaarten op kopen enz. zwaar waardeloos maar ja het gebeurd nou eenmaal en snap het ook wel. Valt echt lekker geld aan te verdienen.Delph schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:53:
Het jammer is alleen dat in die periode van het terugsturen er iemand anders al plezier mee had kunnen hebben...
Nee, dat was anders. PS4's preorderen en voor een hogere prijs eruit trappen is ondernemerschapVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:56:
[...]
idd, ik koop uit principe ook niet bij dat soort handelaren al was het voor slechts 1 cent meer. Zelfde soort praktijken als bedrijven die concert kaarten op kopen enz. zwaar waardeloos maar ja het gebeurd nou eenmaal en snap het ook wel. Valt echt lekker geld aan te verdienen.
Verwijderd
Ik heb nog steeds het linkje van Intertoys waar ik hem zo kan bestellen voor 399,99, zal ik dit doen?
nee, doe maar niet.Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:59:
Ik heb nog steeds het linkje van Intertoys waar ik hem zo kan bestellen voor 399,99, zal ik dit doen?
Verwijderd
Misschien heb je geluk?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:59:

Dat was al bekend en ik ga er vanuit dat ik niet achteraan in de rij gezet wordt, omdat ik een bundel besteld had. Ik ben al blij met een kale PS4, zolang ik er maar 1 krijg.Hugo schreef op maandag 20 januari 2014 @ 16:42:
[...]
Mail zou 'vandaag' moeten komen. Ik denk na sluitingstijd van hun callcenters omdat er vast in zal staan dat de bundel omgezet kunnen worden naar kale ps4's.
Even extra informatie over intertoys.
Zoals je weet is intertoys een franchise.
De Playstations worden verstuurd naar de filialen, wanneer deze er te veel hebben ontvangen, kunnen ze deze op de Webbeschikbaar maken. Echter alle voorraad dat ze op de Website zetten, is geen omzet voor hun eigen filliaal, hierdoor besluiten ze vaak om de PS4 nog in eigen voorraad te houden.
Mijn vriendin werkt nog bij de intertoys en die had voor mij ook nagevraagd hoe dit zit.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Klopt hij is er afVerwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:07:
iemand nog een linkje naar de ps4 van it want ik zie hem nergens staan op de it site?
Verwijderd
ga je nog voor sony webshop morgen?Verwijderd schreef op maandag 20 januari 2014 @ 17:05:
[...]
Ja ik ook!
Morgen ontvang ik hem, maar hij wordt nog wel verwerkt..
Let's Hope
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.