[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.201 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Almere net gebeld en die zeggen hem vandaag niet meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 17:59

RUFFNECK

Poentje

Vorige keer ging er iemand daar in de winkel vragen rond 11 uur, toen zeiden ze, ze krijgen niks. Rond 14:00 hadden ze ineens vrije verkoop....dus ja..gewoon afwachten :)
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:05:
MM Almere net gebeld en die zeggen hem vandaag niet meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
iemand nog nieuws van TOYSXL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RUFFNECK schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:06:
Vorige keer ging er iemand daar in de winkel vragen rond 11 uur, toen zeiden ze, ze krijgen niks. Rond 14:00 hadden ze ineens vrije verkoop....dus ja..gewoon afwachten :)

[...]
Gok dat ze bewust niks zeggen om te voorkomen dat mensen daar nu al in de rij gaan staan. dat wordt een zooitje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik nog iemand blij maken met een ps4 bij Dixons Bovenkarspel?
Stuur dan even een dm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mail gehad van mediamarkt webshop, krijg hem morgen binnen!
Met track and trace
za 18 jan 2014
08:30-11:30

30 november ge preordert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:12:
Stuur dan even een dm.
Heb je dm gestuurd, een vriend van me wil hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mail gehad van mediamarkt webshop, krijg hem morgen binnen!
Met track and trace
za 18 jan 2014
08:30-11:30

30 november ge preordert
Kijk, dat is nou mooi!
Veel plezier he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaNageoire
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-06 15:06
Net heel Breda rond geweest, MM Breda én Toys XL hebben niets binnen. Weer een tijdje teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
LaNageoire schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:24:
Net heel Breda rond geweest, MM Breda én Toys XL hebben niets binnen. Weer een tijdje teleurgesteld.
Ik heb dus HEEL breda gezien als ik dus langs MM breda en Toys Xl breda ga.
Mooi hahaha _/-\o_ :9~

LOL. Vandaag geen PS4 zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
TFDev schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:23:
G#&^@D :(

bericht van de wehkamp dat de megabundel niet te leveren is, en ze het bedrag alleen in cadeaubonnen terug willen gaan storten (ook betaald met cadeaubonnen) Sinds wanneer is het mijn probleem dat als een verkoper een bepaald besteld product niet kan leveren, ze met cadeaubonnen terug gaan betalen? Ik snap dat dat het geval is als je hem zelf annuleert, maar het is toch niet MIJN probleem dat ZIJ hem niet kunnen leveren? :(
Even hierop terugkomende; Ik ben gisteren gebeld door de wehkamp, en krijg de bundel niet geleverd, maar alles wat in de bundel zit los, zonder bij te betalen. Het zou zelfs vanmiddag ook al binnen moeten komen. Eerst zien, dan geloven. maar als dat zo is dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 15:47
TFDev schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:31:
[...]

Even hierop terugkomende; Ik ben gisteren gebeld door de wehkamp, en krijg de bundel niet geleverd, maar alles wat in de bundel zit los, zonder bij te betalen. Het zou zelfs vanmiddag ook al binnen moeten komen. Eerst zien, dan geloven. maar als dat zo is dan :D
Net email van Wehkamp terug gehad met standaard info!

Ik ben dit voor u na gegaan en zie dat de levertijd op meer dan 5 weken staat. Graag had ik u de nodige informatie willen verschaffen, echter beschik ik niet over de informatie omtrent de bezorging.

Wij zijn afhankelijk van de leverancier. Zodra wij het artikel nog niet binnen hebben gekregen, kunnen wij deze ook niet leveren. U zult overigens ook bericht worden door de desbetreffende afdeling hieromtrent.

Vriendelijk vraag ik u het bericht af te wachten.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robn1994
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-06-2021
Hallo,

Eerste post hier op tweakers, volg dit forum al een heel tijd:P

maarja, ff een vraag tussendoor,

kheb van bol.com dus een mailtje gekregen dat ik helaas (alweer) net bij de levering zat.
maar ik dacht toch echt te lezen, vorige week/ begin deze week dat er de 22st deze maand nog een levering kwam?

is dit de levering wat deze week al is afgeleverd bij sommige of komt dr volgende week gewoon nog een levering?

ben erg benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:38
TFDev schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:31:
[...]

Ohhhh...ben zeer benieuwd, en zeer verontwaardigd richting Wehkamp als dat nu dus wel mogelijk zou zijn. :(

Als we verhaal gaan halen zullen we wel weer het standaard antwoord krijgen dat het niet mogelijk is dat dat is gebeurd en dat we dat maar moeten bewijzen.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

robn1994 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:36:
Hallo,

Eerste post hier op tweakers, volg dit forum al een heel tijd:P

maarja, ff een vraag tussendoor,

kheb van bol.com dus een mailtje gekregen dat ik helaas (alweer) net bij de levering zat.
maar ik dacht toch echt te lezen, vorige week/ begin deze week dat er de 22st deze maand nog een levering kwam?

is dit de levering wat deze week al is afgeleverd bij sommige of komt dr volgende week gewoon nog een levering?

ben erg benieuwd..
Als je net bij de levering zat, is er toch niks aan de hand? :P

Verder kan je de moeite nemen om de laatste 10 pagina' s even door te levens, kost je hoogstens 10 minuutjes van je kostbare tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een ps4 tekoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuur dan even een dm.
kijk dm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuur dan even een dm.
kijk dm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
hoeveel ps4 heb jij nu al???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakaro
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
Zitten gwn gasten hier die voor normale prijs willen kopen en voor duurder kwijt willen.
Echt belachelijk.Maatschappij van IKKE IKKE de rest kan stikken.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:29
Guten Tag Herr Adlermann ,

einen genauen Liefertermin für eine neue Lieferung der PS4 Konsole kann ich Ihnen
nicht sagen.
Wir erwarten für Ende Januar bis Februar wieder eine größere Lieferung.
Nordhorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
TIP voor mensen die nog BF4 + China Rising zoeken. Momenteel in de aanbieding voor 54 euro bij amazon.de

Ik had tevens nog een persoonlijke voucher van 20 eu alleen te besteden op games. Heb dus maar 34 eu betaald:)

p.s. gisteren nog bf+cr gehaald voor 65 eu bij saturn.. spel gaat dus terug 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door FlasHie_FlaSh op 17-01-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Dylan van de Abtsweg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:52:
[...]

Ik ken Dylan in reallife, Is gewoon doodnormale jongen die nog geen ps4 heeft en er gewoon zn best voor doet! klootviool ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 19:54
Voor de mensen die zo schelden op Dixons zou ik zeggen als je je bestelde bundel gewoon omzet naar een kale PS4 en je koop het spel nu los op de site voor 35 euro ben je ook klaar scheelt nog 5 euro ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:12
Dyna20 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:22:
Voor de mensen die zo schelden op Dixons zou ik zeggen als je je bestelde bundel gewoon omzet naar een kale PS4 en je koop het spel nu los op de site voor 35 euro ben je ook klaar scheelt nog 5 euro ook.
Daarmee heb je nog geen extra DS4 en geen camera.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
Meeste van deze "schelders" hadden een megabundel waar dus een controller extra bij zit... Die krijg je niet voor die prijs

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Wat is het verschil tussen de bundle only versie voor 35 en de normale voor 65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 19:54
Ja oke dan wordt het lastig, maar denk dat ze die pakketten ook niet hebben gestript anders verkochten ze de camera's ook wel los.

Ben echt benieuwd hoe het verhaal nou echt zit met die leveringen van de PS4 want vind het heel apart dat de ene winkel wel zoveel binnen krijgt en de andere niet. Heb ook het vermoeden dat bijvoorbeeld de MM ze uit Duitsland krijgt en daarom zoveel leveringen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Dyna20 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:29:
Ja oke dan wordt het lastig, maar denk dat ze die pakketten ook niet hebben gestript anders verkochten ze de camera's ook wel los.

Ben echt benieuwd hoe het verhaal nou echt zit met die leveringen van de PS4 want vind het heel apart dat de ene winkel wel zoveel binnen krijgt en de andere niet. Heb ook het vermoeden dat bijvoorbeeld de MM ze uit Duitsland krijgt en daarom zoveel leveringen hebben.
Nee ligt ernaan hoeveel een keten wilt betalen voor afname en hoeveel units! En Sony levert natuurlijk eerst aan grote ketens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:40
Heeft iemand nog wat gehoord van de Dixons, ik had er gisteravond 2 besteld, maar nog niks vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-09 16:05

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

iemand nog filiaalnieuws Intertoys?

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 16:21
Euhm volg het topic nu toch al enige tijd maar is er enig nieuws over BE want ik zie zeer vaak NL MM en dergelijke passeren maar over BE tast ik beetje in het duister...

[ Voor 44% gewijzigd door Gropah op 17-01-2014 16:07 ]

K49 '17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denvin
  • Laatst online: 15-03-2024
Game mania (landgraaf) gebeld. Wordt waarschijnlijk maandag. Mediamarkt wist er nog niksnover te vertellen (heerlen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
Hopend op sony.nl en toysxl! Heb al wel Killzone thuis maar om de hele tijd naar zo'n hoesje te kijken is ook niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fukijama schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:48:
Hopend op sony.nl en toysxl! Heb al wel Killzone thuis maar om de hele tijd naar zo'n hoesje te kijken is ook niet leuk.
same here maar dan met BF4, sucked zwaar idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nu gewoon hopen dat een winkel/webshop ineens weer een grote order binnen krijgt en deze vervolgens op de webshop zet of de losse verkoop van MM.

Dixons en Mycom vertrouw ik niet meer, wat een gezeik daarmee gehad zeg pffff...

[ Voor 33% gewijzigd door Gropah op 17-01-2014 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaskoF schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 12:52:
[...]

Geen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
amazon.co.uk losse ps4 25 jan op voorraad. Ik zou zeggen sla je slag

omgerekend betaal je er wel ong 40 euro meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:35
Voordat dit verder uit de hand loopt sluit ik het topic totdat de spielerij mods dit oppakken.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Het topic kan weer open, maar zoals door andere mensen opgemerkt gaan ook hier grove opmerkingen gewoon niet door de beugel

Iedereen trouwens bedankt voor de Topic Reports. In het geval dat er weer zoiets mocht gebeuren, graag weer plaatsen

[ Voor 30% gewijzigd door Gropah op 17-01-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Gelukkig is het weer open thanks!
Is het niet makkelijker om een ban uit te delen aan verprutsers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mediamarkten hebben getwitterd dat ze geen levering meer krijgen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan meteen melden dat MM op twitter meld geen levering meer te ontvangen deze week ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay47 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:24:
Gelukkig is het weer open thanks!
Is het niet makkelijker om een ban uit te delen aan verprutsers?
Maakt niet uit. Gewoon niet meer over beginnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ToysXL alexandrium had om half 4 ook niks binnen dus dat zal hem ook niet meer worden denk ik.

Het zal waarschijnlijk wachten worden op de 'geruchten' van 22 januari en anders volgende maand pas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaNageoire
  • Laatst online: 06-06 15:06
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:24:
Veel mediamarkten hebben getwitterd dat ze geen levering meer krijgen vandaag.
Ze zullen wel helemaal krankjorum worden van al die gasten die telkens weer dezelfde vraag komen stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerryGosie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:27
Iemand al iets vernomen van Media Markt? (reservering, losse verkoop)
Heb dit gevonden op twitter:
-----------------------------------------------------------------------------------------------
@MediaMarktArena 2h
Wij verwachten deze week in ieder geval geen PS4's meer. Het blijft afwachten, zodra we ze binnen hebben melden wij dat via Twitter.

@MediaMarktNoord 2h
Wij verwachten deze week in ieder geval geen PS4's meer. Het blijft afwachten, zodra we ze binnen hebben melden wij dat via Twitter.

@MediaMarktLWD 24m
Wij hebben momenteel GEEN #PS4 Zodra ze weer binnen zijn, melden wij het op Twitter. Reserveren kan nog steeds in de winkel.

@MediaMarktZWL 38m
Op dit moment hebben wij geen #PS4 op voorraad! Reserveren kan in de winkel, zodra we ze weer los kunnen verkopen is dit op Twitter te lezen

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Het lijkt er op dat veel Media Markten vandaag geen levering krijgen.
Toch heb ik nog hoop op MM Enschede :D

[ Voor 20% gewijzigd door BerryGosie op 17-01-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QRiUZ
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Ik ben gebeld door Intertoys vandaag, had vorige week vrijdag gereserveerd, stond als eerste op de lijst, maar had 's avonds op de gok al een PS4 weten te scoren bij de MM in Eindhoven uit vrije verkoop.
Een vriend van me was erg blij dat hij mijn reservering kon overnemen (gratis uiteraard) dus die is nu thuis alles aan het aansluiten en installeren zodat we straks online een potje Fifa kunnen doen als ik thuis ben! Hij zal me wel een wedstrijdje laten winnen als dank denk ik ;)

Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
BerryGosie schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:28:

--
Het lijkt er op dat veel Media Markten vandaag geen levering krijgen.
Toch heb ik nog hoop op MM Enschede :D
Toen ik belde gister zeiden ze :maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BerryGosie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:27
Adlermann schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:33:
[...]

Voor een nieuwe reservering?
Ik heb mijn PS4 besteld op 27-12-13. ik ben vorige week langs geweest en de verkoper zei dat hij binnen 2 weken een levering verwacht, waar ik zeker weten bij zat.
Het kan misschien zijn dat de wachtlijst snel is opgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
BerryGosie schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:36:
[...]

Voor een nieuwe reservering?
Ik heb mijn PS4 besteld op 27-12-13. ik ben vorige week langs geweest en de verkoper zei dat hij binnen 2 weken een levering verwacht, waar ik zeker weten bij zat.
Het kan misschien zijn dat de wachtlijst snel is opgelopen.
Oh ja, dat was wel voor een nieuwe ja. Maar in Nordhorn zeiden ze, eind deze maand, begin volgende maand weer een grote levering voor de vrije verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QRiUZ schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:30:
Ik ben gebeld door Intertoys vandaag, had vorige week vrijdag gereserveerd, stond als eerste op de lijst, maar had 's avonds op de gok al een PS4 weten te scoren bij de MM in Eindhoven uit vrije verkoop.
Een vriend van me was erg blij dat hij mijn reservering kon overnemen (gratis uiteraard) dus die is nu thuis alles aan het aansluiten en installeren zodat we straks online een potje Fifa kunnen doen als ik thuis ben! Hij zal me wel een wedstrijdje laten winnen als dank denk ik ;)
Welke Intertoys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QRiUZ

Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog iets gehoord van wehkamp wbt het terugstorten van tegoed bonnen? Mij lijken ze geen antwoord meer te geven.

las vanmiddag dat ook iemand de megabundel los geleverd zou krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:33:
[...]

Maart klopt voor geen meter, Gm in Zaandam zegt zelfs dat er pas in mei vrije verkoop komt. Deze maand komt er zoiezo nog een lading aangezien Europa voorrang heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturn hoofddorp had voor vandaag een levering in de planning staan.
heb ze net even gebeld maar ze zijn niet geleverd.
volgens de man aan de telefoon was de kans groot dat ze begin volgende week geleverd zouden worden maar dat zeiden ze ook over vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QRiUZ
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:51:
[...]

Gewoon een lokale Intertoys?
Ja, de winkel in Oss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:44:
Iemand nog iets gehoord van wehkamp wbt het terugstorten van tegoed bonnen? Mij lijken ze geen antwoord meer te geven.

las vanmiddag dat ook iemand de megabundel los geleverd zou krijgen?
Ik heb ook niks zinnings gehoord, heb gemaild maar kreeg een standaard antwoord, weer terug gemaild dat het een standaard antwoord was en geen antwoord op mij vragen. Nu al een paar uur niks gehoord, eerst kreeg ik een mail u word zo snel mogelijk geholpen en bij 2de mail het kan tot 5 dagen duren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

Jay47 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:54:
[...]

Ik heb ook niks zinnings gehoord, heb gemaild maar kreeg een standaard antwoord, weer terug gemaild dat het een standaard antwoord was en geen antwoord op mij vragen. Nu al een paar uur niks gehoord, eerst kreeg ik een mail u word zo snel mogelijk geholpen en bij 2de mail het kan tot 5 dagen duren 8)7
Had maandag gemaild met verzoek tot terugbetaling + annulering van mijn bestelling, kreeg een automatische mail terug dat een antwoord 5 dagen kan duren. Tot nu toe niets gehoord, maar WEL mijn bestelling laten cancellen ZONDER terugstorten 8)7. Hopelijk kan ik ze zometeen nog even bellen. Echt idioot dit, cancellen had ik zelf ook wel gekund.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij MM Enschede gepreorderd op 30 december. De medewerker zei toen tegen mij dat ik op plaats 80 stond en zei dat ik hem dan rond eind januari kon verwachten. Ik weet niet hoeveel pre-orders er zijn weggewerkt na de levering van 10 januari maar hoop toch zo snel mogelijk m'n PS4 te kunnen ontvangen. Iemand nog meer hier besteld en/of meer weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand iets bij Lokale intertoys ten Schoonhoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intertoys Oss had nu ook niets meer zeiden ze aan de telefoon.
Heb me wel op de lijst laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Bart Smit Putten op de lijst laten zetten. Ben de 22e. Ze krijgen steeds hele kleine leveringen zei het meisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ff rondje Utrecht gedaan en overal nog een wachtlijst met feb pas kans op ps4. Iemand al toevallig in Duitsland gekeken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Delph schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 17:15:
Ff rondje Utrecht gedaan en overal nog een wachtlijst met feb pas kans op ps4. Iemand al toevallig in Duitsland gekeken? :)
Ook feb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C0nscious schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:59:
[...]

Had maandag gemaild met verzoek tot terugbetaling + annulering van mijn bestelling, kreeg een automatische mail terug dat een antwoord 5 dagen kan duren. Tot nu toe niets gehoord, maar WEL mijn bestelling laten cancellen ZONDER terugstorten 8)7. Hopelijk kan ik ze zometeen nog even bellen. Echt idioot dit, cancellen had ik zelf ook wel gekund.
Dit is inderdaad idioot. hoop dat ze het terug kunnen zetten, anders zit je zometeen met en geen geld terug en je ps4 in juli. |:(

Ik ga ze maar even een mail sturen dat ze de bestelling kunnen laten staan. Ik zie dat terugstorten niet meer gebeuren, bovendien wil ik dit soort taferelen voorkomen.
En aangezien de rest van de winkels ook pas weer in februari wat binnenkrijgen, zullen we met onze bestelling van 2 december daar niet zo heel ver vanaf zitten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intertoys Ermelo gebeld! Sta 4de op de lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://technieuws.com/300...-losse-verkoop-mediamarkt

Waar haalt deze site zijn info vandaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 16:59:
Ik heb bij MM Enschede gepreorderd op 30 december. De medewerker zei toen tegen mij dat ik op plaats 80 stond en zei dat ik hem dan rond eind januari kon verwachten. Ik weet niet hoeveel pre-orders er zijn weggewerkt na de levering van 10 januari maar hoop toch zo snel mogelijk m'n PS4 te kunnen ontvangen. Iemand nog meer hier besteld en/of meer weet?
Welk antwoord geeft MM Enschede op deze vraag dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Denk het aangezien meerdere MM getwitterd hebben geen levering te ontvangen dit weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 17:00:
weet iemand iets bij Lokale intertoys ten Schoonhoven?
Heb je ze gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 17:29:
[...]

Welk antwoord geeft MM Enschede op deze vraag dan?
Ik heb ze afgelopen week gebeld, toen zeiden ze nog niks te weten.. Maar heb geen zin om telkens 20 minuten aan de telefoon te hangen. Dus ik vraag het hier maar. Jij ook bij Enschede besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb contact gehad, niet echt een duidelijk antwoord gekregen. Ik dacht misschien weet iemand hier nog informatie of heeft daar een reservering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
  • Laatst online: 04-09 09:05
Iemand al een mail van dixons ontvangen ? Die zou vandaag namelijk verstuurd worden maar ik heb nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerom van Dijk
  • Laatst online: 14-03-2021
Weet iemand wanneer de volgende levering bij saturn plaatsvindt? En weet iemand dan ook of ik daar bij zit als ik 4 januari besteld heb? Alvast bedankt voor jullie reacties! (Het betreft saturn dordrecht trouwens)

[ Voor 10% gewijzigd door Jerom van Dijk op 17-01-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
Weet iemand hoe het bij de Makro's is?
Vraag me af of ze daar misschien niet gewoon liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerom van Dijk schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 18:16:
Weet iemand wanneer de volgende levering bij saturn plaatsvindt? En weet iemand dan ook of ik daar bij zit als ik 4 januari besteld heb? Alvast bedankt voor jullie reacties! (Het betreft saturn dordrecht trouwens)
Webshop of filiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

Bij MyCom een PS4 Mega Bundel besteld. Volgens de Afhaaldatum zou ik deze gisteren al kunnen komen afhalen. Maar ondertussen staat de status nog op open. Kortom, ze nemen niet eens de moeite om de status te updaten.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 18:31:
Bij MyCom een PS4 Mega Bundel besteld. Volgens de Afhaaldatum zou ik deze gisteren al kunnen komen afhalen. Maar ondertussen staat de status nog op open. Kortom, ze nemen niet eens de moeite om de status te updaten.
Ben je ervan op de hoogte dat de megabundels niet meer geleverd worden door Sony en dat MyCom de bundels die ze ontvangen uit elkaar halen en de producten los verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij staat nog op 19 december 2013. en ze worden ook niet meer geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels wat lokale Intertoys en Bart Smit winkels opgebeld en mezelf op de lijst gezet:

Bart Smit Putten: 22e
Intertoys Ermelo: 4e
Intertoys Barneveld: 6e
Intertoys Zeewolde: 36e

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fukijama schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 18:28:
Weet iemand hoe het bij de Makro's is?
Vraag me af of ze daar misschien niet gewoon liggen.
Nee, liggen er niet en gaan er ook niet komen.

Alleen op launchday waren er 10 waarvan 5 naar Amsterdam gingen en 5 naar een andere plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kleine vraag over mijn PS4.

In sommige situaties is mijn PS4 nogal traag. Met name wanneer ik bijvoorbeeld een code inwissel in de store of wanneer ik een pakje op FIFA ultimate team koop via de store. Ik snap dat alles nog in ontwikkeling is en wil alleen uitsluiten of dit geen probleem van mijn PS4 zelf is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerom van Dijk
  • Laatst online: 14-03-2021
Filiaal. Dordrecht om precies te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 18:59:
Even een kleine vraag over mijn PS4.

In sommige situaties is mijn PS4 nogal traag. Met name wanneer ik bijvoorbeeld een code inwissel in de store of wanneer ik een pakje op FIFA ultimate team koop via de store. Ik snap dat alles nog in ontwikkeling is en wil alleen uitsluiten of dit geen probleem van mijn PS4 zelf is?
Pakjes kopen en codes gaan via de store en de store was volgens mij nou eenmaal langzaam, dus er is denk ik verder niks mis mee, en als je denkt dat het niet klopt kan je altijd contact opnemen met Sony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net in Rotterdam centrum geweest bij MM, IT, BS en op Zuidplein bij Saturn en de andere BS. Lang verhaal kort ze krijgen allemaal voorlopig geen voorraad en MM verwacht pas volgende maand weer een levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Die ga je niet krijgen vrees ik, Sony levert ze niet meer!
En trouwens ik weet niet hoe jij hebt kunnen bestellen want er staat duidelijk dit product is helaas niet beschikbaar.
En er is geen bestelknop, volgens mij zit je gewoon te trollen!
En niet zeggen dat het gister was want toen kon je het ook niet bestellen'

[ Voor 25% gewijzigd door Jay47 op 17-01-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 17:33:
[...]

Ik heb ze afgelopen week gebeld, toen zeiden ze nog niks te weten.. Maar heb geen zin om telkens 20 minuten aan de telefoon te hangen. Dus ik vraag het hier maar. Jij ook bij Enschede besteld?
Nee bij MM Dev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://www.humblebundle.com/gift?key=YrXG5bTK48PM4Gb6

is het spel Take on helikopters voor steam ik hoef hem niet dus als iemand van helikopters besturen houdt have fun

On-topic.

Ik heb me ps4 nogsteeds niet binnen van wehkamp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:38:
https://www.humblebundle.com/gift?key=YrXG5bTK48PM4Gb6

is het spel Take on helikopters voor steam ik hoef hem niet dus als iemand van helikopters besturen houdt have fun

On-topic.

Ik heb me ps4 nogsteeds niet binnen van wehkamp :+
Wanneer heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

midden november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat iedereen die in november heeft besteld dat ie hem al binnen heeft gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:44:
[...]

Ik dacht dat iedereen die in november heeft besteld dat ie hem al binnen heeft gekregen...
achja ik heb de hoop opgegeven bij wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:40
Wat een webwinkel die Dixons, kies gisteravond voor afhalen van de PlayStation 4 in Stadskanaal (2 stuks) voor morgen (dus vandaag), gewoon helemaal niks, geen belletje, geen mailtje, helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Andere met PSN problemen op dit moment? Kon daarnet al niet online komen op AC:BF. Net PS4 herstart, kan nu zelfs m'n friendslist niet meer laden. Blijft gewoon oneindig laden...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
NotSoSteady schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:53:
Wat een webwinkel die Dixons, kies gisteravond voor afhalen van de PlayStation 4 in Stadskanaal (2 stuks) voor morgen (dus vandaag), gewoon helemaal niks, geen belletje, geen mailtje, helemaal niks.
Er zijn wel mensen die mail gehad hebben. Het eas een fout in het systeem en dus geen ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
  • Laatst online: 16-12-2024
Adlermann schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:58:
[...]

Er zijn wel mensen die mail gehad hebben. Het eas een fout in het systeem en dus geen ps4
Tja dat zat er wel een beetje aan te komen
Pagina: 1 ... 40 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.