Net een pre order gedaan bij mm. Heb een bij en mm
Nu maar afwachten..
Nu maar afwachten..
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb op 10 november een PS4 besteld bij Bol. Kort daarna hadden ze een aanbieding voor 5 euro korting als je een PS4 met extra controller bestelde. Dus ik vroeg of ze bij mijn bestelling een controller toe konden voegen met die korting, maar dat kon niet. Wel annuleren en opnieuw bestellen, maar dan zou ik weer achteraan de rij mogen aansluiten.Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:29:
[...]
Ja in dec werd ik gebeld dat de megabundel niet meer zou komen en of ik het wilde omruilen met een kale bundel, ik ging akkoord maar werd toen ook achterin in de rij gegooid
Kan iemand mij uitleggen/helpen hoe ik een foto plaats op het forum? ik kom er niet aan uit via de site en ook google geeft geen duidelijke oplossingen hierover. Wil graag een foto plaatsen van mijn wehkampaccount overzicht zodat jullie dit kunnen gebruiken bij Wehkamp om aan te tonen dat contante terugbetaling van cadeaubonnen weldegelijk gebeurd!MrvH schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:25:
[...]
Ik heb ook opnieuw gebeld, mevrouw vertelde dat ik het geld niet terug kan krijgen en had ondertussen al op de annuleerknop gedrukt... Om daarna doodleuk te vertellen dat de annulering al was doorgevoerd en ik achteraan de rij sta. Van 4 december naar 15 januari...![]()
En ook daar konden ze niks meer aan doen..
Je kunt hier een gratis account aanmaken, http://www.mijnalbum.nl/appeltje eitje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:38:
[...]
Kan iemand mij uitleggen/helpen hoe ik een foto plaats op het forum? ik kom er niet aan uit via de site en ook google geeft geen duidelijke oplossingen hierover. Wil graag een foto plaatsen van mijn wehkampaccount overzicht zodat jullie dit kunnen gebruiken bij Wehkamp om aan te tonen dat contante terugbetaling van cadeaubonnen weldegelijk gebeurd!
Verwijderd
tinypic.com kan je de foto uploaden en dan de link kopieren voor forums en dan hier weer plakken.!appeltje eitje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:38:
[...]
Kan iemand mij uitleggen/helpen hoe ik een foto plaats op het forum? ik kom er niet aan uit via de site en ook google geeft geen duidelijke oplossingen hierover. Wil graag een foto plaatsen van mijn wehkampaccount overzicht zodat jullie dit kunnen gebruiken bij Wehkamp om aan te tonen dat contante terugbetaling van cadeaubonnen weldegelijk gebeurd!
hopelijk kunen jullie hier iets mee!MrvH schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:25:
[...]
Ik heb ook opnieuw gebeld, mevrouw vertelde dat ik het geld niet terug kan krijgen en had ondertussen al op de annuleerknop gedrukt... Om daarna doodleuk te vertellen dat de annulering al was doorgevoerd en ik achteraan de rij sta. Van 4 december naar 15 januari...![]()
En ook daar konden ze niks meer aan doen..
Als je gelijkt zichtbaar wilt maken kun je tussen onderstaande tag zetten. Zie je gelijk foto.appeltje eitje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:47:
[...]
hopelijk kunen jullie hier iets mee!
[afbeelding]
Duidelijker kan ik het niet maken volgens mij! heel veel succes
sorry, maakte een foutje waardoor ik hem per ongeluk weer verwijderde.Tannay60 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:50:
[...]
Als je gelijkt zichtbaar wilt maken kun je tussen onderstaande tag zetten. Zie je gelijk foto.
[[url=" url / link "]afbeelding[/url]]
PSN ID Binloading_nl
Is gewoon de kale versie met 2 games zo te zien?steefje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:06:
Je zou het natuurlijk ook in Duitsland kunnen proberen
http://www.mediamarkt.de/...353,464516.html?langId=-3
Zelf niet zo een interesse in deze bundel
Bij Saturn en Otto is deze uitverkocht
Vanuit het Xbox One forum weet ik dat veel mensen hun console via DE hebben besteld
Thanks! Maar volgens mij heb je dan wel 9,95 euro te weinig teruggestort gehad? Niet dat dat veel uitmaakt gezien de winst via de AH-bonnenappeltje eitje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:47:
[...]
*plaatje*
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
PSN ID Binloading_nl
Ja, maar wat dan met die 2 gamessteefje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:10:
Waarom zou dat erg zijn?
Ik wil juist een kale:)
[ Voor 8% gewijzigd door rvthul84 op 15-01-2014 14:13 ]
Zojuist heb ik ook mijn geld al binnenC0nscious schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:10:
[...]
Thanks! Maar volgens mij heb je dan wel 9,95 euro te weinig teruggestort gehad? Niet dat dat veel uitmaakt gezien de winst via de AH-bonnen
Die wil ik ook nog, de rotzakkenC0nscious schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:10:
[...]
Thanks! Maar volgens mij heb je dan wel 9,95 euro te weinig teruggestort gehad? Niet dat dat veel uitmaakt gezien de winst via de AH-bonnen
Verwijderd
Super, hartstikke bedankt voor de hulp!appeltje eitje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:47:
[...]
[afbeelding]
Hmm, ik dacht dat gelezen te hebben op hun site, maar nou ik ga zoeken vind ik er niks over. Ook niet in de algemene voorwaarden.Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:28:
[...]
Waar staat het precies ik kan het niet zo 123 terug vinden
Volgens mij mogen zij niet weigeren om geld terug te geven, kijk veel winkels geven geen geld terug als je iets terug brengt of annulleerd ze doen er niet aan. Maar weet je dat dat bij wet niet mag, klant heeft recht op terug gaaf van zijn/haar geld. Dus al die winkels die beweren ja het in onze policy.......is gewoon bullshit ze willen inkomsten niet mis lopen waardoor je verplicht word weer iets bij hun te kopen als je je geld niet terug krijgt!Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:29:
[...]
Super, hartstikke bedankt voor de hulp!
Kga eens even een mail sturen naar wehkamp met deze foto, kijken wat ze zeggen.
[...]
Hmm, ik dacht dat gelezen te hebben op hun site, maar nou ik ga zoeken vind ik er niks over. Ook niet in de algemene voorwaarden.
Verwijderd
bij de autoweg net boven de koopgootVerwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:52:
Zit er in r'dam centrum ook een intertoys? Zo ja, waar? Wil daar en bij de BS eerst even langs gaan met de stiekeme hoop dat er toevallig een pre order annulering is.
Anders toch naar de MM om een pre order te plaatsen.
PSN/XBL: DarkTaufu
Het is geen optie om te kijken bij Intertoys op de website onder winkels? Of gewoon even op maps Intertoys kijken?Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:52:
Zit er in r'dam centrum ook een intertoys? Zo ja, waar? Wil daar en bij de BS eerst even langs gaan met de stiekeme hoop dat er toevallig een pre order annulering is.
Anders toch naar de MM om een pre order te plaatsen.
Die zit tot eind feb vol. Ik ben daar meedere malen langsgeweest
Verwijderd
Het lijkt me sterk dat de volgende levering pas halverwege februari komt aangezien er nou telkens een cyclus van ongeveer 2 weken is. En de geruchten zeggen dat er vrijdag een levering komt, sommige MM's lijken dit te bevestigen en dit bericht ontkracht het weer... Dus afwachten maar wat er gebeurt.YellowCab schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:05:
Net bij de MM in Utrecht geweest en daar zei de afdelingsleider tegen mij dat hij vanmorgen nog iemand van Sony over de vloer heeft gehad die heeft bevestigd dat er deze maand geen Playstations meer worden geleverd aan de MM.
De volgende lading zou ergens halverwege Februari komen. Ik heb daar een pre order voor geplaatst en hij heeft mij gegarandeerd dat ik bij die levering zit!
Toch blijft het apart dat elke MM iets anders verteld over wanneer ze een nieuwe levering krijgen.
Verwijderd
Half februari is dus gewoon een wilde gok van de medewerker? Omdat die zegt dat er nog niemand van Sony over de vloer is geweest.YellowCab schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:05:
Net bij de MM in Utrecht geweest en daar zei de afdelingsleider tegen mij dat hij vanmorgen nog iemand van Sony over de vloer heeft gehad die heeft bevestigd dat er deze maand geen Playstations meer worden geleverd aan de MM.
De volgende lading zou ergens halverwege Februari komen. Ik heb daar een pre order voor geplaatst en hij heeft mij gegarandeerd dat ik bij die levering zit!
Toch blijft het apart dat elke MM iets anders verteld over wanneer ze een nieuwe levering krijgen.
Verwijderd
hij zegt dat er wel iemand is geweestVerwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:09:
[...]
Half februari is dus gewoon een wilde gok van de medewerker? Omdat die zegt dat er nog niemand van Sony over de vloer is geweest.
Verwijderd
Als je iets via internet besteld kan je altijd je geld terugkijken. Als je het in een fysieke winkel haalt is dat anders. Die mogen ruilen weigeren of eventueel een tegoedbon leveren. Maar aangezien Wehkamp internet is moeten ze geld teruggeven.Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:43:
[...]
Volgens mij mogen zij niet weigeren om geld terug te geven, kijk veel winkels geven geen geld terug als je iets terug brengt of annulleerd ze doen er niet aan. Maar weet je dat dat bij wet niet mag, klant heeft recht op terug gaaf van zijn/haar geld. Dus al die winkels die beweren ja het in onze policy.......is gewoon bullshit ze willen inkomsten niet mis lopen waardoor je verplicht word weer iets bij hun te kopen als je je geld niet terug krijgt!
Klopt helemaal!Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:12:
[...]
Als je iets via internet besteld kan je altijd je geld terugkijken. Als je het in een fysieke winkel haalt is dat anders. Die mogen ruilen weigeren of eventueel een tegoedbon leveren. Maar aangezien Wehkamp internet is moeten ze geld teruggeven.
Dat heb ik hem ook verteld, maar hij bleef vertellen dat dat onmogelijk was en dat de eerste levering ergens halverwege februari komt.Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:07:
[...]
Het lijkt me sterk dat de volgende levering pas halverwege februari komt aangezien er nou telkens een cyclus van ongeveer 2 weken is. En de geruchten zeggen dat er vrijdag een levering komt, sommige MM's lijken dit te bevestigen en dit bericht ontkracht het weer... Dus afwachten maar wat er gebeurt.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
*voor het weekend*Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:25:
Ik volg al een tijdje het forum en heb ook maar besloten om een account aan te maken. Vanmorgen mijn bestelling geannuleerd bij bol en op aanraden van alle sites naar de mm (arena) gegaan. de verkoper daar kon mij vertellen dat hij voor het weekend nog een levering verwacht, dit verschilt wel per filiaal. hij zei verder elke keer een levering gekregen te hebben van rond de 50 stuks. Zijn er meer mensen met een reservering daar en wat is jullie gezegd?
Haha toevallig dat bol.com net mailt. Wanneer had je besteld? Ik hoop niet vóór 22 oktoberVerwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:25:
Ik volg al een tijdje het forum en heb ook maar besloten om een account aan te maken. Vanmorgen mijn bestelling geannuleerd bij bol en op aanraden van alle sites naar de mm (arena) gegaan. de verkoper daar kon mij vertellen dat hij voor het weekend nog een levering verwacht, dit verschilt wel per filiaal. hij zei verder elke keer een levering gekregen te hebben van rond de 50 stuks. Zijn er meer mensen met een reservering daar en wat is jullie gezegd?
Wordt dan weer een leuke chaos vrijdag!Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:27:
[...]
*voor het weekend*
De geruchten lijken dus te kloppen dus ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat er vrijdag een levering komt.
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Verwijderd
Verwijderd
12-12-13, wist dus wel zeker dat ik er niet bij zatilhanko schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:27:
[...]
Haha toevallig dat bol.com net mailt. Wanneer had je besteld? Ik hoop niet vóór 22 oktober
Verwijderd
En als er echt een lading komt dan krijg ik hem ook waarschijnlijk, want bij Saturn Venlo wisten ze zaterdag te zeggen dat de kans vrij aannemelijk was dat ik bij de volgende levering zit. Was ook de dag nadat ze vrije verkoop hadden gehad.jurgenb1990 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:28:
[...]
Wordt dan weer een leuke chaos vrijdag!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2014 15:33 ]
Verwijderd
en ik met mijn gratis benzineVerwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:30:
Als er inderdaad geleverd wordt bij Mediamarkt dan ga ik met mijn gratis ov maar eens op pad denk ik
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Is niet zo vreemd, media markt heeft geen centrale inkoop maar elk filiaal is verantwoordelijk voor zijn eigen inkoop. Zo kan het dus gebeuren dat de ene Media Markt buiten de pot piest terwijl de andere goed in de voorraden zit.YellowCab schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:05:
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Verwijderd
Kroegbaas schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:39:
Klopt! was er rond 1 uur vanmiddag. Had daarvoor nog gebeld naar de mm om te vragen of ze nog reserveringen aannamen, die vriendelijke mevrouw zei toen ook tegen mij dat ze niks verwachte en ik sowieso niet bij de volgende levering zou zitten. Toch gegaan en wat bleek, volgens de meneer vd gamesafdeling zit ik er deze week nog bij.
Zou diegene die straks of zometeen langs de MM arena gaat eens na willen gaan wat daar de voorraad is en of het vanavond nog nut heeft om langs te gaan, heb ze net namelijk gebeld en kan niet telefonisch reserveren maar de mevrouw die ik sprak gaf tevens aan dat er geen voorraad is
Of leren lezen.. Er heeft nooit gestaan dat de levertijd klopt. Er staat en stond zelfs met grote letters dat ze niet weten (waar alle winkels last van hebben) hoeveel PS4's ze krijgen en wanneer. Dan kunnen ze jou ook nooit een realistische levertijd geven..kernel. schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:36:
Bol.com grrrrrr bestellingen aannemen tuurlijk. Accurate levertijd indicatie ho maar. Prutserts
Verwijderd
Heb gebeld naar klantenservice toen ik daar de PS4 bestelde (15 november). Kreeg toen de horen van de aardige mevrouw dat ik dan bij de 2e levering zou zitten. Volgens mij is 2 geen 5 maar dat kan aan mij liggen.Theregiment schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:43:
[...]
Of leren lezen.. Er heeft nooit gestaan dat de levertijd klopt. Er staat en stond zelfs met grote letters dat ze niet weten (waar alle winkels last van hebben) hoeveel PS4's ze krijgen en wanneer. Dan kunnen ze jou ook nooit een realistische levertijd geven.
Tevens ligt het meer aan Sony dan aan alle winkels. Eerst roepen dat ze rond de kerst voldoende PS4's in de markt kunnen zetten en vervolgens bijna niks kunnen uitleveren..
Verwijderd
Ik denk dat de info op de website geloofwaardiger is dan een klantenservice aan de andere kant van europa..Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:45:
[...]
Heb gebeld naar klantenservice toen ik daar de PS4 bestelde (15 november). Kreeg toen de horen van de aardige mevrouw dat ik dan bij de 2e levering zou zitten. Volgens mij is 2 geen 5 maar dat kan aan mij liggen.
[ Voor 12% gewijzigd door Barthezz Brick op 15-01-2014 15:56 ]
Verwijderd
Krijg anders net mail terug dat het niet mogelijk is om het tegoed ter waarde van 510€ terug te storten, omdat het tegoed is ontstaan door het verzilverren van waardebonnen.
Elke mail van Bol hoop ik er bij te zitten, elke keer is het weer een teleurstelling. Die van mij heb ik 16 november besteld. Word er een beetje sip vanJensFC schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:10:
21 oktober dus, ik heb 5 november besteld dus de volgende levering moet ik toch wel halen denk ik. Hopen dat die over een week of 2 is.
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Ohja WTF, maar cadeaubonnen heb je met geld gekocht of denken ze dat je door te toveren tegoed krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:05:
[...]
Krijg anders net mail terug dat het niet mogelijk is om het tegoed ter waarde van 510€ terug te storten, omdat het tegoed is ontstaan door het verzilverren van waardebonnen.
Tevens zeggen ze: Mocht het tegoed van een waardebon terug zijn gestort wordt het later weer in rekening gebracht...
Antwoord op de vraag hoeveel de vorige levering was en hoeveel er nog op de lijst stonden kreeg ik niet. Slechte service, geannuleerd. KutbedrijfTheregiment schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:43:
[...]
Of leren lezen.. Er heeft nooit gestaan dat de levertijd klopt. Er staat en stond zelfs met grote letters dat ze niet weten (waar alle winkels last van hebben) hoeveel PS4's ze krijgen en wanneer. Dan kunnen ze jou ook nooit een realistische levertijd geven.
Tevens ligt het meer aan Sony dan aan alle winkels. Eerst roepen dat ze rond de kerst voldoende PS4's in de markt kunnen zetten en vervolgens bijna niks kunnen uitleveren..
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2014 16:19 ]
Verwijderd
Klopt niet hoor…Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:24:
Voor de klanten bij MyCom en Dixons!
http://www.techmania.nl/4...de-levering-eind-januari/
Alle orders tot 4 november zijn weggewerkt. Ik heb 18 november besteld dus ik heb hoop!
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad, ik heb een mail teruggestuurd. Vind het maar vreemd gezien het feit dat zij het product dat ik wil niet meer kunnen leveren, bovendien is het toegezegd door een van hun werknemers.Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:16:
[...]
Ohja WTF, maar cadeaubonnen heb je met geld gekocht of denken ze dat je door te toveren tegoed krijgt.
Ik zou het verder aanpakken stelletje oplichters! Nu verplichten ze je iets bij hun te kopen!
Ik ga het vanavond annuleren als ik thuis ben, dan kan ik ze ook rustig opbellen mochten ze het geld niet willen terug storten. Want heb al vaker dure dingen bij hun gekocht zoals wasmachine enzo. Als ze me rot behandelen dan koop ik daar nooit meer!Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:44:
[...]
Inderdaad, ik heb een mail teruggestuurd. Vind het maar vreemd gezien het feit dat zij het product dat ik wil niet meer kunnen leveren, bovendien is het toegezegd door een van hun werknemers.
Heb jij zelf al geannuleerd Jay47?
Verwijderd
Verwijderd
Nondeju, ik heb 5 november besteld. Hopelijk val ik er net niet buiten.Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:24:
Voor de klanten bij MyCom en Dixons!
http://www.techmania.nl/4...de-levering-eind-januari/
Alle orders tot 4 november zijn weggewerkt. Ik heb 18 november besteld dus ik heb hoop!
Ik heb ook bij Wehkamp besteld met cadeaubonnen (510 euro in totaal), nu is me al tweemaal toegezegd dat het wordt teruggestort op mijn bankrekening (ook dubbel geverifiëerd).Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:44:
[...]
Inderdaad, ik heb een mail teruggestuurd. Vind het maar vreemd gezien het feit dat zij het product dat ik wil niet meer kunnen leveren, bovendien is het toegezegd door een van hun werknemers.
Heb jij zelf al geannuleerd Jay47?
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Verwijderd
Veel mensen annuleren hun bestelling bij Wehkamp ik hoop dat ik dan sneller bovenaan komBeerkeeper schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:07:
[...]
Ik heb ook bij Wehkamp besteld met cadeaubonnen (510 euro in totaal), nu is me al tweemaal toegezegd dat het wordt teruggestort op mijn bankrekening (ook dubbel geverifiëerd).
Nu verwacht ik toch zeker mijn geld terug
Verwijderd
Heb mijn PS4 afgelopen weekend bij MediaMarkt Arnhem uit het magazijn weten te lullen. Wat een dramahoofden daar ook. Aanbetaalde en niet aanbetaalde bestellingen door elkaar, niet geleverde bundels en meer van dat soort onzin... Toen ik riep dat ze volgens de Twitter op voorraad waren kon ik er ineens 20 meenemen. Uiteindelijk een kale PS4 meegenomen omdat ik toch al games had enzo. Vreemd verhaal maar MediaMarkt heeft het gewoon het best voor elkaar... Overigens schijnt het zo te zijn dat Europa en de USA momenteel het best aangeleverd worden toen duidelijk werd dat het een drama zou worden in deze regio's, met als gevolg dat ze nu weer tekorten hebben in plaatsen zoals Dubai... Kwestie van prioriteiten stellen door Sony :-)wido91 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:05:
[...]
Nondeju, ik heb 5 november besteld. Hopelijk val ik er net niet buiten.
Verwijderd
Wanneer is je dit toegezegd en hoe?(telefoon/mail)Beerkeeper schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:07:
[...]
Ik heb ook bij Wehkamp besteld met cadeaubonnen (510 euro in totaal), nu is me al tweemaal toegezegd dat het wordt teruggestort op mijn bankrekening (ook dubbel geverifiëerd).
Nu verwacht ik toch zeker mijn geld terug
Ligt er maar ook aan waar je in de rij staatVerwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:08:
[...]
Veel mensen annuleren hun bestelling bij Wehkamp ik hoop dat ik dan sneller bovenaan kom
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Ligt eraan of je een kale of bundel heb besteldVerwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:08:
[...]
Veel mensen annuleren hun bestelling bij Wehkamp ik hoop dat ik dan sneller bovenaan kom
Verwijderd
Als je nu nog bij Arena besteld krijg je hem zoiezo bij de eerstvolgende levering die verwacht staat op 17 december maarja dat was al bekend van ArenA.Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:25:
Verwijderd
Is er vorige week ook een levering geweest bij MM Arena?Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:20:
[...]
Als je nu nog bij Arena besteld krijg je hem zoiezo bij de eerstvolgende levering die verwacht staat op 17 december maarja dat was al bekend van ArenA.
Verwijderd
over wie heb je hetDjen12345 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:24:
Bollie lik m'n hollie.
Leveren nu uit tot 21 oktober. Had besteld op 31 oktober. Had ik niet de mazzel van de IT link gehad dan had ik nu nog steeds mooi kunnen wachten.
Ballentent...
Verwijderd
mijne ergens mid novemeber heb hem ook nog nietBeerkeeper schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:12:
[...]
Ligt er maar ook aan waar je in de rij staatmijn order is ergens van 2 december.
@ Pee91: Per telefoon tweemaaltoe.
Verwijderd
PSN: Kjujay
Verwijderd
Kju schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:58:
Nav mijn post van gisteren wilde ik even melden dat ik (volledig willekeurig) de reservering aan een tweaker heb gegeven en de ps4 inmiddels ook al is opgehaald bij de BS. Hopelijk volgen er meer die hun reservering kosteloos willen delen.
Verwijderd
Zo kan het dus ook!Kju schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:58:
Nav mijn post van gisteren wilde ik even melden dat ik (volledig willekeurig) de reservering aan een tweaker heb gegeven en de ps4 inmiddels ook al is opgehaald bij de BS. Hopelijk volgen er meer die hun reservering kosteloos willen delen.
Verwijderd
Ja toen hebben ze er meer dan genoeg binnengekregen en gingen de rest de vrije verkoop in.Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:23:
[...]
Is er vorige week ook een levering geweest bij MM Arena?
Is geen voorraad.Kroegbaas schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:53:
Is er nog iemand vanmiddag bij MM Arena geweest? Hebben ze voorraad toevallig?
Verwijderd
Ooit gehoord van invoerrechten en -belasting?Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:54:
http://www.gamepricecompa...playstation-4-bundle.html
volgens mij als ik het goed begrijp betaal je totaal 312€ en je moet hem ergens eind februarie hebben.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
PS4 uit USA heeft geen garantie in NLYellowneck schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:57:
[...]
Ooit gehoord van invoerrechten en -belasting?
Verwijderd
ohja shit helemaal vergeten xDYellowneck schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:57:
[...]
Ooit gehoord van invoerrechten en -belasting?
Verwijderd
Dat was ik dusKju schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:58:
Lekker dan, ik wacht 2 maanden op mijn bestelling bij MM en jij krijgt het zo meeVerwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:08:
[...]
Heb mijn PS4 afgelopen weekend bij MediaMarkt Arnhem uit het magazijn weten te lullen. Wat een dramahoofden daar ook. Aanbetaalde en niet aanbetaalde bestellingen door elkaar, niet geleverde bundels en meer van dat soort onzin... Toen ik riep dat ze volgens de Twitter op voorraad waren kon ik er ineens 20 meenemen. Uiteindelijk een kale PS4 meegenomen omdat ik toch al games had enzo. Vreemd verhaal maar MediaMarkt heeft het gewoon het best voor elkaar... Overigens schijnt het zo te zijn dat Europa en de USA momenteel het best aangeleverd worden toen duidelijk werd dat het een drama zou worden in deze regio's, met als gevolg dat ze nu weer tekorten hebben in plaatsen zoals Dubai... Kwestie van prioriteiten stellen door Sony :-)
Nu wachten op de recensieversie van Call of Duty: Ghosts :-)
Steam/XBL: Avioto
wido91 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:05:
[...]
Nondeju, ik heb 5 november besteld. Hopelijk val ik er net niet buiten.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq