[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.196 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 17:59

RUFFNECK

Poentje

wanneer besteld?
RudyBre schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:08:
Zojuist gebeld door dixons kan de ps4 komen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
Misschien iets voor de mensen die toch bij amazon.es willen bestellen?

http://spainbox.com/mailboxes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyBre
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 22:07
30 november

Deze playstation wil ik trouwens verkopen heb er al een.

[ Voor 16% gewijzigd door RudyBre op 16-01-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-09 09:05
RudyBre schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:16:
[...]

30 november

kale of bundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyBre
Was een bundel maar is nu dus kaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
fukijama schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:09:
Misschien iets voor de mensen die toch bij amazon.es willen bestellen?

http://spainbox.com/mailboxes/
Ziet er wel goed uit. Alleen is het handig om dit eerst goed te testen.
Met een playstation zou ik dan niet beginnen, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Die krijgen ook van BAS groep toch....ik heb een Mycom reservering van oktober...niks gehoord...pfft
RudyBre schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:16:
[...]

30 november

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 15:47
Is er trouwens losse verkoop bij MM morgen?

[ Voor 9% gewijzigd door Jay47 op 16-01-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:28
Jay47 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:34:
Er is trouwens losse verkoop bij MM morgen?
Dat zou wel ideaal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Oh sorry Typo ik bedoelde is er en niet er is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waneer ga de Intertoys en saturn hun pre oders af werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:44:
[...]

Grote kans dat ze het eerst proberen, als jullie akkoord zijn is het voor hun mooi meegenomen....
Officieel moeten winkels altijd geld terug geven, weet niet of dit ook voor webshops geld.
Wij hebben zelf een kleding winkel en geven als service dat klanten altijd hun geld terug krijgen maar volgens de regeltjes moet een bedrijf altijd geld terug geven....
Nouja ik ben dus niet akkoord gegaan en ze houden stug vol.

Gister gebeld en gemaild. Uiteindelijk nog een mail teruggestuurd met waarom ik van mening ben dat ik het geld op mijn rekening hoor te krijgen, maar daar heb ik nog niks van terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:50:
[...]

Nouja ik ben dus niet akkoord gegaan en ze houden stug vol.

Gister gebeld en gemaild. Uiteindelijk nog een mail teruggestuurd met waarom ik van mening ben dat ik het geld op mijn rekening hoor te krijgen, maar daar heb ik nog niks van terug.
Dan moet je voorstellen om het bedrag dat je had aan kortingsbonnen ook daadwerkelijk als cadeaubonnen terug te krijgen en het geld dat jij hebt betaald op je rekening te verwachten.... Ik kan best begrijpen dat ze niet het volle bedrag gaan uitbetalen

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:52:
[...]

Dan moet je voorstellen om het bedrag dat je had aan kortingsbonnen ook daadwerkelijk als cadeaubonnen terug te krijgen en het geld dat jij hebt betaald op je rekening te verwachten.... Ik kan best begrijpen dat ze niet het volle bedrag gaan uitbetalen
Ik heb die bonnen gekocht voor de killzone megabundel, die ze me uiteindelijk niet kunnen leveren. Ik wil dan gewoon 510€ terug, neem aan dat dat ook het bedrag is wat zij ervoor krijgen van AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:01:
[...]

Ik heb die bonnen gekocht voor de killzone megabundel, die ze me uiteindelijk niet kunnen leveren. Ik wil dan gewoon 510€ terug, neem aan dat dat ook het bedrag is wat zij ervoor krijgen van AH.
Wat staat er in de AV? Bonnen zijn echt nooit inwisselbaar voor geld. Daar ben je van te voren al mee akkoord gegaan. Dit is ook onredelijk wat je eist. Geld krijg je terug als geld, en bonnen als bonnen. Daar is toch verder weinig mis mee?

Ik denk dat ik vanavond even naar Nordhorn rij (dat is 20 min). Als er nog wat vrije verkoop is dan laat ik dat heir trouwens wel weten.

[ Voor 11% gewijzigd door Adlermann op 16-01-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:02:
[...]

Wat staat er in de AV? Bonnen zijn echt nooit inwisselbaar voor geld. Daar ben je van te voren al mee akkoord gegaan. Dit is ook onredelijk wat je eist. Geld krijg je terug als geld, en bonnen als bonnen. Daar is toch verder weinig mis mee?
Maar dat is het hem juist, ik vind hier niks over terug in de AV. Ik wil gewoon het product krijgen waar ik voor heb betaald: een ps4 met twee controllers, game en camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De grap is gewoon, Wehkamp had veel mensen die via de cadeaubonnen actie de Playstation 4 hebben besteld, en vooral tijdens de Mega Bundel en Killzone bundel setjes...

De mensen die er dus een hoorde te krijgen er een geen kregen zijn er ook gelijk achteraan gegaan. waaronder ik, ik was gelijk al druk aan het twitteren met wehkamp, uiteindelijk werd ik opgebeld door hun met de vraag of ik ook wil wachten, of gelijk een wil en dan de Killzone een kan krijgen...

Ik ging hier mee akkoord, nagevraagd over het tegoed van de bonnen... werd me verteld dat ik 60 euro terug zal ontvangen in credit tegoed. Ik was hier minder blij mee maar natuurlijk, ik kreeg de PS4 wel gelijk de volgende dag. Dus akkoord gegaan!

2 dagen later, werd er opeens 499 euro op me bank gestort door wehkamp. Toen maar snel getwitterd met wehkamp, bleek te zijn dat ze me het bedrag terug hadden gegeven en ze wouden dat ik dan 440 euro weer over zou maken voor de Killzone playstation 4 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djen12345
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-05-2024
Heb je dat ook gedaan of heb je nu een gratis ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djen12345 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:07:
Heb je dat ook gedaan of heb je nu een gratis ps4?
Tuurlijk heb ik die 440 terug gestort.

Ik was super blij met het feit dat ik eigenlijks een mooie korting op me Playstation 4 had, plus ze hadden alles vergoed voor me (Bonnen terug naar geld, Verzendkosten) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist bij MM Breda geweest, via goede vriend van me komen er dit weekend geen ps4's binnen. zat bj levering van 2 weken geleden, toys xl gaat wel losse verkoop doen en dus geen pre orders. en Mycom Breda is kut! hadden er vandaag 4 binnen gekregen, maar dat is voor mensen die in oktober hebben gepreorderd. dus ruk!

blijf weg van Mycom Breda!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
  • Laatst online: 07-09 09:37
MM Groningen krijgt de volgende levering in februari 2014! Ze hebben 2 leveringen op 10 januari gekregen, in totaal 65 stuks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:05:
De grap is gewoon, Wehkamp had veel mensen die via de cadeaubonnen actie de Playstation 4 hebben besteld, en vooral tijdens de Mega Bundel en Killzone bundel setjes...

De mensen die er dus een hoorde te krijgen er een geen kregen zijn er ook gelijk achteraan gegaan. waaronder ik, ik was gelijk al druk aan het twitteren met wehkamp, uiteindelijk werd ik opgebeld door hun met de vraag of ik ook wil wachten, of gelijk een wil en dan de Killzone een kan krijgen...

Ik ging hier mee akkoord, nagevraagd over het tegoed van de bonnen... werd me verteld dat ik 60 euro terug zal ontvangen in credit tegoed. Ik was hier minder blij mee maar natuurlijk, ik kreeg de PS4 wel gelijk de volgende dag. Dus akkoord gegaan!

2 dagen later, werd er opeens 499 euro op me bank gestort door wehkamp. Toen maar snel getwitterd met wehkamp, bleek te zijn dat ze me het bedrag terug hadden gegeven en ze wouden dat ik dan 440 euro weer over zou maken voor de Killzone playstation 4 8)7
Heb jij niet al iets van 5 PS4's gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:09:
zojuist bij MM Breda geweest, via goede vriend van me komen er dit weekend geen ps4's binnen. zat bj levering van 2 weken geleden, toys xl gaat wel losse verkoop doen en dus geen pre orders. en Mycom Breda is kut! hadden er vandaag 4 binnen gekregen, maar dat is voor mensen die in oktober hebben gepreorderd. dus ruk!

blijf weg van Mycom Breda!!!
Mycom heeft gewoon het budget niet om per filiaal er even net als de mediamarkt 70-120 per filiaal binnen te halen.

Dit is ook te merken in de Mycom waar ik stage loop waar ze er maar 1 binnen kregen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:11:
[...]

Wow, nog ontevreden terwijl je al 5 PS4's ofzo hebt gehad?
7 8)7

en werd deze week nog een aantal malen gebeld door bepaalde winkels of ik me Playstation 4 wou ophalen.

Hoef ze in iedergeval niet meer XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:32
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:05:
[...]

Maar dat is het hem juist, ik vind hier niks over terug in de AV. Ik wil gewoon het product krijgen waar ik voor heb betaald: een ps4 met twee controllers, game en camera.
Kan je niet onderhandelen of ze gewoon die bundel voor je kunnen samenstellen als een soort tegemoetkoming ofzo?
Dat je een PS4 + 2 controllers + camera + Killzone krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Kan jij dan zien of MyCom Almere wat binnenkrijgt? :P
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:12:
[...]

Mycom heeft gewoon het budget niet om per filiaal er even net als de mediamarkt 70-120 per filiaal binnen te halen.

Dit is ook te merken in de Mycom waar ik stage loop waar ze er maar 1 binnen kregen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HansAnders07 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:13:
[...]

Kan je niet onderhandelen of ze gewoon die bundel voor je kunnen samenstellen als een soort tegemoetkoming ofzo?
Nee, dat kan Wehkamp niet... dit is de fout van sony, niet van Wehamp.

De playstation 4 is gewoon erg gewild, te erg... Kijk naar winkels zoals ToysXL, Zetten voor 20 minuten de playstation 4 op hun Website om te bestellen en wat denk je binnen 7 minuten waren ze er alweer doorheen....
Konden ze leuk rond de 100 50% kortingsbonnen weg geven :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:16:
[...]

Nee, dat kan Wehkamp niet... dit is de fout van sony, niet van Wehamp.
Daar heb jij als consument niets mee te maken. Hij heeft in principe gewoon een koopovereenkomst. Als ze geen bundle kunnen leveren dan moeten ze het zelf maar samen stellen en hun verlies voor lief nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RUFFNECK schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:15:
Kan jij dan zien of MyCom Almere wat binnenkrijgt? :P

[...]
Nope, en alsnog... De Mycom´s zijn gelijk aan elkaar. Elke Mycom heeft een zelfde Manier van levering enzovoort...

Wacht af tot 3 februari, elke mycom zal dan een aantal Playstation 4´s binnen krijgen... (Aantal LOL 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HansAnders07 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:13:
[...]

Dat heb ik niet gevraagd, zal het ze wel vertellen als ze nou weer weigeren.
Adlermann schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:19:
[...]

Daar heb jij als consument niets mee te maken. Hij heeft in principe gewoon een koopovereenkomst. Als ze geen bundle kunnen leveren dan moeten ze het zelf maar samen stellen en hun verlies voor lief nemen!
Precies, dan ben ik nog redelijk aardig door gewoon het bedrag terug te vragen, waar ze dus geen verlies op draaien(vermoed ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:19:
[...]

Koopovereenkomst...
Het is hoe je het aan wilt zien, Wehkamp heeft nooit een leverdatum aangegeven, alleen dat ze zullen leveren.
Dit zal inhouden dat hij zijn product binnen 3 maanden zou moeten ontvangen, zo niet hoort hij zn aankoopbedrag terug te krijgen, in dit geval dus 510 euro aan bonnetjes...

Een koopovereenkomst is niet gelijk een vastketteling voor een bedrijf, als ik bij Mycom een voordeelbundel van bijvoorbeeld de Geforce GT 770 zonder Voucher niet kan leveren hoef ik deze persoon ook niet het spel ook niet los voor hem te bestellen. wat in dit geval moet gebeuren is dat ik als verkoper NVIDIA moet bellen en hun een overeenkomt met de koper moeten sluiten of met mij om zo snel mogelijk de vouchers wel te kunnen leveren...

In dit geval betekend dat dus dat Wehkamp afhankelijk was van Sony hun informatie, net zoals Mycom/Dixons.... hun kregen te horen (Oke, we hebben een Kale Versie, een Mega bundel en Knack bundel etc...
alleen Momenteel maakt sony de fout door een te weinig aantal van die dingen te leveren aan webshops (Winkels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:26:
[...]

Koopovereenkomst...
Het is hoe je het aan wilt zien, Wehkamp heeft nooit een leverdatum aangegeven, alleen dat ze zullen leveren.
Dat is genoeg hoor. Een koopovereenkomst komt tot stand bij aanbod en aanvaarding. Met de verplichting dat jij moet betalen en zij moeten leveren. Bij aanbod en aanvaarding is de overeenkomst dus al aanwezig.
In dit geval betekend dat dus dat Wehkamp afhankelijk was van Sony hun informatie, net zoals Mycom/Dixons.... hun kregen te horen (Oke, we hebben een Kale Versie, een Mega bundel en Knack bundel etc...
alleen Momenteel maakt sony de fout door een te weinig aantal van die dingen te leveren aan webshops (Winkels)
De consument heeftn iets maar dan helemaal niets met de leverancier te maken. Het risico op niet kunnen leveren hier ligt 100% bij de winkel. De winkel biedt een product aan (ps4 pack) de kper accepteert dit (aanvaarding). Nu is er een overeenkomst. Alleen de winkel kan deze niet uitvoeren (leveren). Dat is niet het probleem van de consument. Die kan gewoon een vergelijkbaar product eisen (dus losse game + ps4 of de pack).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:31:
[...]

Dat is genoeg hoor. Een koopovereenkomst komt tot stand bij aanbod en aanvaarding. Met de verplichting dat jij moet betalen en zij moeten leveren. Bij aanbod en aanvaarding is de overeenkomst dus al aanwezig.

[...]

De consument heeftn iets maar dan helemaal niets met de leverancier te maken. Het risico op niet kunnen leveren hier ligt 100% bij de winkel. De winkel biedt een product aan (ps4 pack) de kper accepteert dit (aanvaarding). Nu is er een overeenkomst. Alleen de winkel kan deze niet uitvoeren (leveren). Dat is niet het probleem van de consument. Die kan gewoon een vergelijkbaar product eisen (dus losse game + ps4 of de pack).
Maar momenteel heeft de persoon nog geen product ontvangen, plus er is een oplossing gekomen.. het betaalde bedrag terug krijgen..

Zelf heeft die persoon ook dan de mogelijkheid om een Playstation 4 te reserveren alleen niet de pack. zal deze persoon het Pakket willen? dan moet die aanvaarden dat daar een bepaalde levertijd aan vast zit.

Sony heeft nooit aangegeven deze nooit meer te leveren, ze gaven alleen aan dat ze hem niet meer leveren aan leveranciers (en dit geld voor momenteel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Knack met ze slechte reviews was weer meer verkocht dan Mario in de UK:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=750620

dan krijg je dus zulke gifs :+ :

Afbeeldingslocatie: http://static.gamespot.com/uploads/original/1249/12495185/2399079-6046810537-23945.gif
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img855/363/64d.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvH
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 18:56
MrvH schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:25:
[...]

Ik heb ook opnieuw gebeld, mevrouw vertelde dat ik het geld niet terug kan krijgen en had ondertussen al op de annuleerknop gedrukt... Om daarna doodleuk te vertellen dat de annulering al was doorgevoerd en ik achteraan de rij sta. Van 4 december naar 15 januari... :( 8)7 En ook daar konden ze niks meer aan doen..
Het wordt steeds gekker.. Aan de telefoon heb ik die bestelling dus niet door Wehkamp opnieuw laten plaatsen. Dat kan ik zelf ook wel via de website op het moment dat het tegoed weer terug zou zijn gestort. Ik kreeg zelfs nog een mail dat het tegoed in cadeaubonnen zou worden uitbetaald ter bevestiging.

En wat denk je... Vanmorgen de status 'iDeal terugbetaling' € 399,- en zojuist het bedrag op mijn bankrekening gekregen oOo oOo

Ik had wel het laatste stukje van de verzendkosten met iDeal betaald, dus een bankrekeningnummer was bekend. Aan de telefoon bleven ze volhouden dat ik NIET m'n geld terug zou krijgen, maar dit is wel gebeurd. Ik zou bijna zeggen.. iedereen die een stukje met iDeal heeft betaald kan een gokje wagen, want wat de klantenservice zegt is niet wat ze uitvoeren in Zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens deze week even langsgeweest bij MM Maastricht. Daar vertelde ze me op de gameafdeling dat ze donderdag(vandaag) of vrijdag een levering verwachtte maar dat het niet zeker was. Reserveringen namen ze niet meer aan.

Vanochtend even gebeld en toen vertelde de mevrouw aan de lijn me dat ze nog niks hadden binnengekregen, maar dat ze tot 3 uur kunnen leveren. (leveringen vinden plaats van 9 tot 3), dus dat ik later nog even zou kunnen bellen.
Net weer gebeld, toen kreeg ik een andere mevrouw aan de lijn. Zij vond het maar raar en denkt dat er een flinke miscommunicatie is geweest, aangezien er meerdere mensen verteld is geworden dat er deze week een levering zou komen, maar dat volgens haar gegevens dit pas eind januari begin februari zou zijn :/

Misschien toch de bestelling bij wehkamp, maar laten staan. Ik heb daar op 2 dec besteld, geloof dat het tot begin november uitgeleverd is nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Zojuist door Dixons gebeld :o , die konden de bundels niet meer leveren en maken er een kale ps4 van en ik kom als 1e op de lijst, wat dat ook betekenen mag.

Ik had nog wel de neiging om de strijd aan te gaan, dat zij mij dan maar de onderdelen los dienen te leveren, maar daar had ik geen zin in.

Ik heb ooit een order gedaan op 4 december. Zij gaf aan volgende week waarschijnlijk levering, maar ik geloof er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiekem komt er toch morgen een levering ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:46:
Stiekem komt er toch morgen een levering ofzo...
Ja, ik heb net ergens iets gelezen dat er 2 pallets kwamen binnenrollen bij Mediamarkt R'dam centrum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:47:
[...]

Ja, ik heb net ergens iets gelezen dat er 2 pallets kwamen binnenrollen bij Mediamarkt R'dam centrum
Ze houden alles geheim. En morgen is het surpsriseee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:49:
[...]

Ze houden alles geheim. En morgen is het surpsriseee :P
Ja dat hoop ik ook! Morgen heb ik tenminste gratis ov :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:51:
[...]

Ja dat hoop ik ook! Morgen heb ik tenminste gratis ov :P
Als je echt vertrouwen heb ga je s´ochtends gelijk en ga je de hele dag rondjes lopen in de mediamarkt en dan wachten tot die er hopelijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist MM r'dam centrum gebeld. Waarschijnlijk volgende maand pas weer een levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:54:
Zojuist MM r'dam centrum gebeld. Waarschijnlijk volgende maand pas weer een levering.
Dan heeft die vent op een ander forum wat uit zijn duim gezogen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand van jullie enig idee tot wanneer(welke datum) wehkamp heeft geleverd deze keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:01
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:56:
Iemand van jullie enig idee tot wanneer(welke datum) wehkamp heeft geleverd deze keer?
Ik heb 7 dec besteld en zat er niet bij, dus in ieder geval zijn ze daar nog voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een mailtje en een smsje ontvangen van Mycom Almere dat mijn ps4 klaar staat.
Mijn ps4 heb ik al sinds eind december. Als jij er nog eentje zoekt laat het me dan even weten via een Dmtje.
Ik heb je een berichtje gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
...

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Weet niet maar had eergister mail van ze dat ik niet bij deze levering zit, terwijl ik in dec 2 keer te horen kreeg dat ik erbij zat. Ga het annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
Rutgher heb jij al wat gehoord van mycom of je je bundel krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard0072 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:11:
[...]

Rutgher heb jij al wat gehoord van mycom of je je bundel krijgt?
Noppes..
Helemaal niks.
Vanmiddag heb ik wel met ze gebeld.. Ze hadden het over eind februari.
Er word een mail gestuurd naar iedereen met Killzone bundel met informatie..
Ben benieuwd wat ze bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:47:
[...]

hoe weten jullie dat dan, waar heb je dat gelezen. dus morgen losse verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:13:
[...]

Noppes..
Helemaal niks.
Vanmiddag heb ik wel met ze gebeld.. Ze hadden het over eind februari.
Er word een mail gestuurd naar iedereen met Killzone bundel met informatie..
Ben benieuwd wat ze bedenken.
Oke. ja dacht toch ffm vragen omdat iemand anders al bericht had dat die een kale ps4 moest nemen omdat die niet meer geleverd zou worden hij zat overigens wel bij dixons en op 5 dec besteld. geen idee of ze gewoon een lijn hebben getrokken in het bestelschema of dat iedereen hem gewoon niet krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:19:
[...]

hoe weten jullie dat dan, waar heb je dat gelezen. dus morgen losse verkoop?
Ik zag het onder de reacties van dit artikel staan: http://www.playstation4cl...veren-dagelijks-geupdate/

Maar hij kan best gelogen hebben, ik ga er ook niet eerder heen voordat ik zeker weet dat er iets te halen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Ik heb vandaag een mailtje en een smsje ontvangen van Mycom Almere dat mijn ps4 klaar staat.
Mijn ps4 heb ik al sinds eind december. Als jij er nog eentje zoekt laat het me dan even weten via een Dmtje.
Wat een raar gedoe daar zeg...en ik wacht ook op hun, maar geen bericht (oktober besteld). I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:21:
[...]

Ik zag het onder de reacties van dit artikel staan: http://www.playstation4cl...veren-dagelijks-geupdate/

Maar hij kan best gelogen hebben, ik ga er ook niet eerder heen voordat ik zeker weet dat er iets te halen valt.
ja snap het ik ga er morgen waarsnijlijk wel heen in de ochtend al dus ik zal het dan wel melden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Hoorn zegt op Twitter dat je voor een losse verkoop uit moet gaan van eind januari maar een exacte datum durven ze niet te zeggen.. Dus lijkt me sterk dat eind van deze week nog een levering zal komen. Misschien dat er volgende levering is eind volgende week aangezien de levering van vorige week ook een week eerder kwam dan gedacht, laten we het hopen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:28:
[...]

ja snap het ik ga er morgen waarsnijlijk wel heen in de ochtend al dus ik zal het dan wel melden ;)
Oké, dat zou fijn zijn, ik moet er namelijk voor uit Delft komen. Dus zou zonde zijn van de tijd als het voor niet s is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:32:
[...]

Oké, dat zou fijn zijn, ik moet er namelijk voor uit Delft komen. Dus zou zonde zijn van de tijd als het voor niet s is.
ja dat is het zeker, laten we het hopen dat ze er staan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ik lees net wat duitse fora. Locale filialen van de MM in duitsland vragen nu gewoon zelf ook 470 euro voor een kale console (ze zijn her en der op voorraad). Maar ze passen gewoon een hogere prijs toe om er meer op te verdienen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11

Pykow

Angelo OTR

Ik krijg vandaag tot en met zaterdag een mailtje van MyCom, met de status van de Playstation 4 met de verwachte leverdatum.
Zodra ik hier iets meer over weet, laat ik dit jullie uiteraard weten.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Alleen jij of iedereen die nog wacht?
Pykow schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:39:
Ik krijg vandaag tot en met zaterdag een mailtje van MyCom, met de status van de Playstation 4 met de verwachte leverdatum.
Zodra ik hier iets meer over weet, laat ik dit jullie uiteraard weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spakey
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 10:33
Zojuist contact gehad met Mycom.

Mycom heeft ongeveer 1 uur geleden contact gehad met Sony.
De killzone bundels worden NIET meer geleverd.

Ze zijn druk in overleg op hun hoofdkantoor hoe Mycom (en dan ook Dixons) dit gaat oplossen.
We krijgen hier op korte termijn meer informatie over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spakey schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:47:

Ze zijn druk in overleg op hun hoofdkantoor hoe Mycom (en dan ook Dixons) dit gaat oplossen.
Thanks voor de info! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Spakey schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:47:

Mycom is incompetent, dit was al in dec bekenkd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
als het aan mij ligt mogen ze gewoon de bundels die uit elkaar zijn gehaald weer in elkaar zetten.. hadden ze der maar af moeten blijven. des noods maar wat verlies zal ze leren om aan producten te lopen kloten. aangezien nog al wat mensen gewoon een bundel hadden kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard0072 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:51:
[...]

als het aan mij ligt mogen ze gewoon de bundels die uit elkaar zijn gehaald weer in elkaar zetten.. hadden ze der maar af moeten blijven. des noods maar wat verlies zal ze leren om aan producten te lopen kloten. aangezien nog al wat mensen gewoon een bundel hadden kunnen hebben.
Hier stem ik mee in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Hallo mensen ik hoor allemaal verschillende geluiden over wel of niet krijgen van een levering bij MM rdam.

Ik werk in Rdam centrum en kan er morgen tijdens de lunch langsgaan. Mochten ze wat in de losse verkoop hebben, ga ik het zeker hier melden!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Richard0072 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:51:
[...]

Helemaal gelijk in, ze wilden meer winst maken.
Hoop dat ze gaan branden stelletje oplichters!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyBre
Zojuist ps4 opgehaald bij dixons.
Had een mega bundel georderd. Maar een kale gekregen.

Hem ook gelijk al verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand wat info geven over Billgames.nl??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

30 december bij MM Enschede gepreorderd. Bij de levering van 10 januari zat ik niet. Maar nu vraag ik me af wanneer ik hem kan verwachten? Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:25:
30 december bij MM Enschede gepreorderd. Bij de levering van 10 januari zat ik niet. Maar nu vraag ik me af wanneer ik hem kan verwachten? Iemand enig idee?
Mediamarkt gaat snel door de preorders heen dus de kans is groot dat je bij de volgende levering zit. Aanvankelijk werd er gezegd dat de 17e de volgende levering komt, maar dat is nu niet zeker omdat sommige vestigingen van Mediamarkt beweren dat de levering van de 10e ook de levering van de 17e bevatte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:25:
MM is geen touw meer aan vast te knopen. De een zegt dat er morgen een levering komt, de ander zegt volgende maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
Mediamarkt Hengelo en Enschede worden sowieso februari.
Wel is er een minder lange rij in Hengelo. Als je daar nu zou bestellen dan heb je hem dan zeker.

Moet je wel nog 25 euro aanbetalen. Wat ik liever niet doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fukijama schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:40:
Mediamarkt Hengelo en Enschede worden sowieso februari.
Wel is er een minder lange rij in Hengelo. Als je daar nu zou bestellen dan heb je hem dan zeker.

Moet je wel nog 25 euro aanbetalen. Wat ik liever niet doe.
Sowieso februari :(. Heeft u gebeld? En toen ik daar bestelde zeiden ze tegen mij eind januari.
De leveringen gaan toch om de 2 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 21:28
Loop ik toch zo ff met een knack bundel de intertoys in Utrecht uit. Was de allerlaatste. Daaaag bol.com en Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-12-2024
.kernel. schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:45:
Loop ik toch zo ff met een knack bundel de intertoys in Utrecht uit. Was de allerlaatste. Daaaag bol.com en Bart Smit.
Geluksvogel!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GM Zaandam 40-60 man op de lijst
MM Amsterdam-Noord eind deze maand vrije verkoop
Saturn Amsterdam sta ik nu 15de op de lijst, net besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:44:
[...]

Sowieso februari :(. Heeft u gebeld? En toen ik daar bestelde zeiden ze tegen mij eind januari.
De leveringen gaan toch om de 2 weken?
In Enschede werk ik zelf(wel andere afdeling). En in Hengelo ben ik vandaag even langs geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fukijama schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:50:
[...]

In Enschede werk ik zelf(wel andere afdeling). En in Hengelo ben ik vandaag even langs geweest.
Oh dan zal het wel betrouwbaar zijn. :) Weet u ook wanneer in februari en waarom niet in meer januari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:51:
[...]

Oh dan zal het wel betrouwbaar zijn. :) Weet u ook wanneer in februari en waarom niet in meer januari?
Dat weet ik helaas niet. Heb alleen gehoord dat ze Sony aan de lijn hebben gehad en dat hun dat zeiden. Verder weet ik er niet wat vanaf. Vind het zelf ook jammer.

Hoop dat er nog via ToysXL of Sony.nl wat op de site komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de Twitter van MM Hengelo werd wel gezegd dat er "binnenkort" weer een lading PS4's kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:56:
Op de Twitter van MM Hengelo werd wel gezegd dat er "binnenkort" weer een lading PS4's kwam.
Ja heb hun daar ook op aangesproken. Volgens hun valt februari onder binnenkort :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
fukijama schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:59:
[...]

Ja heb hun daar ook op aangesproken. Volgens hun valt februari onder binnenkort :/
MM Enschede in Maart pas.

MM Nordhorn 'das ist noch nicht bekannt' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
Hoe snel hebben jullie het geld terug gestort gekregen van Wehkamp?

Ik heb 2 dagen geleden geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fukijama schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:05:

Hoeveel mensen hebben al wel niet geannuleerd bij Wehkamp... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fukijama schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:05:

Heb je bij Wehkamp besteld, terwijl je bij een MM werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een reservering gedaan bij MM Heerlen. Konden mij met zekerheid zeggen dat ik bij de volgende levering zit. Deze levering zal waarschijnlijk binnen 1 tot 2 weken plaats vinden werd mij verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het wreemd vinden alle verschillende reacties van verschillende mediamarkten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:12
Slecht dat je nog steeds de bundel kunt bestellen bij Dixons. Ben benieuwd met wat voor alternatief ze gaan komen. Ik ga voor de items in de bundel. Killzone mag van mij ook FIFA of Lego worden.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:45:
Ik blijf het wreemd vinden alle verschillende reacties van verschillende mediamarkten :?
Komt omdat alle Media Markt filialen hun eigen zaakjes regelen en dit niet centraal word gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroegbaas schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:00:
[...]

Komt omdat alle Media Markt filialen hun eigen zaakjes regelen en dit niet centraal word gedaan
Maar vorige levering was toch ook alles tegelijk bij elke MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loonstar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-07-2022
ik heb 29 11 2013 bij Dixons mega bundel besteld mailtje gestuurd
met vraag als ze mega bundel nog geleverd krijgen
kreeg twee mailtjes terug allebei stond nog steeds einde januari
weet het ook niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:06:
[...]

Maar vorige levering was toch ook alles tegelijk bij elke MM
Volgens mij niet allemaal, ik heb zelf gisteren gereserveerd bij MM Arena en die wisten 100% zeker dat er morgen een levering binnen komt, maar uit veel andere reacties lees ik dat MM vestigingen elders weer de levering van morgen afgelopen vrijdag al d'r bij hadden zitten, en dat die dus morgen niks krijgen. Ook qua reserveringen hanteren ze allemaal hun eigen beleid, want reserveren bij bijv. de MM in Almere kan niet meer sinds begin v.d. week, maar Arena doet het nog wel. Het is dus weliswaar 1 firma, maar alle vestigingen regelen de meeste zaken wel allemaal individueel blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroegbaas schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:10:
[...]

Volgens mij niet allemaal, ik heb zelf gisteren gereserveerd bij MM Arena en die wisten 100% zeker dat er morgen een levering binnen komt, maar uit veel andere reacties lees ik dat MM vestigingen elders weer de levering van morgen afgelopen vrijdag al d'r bij hadden zitten, en dat die dus morgen niks krijgen. Ook qua reserveringen hanteren ze allemaal hun eigen beleid, want reserveren bij bijv. de MM in Almere kan niet meer sinds begin v.d. week, maar Arena doet het nog wel. Het is dus weliswaar 1 firma, maar alle vestigingen regelen de meeste zaken wel allemaal individueel blijkbaar
Idd, volgens mij gaat dat per MM
Pagina: 1 ... 37 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.