[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.194 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denvin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15-03-2024
Net een pre order gedaan bij mm. Heb een bij en mm
Nu maar afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 15:22
Deze mail heb ik gisteren nog ontvangen. Heb zelf (nog) niet geannuleerd overigens.

Wij zijn niet op de hoogte wanneer wij een nieuwe bezending ontvangen.

Bij het annuleren van de bestelling wordt het bedrag van de cadeaubonnen als tegoed verwerkt op uw rekening. Het bedrag die u heeft betaald wordt dan binnen 5 werkdagen teruggestort op uw rekening.

Ik vertrouw dat ik u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wens u een fijne dag verder.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice wehkamp.nl
www.wehkamp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:29:
[...]

Ja in dec werd ik gebeld dat de megabundel niet meer zou komen en of ik het wilde omruilen met een kale bundel, ik ging akkoord maar werd toen ook achterin in de rij gegooid :(
Ik heb op 10 november een PS4 besteld bij Bol. Kort daarna hadden ze een aanbieding voor 5 euro korting als je een PS4 met extra controller bestelde. Dus ik vroeg of ze bij mijn bestelling een controller toe konden voegen met die korting, maar dat kon niet. Wel annuleren en opnieuw bestellen, maar dan zou ik weer achteraan de rij mogen aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 13:31
MrvH schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:25:
[...]

Ik heb ook opnieuw gebeld, mevrouw vertelde dat ik het geld niet terug kan krijgen en had ondertussen al op de annuleerknop gedrukt... Om daarna doodleuk te vertellen dat de annulering al was doorgevoerd en ik achteraan de rij sta. Van 4 december naar 15 januari... :( 8)7 En ook daar konden ze niks meer aan doen..
Kan iemand mij uitleggen/helpen hoe ik een foto plaats op het forum? ik kom er niet aan uit via de site en ook google geeft geen duidelijke oplossingen hierover. Wil graag een foto plaatsen van mijn wehkampaccount overzicht zodat jullie dit kunnen gebruiken bij Wehkamp om aan te tonen dat contante terugbetaling van cadeaubonnen weldegelijk gebeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 19:04
appeltje eitje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:38:
[...]

Kan iemand mij uitleggen/helpen hoe ik een foto plaats op het forum? ik kom er niet aan uit via de site en ook google geeft geen duidelijke oplossingen hierover. Wil graag een foto plaatsen van mijn wehkampaccount overzicht zodat jullie dit kunnen gebruiken bij Wehkamp om aan te tonen dat contante terugbetaling van cadeaubonnen weldegelijk gebeurd!
Je kunt hier een gratis account aanmaken, http://www.mijnalbum.nl/

Upload je foto, vervolgens krijg je een url/link, deze kun je dan weer gebruiken op op dit forum te posten.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

appeltje eitje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:38:
[...]

tinypic.com kan je de foto uploaden en dan de link kopieren voor forums en dan hier weer plakken.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
MrvH schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:25:
[...]

Ik heb ook opnieuw gebeld, mevrouw vertelde dat ik het geld niet terug kan krijgen en had ondertussen al op de annuleerknop gedrukt... Om daarna doodleuk te vertellen dat de annulering al was doorgevoerd en ik achteraan de rij sta. Van 4 december naar 15 januari... :( 8)7 En ook daar konden ze niks meer aan doen..
hopelijk kunen jullie hier iets mee!

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-ECN3ZGRE.jpg

Duidelijker kan ik het niet maken volgens mij! heel veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
appeltje eitje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:47:
[...]

[afbeelding]

Als je gelijkt zichtbaar wilt maken kun je tussen onderstaande tag zetten. Zie je gelijk foto.

[img]url / link[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
Tannay60 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:50:
[...]

Als je gelijkt zichtbaar wilt maken kun je tussen onderstaande tag zetten. Zie je gelijk foto.

[[url=" url / link "]afbeelding[/url]]
sorry, maakte een foutje waardoor ik hem per ongeluk weer verwijderde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 21:25
Je zou het natuurlijk ook in Duitsland kunnen proberen

http://www.mediamarkt.de/...353,464516.html?langId=-3

Zelf niet zo een interesse in deze bundel

Bij Saturn en Otto is deze uitverkocht

Vanuit het Xbox One forum weet ik dat veel mensen hun console via DE hebben besteld

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
steefje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:06:
Je zou het natuurlijk ook in Duitsland kunnen proberen

http://www.mediamarkt.de/...353,464516.html?langId=-3

Zelf niet zo een interesse in deze bundel

Bij Saturn en Otto is deze uitverkocht

Vanuit het Xbox One forum weet ik dat veel mensen hun console via DE hebben besteld
Is gewoon de kale versie met 2 games zo te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

[...]

*plaatje*

Thanks! Maar volgens mij heb je dan wel 9,95 euro te weinig teruggestort gehad? Niet dat dat veel uitmaakt gezien de winst via de AH-bonnen ;)

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 21:25
Waarom zou dat erg zijn?

Ik wil juist een kale:)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
steefje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:10:
Waarom zou dat erg zijn?

Ik wil juist een kale:)
Ja, maar wat dan met die 2 games :)
En kunt niet naar NL laten verzenden

[ Voor 8% gewijzigd door rvthul84 op 15-01-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
C0nscious schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:10:
[...]

Thanks! Maar volgens mij heb je dan wel 9,95 euro te weinig teruggestort gehad? Niet dat dat veel uitmaakt gezien de winst via de AH-bonnen ;)
Zojuist heb ik ook mijn geld al binnen :) Ook ik heb geen verzendkosten teruggekregen, maar ja whatever, ben al blij dat ik bijna het volledige bedrag terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
C0nscious schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:10:
[...]

Die wil ik ook nog, de rotzakken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[afbeelding]

Super, hartstikke bedankt voor de hulp!
Kga eens even een mail sturen naar wehkamp met deze foto, kijken wat ze zeggen.
Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:28:
[...]

Waar staat het precies ik kan het niet zo 123 terug vinden 8)7
Hmm, ik dacht dat gelezen te hebben op hun site, maar nou ik ga zoeken vind ik er niks over. Ook niet in de algemene voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 15:47
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:29:
[...]

Super, hartstikke bedankt voor de hulp!
Kga eens even een mail sturen naar wehkamp met deze foto, kijken wat ze zeggen.

[...]

Hmm, ik dacht dat gelezen te hebben op hun site, maar nou ik ga zoeken vind ik er niks over. Ook niet in de algemene voorwaarden.
Volgens mij mogen zij niet weigeren om geld terug te geven, kijk veel winkels geven geen geld terug als je iets terug brengt of annulleerd ze doen er niet aan. Maar weet je dat dat bij wet niet mag, klant heeft recht op terug gaaf van zijn/haar geld. Dus al die winkels die beweren ja het in onze policy.......is gewoon bullshit ze willen inkomsten niet mis lopen waardoor je verplicht word weer iets bij hun te kopen als je je geld niet terug krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er in r'dam centrum ook een intertoys? Zo ja, waar? Wil daar en bij de BS eerst even langs gaan met de stiekeme hoop dat er toevallig een pre order annulering is.
Anders toch naar de MM om een pre order te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 00:27
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:52:
Zit er in r'dam centrum ook een intertoys? Zo ja, waar? Wil daar en bij de BS eerst even langs gaan met de stiekeme hoop dat er toevallig een pre order annulering is.
bij de autoweg net boven de koopgoot :)

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-08 23:51
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:52:
Het is geen optie om te kijken bij Intertoys op de website onder winkels? Of gewoon even op maps Intertoys kijken?
"Een luiaard staat zichzelf in de weg." 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjiwa schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:54:
[...]

bij de autoweg net boven de koopgoot :)
Danku :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Die zit tot eind feb vol. Ik ben daar meedere malen langsgeweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCab
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 18:05
Net bij de MM in Utrecht geweest en daar zei de afdelingsleider tegen mij dat hij vanmorgen nog iemand van Sony over de vloer heeft gehad die heeft bevestigd dat er deze maand geen Playstations meer worden geleverd aan de MM.

De volgende lading zou ergens halverwege Februari komen. Ik heb daar een pre order voor geplaatst en hij heeft mij gegarandeerd dat ik bij die levering zit!

Toch blijft het apart dat elke MM iets anders verteld over wanneer ze een nieuwe levering krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowCab schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:05:
Net bij de MM in Utrecht geweest en daar zei de afdelingsleider tegen mij dat hij vanmorgen nog iemand van Sony over de vloer heeft gehad die heeft bevestigd dat er deze maand geen Playstations meer worden geleverd aan de MM.

De volgende lading zou ergens halverwege Februari komen. Ik heb daar een pre order voor geplaatst en hij heeft mij gegarandeerd dat ik bij die levering zit!

Toch blijft het apart dat elke MM iets anders verteld over wanneer ze een nieuwe levering krijgen.
Het lijkt me sterk dat de volgende levering pas halverwege februari komt aangezien er nou telkens een cyclus van ongeveer 2 weken is. En de geruchten zeggen dat er vrijdag een levering komt, sommige MM's lijken dit te bevestigen en dit bericht ontkracht het weer... Dus afwachten maar wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half februari is dus gewoon een wilde gok van de medewerker? Omdat die zegt dat er nog niemand van Sony over de vloer is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:09:
[...]

Half februari is dus gewoon een wilde gok van de medewerker? Omdat die zegt dat er nog niemand van Sony over de vloer is geweest.
hij zegt dat er wel iemand is geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:10:
[...]

hij zegt dat er wel iemand is geweest ;)
Oh sorry verkeerd gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:43:
[...]

Volgens mij mogen zij niet weigeren om geld terug te geven, kijk veel winkels geven geen geld terug als je iets terug brengt of annulleerd ze doen er niet aan. Maar weet je dat dat bij wet niet mag, klant heeft recht op terug gaaf van zijn/haar geld. Dus al die winkels die beweren ja het in onze policy.......is gewoon bullshit ze willen inkomsten niet mis lopen waardoor je verplicht word weer iets bij hun te kopen als je je geld niet terug krijgt!
Als je iets via internet besteld kan je altijd je geld terugkijken. Als je het in een fysieke winkel haalt is dat anders. Die mogen ruilen weigeren of eventueel een tegoedbon leveren. Maar aangezien Wehkamp internet is moeten ze geld teruggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:12:
[...]

Als je iets via internet besteld kan je altijd je geld terugkijken. Als je het in een fysieke winkel haalt is dat anders. Die mogen ruilen weigeren of eventueel een tegoedbon leveren. Maar aangezien Wehkamp internet is moeten ze geld teruggeven.
Klopt helemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
bol.com heeft net een mail uitgestuurd naar iedereen die de PS4 wel en niet gaan krijgen! Zou je dus binnen enkele minuten moeten ontvangen.

'Iedereen' die voor 22oktober besteld heeft ontvang zijn PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCab
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:07:
[...]

Het lijkt me sterk dat de volgende levering pas halverwege februari komt aangezien er nou telkens een cyclus van ongeveer 2 weken is. En de geruchten zeggen dat er vrijdag een levering komt, sommige MM's lijken dit te bevestigen en dit bericht ontkracht het weer... Dus afwachten maar wat er gebeurt.
Dat heb ik hem ook verteld, maar hij bleef vertellen dat dat onmogelijk was en dat de eerste levering ergens halverwege februari komt.

Het is gewoon afwachten en mazzel hebben. Elk filiaal verteld een ander verhaal, dus er is niet met zekerheid te zeggen wanneer ze nou wel of niet worden geleverd. Regelmatig de winkels in de gaten houden is de beste optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
Jeej! Bol.com heeft me zojuist gemaild dat m'n ps4 morgen verstuurd wordt. 22 september heb ik besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg al een tijdje het forum en heb ook maar besloten om een account aan te maken. Vanmorgen mijn bestelling geannuleerd bij bol en op aanraden van alle sites naar de mm (arena) gegaan. de verkoper daar kon mij vertellen dat hij voor het weekend nog een levering verwacht, dit verschilt wel per filiaal. hij zei verder elke keer een levering gekregen te hebben van rond de 50 stuks. Zijn er meer mensen met een reservering daar en wat is jullie gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal nu ook maar even reageren op dit forum. Ik woon zelf erg dicht bij MM Arena en daar heb ik gisteren een pre order aangemaakt. Zojuist heb ik een sms gekregen dat er een levering is binnengekomen en dat ik hem nu mag komen ophalen. Sla je slag zou ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:25:
Ik volg al een tijdje het forum en heb ook maar besloten om een account aan te maken. Vanmorgen mijn bestelling geannuleerd bij bol en op aanraden van alle sites naar de mm (arena) gegaan. de verkoper daar kon mij vertellen dat hij voor het weekend nog een levering verwacht, dit verschilt wel per filiaal. hij zei verder elke keer een levering gekregen te hebben van rond de 50 stuks. Zijn er meer mensen met een reservering daar en wat is jullie gezegd?
*voor het weekend*
De geruchten lijken dus te kloppen dus ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat er vrijdag een levering komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Haha toevallig dat bol.com net mailt. Wanneer had je besteld? Ik hoop niet vóór 22 oktober :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:27:
[...]

*voor het weekend*
De geruchten lijken dus te kloppen dus ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat er vrijdag een levering komt.
Wordt dan weer een leuke chaos vrijdag! :)

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat bol.com is een grote grap man.. Was al geen fan van die site, maar daar bestel ik dus nooit meer iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilhanko schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:27:
[...]

Haha toevallig dat bol.com net mailt. Wanneer had je besteld? Ik hoop niet vóór 22 oktober :9
12-12-13, wist dus wel zeker dat ik er niet bij zat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:28:
[...]

Wordt dan weer een leuke chaos vrijdag! :)
En als er echt een lading komt dan krijg ik hem ook waarschijnlijk, want bij Saturn Venlo wisten ze zaterdag te zeggen dat de kans vrij aannemelijk was dat ik bij de volgende levering zit. Was ook de dag nadat ze vrije verkoop hadden gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er inderdaad geleverd wordt bij Mediamarkt dan ga ik met mijn gratis ov maar eens op pad denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:30:
Als er inderdaad geleverd wordt bij Mediamarkt dan ga ik met mijn gratis ov maar eens op pad denk ik :)
en ik met mijn gratis benzine :P

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 21:28
Bol.com grrrrrr bestellingen aannemen tuurlijk. Accurate levertijd indicatie ho maar. Prutserts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-12-2024
Zou diegene die straks of zometeen langs de MM arena gaat eens na willen gaan wat daar de voorraad is en of het vanavond nog nut heeft om langs te gaan, heb ze net namelijk gebeld en kan niet telefonisch reserveren maar de mevrouw die ik sprak gaf tevens aan dat er geen voorraad is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Is niet zo vreemd, media markt heeft geen centrale inkoop maar elk filiaal is verantwoordelijk voor zijn eigen inkoop. Zo kan het dus gebeuren dat de ene Media Markt buiten de pot piest terwijl de andere goed in de voorraden zit.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroegbaas schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:39:
Klopt! was er rond 1 uur vanmiddag. Had daarvoor nog gebeld naar de mm om te vragen of ze nog reserveringen aannamen, die vriendelijke mevrouw zei toen ook tegen mij dat ze niks verwachte en ik sowieso niet bij de volgende levering zou zitten. Toch gegaan en wat bleek, volgens de meneer vd gamesafdeling zit ik er deze week nog bij.

Zou diegene die straks of zometeen langs de MM arena gaat eens na willen gaan wat daar de voorraad is en of het vanavond nog nut heeft om langs te gaan, heb ze net namelijk gebeld en kan niet telefonisch reserveren maar de mevrouw die ik sprak gaf tevens aan dat er geen voorraad is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCab
Net contact opgenomen met MM Arena en er is GEEN levering geweest volgens de dame aan de telefoon.

Vrijdag komt er een nieuwe levering, maar het is daarbij niet zeker of die in de vrije verkoop komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
.kernel. schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:36:
Bol.com grrrrrr bestellingen aannemen tuurlijk. Accurate levertijd indicatie ho maar. Prutserts
Of leren lezen.. Er heeft nooit gestaan dat de levertijd klopt. Er staat en stond zelfs met grote letters dat ze niet weten (waar alle winkels last van hebben) hoeveel PS4's ze krijgen en wanneer. Dan kunnen ze jou ook nooit een realistische levertijd geven.

Tevens ligt het meer aan Sony dan aan alle winkels. Eerst roepen dat ze rond de kerst voldoende PS4's in de markt kunnen zetten en vervolgens bijna niks kunnen uitleveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theregiment schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:43:
[...]

Of leren lezen.. Er heeft nooit gestaan dat de levertijd klopt. Er staat en stond zelfs met grote letters dat ze niet weten (waar alle winkels last van hebben) hoeveel PS4's ze krijgen en wanneer. Dan kunnen ze jou ook nooit een realistische levertijd geven.

Tevens ligt het meer aan Sony dan aan alle winkels. Eerst roepen dat ze rond de kerst voldoende PS4's in de markt kunnen zetten en vervolgens bijna niks kunnen uitleveren..
Heb gebeld naar klantenservice toen ik daar de PS4 bestelde (15 november). Kreeg toen de horen van de aardige mevrouw dat ik dan bij de 2e levering zou zitten. Volgens mij is 2 geen 5 maar dat kan aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net bij MM r'dam centr vandaan. De levering die de 17e zou komen hebben ze al gehad. Ze hadden een dubbele levering vorige week waardoor er wat de vrije verkoop in is gegaan.

Heb me gelijk maar even op de pre order lijst gezet, ik zit sowieso bij de volgende levering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:45:
[...]

Heb gebeld naar klantenservice toen ik daar de PS4 bestelde (15 november). Kreeg toen de horen van de aardige mevrouw dat ik dan bij de 2e levering zou zitten. Volgens mij is 2 geen 5 maar dat kan aan mij liggen.
Ik denk dat de info op de website geloofwaardiger is dan een klantenservice aan de andere kant van europa..
En nogmaals op de site stond de info ook al met als levering onbekend door de grote vraag uit de markt naar de PS4.

De fout van de klantenservice is natuurlijk niet goed te praten.

Maar als je 15 november besteld hebt zal je net wel net niet in de 5e levring zitten als ik de sprong in levering nu zie. 3e levering tot +- 16 september. 4e levering tot 22 oktober..

[ Voor 12% gewijzigd door Barthezz Brick op 15-01-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-08 23:01
Ik heb mijn PS4 gisteren ontvangen incl. COD en Killzone. Afgelopen donderdag besteld bij Simply Games. Daar hebben ze nog steeds bundels op voorraad liggen....

http://www.simplygames.com/consoles/PS4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg anders net mail terug dat het niet mogelijk is om het tegoed ter waarde van 510€ terug te storten, omdat het tegoed is ontstaan door het verzilverren van waardebonnen.

Tevens zeggen ze: Mocht het tegoed van een waardebon terug zijn gestort wordt het later weer in rekening gebracht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
  • Laatst online: 10-08 12:12
Geachte heer/mevrouw .....,

Vandaag worden er weer Playstation 4 consoles verstuurd naar klanten die voor 21 oktober 2013 hebben besteld.

Helaas heb je na deze datum besteld en ontvang je de Playstation 4 nog niet. Wij begrijpen dat dit heel vervelend is.

Door het grote succes van de Playstation 4 is het aanbod niet toereikend. Hierdoor heb je de Playstation 4 nog niet kunnen ontvangen en beschikken wij helaas nog niet over de informatie van een volgende levering. De levertijd op de website en in je account zijn dan ook een indicatie.

Wij willen graag goed nieuws brengen, dus zodra wij een exacte leverdatum weten hoor je dit meteen.

We doen er alles aan om jou alsnog zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

21 oktober dus, ik heb 5 november besteld dus de volgende levering moet ik toch wel halen denk ik. Hopen dat die over een week of 2 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

JensFC schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:10:

21 oktober dus, ik heb 5 november besteld dus de volgende levering moet ik toch wel halen denk ik. Hopen dat die over een week of 2 is.
Elke mail van Bol hoop ik er bij te zitten, elke keer is het weer een teleurstelling. Die van mij heb ik 16 november besteld. Word er een beetje sip van :(

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 15:22
Zojuist met MM Rijswijk gebeld, nadat ik netjes twee keer 6 minuten in de wacht werd gezet, kon de mevrouw mij vertellen dat zij totaal geen idee had wanneer er weer een levering is. Toen ik door vraagde of het bij andere filialen wellicht beter zou zijn, reageerde ze prompt dat het overal drama is...

weinig informatief gesprek dus, heeft iemand misschien meer informatie betreft MM Rijswijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:05:
[...]

Krijg anders net mail terug dat het niet mogelijk is om het tegoed ter waarde van 510€ terug te storten, omdat het tegoed is ontstaan door het verzilverren van waardebonnen.

Tevens zeggen ze: Mocht het tegoed van een waardebon terug zijn gestort wordt het later weer in rekening gebracht...
Ohja WTF, maar cadeaubonnen heb je met geld gekocht of denken ze dat je door te toveren tegoed krijgt.
Ik zou het verder aanpakken stelletje oplichters! Nu verplichten ze je iets bij hun te kopen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Laatst online: 06-07 21:28
Theregiment schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:43:
[...]

Antwoord op de vraag hoeveel de vorige levering was en hoeveel er nog op de lijst stonden kreeg ik niet. Slechte service, geannuleerd. Kutbedrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog iets over de mediamarkt webshop?
Heb er 30 november besteld en een week geleden ofzo zeiden ze dat ze alle pre-orders tot 23 november hebben afgehandeld. Hopelijk een volgende levering voor mij en dat de webshop ook weer open gaat voor de mensen die hem nog willen :).

* Ik had ze gebeld trouwens

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de klanten bij MyCom en Dixons!

http://www.techmania.nl/4...de-levering-eind-januari/

Alle orders tot 4 november zijn weggewerkt. Ik heb 18 november besteld dus ik heb hoop! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nu dus met spanning op een mailtje. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Laatst online: 12-06-2021
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:24:

Alle orders tot 4 november zijn weggewerkt. Ik heb 18 november besteld dus ik heb hoop! :)
Klopt niet hoor…

Heb bij dixons nog 2 orders lopen van 14-10 en 5-11!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er dus een levering komt de 17e is het waarschijnlijk dat we bij sony webshop een ps4 kunnen bestellen / reserveren.
ik vetrouw alleen hun nog. al die andere webshops zijn gewoon een stelletje graaiers. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdungen
  • Laatst online: 25-06-2023
Vandaag ben ik bij de game mania geweest in Utrecht. Een medewerker heeft daar gebeld met het hoofdkantoor. Komende dinsdag komen 9 playstations naar de game mania in Utrecht. Deze gaan uiteraard allemaal naar de pre orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:16:
[...]

Ohja WTF, maar cadeaubonnen heb je met geld gekocht of denken ze dat je door te toveren tegoed krijgt.
Ik zou het verder aanpakken stelletje oplichters! Nu verplichten ze je iets bij hun te kopen! :(
Inderdaad, ik heb een mail teruggestuurd. Vind het maar vreemd gezien het feit dat zij het product dat ik wil niet meer kunnen leveren, bovendien is het toegezegd door een van hun werknemers.

Heb jij zelf al geannuleerd Jay47?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:44:
[...]

Inderdaad, ik heb een mail teruggestuurd. Vind het maar vreemd gezien het feit dat zij het product dat ik wil niet meer kunnen leveren, bovendien is het toegezegd door een van hun werknemers.

Ik ga het vanavond annuleren als ik thuis ben, dan kan ik ze ook rustig opbellen mochten ze het geld niet willen terug storten. Want heb al vaker dure dingen bij hun gekocht zoals wasmachine enzo. Als ze me rot behandelen dan koop ik daar nooit meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo tweakers,

Ik sta 15e op de lijst bij Saturn en hoorde over een levering deze vrijdag?!

Vriend van me is naar mm rotterdam geweest, als hij nu zou reserveren zou hij hem over 4 weken krijgen.

Groetjes jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo maar even bellen naar mijn plaatselijke Mediamarkt en vragen of ze binnenkort nog een levering krijgen. Hoop dat ik er dan bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manivado
  • Laatst online: 18-04 17:55
Nog iemand anders die bij MM Alexandrium Rotterdam gepre-ordered heeft? Ben benieuwd of daar vrijdag ook een nieuwe lading komt. Anders gewoon een belletje afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wido91
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:51
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:24:

Nondeju, ik heb 5 november besteld. Hopelijk val ik er net niet buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:35
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:44:
[...]

Ik heb ook bij Wehkamp besteld met cadeaubonnen (510 euro in totaal), nu is me al tweemaal toegezegd dat het wordt teruggestort op mijn bankrekening (ook dubbel geverifiëerd).

Nu verwacht ik toch zeker mijn geld terug :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beerkeeper schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:07:
[...]

Ik heb ook bij Wehkamp besteld met cadeaubonnen (510 euro in totaal), nu is me al tweemaal toegezegd dat het wordt teruggestort op mijn bankrekening (ook dubbel geverifiëerd).

Veel mensen annuleren hun bestelling bij Wehkamp ik hoop dat ik dan sneller bovenaan kom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wido91 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:05:
[...]

Heb mijn PS4 afgelopen weekend bij MediaMarkt Arnhem uit het magazijn weten te lullen. Wat een dramahoofden daar ook. Aanbetaalde en niet aanbetaalde bestellingen door elkaar, niet geleverde bundels en meer van dat soort onzin... Toen ik riep dat ze volgens de Twitter op voorraad waren kon ik er ineens 20 meenemen. Uiteindelijk een kale PS4 meegenomen omdat ik toch al games had enzo. Vreemd verhaal maar MediaMarkt heeft het gewoon het best voor elkaar... Overigens schijnt het zo te zijn dat Europa en de USA momenteel het best aangeleverd worden toen duidelijk werd dat het een drama zou worden in deze regio's, met als gevolg dat ze nu weer tekorten hebben in plaatsen zoals Dubai... Kwestie van prioriteiten stellen door Sony :-)

Nu wachten op de recensieversie van Call of Duty: Ghosts :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beerkeeper schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:07:
[...]

Wanneer is je dit toegezegd en hoe?(telefoon/mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:35
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:08:
[...]

Veel mensen annuleren hun bestelling bij Wehkamp ik hoop dat ik dan sneller bovenaan kom ;)
Ligt er maar ook aan waar je in de rij staat :P mijn order is ergens van 2 december.

@ Pee91: Per telefoon tweemaaltoe.

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
[...]

Ligt eraan of je een kale of bundel heb besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurmatje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 14:05
Weet niet of het al geplaatst was??

Maar In de BeNeLux zullen geen PS4- mega bundels met Killzone: Shadow Fall meer verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nu nog bij Arena besteld krijg je hem zoiezo bij de eerstvolgende levering die verwacht staat op 17 december maarja dat was al bekend van ArenA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:20:
[...]

Als je nu nog bij Arena besteld krijg je hem zoiezo bij de eerstvolgende levering die verwacht staat op 17 december maarja dat was al bekend van ArenA.
Is er vorige week ook een levering geweest bij MM Arena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djen12345
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-05-2024
Bollie lik m'n hollie.

Leveren nu uit tot 21 oktober. Had besteld op 31 oktober. Had ik niet de mazzel van de IT link gehad dan had ik nu nog steeds mooi kunnen wachten.

Ballentent... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djen12345 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:24:
Bollie lik m'n hollie.

Leveren nu uit tot 21 oktober. Had besteld op 31 oktober. Had ik niet de mazzel van de IT link gehad dan had ik nu nog steeds mooi kunnen wachten.

Ballentent... :X
over wie heb je het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-12-2024
Is er nog iemand vanmiddag bij MM Arena geweest? Hebben ze voorraad toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beerkeeper schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:12:
[...]

Ligt er maar ook aan waar je in de rij staat :P mijn order is ergens van 2 december.

@ Pee91: Per telefoon tweemaaltoe.
mijne ergens mid novemeber heb hem ook nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
  • Laatst online: 04-09 09:05
bol natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met Gamemania? Ik had ergens gelezen dat ze vandaag een levering zouden krijgen. Iemand al bericht gehad? Ik heb gereserveerd bij Gamemania Delft trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:53

Kju

Nav mijn post van gisteren wilde ik even melden dat ik (volledig willekeurig) de reservering aan een tweaker heb gegeven en de ps4 inmiddels ook al is opgehaald bij de BS. Hopelijk volgen er meer die hun reservering kosteloos willen delen.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kju schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:58:
Nav mijn post van gisteren wilde ik even melden dat ik (volledig willekeurig) de reservering aan een tweaker heb gegeven en de ps4 inmiddels ook al is opgehaald bij de BS. Hopelijk volgen er meer die hun reservering kosteloos willen delen.
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo kan het dus ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:23:
[...]

Is er vorige week ook een levering geweest bij MM Arena?
Ja toen hebben ze er meer dan genoeg binnengekregen en gingen de rest de vrije verkoop in.
Kroegbaas schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:53:
Is er nog iemand vanmiddag bij MM Arena geweest? Hebben ze voorraad toevallig?
Is geen voorraad.

--------------------

Vind het wel knap dat iemand hier v/d week heeft weten te melden dat Saturn Zaandam nog maar 5 reserveringen had staan, aan de telefoon krijg ik echter te horen dat ze geen orders meer aan nemen. Ook dat verhaal aan de telefoon is raar aangezien de klantenservice mail gewoon zegt dat ze WEL orders aannemen. Raar zooitje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals eerder vermeld heb ik nu ook een pre order staan bij MM Rotterdam centrum.

Ik heb ook nog 2 pre orders staan bij BS Spijkenisse akkers en Hellevoetsluis.

Ik denk dat ik bij MM het snelst kans maak op mijn ps4. De 2 andere orders laat ik staan en zodra ik een belletje krijg van een BS dat mijn order gereed staat zal ik dat hier melden.

Geheel kosteloos zal ik met de eerste die dan reageert samen de console ophalen.

In Spijkenisse stond ik op plek 10, Hellevoetsluis onbekend. Ergens tussen de 15 en 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(never mind)

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:54:
http://www.gamepricecompa...playstation-4-bundle.html
volgens mij als ik het goed begrijp betaal je totaal 312€ en je moet hem ergens eind februarie hebben.
Ooit gehoord van invoerrechten en -belasting? ;)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Yellowneck schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:57:
[...]

PS4 uit USA heeft geen garantie in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellowneck schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:57:
[...]

ohja shit helemaal vergeten xD
bedankt den haag! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:53
Iemand enig idee hoelaat leveringen meestal binnenkomen bij de MM?

Ik ben in de gelegenheid om tussen 12 en 13 even langs te wippen. Ze nemen geen reserveringen meer aan i.i.g. dus hoop op het goede moment binnen te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was ik dus ;)
Hij werk perfect (in tegenstelling tot mijn vorige PS4) nogmaals bedankt voor de supersnelle actie via de BS geregeld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
[...]

Heb mijn PS4 afgelopen weekend bij MediaMarkt Arnhem uit het magazijn weten te lullen. Wat een dramahoofden daar ook. Aanbetaalde en niet aanbetaalde bestellingen door elkaar, niet geleverde bundels en meer van dat soort onzin... Toen ik riep dat ze volgens de Twitter op voorraad waren kon ik er ineens 20 meenemen. Uiteindelijk een kale PS4 meegenomen omdat ik toch al games had enzo. Vreemd verhaal maar MediaMarkt heeft het gewoon het best voor elkaar... Overigens schijnt het zo te zijn dat Europa en de USA momenteel het best aangeleverd worden toen duidelijk werd dat het een drama zou worden in deze regio's, met als gevolg dat ze nu weer tekorten hebben in plaatsen zoals Dubai... Kwestie van prioriteiten stellen door Sony :-)

Nu wachten op de recensieversie van Call of Duty: Ghosts :-)
Lekker dan, ik wacht 2 maanden op mijn bestelling bij MM en jij krijgt het zo mee :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 17:59

RUFFNECK

Poentje

Klopt dit wel? Ik heb een pre-order bij MyCom van 19 oktober! Dat is toch, voor zover ik weet, voor november...
wido91 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:05:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denvin
  • Laatst online: 15-03-2024
Heb ook nog niks gehoord van gamemania maar ze zeiden ergens tussen 15 en 20 jan. Dus ff afwachten anders hsngen we weer aan de telefoon :p
Pagina: 1 ... 35 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.