Ik hoop dat ik vanavond niks mis als ik aan het werk ben. Dat ik niet een PS4 mis loop.
Is er echt geen andere manier om aan een japans model te komen?Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:17:
[...]
Puur omdat sony.nl alleen japanse modellen verkoopt
Dit zou betekenen dat de rest alleen maar chinese verkoopt dus.
Hoe kom je aan die informatie?
Verwijderd
Zojuist mijn ps4 opgehaald via marktplaats. De meneer in kwestie had er nog een paar zei hij. Hij woont in wouw en verkoopt z'n ps4's voor €450
Ik laat mijn MM pre order staan en zodra ik gebeld word meld ik het hier om iemand anders er blij mee te maken.
Ik laat mijn MM pre order staan en zodra ik gebeld word meld ik het hier om iemand anders er blij mee te maken.
Verwijderd
Kale PS4?Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:41:
Zojuist mijn ps4 opgehaald via marktplaats. De meneer in kwestie had er nog een paar zei hij. Hij woont in wouw en verkoopt z'n ps4's voor €450
Verwijderd
hij is zeker 1 van de meeste hier die vertrouwelijke informatie deelt.blueface schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:40:
[...]
Is er echt geen andere manier om aan een japans model te komen?
Dit zou betekenen dat de rest alleen maar chinese verkoopt dus.
Hoe kom je aan die informatie?
Zit er verschil tussen een Japanse en een Chinese dan?!
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Verwijderd
niet met de oog merkbaar.Peter_Aragorn schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:43:
Zit er verschil tussen een Japanse en een Chinese dan?!
maar zeker zichtbaar op lange termijn.
hogere kwaliteit en zorgvuldiger in elkaar gezet
Wat een gezwets. Nergens maar dan ook echt helemaal nergens is bevestigd dat de kwaliteit van de Chinese of Japanse modellen van elkaar afwijken. De geruchten die rond gingen over sabotage aan de Chinese assemblage lijn van Foxconn was de wereld in geholpen door een lolboek en is vervolgens een eigen leven gaan lijden. ongelofelijk hoeveel mensen hier in geloven. De kwaliteitseisen van alle ps4 consoles zijn overal gelijk al zijn ze geproduceerd in m'n oma d'r achtertuin.
[ Voor 93% gewijzigd door Cassiuskleij op 18-01-2014 17:49 ]
psn id: cassiuskleij
Verwijderd
overdrijven is ook een vak...Cassiuskleij schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:45:
Wat een gezwets. Nergens maar dan ook echt helemaal nergens is bevestigd dat de kwaliteit van de Chinese of Japanse modellen van elkaar afwijken. De geruchten die rond gingen over sabotage aan de Chinese assemblage lijn van Foxconn was de wereld in geholpen door een lolboek en is vervolgens een eigen leven gaan lijden. ongelofelijk hoeveel mensen hier in geloven. De kwaliteitseisen van alle ps4 consoles zijn overal gelijk al zijn ze geproduceerd in m'n oma d'r achtertuin.

Verwijderd
Ten eerste, ik heb van Bartsmit, intertoys, mediamarkt, wehkamp, toysXL, sony.nl playstation 4's gehad. En van elke van die playstation 4 bleek het te gaan om een chinees model, behalve die van sony.nl..
Ik zeg niet dat ze beter zijn of zachter zijn, maar ik heb wel het gevoel dat de japanse beter zijn kwa lange termijn, al zal er hoogstwaarschijnlijk wel hier en daar wat meningverschil daarin zijn!
Maar wat ik wel weet is dat sony 1 jaar garantie geeft op de ps4, 1 jaar is niet lang voor zooj gewild product dus als ik een japans model kan krijgen inplaats van een chinees model ga ik daar ook voor! Zelfs al is er vrij weinig bekend over welke beter is.
Voorderest mensen die nog geen playstation 4 hebben, probeer je plaatselijke bartsmit/intertoys/toysXL te bellen en te vragen of je op de wachtlijst mag.
Ik zelf heb dit gedaan bij toysXL om er zeker van te zijn of ze maandag/dinsdag/woensdag wat gaan leveren... maar ik weet wel dat hun wachtlijsten veel kleiner zijn dan dat van mediamarkt.
PS: onderkant van de doos staat het, en onderkant van de playstation 4 zelf.
Ik zeg niet dat ze beter zijn of zachter zijn, maar ik heb wel het gevoel dat de japanse beter zijn kwa lange termijn, al zal er hoogstwaarschijnlijk wel hier en daar wat meningverschil daarin zijn!
Maar wat ik wel weet is dat sony 1 jaar garantie geeft op de ps4, 1 jaar is niet lang voor zooj gewild product dus als ik een japans model kan krijgen inplaats van een chinees model ga ik daar ook voor! Zelfs al is er vrij weinig bekend over welke beter is.
Voorderest mensen die nog geen playstation 4 hebben, probeer je plaatselijke bartsmit/intertoys/toysXL te bellen en te vragen of je op de wachtlijst mag.
Ik zelf heb dit gedaan bij toysXL om er zeker van te zijn of ze maandag/dinsdag/woensdag wat gaan leveren... maar ik weet wel dat hun wachtlijsten veel kleiner zijn dan dat van mediamarkt.
Zelf heb ik er twee via de Mediamarkt op kunnen pikken nadat ze op twitter hadden gepost dat ze losse verkoop hadden (mediamarkt Emmen 24 december)
Verwijderd
Mediamarkt krijgt ze dinsdag al binnen en doet ze op verkoop op woensdag..
Ik had hetzelfde toen op 9 janauri volgens mij, ik kwam de winkel binnen voor een telefoon, zag zoon meisje achter in het magezijn lopen met een pallet en even later vroeg ik haar of dat de ps4'rs waren..
Ze gaf aan van wel, maar zei dat ze pas morgen in verkoop zouden mogen en mensen gebeld zouden worden... gelijk maar gevraagd of ze het door de vingers kon zien als ik er eentje mee nam, en dit mocht
Aanstaande dinsdag ga ik dit weer leuk proberen met me 40 euro aanbetalingsbon
Ik had hetzelfde toen op 9 janauri volgens mij, ik kwam de winkel binnen voor een telefoon, zag zoon meisje achter in het magezijn lopen met een pallet en even later vroeg ik haar of dat de ps4'rs waren..
Ze gaf aan van wel, maar zei dat ze pas morgen in verkoop zouden mogen en mensen gebeld zouden worden... gelijk maar gevraagd of ze het door de vingers kon zien als ik er eentje mee nam, en dit mocht
Je eigen persoonlijke PS4-dealer?Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:16:
Ik had hetzelfde toen op 9 janauri volgens mij, ik kwam de winkel binnen voor een telefoon, zag zoon meisje achter in het magezijn lopen met een pallet en even later vroeg ik haat of dat de ps4'rs waren..
ik dacht dat jij op de japanse versie van sony.nl aan het wachten was? Ik snap wel dat je daarvoor een onderzetter nodig hebt..Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:16:
[ Voor 3% gewijzigd door Guids op 18-01-2014 18:19 ]
Nee hoor.Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:17:
[...]
Puur omdat sony.nl alleen japanse modellen verkoopt
Je hebt twee jaar garantie, maakt niet uit wat Sony zelf zegt.Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:09:
Beste mensen,
Is er iemand die cod:ghosts wil ruilen voor battlefield 4? Ik heb battlefield 4 met china rising, maar ik ben gewoon meer een cod type. Ik hou meer van snelle en close combat. Dus bij deze, wie wil ruilen?
Is er iemand die cod:ghosts wil ruilen voor battlefield 4? Ik heb battlefield 4 met china rising, maar ik ben gewoon meer een cod type. Ik hou meer van snelle en close combat. Dus bij deze, wie wil ruilen?
Diegene die denken dat de japanse versies beter zijn, had een release fat ps3 uit japan. Na iets meer dan 2 jaar YLOD.Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:09:
Daarna een foxconn slim die al 5 jaar probleemloos werkt.
Dat van die problemen met early release ps4 is wellicht de basis van de gedachte alsof er een kwaliteitsverschil zit tussen ps4's, er is geen bron die dit bevestigd, geen site die dat heeft weten te achterhalen.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Verwijderd
Of je annuleert hem aangezien je al genoeg hebt gehad?Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:16:
Verwijderd
Lol, of ik doe dat niet?Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:35:
[...]
Of je annuleert hem aangezien je al genoeg hebt gehad?
Wil je een ps4 moet je ervoor bellen, mailen, werken...
Klinkt dom, maar het is niet bepaald zo geweest dat je naar de dichtstbijzijnde speelgoed winkel gaat en er 5 voor het oppakken staan.. (alleen mediamarkt had dit "even")
1 jaar garantie? Dat mag toch niet Europees is minimaal 2 jaar verplicht.Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:09:
Ten eerste, ik heb van Bartsmit, intertoys, mediamarkt, wehkamp, toysXL, sony.nl playstation 4's gehad. En van elke van die playstation 4 bleek het te gaan om een chinees model, behalve die van sony.nl..
Verwijderd
Ik vroeg hun na op twitter... en ze zeiden 1 jaar.Jay47 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:51:
[...]
1 jaar garantie? Dat mag toch niet Europees is minimaal 2 jaar verplicht.
De twee jaar is Europees geregeld, dus die heb je sowieso. Maakt verder niet uit wat Sony zegt.Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 18:53:
[...]
Ik vroeg hun na op twitter... en ze zeiden 1 jaar.
Verwijderd
K, dan is het 2 jaarTacoTaco schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:00:
[...]
De twee jaar is Europees geregeld, dus die heb je sowieso. Maakt verder niet uit wat Sony zegt.
Misschien nog goed om sony ff terug te koppelen op twitter. Dan weten zij dat ook
Sony doet daar niks mee, zij geven aan dat die 1 jaar leading is.mindgem schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:01:
[...]
Misschien nog goed om sony ff terug te koppelen op twitter. Dan weten zij dat ook
In geval van defect dien je gewoonweg te wenden naar waar je de aankoop hebt gedaan, Nederlands recht geeft aan dat je als consument recht hebt op een deugdelijk product, de verwachting van levensduur is daar maatgevend in.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Heb mijne van de week ontvangen. Besteld 2 december.Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:26:
Iemand met meer info over de Wehkamp prutsers?
![]()
Tot zover de chronologische volgorde
Oh lol.... 15 jan. besteld. 16 jan. geleverd gekregen. (Bij Wehkamp, kale playstation)Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:26:
Iemand met meer info over de Wehkamp prutsers?
![]()
[ Voor 6% gewijzigd door BekSide op 18-01-2014 19:29 ]
dit is een grap...BekSide schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:29:
[...]
Oh lol.... 15 jan. besteld. 16 jan. geleverd gekregen. (Bij Wehkamp, kale playstation)
? Nee serieus
Hier het bewijs, mocht je er wat mee willen doen:

[ Voor 29% gewijzigd door BekSide op 18-01-2014 19:33 ]
hoe heb jij de hele rij gebypassed? en je dacht, levertijd meer dan 5 weken... dat komt wel goed...
sorry maar ik ben een beetje skeptisch aangezien veel mensen al heel lang moeten wachten op wehkamp
Verwijderd
Begin nu echt een beetje neidig te worden...mindgem schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:28:
[...]
Heb mijne van de week ontvangen. Besteld 2 december.
Tot zover de chronologische volgorde
Zit al vanaf fucking 23 november te wachten op dat stinkding!
Zwaar vervelend dit, maar ben blij voor jou..
Verwijderd
Heb je toevallig ook een screendump van je bestelstatus?BekSide schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:29:
[...]
Oh lol.... 15 jan. besteld. 16 jan. geleverd gekregen. (Bij Wehkamp, kale playstation)
Zou ik heel blij mee zijn.
Al geplaatst hierbovenVerwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:35:
[...]
Heb je toevallig ook een screendump van je bestelstatus?
Zou ik heel blij mee zijn.

Verwijderd
Voor de geïnteresseerden: De PlayStation Camera is weer op voorraad bij Sony.
http://www.sony.nl/produc...sories/playstation-camera
Verwijderd
Ik ben nu aan het schuimbekken.
Die klote kutzooi (Wehkamp uiteraard!) geprobeerd te bellen, maar moet weer wachten tot maandag om even flink te zeiken tegen een argeloze medewerker/ster.
Wat een honden zeg...
Bedankt voor je door mij gemiste screendump trouwens.

Heb je hem direct betaald, of op ''afbetaling''?Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:44:
[...]
Ik ben nu aan het schuimbekken.
Die klote kutzooi (Wehkamp uiteraard!) geprobeerd te bellen, maar moet weer wachten tot maandag om even flink te zeiken tegen een argeloze medewerker/ster.
Wat een honden zeg...
Bedankt voor je door mij gemiste screendump trouwens.
Ik heb direct betaald iig... misschien dat dat nog invloed heeft.
Verwijderd
Die ligt al braaf te wachten op zijn nieuwe baasje, net als zijn (op dit moment) nutteloze DS4 vriendje..Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:43:
Voor de geïnteresseerden: De PlayStation Camera is weer op voorraad bij Sony.
dank hiervoor, ik heb gelijk even een mailtje gestuurd van hoe en wat. viel mij trouwens op dat onze order nummers identiek zijn
[ Voor 8% gewijzigd door Guids op 18-01-2014 19:49 ]
Verwijderd
Nee is op rekening...BekSide schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:45:
[...]
Heb je hem direct betaald, of op ''afbetaling''?
Ik heb direct betaald iig... misschien dat dat nog invloed heeft.
Maar Wehkamp is nog nooit te beroerd geweest om mensen een levering te wijgeren.
Hun stelling is geld verdienen!
Of je nu contant betaald of op rekening, het maakt hun geen kut uit.
Dat zijn geen ordernummers, maar bestelnummers (oftewel artikelcodes). Dus dat ze identiek zijn dat klopt, immers hetzelfde productGuids schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:49:
[...]
dank hiervoor, ik heb gelijk even een mailtje gestuurd van hoe en wat. viel mij trouwens op dat onze order nummers identiek zijn
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ik zit maar te trollen, ga die arme Wehkamp hier nou niet meer vervelen;)Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:49:
[...]
Nee is op rekening...
Maar Wehkamp is nog nooit te beroerd geweest om mensen een levering te wijgeren.
Hun stelling is geld verdienen!
Of je nu contant betaald of op rekening, het maakt hun geen kut uit.
Toevallig keek ik net in mijn orderlijst, en stond er in eens dat ik pas op 15-01 had besteld.... echter zijn deze al van 06-10. Zal intern wel opnieuw besteld zijn zodat ze weten dat ik bij die levering zit;)
het was dus lulkoek!:D
Maar misschien als je die screenshot gebruikt dat je de Wehkamp wel op de kast krijgt;);)
Nee geen 10, stuk of 30 eerderBPP schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:52:
Dat iemand die Bekside gelooft joh, was dat niet die kerel die zogenaamd 10 PS4's had?
Verwijderd
Bedankt voor je "lulkoek".BekSide schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 19:54:
[...]
Ik zit maar te trollen, ga die arme Wehkamp hier nou niet meer vervelen;)
Toevallig keek ik net in mijn orderlijst, en stond er in eens dat ik pas op 15-01 had besteld.... echter zijn deze al van 06-10. Zal intern wel opnieuw besteld zijn zodat ze weten dat ik bij die levering zit;)
het was dus lulkoek!:D
Maar misschien als je die screenshot gebruikt dat je de Wehkamp wel op de kast krijgt;);)
Hahhaha
Ik ga toch even kijken of ik er wat mee kan.
Voor als je denkt dat ik lul, hier het bewijs:D
Iemand die hier een mening over heeft helemaal prima! ik ga de discussie graag aan, maar niet op dit forum.
en iedereen is hier met een big smile en heeeel blij naar buiten gelopen!:D

De vragen stromen al binnen.... ik heb er geen meer .... zoals jullie weten zijn ze erg gewild dus alles helaas uitverkocht.

[ Voor 21% gewijzigd door BekSide op 18-01-2014 20:06 ]
Als je bij sony.nl iets koop en het bevalt niet kan je dan gratis retour sturen ?
Verwijderd
Je post flauwekul.Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:44:
[...]
niet met de oog merkbaar.
maar zeker zichtbaar op lange termijn.
hogere kwaliteit en zorgvuldiger in elkaar gezet
Er is geen sprake van kwaliteitsverschil zoals bijvoorbeeld tussen een volkswagen en kia.
Het ontwerp en de assemblage van de ps4 in China en Japan zijn identiek.
Kinderziektes en blod's treffen ps4's uit China en Japan en van een vergelijking op lange termijn is nog helemaal geen sprake.
Verwijderd
Met een gebalde vuist heeft niemand de intentie iets door de vingers te zien, maar heeft andere plannen...Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:18:
[...]
Je post flauwekul.
Er is geen sprake van kwaliteitsverschil zoals bijvoorbeeld tussen een volkswagen en kia.
Het ontwerp en de assemblage van de ps4 in China en Japan zijn identiek.
Kinderziektes en blod's treffen ps4's uit China en Japan en van een vergelijking op lange termijn is nog helemaal geen sprake.
Verwijderd
Haha netjesBekSide schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:01:
[...]
Voor als je denkt dat ik lul, hier het bewijs:D
Iemand die hier een mening over heeft helemaal prima! ik ga de discussie graag aan, maar niet op dit forum.
en iedereen is hier met een big smile en heeeel blij naar buiten gelopen!:D
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De vragen stromen al binnen.... ik heb er geen meer .... zoals jullie weten zijn ze erg gewild dus alles helaas uitverkocht.
[afbeelding]
Waar o waar had je al die shit vandaan? Duitsland?
Niet allemaal wel veel.....Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:50:
[...]
Haha netjes
Waar o waar had je al die shit vandaan? Duitsland?
Jij je rijbewijs, ik ga voor de auto:D
Dan heb je geluk dat LwDx je niet voor wasVerwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:58:
Heb vandaag me PlayStation 4 mogen halen bij Intertoys dordrecht!!!
Verwijderd
Haha, ik ben wel geïnteresseerd in je xbox one, waar woon je welke omgeving?BekSide schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:53:
[...]
Niet allemaal wel veel.....
Jij je rijbewijs, ik ga voor de auto:D
Ben alles al kwijt uiteraard;)Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 21:03:
[...]
Haha, ik ben wel geïnteresseerd in je xbox one, waar woon je welke omgeving?
Heb niks meer.
Xbox is overigens ook gewoon te bestellen bij Amazon.de heb je hem maandag, worden verstuurd vanuit Eindhoven.
Verwijderd
Hahaha stond eerste op de lijst maar ze kregen er maar 2...Prozaq schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 21:03:
[...]
Dan heb je geluk dat LwDx je niet voor was
Verwijderd
Hoera!Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:58:
Heb vandaag me PlayStation 4 mogen halen bij Intertoys dordrecht!!!
Mazzelpik!!!
Veel plezier en tot kills.

Verwijderd
NixBox..Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 21:03:
[...]
Haha, ik ben wel geïnteresseerd in je xbox one, waar woon je welke omgeving?
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb beide consoles staan, en heb tot nu toe veel meer plezier beleeft aan de ''Nixbox'' dan aan de Playstation.
Kan uiteraard ook te maken hebben met het aanbod van games..... maar dan ben ik gewoon even geheel objectief.
Verwijderd
Bedankt man !!Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:10:
[...]
Hoera!
Mazzelpik!!!
Veel plezier en tot kills.
Verwijderd
'BekSide schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:26:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb beide consoles staan, en heb tot nu toe veel meer plezier beleeft aan de ''Nixbox'' dan aan de Playstation.
Kan uiteraard ook te maken hebben met het aanbod van games..... maar dan ben ik gewoon even geheel objectief.
hoe kan je nou meer plezier eraan beleven? alles aan de PS4 is suprieur.
zo'n nixbox is handig in USA maar niet in nederland. dat gaat niet werken.
.... alles superieur? er zijn simpelweg geen games voor het beestje. en dan heb je er vrij weinig aan.Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:11:
[...]
'
hoe kan je nou meer plezier eraan beleven? alles aan de PS4 is suprieur.
zo'n nixbox is handig in USA maar niet in nederland. dat gaat niet werken.
Verwijderd
volgens IGN onlangs heeft de ps4 een betere game aanbod dan de x1, en deze resultaten liegen echt niet.BekSide schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:13:
[...]
.... alles superieur? er zijn simpelweg geen games voor het beestje. en dan heb je er vrij weinig aan.
wat heeft de xbox wel wat de ps4 heeft? een goede race game okay dat is 1 ding.
de rest is toch echt niet relevant.
edit : 59% voor de ps4 en maar 41% voor de xbox.
hier hoeft niet gediscussiert over te worden

Bron : YouTube: Xbox One vs. PlayStation 4 - The Results - IGN Versus
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2014 23:18 ]
Nou ben ik niet helemaal met je eens, en dat je dit aan een poll van IGN afleest vind ik ook niet erg betrouwbaar maargoed.Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:16:
[...]
volgens IGN onlangs heeft de ps4 een betere game aanbod dan de x1, en deze resultaten liegen echt niet.
wat heeft de xbox wel wat de ps4 heeft? een goede race game okay dat is 1 ding.
de rest is toch echt niet relevant.
daar kwam zelfs bij het online gedeelte de Playstation bovenaan tevoorschijn..... dan weet je wel dat er iets niet pluis is;)
maarre ik heb erg veel plezier gehad en nog steeds van : Foza/Dead rising 3/ Ryse ook al had ik dat niet direct verwacht.... Call of duty ben ik wel klaar mee.... dus game aanbod ben ik het zeker niet mee eens!
Er is simpelweg alleen Knack en Killzone exclusive of mis ik er nu 1?
Sorry, maar het interesseert me vrij weinig wat die 600.000 mensen van IGN vinden, ik heb het hier over mijn persoonlijke ervaring.
[ Voor 11% gewijzigd door BekSide op 18-01-2014 23:21 ]
Verwijderd
Ik vindt de ps4 echt geweldig, in vergelijking met me oude 360 dan...
In vergelijking met de ps3 vindt ik het een harde upgrade in games, maar in de rest? Geen DLNA geen films via usb stick of muziek op de achtergrond (zonder te betalen)
Het klopt wel dat je vrij weinig aan de ps4 hebt in dit tijd moment, je kunt er vrijwel alleen je favoriete games op spelen, en laten we eerlijk zijn... dit is momenteel 1 tot 3 spelen, echter geld dit ook voor de Xbone.. de xbone heeft wel heel leuk een race game die kickass is! Maar ze hoorde Halo 5 er gelijk bij te hebben als launch game.
En sony had een last of us 2 of iets dergelijks als launch game moeten hebben. Killzone is wel heel vet en alles maar damn, al die lazers en tech stuff, doe mij in dat geval dan maar een goede CoD.
Wellicht als update 1,53 uit komt dat ze al die media shit terug stoppen van de ps3 naar de ps4 alleen sneller en stabieler
In vergelijking met de ps3 vindt ik het een harde upgrade in games, maar in de rest? Geen DLNA geen films via usb stick of muziek op de achtergrond (zonder te betalen)
Het klopt wel dat je vrij weinig aan de ps4 hebt in dit tijd moment, je kunt er vrijwel alleen je favoriete games op spelen, en laten we eerlijk zijn... dit is momenteel 1 tot 3 spelen, echter geld dit ook voor de Xbone.. de xbone heeft wel heel leuk een race game die kickass is! Maar ze hoorde Halo 5 er gelijk bij te hebben als launch game.
En sony had een last of us 2 of iets dergelijks als launch game moeten hebben. Killzone is wel heel vet en alles maar damn, al die lazers en tech stuff, doe mij in dat geval dan maar een goede CoD.
Wellicht als update 1,53 uit komt dat ze al die media shit terug stoppen van de ps3 naar de ps4 alleen sneller en stabieler
Verwijderd
het geeft niet dat je het met mij niet eens ben, dat accepteer ik makker.BekSide schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:19:
[...]
Nou ben ik niet helemaal met je eens, en dat je dit aan een poll van IGN afleest vind ik ook niet erg betrouwbaar maargoed.
daar kwam zelfs bij het online gedeelte de Playstation bovenaan tevoorschijn..... dan weet je wel dat er iets niet pluis is;)
maarre ik heb erg veel plezier gehad en nog steeds van : Foza/Dead rising 3/ Ryse ook al had ik dat niet direct verwacht.... Call of duty ben ik wel klaar mee.... dus game aanbod ben ik het zeker niet mee eens!
Sorry, maar het interesseert me vrij weinig wat die 600.000 mensen van IGN vinden, ik heb het hier over mijn persoonlijke ervaring.
maar het onderzoek en Poll van IGN is wel degelijk betrouwbaar, ze hebben een poll gehouden en maar liefst 1 miljoen hebben gestemt op wat zij het beste vonden.
de ps4 is eruit gekomen tot winnaar in wel bijna alles, misschien net niet de camera maarja, alsof je gaat kinecten, leuk voor de kids, maar daar blijft het bij.
ook heeft de toekomst meer te bieden bij de playstation 4 dan de xbox.
de xboxone wordt alleen massaal verdedigd door de fanboys die op fora's rondzwerven.
een verloren poging om de winnaar van de console wars te worden.
Prime playstation 4.
Verwijderd
Het aanbod aan games is gewoon zeer slecht nu...Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:56:
[...]
het geeft niet dat je het met mij niet eens ben, dat accepteer ik makker.
maar het onderzoek en Poll van IGN is wel degelijk betrouwbaar, ze hebben een poll gehouden en maar liefst 1 miljoen hebben gestemt op wat zij het beste vonden.
de ps4 is eruit gekomen tot winnaar in wel bijna alles, misschien net niet de camera maarja, alsof je gaat kinecten, leuk voor de kids, maar daar blijft het bij.
ook heeft de toekomst meer te bieden bij de playstation 4 dan de xbox.
de xboxone wordt alleen massaal verdedigd door de fanboys die op fora's rondzwerven.
een verloren poging om de winnaar van de console wars te worden.
Prime playstation 4.
Vroeger hield ik me wel 3 a 4 jaar zoet met een Call of duty om het jaar, maar vanaf world at war hebben ze steeds meer bullshit lopen toevoegen waardoor alles te complex wordt.
Als ik nu naar mezelf zie en wat ik doe op de ps4, damn, er valt zo weinig te vinden aan goede games als je call of duty, battlefield, killzone hebt uitgespeeld, wellicht Assassin's creed maar daat houd het dan ook wel echt daarna op.
Ik kan niet wachten tot maart wanneer er wat meer games uit gaan komen, en vooral het moment waneer de Xbox one in Nederland zal uitkomen. Niet om zelf te kopen! Maar om te zien wat er gaat gebeuren met prijzen van voordeelbundels van beiden ;-)
Hoezo? Ga je er dan weer 10 kopen??Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 00:09:
[...]
Het aanbod aan games is gewoon zeer slecht nu...
Vroeger hield ik me wel 3 a 4 jaar zoet met een Call of duty om het jaar, maar vanaf world at war hebben ze steeds meer bullshit lopen toevoegen waardoor alles te complex wordt.
Als ik nu naar mezelf zie en wat ik doe op de ps4, damn, er valt zo weinig te vinden aan goede games als je call of duty, battlefield, killzone hebt uitgespeeld, wellicht Assassin's creed maar daat houd het dan ook wel echt daarna op.
Ik kan niet wachten tot maart wanneer er wat meer games uit gaan komen, en vooral het moment waneer de Xbox one in Nederland zal uitkomen. Niet om zelf te kopen! Maar om te zien wat er gaat gebeuren met prijzen van voordeelbundels van beiden ;-)

Verwijderd
1. Sony is net van start gegaan met een betaal netwerk, terwijl de mensen die een X-doos hebben hier al mee te maken heeft gehad (En als ik verraders zoals sommige vrienden van mij) mag geloven, heeft Micro$oft hierin behoorlijke steekjes laten vallen.BekSide schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:19:
[...]
Nou ben ik niet helemaal met je eens, en dat je dit aan een poll van IGN afleest vind ik ook niet erg betrouwbaar maargoed.
(Hou mij ten goede...het blijft belachelijk dat zowel Sony als Microsoft hier nog steeds geld aan willen verdienen, en ik dit als iets normaals ervaar omdat deze ideeën over online gameplay niet door ons bedacht zijn.
Niet onze ideeën, maar wel door onze strot geramd!)
2, De specs liegen er niet om, en waarom zou een zogenaamd "Sportief bedrijf" (twee woorden die beter bij Google passen, maar die staat hier helaas nog buiten, dus zal er niet over doorzeuren in dit topic..) complimenten geven aan Sony voor hun strategie, en manier van verkopen?
3. Volgens mij kan je aan het "als paddestoelen uit de grond schietende" aantal games zien dat het slechten "Noodgrepen" zijn.
Dus de volgende "Watbox" zal ongetwijfeld met meer prikkeling ontwikkeld worden, omdat ze bij M$ ook wel weten dat ze in hun meest donkere sterretje genaaid zijn met deze PS4 (de specs alleen al.., laten we over de (Superieur zijnde) DS4 maar niet verder afdwalen..
4. Hoe kan je nou klaar zijn met Call Of Duty?
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 00:29:
[...]
Ja man, ik koop ze dan allemaal in zodat jij er geen een kunt kopen ;-)
haha
Verdikke. Ik had er maar 23 hier. I wish dus voor alle duidelijkheid
[ Voor 13% gewijzigd door FrE911 op 19-01-2014 12:40 . Reden: Grapje ]
als het over concertkaartjes gaat is het asociaal en niet normaal, doe je het met consoles is het een reden voor pochen? Raarrrr...FrE911 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 05:16:
[...]
Verdikke. Ik had er maar 23 hier in BelgiëCheapest release ever
Verwijderd
Ja, het is op zich niet verboden dat het gebeurt. Er zijn áltijd mensen die er wat aan willen verdienen. Maar als je een beetje sociaal bent koop je niet meer dan je zelf nodig hebt en laat je de rest over aan andere mensen in plaats van dat je ze doorverkoopt met +/- 15% winst aan diegene die eigenlijk een PS4 verdiend hebben.Keltie schreef op zondag 19 januari 2014 @ 09:58:
[...]
als het over concertkaartjes gaat is het asociaal en niet normaal, doe je het met consoles is het een reden voor pochen? Raarrrr...
Agh, mensen kiezen er zelf om meer te betalen, ze kopen gewoon hun ongeduld af.
een Gilette scheermessen gaat honderde keren over de kop en mensen blijven het kopen benzine 70%+ belastingen. Maar dat hebben we meer nodig dan een ps 4.
Ik vind het nog ondernemend van mensen wat ze nemen een risico.
een Gilette scheermessen gaat honderde keren over de kop en mensen blijven het kopen benzine 70%+ belastingen. Maar dat hebben we meer nodig dan een ps 4.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Helemaal mee eens, net een bod gedaan voor nieuwwaarde, niets mee, niets minder. Ze zullen ooit wel eens gewoon in de winkel komen te liggen....darkphoenix schreef op zondag 19 januari 2014 @ 10:29:
Agh, mensen kiezen er zelf om meer te betalen, ze kopen gewoon hun ongeduld af.
Verwijderd
Ik heb er gisteren ook 1 weten te bemachtigen , niet voor nieuwprijs maar wel een aanvaardbaar bedrag. (€450)
Ik ben er niet helemaal op tegen dat mensen hem met een meerwaarde verkopen. Waar ik wel op tegen ben is dat ze voor belachelijk hoge prijzen verkocht worden.
Ik ben van mening dat als iemand moeite heeft gedaan om een console te bemachtigen, wel een 'extraatje' verdient als hij/zij er een ander blij mee kan maken.
[offtopic] ik meen mij te herinneren dat er ergens een topic was met PSN ID's?
Ik ga vandaag sowieso NFS rivals halen en misschien BF4 maar zonder 'vriendjes' spelen is ook zo saai
Ik ben er niet helemaal op tegen dat mensen hem met een meerwaarde verkopen. Waar ik wel op tegen ben is dat ze voor belachelijk hoge prijzen verkocht worden.
Ik ben van mening dat als iemand moeite heeft gedaan om een console te bemachtigen, wel een 'extraatje' verdient als hij/zij er een ander blij mee kan maken.
[offtopic] ik meen mij te herinneren dat er ergens een topic was met PSN ID's?
Ik ga vandaag sowieso NFS rivals halen en misschien BF4 maar zonder 'vriendjes' spelen is ook zo saai
Verwijderd
Ik heb een vraag over de nieuwe PS4 levering wanneer de volgende er weer is, op sommige sites heb ik gelezen dat er dit weekend in sommige filialen van de Mediamarkt er een kwam, maar dat was uiteindelijk toch niet zo. De Mediamarkt lijkt mij toch de beste keus en ik wacht nu op de losse verkoop. Het schijnt ook dat er 22 januari een grote levering in heel Nederland komt, en ik hoop dan dat sommige mediamarkten een beetje door de pre-orders heen zijn en dat ik dan de Knack bundel kan kopen. Hebben jullie nog meer informatie over meer leveringen? Ik hoor het graag!
Deze vergelijking gaat niet op, Dat concert zal op een bepaalde dag gehouden worden en daarna is het klaar! Je voegt bij het opkopen van concert kaartjes dus geheel geen waarde toe aan het product.Keltie schreef op zondag 19 januari 2014 @ 09:58:
[...]
als het over concertkaartjes gaat is het asociaal en niet normaal, doe je het met consoles is het een reden voor pochen? Raarrrr...
De xboxen ben ik allemaal in Duitsland gaan halen, ik heb dus een dienst verleend door ze daar te halen met alle risico's van dien, aangezien het toch om een behoorlijk bedrag gaat.... +/- 30 xboxen.
Wat betreft de Playstations.... schijnbaar zijn er een heleboel mensen die er nog geen hebben weten te bemachtigen, ik met slechts 2 pre orders bij de Wehkamp heb er meer dan 20 over de vloer gehad.
Het is gewoon handel.... en het is goede handel.
Wil iemand het ervoor betalen.... Prima, niet ook prima.
Het stukje zalm bij de AH hebben zij ook ingekocht voor 50% minder!
Verwijderd
Haha, Ah 15% korting op je ps4BekSide schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:26:
[...]
Deze vergelijking gaat niet op, Dat concert zal op een bepaalde dag gehouden worden en daarna is het klaar! Je voegt bij het opkopen van concert kaartjes dus geheel geen waarde toe aan het product.
De xboxen ben ik allemaal in Duitsland gaan halen, ik heb dus een dienst verleend door ze daar te halen met alle risico's van dien, aangezien het toch om een behoorlijk bedrag gaat.... +/- 30 xboxen.
Wat betreft de Playstations.... schijnbaar zijn er een heleboel mensen die er nog geen hebben weten te bemachtigen, ik met slechts 2 pre orders bij de Wehkamp heb er meer dan 20 over de vloer gehad.
Verwijderd
haha ik zou best hun gezicht willen zien als jij zegt doe er maar 30BekSide schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:26:
[...]
helpen ze ook mee met tillen ? of moest je dat op een karretje zetten
Nou zo makkelijk ging dat niet...... vaak gelul over 1 per persoon bla bla.... maja uiteindelijk dan nog gewoon 15 stuks meenemen, iedere keer 1;)Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:35:
[...]
haha ik zou best hun gezicht willen zien als jij zegt doe er maar 30![]()
helpen ze ook mee met tillen ? of moest je dat op een karretje zetten
Verwijderd
Jaaah, zo makkelijk gaat dat niet bij MediamarktBekSide schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:36:
[...]
Nou zo makkelijk ging dat niet...... vaak gelul over 1 per persoon bla bla.... maja uiteindelijk dan nog gewoon 15 stuks meenemen, iedere keer 1;)
Met een beetje geluk kun je er 2 meenemen...
En helemaal al met de playstation 4, die krijg je amper mee in grote voorraden
Het zou wel grappig zijn als de Belastingdienst dit forum ook volgt. Dan zal die 'handel' van je achteraf niet zo lucratief zijn. Loop dus alsjeblieft niet zo op te scheppen, maar hou het voor jezelf.BekSide schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:26:
[...]
Deze vergelijking gaat niet op, Dat concert zal op een bepaalde dag gehouden worden en daarna is het klaar! Je voegt bij het opkopen van concert kaartjes dus geheel geen waarde toe aan het product.
Je mag elk jaar zo'n 3000 - 4000 euro belastingvrij bijverdienen, hoor.Mister_Slavko schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:43:
[...]
Het zou wel grappig zijn als de Belastingdienst dit forum ook volgt. Dan zal die 'handel' van je achteraf niet zo lucratief zijn. Loop dus alsjeblieft niet zo op te scheppen, maar hou het voor jezelf.
Maak ik mij totaal geen zorgen over, word gewoon netjes in de aangifte aangegeven. ik betaal graag belastingMister_Slavko schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:43:
[...]
Het zou wel grappig zijn als de Belastingdienst dit forum ook volgt. Dan zal die 'handel' van je achteraf niet zo lucratief zijn. Loop dus alsjeblieft niet zo op te scheppen, maar hou het voor jezelf.
BekSide schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:45:
[...]
Maak ik mij totaal geen zorgen over, word gewoon netjes in de aangifte aangegeven. ik betaal graag belasting
Haha geloof je zelf dat je aangifte gaat doen? Haha ik lach me dood hierimpy101 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 14:56:
Net bij MM Akerpoort geweest. Even gekeken bij de PS4 sectie maar ze hebben nog helemaal niks.
Tuurlijk wel, gewoon eerlijke handel. Hoe meer Belasting ik moet betalen hoe beter, SerieusJay47 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:47:
[...]
[...]
Haha geloof je zelf dat je aangifte gaat doen? Haha ik lach me dood hier
Wat gebeurt er met geüpgrade ps3 versies op de ps4 als ik er eentje tweedehands overneem? Want ik mag aannemen dat deze gekoppeld zit aan je psn..
Snap je zin niet?Delph schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:48:
Wat gebeurt er met geüpgrade ps3 versies op de ps4 als ik er eentje tweedehands overneem? Want ik mag aannemen dat deze gekoppeld zit aan je psn..
Haha grapjasBekSide schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:48:
[...]
Tuurlijk wel, gewoon eerlijke handel. Hoe meer Belasting ik moet betalen hoe beter, Serieus
Ik ook niet..
werkt nietDelph schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:53:
[...]
Ik ook niet..wat ik bedoelde te vragen is hoe het werkt met een geüpgrade bf of cod die vanuit de ps3 versie
Dus ps3 versie wil je op de ps4 via spelen? En dit heb geupgrade vanaf je ps3? Dit zal niet werken op de ps4Delph schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:53:
[...]
Ik ook niet..wat ik bedoelde te vragen is hoe het werkt met een geüpgrade bf of cod die vanuit de ps3 versie
Kon je die niet gewoon op Amazon.de bestellen? Of hebben ze die niet altijd op voorraad gehad?BekSide schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:26:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.