[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.207 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:32
Reiben schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:03:
[...]

Kon je die niet gewoon op Amazon.de bestellen? Of hebben ze die niet altijd op voorraad gehad?
Nee nee was het maar zo'n feest. heb uren door Duitsland gereden op zoek naar voorraad..... Dan praat ik wel over eind November T/m Half December.

Xboxen hoef ik nu niet meer te hebben.....;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:04:
[...]

Nee nee was het maar zo'n feest. heb uren door Duitsland gereden op zoek naar voorraad..... Dan praat ik wel over eind November T/m Half December.

Xboxen hoef ik nu niet meer te hebben.....;)
Xbox is ook geen handel meer in, ze zijn bij bepaalde website's te halen van 500 tot 600 en vrij bekende ook... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog geïnteresseerd in het spel Knack? :*)
Ruilen tegen Assassin's creed 4 of Fifa mag natuurlijk ook :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 09:34
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:06:
[...]

Xbox is ook geen handel meer in, ze zijn bij bepaalde website's te halen van 500 tot 600 en vrij bekende ook... :F
Is meer aanbod de enige reden dat er geen handel meer is in Xbox One? Of is er minder vraag naar?
Twijfel zelf nog steeds tussen PS4 en Xbox One, heeft iemand beide systemen al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:11:
Iemand nog geïnteresseerd in het spel Knack? :*)
Ruilen tegen Assassin's creed 4 of Fifa mag natuurlijk ook :9~
20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

21 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dankje :p heb zelf de Knack bundel maar zit te wachten op die van Sony.nl 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:14:
[...]

Nee dankje :p heb zelf de Knack bundel maar zit te wachten op die van Sony.nl 8)7
ik ook, ik vreet mijn vingers hier op zowat van de spanning 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LwDx jij verwacht morgen of overmorgen toch weer de mogelijkheid om bij sony.nl te bestellen?
Zo ja, hoe laat zal dit ongeveer kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:15:
LwDx jij verwacht morgen of overmorgen toch weer de mogelijkheid om bij sony.nl te bestellen?
Zo ja, hoe laat zal dit ongeveer kunnen?
Laten we zeggen dat ik me daar niet druk om maak, ik sta gewoon leuk om 9 uur op, ik krijg hem wel ;)

Maar dit kan van 6 uur in de ochtend zijn of zelf pas dinsdag ergens in de middag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
op amazon,co,uk is het mogelijk om een bndel te bestellen voor omgerekend 30 EUR meer.
levering volgende week maandag. !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delph schreef op zondag 19 januari 2014 @ 11:53:
[...]

Ik ook niet.. :( wat ik bedoelde te vragen is hoe het werkt met een geüpgrade bf of cod die vanuit de ps3 versie
Als ik je goed begrijp wil je een tweedehandse ps3 game upgraden naar de ps4 versie?
Dit kan tot 31 januari voor €10,-. Ik weet alleen niet of dit kan met een tweedehands game, maar ik vermoed dat dit geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:24:
[...]

Als ik je goed begrijp wil je een tweedehandse ps3 game upgraden naar de ps4 versie?
Dit kan tot 31 januari voor €10,-. Ik weet alleen niet of dit kan met een tweedehands game, maar ik vermoed dat dit geen probleem is.
Ik geloof dat dit niet kan, want je hebt een code (AC IV) die je invoert, wat het mogelijk maakt de PS4 versie met korting te halen. Die voucher zit in de doos.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:15:
[...]

ik ook, ik vreet mijn vingers hier op zowat van de spanning 8)7
Ik doe mijn Knack bundel Playstation 4 maar leuk op verkoop, Geitereseerde? DM Maar :)

BTW, Ik kan zelf ook niet wachten tot Sony.nl weer een online zal krijgen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogelijk dat de 22e een levering komt bij MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:38:
Mogelijk dat de 22e een levering komt bij MM?
Ja, maar zal dit maal weer veel bestaan uit Knack Bundel. Plus ik heb via het systeem bij hun kunnen nazien dat het deze maal niet zoveel is als eerst. De vorige keer kregen ze 2 Leveringen in 1 keer, deze keer zal het ongeveer de helft minder zijn dan eerst O-)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:39:
[...]

Ja, maar zal dit maal weer veel bestaan uit Knack Bundel.
Volgens mij niet. Bij MM Heerlen zeiden ze dat ze bij de volgende levering alleen nog kale versies kregen. geen bundels meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:40:
[...]

Volgens mij niet. Bij MM Heerlen zeiden ze dat ze bij de volgende levering alleen nog kale versies kregen. geen bundels meer.
Verdeeld, iniedergeval, er zullen Kale Playstation 4's te koop zijn maar meerendeels Knack bundels...

De volgende levering die zal komen (Ergens in de 2de week van februari wordt er alleen nog kaal geleverd) en daarna komen er zelfs een nieuwe bundel uit. Wellicht die met de PS vita erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:43:
[...]

Verdeeld, iniedergeval, er zullen Kale Playstation 4's te koop zijn maar meerendeels Knack bundels...

De volgende levering die zal komen (Ergens in de 2de week van februari wordt er alleen nog kaal geleverd) en daarna komen er zelfs een nieuwe bundel uit. Wellicht die met de PS vita erbij :)
Vorige week donderdag gereserveerd en zeiden binnen 2 weken een nieuwe levering. Dus lijkt me sterk 2de week van februari :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:48:
[...]

Vorige week donderdag gereserveerd en zeiden binnen 2 weken een nieuwe levering. Dus lijkt me sterk 2de week van februari :+
Oeps ik bedoelde de volgende levering na de levering van de 22ste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus gister naar Bergen op Zoom geweest, helemaal niks. Ik kom thuis, zoek een random filiaal op (intertoys) dat dichtbij mij is. Vraag ik of ze de ps4 hebbem, krijg ik te horen dat ik een andere moet bellen want die heeft ze wel.

Ik dus snel bellen, zijn er 2 die opgehaald kunnen worden!!!! Heb m dus opzij laten leggen met mijn naam erop. Morgen ophalen, zo kan het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:52:
[...]

Oeps ik bedoelde de volgende levering na de levering van de 22ste...
Dan is het idd logisch. Maar denk dat MM Heerlen dan alleen kale versies krijgen ipv knack bundels. Denk dat de bundels door een paar filialen verdeeld worden ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Status van mijn bestelling op wehkamp is al drie dagen geleden van meer dan 5 weken naar in behandeling veranderd. Kan ik de ps4 nu aankomend week verwachten? Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had toch verwacht dat iedereen nu wel z'n Playstation 4 zou hebben bijna 2 maanden na release..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:01:
Had toch verwacht dat iedereen nu wel z'n Playstation 4 zou hebben bijna 2 maanden na release..
Valt vies tegen he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Order vrijdag geannuleerd bij MyCom..De order staat nog steeds op "open".. Hopelijk morgen me geld wel terug al.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb de mijne eerst op 17 dec bij BigU besteld en na een paar dingen gelezen te hebben op internet geannuleerd en de 30ste bij MM besteld, werd toen 10 jan gebeld dat ik 'm kon ophalen dus heb best geluk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:05:
[...]

Ja ik heb de mijne eerst op 17 dec bij BigU besteld en na een paar dingen gelezen te hebben op internet geannuleerd en de 30ste bij MM besteld, werd toen 10 jan gebeld dat ik 'm kon ophalen dus heb best geluk gehad.
Heb hem 11 nov bij bol besteld. Nog steeds niks dus, ben afgelopen donderdag naar de MM gegaan en een reservering gedaan. Kon hem bij de eerst volgende levering ontvangen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:18
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 12:59:
Status van mijn bestelling op wehkamp is al drie dagen geleden van meer dan 5 weken naar in behandeling veranderd. Kan ik de ps4 nu aankomend week verwachten? Gr
Lijkt er wel op, wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:06:
[...]

Heb hem 11 nov bij bol besteld. Nog steeds niks dus, ben afgelopen donderdag naar de MM gegaan en een reservering gedaan. Kon hem bij de eerst volgende levering ontvangen. O-)
Ja bij Bol is het echt drama, vraag me af wanneer die een keer alles uit kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:08:
[...]

Ja bij Bol is het echt drama, vraag me af wanneer die een keer alles uit kunnen leveren.
Denk pas dat ze in april het artikel kunnen zetten op ''voor 23:00 besteld morgen in huis'' haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom weten sommige van jullie zo zeker dat Sony.nl vandaag of morgen voorraad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webshops hebben het sws moeilijk....

Winkels zoals intertoys Bartsmit krijgen elke 2 weken 2 binnen..
Winkels zoals ToysXL 7 ongeveer per filiaal

Mediamarkt rond de 50-100 :p

Mycom/Dixons om de 3 weken 5 stuks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guids schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:06:
[...]

Lijkt er wel op, wanneer heb je besteld?
20 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:06:
[...]

Hebben ze je verteld wanneer deze levering was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:14:
[...]

Hebben ze je verteld wanneer deze levering was?
Ze zeiden binnen 2 weken. kan ook volgende week zijn zeiden ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:25
Ik had rond 20 dec een pre order geplaatst bij toysXL(kale versie), ervan uitgaande dat ik hem ergens half feb ofzo pas zou krijgen. Werd ik afgelopen vrijdag gebeld dat ik een knack bundel kon kopen :) . Daarna gelijk een 1TB SSHD erin gezet,firmware geinstalleerd en daarna helaas nog geen tijd gehad om hem uit te proberen. Zou later vanmiddag wel moeten lukken btw :+ .

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:11:
Webshops hebben het sws moeilijk....

Winkels zoals intertoys Bartsmit krijgen elke 2 weken 2 binnen..
Winkels zoals ToysXL 7 ongeveer per filiaal

Mediamarkt rond de 50-100 :p

Mycom/Dixons om de 3 weken 5 stuks
Grootste onzin ever… Voorbeeld MM heeft 1x een lading gehad van 50 maar daarna alleen nog maar 10 a 20 per keer.

Iedereen is zo optimistisch maar komen uiteindelijk allemaal bedrogen uit.

Een feit: eerst volgende levering begin februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 15:47
skreppiedoe schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:15:
Ik had rond 20 dec een pre order geplaatst bij toysXL(kale versie), ervan uitgaande dat ik hem ergens half feb ofzo pas zou krijgen. Werd ik afgelopen vrijdag gebeld dat ik een knack bundel kon kopen :) . Daarna gelijk een 1GB SSHD erin gezet,firmware geinstalleerd en daarna helaas nog geen tijd gehad om hem uit te proberen. Zou later vanmiddag wel moeten lukken btw :+ .
1GB SSHD bedoel je niet 1TB SSD? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlasHie_FlaSh schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:32:
[...]

Grootste onzin ever… Voorbeeld MM heeft 1x een lading gehad van 50 maar daarna alleen nog maar 10 a 20 per keer.

Het is pas een feit als februari begint en er geen leveringen meer geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Onzin? Gister bij MM rdam geweest en hun laatste levering was ook 80+ dus weet niet waar je je info vandaan haalt maar die gaat dus niet op, tegen mij is ook gezegd binnen 2 weken nieuwe levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Jay47 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:37:
[...]

Nee een SSHD is een hybride HD, dus geen volledige SSD. En een heel stuk goedkoper dan een SSD, Deze kostte €86 (Seagate 1TB ST1000LM014 5400 SSHD SA3). Maar volgens diverse tests is deze een heel stuk sneller dan een gewone 2,5" HDD.

[ Voor 29% gewijzigd door skreppiedoe op 19-01-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper vos
  • Laatst online: 27-12-2022
Jay47 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:37:
[...]

Nee hij bedoelt 1TB sshd dat iss een normale hdd met een apart flash geheugen van 8 gb dat van 1 gb was wel een foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Jesper vos schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:45:
[...]

Nee hij bedoelt 1TB sshd dat iss een normale hdd met een apart flash geheugen van 8 gb dat van 1 gb was wel een foutje
Oeps,zie het nu ook. Heb het gelijk aangepast...thnx :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
Wat is het voordeel van een sshd op een ps3?

En waarom niet gwn een SSD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Heb mail van Wehkamp,

Ik zie dat u op 01-12-2013 en op 02-12-2013 een PS4 heeft besteld.

Volgens de informatie is er weer een lading gekomen waar klanten met een bestelnummer dat eindigend op 04 een PS4 zullen ontvangen. De bestelling wordt waarschijnlijk voor het weekend bezorgd; uiterlijk dinsdag. Ik vraag u dit nog even af te wachten.

Wat een dom antwoord, word waarschijnlijk voor het weekend bezorgd......euhm weekend is al voorbij!
Kijken of ze het gaan opsturen aangezien ik een mail kreeg dat ik er niet bij zat.
Terwijl mensen die het later kochten het wel kregen 8)7
En weer negeren ze mijn vraag want vroeg dit ik helemaal niet, want hoorde dat Wehkamp de megabundel wel zou leveren maar dan met losse onderdelen en daar vroeg ik naar, maarja ze negeren mijn vraag al voor de 2de keer........stelletje incompetente mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
skreppiedoe schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:43:
[...]

Nee een SSHD is een hybride HD, dus geen volledige SSD. En een heel stuk goedkoper dan een SSD, Deze kostte €86 (Seagate 1TB ST1000LM014 5400 SSHD SA3). Maar volgens diverse test is deze een heel stuk sneller dan een gewone 2,5" HDD.
Sweet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Heeft wehkamp weer nieuwe levering gekregen ja, zijn goed bezig daar zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zakaro schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:47:

Voornamelijk de prijs, een beetje grote SSD kost je al snel honderden eurie terwijl een SSHD met veel met GB veel minder kost, en dat terwijl je toch een redelijke snelheidswinst haalt omdat gegevens die vaak geraadpleegd worden op het flash gedeelte worden opgeslagen. Dit is beetje de beknopte uitleg dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die onzin van jou heeft MM wel meer dan 80 pre orders weten weg te werken in een filliaal. Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper vos
zakaro schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:47:

Nou een ssd is heel duur en alleen maar flash maar wel sneller een sshd die onthoudt wat je vaak opstart en dat start dan veel sneller op als de orginelen hdd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:18
Jay47 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:48:
Heb mail van Wehkamp,

Volgens de informatie is er weer een lading gekomen waar klanten met een bestelnummer dat eindigend op 04 een PS4 zullen ontvangen. De bestelling wordt waarschijnlijk voor het weekend bezorgd; uiterlijk dinsdag. Ik vraag u dit nog even af te wachten.

Wat een dom antwoord, word waarschijnlijk voor het weekend bezorgd......euhm weekend is al voorbij!
Kijken of ze het gaan opsturen aangezien ik een mail kreeg dat ik er niet bij zat.
En weer negeren ze mijn vraag want vroeg dit ik helemaal niet, want hoorde dat Wehkamp de megabundel wel zou leveren maar dan met losse onderdelen en daar vroeg ik naar, maarja ze negeren mijn vraag al voor de 2de keer........stelletje incompetente mensen!
gisteren vertelde iemand mij nog dat alle bestelnummers hetzelfde zijn (en daarom op 04 eindigen), omdat het aan het product gekoppeld is en niet aan de order.

Is dit dan misschien niet correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Jesper vos schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:51:
[...]

Nou een ssd is heel duur en alleen maar flash maar wel sneller een sshd die onthoudt wat je vaak opstart en dat start dan veel sneller op als de orginelen hdd
Ik heb hier niets aan toe te voegen,en deze kostte ongeveer €20 meer dan een normale 2,5" HDD. En voor een SSD van 1TB ben je al snel €450 - €550 kwijt en dat heb ik er zeker niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper vos
skreppiedoe schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:57:
[...]

Ik heb hier niets aan toe te voegen,en deze kostte ongeveer €20 meer dan een normale 2,5" HDD. En voor een SSD van 1TB ben je al snel €450 - €550 kwijt en dat heb ik er zeker niet voor over.
Wat voor eentje heb je gekocht en waar en hoeveel koste hij want ik zoek er eigenlijk ook nog 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Guids schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:54:
[...]

gisteren vertelde iemand mij nog dat alle bestelnummers hetzelfde zijn (en daarom op 04 eindigen), omdat het aan het product gekoppeld is en niet aan de order.

Is dit dan misschien niet correct?
Klopt alle kale ps4 bestelnummers zijn het zelfde, ik word moe van Wehkamp nu voor de 3de keer zelfde vraag gesteld. Hoop dat ze eindelijk antwoord geven. Want krijg steeds standaard antwoorden. Ze kunnen net zo goed zeggen we weten het niet ipv ja order staat nog op meer dan 5 weken levertijd!
Echt klantenservice moet daar echt beter opgeleid worden! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonstar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-07-2022
heeft iemand al wat van Dixons gehoord hoe en wat ze met de orders doen van de mega bundels
krijg niks te horen op mijn vragen 29 11 2013 besteld vind wel weer jammer zoiets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
loonstar schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:06:
heeft iemand al wat van Dixons gehoord hoe en wat ze met de orders doen van de mega bundels
krijg niks te horen op mijn vragen 29 11 2013 besteld vind wel weer jammer zoiets :(
Megabundel word niet meer geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 16:12
Jay47 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:06:
[...]

Megabundel word niet meer geleverd!
Ja dat is bekend. Maar nog niet wat dixons met alle preorders van de bundel gaat doen.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonstar
dat weet ik maar wat krijg ik er voor terug is mijn vraag
krijg nooit antwoord daar

[ Voor 19% gewijzigd door loonstar op 19-01-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Jesper vos schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:01:
[...]

Wat voor eentje heb je gekocht en waar en hoeveel koste hij want ik zoek er eigenlijk ook nog 1
http://www.mycom.nl/opsla...op-sshd-1tb-25inch?var0=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay47 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 13:48:
Heb mail van Wehkamp,

Das raar ik heb nog niks ontvangen van Wehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:17:
[...]

Das raar ik heb nog niks ontvangen van Wehkamp?
Wanneer besteld? En wat is je status bij levering op mijnwehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvanSteijn
  • Laatst online: 23-02 15:59
Weet iemand welke media markt in regio zuid-holland nog een ps4 in losse verkoop heeft? Heb al bij 6 winkels besteld, 1 lokale winkel, maar die krijgt er nauwelijks, en de rest was allemaal ergens in december...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:24:
[...]

Wanneer besteld? En wat is je status bij levering op mijnwehkamp?
16 December.. status is '''meer dan 5 weken''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJvanSteijn schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:29:
Weet iemand welke media markt in regio zuid-holland nog een ps4 in losse verkoop heeft? Heb al bij 6 winkels besteld, 1 lokale winkel, maar die krijgt er nauwelijks, en de rest was allemaal ergens in december...
Die zijn er niet meer in losse verkoop, je moet gewoon wachten tot de volgende levering als je erbij zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvanSteijn
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:34:
[...]

Die zijn er niet meer in losse verkoop, je moet gewoon wachten tot de volgende levering als je erbij zit
http://technieuws.com/300...-losse-verkoop-mediamarkt
hmm hier staat van niet, geeft me toch altijd nog een klein beetje hoop :P,
na de volgende levering zal mm toch wel is uit zn pre orders zijn of niet? als ik nu wil bestellen in zoetermeer moet ik een aanbetaling doen, en daar heb ik niet echt zin in xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:34:
[...]

16 December.. status is '''meer dan 5 weken''
Khaab, zover ik weet gaat wehkamp de pre orders tott begin dec leveren. Ik wacht ook nog. Besteld 20okt en status is "in behandeling". Ga ervan uit dat je bij de volgende levering zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4me heb je kale besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:38:
[...]

Khaab, zover ik weet gaat wehkamp de pre orders tott begin dec leveren. Ik wacht ook nog. Besteld 20okt en status is "in behandeling". Ga ervan uit dat je bij de volgende levering zit.
zo ver ik weet zitten ze pas op midden december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belachelijk, ik heb die van mij binnen. 5 nov. Besteld. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJvanSteijn schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:36:
[...]

http://technieuws.com/300...-losse-verkoop-mediamarkt
hmm hier staat van niet, geeft me toch altijd nog een klein beetje hoop :P,
na de volgende levering zal mm toch wel is uit zn pre orders zijn of niet? als ik nu wil bestellen in zoetermeer moet ik een aanbetaling doen, en daar heb ik niet echt zin in xd
Als het goed is krijgt MM 22 januari (woensdag) een levering met kale en Knack bundels. En eind januari/begin februari weer, en dan hopen ze inderdaad wel een beetje met de pre orders klaar te zijn en met de losse verkoop te beginnen... geduld is een schone zaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvanSteijn
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:44:
[...]

Als het goed is krijgt MM 22 januari (woensdag) een levering met kale en Knack bundels. En eind januari/begin februari weer, en dan hopen ze inderdaad wel een beetje met de pre orders klaar te zijn en met de losse verkoop te beginnen... geduld is een schone zaak :P
Haha thanks, maar mijn eerste pre order is van eind oktober, ben nu wel een beetje uit mn geduld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps4noob, email staat uiterlijk dinsdag. Ik brn benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:38:
[...]

Ik hoop het echt! Bedankt voor het melden 4me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:48:
Ps4noob, email staat uiterlijk dinsdag. Ik brn benieuwd.
Idd 4me, ik las weer eens verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JJvanSteijn schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:46:
[...]

Haha thanks, maar mijn eerste pre order is van eind oktober, ben nu wel een beetje uit mn geduld :/
Wow dan wacht je inderdaad lang, eigenlijk wel raar dat je hem nu nog steeds niet heb dan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvanSteijn
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:51:
[...]

Wow dan wacht je inderdaad lang, eigenlijk wel raar dat je hem nu nog steeds niet heb dan :/
ja klopt, dus ben nu maar dit soort sites aan t zoeken... als iemand er nog eentje over heeft in de losse verkoop meld het maar snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijken jullie ook op deze site bij vraag en aanbod, er staat een ps4 op voor winkel prijs met 2 games.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:58:
Kijken jullie ook op deze site bij vraag en aanbod, er staat een ps4 op voor winkel prijs met 2 games.

_/-\o_
linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geïnteresseerde, ik heb de preorder lijst gezien van MM RDam centrum.

Ze hebben daar nu op moment ongeveer nog 45 preorders uitstaan maar volgends de medewerkers daar krijgen er rond de 60-80 binnen

Ze vragen voor een reservering in de winkel 25€ aanbetaling. Dus voor degene die zeker bij de eerste volgende levering willen zitten kan je daar reserveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:00:
Voor de geïnteresseerde, ik heb de preorder lijst gezien van MM RDam centrum.

Ze hebben daar nu op moment ongeveer nog 45 preorders uitstaan maar volgends de medewerkers daar krijgen er rond de 60-80 binnen

Ze vragen voor een reservering in de winkel 25€ aanbetaling. Dus voor degene die zeker bij de eerste volgende levering willen zitten kan je daar reserveren
Hebben ze tegen je gezegd wanneer ze die eerst volgende levering verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonstar
weet iemand al iets van Dixons wat ze met die bestellingen van mega bundels doen
krijg geen goed antwoord daar niet aan telefoon en ook niet via mail
misschien hier die wat meer weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:01:
[...]

Hebben ze tegen je gezegd wanneer ze die eerst volgende levering verwachten?
Helaas waren ze daar wat onduidelijker in, er werd gezegd binnen twee weken omdat ze geen preciese datum weten :(

Enige wat je dus weet is hoeveel er voor je zijn en hoeveel Ze er ongeveer verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:07:
[...]

Helaas waren ze daar wat onduidelijker in, er werd gezegd binnen twee weken omdat ze geen preciese datum weten :(

Enige wat je dus weet is hoeveel er voor je zijn en hoeveel Ze er ongeveer verwachten
Ben erg benieuwd wanneer de volgende levering bij MM is. Heb namelijk op 30 december een pre-order geplaatst bij MM Enschede. Toen konden ze me zeggen dat ik op plaats 70/80 stond. Dus ik dacht al wel dat ik niet bij de eerst volgende zat (10 januari). Hopelijk zo snel mogelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:29
Voor de mensen met interesse: op ebay.de staan ook veel consoles en maar licht boven de winkelprijs. Vaak kun je wel een last minute bod plaatsen die werkt (teninste dat gok ik). Veel staan rond de 400 piek met nog 1 uur te gaan. En aangezien een bod bindend is op marktplaats moet de verkoper het voor die prijs verkopen bij een veilig (vaak vergeten ze een minimaal bedrag aan te zetten). Ik ga de aankomende uren eens hard aan het bieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:10:
Voor de mensen met interesse: op ebay.de staan ook veel consoles en maar licht boven de winkelprijs. Vaak kun je wel een last minute bod plaatsen die werkt (teninste dat gok ik). Veel staan rond de 400 piek met nog 1 uur te gaan. En aangezien een bod bindend is op marktplaats moet de verkoper het voor die prijs verkopen bij een veilig (vaak vergeten ze een minimaal bedrag aan te zetten). Ik ga de aankomende uren eens hard aan het bieden :)
Vergeet niet de invoerkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:10:
[...]

Zijn er niet vanuit Duitsland.

Behalve de verzendkosten dan of de autorijdkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:10:
[...]

ebay.de, dus ik denk Duitsland (en dus geen importkosten) :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beerkeeper schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:11:
[...]

Ja dan niet nee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
  • Laatst online: 07-09 09:37
[...]

Vrij verkeer van goederen binnen de EU. Is de Europese Unie toch nog ergens goed voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Het liefst haal ik het ding op, dus ik ga niet bieden op dingen in Berlijn of Muenchen :)

Maar dortmund/ Düsseldorf/ Köln/ zijn prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

hoe komen die stinkerds aan een ps4 in duitsland?
zeker via onze haven binnengekomen, en wij hebben zulke grote tekorten.
je zou toch denken dat eerst nederland alles krijgt en de restjes naar duitsland gaan.
nou mooi niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van Knack? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• impy101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-11-2024
Kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:58:
[...]

hoe komen die stinkerds aan een ps4 in duitsland?
zeker via onze haven binnengekomen, en wij hebben zulke grote tekorten.
je zou toch denken dat eerst nederland alles krijgt en de restjes naar duitsland gaan.
nou mooi niet dus
Hoeveel groter is Duitsland ook al weer dan Nederland?
Ze hebben in Duitsland ook geen voorraad hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper vos
Opzich is het wel een leuk spel
Pagina: 1 ... 44 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.