[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.192 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister_Slavko schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:11:
[...]

http://www.amazon.es/gp/h...392_eur/?nodeId=201349100

Bijna alle EU-landen. Tip: Google Chorme kan de site vertalen naar het Nederlands.
Bij sony.es ook eventueel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Ja, maar een Ps4 ga ik dus niet binnen kunnen halen met Amazon ES
Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rvthul84 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:24:
[...]

Jammer
Woon je in spanje dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-09 09:37
rvthul84 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:24:
[...]

Jammer
http://www.amazon.es/gp/h...5924D44E68781D54C36804FF3

Er staat dat er beperkingen KUNNEN gelden voor het verzenden van consoles naar andere landen. Een expliciete beperking voor een specifiek land is dus niet genoemd. Wat je dan kan doen is om het bestelproces door te lopen. Door dat te doen kom je er vanzelf achter of die mogelijke beperking geldt voor het aankomstland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
2 December besteld bij Wehkamp, en ik heb dus helemaal geen mail ontvangen, geen goed én geen slecht nieuws. Meer mensen die helemaal niets hebben gehoord?

Ik had overigens een Megabundel besteld, misschien dat dat nog iets uitmaakt? Dit stond in het laatste mailtje van Wehkamp (8-1-14): "Sony heeft ons wel gegarandeerd dat alle bestelde PS4's uiteindelijk geleverd kunnen worden. Helaas kunnen ze niet aangeven wanneer." Oftewel, misschien dat ze nu alleen kale PS4's binnen hebben gekregen en de mensen die een bundel hebben besteld daarom maar helemaal geen informatie geven?

[ Voor 57% gewijzigd door jeroenbv1 op 15-01-2014 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al mail over de levering van Bol.com rond de 22ste januari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 05:05:
Iemand al mail over de levering van Bol.com rond de 22ste januari?
Wanneer had je besteld ??
Overigens zag ik op twitter dat iemand rond 25 sept nog wacht dus dan kan je nagaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 07:03:
[...]

Wanneer had je besteld ??
Overigens zag ik op twitter dat iemand rond 25 sept nog wacht dus dan kan je nagaan
Ik had em 28 augustus besteld en 27 december ontvangen.
Maar hij was kapot door het blauwe licht probleem.

Retour naar Bol.com verzonden en gekozen voor vervangend exemplaar.

9-1-14 eentje besteld bij Intertoys en 10-1-14 ontvangen.

Dus die van Bol.com wordt of van mijn neef of ik annuleer em.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doess
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-09 15:38
jeroenboeve1 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 02:03:
2 December besteld bij Wehkamp, en ik heb dus helemaal geen mail ontvangen, geen goed én geen slecht nieuws. Meer mensen die helemaal niets hebben gehoord?

Ik had overigens een Megabundel besteld, misschien dat dat nog iets uitmaakt? Dit stond in het laatste mailtje van Wehkamp (8-1-14): "Sony heeft ons wel gegarandeerd dat alle bestelde PS4's uiteindelijk geleverd kunnen worden. Helaas kunnen ze niet aangeven wanneer." Oftewel, misschien dat ze nu alleen kale PS4's binnen hebben gekregen en de mensen die een bundel hebben besteld daarom maar helemaal geen informatie geven?
Voor mij hetzelfde. Ook op 2-12 de megabundel besteld en na de mail van 8-1 nog niets vernomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doess schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 07:24:
[...]

Voor mij hetzelfde. Ook op 2-12 de megabundel besteld en na de mail van 8-1 nog niets vernomen...
Zelfde hier. Ook op 2-12 besteld, niks vernomen. Zag op twitter dat wel iedereen een mail had horen te krijgen, dus ik heb zelf maar even een mail gestuurd naar Wehkamp.
Als ze vandaag niet reageren, zal ik even bellen later op de dag. Mocht ik er weer niet bij zitten, annuleer ik hem(aangezien we toch het volledige bedrag van de cadeaubonnen terugkrijgen en de megabundel niet meer geleverd wordt.) en bestel ik hem ergens anders.

Jammer dat Amazon.es niet levert naar Nederland inderdaad, daar hebben ze de megabundel wel nog, of krijgen ze hem nog in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag maar even langs MM r'dam centrum om toch maar een pre-order te plaatsen. In de hoop dat ik bij de volgende levering zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 15:47
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 07:34:
[...]

Zelfde hier. Ook op 2-12 besteld, niks vernomen. Zag op twitter dat wel iedereen een mail had horen te krijgen, dus ik heb zelf maar even een mail gestuurd naar Wehkamp.
Als ze vandaag niet reageren, zal ik even bellen later op de dag. Mocht ik er weer niet bij zitten, annuleer ik hem(aangezien we toch het volledige bedrag van de cadeaubonnen terugkrijgen en de megabundel niet meer geleverd wordt.) en bestel ik hem ergens anders.

Jammer dat Amazon.es niet levert naar Nederland inderdaad, daar hebben ze de megabundel wel nog, of krijgen ze hem nog in ieder geval.
Mensen nogmaals de Killzone megabundel word niet meer door Sony geleverd, dus deze is niet meer te verkrijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 19:04
Bij de mensen die teruggestort hebben gekregen van Wehkamp, hebben jullie ook in jullie Wehkamp account staan, 'ideal terugbetaling bij: 399'. Betekent dit dat het naar mijn bankrekening gaat of zit dit in je Wehkamp account?

Daarnaast zie ik geen verzendkosten ergens staan bij het terugboeken.

[ Voor 13% gewijzigd door Tannay60 op 15-01-2014 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47

Megabundel word niet meer geleverd door Sony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 07:34:
[...]

Bedoel je zo'n bundle ??

http://www.amazon.co.uk/S...playstation+4+mega+bundle

Omgerekend 840 euro dan heb je 2 games 2 controles camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
[quote]Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:10:
[...]

Mensen nogmaals de Killzone megabundel word niet meer door Sony geleverd, dus deze is niet meer te verkrijgen!
Tenzij je 800 euro wilt betalen op MP maar met losse onderdelen ben je goedkoper uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 15:02
Er word wel geroepen dat de megabundel niet meer geleverd kan worden. Maar behalve dat er geroepen word heb ik er verder niks officieels over gelezen. En ik geloof best dat de kans er is dat Sony ze niet meer levert omdat het een release bundel betreft maar dan zou ik verwachten dat ik dat wel ergens zou moeten kunnen terug vinden.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Hugo schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:17:
Er word wel geroepen dat de megabundel niet meer geleverd kan worden. Maar behalve dat er geroepen word heb ik er verder niks officieels over gelezen. En ik geloof best dat de kans er is dat Sony ze niet meer levert omdat het een release bundel betreft maar dan zou ik verwachten dat ik dat wel ergens zou moeten kunnen terug vinden.
Sony heeft dit ook gezegd, alleen kan ik het ff niet terug vinden. Maarja ze kunnen nog op terugkomen waar ik zelf ook nog op hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:24:
[...]

Sony heeft dit ook gezegd, alleen kan ik het ff niet terug vinden. Maarja ze kunnen nog op terugkomen waar ik zelf ook nog op hoop!
Is in Spanje gewoon volop te verkrijgen.

Overigens woon ik niet in Spanje.

Verschepen naar NL is alleen een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rvthul84 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:36:
[...]

Is in Spanje gewoon volop te verkrijgen.

Overigens woon ik niet in Spanje.

Verschepen naar NL is alleen een probleem.
Als je perse wilt hebben en je hebt een auto kan je kleine vakantie nemen ff 1600km rijden na spanje om zo ff langs een media markt te gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .kernel.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-07 21:28
Bol.com heeft de DS4 pas in februari weer leverbaar.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:49:
[...]

Als je perse wilt hebben en je hebt een auto kan je kleine vakantie nemen ff 1600km rijden na spanje om zo ff langs een media markt te gaan :p
Haha. Dat zou inderdaad kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
.kernel. schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:52:
Bol.com heeft de DS4 pas in februari weer leverbaar.... :(
Er zijn meer wegen naar Rome, waarom wachten op Bol terwijl je het ergens anders ook kan kopen?
Sony.nl heeft ze op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:02:
[...]

Er zijn meer wegen naar Rome, waarom wachten op Bol terwijl je het ergens anders ook kan kopen?
Sony.nl heeft ze op voorraad!
Volgens de site van sony.nl niet

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Ik zat bij de ps4 te kijken ipv de ds4.... hehe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
jurgenb1990 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:06:
[...]

Ik zat bij de ps4 te kijken ipv de ds4.... hehe 8)7
Hahah kan gebeuren het is nog vroeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:08:
[...]

Hahah kan gebeuren het is nog vroeg ;)
gebeurd wel vaker, ben altijd met alles tegelijk bezig hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
laten we er vandaag een goede dag van maken en succes met het jagen naar de Ps4 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
jurgenb1990 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:09:
[...]

gebeurd wel vaker, ben altijd met alles tegelijk bezig hehe
Ja ken dat, same here :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
Ben benieuwd of er ergens zoiets is als een depot in Spanje waar je jou pakket naar toe kan laten sturen en vanuit daar weer naar NL kan laten sturen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rvthul84 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:30:
Ben benieuwd of er ergens zoiets is als een depot in Spanje waar je jou pakket naar toe kan laten sturen en vanuit daar weer naar NL kan laten sturen.. :)
en dan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
Nou, dan bestel je bij de spaanse shop de PS4 en laat deze vervolgens wel naar NL verschepen. Amazon doet dat namelijk niet meer. En juist daar is er een mooie voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rvthul84 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:33:
[...]

Nou, dan bestel je bij de spaanse shop de PS4 en laat deze vervolgens wel naar NL verschepen. Amazon doet dat namelijk niet meer. En juist daar is er een mooie voorraad.
ah die manier! ja dat mooi zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Intertoys belde net of ik belangstelling had bij een playstation 4...

Ziet er naaruit dat ze bij de intertoys ook alweer voorraad hebben gekregen, (stond 11de op de lijst)

Maar heb maar mooi nee gezecht! Ben zeer tevreden met japanse ps4 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 13:31
Tannay60 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:10:
Bij de mensen die teruggestort hebben gekregen van Wehkamp, hebben jullie ook in jullie Wehkamp account staan, 'ideal terugbetaling bij: 399'. Betekent dit dat het naar mijn bankrekening gaat of zit dit in je Wehkamp account?

Daarnaast zie ik geen verzendkosten ergens staan bij het terugboeken.
Die verzendkosten heb ik ook niet teruggehad, maar bij stond ook ideal terugbetaling. Binnen één werkdag stond het weer op mijn bankrekening en dus niet als credit bij Wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de levering van de Killzone Bundels.. En voor de mensen die zeggen dat ze het nog niet uit een betrouwbare bron hebben gezien.Wordt niet meer geleverd, ben zelf ook de dupe...

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/20a2d1f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
appeltje eitje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:48:
[...]

Die verzendkosten heb ik ook niet teruggehad, maar bij stond ook ideal terugbetaling. Binnen één werkdag stond het weer op mijn bankrekening en dus niet als credit bij Wehkamp.
Dank voor de bevestiging! Misschien willen ze door die cadeaubonnenkorting ook niet teveel verliezen en houden dan verzendkosten in, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:38
Ik heb moeten vragen voor terugbetaling van de verzendkosten bij Wehkamp. Ik heb niets ontvangen op mijn rekening maar bij mijn Wehkampaccoubnt staat dat ik een cadeaubon van 9,95 krijg/zou hebben.

Staat echter niets in mijn credits en heb ook niets gehad via de post.

hahahaha, lees ik eerst dat er helemaal geen japanse PS4's zijn, post LwDx doodleuk over zijn japanse PS4.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johoo schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:54:
Ik heb moeten vragen voor terugbetaling van de verzendkosten bij Wehkamp. Ik heb niets ontvangen op mijn rekening maar bij mijn Wehkampaccoubnt staat dat ik een cadeaubon van 9,95 krijg/zou hebben.

hahahaha, lees ik eerst dat er helemaal geen japanse PS4's zijn, post LwDx doodleuk over zijn japanse PS4.
Haha, het is echt een japanse, made in japan staat er onder!

Heb hem van sony.nl gekocht, wat ik heb gemerkt in verschil met de japanse en de chinese is alleen de controller, de chinese heeft op de achterkant van de controller een EAC Teken, de japanse heeft dit niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvH
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 18:56
appeltje eitje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:48:
[...]

Heb 2x gebeld naar Wehkamp. De eerste keer wilden ze helemaal niets voor me doen, de tweede keer hebben ze mijn verhaal genoteerd en wordt ik teruggebeld door de afdeling die er over gaat. Hebben jullie expliciet telefonisch of per mail aangegeven dat jullie met cadeaubonnen hebben betaald en het geld op je bankrekening gestort willen hebben? Of hebben jullie gewoon op de knop annuleren gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
johoo schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:54:

Jawel Sony levert Japanse en de rest Chinese!
Japanse bouwkwaliteit zou beter zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:10:
[...]

Jawel Sony levert Japanse en de rest Chinese!
Japanse bouwkwaliteit zou beter zijn!
Ik betwijfel dat, tenminste zodra er iets van een bron of iets dergelijks naar buiten komt ga ik het pas vertouwen.

Ik heb zelf ook gewoon tijdens opstarten dat die blaast, en daarna harder gaat blazen en soms zelfs hoor ik een klein eenmalig klik geluid...

En met afsluiten ook een klik geluidje, voorderest is mijne gewoon relatief stil tijdens games, alleen bij het begin blaast die even.

Al kan ik wel met trots vermelden dat als er totaal geen disc inzit hij echt muis stil is!
En tjah, aan dat hebben de meeste nu nog niks aangezien de playstation 4 zonder game disc vrijwel niks is, maar toekomstige updates zullen dat allemaal wel veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 13:31
MrvH schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:10:
[...]

Heb 2x gebeld naar Wehkamp. De eerste keer wilden ze helemaal niets voor me doen, de tweede keer hebben ze mijn verhaal genoteerd en wordt ik teruggebeld door de afdeling die er over gaat. Hebben jullie expliciet telefonisch of per mail aangegeven dat jullie met cadeaubonnen hebben betaald en het geld op je bankrekening gestort willen hebben? Of hebben jullie gewoon op de knop annuleren gedrukt?
Ik heb ook twee keer gebeld en het één keer aangegeven. Daarna werd mij gemeld dat het via de bekende bakrekening werd teruggestort (dit komt omdat ik de verzendkosten via ideal heb betaald). Ze hebben toen aan de telefoon mij bestelling geannuleerd wat ik ook gelijk zag in mijn account op Wehkamp. Daar stond de volgende ochtend de melding "ideal teugbetaling 399 euro". Diezelfde middag stond het geld nog op mijn rekening. Verder helemaal geen poespas gehad.
Misschien heb je alles met die cadeaubonnen betaald waardoor er geen rekeningnummer bekend is? Dat zou (voor jou helaas) een pechsituatie kunnen zijn waardoor je wel een credit krijgt in je Wehkamp account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:10:
[...]

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:12:
[...]

Bedoel je zo'n bundle ??

Omgerekend 840 euro dan heb je 2 games 2 controles camera
Ik doelde meer op deze: http://www.amazon.es/Play...-4&keywords=playstation+4

Vanaf 16 januari weer op voorraad.
Hugo schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:17:
Het werd hier net al geroepen, maar hier nogmaals bewijs: https://twitter.com/PlayS...atuses/423079934270390272

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:14:
[...]

Ik betwijfel dat, tenminste zodra er iets van een bron of iets dergelijks naar buiten komt ga ik het pas vertouwen.

Ik heb zelf ook gewoon tijdens opstarten dat die blaast, en daarna harder gaat blazen en soms zelfs hoor ik een klein eenmalig klik geluid...

En met afsluiten ook een klik geluidje, voorderest is mijne gewoon relatief stil tijdens games, alleen bij het begin blaast die even.

Al kan ik wel met trots vermelden dat als er totaal geen disc inzit hij echt muis stil is!
En tjah, aan dat hebben de meeste nu nog niks aangezien de playstation 4 zonder game disc vrijwel niks is, maar toekomstige updates zullen dat allemaal wel veranderen :)
Ja ik las dat de bouwkwaliteit van de Japanse beter zou zijn, maarja hoe betrouwbaar is het vraag ik me af. Ik kan me niet meer herinneren dat mijn PS4 tijdens het opstarten blaast, ga het ff nakijken want heb mijn PS4 sinds 30 Nov niet meer aan gehad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Laatst online: 09-08 23:51
Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:18:
[...]

Ja ik las dat de bouwkwaliteit van de Japanse beter zou zijn, maarja hoe betrouwbaar is het vraag ik me af. Ik kan me niet meer herinneren dat mijn PS4 tijdens het opstarten blaast, ga het ff nakijken want heb mijn PS4 sinds 30 Nov niet meer aan gehad :X
JLLRogers zei:
Mensen... Geen enkele PS4 is made in Japan, dat was een hoax! Mensen die zeggen dat ze er 1 hebben die liegen. Je kan er over lezen om de Amerikaanse playstation forums, debunked dus! Al geruime tijd worden alle game consoles van Sony
gewoon China gemaakt. Succes met het vinden van een JP model!

Helaas geen bron erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
DeKoetsier schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:31:
[...]

JLLRogers zei:
Mensen... Geen enkele PS4 is made in Japan, dat was een hoax! Mensen die zeggen dat ze er 1 hebben die liegen. Je kan er over lezen om de Amerikaanse playstation forums, debunked dus! Al geruime tijd worden alle game consoles van Sony
gewoon China gemaakt. Succes met het vinden van een JP model!

Helaas geen bron erbij.
Het is geen hoax ik weet niet waar jij je verhalen vandaan hebt, maar er zijn wel degelijk Japanse PS4's!
Get your fact's right :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:32:
[...]

Het is geen hoax ik weet niet waar jij je verhalen vandaan hebt, maar er zijn wel degelijk Japanse PS4's!
Op mijn doos staat zelfs made in japan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
[...]

Ook ik kan dit bevestigen, want heb er 1 gehad. Er staat wel een sticker opgeplakt op de doos met made in Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKoetsier
  • Laatst online: 09-08 23:51
[...]

Haha, gast. Ik zeg toch dat iemand anders het zei (in het playstation topic) en dat er niet echt harde bronnen bij zitten. Hij was even een snelle bron. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-08 09:47
Dat zegt toch vrij weinig, made in X? Alle onderdelen worden echt niet in Japan gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emperorfz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-01 16:25
Volgens mij worden in de US alleen Chinese PS4 uitgeleverd en EU is mixed chinees/Japanse modellen.

http://www.dualshockers.c...n-as-revealed-by-picture/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:18:
[...]

[...]

Ik doelde meer op deze: http://www.amazon.es/Play...-4&keywords=playstation+4

Vanaf 16 januari weer op voorraad.

[...]
okee hier is hij nog wel leverbaar

en dan onder gamer pack tab ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:49:
[...]

okee hier is hij nog wel leverbaar

en dan onder gamer pack tab ;)
Omgerekend 580 euries..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:31

BPP

Tannay60 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:34:
[...]

Ook ik kan dit bevestigen, want heb er 1 gehad. Er staat wel een sticker opgeplakt op de doos met made in Japan.
Klopt, sommige dozen zijn in Japan gemaakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, en externe leveranciers, helaas gaat het deze bundel niet meer worden voor ons ben ik bang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:52:
Over de levering van de Killzone Bundels.. En voor de mensen die zeggen dat ze het nog niet uit een betrouwbare bron hebben gezien.Wordt niet meer geleverd, ben zelf ook de dupe...

[afbeelding]
Heb ook maar even getweet naar Playstation_NL en Dixons. Duidelijkheid mag er langzaam aan wel gaan komen. Mijn order blijft bij Dixons staan want ik ben benieuwd hoe men dit gaat oplossen.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
BPP schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:56:
[...]

Klopt, sommige dozen zijn in Japan gemaakt. :+
Wellicht alleen voor de bestickering in Japan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hugo schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:57:
[...]

Heb ook maar even getweet naar Playstation_NL en Dixons. Duidelijkheid mag er langzaam aan wel gaan komen. Mijn order blijft bij Dixons staan want ik ben benieuwd hoe men dit gaat oplossen.
Ik heb mijn Killzone Bundel order bij MyCom staan. Valt onder het zelfde magazijn als Dixons, BAS GROUP. Heb ze gisteravond en vanochtend getweet. Ik wacht ook nog op een mail van Playstation Nederland en een mail van MyCom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik heb sinds November een pre-order bij bartsmit staan en zie vaak voorbij komen dat mensen bij andere sites maar 2 weken of korter wachten tot levering.

normaal gesproken zou ik meerdere pre-orders uitgezet hebben om mijn kansen te vergroten maar aangezien de titels die ik interestant vindt nog lang niet uitkomen.. (watchdogs, the division, destiny, drive club) heb ik er niet zoveel haast meer mee.

zit zelfs te twijfelen of ik niet gewoon mijn pre-order helemaal ga cancelen want er is geen enkele titel die op het moment uit is waarvan ik denk dat het de ps4 goed benut en een koopwaardige titel is.

bijna alles ps4 titels die er nu zijn zijn ook verkrijgbaar op de ps3.

persoonlijk denk ik dat het beter was geweest als ze 6 maanden langer gewacht hadden met de ps4 release. er is gewoon te weinig contentwaardig materiaal voor een launch.

er zullen genoeg ps4's stof staan happen op het moment die wachten op goede titels denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wido91
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:51
Hugo schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:57:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. 5 november een mega bundel besteld bij Dixons. Pre-orders van de mega bundel bij andere winkels zijn op niets uitgelopen (bol, bart smit, wehkamp etc. etc.). En nu mag ik zeker voor 400 euro een kale PS4 van ze kopen terwijl het idee van een mega bundel juist is dat het voordeel geeft. We wachten het maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Wacht totdat de InFamous bundle beschikbaar is.
Volgens de geruchten 7-Februari, echter komt staat de release for InFamous of 21-Maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antwoord van MyCom gekregen via Twitter. Komt geen duidelijkheid vanaf:

Ik:
@MyCom Playstation Nederland zegt dat ze geen Killzone Bundels meer leveren.. Hoe gaan jullie dit oplossen?

MyCom
@Rutgher Wij weten nog niet welke leveringen we krijgen, maar je wordt op de hoogte gehouden via e-mail. ^Quint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wido91
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:12:

Ik:
@MyCom Playstation Nederland zegt dat ze geen Killzone Bundels meer leveren.. Hoe gaan jullie dit oplossen?

MyCom
@Rutgher Wij weten nog niet welke leveringen we krijgen, maar je wordt op de hoogte gehouden via e-mail. ^Quint
Die gasten weten echt nooit wat. Maar ondertussen wel bundels strippen en de inhoud los verkopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wido91 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:13:
[...]

Die gasten weten echt nooit wat. Maar ondertussen wel bundels strippen en de inhoud los verkopen.....
Daar baal ik dus inderdaad van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvH
appeltje eitje schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:17:
[...]

Ik heb ook twee keer gebeld en het één keer aangegeven. Daarna werd mij gemeld dat het via de bekende bakrekening werd teruggestort (dit komt omdat ik de verzendkosten via ideal heb betaald). Ze hebben toen aan de telefoon mij bestelling geannuleerd wat ik ook gelijk zag in mijn account op Wehkamp. Daar stond de volgende ochtend de melding "ideal teugbetaling 399 euro". Diezelfde middag stond het geld nog op mijn rekening. Verder helemaal geen poespas gehad.
Misschien heb je alles met die cadeaubonnen betaald waardoor er geen rekeningnummer bekend is? Dat zou (voor jou helaas) een pechsituatie kunnen zijn waardoor je wel een credit krijgt in je Wehkamp account.
Mijn rekeningnummer is hun ook bekend, heb net als jij een klein gedeelte verzendkosten betaald met ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:12:

Ik:

MyCom
Sony heeft duidelijk gezegd dat ze geen Killzone bundels meer gaan leveren!
Mycom moet wel op de hoogte zijn, ze willen vast geen klanten met preorders kwijtraken, want dan lijden ze verlies of Mycom is echt incompetent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wido91
Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:18:
[...]

Mycom moet wel op de hoogte zijn, ze willen vast geen klanten met preorders kwijtraken, want dan lijden ze verlies of Mycom is echt incompetent!
Vooral dat laatste denk ik. Als computerwinkel oké, maar verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-09 09:05
Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:18:
[...]

Nadat spel uit de bundel verhaal en witte doos verhaal zou je verwachten dat ze tenminste de box arts van de bundels zouden hebben liggen en zelf nog wat bundels in elkaar zetten. Dat mag ik hopen voor ze tenminste aangezien ze nog geen enkele bundel hebben geleverd door die grap..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wido91 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:19:
[...]

Vooral dat laatste denk ik. Als computerwinkel oké, maar verder...
Er wordt al weken geroepen dat we op de hoogte worden gehouden via de mail. Maar heb sinds november 1 mailtje gehad in begin december en meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wido91
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:22:
[...]

Er wordt al weken geroepen dat we op de hoogte worden gehouden via de mail. Maar heb sinds november 1 mailtje gehad in begin december en meer niet.
Ja, ik heb precies hetzelfde. Alleen dan bij Dixons. Ben benieuwd hoe het af gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees nu dit op Twitter:

Klant
@PlayStationNL ik heb de killzone bundel met extra controller en cam gekocht bij mycom. Deze gaan dus niet geleverd worden?

Playstaion Nederland
@Klant Wij leveren die bundel inderdaad niet meer uit, mogelijk kan Mycom je een passende oplossing bieden.

MyCom
@PlayStationNL @Klant Wij weten nog van niets. We wachten nog op een officiële reactie van Sony. ^Quint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:25
wido91 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:02:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. 5 november een mega bundel besteld bij Dixons. Pre-orders van de mega bundel bij andere winkels zijn op niets uitgelopen (bol, bart smit, wehkamp etc. etc.). En nu mag ik zeker voor 400 euro een kale PS4 van ze kopen terwijl het idee van een mega bundel juist is dat het voordeel geeft. We wachten het maar af.
Je hebt in principe gewoon een koopovereenkomst. Dat er nog niet geleverd is maakt niet uit (aanbod en aanvaarding is al geweest). Zo eisen dat ze een vergelijkbare bundel leveren (dus de games en de console voor die prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:29:
Ik lees nu dit op Twitter:

Klant
@PlayStationNL ik heb de killzone bundel met extra controller en cam gekocht bij mycom. Deze gaan dus niet geleverd worden?

Playstaion Nederland
@Klant Wij leveren die bundel inderdaad niet meer uit, mogelijk kan Mycom je een passende oplossing bieden.

MyCom
@PlayStationNL @Klant Wij weten nog van niets. We wachten nog op een officiële reactie van Sony. ^Quint
Dixons zegt hezelfde. :P

dixons Nederland ‏@dixons
@Hugo Wij hebben nog niets gehoord van Sony omtrent eventuele bundels die niet geleverd worden. ^Quint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan best gelijk hebben, toen ze de bundels kregen in december kregen die mensen hem ook eerder binnen dan bv mensen die een kale hadden besteld in september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:34:
[...]

Je kan best gelijk hebben, toen ze de bundels kregen in december kregen die mensen hem ook eerder binnen dan bv mensen die een kale hadden besteld in september.
Er zijn hier wel meerdere mensen die een megabundel besteld hebben en ook een mail hebben gekregen, dus dat is niet het geval denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Hugo schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:33:
[...]

Dixons zegt hezelfde. :P

dixons Nederland ‏@dixons
@Hugo Wij hebben nog niets gehoord van Sony omtrent eventuele bundels die niet geleverd worden. ^Quint
Wat een stelletje NOOBS, ze weten dondersgoed dat Sony niet meer gaat leveren!
Ik zou zeggen massaal de bundels cancelen en naar MM toe gaan als er een lading komt heb je meer kans op kale en knack bundels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:07
Ik snap niet waarom jullie nog steeds wachten op een MyCom of Dixons.
Wat een waardeloze winkels zijn dat met dit soort producten.
Ga gewoon naar een zaak als Media Markt/Saturn of een Bart Smit/Intertoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
HansAnders07 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:40:
Ik heb geen haast. Wil wel duidelijkheid. En ben benieuwd hoe ze het uiteindelijk gaan oplossen. Door nu massaal te annuleren maak je het alleen maar makkelijker voor hen. Als je snel een PS4 wilt hebben dan kun je inderdaad beter bij Mediamarkt etc gaan shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een smsje van Nedgame apeldoorn gekregen met de boodschap dat ik mijn gepre-orderde PS4 op kan halen. Vorige week heb ik al een PS4 gekocht bij de MM, iemand interesse om mijn pre-order over te nemen zodat je vandaag of morgen nog de PS4 kan halen bij Nedgame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:43:
Ik heb net een smsje van Nedgame apeldoorn gekregen met de boodschap dat ik mijn gepre-orderde PS4 op kan halen. Vorige week heb ik al een PS4 gekocht bij de MM, iemand interesse om mijn pre-order over te nemen zodat je vandaag of morgen nog de PS4 kan halen bij Nedgame?
Het is dat ik niet dicht bij Apeldoorn woon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Iemand die de vertical stand gebruikt?
Zo ja wat is de ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvH
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:43:
Je hebt een PM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:39:
[...]

Er zijn hier wel meerdere mensen die een megabundel besteld hebben en ook een mail hebben gekregen, dus dat is niet het geval denk ik.
Wehkamp heeft Megabundels omgezet naar kale bundels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:39:
[...]

Die mensen hebben schijt aan ons, dat is het geval denk ik. je kan er niet van uitgaan pas op het moment dat je een T&T binnen hebt. wehkamp heeft het niet op orde. ze hebben me in december bevestigd dat ik bij de 2e levering zat was ook niet zo, mensen die niks hadden gehoord hadden hem wel binnen gekregen. dus fingers crossed!

The Noob has spoken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand in de buurt van Den Haag die nog een pre-order over heeft? Graag pm.

Vertical stand heb ik heel kort gebruikt, persoonlijk vind ik hem dan wat makkelijker plaatsbaar. En hij verzameld wat minder stof.

Helaas moest mijn PS4 terug DOA ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
@axel23
je gebruikt het niet meer dus? staand is hij toch wel mooier vind ik en bespaart ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremedch
  • Laatst online: 22-11-2022

Supremedch

PSN: supremedch

Net een telefoontje van Nedgame Leiden. Kan mn PS4 eindelijk ophalen. (helaas zaterdag pas tijd)
Bestelt op 02-12-2013. Dus al met al best snel. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Supremedch op 15-01-2014 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:38
Nog even over de megabundel van Mycom en/of Dixons.

PlaystationNL heeft aangegeven geen megabundels meer uit te leveren in de Benelux. In andere landen is het nog wel af en toe leverbaar.

Zou Mycom/Dixons misschien via een ander kanaal hun PS4 betrekken?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
johoo schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:10:
Nog even over de megabundel van Mycom en/of Dixons.

PlaystationNL heeft aangegeven geen megabundels meer uit te leveren in de Benelux. In andere landen is het nog wel af en toe leverbaar.

Zou Mycom/Dixons misschien via een ander kanaal hun PS4 betrekken?
Correct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister een ps4 gepreorderd bij staturn in Hoofddorp ze konden mij vertellen dat er deze vrijdag weer een grote levering kwam. gister stonden er zo'n 25 man op de lijst dus hoop dat ik vrijdag mijn ps4 op kan halen. ik denk overigens dat de mm en staturns elke week een levering binnen krijgen want vorige week had die zelfde saturn ook een grote levering binnen gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroegbaas
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-12-2024
Ikzelf ben gisteren langs gegaan bij Media Markt in Almere om een pre-order te plaatsen, helaas doen ze dit niet meer, alles wat er nu binnenkomt gooien ze in de losse verkoop. De beste man die ik sprak gaf aan dat er a.s. vrijdag waarschijnlijk weer een levering binnenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 12:43
HansAnders07 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:40:
BartSmit hoef je ook niet te zijn hoor, ver van weg blijven.... Ik sta daar al sinds half november op de wachtlijst...
Zeker na het fiasco met de bestellink die uitgelekt was waardoor mensen die niet op de wachtlijst stonden gewoon konden bestellen. En denk niet dat er een excuus af kan voor mensen die WEL op de wachtlijst stonden, wel nee, we zeggen gewoon niks. Stelletje prutsers.

[ Voor 23% gewijzigd door Arjant2 op 15-01-2014 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gebeld met Wehkamp. Kreeg een vrij vervelende mevrouw aan de lijn, leek wel alsof ze continue standaard berichten zat af te lezen.

Ze vertelde me dat ik het bedrag van de cadeaubonnen niet terug op mijn rekening gestort kan krijgen. Ook niet nadat ik vertelde dat me dat wel telefonisch is toegezegd in december en dat er hier meerdere mensen zijn waarbij dat is gebeurd. Beetje vervelend wat hier gebeurd |:(

Overigens vertelde ze me ook dat als je geen mail hebt gekregen dat je er niet bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:08:
Net gebeld met Wehkamp. Kreeg een vrij vervelende mevrouw aan de lijn, leek wel alsof ze continue standaard berichten zat af te lezen.

Ze vertelde me dat ik het bedrag van de cadeaubonnen niet terug op mijn rekening gestort kan krijgen. Ook niet nadat ik vertelde dat me dat wel telefonisch is toegezegd in december en dat er hier meerdere mensen zijn waarbij dat is gebeurd. Beetje vervelend wat hier gebeurd |:(

Overigens vertelde ze me ook dat als je geen mail hebt gekregen dat je er niet bij zit.
Hoezo krijg je je geld niet terug? Wat een onzin het maakt niet uit of je via bank betaald hebt of via cadeaukaarten geld is geld!
Nou ik had in dec mail gekregen dat ik erbij zat....nee dus werd toen een paar dagen later gebeld u krijgt het eind dec......nee dus! Stelletje amateurs daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:14:
[...]

Hoezo krijg je je geld niet terug? Wat een onzin het maakt niet uit of je via bank betaald hebt of via cadeaukaarten geld is geld!
Nou ik had in dec mail gekregen dat ik erbij zat....nee dus werd toen een paar dagen later gebeld u krijgt het eind dec......nee dus! Stelletje amateurs daar!
Ja ze laten een beetje een slechte indruk achter hier.

Ze zij dat het duidelijk op de site vermeld staat dat als er met cadeaubonnen is betaald dat je het geld dan in de vorm van tegoed terugkrijgt. Dus juridisch gezien kan ik ze niks maken.
Toen ik vertelde dat dit wel bij anderen gebeurt wist ze me te verzekeren dat dit niet zo was en dat ik dat maar moest aantonen.

En tussen iedere zin maar herhalen dat Sony beperkt levert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrvH
Jay47 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:14:
[...]

Ik heb ook opnieuw gebeld, mevrouw vertelde dat ik het geld niet terug kan krijgen en had ondertussen al op de annuleerknop gedrukt... Om daarna doodleuk te vertellen dat de annulering al was doorgevoerd en ik achteraan de rij sta. Van 4 december naar 15 januari... :( 8)7 En ook daar konden ze niks meer aan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:18:
[...]

Ja ze laten een beetje een slechte indruk achter hier.

Ze zij dat het duidelijk op de site vermeld staat dat als er met cadeaubonnen is betaald dat je het geld dan in de vorm van tegoed terugkrijgt. Dus juridisch gezien kan ik ze niks maken.
Toen ik vertelde dat dit wel bij anderen gebeurt wist ze me te verzekeren dat dit niet zo was en dat ik dat maar moest aantonen.

En tussen iedere zin maar herhalen dat Sony beperkt levert...
Waar staat het precies ik kan het niet zo 123 terug vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
MrvH schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:25:
[...]

Ik heb ook opnieuw gebeld, mevrouw vertelde dat ik het geld niet terug kan krijgen en had ondertussen al op de annuleerknop gedrukt... Om daarna doodleuk te vertellen dat de annulering al was doorgevoerd en ik achteraan de rij sta. Van 4 december naar 15 januari... :( 8)7 En ook daar konden ze niks meer aan doen..
Ja in dec werd ik gebeld dat de megabundel niet meer zou komen en of ik het wilde omruilen met een kale bundel, ik ging akkoord maar werd toen ook achterin in de rij gegooid :(
Pagina: 1 ... 34 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.