Ik zelf in Eindhoven moet zeggen die is behoorlijk groot
Verwijderd
Idd, Ik zelf in MM Heerlen. Ze hadden gezegd dat ze een flinke levering kregen en waarschijnlijk nog in de losse verkoop konden duwen. heb 16 jan besteld, en zat er 100% bij de volgende levering. Ik kan me sowieso niet voorstellen dat alleen MM belgie een levering krijgt hahaMopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:02:
[...]
Ik zelf in Eindhoven moet zeggen die is behoorlijk groot
Verwijderd
ook handig om te zien dat deze MM gewoon toegeeft niets te weten en het per dag aankijken ipv van nietszeggende in de lucht kijken en varieerende antwoorden eruit spugen van 1/2/3/4/5/6 tegen verschillende mensen. (MM Rdam)Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:00:
[...]
Dat geeft inderdaad weer iets meer hoop! Ik hoop dat dus meerdere MM's morgen geleverd zullen krijgen.
Verwijderd
Wanneer krijgt MM Heerlen die dan? Heb ook daar besteld, net gebeld maar wisten niet wanneer ze iets krijgen?
Verwijderd
Mediamarkt Den Haag heeft mij laten weten bij de volgende levering vrije verkoop te hebben! Zie twitter..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 16:07 ]
De mm twitter bericht van be zojuist net vond ik ook maar raar je kan je pre-order annuleren en een knackbundel mee nemen ? Plus 7 uur geleden wisten ze van niks en nu krijgen ze een lading binnen
Verwijderd
maar weten zeker niet wanneer de levering is...Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:06:
Mediamarkt Den Haag heeft mij laten weten bij de volgende levering vrije verkoop te hebben! Zie twitter..
Verwijderd
Geen idee. Had 16 jan besteld, ze zeiden dat ze de levering binnen 2 weken zouden verwachten, ze zeiden er ook meteen bij ''Kan ook al volgende week zijn'' Wanneer heb jij daar besteld?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:06:
Wanneer krijgt MM Heerlen die dan? Heb ook daar besteld, net gebeld maar wisten niet wanneer ze iets krijgen?
Verwijderd
Nee, ik heb wel gevraagd of ze door de week of in het weekend leveringen krijgen en daar antwoorden ze op dat ze van te voren nooit weten wanneer de levering komt. Dus voor hetzelfde geld kan er bij hun over 10 minuten een vrachtwagen voor de deur staanVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:07:
[...]
maar weten zeker niet wanneer de levering is...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 16:10 ]
Verwijderd
En al antwoord gehad ook?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:08:
[...]
Nee, ik heb wel gevraagd of ze door de week of in het weekend leveringen krijgen
Dacht ik ook al. denk dat IT alles heeft terug geroepen!Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 15:58:
Voor alle mensen die bij Intertoys besteld hadden... Ziet er naaruit dat je niks meer geleverd gaat krijgen als je al een T en T had gekregen met de status Pakketbezorger is onderweg....
zeer jammer maar er klopt iets gewoon niet, ze hoorde nu al te leveren

Intertoys levert er wel een aantal uit.
Dus gewoon afwachten of je er bij zit of niet.
Was bij mediamarkt eindhoven ook ik dtond tussen de 20-30 op de lijst vrijdags kwam ik een nieuwe tv halen waren er alweer 85 pre orders
Verwijderd
idd, dit kan alleen maar positief nieuws zijn dat ze 7uur geleden niks wistenMopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:07:
De mm twitter bericht van be zojuist net vond ik ook maar raar je kan je pre-order annuleren en een knackbundel mee nemen ? Plus 7 uur geleden wisten ze van niks en nu krijgen ze een lading binnen
Verwijderd
oh haha ik klik altijd op nieuwe reactie dus nu maar ff gerefreshed, thxVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:10:
[...]
Ja, ik heb de reactie hierboven bewerkt
Verwijderd
jatochrvthul84 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:10:
Intertoys levert er wel een aantal uit.
JAATOCH
stelletje knakkers dat het zijn, oplichters
wel betalen en dan niet leveren
en dan noemen ze het een gehackte link
OH THE IRONY

Verwijderd
Rond de 10e deze maand ongeveerVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:07:
[...]
Geen idee. Had 16 jan besteld, ze zeiden dat ze de levering binnen 2 weken zouden verwachten, ze zeiden er ook meteen bij ''Kan ook al volgende week zijn'' Wanneer heb jij daar besteld?
Iedereen die een T&T heeft van IT heeft nog steeds status pakketbezorger is onderweg.... ik vrees het ergste! Dat word geen PS4

Misschien dat je via T&T de playstations weer richting IT kan zien gaan
Verwijderd
waarom sturen ze dan een T&T?Jay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:17:
Iedereen die een T&T heeft van IT heeft nog steeds status pakketbezorger is onderweg.... ik vrees het ergste! Dat word geen PS4
die logica
iemand zou die webshop eens flink wat DATA daar naar toe moeten pompen
Verwijderd
Mediamarkt Den Haag heeft getwitterd dat ze bij de volgende levering losse verkoop hebben!
Verwijderd
En als je dan weet waar het is klop je aan en zeg je dat je gebeld bent om je PS4 op te halenProzaq schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:19:
Misschien dat je via T&T de playstations weer richting IT kan zien gaan
Iemand in Groningen die z'n PS4 wil verkopen?
Is raar toch dat niemand het nog heeft ontvangen bij iedereen staat pakketbezorger is onderweg.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:19:
[...]
waarom sturen ze dan een T&T?
die logica
iemand zou die webshop eens flink wat DATA daar naar toe moeten pompen
Terwijl mijn aflevertijd tussen 10:30 en 12:30 was
Verwijderd
Ja, dat was op antwoord van mijn tweet die ik hier ook al eerder gepost heb...Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:20:
Mediamarkt Den Haag heeft getwitterd dat ze bij de volgende levering losse verkoop hebben!
Dan neem ik aan dat ze de levering snel gaan krijgen of je hebt maar 10 pre-ordersVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:20:
Verwijderd
soooooooow intertoysJay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:21:
[...]
Is raar toch dat niemand het nog heeft ontvangen bij iedereen staat pakketbezorger is onderweg.
Terwijl mijn aflevertijd tussen 10:30 en 12:30 was
mooie winkel! geen domme apen daar.
HUH hoe moet ik een playstation 4 naar de klant opsturen

Ik sta daar 22e op de lijst.Mopsel schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:21:
[...]
Dan neem ik aan dat ze de levering snel gaan krijgen of je hebt maar 10 pre-orders
Verwijderd
Je kunt het ook zo bekijken. MM den haag krijgt binnenkort een levering zodat ze deze uitspraak durven te maken. Als MM den haag niet snel een levering ontvangt blijven mensen reserverenen is er geen vrije verkoop. DUS ik DENK een snelle levering.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:20:
Verwijderd
Misschien laat Sony ons wat langer wachten en pompen ze dan in 1 keer zoveel PlayStations Nederland in dat er een overschot is
Er is geen commercieel voordeel van het hebben van een voorraad laat staan overschot. Juist de beperkte beschikbaarheid van dit moment doet de verkoop ten goede.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:22:
Misschien laat Sony ons wat langer wachten en pompen ze dan in 1 keer zoveel PlayStations Nederland in dat er een overschot is
Nee maakt niks uit een volle container is een volle container en weg = wegVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:22:
Geld die actie nog bij MM van dat goedkope ps plus voor een jaar?
En dan gaan ze in de aanbieding?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:22:

Verwijderd
Het was ook niet serieus bedoeldGateKeaper schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:24:
[...]
Er is geen commercieel voordeel van het hebben van een voorraad laat staan overschot. Juist de beperkte beschikbaarheid van dit moment doet de verkoop ten goede.
Krijg je dalijk een actie 2 ps4 halen de helft betalen
Serieus? Janken terwijl je betaald via een "hack" ?
Vorige week bij MM Middelburg ps4 gereserveerd, stond gelijk als 10e op de lijst.. verkoper kon echter weinig zeggen over een nieuwe levering. Hij hoopte eind Januari, op hun twitter account zeggen ze nog geen nieuws te hebben helaas
PSN | Antiekepoepdoos
Verwijderd
was toch een """"""""""""""""hack"""""""""""""""''GateKeaper schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:26:
[...]

kijk deze IT logica hahahaha
Goedemiddag,
Bedankt voor uw e-mail.
U heeft deze playstation besteld via een link die niet voor u bedoelt was, via onze eigen site was dit namelijk niet mogelijk geweest.
De link die u gebruikt heeft is gehackt waardoor het mogelijk was deze te bestellen.
Wij storten het geld terug op uw rekening, en de playstation zal niet worden geleverd.
Fijne dag.
Met vriendelijke groet,
Mariska Imanse
Medewerker Servicedesk Webshop
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 16:27 ]
Het was geen hack........just a flaw!GateKeaper schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:26:
[...]
Ja idd diep ik krijg 1600 euro van zeVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:29:
[...]
gewoon hun eigen schuld.
maarja, Neuk de klant maar weer diep.

Oké, definitie van "hack" even daargelaten. Het feit blijft dat mensen hier zich prima bewust waren van de risico's, en wisten iets te bestellen dat volgens de site niet eens op voorraad was. Ze wisten gebruik te maken via een omweg, wat eigenlijk niet zou moeten kunnen.
Dan zielig gaan doen omdat de webshop niet levert, en dan ook nog op zo'n toon dat ze zeggen dat de webshop verkeerd bezig is (wel geld aannemen maar niet leveren), dat gaat mij te ver.
Verwijderd
Verwacht niet te veel van een situatie waarin je bestelt via een omweg... De schuld ligt niet bij Intertoys het was niet op voorraad en als je dan toch weet te bestellen moet je niet zeuren.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:29:
[...]
gewoon hun eigen schuld.
maarja, Neuk de klant maar weer diep.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2014 16:31 ]
Verwijderd
lastig om een een webshop te beveiligen...GateKeaper schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:29:
[...]
Oké, definitie van "hack" even daargelaten. Het feit blijft dat mensen hier zich prima bewust waren van de risico's, en wisten iets te bestellen dat volgens de site niet eens op voorraad was. Ze wisten gebruik te maken via een omweg, wat eigenlijk niet zou moeten kunnen.
Dan zielig gaan doen omdat de webshop niet levert, en dan ook nog op zo'n toon dat ze zeggen dat de webshop verkeerd bezig is (wel geld aannemen maar niet leveren), dat gaat mij te ver.
alleen bij IT gebeurd dit,.
goeie winkel, geen Flikkers!!
Geheel mee eens, zeker omdat 60% van degene die de ps4 op deze manier gekocht heeft hem doorverkoopt..GateKeaper schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:29:
[...]
PSN | Antiekepoepdoos
Gast, leer Nederlands, en hou eens op met dat gescheld. Je hebt besteld via een omweg die niet zo bedoeld was.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:30:
[...]
lastig om een een webshop te beveiligen...
alleen bij IT gebeurd dit,.![]()
goeie winkel, geen Flikkers!!
Doe niet zo zielig.
Ja er waren risico's aan verbonden so what? Vorige keer heb ik wel 2 geleverd gekregen door deze actie!GateKeaper schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:29:
[...]
Intertoys Utrecht verkocht mij vorige week donderdag een ps4 vrij in de verkoop. Topwinkel, lief kassameisje
Er zijn er ook vast wel een paar die wel geleverd krijgen. Alleen het probleem is natuurlijk dat tientallen mensen tegelijk deze besteld hebben, en daarna ook 's avonds nog.Jay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:32:
[...]
Ja er waren risico's aan verbonden so what? Vorige keer heb ik wel 2 geleverd gekregen door deze actie!
Kijken of er nog gelukkigen zijn op dit forum
Ja ik ben niet iemand die 10 tegelijk besteld, just 1rvthul84 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:33:
[...]
Er zijn er ook vast wel een paar die wel geleverd krijgen. Alleen het probleem is natuurlijk dat tientallen mensen tegelijk deze besteld hebben, en daarna ook 's avonds nog.
Kijken of er nog gelukkigen zijn op dit forum
Mooi dat 't je toen gelukt is. Ik zeg ook niet dat je 't niet moet proberen, maar als het niet lukt, neem je verlies dan. Geef dan de schuld niet aan Intertoys, omdat ze in het magazijn de fout van de webshop achteraf oplossen.Jay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:32:
[...]
Ja er waren risico's aan verbonden so what? Vorige keer heb ik wel 2 geleverd gekregen door deze actie!
Verwijderd
inderdaad.Jay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:34:
[...]
Ja ik ben niet iemand die 10 tegelijk besteld, just 1
wij zijn gewoon enthousiaste klanten die een mooie console willen hebben.
maarja, intertoys is toch een goede winkel

Oh maar dat doe ik nietGateKeaper schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:34:
[...]
Mooi dat 't je toen gelukt is. Ik zeg ook niet dat je 't niet moet proberen, maar als het niet lukt, neem je verlies dan. Geef dan de schuld niet aan Intertoys, omdat ze in het magazijn de fout van de webshop achteraf oplossen.
Verwijderd
De laatste echt grote levering bij mm op de 10e met een vrije verkoop tot gevolg was wel al van te voren bekend. Dit was toen bij elk mm filiaal het geval, nu zegt elke mm niks te weten over een levering morgen... Hoe erg ik het ook hoop denk ik toch dat we mogen wachten...
Die van mij is weer terug naar Sony. HDMI uitgang stuk, wat kl*teding!
Even een tipje voor mensen die niet kunnen wachten...
Zaterdag dacht ik ineens 'Laat ik eens een PS4 gaan kopen'. Ik heb de telefoon gepakt en na 20 winkels met hetzelfde verhaal (ze zijn op, er zijn nog 50 wachtenden voor je) dacht ik: laat ik België eens proberen. De eerste de beste MediaMarkt (Antwerpen) had er nog twee staan die een vriend en ik vervolgens 2 uur later in de auto hadden liggen.
No pre-order-frustraties:
Edit: Oh ja, en ze gaven aan deze week weer nieuwe te verwachten...
Zaterdag dacht ik ineens 'Laat ik eens een PS4 gaan kopen'. Ik heb de telefoon gepakt en na 20 winkels met hetzelfde verhaal (ze zijn op, er zijn nog 50 wachtenden voor je) dacht ik: laat ik België eens proberen. De eerste de beste MediaMarkt (Antwerpen) had er nog twee staan die een vriend en ik vervolgens 2 uur later in de auto hadden liggen.
No pre-order-frustraties:
Edit: Oh ja, en ze gaven aan deze week weer nieuwe te verwachten...
[ Voor 7% gewijzigd door ButsMG op 21-01-2014 16:38 ]
PSN: ButsMG
Hoe komen jullie pubers eigenlijk aan het geld om 5 ps4's de bestellen?
Fietsen jatten zakiro el yousfrizakaro schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:39:
Check. In iedergeval geen onzin biedingen doen zoals Zakaro op mijn Knack deed.
Pubers? wie bedoel je?zakaro schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:39:
Verwijderd
Iemand info over MM Breda??
En is er anders iemand die zijn ps4 voor leuk bedrag kwijt wilt omgeving Breda???
Gr william
En is er anders iemand die zijn ps4 voor leuk bedrag kwijt wilt omgeving Breda???
Gr william
vanwege dat ik op stage zit niet gebeld maar een mail gestuurd naar IT
binnen 4 minuten antwoord met dat het terug gestort word
Verwijderd
jaa ik had dit ook, maar wel snelle reactie op de mail, zal wel weken duren voordat het terug gestort wordtnewko schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:43:
vanwege dat ik op stage zit niet gebeld maar een mail gestuurd naar IT
Hier ook MM Breda of een leuk tweedehandsje in de directe omgeving.
Verwijderd
intertoys nogmaals gebeld, ze zeiden dat ik hem vandaag wel binnen hoor te krijgen... tenminste die met T en T code
ik ben benieuwd....
ik ben benieuwd....

Nog iemand wiens order door Neckermann was geannuleerd, en die nog steeds op zijn/haar geld terug zit te wachten?
Echt pure onzin dit, eerst mijn pre order annuleren omdat er geen voorraad is (daarom is het ook een PRE ORDER!!) en vervolgens ruim de tijd nemen om mij terug te betalen. Als het nog veel langer duurt ga ik op elk forum en programma dat ik kan vinden klagen over Neckermann, zodat niemand daar ooit meer besteld
Echt pure onzin dit, eerst mijn pre order annuleren omdat er geen voorraad is (daarom is het ook een PRE ORDER!!) en vervolgens ruim de tijd nemen om mij terug te betalen. Als het nog veel langer duurt ga ik op elk forum en programma dat ik kan vinden klagen over Neckermann, zodat niemand daar ooit meer besteld
[ Voor 6% gewijzigd door LeoWoody op 21-01-2014 16:57 ]
Verwijderd
Zo hard geld nodig?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:56:
intertoys nogmaals gebeld, ze zeiden dat ik hem vandaag wel binnen hoor te krijgen... tenminste die met T en T code
ik ben benieuwd....
Haha misschien zijn alle postbodes in slaap gevallenVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:56:
ik ben benieuwd....

Even een kleine geruststelling voor mensen die bij Intertoys hebben besteld en die een T&T hebben ontvangen waarvan de status nog niet is gewijzigd: Zo ging dat vorige maand ook bij Bart Smit.
Bestellen via een linkje op de website -> Vervolgens een T&T met een datum en tijdstip -> Daarna niets op die betreffende datum en een ongewijzigde status -> Een dag later alsnog de PS4 binnen.
Intertoys zal gewoon een aantal PS4's hebben ontvangen en drukken zelf T&T's af die ze op de pakketten plakken. Bij het afdrukken wordt door PostNL een geschatte leverdatum en -tijd gegeven, maar Intertoys moet de pakketten nog wel aanbieden. Als dit door drukte een dag later gebeurt, verandert de T&T ook niet.
Het lijkt me sterk dat Intertoys T&S's afdrukt voor pakketten die er niet zijn en het lijkt me ook niet aannemelijk dat ze de pakketten weer uitpakken, aangezien het aanvragen van nieuwe T&T's ze ook weer flink wat geld kost.
Bestellen via een linkje op de website -> Vervolgens een T&T met een datum en tijdstip -> Daarna niets op die betreffende datum en een ongewijzigde status -> Een dag later alsnog de PS4 binnen.
Intertoys zal gewoon een aantal PS4's hebben ontvangen en drukken zelf T&T's af die ze op de pakketten plakken. Bij het afdrukken wordt door PostNL een geschatte leverdatum en -tijd gegeven, maar Intertoys moet de pakketten nog wel aanbieden. Als dit door drukte een dag later gebeurt, verandert de T&T ook niet.
Het lijkt me sterk dat Intertoys T&S's afdrukt voor pakketten die er niet zijn en het lijkt me ook niet aannemelijk dat ze de pakketten weer uitpakken, aangezien het aanvragen van nieuwe T&T's ze ook weer flink wat geld kost.
Verwijderd
Ik weet niet zeker wie de PS4's van Intertoys aflevert (PostNL?) maar mijn Playstation Camera (op sony.nl besteld) is zojuist bezorgd door TNT ExpressJay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:57:
[...]
Haha misschien zijn alle postbodes in slaap gevallen
Verwijderd
PostNL?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:58:
[...]
Ik weet niet wie de PS4's van Intertoys aflevert maar mijn Playstation Camera (op sony.nl besteld) is zojuist bezorgd door TNT Express
TNT Express en Postnl zijn verschillendVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:58:
[...]
Ik weet niet zeker wie de PS4's van Intertoys aflevert (PostNL?) maar mijn Playstation Camera (op sony.nl besteld) is zojuist bezorgd door TNT Express
Yes mijn PS4 van IT is zojuist bezorgd bij de buren
[ Voor 9% gewijzigd door Jay47 op 21-01-2014 17:02 ]
Verwijderd
Dat zie je tegenwoordig niet veel bezorgers meer doen, ik zou het liever niet hebben met een PS4 ook.Jay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:01:
20 euro is geen onzinbod.meer wil ik er gwnweg niet voor geven.Die bod was dus incl verzenden..kernel. schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:42:
[...]
Check. In iedergeval geen onzin biedingen doen zoals Zakaro op mijn Knack deed.
Jij wou nog verzendkosten erbij.Allebei niet overeengekomen. klaar toch
[ Voor 3% gewijzigd door zakaro op 21-01-2014 17:06 ]
Klopt want er is een handtekening verreist, maar bij ons word er niks gejat, tenminste nog nooit gebeurd door de buren.Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:03:
[...]
Dat zie je tegenwoordig niet veel bezorgers meer doen, ik zou het liever niet hebben met een PS4 ook.
Verwijderd
waarom heb ik dan geen playstation 4 gekregen?Jay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:01:
Nou wordt die helemaal mooi Intertoys.
even mailen die apen daar...
Verwijderd
Ligt er ook net aan wat voor buren je hebtJay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:04:
[...]
Klopt want er is een handtekening verreist, maar bij ons word er niks gejat, tenminste nog nooit gebeurd door de buren.
Ben je thuis? Want systeem van postnl loopt achter want het is al eerder bezorgd zie ikVerwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:04:
[...]
waarom heb ik dan geen playstation 4 gekregen?
Nou wordt die helemaal mooi Intertoys.
even mailen die apen daar...

Die bodzakaro schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:04:
[...]
20 euro is geen onzinbod.meer wil ik er gwnweg niet voor geven.Die bod was dus incl verzenden.
Verwijderd
ik ben al geruime tijd thuis.Jay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:05:
[...]
Ben je thuis? Want systeem van postnl loopt achter want het is al eerder bezorgd zie ik
maar waarom mailt intertoys dat ik een gehackte link hebt gebruik en dat ik hem dan niet krijg?
en anderen krijgen hem weer wel.
je wordt toch niet goed van die intertoys...
Ik vind 20 euro inderdaad een zeer net bod voor een tweedehands, toch al niet zo beste, game.zakaro schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:04:
[...]
20 euro is geen onzinbod.meer wil ik er gwnweg niet voor geven.Die bod was dus incl verzenden.
Je ziet het gewoon in postnl account staan toch?Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:07:
[...]
ik ben al geruime tijd thuis.
maar waarom mailt intertoys dat ik een gehackte link hebt gebruik en dat ik hem dan niet krijg?
Verwijderd
nee ze mailden mij net dat ik hem niet krijgJay47 schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:09:
[...]
Je ziet het gewoon in postnl account staan toch?
wat totaal onzin is want ik heb hem wel betaald
en tevens hebben sommige hem dus wel gekregen.
lieftst zou je zo'n vrouw van de klantenservice via het internet willen wurgen...
Niet meer janken AUB.....Verwijderd schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:07:
[...]
ik ben al geruime tijd thuis.
Wil jij een PS4? ik heb eentje voor je
Te mooi om waar te zijn? Heb het gevoel dat ik de foto's die bij de advertentie zijn gevoegd bij een andere advertentie heb gezien.
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Verwijderd
maar ik jank niet, ik sta alleen versteld van hoe goed Intertoys dingen kan verkopen/leveren.chulin schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:10:
[...]
Niet meer janken AUB.....
Wil jij een PS4? ik heb eentje voor je
Dus als jij vraagt waar wij het geld vandaan halen en ik zeg fietsen jatten betrek jij dat op je eigen. ?
Ik kreeg een mail dat dit binnen 30 dagen terug wordt gestort. Dan hebben ze 2 maanden kunnen genieten van mijn cash. Al met al een slechte ervaring met Neckermann.LeoWoody schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 16:56:
Nog iemand wiens order door Neckermann was geannuleerd, en die nog steeds op zijn/haar geld terug zit te wachten?
Verwijderd
Ja te mooi. En tevens ook 1 dag actief op Marktplaats.. TringelingMister_Slavko schreef op dinsdag 21 januari 2014 @ 17:11:
Te mooi om waar te zijn? Heb het gevoel dat ik de foto's die bij de advertentie zijn gevoegd bij een andere advertentie heb gezien.
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.