[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.195 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krishhh
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:04
Mediamarkt. Rijswijk had Knack bundel vorig week in vrije verkoop vertelde de verkoper maandag

PSN: TheKrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 19:54
Voor de mensen in de regio Dordrecht.

Ik heb zojuist een reservering gedaan voor een kale PS4. Onder voorbehoud wordt deze waarschijnlijk nog in januari geleverd zei ze. Ze vertelde dat er ook nog Knack bundels gaan binnen komen, maar dat die nog door niemand is gereserveerd. Dus dat kan handig zijn voor mensen die deze nog willen reserveren. Met een beetje geluk heb je die dan binnen een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dyna20 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:15:
Voor de mensen in de regio Dordrecht.

Ik heb zojuist een reservering gedaan voor een kale PS4. Onder voorbehoud wordt deze waarschijnlijk nog in januari geleverd zei ze. Ze vertelde dat er ook nog Knack bundels gaan binnen komen, maar dat die nog door niemand is gereserveerd. Dus dat kan handig zijn voor mensen die deze nog willen reserveren. Met een beetje geluk heb je die dan binnen een week.
ik hoop echt dat er veel knack bundels worden geleverd, naar MM en IT 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet langs MM bergen op zoom geweest. Een werknemer vertelde me ook vernomen te hebben uit een zeer vertrouwbare bron dat de volgende levering ps4 pas midden februari geleverd zou worden. Heb me maar op de lijst gezet als 9e. Stiekem hoop ik toch wel op een eerdere levering ;)
Hij zei ook dat bij de vorige levering alle pre-orders weggewerkt waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay47 had jij net nog gebeld naar Wehkamp om te annuleren? Heb nl zelf geen reactie meer gekregen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2014 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist even op MyCom gezocht op Playstation en PS4. Er komen geen resultaten meer. Er stonden op: Ps4 controller, 2 verschillende Killzone's en camera dacht ik(niet zeker weten). Betekend dit dat ze misschien de PS4 Killzone bundels die ze eerder uit elkaar hebben getrokken, nu weer gaan inpakken met de net ontvingen PS4's? Volgens TechMania heeft BAS Group namelijk nieuwe levering binnen(moederbedrijf van MyCom)

*Bij Dixons staat tevens alles nog op de site
**Bij MyCom staat inmiddels ook alles er weer

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2014 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:31:
Zojuist even op MyCom gezocht op Playstation en PS4. Er komen geen resultaten meer. Er stonden op: Ps4 controller, 2 verschillende Killzone's en camera dacht ik(niet zeker weten). Betekend dit dat ze misschien de PS4 Killzone bundels die ze eerder uit elkaar hebben getrokken, nu weer gaan inpakken met de net ontvingen PS4's? Volgens TechMania heeft BAS Group namelijk nieuwe levering binnen(moederbedrijf van MyCom)

*Bij Dixons staat tevens alles nog op de site
Ja hoop dat het bericht klopt, ik heb nog een order lopen van 10 september. En voor de mensen die een Kill zone bundel hebben besteld kunnen ze inderdaad gewoon het spel er weer los bij leveren, die ze er eerst uit hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 15:47
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:26:
Jay47 had jij net nog gebeld naar Wehkamp om te annuleren? Heb nl zelf geen reactie meer gekregen.
Nee nog niet geen tijd gehad, ik bel ze morgen en laat het je weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-08 12:12
Djen12345 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:24:
Bollie lik m'n hollie.

Leveren nu uit tot 21 oktober. Had besteld op 31 oktober. Had ik niet de mazzel van de IT link gehad dan had ik nu nog steeds mooi kunnen wachten.

Ballentent... :X
Waarom annuleer je hem dan niet? Nu zit je alleen maar mensen zoals ik in de weg die nog steeds geen PS4 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
JensFC schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:50:
[...]

Waarom annuleer je hem dan niet? Nu zit je alleen maar mensen zoals ik in de weg die nog steeds geen PS4 hebben.
Komt op die paar ook niet mee aan.
Vanavond gezien op Amazon FR dat er een paar bundels (grote killzone) werden verkocht door Amazon voor 495 euro. Helaas net te laat.

Verder is het afwachten, of gewoon geluk hebben op MP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als vrijdag er weer wat PS4's beschikbaar zullen komen via de Sony Store, rond welke tijd zal dit dan ongeveer zijn weet ik tenminste vanaf welk tijdstip ik achter de pc kan gaan zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 23:14
De bestelling van de playstation is zomaar verdwenen uit mijn lijst bij de Wehkamp, besteld op 06-10.
Ik heb er zelf al 1 maar was wel benieuwd wanneer ze eindelijk is zouden komen.

Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

BekSide schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:45:
De bestelling van de playstation is zomaar verdwenen uit mijn lijst bij de Wehkamp, besteld op 06-10.
Ik heb er zelf al 1 maar was wel benieuwd wanneer ze eindelijk is zouden komen.

Iemand hier ook last van?
Ja mijn bestelling is ook verdwenen. Maar had gisteren wel via het contactformulier verzocht om annulering + terugstorting van mijn cadeaubon tegoed. Beter gaan ze de terugstorting dus ook in gang zetten, en niet alleen de cancel inschieten, want dat had ik zelf ook wel gekund. Kan ik straks NOG langer gaan wachten, want ze snappen ook wel dat ik niet zou cancellen als ik mijn tegoed niet terug zou krijgen. 8)7

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Zo, Xbox 360 setje verkocht voor €200. Helft van een PS4 dus :)

Nu rustigjes aan op zoek :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djen12345
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-05-2024
JensFC schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 21:50:
[...]

Heb m vorige week vrijdag al geannuleerd bij Bol. Dus iedereen is een plekje opgeschoven. Hoop voor jullie dat jullie m ook alsnog snel hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HogRider
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-02 10:06
Gister gebeld of ik mijn adres kon wijzigen zonder me reservering te verliezen aangezien ik ondertussen verhuisd ben en volgende week de oplevering is. En of ze enig idee hadden wanneer ze de volgende lading zouden krijgen. Kon allemaal niet en niemand wist iets.

Vandaag dit in me mail!

"Geachte heer/mevrouw,

Gefeliciteerd met je Playstation 4!

Het wachten wordt beloond! Uiterlijk morgen ontvang je een e-mail waarin we je laten weten dat jouw Playstation 4 is overgedragen aan PostNL.

De dag en het tijdstip van bezorgen is afhankelijk van jouw postbezorger. Je kunt je bestelling volgen via de link naar Track & Trace in je verzendbevestiging en bestelstatus.

Dus, raak niet in (Dual)Shock als je PS4 niet gelijk wordt afgeleverd maar houd je adrenaline nog even onder controle.

Hartelijk dank voor je geduld en aankoop bij bol.com. We wensen je alvast veel gameplezier!

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:50
C0nscious schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:58:
[...]

Ja mijn bestelling is ook verdwenen. Maar had gisteren wel via het contactformulier verzocht om annulering + terugstorting van mijn cadeaubon tegoed. Beter gaan ze de terugstorting dus ook in gang zetten, en niet alleen de cancel inschieten, want dat had ik zelf ook wel gekund. Kan ik straks NOG langer gaan wachten, want ze snappen ook wel dat ik niet zou cancellen als ik mijn tegoed niet terug zou krijgen. 8)7
Verrander de zoek datum eens naar een geheel jaar. Met een beetje mazzel word die dus nu verzonden. Had ik ook met mijn bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:34:
Als vrijdag er weer wat PS4's beschikbaar zullen komen via de Sony Store, rond welke tijd zal dit dan ongeveer zijn weet ik tenminste vanaf welk tijdstip ik achter de pc kan gaan zitten ;)
Als je handig bent met automatisering hoef je niet voor de pc te gaan 'campen' wachtend tot een ps4 maar pak je het slim aan!
Ik heb al een troefkaart achter de hand
Sony, nu ga ik er echt eentje daadwerkelijk kopen en wel meteen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:30:
[...]

Als je handig bent met automatisering hoef je niet voor de pc te gaan 'campen' wachtend tot een ps4 maar pak je het slim aan!
Waar blijft de verdere uitleg dan:P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:30:
[...]

Share please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
  • Laatst online: 16-12-2024
Auto refresh van je winkelmandje waar je al een PS4 inzit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Maar zo'n link heb ik niet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Moet je een URL van je winkelmandje met een item erin veranderen zodat het stukje dat het product voorsteld, een nummer bijvoorbeeld, veranderen naar het het stukje URL dat een PS4 voorstelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

RenaldoN schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:19:
[...]

Verrander de zoek datum eens naar een geheel jaar. Met een beetje mazzel word die dus nu verzonden. Had ik ook met mijn bestelling
Nope.. echt gecancelled zonder mijn toestemming.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Crap zit ik er nog niet bij bij Bol.com. Iedereen die voor 21 oktober heeft besteld is nu aan de beurt, ik zit op 10 november. Volgens mij krijgen ze er bij elke levering 3 stuks. Ballenzooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Voor iedereen die een tijdje geleden bij Neckermann had besteld (omdat dat toen een goede zet bleek), ik kreeg net een mailtje van hen, omdat mijn pre order door hen was geannuleerd, omdat hij niet meer op voorraad is (wat mij logish leek, want het is niet voor niets een pre order toch? :P ) Anyway, blijkbaar geeft Neckerman nu ook de hoop op, op een beetje een fatsoenlijke levering in de nabije toekomst.
Komende dagen maar een paar echte real life winkels afstruinen, anders bij Amazon bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 09:37
LeoWoody schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 00:00:
Voor iedereen die een tijdje geleden bij Neckermann had besteld (omdat dat toen een goede zet bleek), ik kreeg net een mailtje van hen, omdat mijn pre order door hen was geannuleerd, omdat hij niet meer op voorraad is (wat mij logish leek, want het is niet voor niets een pre order toch? :P ) Anyway, blijkbaar geeft Neckerman nu ook de hoop op, op een beetje een fatsoenlijke levering in de nabije toekomst.
Komende dagen maar een paar echte real life winkels afstruinen, anders bij Amazon bestellen :)
Heb het mailtje ook gekregen. Ze hebben nog geen één PS4 geleverd gekregen. Als je de Facebookpagina van Neckermann bekijkt dan denk je wel twee keer na voordat je daar nog iets bestelt. De ene na de andere klacht... Zo'n webwinkel heeft in mijn optiek geen bestaansrecht meer in deze tijd. Sneue bedoeling van Neckermann.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Mister_Slavko schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 00:10:
[...]

Heb het mailtje ook gekregen. Ze hebben nog geen één PS4 geleverd gekregen. Als je de Facebookpagina van Neckermann bekijkt dan denk je wel twee keer na voordat je daar nog iets bestelt. De ene na de andere klacht... Zo'n webwinkel heeft in mijn optiek geen bestaansrecht meer in deze tijd. Sneue bedoeling van Neckermann.
Ja ik vindt het ook geen stijl. Ik moet bekenen dat ik sowieso al van plan was mijn bestelling daar te annuleren, dus dit schilt mij moeite. Maar ik begrijp niet dat ze een product voor pre order aan bieden, en dan twee weken later zeggen dat er geen voorraad is. Dan laat je de bestelling toch staat tot die voorraad er wel is, of tot ik 'm annuleer. Begrijp niets van hun redenen.:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
LeoWoody schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:47:
[...]

Moet je een URL van je winkelmandje met een item erin veranderen zodat het stukje dat het product voorsteld, een nummer bijvoorbeeld, veranderen naar het het stukje URL dat een PS4 voorstelt :)
Das erg lastig op de telefoon xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je trouwens met de creditcard betalen op Sony.nl zonder dat je bestelling geannuleerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowie020
  • Laatst online: 21-02-2024
Mijn bestelling van de ps4 bij wehkamp stond sinds vandaag op verzonden en is nu ineens verdwenen bij mijn bestellingen? Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen weer een losse verkoop bij de Mediamarkt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo people,

weet iemand misschien of er nog een losse verkoop is in Breda morgen , overmorgen??

thx😉😉😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 01:28:
Morgen weer een losse verkoop bij de Mediamarkt? :p
Daar ga ik niet van uit. Medewerker van MM r'dam centrum vertelde mij dat de levering die voor de 17e gepland was, ook bij de levering van de 10e zat. Vandaar de losse verkoop vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ok thx, ja hoorde dat in breda misschien wel losse verkoop zou zijn dit weekend.wachten we het gewoon af, binnen lopen maar komende dagen en hopen dat ik geluk heb. heb bij Intertoys en Game Mania een Pre-order lopen, maarja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C0nscious schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 22:58:
[...]

Ik had hetzelfde verzocht, annuleren mits het geld(cadeaubonnen) teruggestort kon worden op mijn rekening. Gemaild en gebeld, beide geweigerd, ik heb nou een nieuwe mail gestuurd.
Echter bij mij staat de bestelling nog gewoon bij mijn bestellingen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emperorfz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 16:25
Voor wie nog de megapack wilt hebben:

http://www.amazon.es/dp/B..._1000?tag=dradisplay09-21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
€500,- is wel prijzig toch:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emperorfz
BekSide schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:06:
[...]

NIet voor een Megapack. Je krijgt een extra Dualshock, Camera en Game bij...los zou je 580 minimal voor betalen.

Alleen weet ik niet of ze naar NL verzenden. Amazon.fr en uk doen dat wel namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 15:02
BekSide schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:06:
[...]

Voor een spel, camera en ds4 plus ps4? Is juist een hele mooie deal. Nu maar hopen dat Dixons/Mycom ze allemaal opkoopt en aan de preorders uitdeelt. ;)

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:11

Pykow

Angelo OTR

Ik heb nogmaals maar een mail gestuurd naar mycom, want er staat op de site afhalen, maar of dit klopt is weer een raadsel, ik kan de order niet eens meer openen om te kijken wat de exacte leveringdatum gaat zijn, dit kon ik voorheen wel.

Na 2 maanden wachten, wil ik onderhand wel eens weten waar ik de PS4 kan halen.
Vrienden om mijn heen krijgen ze wel binnen en ik kan nog lekker lang wachten.

Ik kan misschien bij de verkeerde partij de pre-order hebben geplaatst, maar ik voel me flink genaait dat ze aangeven 21-12-2013 en nu is het 1 maand verder zonder enige communicatie aan hun kant.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
emperorfz schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:07:
[...]

NIet voor een Megapack. Je krijgt een extra Dualshock, Camera en Game bij...los zou je 580 minimal voor betalen.

Alleen weet ik niet of ze naar NL verzenden. Amazon.fr en uk doen dat wel namelijk....
Is al zovaak gezegd, Amazon ES verstuurd geen consoles naar Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emperorfz
rvthul84 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:08:
[...]

Is al zovaak gezegd, Amazon ES verstuurd geen consoles naar Nederland
Okee, Jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik:
@MyCom Klopt het dat BAS Group gisteren een levering PS4 hebben gekregen? Zoja wanneer beginnen jullie met uitleveren en een mail?

MyCom
@Rutgher Goedemorgen Rutgher, als je zojuist een e-mail hebt ontvangen zit je bij de levering van deze week. ^ Randy

Nog geen mail gehad:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
Bericht gister over Dixons / mycom klopt. Net de bevestiging gehad dat ik mijn PS4 kan ophalen vandaag. 😃

Had besteld op 10 september.

[ Voor 4% gewijzigd door Dyna20 op 16-01-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dyna20 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:20:
Bericht gister over Dixons / mycom klopt. Net de bevestiging gehad dat ik mijn PS4 kan ophalen vandaag. 😃

Had besteld op 10 januari.
Laat maar zie t al

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:38
En? gaat Mycom nu de megabundel uitleveren?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkmobI
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Mister_Slavko schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 00:10:
[...]

Het is werkelijk ongelofelijk. :( Bij het bestellen in december melden dat er binnen een week geleverd wordt en op een gegeven moment gewoon alle Neckermann bestellingen eenzijdig annuleren.Wat is Neckermann voor een onderneming. Een vriend van me heeft begin januari nog gebeld. De medewerker van Neckermann verzekerde toen dat er half januari een batch van 1250 Playstation 4 consoles geleverd zouden worden.Wij stonden beide op de lijst voor deze levering. Ik besloot vanwege deze mededeling nog even te wachten, er was betaald en 2 weken was een redelijke termijn. Nu maar goed opletten voor een andere PS4 leverancier (MM). En Neckermann? Nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:06
Ik heb laatst ook netjes plek gemaakt voor anderen. Mijn bestelling bij Wehkamp geannuleerd. :)

De PS4 bevalt hier prima. Heb tot nu toe alleen nog maar FIFA14 en AC:BF gespeeld. Dat ziet er al veelbelovend uit wetende dat deze games snel in elkaar geflanst zullen zijn. Ik kan niet wachten op de eerste Uncharted. :*) :9~

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Net gebeld door Dixons mijn PS4 van 19 Sept kon worden afgehaald maar ik wacht nog wel op die van Wehkamp met cadeaubonnen dus heb iemand anders er blij mee laten maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlphaBlack_NL schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:48:
Net gebeld door Dixons mijn PS4 van 19 Sept kon worden afgehaald maar ik wacht nog wel op die van Wehkamp met cadeaubonnen dus heb iemand anders er blij mee laten maken ;)
Welke dixons?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Oud-Beijerland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Fyi Ps4 van dixons komt in een witte blanco doos, de buiten doos krijg je er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
FlasHie_FlaSh schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:53:
Fyi Ps4 van dixons komt in een witte blanco doos, de buiten doos krijg je er niet bij.
Dat is wel camping zeg! is (was) gewoon een bundel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
BekSide schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:54:
[...]

camping = gierig? :P straattaal?!?!

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
BekSide schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:54:
[...]

Zo dixons heeft bundels gestript, mag dat wel zomaar....stelletje armoedzaaiers! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Jay47 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:00:
[...]

Zo dixons heeft bundels gestript, mag dat wel zomaar....stelletje armoedzaaiers! :(
Geen idee, dat betekent in iedergeval dat je doos niet meer gesealed is..... dus de vraag is dan.... heb je dan formeel gezien wel een nieuwe PS4 gekregen;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
BekSide schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:01:
[...]

Geen idee, dat betekent in iedergeval dat je doos niet meer gesealed is..... dus de vraag is dan.... heb je dan formeel gezien wel een nieuwe PS4 gekregen;)?
Ja formeel niet want het is uit de orginele verpakking gehaald en dat is niet wat mensen hebben besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
BekSide schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:01:
[...]

Klaag brief sturen en geld terug eisen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:28
jurgenb1990 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:05:
[...]

Klaag brief sturen en geld terug eisen! :(
Ik denk dat je geen poot hebt om op te staan. Het product is exact hetzelfde en voldoet gewoon aan de eisen die je eraan kunt verwachten (ergo, het is conform).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
Dixons:
Beste klant,

U heeft bij ons enige tijd geleden een Playstation 4 bundel besteld. Naar aanleiding van uw vraag over de levering van deze bundel
heb ik contact gehad met ons hoofdkantoor. Deze konden mij alleen vertellen dat er contact is geweest met de inkopers van onze organisatie en dat deze vandaag/morgen
een statusupdate mailen naar alle klanten die deze bundels hebben besteld.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geinformeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Adlermann schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:10:
[...]

Ik denk dat je geen poot hebt om op te staan. Het product is exact hetzelfde en voldoet gewoon aan de eisen die je eraan kunt verwachten (ergo, het is conform).
Naja, kijk iedereen zal natuurlijk blij zijn dat ze hun Playstation eindelijk hebben. Maar Ik kan me niet voorstellen dat de Dixons een product terugneemt dat open/gebruikt is.

Je hebt 14 dagen recht van retour ook al zal niemand hier gebruik van gaan maken;) hoe kan de dixons nu controleren dat het apparaat niet gebruikt is? dit kan niet meer.....

Doos open = gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
BekSide schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:15:
[...]

Naja, kijk iedereen zal natuurlijk blij zijn dat ze hun Playstation eindelijk hebben. Maar Ik kan me niet voorstellen dat de Dixons een product terugneemt dat open/gebruikt is.

Je hebt 14 dagen recht van retour ook al zal niemand hier gebruik van gaan maken;) hoe kan de dixons nu controleren dat het apparaat niet gebruikt is? dit kan niet meer.....

Doos open = gebruikt.
Recht van retour heb je alleen bij online aankopen, niet als je het gewoon bij de winkel hebt gekocht.

En bij recht van retour (koop op afstand) mag je prima het product uit d doos halen om te proberen (maar weer niet gebruiken, dunne lijn) :)

Maar als iemand echt echt van z'n ps4 met dixons doos af wil, ik kom hem dan wel halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Adlermann schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:18:
[...]

Recht van retour heb je alleen bij online aankopen, niet als je het gewoon bij de winkel hebt gekocht.

En bij recht van retour (koop op afstand) mag je prima het product uit d doos halen om te proberen (maar weer niet gebruiken, dunne lijn) :)

Maar als iemand echt echt van z'n ps4 met dixons doos af wil, ik kom hem dan wel halen :)
Oh, ik dacht dat het in het geval van Dixons ook over een internet aankoop ging. maar dat hoeft inderdaad niet persee zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Ik heb afgelopen augustus een PS4 bij Mycom besteld en die gewoon op releasedag ontvangen, kreeg ik vanochtend opeens een mailtje dat de nieuwe lading PS4's er is en dat ik een van de gelukkigen ben die deze week een PS4 ontvangt/kan ophalen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameFreak
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 18:09
Zie net dat ik een mailtje van mycom heb dat ze mijn PS4 gaan uitleveren, maar die heb ik op de releasedatum al ontvangen :S

Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed bij hen. Ik heb ook geen lopende orders meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k-city schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:23:
Ik heb afgelopen augustus een PS4 bij Mycom besteld en die gewoon op releasedag ontvangen, kreeg ik vanochtend opeens een mailtje dat de nieuwe lading PS4's er is en dat ik een van de gelukkigen ben die deze week een PS4 ontvangt/kan ophalen. :')
Zou wat zijn als je vandaag of morgen er 2 hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 17:59

RUFFNECK

Poentje

Als ze nou die mailtjes naar mij/anderen die wachten sturen...tssss
GameFreak schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:23:
Zie net dat ik een mailtje van mycom heb dat ze mijn PS4 gaan uitleveren, maar die heb ik op de releasedatum al ontvangen :S

Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed bij hen. Ik heb ook geen lopende orders meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RUFFNECK schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:24:
Als ze nou die mailtjes naar mij/anderen die wachten sturen...tssss

[...]
mee eens ik wacht ook al lang genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
GameFreak schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:23:

Misschien krijg je die gratis mee hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Als iemand di tnou es op twitter meldt aan MyCom en vraagt wtf ze aant doen zijn..? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RUFFNECK schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:28:
Als iemand di tnou es op twitter meldt aan MyCom en vraagt wtf ze aant doen zijn..? :P
Ik zal t nu doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShiftHappenz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-09 16:05

ShiftHappenz

PSN: GameOfTrophies

Is er nog nieuws langs de IT kant? het is maar stil daar precies :z

I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done. Nu wachten op antwoord.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Waarschijnlijk hebben ze iedereen die voor een bepaalde datum besteld heeft een mailtje gestuurd en zijn ze diegene voor 15 augustus vergeten er af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In beheer van Mycom/WPOS kan ik vrij weinig verandering in de orderstatussen van de playstation 4 zien kwa verandering van history...

Ze staan alsnog allemaal op order vanaf 1-9-2013 (geselecteerde datum)

Ach, ik zie het eigenlijks niet gebeuren dat Mycom nog de Mega bundel gaat uitleveren... ik had er anders wel eentje binnen moeten gekregen hebben in het Mycom filiaal...
Wel lullig, heb zelf ook die op order staan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 15:02
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:50:
In beheer van Mycom/WPOS kan ik vrij weinig verandering in de orderstatussen van de playstation 4 zien kwa verandering van history...

Ach, ik zie het eigenlijks niet gebeuren dat Mycom nog de Mega bundel gaat uitleveren... ik had er anders wel eentje binnen moeten gekregen hebben in het Mycom filiaal...
Zit niet zo mijn hoop de grond in te boren. :(

;) :P

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:50:

Beheer van Mycom/WPOS? Werk jij voor POS leverancier of hoe kan jij dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al enig idee of er morgen een nieuwe levering komt bij media markten en/of saturns?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:02:
Iemand al enig idee of er morgen een nieuwe levering komt bij media markten en/of saturns?
Er gaan veel berichten dat de levering van morgen/vrijdag (17-01) tegelijk is gekomen met die van 10-01 ik zou er dus niet op rekenen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:03:
[...]

Er gaan veel berichten dat de levering van morgen/vrijdag (17-01) tegelijk is gekomen met die van 10-01 ik zou er dus niet op rekenen.......
Die levering hebben ze al binnen moeten krijgen...

Tenminste in zo verre ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Liggen de playstations in Duitsland niet gewoon voor het oprapen btw? geen idee hoor maar wie weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
BekSide schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:18:
Liggen de playstations in Duitsland niet gewoon voor het oprapen btw? geen idee hoor maar wie weet....
In italie wel. Maar in de UK ook al wel regelmatig.

Vriend van me (Italiaan) had er laatst een paar over laten komen. Maar voor garantie e.d. hmm liever niet.
Duitsland is te doen. Ik kan straks wel even naar de mediamarkt net over de grens rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Adlermann schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:20:
[...]

Vriend van me (Italiaan) had er laatst een paar over laten komen. Maar voor garantie e.d. hmm liever niet.
Duitsland is te doen. Ik kan straks wel even naar de mediamarkt net over de grens rijden.
Naja gewoon nieuwsgierig naar, misschien toch mensen daar die ook voor de Xbox kiezenn... meer bevoorrading, groter land. geen idee of het zo is maar het zou zomaar kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
G#&^@D :(

bericht van de wehkamp dat de megabundel niet te leveren is, en ze het bedrag alleen in cadeaubonnen terug willen gaan storten (ook betaald met cadeaubonnen) Sinds wanneer is het mijn probleem dat als een verkoper een bepaald besteld product niet kan leveren, ze met cadeaubonnen terug gaan betalen? Ik snap dat dat het geval is als je hem zelf annuleert, maar het is toch niet MIJN probleem dat ZIJ hem niet kunnen leveren? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
TFDev schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:23:

bericht van de wehkamp dat de megabundel niet te leveren is, en ze het bedrag alleen in cadeaubonnen terug willen gaan storten (ook betaald met cadeaubonnen) Sinds wanneer is het mijn probleem dat als een verkoper een bepaald besteld product niet kan leveren, ze met cadeaubonnen terug gaan betalen? Ik snap dat dat het geval is als je hem zelf annuleert, maar het is toch niet MIJN probleem dat ZIJ hem niet kunnen leveren? :(
vraag maar om echte kadobonnen, wil ik iedere €1 wel overnemen voor €0,90!
Verdien je nog €0,05 per euro haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
TFDev schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:23:

Als het bedrag totaal in cadeaubonnen gedaan is, dan is dat wel prima... Het staat wel in hun AV waarschijnlijk.

Je kan ook gewoon vorderen dat de koopovereenkomst moet worden uitgevoerd en desnoods een schadevergoeding eisen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Adlermann schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:25:
en desnoods een schadevergoeding eisen :)
Voor een schadevergoeding met er in eerste instantie schade zijn om te vergoeden, succes met kwantificeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
De Rikster schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:27:
[...]

Voor een schadevergoeding met er in eerste instantie schade zijn om te vergoeden, succes met kwantificeren...
Ja lees de voorwaarden maar dit is overmacht! Als een leverancier niet kan leveren dan kan Wehkamp er niks aan doen en dat is logisch lijkt me.
Dus mensen die een schadevergoeding willen.......keep dreaming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik:
@MyCom er zijn mensen die al een PS4 van jullie gekregen hebben. Maar die krijgen nu nog een mail dat ze PS4 krijgen zonder lopende orders??

MyCom:
@Rutgher Dat is vreemd Rutgher! Ik ga het hier intern even uitzoeken, bedankt voor het melden! ^Randy

Voor de mensen die hier naar vroegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Thanks, hou ons op de hoogte :)
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:33:
Ik:
@MyCom er zijn mensen die al een PS4 van jullie gekregen hebben. Maar die krijgen nu nog een mail dat ze PS4 krijgen zonder lopende orders??

MyCom:
@Rutgher Dat is vreemd Rutgher! Ik ga het hier intern even uitzoeken, bedankt voor het melden! ^Randy

Voor de mensen die hier naar vroegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:25:
[...]

Als het bedrag totaal in cadeaubonnen gedaan is, dan is dat wel prima... Het staat wel in hun AV waarschijnlijk.

Je kan ook gewoon vorderen dat de koopovereenkomst moet worden uitgevoerd en desnoods een schadevergoeding eisen :)
zelfde hier, kan ook alleen cadeaubonnen terugkrijgen. Vreemd aangezien meerdere mensen hier wel geld terug krijgen.

Ik vind trouwens niks in hun algemene voorwaarden dat als je betaald met waardebonnen dit ook in waardebonnen wordt terugbetaald bij annulering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:38:
[...]

zelfde hier, kan ook alleen cadeaubonnen terugkrijgen. Vreemd aangezien meerdere mensen hier wel geld terug krijgen.

Ik vind trouwens niks in hun algemene voorwaarden dat als je betaald met waardebonnen dit ook in waardebonnen wordt terugbetaald bij annulering?
Klopt het staat niet in hun algemene voorwaarden!
Zij moeten wel geld terug geven, aangezien je ook met geld betaald hebt. Zij kunnen niet leveren dus dan mag de klant zelf kiezen geld terug of tegoed bonnen! Fout ligt bij Wehkamp en niet bij de klant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:38:
[...]

Grote kans dat ze het eerst proberen, als jullie akkoord zijn is het voor hun mooi meegenomen....
Officieel moeten winkels altijd geld terug geven, weet niet of dit ook voor webshops geld.
Wij hebben zelf een kleding winkel en geven als service dat klanten altijd hun geld terug krijgen maar volgens de regeltjes moet een bedrijf altijd geld terug geven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg ook mijn 500 euro terug gestord van wehkamp, betaald met 425 en 500 terug krijgen ;-) plus ik kreeg nog een killzone bundel van hun zonder bezorgkosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Pre order bij MyCom staan van Killzone bundel.(zoals ook eerder gezegd) Toen kreeg ik te horen dat MyCom de bundels uit elkaar haalt en los verkoopt. Waardoor ik geen of pas veel later mijn bundel zou krijgen. Dit vond ik persoonlijk niet kunnen. Dus heb ik Sony Nederland een mail gestuurd. Ik kreeg als antwoord dit terug:

Beste Rutgher Holtrust,

Dit zou zeker niet de bedoeling zijn, wij gaan dit per direct doorzetten naar ons hoofdkantoor.
Alvast bedankt voor u mailtje. Ook zullen wij indien wij meer informatie hierover hebben u terug berichten.

Ben benieuwd wat hier uit gaat komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:53:
Ik heb Pre order bij MyCom staan van Killzone bundel.(zoals ook eerder gezegd) Toen kreeg ik te horen dat MyCom de bundels uit elkaar haalt en los verkoopt. Waardoor ik geen of pas veel later mijn bundel zou krijgen. Dit vond ik persoonlijk niet kunnen. Dus heb ik Sony Nederland een mail gestuurd. Ik kreeg als antwoord dit terug:

Beste Rutgher Holtrust,

Dit zou zeker niet de bedoeling zijn, wij gaan dit per direct doorzetten naar ons hoofdkantoor.
Alvast bedankt voor u mailtje. Ook zullen wij indien wij meer informatie hierover hebben u terug berichten.

Ben benieuwd wat hier uit gaat komen!
Sweet ben benieuwd want dit is gewoon pure oplichterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Adlermann schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:20:
[...]

Graag!

En ik ben ook benieuwd of je aan de verkapping verpakking zou kunnen zien dat het een duitse versie is…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 13:04
sanderander schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:57:
[...]

Graag!

En ik ben ook benieuwd of je aan de verkapping zou kunnen zien dat het een duitse versie is…
Mijn franse versie stond veel in het frans op maar ook gewoon in het nederlands.
Garantie is europees geregeld dus uit Italie halen is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyBre
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 22:07
Zojuist gebeld door dixons kan de ps4 komen ophalen.
Pagina: 1 ... 36 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.