Ik heb 23.50 besteld en er staat gelijk bij status verzonden naar winkel. Ik ben benieuwdJay47 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:47:
[...]
Je kan nog bestellen, wilde net ook bedenk ik me net dat mijn vriendin mijn auo heeft, kan dus niet heen.
Leiden was dichtbij zijn de filiaal voor mij
Don't say that!rvthul84 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:51:
Dixons gaat vast niet goed. Gewoon 4 kunnen bestellen bij vestiging in Kampen.
Morgen ophalen
Iemand nog kortingscodes die we kunnen gebruiken ?Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:52:
Heb het ook geprobeerd bij Dixons!:) gekozen voor Kampen. Ben benieuwd. You never know!
Mensen die net bij Dixons besteld hebben, laten we elkaar op de hoogte houden van de status van de bestelling! Die van mij staat nog steeds op In Behandeling, hopen dat het snel veranderd naar
"Ja hij is verzonden morgen ben je lekker shadowfall aan het spelen!!!!"
"Ja hij is verzonden morgen ben je lekker shadowfall aan het spelen!!!!"
Volgens mij kun je nu ontelbaar veel bestellingen doen, gaat gewoon doorVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:58:
Die van mij is ook verzonden naar de winkel. Benieuwd!!![]()
Verwijderd
die van toysXL net? Misschien voor wat controllers?Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:56:
Korting codes zijn altijd welkom ja ;-)
Even voor 'iedereen' die via Dixons bestelt en hoop.heeft: De PS4's die 'in het systeem' staan zijn voor (pre-) danwel lopende orders. Dit is blijkbaar voor ons zichtbaar (dát ze binnen zijn.. Onhandig!) maar deze gaan niet voor vrije verkoop zijn.
Ook al heb je een bevestiging gehad. De website van Dixons is helaas een drama op het gebied van voorraad en bestellen.
Ook al heb je een bevestiging gehad. De website van Dixons is helaas een drama op het gebied van voorraad en bestellen.
Verwijderd
Ik denk dat er een foutje in het systeem zitrvthul84 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 00:00:
[...]
Volgens mij kun je nu ontelbaar veel bestellingen doen, gaat gewoon door
Maar dan zou het vreemd zijn dat de bestelling status wel positief veranderd toch?rvthul84 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 00:00:
[...]
Volgens mij kun je nu ontelbaar veel bestellingen doen, gaat gewoon door
Wat wel raar blijft is dat rond 22:30 stond: 11 winkels afhalen. en nu nog maar 9 winkels...... dus toch veranderd er iets;)Fantozzi schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 00:01:
Even voor 'iedereen' die via Dixons bestelt en hoop.heeft: De PS4's die 'in het systeem' staan zijn voor (pre-) danwel lopende orders. Dit is blijkbaar voor ons zichtbaar (dát ze binnen zijn.. Onhandig!) maar deze gaan niet voor vrije verkoop zijn.
maar dit gaat hem niet worden denk ik;)
Automatisch gaat dat. Dit is mijn historie:LeoWoody schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 00:01:
[...]
Maar dan zou het vreemd zijn dat de bestelling status wel positief veranderd toch?
Bestelnr. Datum Ship To Ordertotaal Status
16-01-14 Dixons Kampen € 1.197,00 Verzonden naar de winkel Bestelling bekijken | Opnieuw bestellen
16-01-14 Dixons Kampen € 399,00 Verzonden naar de winkel Bestelling bekijken | Opnieuw bestellen
04-01-14 Dixons (V&D) Zwolle € 999,98 In Behandeling Bestelling bekijken | Opnieuw bestellen
12-12-13 Dixons Harderwijk € 399,00 Verzonden naar de winkel Bestelling bekijken | Opnieuw bestellen
En er is nog niets binnen hoor, haha.
Ik hoor net op de scanner inbraak in magazijn Dixons leiden. Wordt dus niks.
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Verwijderd
Scanner?jezzer schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 00:03:
Ik hoor net op de scanner inbraak in magazijn Dixons leiden. Wordt dus niks.
Inbraak?
Vertel?
Sorry, zet me troll mode uit

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Haha die gaan vast alvast hun eigen bundel weer in elkaar zitten
Verwijderd
Haha! En dan netjes 500 euro op de toonbank neerleggen en een briefje met je ordernummerRichard0072 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 00:09:
[...]
Haha die gaan vast alvast hun eigen bundel weer in elkaar zitten
Verwijderd
Ik heb zo het gevoel dat morgen Mediamarkt wel iets zal ontvangen, hopelijk wel!
Veel mensen zitten nog te wachten op hun playstation 4, en ik vindt deze topic altijd zo leuk om te volgen :-)
Veel mensen zitten nog te wachten op hun playstation 4, en ik vindt deze topic altijd zo leuk om te volgen :-)
Ik was verplicht just dance te kopen bij de mediamarkt actie voor me vriendin haha. Dus snel camera bij wehkamp besteld... nu mog de ps4 in huis krijgen.. hopelijk niet de knack bundel... want knack heb ik al.
Verwijderd
Technieuws meldt dat de diverse mediamarkten dit weekend weer nieuwe ps4's in de verkoop gooit. Waarschijnlijk vrijdagavond of zaterdagochtend.
Ze hebben dit zelf op twitter gemeld. Welke mm mee zal doen staat er natuurlijk niet bij. Laten we elkaar alsjeblieft op de hoogte houden.
Bron: http://technieuws.com/300...-losse-verkoop-mediamarkt
Ze hebben dit zelf op twitter gemeld. Welke mm mee zal doen staat er natuurlijk niet bij. Laten we elkaar alsjeblieft op de hoogte houden.
Verwijderd
Wederom weet technieuws en vreselijk geschreven stuk neer te zetten.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 06:35:
Technieuws meldt dat de diverse mediamarkten dit weekend weer nieuwe ps4's in de verkoop gooit.
Ik loop vanmiddag langs de ToysXL en de MediaMarkt in Almere.
Ik meld me als ik wat vind.
Verwijderd
Hoor het graag van je TaFfin. Woon namelijk ook in Almere maar moet vandaag nog werken...TaFfin schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 07:43:
Ik loop vanmiddag langs de ToysXL en de MediaMarkt in Almere.

Verwijderd
Ik laat horen als ik vandaag door Saturn Venlo wordt gebeld om mijn pre-order op te halen!
hopelijk krijgen ze wat binnen
En ik dan wel in Breda. Loop ik even langs de MM en de ToysXL.
Misschien heeft Dixons wel een fout in hun systeem.
Was een paar weken geleden ook zo toen de PS Vita 99 euri was.
Ik had toen bij 2 filialen gereserveerd en ook bevestiging gekregen dat het klaar stond.
Maar werd opgebeld door een filiaal dat het uitverkocht was en dat het systeem achterliep.
Ik was bijna naar Soest gereden om het op te halen want daar had ik ook gereserveerd en kreeg een sms en mail dat het klaar stond.
Maar heb toen zelf gebeld omdat ik niet voor jan lul 40 min wilde rijden.
En ja hoor zegt de medewerker het is uitverkocht en waarom jij bevestiging krijgt is vreemd. Kortom hun systeem is gewoon prut!
Maar er is een maar, ik denk dat medewerkers zelf ook sneaky zijn en dat ze zelf ook wat weg sluisen. Dit omdat een collega's vriendin bij de Dixons werkt. En die weet altijd wat weg te sluisen voor hem ook al is het niet bescikbaar op de site! Ze krijgt nog eens 10% korting. Dus die kerel had de Vita's voor 89€ gekocht en verkocht voor 150€
Was een paar weken geleden ook zo toen de PS Vita 99 euri was.
Ik had toen bij 2 filialen gereserveerd en ook bevestiging gekregen dat het klaar stond.
Maar werd opgebeld door een filiaal dat het uitverkocht was en dat het systeem achterliep.
Ik was bijna naar Soest gereden om het op te halen want daar had ik ook gereserveerd en kreeg een sms en mail dat het klaar stond.
Maar heb toen zelf gebeld omdat ik niet voor jan lul 40 min wilde rijden.
En ja hoor zegt de medewerker het is uitverkocht en waarom jij bevestiging krijgt is vreemd. Kortom hun systeem is gewoon prut!
Maar er is een maar, ik denk dat medewerkers zelf ook sneaky zijn en dat ze zelf ook wat weg sluisen. Dit omdat een collega's vriendin bij de Dixons werkt. En die weet altijd wat weg te sluisen voor hem ook al is het niet bescikbaar op de site! Ze krijgt nog eens 10% korting. Dus die kerel had de Vita's voor 89€ gekocht en verkocht voor 150€
Dus alle medewerkers van elke Dixons zijn sneaky omdat de kennis van de zus van je broer zijn collega's zusje die bij jou werkt zijn bekende gebruik maakt van personele benefits?Jay47 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 08:11:
Well, you can't fix stupid! :-D
Ik zeg niet alle medewerkers, en ik heb het over wegsluisen!sanderander schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 08:24:
[...]
Dus alle medewerkers van elke Dixons zijn sneaky omdat de kennis van de zus van je broer zijn collega's zusje die bij jou werkt zijn bekende gebruik maakt van personele benefits?
Well, you can't fix stupid! :-D
Dus dat de Vita's al gereserveerd waren voor een koper en dat ze dit dan teniet heeft gedaan!
En let op je woorden!
Ik bepaal zelf wel waar ik op let.Jay47 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:03:
[...]
Ik zeg niet alle medewerkers, en ik heb het over wegsluisen!
Dus dat de Vita's al gereserveerd waren voor een koper en dat ze dit dan teniet heeft gedaan!
En let op je woorden!
Iemand al een vrije verkoop gespot? :-)
Verwijderd
Ik volg alle mediamarkten op Twitter. Daar nog niks van voorbij zien komen.sanderander schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:11:
[...]
Ik bepaal zelf wel waar ik op let.
Ga vooral zo door.!sanderander schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:11:
[...]
Ik bepaal zelf wel waar ik op let.
[ Voor 4% gewijzigd door Jay47 op 17-01-2014 09:18 ]
Anders reageer je ook nog ff... zzzzzzzzzzzzzzzzz
Verwijderd
Verwacht niet dat de MM's nu al geleverd zouden krijgen als ze überhaupt al vandaag krijgen. Even de middag afwachten...
Ik fiets zo om 11 uur even langs de MM en de ToysXL, hopelijk staan die twee PS4's van gisteren er nog. Anders probeer ik het vanmiddag wel even of hou ik deze site in de gaten.
MM Rotterdam Centrum belde vorige week pas begin van de avond. Zou daar ook deze week overdag niet teveel van verwachten!
Zou uiteraard wel leuk zijn als ze dit keer vroeger komen!
Zou uiteraard wel leuk zijn als ze dit keer vroeger komen!
Verwijderd
FF gefoont met een mijnheer van Phony, maar zelfs de downloads uit de store (PS3) werken niet op de Plee Steesjon 4
Bij de MM in Grúnn nog gevraagd, en ik denk dat de verkopers daar al versleten schouderbladen hebben van het constant omhooghouden na vragen van klanten wanneer er een nieuwe lading komt
Bij de MM in Grúnn nog gevraagd, en ik denk dat de verkopers daar al versleten schouderbladen hebben van het constant omhooghouden na vragen van klanten wanneer er een nieuwe lading komt

Zoo, jij bent goed met woorden.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:45:
FF gefoont met een mijnheer van Phony, maar zelfs de downloads uit de store (PS3) werken niet op de Plee Steesjon 4![]()

Hallo allemaal,
U heeft allemaal vannacht een Playstation 4 bij dixons in Kampen besteld, helaas moet ik u teleurstellen ik heb niet veel van dit apparaat binnengekregen en ik heb op het moment nog andere mensen op de wachtlijst staan.
Wat er nu is misgegaan is dat er dus een fout in het systeem is geweest vannacht die ervoor zorgden dat deze PS4'S op de website verschenen terwijl deze als bestelling moesten staan.
U staat in iedergeval op de wachtrij als u dat wilt maar ik heb in ieder gevan niet direct een PS4 beschikbaar voor u.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet,
Georgio Townsend
U heeft allemaal vannacht een Playstation 4 bij dixons in Kampen besteld, helaas moet ik u teleurstellen ik heb niet veel van dit apparaat binnengekregen en ik heb op het moment nog andere mensen op de wachtlijst staan.
Wat er nu is misgegaan is dat er dus een fout in het systeem is geweest vannacht die ervoor zorgden dat deze PS4'S op de website verschenen terwijl deze als bestelling moesten staan.
U staat in iedergeval op de wachtrij als u dat wilt maar ik heb in ieder gevan niet direct een PS4 beschikbaar voor u.
Met vriendelijke groet,
Georgio Townsend
Verwijderd
Systeem fout dus:
Hallo allemaal,
Met vriendelijke groet,
Georgio Townsend
dixons Kampen
Oudestraat 48, 8261CR Kampen
T: 088-0271195 | W: www.dixons.nl | E: filiaal.1195@dixons.nl
Hallo allemaal,
Met vriendelijke groet,
Georgio Townsend
dixons Kampen
Oudestraat 48, 8261CR Kampen
T: 088-0271195 | W: www.dixons.nl | E: filiaal.1195@dixons.nl
En ik ben net gebeld door Dixons Dordt. Er was ook een fout 
Naja, wie niet waagt..
Naja, wie niet waagt..
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Net gebeld door Dixons Dordrecht, was een fout.
[ Voor 7% gewijzigd door s1ck op 17-01-2014 09:53 ]
En ik werd nu ook gebeld. Lief meisje, ze leek het oprecht onprettig te vinden, haha.
Ik had gister om half 11 in de ochtend besteld bij Dixons,ophalen in Leeuwarden.
Geldt de fout ook voor mij of wat?

Uiteraardzakaro schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:57:
Ik had gister om half 11 in de ochtend besteld bij Dixons,ophalen in Leeuwarden.
Als dat zo is wordt je ongetwijfeld vanzelf gebeld of gemaild.zakaro schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:57:
Ik had gister om half 11 in de ochtend bested bij Dixons,ophalen in Leeuwarden.
Anders moet je zelf even bellen naar het filiaal als je het graag zeker wilt weten.
De filiaalhouders van Dixons zullen wel gek worden van het hoofdkantoor. Nu moeten zij elke keer de klanten teleurstellen en uitleggen dat er wat mis is gegaan.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Ik wacht nog wel even.Ze bellen mij maar.LaNageoire schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:58:
[...]
Als dat zo is wordt je ongetwijfeld vanzelf gebeld of gemaild.
Anders moet je zelf even bellen naar het filiaal als je het graag zeker wilt weten.
Ach ze moeten maar eens met een oplossing komen. Werkelijk alles, maar dan ook alles gaat fout bij hen. Ik heb een megabundel besteld bij Dixons op de dag dat deze op de website verscheen en ik wil niks minder dan dat. Ze zorgen maar voor een oplossing.Hugo schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:59:
De filiaalhouders van Dixons zullen wel gek worden van het hoofdkantoor. Nu moeten zij elke keer de klanten teleurstellen en uitleggen dat er wat mis is gegaan.
Dat doe/probeer ik ook, maar ik heb het idee dat ik niet efficiënt zoek, want ik zien amper tweets. Heb je een tip, hulpmiddel, ofzo voor me?Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:12:
[...]
Ik volg alle mediamarkten op Twitter. Daar nog niks van voorbij zien komen.
Iemand enig idee hoe laat ~ de leveringen van Media Markt komt? Of een indicatie wanneer jullie je PS4 hebben opgehaald vrijdag/zaterdag
Volgens mij was dat een uur of 5.s1ck schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:08:
Iemand enig idee hoe laat ~ de leveringen van Media Markt komt? Of een indicatie wanneer jullie je PS4 hebben opgehaald vrijdag/zaterdag
Verwijderd
Beste klant,
Helaas moet ik u teleurstellen.
Wij hebben gisteren inderdaad PS4 binnen gehad, maar deze waren nog voor reeds bestaande bestellingen welke nog uit vorig jaar open stonden.
U kunt uw bestelling annuleren of opnieuw plaatsen in 1 van onze andere winkels.
Nogmaals excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Dixons LL-1205
Vijf Meiplein 27
2321 BN Leiden
Tel.: 088-0271205
E-mail: 1205@dixons.nl
Helaas moet ik u teleurstellen.
Wij hebben gisteren inderdaad PS4 binnen gehad, maar deze waren nog voor reeds bestaande bestellingen welke nog uit vorig jaar open stonden.
U kunt uw bestelling annuleren of opnieuw plaatsen in 1 van onze andere winkels.
Nogmaals excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Dixons LL-1205
Vijf Meiplein 27
2321 BN Leiden
Tel.: 088-0271205
E-mail: 1205@dixons.nl
Verwijderd
NIet echt, wat je wel kan doen is Tweetdeck installeren en dan een aparte timeline maken met alleen Tweets van de Mediamarkt accountssanderander schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:07:
[...]
Dat doe/probeer ik ook, maar ik heb het idee dat ik niet efficiënt zoek, want ik zien amper tweets. Heb je een tip, hulpmiddel, ofzo voor me?
Wie een Killzone bundel bij Dixons besteld heeft weet dat Sony dit niet meer levert.wido91 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:03:
[...]
Ach ze moeten maar eens met een oplossing komen. Werkelijk alles, maar dan ook alles gaat fout bij hen. Ik heb een megabundel besteld bij Dixons op de dag dat deze op de website verscheen en ik wil niks minder dan dat. Ze zorgen maar voor een oplossing.
Maar Dixons komt klanten tegemoet als je een bundel hebt besteld(maar je krijgt een kale) kun je bijv Killzone voor 34.99 erbij kopen ipv 64.99!
http://www.dixons.nl/game...-fall-1.html#.UtjziYW2yAd
Helpfull! Bedankt maat…Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:10:
[...]
NIet echt, wat je wel kan doen is Tweetdeck installeren en dan een aparte timeline maken met alleen Tweets van de Mediamarkt accounts
Verwijderd
Kreeg nog een antwoord van MyCom via Twitter.
@Rutgher De mail is gisterenmiddag verstuurd. Bundels worden uitgeleverd of er wordt een alternatief geboden. ^Quint
@Rutgher De mail is gisterenmiddag verstuurd. Bundels worden uitgeleverd of er wordt een alternatief geboden. ^Quint
Ja, dat maakt echt wat goed voor die 500 euro....Jay47 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:11:
[...]
Wie een Killzone bundel bij Dixons besteld heeft weet dat Sony dit niet meer levert.
Maar Dixons komt klanten tegemoet als je een bundel hebt besteld(maar je krijgt een kale) kun je bijv Killzone voor 34.99 erbij kopen ipv 64.99!
http://www.dixons.nl/game...-fall-1.html#.UtjziYW2yAd
Geen mail gehad, dus dat zegt genoeg...
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:12:
Kreeg nog een antwoord van MyCom via Twitter.
Ja snap ik, maar gezien de eerdere informatie over bestellingen tot een bepaalde datum, had ik verwacht dat ik er ook bij zou zitten 
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:14:
[...]
Mail gaat over de andere PS4 van de andere leverig van gisteren.
Verwijderd
Ik snap helemaal niks van MyCom meer. De ene dag zeggen ze dat ze Killzone Bundel niet meer kunnen leveren en vandaag weten ze het niet meer.
Klant
@MyCom klopt het dat de PS4 killzone bundel niet meer geleverd wordt?
MyCom
@Klant Wij hebben nog niets gehoord van Sony, dus vooralsnog voor ons niet. ^Quint
Klant
MyCom
@Klant Wij hebben nog niets gehoord van Sony, dus vooralsnog voor ons niet. ^Quint
Klopt dat maakt niks goed, moeten ze maar geen bundels strippen......oplichters!wido91 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:12:
[...]
Ja, dat maakt echt wat goed voor die 500 euro....
Wat ik al zei Mycom is echt incompetent, Sony heeft duidelijk gezegd dat de bundels niet meer geleverd gaan worden aan de Benelux. En Mycom weet dat donders goed, want eerst zeggen ze we weten het niet, dan we weten het wel en nu weer we weten het niet!Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:16:
Ik snap helemaal niks van MyCom meer. De ene dag zeggen ze dat ze Killzone Bundel niet meer kunnen leveren en vandaag weten ze het niet meer.
Klant
MyCom
Zojuist gesproken met de Wehkamp klantenservice.
Eerst volgende levering wordt verwacht eind januari. Volgens de dame in kwestie zijn de gestart met de bestellingen die geplaatst zijn in December. Ze wilde niet aangeven hoever in December ze reeds zijn.
Dit zou ook gelden voor mijn bundel van 499 euro welke besteld is op 2 december. Deze wordt nog gewoon geleverd is mij verzekerd.
Ze krijgen ze echt met kleine aantallen binnen. E.e.a. zou al geëscaleerd zijn richting Sony maar voor als nog zijn hebben ze geen toezeggingen voor grotere aantallen.
Dus mocht je nog willen bestellen, ga dan naar de MM of Saturn. Ander wacht je nog wel even ben ik bang.
Eerst volgende levering wordt verwacht eind januari. Volgens de dame in kwestie zijn de gestart met de bestellingen die geplaatst zijn in December. Ze wilde niet aangeven hoever in December ze reeds zijn.
Dit zou ook gelden voor mijn bundel van 499 euro welke besteld is op 2 december. Deze wordt nog gewoon geleverd is mij verzekerd.
Ze krijgen ze echt met kleine aantallen binnen. E.e.a. zou al geëscaleerd zijn richting Sony maar voor als nog zijn hebben ze geen toezeggingen voor grotere aantallen.
Dus mocht je nog willen bestellen, ga dan naar de MM of Saturn. Ander wacht je nog wel even ben ik bang.

Verwijderd
MediaMarkt Den Haag neemt geen reserveringen meer aan zeggen ze op Twitter. Ook word het direct op Twitter gezet als er een levering binnenkomt.
Hierbij nog een reactie van Mycom.
Deze reactie heb ik om 10:05 ontvangen.
Ons hoofdkantoor zal zeer spoedig met nadere informatie komen betreffende de levering van de PS4(bundels).
U kunt een e-mail verwachten waarin e.e.a. zal worden gecommuniceerd.
Excuus voor het ongemak.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Rob
Klantenservice
MyCom Nederland
Ons hoofdkantoor zal zeer spoedig met nadere informatie komen betreffende de levering van de PS4(bundels).
Excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Rob
Klantenservice
MyCom Nederland
Nu zie ik inderdaad dat Dixons de bundel CD van Killzone in de losse verkoop heeft voor 34.99.
Is er al een reactie van Sony omtrend deze handelswijze?
Wat heeft het voor zin om dat zo te doen? Lijkt mij niet dat Dixons daar extra aan verdient?
En ik ben ook nog eens verbaasd dat Wehkamp nu aangeeft dat ze de bundel weer wel gaan leveren....hahahahahah
Wat heeft het voor zin om dat zo te doen? Lijkt mij niet dat Dixons daar extra aan verdient?
En ik ben ook nog eens verbaasd dat Wehkamp nu aangeeft dat ze de bundel weer wel gaan leveren....hahahahahah
[ Voor 18% gewijzigd door johoo op 17-01-2014 10:24 ]
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Verwijderd
Ik hoop dat zeer spoedig vandaag nog is!Spakey schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:22:
Hierbij nog een reactie van Mycom.
Excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Rob
Klantenservice
MyCom Nederland
Verwijderd
Ik heb vorige week Sony mail hierover gestuurd(bundels strippen). Ik kreeg gister een antwoord dat dit absoluut niet de bedoeling is en dat het door word gezet naar het hoofdkantoor.johoo schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:23:
Nu zie ik inderdaad dat Dixons de bundel CD van Killzone in de losse verkoop heeft voor 34.99.
Nou Wehkamp heeft mij verzekerd geen bundels meer te leveren, word er zo moe van de ene medewerker zegt dit en de ander dat!TLer schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:19:
Zojuist gesproken met de Wehkamp klantenservice.
Ik ga over een kwartiertje kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:45:
Heeft MM nog een vrije verkoop ?
Breda. Daar lagen er nog twee gisteravond volgens iemand.
Verwijderd
Dit klopt niet, ik ben om 6 uur langs geweest, mij werd verteld dat zij niks hadden en reserveren was ook niet mogenlijk.LaNageoire schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:48:
[...]
Breda. Daar lagen er nog twee gisteravond volgens iemand.
Re mycom
Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben zojuist de bevestiging gekregen vanuit Sony dat deze pakketten niet meer geleverd gaan worden. Het is eventueel mogelijk om uw bestelling van de bundel om te zetten naar een losse PS4 als u dit wilt. Mocht u dit willen horen wij dit graag van u.
Wij begrijpen uiteraard dat deze situatie heel vervelend voor u is, graag willen wij u er wel op attenderen dat dit een keuze is geweest vanuit Sony zelf en niet vanuit Mycom.
Zie onderstaande link voor eventueel meer informatie.
http://www.playstationbre...utm_campaign=Headliner.nl
Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben zojuist de bevestiging gekregen vanuit Sony dat deze pakketten niet meer geleverd gaan worden. Het is eventueel mogelijk om uw bestelling van de bundel om te zetten naar een losse PS4 als u dit wilt. Mocht u dit willen horen wij dit graag van u.
Wij begrijpen uiteraard dat deze situatie heel vervelend voor u is, graag willen wij u er wel op attenderen dat dit een keuze is geweest vanuit Sony zelf en niet vanuit Mycom.
PSN: TheKrish
Ik had ergens vernomen dat mediamarkt vandaag een nieuwe levering zou ontvangen. Is er iemand die dit kan bevestigen/ontkennen? Ik heb het in dit geval over MM Breda. Alvast bedankt.
Iemand info over de dixons afhaal reserveringen?
Het is ook een keuze van Mycom zelf om bundels uit elkaar te slopen en de inhoud los te verkopen, wat niet mag.Krishhh schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:05:
Re mycom
Bedankt voor uw bericht.
Verwijderd
Nee, net gebeld. Bergen op zoom ook niet.Jerom van Dijk schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:09:
Ik had ergens vernomen dat mediamarkt vandaag een nieuwe levering zou ontvangen. Is er iemand die dit kan bevestigen/ontkennen? Ik heb het in dit geval over MM Breda. Alvast bedankt.
Heb net gebeld, het was een fout van de website, reserveringen van gister kunnen dus in ieder geval niet opgehaald worden.BekSide schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:09:
Okay, helaas, bedankt voor de reactie.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:10:
[...]
Nee, net gebeld. Bergen op zoom ook niet.
Helaas was dit een fout van de website inderdaad. Heb hetzelfde meegemaakt. Gisteren besteld, vandaag gebeld met dixons, maar helaas zijn er geen ps4's die ze kunnen leveren aan bestellingen van gister.BekSide schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:09:
Ik heb net intertoys in Harlingen gebeld niet op voor voorraad,pas in februari.
Ook gebeld in mediamarkt in Leeuwarden ook niet op voorraad.
Ook gebeld in mediamarkt in Leeuwarden ook niet op voorraad.
Nu bellen naar mediamarkt heeft niet zoveel zin. Vorige week vrijdag kregen ze ze binnen rond een uur of 2.
Verwijderd
Ik werk tot half 4. Dan zal ik even bellen naar MM r'dam en hopen dat ik via r'dam naar huis kan
of iemand anders moet vóór die tijd meer info hebben.
Verwijderd
Ik werk nu in Baarn en er zitten hier wat kleinere zaken, zal zo is ff kijken of ze wat hebben
Ik verwacht nergens levering vandaag.
Vorige week was er wel levering, en toen kwamen er ook een aantal webwinkels naar voren met voorraad. nu helemaal niets gekomen.
Gaat hem dus niet worden.
Vorige week was er wel levering, en toen kwamen er ook een aantal webwinkels naar voren met voorraad. nu helemaal niets gekomen.
Verwijderd
Heb alle Mediamarkt filialen in Rotterdam gebeld. Zij verwachten geen levering vandaag. Reserveren is wel mogelijk, je kunt hem dan in februari verwachten
Ik heb mij door een inkoper in de MM in Arnhem laten vertellen dat zij een volgende levering pas eind januari verwachten. Hij was er vrij zeker van dat er binnenkort in ieder geval geen levering meer zou zijn aangezien de levering die vandaag had moeten komen, vorige week al is gearriveerd.BekSide schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:44:
Ik verwacht nergens levering vandaag.
Een tip die ik jullie wil geven is: schrijf je in op de wachtlijst van een mediamarkt en laat eventuele pre-orders staan. Dan wacht je gewoon af waar je als eerste de ps4 krijgt, en annuleer je de andere bestelling.
Jezelf inschrijven op de wachtlijst van een MM kost overigens 25 euro. Dit geld wordt bij ontvangst van de aankoopprijs afgetrokken, en als je helemaal geen ps4 bij de MM nodig blijkt te hebben kun je het geld gewoon terugvragen.
Over het algemeen is de MM (als je nergens een pre-order hebt lopen van vóór december) de snelste manier om op korte termijn aan een ps4 te komen voor de originele prijs.
Verwijderd
Ik neem aan dat Saturn nog wel iets laat weten van een levering, aangezien iedereen een levering gehad en van zich heeft laten horen. Behalve Saturn..
lets hopeeee
lets hopeeee
Zo uiteindelijk na 2x €50 tegoed voor €40 bij Saturn + 3 halen 2 betalen actie op games bij Saturn + de Nationale Entertainment Cards die je erbij kreeg (€15) heb ik FIFA14, BF4 en AC:BF voor in totaal €86,48.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.