Idd, volgens mij gaat dat per MM
ToysXL gaat losse verkoop doen, morgen al? Of pas van het weekend?Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:09:
zojuist bij MM Breda geweest, via goede vriend van me komen er dit weekend geen ps4's binnen. zat bj levering van 2 weken geleden, toys xl gaat wel losse verkoop doen en dus geen pre orders. en Mycom Breda is kut! hadden er vandaag 4 binnen gekregen, maar dat is voor mensen die in oktober hebben gepreorderd. dus ruk!
blijf weg van Mycom Breda!!!
Dan kan ik morgen even langs gaan.
Verwijderd
Denk geen losse verkoopLaNageoire schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:13:
[...]
ToysXL gaat losse verkoop doen, morgen al? Of pas van het weekend?
Dan kan ik morgen even langs gaan.
hopelijk morgen wel!
Verwijderd
Blij om te horen dat dat ook tegen jou is gezegd, zelf gister ook bij arena gereserveerd en hij zei mij ook dat ik hem morgen zou hebben. Hij praatte me dus niet naar de mondKroegbaas schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:10:
[...]
Volgens mij niet allemaal, ik heb zelf gisteren gereserveerd bij MM Arena en die wisten 100% zeker dat er morgen een levering binnen komt, maar uit veel andere reacties lees ik dat MM vestigingen elders weer de levering van morgen afgelopen vrijdag al d'r bij hadden zitten, en dat die dus morgen niks krijgen. Ook qua reserveringen hanteren ze allemaal hun eigen beleid, want reserveren bij bijv. de MM in Almere kan niet meer sinds begin v.d. week, maar Arena doet het nog wel. Het is dus weliswaar 1 firma, maar alle vestigingen regelen de meeste zaken wel allemaal individueel blijkbaar
Verwijderd
Nou ArenA is totaal niet zeker over morgen, de levering stond eerst op 15-1 toen ging die naar 17-1 en die van 17-1 was afgelopen vrijdag al binnengekomen en nu is het onduidelijk of er morgen iets komt.Kroegbaas schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:10:
[...]
Volgens mij niet allemaal, ik heb zelf gisteren gereserveerd bij MM Arena en die wisten 100% zeker dat er morgen een levering binnen komt, maar uit veel andere reacties lees ik dat MM vestigingen elders weer de levering van morgen afgelopen vrijdag al d'r bij hadden zitten, en dat die dus morgen niks krijgen. Ook qua reserveringen hanteren ze allemaal hun eigen beleid, want reserveren bij bijv. de MM in Almere kan niet meer sinds begin v.d. week, maar Arena doet het nog wel. Het is dus weliswaar 1 firma, maar alle vestigingen regelen de meeste zaken wel allemaal individueel blijkbaar
Verwijderd
Mediamarkt krijgt sws morgen wat... heb op meerdere sites, forums, en mensen om me heen het gehoord, al lijkt het me wel dat ze vrij weinig in vergelijking gaan krijgen met bijvoorbeeld hun vorige leverling (losse verkoop)Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:32:
[...]
Blij om te horen dat dat ook tegen jou is gezegd, zelf gister ook bij arena gereserveerd en hij zei mij ook dat ik hem morgen zou hebben. Hij praatte me dus niet naar de mond
Verwijderd
Laten we maar hopen dat er morgen iets binnenkomt.Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:36:
[...]
Mediamarkt krijgt sws morgen wat... heb op meerdere sites, forums, en mensen om me heen het gehoord, al lijkt het me wel dat ze vrij weinig in vergelijking gaan krijgen met bijvoorbeeld hun vorige leverling (losse verkoop)
Verwijderd
Want? Bij arena is idd afgelopen vrijdag een levering geweest, en ja er gaan verhalen rond dat sommige filialen toen ook al voor de 17e hebben gekregen. Maar toch verschilt dat per mm.. De werknemer van de gameafdeling vertelde mij gister zonder blikken of blozen dat hij voor t weekend een levering verwachte. Het lijkt mij niet dat ze zomaar toezeggingen gaan doen. Ik wacht rustig af of ik morgen een sms'je krijgVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:34:
[...]
Nou ArenA is totaal niet zeker over morgen, de levering stond eerst op 15-1 toen ging die naar 17-1 en die van 17-1 was afgelopen vrijdag al binnengekomen en nu is het onduidelijk of er morgen iets komt.
Slimme zet van Sony om vooral alleen Knack bundels te verkopen, zo word Knack alsnog veel verkocht 
gewoon slim
gewoon slim
nothing stops this train
Verwijderd
dat verschilt per mm ja maar ArenA heeft die van de 17e afgelopen vrijdag gehad maarja je weet het nooit en ik gun iedereen een ps4 dus laat maar een levering komenVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:40:
[...]
Want? Bij arena is idd afgelopen vrijdag een levering geweest, en ja er gaan verhalen rond dat sommige filialen toen ook al voor de 17e hebben gekregen. Maar toch verschilt dat per mm.. De werknemer van de gameafdeling vertelde mij gister zonder blikken of blozen dat hij voor t weekend een levering verwachte. Het lijkt mij niet dat ze zomaar toezeggingen gaan doen. Ik wacht rustig af of ik morgen een sms'je krijg
Verwijderd
zijn er mensen die weten of de levering bij Game Mania gisteren is binnen gekomen? ik sta in Breda op de lijst, hopelijk hebben jullie hier een antwoord op!! krijg ze niet te pakken via telefoon, druk denk....
Verwijderd
Ik heb van Game mania Delft ook niks gehoord..Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:17:
zijn er mensen die weten of de levering bij Game Mania gisteren is binnen gekomen? ik sta in Breda op de lijst, hopelijk hebben jullie hier een antwoord op!! krijg ze niet te pakken via telefoon, druk denk....
gisteren zeiden ze in de winkel dat ze een lijst hadden van 90....Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:18:
[...]
Ik heb van Game mania Delft ook niks gehoord..
Verwijderd
Zojuist aan de lijn gehangen met de webshop van Saturn. Ze hebben een nieuwe levering gehad. Die van mij wordt morgen bezorgd
Eindelijk!
Verwijderd
ik heb hem 28-12 besteld en zeiden dat ik zeker bij de levering van 15 a 20 januari zou zitten, maarja.... iemand hier bekent mee?
Nice!! mooi man, geniet ervanVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:21:
Zojuist aan de lijn gehangen met de webshop van Saturn. Ze hebben een nieuwe levering gehad. Die van mij wordt morgen bezorgdEindelijk!
welke games?? eventueel 2de controller en camera??
nothing stops this train
Verwijderd
Heb 100 euro aanbetaald, iets meer dan een uur geleden in MM Rotterdam Beijerlandselaan gereserveerd. Het bedrag is zo hoog omdat men "alleen serieuze bestellingen en anders losse verkoop" wil verzorgen.
Ik sta 13de op de lijst, het antwoord van de verkope op de vraag naar zijn verwachting: "de tweede levering, dus volgende week of de week erna". Heb helaas niet specifiek details over morgen.
Ik sta 13de op de lijst, het antwoord van de verkope op de vraag naar zijn verwachting: "de tweede levering, dus volgende week of de week erna". Heb helaas niet specifiek details over morgen.
Ik heb hier geheel tegen mijn zin Knack. Twee tientjes is ie voor jou.Kol Nedra schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:14:
Slimme zet van Sony om vooral alleen Knack bundels te verkopen, zo word Knack alsnog veel verkocht
gewoon slim
Had totaal geen weerstand toen ik de intertoys Utrecht binnenliep om em te reserveren en t lieve kassameisje zei dat ze er nog eentje had. Knack bundel dus.
Vandaag was blijkbaar mijn geluksdag
[ Voor 4% gewijzigd door .kernel. op 16-01-2014 20:26 ]
Verwijderd
AC:BF en BF4. Kijk nog even of ik een tweede controller wil.Kol Nedra schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:22:
[...]
Nice!! mooi man, geniet ervan
welke games?? eventueel 2de controller en camera??
voor 15 euro koop ik hem over.kernel. schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:25:
[...]
Ik heb hier geheel tegen mijn zin Knack. Twee tientjes is ie voor jou.
Had totaal geen weerstand toen ik de intertoys Utrecht binnenliep om em te reserveren en t lieve kassameisje zei dat ze er nog eentje had. Knack bundel dus.
nothing stops this train
Net bij Dixons mijn PS4 opgehaald.
Het is waarschijnlijk spaanse import, net als bij de Media markt. Er staar playstation.es op de onderkant. Maarja jeeej!
Het is waarschijnlijk spaanse import, net als bij de Media markt. Er staar playstation.es op de onderkant. Maarja jeeej!
PSN/XBL: DarkTaufu
Ik was je voor, heb hem al een dm gestuurd :-)
Haha ik baal man, ik ben overal geweest, MM, Bart Smit, Game Mania, Dixons, maar niet bij de Intertoys. Had ik even naar binnen moeten lopen want ik was er zelfs een uur eerder..kernel. schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:25:
[...]
Ik heb hier geheel tegen mijn zin Knack. Twee tientjes is ie voor jou.
Kijk je nu op de Dixons site dan zijn er meerdere filialen die hem op voorraad hebben of morgen binnen krijgen!
Verwijderd
Jup! Dus als je snel bent!bnieho schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:57:
Kijk je nu op de Dixons site dan zijn er meerdere filialen die hem op voorraad hebben of morgen binnen krijgen!
Hier linkje voor de liefhebbers: http://www.dixons.nl/game...ony-ps4.html#.Utg6BhCwbAw
En de bundel is niet meer beschikbaar.bnieho schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:57:
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Iemand een idee hoe het met de levertijd in Utrecht zit bij MM of een andere winkel? Heb geen tijd om ver te reizen.
Verwijderd
Ben benieuwd wat er in het mailtje staat van MyCom over de Killzone bundels!
Hopelijk krijg ik de mail snel, en dan zien we het wel!
Kijken of ze daar een beetje creatief kunnen zijn.
Hopelijk krijg ik de mail snel, en dan zien we het wel!
Kijken of ze daar een beetje creatief kunnen zijn.
zijn nog maar 2 beschikbaar bij Dixons wie o wie

Verwijderd
en toch kan je m in 11 winkels afhalenzakaro schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:04:
zijn nog maar 2 beschikbaar bij Dixons wie o wie

ja dat vond ik ook al raar,maar misschien is bij die andere winkels reserveren en die ene winkel waar er 2 van zijn direct op kan halenVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:06:
[...]
en toch kan je m in 11 winkels afhalen
je kon alleen in stadskanaal ophalen, maar het is al opVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:06:
[...]
en toch kan je m in 11 winkels afhalen
Verwijderd
Ah oke!Jay47 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:08:
[...]
je kon alleen in stadskanaal ophalen, maar het is al op
Ik kruis de vingers gewoon voor morgen bij de toysxl
Verwijderd
Vraagje! 
Hoe zit het bij Mediamarkt. Want er zijn al filialen met losse verkoop terwijl er in de webshop nog lange lijsten staan. Staan deze los van elkaar? Franchising waarschijnlijk?
Hoe zit het bij Mediamarkt. Want er zijn al filialen met losse verkoop terwijl er in de webshop nog lange lijsten staan. Staan deze los van elkaar? Franchising waarschijnlijk?
Bij Dixons één gereserveerd voor morgen (Dordrecht). Is kijken wat voor mailtje ik krijg "Sorry te veel vraag naar" krijg ik waarschijnlijk terug
Hier ook bestelds1ck schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:13:
Bij Dixons één gereserveerd voor morgen (Dordrecht). Is kijken wat voor mailtje ik krijg "Sorry te veel vraag naar" krijg ik waarschijnlijk terug
Kan hem sowieso niet eerder afhalen dan zaterdag.
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
De status is nu wel veranderd van direct beschikbaar naar morgen beschikbaar, dus misschien hebben ze er echt een paar voor de vrije verkoop...Beerkeeper schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:15:
[...]
Hier ook besteldOrder staat op 20:59, maar ik ben benieuwd
Kan hem sowieso niet eerder afhalen dan zaterdag.
Dat komt omdat Dixons Dordt geopend was t/m 21:00bnieho schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:18:
[...]
De status is nu wel veranderd van direct beschikbaar naar morgen beschikbaar, dus misschien hebben ze er echt een paar voor de vrije verkoop...
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Verwijderd
Ik ben benieuwd wat dixons aan het doen is. Ik heb 12 november besteld maar zie nog geen verandering in m'n bestelstatus.
Ook maar besteld. Neem aan dat dit niet bindend is?bnieho schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:18:
[...]
De status is nu wel veranderd van direct beschikbaar naar morgen beschikbaar, dus misschien hebben ze er echt een paar voor de vrije verkoop...
In de algemene voorwaarden staat dat je na het ophalen van het product nog 2 weken bedenktijd hebt.LaNageoire schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:23:
[...]
Ook maar besteld. Neem aan dat dit niet bindend is?
Snap ik, maar dat ik hem niet móet ophalen zonder een rekening gepresenteerd te krijgen.bnieho schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:29:
[...]
In de algemene voorwaarden staat dat je na het ophalen van het product nog 2 weken bedenktijd hebt.
Verwijderd
Iemand die nog een bestelling ergens heeft en die klaar staat om opgehaald te worden?
Laat het me weten :-).
Staat nergens, dus dat kunnen ze niet doenLaNageoire schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:32:
[...]
Snap ik, maar dat ik hem niet móet ophalen zonder een rekening gepresenteerd te krijgen.
Je kan nog bij verschillende winkels van dixons bestellen en morgen ophalen (bijvoorbeeld Dordrecht)Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:32:
Iemand die nog een bestelling ergens heeft en die klaar staat om opgehaald te worden?
niks bij mij in de buurt......skdevil schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:33:
[...]
Je kan nog bij verschillende winkels van dixons bestellen en morgen ophalen (bijvoorbeeld Dordrecht)
nothing stops this train
Ik heb het zelfde probleem. Woon in Culemborg en werk in Utrecht, dus als iemand kan helpen graag! Kratje bier voor de held!!!
Verwijderd
Er staat nu: leverdatum/tijd onbekendbnieho schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:37:
[...]
Ik heb het zelfde probleem. Woon in Culemborg en werk in Utrecht, dus als iemand kan helpen graag! Kratje bier voor de held!!!
Dan was ik net op tijd.Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:37:
[...]
Er staat nu: leverdatum/tijd onbekend
Controllers wel, camera heel moeilijk aan te komen, heb hem gisteren geleverd gekregen direct via Sony weet niet of ze nog voorraad hebben.Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:42:
Zijn dualshock 4 controllers en de PS camera wel bij veel winkels gewoon op voorraad?
Controller sowieso wel, camera verschilt per winkelVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:42:
Zijn dualshock 4 controllers en de PS camera wel bij veel winkels gewoon op voorraad?
Verwijderd
Zie zojuist op wehkamp dat de PS camera direct leverbaar is.skdevil schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:43:
[...]
Controllers wel, camera heel moeilijk aan te komen, heb hem gisteren geleverd gekregen direct via Sony weet niet of ze nog voorraad hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 21:44 ]
Wat een haat, wekenlang nergens aan kunnen komen en nu hebben ze hem overal.Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:44:
[...]
Zie zojuist op wehkamp dat de PS camera direct leverbaar is.
Wat kun je momenteel eigenlijk doen met de camera? Zijn er games die er gebruik van maken?
Jep, just dance!Reiben schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:53:
Wat kun je momenteel eigenlijk doen met de camera? Zijn er games die er gebruik van maken?
Just dance....... tja, dat is de moeite....
Streamen kun je doen, als je dat leuk vind....Reiben schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:53:
nothing stops this train
En dan? Je jodokus uit je broek halen of wat?Kol Nedra schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:58:
[...]
Streamen kun je doen, als je dat leuk vind....
En playroom doet geloof ik iets met de camera. Wel geinig voor de kids geloof ikReiben schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:53:
Ik ben echt benieuwd of ik morgen inderdaad in Dordrecht de ps4 kan afhalen. volgens budgetgaming niet.
[ Voor 5% gewijzigd door LaNageoire op 16-01-2014 22:06 ]
Je kunt je vriendin uitkleden terwijl ze bewusteloos is......schijnt ook leuk te zijn heb ik ergens gelezen.Reiben schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:02:
[...]
En dan? Je jodokus uit je broek halen of wat?
Verwijderd
Oei dat is dan wel multitasken dat kunnen toch alleen vrouwenReiben schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:02:
[...]
En dan? Je jodokus uit je broek halen of wat?
Verwijderd
Krijgt de MM Webshop nog voorraad morgen of wordt dat 1-2 weken??
thanks
Heb hem 30 november besteld en hoorde dat ze de pre-orders tot 23 november afgehandeld hebben.
thanks
Heb hem 30 november besteld en hoorde dat ze de pre-orders tot 23 november afgehandeld hebben.
Verwijderd
zag net een BS tweet voorbij komen op reactie van een webshop bestelling 30 november....
hij kan hem pas EIND februari verwachten en zelfs dat is niet gegarandeerd.

Verwijderd
Ik zag zelfs een internetshop die een Knack bundel levert voor 657,50 euro......schaarste drijft de prijs kennelijk omhoog.
Ben benieuwd wanneer wij onze kale PS4 kunnen verwachten.
Nou hopen dat weer een link beschikbaar komt! Want reserveren bij bs heeft geen zin!Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:20:
zag net een BS tweet voorbij komen op reactie van een webshop bestelling 30 november....
Kun je net zo goed een kale scoren voor 500 euro op mpVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:21:
Ik zag zelfs een internetshop die een Knack bundel levert voor 657,50 euro......schaarste drijft de prijs kennelijk omhoog.
Kz bundel volgende week leverbaar via amazon.co.uk voor omgerekend 485eurJay47 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:23:
[...]
Kun je net zo goed een kale scoren voor 500 euro op mp
Heeft iemand een 50% kortingscode van ToysXL (gekregen bij het mislopen van de PS4) en niet van plan is om daar iets te kopen? DM me. Wilde NBA 2K14 voor cheapo bestellen.
Economics 101Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:21:
Hopelijk morgen een losse verkoop bij MM

Verwijderd
Ik wil ook wel zoon codeTannay60 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:29:
Heeft iemand een 50% kortingscode van ToysXL (gekregen bij het mislopen van de PS4) en niet van plan is om daar iets te kopen? DM me. Wilde NBA 2K14 voor cheapo bestellen.
Je kunt er meerdere producten mee bestellen
Verwijderd
heb je die prijzen gezien?Kol Nedra schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:46:
http://www.amazon.co.uk/s...aps%2Ck%3Aplaystation%204
er zijn er nog een paar left!!!
350 engelse pound.......gewoon normale prijs
nothing stops this train
Hier omdat ik zo lief ben en via jullie PS4 heb kunnen krijgen deel ik een 50% Toysxl code met jullie. wie het eerst komt wie het eerst maalt!
PScp29101
Wel ook alles bestellen dan je kunt je winkelmand gewoon volgooien geloof ik!
PScp29101
[ Voor 20% gewijzigd door BekSide op 16-01-2014 22:50 ]
Verwijderd
Als ik bestel staat er: deze gebruiker kan de code niet gebruiken.BekSide schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 22:49:
Hier omdat ik zo lief ben en via jullie PS4 heb kunnen krijgen deel ik een 50% Toysxl code met jullie. wie het eerst komt wie het eerst maalt!
PScp29101
Oh dat is jammer..... dan zal die wel account gekoppeld zijn dus.... wist ik niet:(Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:02:
[...]
Als ik bestel staat er: deze gebruiker kan de code niet gebruiken.
Verwijderd
Zoiets denk ik ook! Mij heb je er niet meeBekSide schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:04:
[...]
Oh dat is jammer..... dan zal die wel account gekoppeld zijn dus.... wist ik niet:(
Logo VerwijderBekSide schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:04:
[...]
Oh dat is jammer..... dan zal die wel account gekoppeld zijn dus.... wist ik niet:(
Assassins Creed 4 Black Flag - Ps4
Levertijd: Bestel op werkdagen voor 20:00, volgende dag in huis.
€ 35,00
€ 35,00
bij mij doet ie het wel...
Verwijderd
1 game maar?BekSide schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:07:
[...]
Logo Verwijder
Levertijd: Bestel op werkdagen voor 20:00, volgende dag in huis.
€ 35,00
€ 35,00
bij mij doet ie het wel...
gooi die hele winkelmand is vol
haha het was als voorbeeld;)Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:08:
[...]
1 game maar?
Verwijderd
Misschien een idee om met meer man wat te kopen?
edit: Overigens net geprobeerd via dixons te bestellen door te kiezen voor afhalen in de winkel. Status staat nou op verzonden naar winkel
edit: Overigens net geprobeerd via dixons te bestellen door te kiezen voor afhalen in de winkel. Status staat nou op verzonden naar winkel
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 23:21 ]
Heb jij betaald? Of kun je dat in de winkel doen bij de Dixons?Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:15:
Een PS4 of een spel ofzo? Anders ben ik erg benieuwd, als er inderdaad morgen een PS4 voor jou klaar staat in een Dixons winkelVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:15:
Bij Dixons kun je nu nog bij 9 winkels morgen afhalen!
Ik heb zojuist ook die optie gedaan, dus bestellen en dan via afhalen. Kost geen geld, betalen mag in de winkel. Ik weet niet zeker of het een fout of dat we super veel geluk hebben, maar als ik een PS4 morgen kan halen, maakt het me niet zo veel uitJay47 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:34:
Bij Dixons kun je nu nog bij 9 winkels morgen afhalen!
Verwijderd
zal de ps4 morgen wss leverbaar worden in diverse webshops?
wat denken jullie mensen? vrije verkoop online?
wat denken jullie mensen? vrije verkoop online?
Verwijderd
Kun je in de winkel doen.mjkmobI schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:25:
[...]
Heb jij betaald? Of kun je dat in de winkel doen bij de Dixons?
Een ps4. Ik ben ook wel benieuwd haha. Ben nog meer benieuwd of wehkamp mn tegoedbonnen gaat terugstorten, anders kan ik hier iemand blij gaan maken met een ps4!LeoWoody schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:26:
[...]
Een PS4 of een spel ofzo? Anders ben ik erg benieuwd, als er inderdaad morgen een PS4 voor jou klaar staat in een Dixons winkel
Ik zou niet te vroeg juichen, want hij slikt het ook als je totaal 10 consoles besteld! dus ben bang dat het feest niet door zal gaan....LeoWoody schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:36:
[...]
Ik heb zojuist ook die optie gedaan, dus bestellen en dan via afhalen. Kost geen geld, betalen mag in de winkel. Ik weet niet zeker of het een fout of dat we super veel geluk hebben, maar als ik een PS4 morgen kan halen, maakt het me niet zo veel uit![]()
![]()
er zit geen limiet op, de limiet is de voorraad;)
Maar ben benieuwd of ze dit blijven slikken, heb al 3 controllers + 3 games besteld met 1 code.... deze zonder problemen gekregen.
Haha ja hopen maarVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:40:
[...]
Kun je in de winkel doen.
[...]
Een ps4. Ik ben ook wel benieuwd haha. Ben nog meer benieuwd of wehkamp mn tegoedbonnen gaat terugstorten, anders kan ik hier iemand blij gaan maken met een ps4!

Hoe laat besteld?Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:15:
Waar voer je die code in dan?Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 23:08:
[...]
1 game maar?
Je kan nog bestellen, wilde net ook bedenk ik me net dat mijn vriendin mijn auo heeft, kan dus niet heen.
Leiden was dichtbij zijn de filiaal voor mij
Dixons gaat vast niet goed. Gewoon 4 kunnen bestellen bij vestiging in Kampen.
Morgen ophalen
16-01-14 Dixons Kampen € 1.197,00 Verzonden naar de winkel
Overigens eerder gehad, staat er nog steeds op. Maar leveren ho maar, was een foutje
12-12-13 Dixons Harderwijk € 399,00 Verzonden naar de winkel
Morgen ophalen
16-01-14 Dixons Kampen € 1.197,00 Verzonden naar de winkel
Overigens eerder gehad, staat er nog steeds op. Maar leveren ho maar, was een foutje
12-12-13 Dixons Harderwijk € 399,00 Verzonden naar de winkel
[ Voor 52% gewijzigd door rvthul84 op 16-01-2014 23:53 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.