wanneer besteld?
RudyBre schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:08:
Zojuist gebeld door dixons kan de ps4 komen ophalen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
RudyBre schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:08:
Zojuist gebeld door dixons kan de ps4 komen ophalen.
30 november
[ Voor 16% gewijzigd door RudyBre op 16-01-2014 13:16 ]
kale of bundel?RudyBre schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:16:
[...]
30 november
Deze playstation wil ik trouwens verkopen heb er al een.
Ziet er wel goed uit. Alleen is het handig om dit eerst goed te testen.fukijama schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:09:
Misschien iets voor de mensen die toch bij amazon.es willen bestellen?
http://spainbox.com/mailboxes/
RudyBre schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:16:
[...]
30 november
Deze playstation wil ik trouwens verkopen heb er al een.
[ Voor 9% gewijzigd door Jay47 op 16-01-2014 13:42 ]
Dat zou wel ideaal zijnJay47 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:34:
Er is trouwens losse verkoop bij MM morgen?
Oh sorry Typo ik bedoelde is er en niet er is
Verwijderd
Nouja ik ben dus niet akkoord gegaan en ze houden stug vol.jurgenb1990 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:44:
[...]
Grote kans dat ze het eerst proberen, als jullie akkoord zijn is het voor hun mooi meegenomen....
Officieel moeten winkels altijd geld terug geven, weet niet of dit ook voor webshops geld.
Wij hebben zelf een kleding winkel en geven als service dat klanten altijd hun geld terug krijgen maar volgens de regeltjes moet een bedrijf altijd geld terug geven....
Dan moet je voorstellen om het bedrag dat je had aan kortingsbonnen ook daadwerkelijk als cadeaubonnen terug te krijgen en het geld dat jij hebt betaald op je rekening te verwachten.... Ik kan best begrijpen dat ze niet het volle bedrag gaan uitbetalenVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:50:
[...]
Nouja ik ben dus niet akkoord gegaan en ze houden stug vol.
Gister gebeld en gemaild. Uiteindelijk nog een mail teruggestuurd met waarom ik van mening ben dat ik het geld op mijn rekening hoor te krijgen, maar daar heb ik nog niks van terug.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Verwijderd
Ik heb die bonnen gekocht voor de killzone megabundel, die ze me uiteindelijk niet kunnen leveren. Ik wil dan gewoon 510€ terug, neem aan dat dat ook het bedrag is wat zij ervoor krijgen van AH.jurgenb1990 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:52:
[...]
Dan moet je voorstellen om het bedrag dat je had aan kortingsbonnen ook daadwerkelijk als cadeaubonnen terug te krijgen en het geld dat jij hebt betaald op je rekening te verwachten.... Ik kan best begrijpen dat ze niet het volle bedrag gaan uitbetalen
Wat staat er in de AV? Bonnen zijn echt nooit inwisselbaar voor geld. Daar ben je van te voren al mee akkoord gegaan. Dit is ook onredelijk wat je eist. Geld krijg je terug als geld, en bonnen als bonnen. Daar is toch verder weinig mis mee?Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:01:
[...]
Ik heb die bonnen gekocht voor de killzone megabundel, die ze me uiteindelijk niet kunnen leveren. Ik wil dan gewoon 510€ terug, neem aan dat dat ook het bedrag is wat zij ervoor krijgen van AH.
[ Voor 11% gewijzigd door Adlermann op 16-01-2014 14:03 ]
Verwijderd
Maar dat is het hem juist, ik vind hier niks over terug in de AV. Ik wil gewoon het product krijgen waar ik voor heb betaald: een ps4 met twee controllers, game en camera.Adlermann schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:02:
[...]
Wat staat er in de AV? Bonnen zijn echt nooit inwisselbaar voor geld. Daar ben je van te voren al mee akkoord gegaan. Dit is ook onredelijk wat je eist. Geld krijg je terug als geld, en bonnen als bonnen. Daar is toch verder weinig mis mee?
Verwijderd
Verwijderd
Tuurlijk heb ik die 440 terug gestort.Djen12345 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:07:
Heb je dat ook gedaan of heb je nu een gratis ps4?
Verwijderd
Verwijderd
Heb jij niet al iets van 5 PS4's gehad?Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:05:
De grap is gewoon, Wehkamp had veel mensen die via de cadeaubonnen actie de Playstation 4 hebben besteld, en vooral tijdens de Mega Bundel en Killzone bundel setjes...
De mensen die er dus een hoorde te krijgen er een geen kregen zijn er ook gelijk achteraan gegaan. waaronder ik, ik was gelijk al druk aan het twitteren met wehkamp, uiteindelijk werd ik opgebeld door hun met de vraag of ik ook wil wachten, of gelijk een wil en dan de Killzone een kan krijgen...
Ik ging hier mee akkoord, nagevraagd over het tegoed van de bonnen... werd me verteld dat ik 60 euro terug zal ontvangen in credit tegoed. Ik was hier minder blij mee maar natuurlijk, ik kreeg de PS4 wel gelijk de volgende dag. Dus akkoord gegaan!
2 dagen later, werd er opeens 499 euro op me bank gestort door wehkamp. Toen maar snel getwitterd met wehkamp, bleek te zijn dat ze me het bedrag terug hadden gegeven en ze wouden dat ik dan 440 euro weer over zou maken voor de Killzone playstation 4
Verwijderd
Mycom heeft gewoon het budget niet om per filiaal er even net als de mediamarkt 70-120 per filiaal binnen te halen.Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:09:
zojuist bij MM Breda geweest, via goede vriend van me komen er dit weekend geen ps4's binnen. zat bj levering van 2 weken geleden, toys xl gaat wel losse verkoop doen en dus geen pre orders. en Mycom Breda is kut! hadden er vandaag 4 binnen gekregen, maar dat is voor mensen die in oktober hebben gepreorderd. dus ruk!
blijf weg van Mycom Breda!!!
Verwijderd
7Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:11:
[...]
Wow, nog ontevreden terwijl je al 5 PS4's ofzo hebt gehad?
Kan je niet onderhandelen of ze gewoon die bundel voor je kunnen samenstellen als een soort tegemoetkoming ofzo?Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:05:
[...]
Maar dat is het hem juist, ik vind hier niks over terug in de AV. Ik wil gewoon het product krijgen waar ik voor heb betaald: een ps4 met twee controllers, game en camera.
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:12:
[...]
Mycom heeft gewoon het budget niet om per filiaal er even net als de mediamarkt 70-120 per filiaal binnen te halen.
Dit is ook te merken in de Mycom waar ik stage loop waar ze er maar 1 binnen kregen.
Verwijderd
Nee, dat kan Wehkamp niet... dit is de fout van sony, niet van Wehamp.HansAnders07 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:13:
[...]
Kan je niet onderhandelen of ze gewoon die bundel voor je kunnen samenstellen als een soort tegemoetkoming ofzo?
Dat je een PS4 + 2 controllers + camera + Killzone krijgt?
Daar heb jij als consument niets mee te maken. Hij heeft in principe gewoon een koopovereenkomst. Als ze geen bundle kunnen leveren dan moeten ze het zelf maar samen stellen en hun verlies voor lief nemen!Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:16:
[...]
Nee, dat kan Wehkamp niet... dit is de fout van sony, niet van Wehamp.
Verwijderd
Nope, en alsnog... De Mycom´s zijn gelijk aan elkaar. Elke Mycom heeft een zelfde Manier van levering enzovoort...RUFFNECK schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:15:
Kan jij dan zien of MyCom Almere wat binnenkrijgt?
[...]
Verwijderd
Dat heb ik niet gevraagd, zal het ze wel vertellen als ze nou weer weigeren.HansAnders07 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:13:
[...]
Kan je niet onderhandelen of ze gewoon die bundel voor je kunnen samenstellen als een soort tegemoetkoming ofzo?
Dat je een PS4 + 2 controllers + camera + Killzone krijgt?
Precies, dan ben ik nog redelijk aardig door gewoon het bedrag terug te vragen, waar ze dus geen verlies op draaien(vermoed ik).Adlermann schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:19:
[...]
Daar heb jij als consument niets mee te maken. Hij heeft in principe gewoon een koopovereenkomst. Als ze geen bundle kunnen leveren dan moeten ze het zelf maar samen stellen en hun verlies voor lief nemen!
Verwijderd
Koopovereenkomst...Adlermann schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:19:
[...]
Daar heb jij als consument niets mee te maken. Hij heeft in principe gewoon een koopovereenkomst. Als ze geen bundle kunnen leveren dan moeten ze het zelf maar samen stellen en hun verlies voor lief nemen!
Dat is genoeg hoor. Een koopovereenkomst komt tot stand bij aanbod en aanvaarding. Met de verplichting dat jij moet betalen en zij moeten leveren. Bij aanbod en aanvaarding is de overeenkomst dus al aanwezig.Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:26:
[...]
Koopovereenkomst...
Het is hoe je het aan wilt zien, Wehkamp heeft nooit een leverdatum aangegeven, alleen dat ze zullen leveren.
De consument heeftn iets maar dan helemaal niets met de leverancier te maken. Het risico op niet kunnen leveren hier ligt 100% bij de winkel. De winkel biedt een product aan (ps4 pack) de kper accepteert dit (aanvaarding). Nu is er een overeenkomst. Alleen de winkel kan deze niet uitvoeren (leveren). Dat is niet het probleem van de consument. Die kan gewoon een vergelijkbaar product eisen (dus losse game + ps4 of de pack).In dit geval betekend dat dus dat Wehkamp afhankelijk was van Sony hun informatie, net zoals Mycom/Dixons.... hun kregen te horen (Oke, we hebben een Kale Versie, een Mega bundel en Knack bundel etc...
alleen Momenteel maakt sony de fout door een te weinig aantal van die dingen te leveren aan webshops (Winkels)
Verwijderd
Maar momenteel heeft de persoon nog geen product ontvangen, plus er is een oplossing gekomen.. het betaalde bedrag terug krijgen..Adlermann schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:31:
[...]
Dat is genoeg hoor. Een koopovereenkomst komt tot stand bij aanbod en aanvaarding. Met de verplichting dat jij moet betalen en zij moeten leveren. Bij aanbod en aanvaarding is de overeenkomst dus al aanwezig.
[...]
De consument heeftn iets maar dan helemaal niets met de leverancier te maken. Het risico op niet kunnen leveren hier ligt 100% bij de winkel. De winkel biedt een product aan (ps4 pack) de kper accepteert dit (aanvaarding). Nu is er een overeenkomst. Alleen de winkel kan deze niet uitvoeren (leveren). Dat is niet het probleem van de consument. Die kan gewoon een vergelijkbaar product eisen (dus losse game + ps4 of de pack).
Het wordt steeds gekker.. Aan de telefoon heb ik die bestelling dus niet door Wehkamp opnieuw laten plaatsen. Dat kan ik zelf ook wel via de website op het moment dat het tegoed weer terug zou zijn gestort. Ik kreeg zelfs nog een mail dat het tegoed in cadeaubonnen zou worden uitbetaald ter bevestiging.MrvH schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:25:
[...]
Ik heb ook opnieuw gebeld, mevrouw vertelde dat ik het geld niet terug kan krijgen en had ondertussen al op de annuleerknop gedrukt... Om daarna doodleuk te vertellen dat de annulering al was doorgevoerd en ik achteraan de rij sta. Van 4 december naar 15 januari...![]()
En ook daar konden ze niks meer aan doen..
Verwijderd
Verwijderd
Ja, ik heb net ergens iets gelezen dat er 2 pallets kwamen binnenrollen bij Mediamarkt R'dam centrumVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:46:
Stiekem komt er toch morgen een levering ofzo...
Verwijderd
Ze houden alles geheim. En morgen is het surpsriseeeVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:47:
[...]
Ja, ik heb net ergens iets gelezen dat er 2 pallets kwamen binnenrollen bij Mediamarkt R'dam centrum
Verwijderd
Ja dat hoop ik ook! Morgen heb ik tenminste gratis ovVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:49:
[...]
Ze houden alles geheim. En morgen is het surpsriseee
Verwijderd
Als je echt vertrouwen heb ga je s´ochtends gelijk en ga je de hele dag rondjes lopen in de mediamarkt en dan wachten tot die er hopelijk isVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:51:
[...]
Ja dat hoop ik ook! Morgen heb ik tenminste gratis ov
Verwijderd
Dan heeft die vent op een ander forum wat uit zijn duim gezogenVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:54:
Zojuist MM r'dam centrum gebeld. Waarschijnlijk volgende maand pas weer een levering.
Ik heb 7 dec besteld en zat er niet bij, dus in ieder geval zijn ze daar nog voor..Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:56:
Iemand van jullie enig idee tot wanneer(welke datum) wehkamp heeft geleverd deze keer?
Verwijderd
Ik heb je een berichtje gestuurdVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:56:
Ik heb vandaag een mailtje en een smsje ontvangen van Mycom Almere dat mijn ps4 klaar staat.
Mijn ps4 heb ik al sinds eind december. Als jij er nog eentje zoekt laat het me dan even weten via een Dmtje.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Weet niet maar had eergister mail van ze dat ik niet bij deze levering zit, terwijl ik in dec 2 keer te horen kreeg dat ik erbij zat. Ga het annuleren.Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:56:
Iemand van jullie enig idee tot wanneer(welke datum) wehkamp heeft geleverd deze keer?
Rutgher heb jij al wat gehoord van mycom of je je bundel krijgt?
Verwijderd
Noppes..Richard0072 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:11:
[...]
Rutgher heb jij al wat gehoord van mycom of je je bundel krijgt?
Verwijderd
hoe weten jullie dat dan, waar heb je dat gelezen. dus morgen losse verkoop?Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:47:
[...]
Ja, ik heb net ergens iets gelezen dat er 2 pallets kwamen binnenrollen bij Mediamarkt R'dam centrum
Oke. ja dacht toch ffm vragen omdat iemand anders al bericht had dat die een kale ps4 moest nemen omdat die niet meer geleverd zou worden hij zat overigens wel bij dixons en op 5 dec besteld. geen idee of ze gewoon een lijn hebben getrokken in het bestelschema of dat iedereen hem gewoon niet krijgtVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:13:
[...]
Noppes..
Helemaal niks.
Vanmiddag heb ik wel met ze gebeld.. Ze hadden het over eind februari.
Er word een mail gestuurd naar iedereen met Killzone bundel met informatie..
Ben benieuwd wat ze bedenken.
Verwijderd
Ik zag het onder de reacties van dit artikel staan: http://www.playstation4cl...veren-dagelijks-geupdate/Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:19:
[...]
hoe weten jullie dat dan, waar heb je dat gelezen. dus morgen losse verkoop?
Wat een raar gedoe daar zeg...en ik wacht ook op hun, maar geen bericht (oktober besteld). IVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:56:
Ik heb vandaag een mailtje en een smsje ontvangen van Mycom Almere dat mijn ps4 klaar staat.
Mijn ps4 heb ik al sinds eind december. Als jij er nog eentje zoekt laat het me dan even weten via een Dmtje.
Verwijderd
ja snap het ik ga er morgen waarsnijlijk wel heen in de ochtend al dus ik zal het dan wel meldenVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:21:
[...]
Ik zag het onder de reacties van dit artikel staan: http://www.playstation4cl...veren-dagelijks-geupdate/
Maar hij kan best gelogen hebben, ik ga er ook niet eerder heen voordat ik zeker weet dat er iets te halen valt.
Verwijderd
Verwijderd
Oké, dat zou fijn zijn, ik moet er namelijk voor uit Delft komen. Dus zou zonde zijn van de tijd als het voor niet s is.Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:28:
[...]
ja snap het ik ga er morgen waarsnijlijk wel heen in de ochtend al dus ik zal het dan wel melden
Verwijderd
ja dat is het zeker, laten we het hopen dat ze er staanVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:32:
[...]
Oké, dat zou fijn zijn, ik moet er namelijk voor uit Delft komen. Dus zou zonde zijn van de tijd als het voor niet s is.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Pykow schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:39:
Ik krijg vandaag tot en met zaterdag een mailtje van MyCom, met de status van de Playstation 4 met de verwachte leverdatum.
Zodra ik hier iets meer over weet, laat ik dit jullie uiteraard weten.
Verwijderd
Thanks voor de info!Spakey schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:47:
Zojuist contact gehad met Mycom.
Mycom heeft ongeveer 1 uur geleden contact gehad met Sony.
De killzone bundels worden NIET meer geleverd.
Ze zijn druk in overleg op hun hoofdkantoor hoe Mycom (en dan ook Dixons) dit gaat oplossen.
We krijgen hier op korte termijn meer informatie over.
Mycom is incompetent, dit was al in dec bekenkd!Spakey schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:47:
Zojuist contact gehad met Mycom.
Mycom heeft ongeveer 1 uur geleden contact gehad met Sony.
De killzone bundels worden NIET meer geleverd.
Ze zijn druk in overleg op hun hoofdkantoor hoe Mycom (en dan ook Dixons) dit gaat oplossen.
We krijgen hier op korte termijn meer informatie over.
als het aan mij ligt mogen ze gewoon de bundels die uit elkaar zijn gehaald weer in elkaar zetten.. hadden ze der maar af moeten blijven. des noods maar wat verlies zal ze leren om aan producten te lopen kloten. aangezien nog al wat mensen gewoon een bundel hadden kunnen hebben.
Verwijderd
Hier stem ik mee in.Richard0072 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:51:
[...]
als het aan mij ligt mogen ze gewoon de bundels die uit elkaar zijn gehaald weer in elkaar zetten.. hadden ze der maar af moeten blijven. des noods maar wat verlies zal ze leren om aan producten te lopen kloten. aangezien nog al wat mensen gewoon een bundel hadden kunnen hebben.
Helemaal gelijk in, ze wilden meer winst maken.Richard0072 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:51:
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Mediamarkt gaat snel door de preorders heen dus de kans is groot dat je bij de volgende levering zit. Aanvankelijk werd er gezegd dat de 17e de volgende levering komt, maar dat is nu niet zeker omdat sommige vestigingen van Mediamarkt beweren dat de levering van de 10e ook de levering van de 17e bevatte.Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:25:
30 december bij MM Enschede gepreorderd. Bij de levering van 10 januari zat ik niet. Maar nu vraag ik me af wanneer ik hem kan verwachten? Iemand enig idee?
Verwijderd
MM is geen touw meer aan vast te knopen. De een zegt dat er morgen een levering komt, de ander zegt volgende maand.Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:25:
30 december bij MM Enschede gepreorderd. Bij de levering van 10 januari zat ik niet. Maar nu vraag ik me af wanneer ik hem kan verwachten? Iemand enig idee?
Verwijderd
http://tweakers.net/shopreview/8534/billgames/shopreviews/Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:18:
Kan iemand wat info geven over Billgames.nl??
Verwijderd
Sowieso februarifukijama schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:40:
Mediamarkt Hengelo en Enschede worden sowieso februari.
Wel is er een minder lange rij in Hengelo. Als je daar nu zou bestellen dan heb je hem dan zeker.
Moet je wel nog 25 euro aanbetalen. Wat ik liever niet doe.
Geluksvogel!!.kernel. schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:45:
Loop ik toch zo ff met een knack bundel de intertoys in Utrecht uit. Was de allerlaatste. Daaaag bol.com en Bart Smit.
Verwijderd
In Enschede werk ik zelf(wel andere afdeling). En in Hengelo ben ik vandaag even langs geweest.Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:44:
[...]
Sowieso februari. Heeft u gebeld? En toen ik daar bestelde zeiden ze tegen mij eind januari.
De leveringen gaan toch om de 2 weken?
Verwijderd
Oh dan zal het wel betrouwbaar zijn.fukijama schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:50:
[...]
In Enschede werk ik zelf(wel andere afdeling). En in Hengelo ben ik vandaag even langs geweest.
Dat weet ik helaas niet. Heb alleen gehoord dat ze Sony aan de lijn hebben gehad en dat hun dat zeiden. Verder weet ik er niet wat vanaf. Vind het zelf ook jammer.Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:51:
[...]
Oh dan zal het wel betrouwbaar zijn.Weet u ook wanneer in februari en waarom niet in meer januari?
Verwijderd
Ja heb hun daar ook op aangesproken. Volgens hun valt februari onder binnenkortVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:56:
Op de Twitter van MM Hengelo werd wel gezegd dat er "binnenkort" weer een lading PS4's kwam.
MM Enschede in Maart pas.fukijama schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:59:
[...]
Ja heb hun daar ook op aangesproken. Volgens hun valt februari onder binnenkort
Verwijderd
Hoeveel mensen hebben al wel niet geannuleerd bij Wehkamp...fukijama schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:05:
Hoe snel hebben jullie het geld terug gestort gekregen van Wehkamp?
Ik heb 2 dagen geleden geannuleerd.
Verwijderd
Heb je bij Wehkamp besteld, terwijl je bij een MM werkt?fukijama schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:05:
Hoe snel hebben jullie het geld terug gestort gekregen van Wehkamp?
Ik heb 2 dagen geleden geannuleerd.
Verwijderd
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Komt omdat alle Media Markt filialen hun eigen zaakjes regelen en dit niet centraal word gedaanVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 18:45:
Ik blijf het wreemd vinden alle verschillende reacties van verschillende mediamarkten
Verwijderd
Maar vorige levering was toch ook alles tegelijk bij elke MMKroegbaas schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:00:
[...]
Komt omdat alle Media Markt filialen hun eigen zaakjes regelen en dit niet centraal word gedaan
Volgens mij niet allemaal, ik heb zelf gisteren gereserveerd bij MM Arena en die wisten 100% zeker dat er morgen een levering binnen komt, maar uit veel andere reacties lees ik dat MM vestigingen elders weer de levering van morgen afgelopen vrijdag al d'r bij hadden zitten, en dat die dus morgen niks krijgen. Ook qua reserveringen hanteren ze allemaal hun eigen beleid, want reserveren bij bijv. de MM in Almere kan niet meer sinds begin v.d. week, maar Arena doet het nog wel. Het is dus weliswaar 1 firma, maar alle vestigingen regelen de meeste zaken wel allemaal individueel blijkbaarVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:06:
[...]
Maar vorige levering was toch ook alles tegelijk bij elke MM
Verwijderd
Idd, volgens mij gaat dat per MMKroegbaas schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:10:
[...]
Volgens mij niet allemaal, ik heb zelf gisteren gereserveerd bij MM Arena en die wisten 100% zeker dat er morgen een levering binnen komt, maar uit veel andere reacties lees ik dat MM vestigingen elders weer de levering van morgen afgelopen vrijdag al d'r bij hadden zitten, en dat die dus morgen niks krijgen. Ook qua reserveringen hanteren ze allemaal hun eigen beleid, want reserveren bij bijv. de MM in Almere kan niet meer sinds begin v.d. week, maar Arena doet het nog wel. Het is dus weliswaar 1 firma, maar alle vestigingen regelen de meeste zaken wel allemaal individueel blijkbaar
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq