[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.191 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Ik snap niet dat zoveel mensen wachten op de vrije verkoop. Als je hem wil hebben dan reserveer je hem toch gewoon en word je vanzelf gebeld.
Ik hoefde bij bij MM niks aan te betalen en werd direct gebeld nadat ze de levering binnen hadden.
Scheelt je veel gezeur en gezoek lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 19:54
Rogar schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:58:
Heeft er al iemand z'n pre-order bij Saturn Dordrecht op kunnen halen?
Ik was er net en ze zeiden dat de gemiddelde levertijd nu op 2 weken ligt als je reserveert. Bestellingen van eind december waren vorige week uitgeleverd volgens de verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:33:
[...]

Dat er vrijdag een nieuwe levering komt is nog steeds een gerucht en nergens bevestigd. Maar als er een levering komt zullen veel MM's net als afgelopen vrijdag waarschijnlijk de PS4 ook los verkopen aangezien er nauwelijks wachtlijsten zijn... De leveringen vinden ergens in de middag plaats dan moet je zodra de levering is aangekomen er snel bij zijn.
wat ik dus niet snap.

"Maar als er een levering komt zullen veel MM's net als afgelopen vrijdag waarschijnlijk de PS4 ook los verkopen aangezien er nauwelijks wachtlijsten zijn... "

hun webshop heeft flinke tekorten en daar zijn flinke wachtlijsten. waarom is mediamarkt zo beperkt in denken en oplossend vermogen.
zijn ze daar zo dom dat ze niet beter de playstations naar de webshop kunnen sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 14:38
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:07:
[...]

wat ik dus niet snap.

"Maar als er een levering komt zullen veel MM's net als afgelopen vrijdag waarschijnlijk de PS4 ook los verkopen aangezien er nauwelijks wachtlijsten zijn... "

hun webshop heeft flinke tekorten en daar zijn flinke wachtlijsten. waarom is mediamarkt zo beperkt in denken en oplossend vermogen.
zijn ze daar zo dom dat ze niet beter de playstations naar de webshop kunnen sturen...
Misschien ten overvloed: het is een franchise, elke MM doet wat ze zelf willen. En ze zullen er altijd wel een paar in de losse verkoop zetten voor mensen die toevallig in de winkel zijn. Dat trekt weer mensen die dat horen, ze verkopen er nog wat games bij. Het is een commercieel bedrijf en ze verkopen toch wel. Dus waarom zouden ze het zichzelf moeilijk maken. Waarschijnlijk verdient een filiaal er meer aan als de PS4 vanuit het rek verkocht wordt dan dat het via de webshop gaat.
Wat denk je wat het kost om al die telefoontjes en annuleringen te verwerken van mensen die geen geduld hebben ;)

[ Voor 5% gewijzigd door rvrbtcpt op 14-01-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-08 12:12
[...]

wat ik dus niet snap.

Losse verkopen zijn extra verkopen. Ze hopen dat die pre-orders toch wel blijven staan en ze dus zo extra klanten kunnen trekken door nu de enige aanbieder te zijn. Uiteindelijk verkopen ze op die manier meer ps4's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

wat ik dus niet snap.

MM internet is een apart bedrijf dat niet samenwerkt met de MM winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop echt dat MM vrijdag (17 januari) weer een levering PS4's krijgt. Geen MM heeft tot nu toe nog iets gezegd maar hoop is nooit slecht. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frijns.Net schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:10:
[...]

Misschien ten overvloed: het is een franchise, elke MM doet wat ze zelf willen. En ze zullen er altijd wel een paar in de losse verkoop zetten voor mensen die toevallig in de winkel zijn. Dat trekt weer mensen die dat horen, ze verkopen er nog wat games bij. Het is een commercieel bedrijf en ze verkopen toch wel. Dus waarom zouden ze het zichzelf moeilijk maken. Waarschijnlijk verdient een filiaal er meer aan als de PS4 vanuit het rek verkocht wordt dan dat het via de webshop gaat.
Wat denk je wat het kost om al die telefoontjes en annuleringen te verwerken van mensen die geen geduld hebben ;)
en toch vind ik het oneerlijk voor de mensen die net even geen rijbewijs hebben en die nog naar school moeten en die niet echt op pad kunnen gaan om zo'n prachtige console te bemachtigen.
helaas voor de studenten onder ons. (en die niet bij een MM in de buurt wonen)
een webshop is zoo veel makkelijker, je reserveert, betaald en hij komt.
nouja toch nog bedankt voor de reacties jongens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:36:
[...]

en toch vind ik het oneerlijk voor de mensen die net even geen rijbewijs hebben en die nog naar school moeten en die niet echt op pad kunnen gaan om zo'n prachtige console te bemachtigen.
helaas voor de studenten onder ons. (en die niet bij een MM in de buurt wonen)
een webshop is zoo veel makkelijker, je reserveert, betaald en hij komt.
nouja toch nog bedankt voor de reacties jongens! :)
dit is ook de reden waarom de lijst zolang is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlaxor
  • Laatst online: 24-12-2020
Hallo allemaal een beetje off topic maar als ik in een party chat zit met mijn vriend kan ik hem bijna niet verstaan, maar hij mij wel en we hebben beide onze settings maximaal staan. Hij gebruikt een tritton kunai maar heeft ook met het oortje die bij de ps4 zit hetzelfde probleem... Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerom van Dijk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Hallo tweakers,

Ik had bij bol 15 december een pre-order geplaatst, en ik denk dat het nog even duurt voor ik die krijg. Op z'n vroegst 22 januari. Nu heb ik van een vriend een formulier gekregen voor een pre-order bij saturn. Hij heeft die pre-order al een aantal weken geleden geplaatst. Nu wilde ik graag van jullie weten wanneer de volgende levering bij saturn is en of het zeker is dat ik daarbij zit. Ik had er namelijk iets over gelezen maar wist niet of dat betrouwbaar was.

Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerom van Dijk schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:55:
Hallo tweakers,

Ik had bij bol 15 december een pre-order geplaatst, en ik denk dat het nog even duurt voor ik die krijg. Op z'n vroegst 22 januari. Nu heb ik van een vriend een formulier gekregen voor een pre-order bij saturn. Hij heeft die pre-order al een aantal weken geleden geplaatst. Nu wilde ik graag van jullie weten wanneer de volgende levering bij saturn is en of het zeker is dat ik daarbij zit. Ik had er namelijk iets over gelezen maar wist niet of dat betrouwbaar was.

Alvast bedankt voor de reacties.
ik zou sws voor saturn gaan. mensen uit september wachten nog op bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand iets van saturn dordrecht en intertoys dordrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil iemand toevallig ultimate team coins kopen? 3,8 miljoen heb ik:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:03:
wil iemand toevallig ultimate team coins kopen? 3,8 miljoen heb ik:)
ik denk niet dat dat de bedoeling is hier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:04:
[...]

ik denk niet dat dat de bedoeling is hier 8)7
nee weet ik maar dacht vraag het toch even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
  • Laatst online: 16-12-2024
Lomp schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:56:
Ik snap niet dat zoveel mensen wachten op de vrije verkoop. Als je hem wil hebben dan reserveer je hem toch gewoon en word je vanzelf gebeld.
Ik hoefde bij bij MM niks aan te betalen en werd direct gebeld nadat ze de levering binnen hadden.
Scheelt je veel gezeur en gezoek lijkt me.
Goed idee joh! Ik neem aan dat jij dan wel een adresje hebt waar ik hem vandaag kan bestellen en morgen of overmorgen van geleverd krijg? Nee inderdaad niet. Pre orders nu plaatsen is lang, lang wachten. Het beste is wachten op vrije verkoop of geluk hebben met een kleine levering ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor de mensen die hun playstation 4 besteld hadden bij Dixons (weet niet of dit voor ieder filaal geld).
Ik had mijn ps4 maand of 3/4 terug bij hun ge pre-orderd maar zij konden steeds niet leveren. Nu had ik gister iemand van Dixons Amersfoort gesproken en die zei dat playstation voorlopig niets aan hun kon leveren... met het verhaal dat Sony een x geld bedrag vroeg per bedrijf en als dat niet betaald werd ze niks geleverd kregen en dat Dixons dat bedrag niet had betaald. vond het maar een beetje een raar verhaal 8)7
maar goed voor mensen die wel snel hun ps4 willen hebben zou ik Intertoys aanraden ik zelf heb afgelopen donderdag mijn ps4 daar besteld en ben paar uur geleden gebeld dat mijn bestellen klaar staat heel relaxed.
dus ipv 3/4maanden wachten op niks maar paar dagen gewacht :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Wat een onzin ik heb 2,5 week gewacht, en dat is niet lang.
Bij sommige MM en Saturn kan je hem met een week hebben(sommige hadden hem binnen een paar uur). Ik zie veel namen voorbij komen die al maanden wachten op Bol en Wehkamp en anderen die wekenlang zoeken naar vrije verkoop.
Je kunt beter gewoon reserveren bij de zaken die al een maand lang worden benoemd hier en dan heb je hem zo....

Edit: reactie op LeoWoody

[ Voor 3% gewijzigd door Lomp op 14-01-2014 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit weer niet bij de levering! Ik ben het echt echt echt zat met Wehkamp met hun "beperkte levering"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:18
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:40:
Ik zit weer niet bij de levering! Ik ben het echt echt echt zat met Wehkamp met hun "beperkte levering"
Annuleer dan, iedereen doet allemaal zo moeilijk hier met Wehkamp of Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:41:
[...]

Annuleer dan, iedereen doet allemaal zo moeilijk hier met Wehkamp of Bol.
Ik weet het niet zit in een dilemma... Ten eerste ik betaal in termijnen en ik had korting dus de PS4 kostte maar €360 en ik heb hem ook beetje laat besteld (06-12-2013) dus ik weet het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
  • Laatst online: 04-09 09:05
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:42:
[...]

Ik weet het niet zit in een dilemma... Ten eerste ik betaal in termijnen en ik had korting dus de PS4 kostte maar €360 en ik heb hem ook beetje laat besteld (06-12-2013) dus ik weet het niet..
Met wat geluk krijg je hem nog redelijk optijd iedereen zit als een gek te annuleren xD wat ik zie de laatste tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard0072 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:02:
[...]

Met wat geluk krijg je hem nog redelijk optijd iedereen zit als een gek te annuleren xD wat ik zie de laatste tijd
Ja klopt dat merk ik ook, mensen zijn continue aan het annuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

JensFC schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:11:
[...]

Losse verkopen zijn extra verkopen. Ze hopen dat die pre-orders toch wel blijven staan en ze dus zo extra klanten kunnen trekken door nu de enige aanbieder te zijn. Uiteindelijk verkopen ze op die manier meer ps4's ;)
Jij snapt het
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:36:
[...]

Jezus mina, het is een BEDRIJF, geen liefdadige instelling!

[ Voor 35% gewijzigd door sanderander op 14-01-2014 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lomp schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:28:
Bij sommige MM en Saturn kan je hem met een week hebben(sommige hadden hem binnen een paar uur). Ik zie veel namen voorbij komen die al maanden wachten op Bol en Wehkamp en anderen die wekenlang zoeken naar vrije verkoop.
Je kunt beter gewoon reserveren bij de zaken die al een maand lang worden benoemd hier en dan heb je hem zo....

Eens reserveer hem bij een MM. Van wat ik heb begrepen ontvangt MM rotterdam centrum.lees er as vrijdag weer. Ik ben afgelopen vrijdag gewoon binnengelopen, gereserveerd en zaterdagochtend opgehaald.

Valt me ook op dat veel mensen vragen waar hij nog te koop is. Zou zeggen bel zelf op of ga langs dan maak je de meeste kans. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanderander schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:16:
[...]

Jij snapt het

[...]

Jezus mina, het is een BEDRIJF, geen liefdadige instelling!
ik herinner mij een mooie quote : klant is de koning.
nou mooi niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Iemand enige tips voor goede headset met mic voor PS4 voor een betaalbare prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmiddag in Media Markt Breda geweest, kun je niet meer reserveren zeiden ze daar, wordt alleen nog maar losse verkoop ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

AlexMar schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:08:
Iemand enige tips voor goede headset met mic voor PS4 voor een betaalbare prijs?
Die van Logitech, Wireless F510 ofzo dacht ik rond 50 euro bij Alternate

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
Ik ga morgen maar eens een Media Markt naar binnen en doe hem reserveren. Hopelijk heb ik geluk en duurt het niet te lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
Is er bekend wanneer er een nieuwe levering bij sony.nl komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:51
Dyna20 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:58:
[...]

Ik was er net en ze zeiden dat de gemiddelde levertijd nu op 2 weken ligt als je reserveert. Bestellingen van eind december waren vorige week uitgeleverd volgens de verkoper.
Ik had 'm begin januari gepreorderd en stond 23e op de lijst. Zal wel bij de volgende levering zitten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fukijama schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:44:
Is er bekend wanneer er een nieuwe levering bij sony.nl komt?
jaa ik wil dit graag ook weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:54:
[...]

jaa ik wil dit graag ook weten. :)
Laten ze dat bij sony.nl altijd voor de tijd weten?
Of begint de verkoop soms zomaar?

[ Voor 4% gewijzigd door fukijama op 14-01-2014 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Lomp schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:28:

Ja, lang is relatief hé. Ik wacht tot a.s. zaterdag, als ik dan nog geen uit de losse verkoop heb, bestel ik m bij Amazon, binnen twee weken is ie dan binnen. Mijn punt is, is dat als je m nu besteld je sws langer dan twee weken moet wachten, en in de twee weken heb je ook kans dat je 'm ergens los kan kopen of dat intertoys weer wordt "gehackt". O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fukijama schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:57:
[...]

Laten ze dat bij sony.nl altijd voor de tijd weten?
Of begint de verkoop soms zomaar?
vorige keer hadden ze flink wat ps4's in de webstore gedonderd. en ik zat er flink naast.
maar een zoals het gezegde luid : een ezel stoot niet zich niet 2x aan dezelfde paal.
dus heb ik een autorefresher op de site gezet en wanneer ze weer instock zijn, krijg ik meteen een berichtje op mn telefoon en heb ik hem 99% zeker
nu nog wachten op de volgende zet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje voor de mensen die al een ps4 in bezit hebben. Het valt me op dat het systeem erg stil is tijdens het gamen maar dat het tijdens het installeren van de disc erg veel geluid produceert. Tijdens het starten van een game ook veel geluid. Na een seconde of 10 is het dan weer stil..

Herkenbaar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 15:47
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:33:
[...]

ik herinner mij een mooie quote : klant is de koning.
nou mooi niet dus...
Ja klant is de koning maar zij zijn de regisseurs.......dus kortom wij als klanten hebben niks te zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 15:47
LeoWoody schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:58:
[...]

Ja, lang is relatief hé. Ik wacht tot a.s. zaterdag, als ik dan nog geen uit de losse verkoop heb, bestel ik m bij Amazon, binnen twee weken is ie dan binnen. Mijn punt is, is dat als je m nu besteld je sws langer dan twee weken moet wachten, en in de twee weken heb je ook kans dat je 'm ergens los kan kopen of dat intertoys weer wordt "gehackt". O-)
IT was helemaal niet gehacked, was gewoon hun fout. Want je kon het via hun website kopen zonder reserverings link.
Dus dat gehack verhaal wat IT verteld is onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:14
Mocht iemand interesse hebben.

Ik heb nog 3 losse controllers voor de PS4 nieuw in verpakking: €50,- betaal ik de verzending!

DM als je interesse hebt.

(Niet gestolen of niks, gewoon besteld bij de TOYS XL met 50% korting code.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

BekSide schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:49:

Ik heb nog 3 losse controllers voor de PS4 nieuw in verpakking: €50,- betaal ik de verzending!

Hoeveel had je er in totaal gekocht? :P

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:17

Hoe kom je aan die 50% kortingscodr?

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06

Zwart ? Ben op zoek naar een blauwe, maar kan hem nergens vinden met levertijd binnen 2 weken.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou er ook 1 bestellen met die toys xl code. Jammer genoeg waren ze net niet meer op voorraad! O.a. omdat jij weer zo nodig moest inslaan om met winst door te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:( |:( |:( :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:58:
[...]

Ik wou er ook 1 bestellen met die toys xl code. Jammer genoeg waren ze net niet meer op voorraad! O.a. omdat jij weer zo nodig moest inslaan om met winst door te verkopen.
Voor hem winst, en als je er perse een moet koop je er een bij hem voor 10tje minder dan retail prijs dus niet zeiken.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
C0nscious schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:57:
[...]

Hoeveel had je er in totaal gekocht? :P
3...... en toen waren ze op.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:58:
[...]

Stelletje zeikerds!!!! het is gvd 10 euro minder dan de winkelprijs!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Jay47 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:45:
[...]

IT was helemaal niet gehacked, was gewoon hun fout. Want je kon het via hun website kopen zonder reserverings link.
Dus dat gehack verhaal wat IT verteld is onzin!
Vandaar ook de " " rondom gehacked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
BekSide schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:00:
[...]

Blauw, zwart of rood :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Zwart allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Damn, kan nergens een blauwe vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:01:
[...]

Stelletje zeikerds!!!! het is gvd 10 euro minder dan de winkelprijs!!!!!
Je snapt me wel. Hoop ik.

Wordt je daar nu echt gelukkig van? Dingen kopen die je niet wilt om er een paar tientjes op te pakken??

Ik ben oprecht blij dat ik niet op zo'n manier met geld bezig hoef te zijn. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik me er prettig bij zou voelen.

Het ga je goed _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:09:
[...]

Je snapt me wel. Hoop ik.

Wordt je daar nu echt gelukkig van? Dingen kopen die je niet wilt om er een paar tientjes op te pakken??

Ik ben oprecht blij dat ik niet op zo'n manier met geld bezig hoef te zijn. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik me er prettig bij zou voelen.

Het ga je goed _O-
Ik begrijp hier niks van je bent echt een mongool!
Je koopt dus liever die controller bij de toysxl voor €60,- dan bij mij voor €50,- met bon en alles erbij! Waar heb je het nou over man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:12:
[...]

Je koopt dus liever die controller bij de toysxl voor €60,- dan bij mij voor €50,- met bon en alles erbij! Waar heb je het nou over man.
Meestal is diegene die het niet begrijpt de mongool. Maar ik begrijp dat jouw wereldje anders in elkaar zit.

Ik geef inderdaad liever meer geld uit dan dat ik iets bij jou koop. Dat is dan persoonlijk en principieel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En hoeveel heb je betaald totaal voor 3 controlles met 50% procent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:16:
[...]

En hoeveel heb je betaald totaal voor 3 controlles met 50% procent
Al die moeite om nu een paar tientjes te verdienen... Triest toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:16:
[...]

Meestal is diegene die het niet begrijpt de mongool. Maar ik begrijp dat jouw wereldje anders in elkaar zit.

Ik geef inderdaad liever meer geld uit dan dat ik iets bij jou koop. Dat is dan persoonlijk en principieel!
Ja serieus ik was vandaag bij de Albert heijn echt triest volk joh. kopen een tros bananen in voor €0,45 en leggen het in de schappen voor €0,89 echt niet normaal!

Ben blij dat ik me niet zo bezig hoef te houden met geld.

Koop er nooit meer iets! Weet je ik ga gewoon van de natuur en het licht leven! dat doe ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ik koop liever iets van iemand die per ongeluk teveel ps4's controllers of ps4's heeft dan van iemand die met voorbedachte raden er geld op wilt verdienen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:18:
[...]

Ja serieus ik was vandaag bij de Albert heijn echt triest volk joh. kopen een tros bananen in voor €0,45 en leggen het in de schappen voor €0,89 echt niet normaal!

Ben blij dat ik me niet zo bezig hoef te houden met geld.

Koop er nooit meer iets! Weet je ik ga gewoon van de natuur en het licht leven! dat doe ik!
Je snapt het dus niet. Geeft niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djen12345
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-05-2024
Ben het met je eens hoor Ajaccio. Treurig dat er mensen zijn die profiteren van schaarste voor eigen gewin en niet een ander ook de max korting gunnen.

Ben ook blij dat ik niet op zo'n manier een extra zakcentje hoef te verdienen. Als het aan mij ligt blijft ie lekker zitten met zn controllers, betaal ook liever de volle winkelprijs dan zo iemand van zn "voorraad" af te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:20:
[...]

ik koop liever iets van iemand die per ongeluk teveel ps4's controllers of ps4's heeft dan van iemand die met voorbedachte raden er geld op wilt verdienen :|
Maar in dit geval? Jij betaald ongeveer de zelfde prijs en krijgt m meteen, en hij maakt er een paar tientjes winst op. Dat het handelen mensen, en het onderscheid ons van ons een tijdje terug toen we nog jagers en verzamelaars waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel nieuwsgierig 3x 60 = 180 / 50% dus kom je op 90 euro

Jij vraagt 50 ps dat wordt 150..... Heb je 60 euro winst !!!
Als het zo gegaan is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djen12345
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-05-2024
60 euro... minus verzendkosten. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:24:

Als het zo gegaan is
Lichtelijk hypocriet, want zo gaat het nou eenmaal met bijna alle producten... Behalve in dit geval de PS4, want ik geloof dat Sony daar zelfs verlies op maakt per stuk verkocht op 400 Euro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:24:

Als het zo gegaan is
Al verdiende ik er €900,- op...... wat boeit het jullie..... Je hebt je controller voor €10,- minder ik neem de verzendkosten nog op me ook.

Echt.... ongekend dit..... ik geef je 17% korting op de laagste prijs waarvoor je hem kan kopen en nog komt hier gezeik sorry hoor, maar wat ik ervoor heb betaald doet gewoon helemaal niet ter zake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:36
waar gaat dit over?? We leven in het kapitalisme. Is gebaseerd op winstmaximalisaitie. En daar hebben we allemaal geen moeite mee, want zonder dit systeem konden we nu allen geen PS4 kopen.
Doe nu dus niet of je roomser bent dan de paus, of ga lekker verhuizen naar Cuba, Kun je lekker leven van 17 euro per maand. 17 euro per maand? ja 17 euro per maand.

[ Voor 6% gewijzigd door P. vd Loo op 14-01-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Alle klinkt hij een beetje bot, ik ben het met BekSide eens, iedereen hier verandert ineens in moraalridders maar als ze iets van bol.com of waar dan ook kopen doet de inkoop prijs er opeens niet meer toe? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Doen hier echt een paar totaal idioten rond op het forum..... Tegen het kapitalisme, maar wel achter het laptopje de playstations proberen te bestellen! Zonder ''GREED'' zat je nu nog met je stokje in een grot op de muur te tekenen!

En overigens de enige reden waarom Sony een Playstation uberhaupt uitbrengt is om je helemaal leeg te zuigen!!

[ Voor 19% gewijzigd door BekSide op 14-01-2014 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We raken een beetje van het topic af voor mijn idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:27:
[...]

Al verdiende ik er €900,- op...... wat boeit het jullie..... Je hebt je controller voor €10,- minder ik neem de verzendkosten nog op me ook.

Echt.... ongekend dit..... ik geef je 17% korting op de laagste prijs waarvoor je hem kan kopen en nog komt hier gezeik sorry hoor, maar wat ik ervoor heb betaald doet gewoon helemaal niet ter zake!
Je kunt je ook richten op producten die je wel interesseren. Je hoeft geen ps4; dat is wel duidelijk. Er zijn echter heel veel mensen die wel een ps4 willen. Maar jij probeert producten weg te kapen om er aan te verdienen. Snap je de misselijkheid echt niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:31:
[...]

Je kunt je ook richten op producten die je wel interesseren. Je hoeft geen ps4; dat is wel duidelijk. Er zijn echter heel veel mensen die wel een ps4 willen. Maar jij probeert producten weg te kapen om er aan te verdienen. Snap je de misselijkheid echt niet?
Wegkapen? ze liggen met 100e opgestapeld in de winkels!!! het gaat om een controller niet om het beestje zelf.

Wegkapen!!! en dan voor minder dan de winkelprijs verkopen man man wat ben jij dom zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
[...]

Maar hij kaapt ze toch niet weg? Hij koopt er meer voor een lage prijs, en verkoopt die dan voor een lagere prijs dan in de winkels aan ons, en hij maakt er een beetje winst mee. Win Win en verlies voor de winkels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Ik ben er klaar mee hier. ik meld me rond de playstation 5 wel weer om ze allemaal weg te kapen voor jullie neus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
[...]

Doe niet zo moeilijk joh. Hij kaapt niks weg. Hij biedt producten aan voor een prijs lager dan in de winkel. Niks aan het handje. Lijkt er sterk op dat je baalt dat je zelf niet op het idee bent gekomen.
Kunnen we weer on-topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Haha het gaat om het principe... En ik was gewoon nieuwsgierig niets meer of minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:32:
[...]

Wegkapen? ze liggen met 100e opgestapeld in de winkels!!! het gaat om een controller niet om het beestje zelf.

Wegkapen!!! en dan voor minder dan de winkelprijs verkopen man man wat ben jij dom zeg.
Onder de winkelprijs ja... omdat je 50% korting had. Maargoed, we begrijpen elkaar niet. Niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:35:
[...]

Onder de winkelprijs ja... omdat je 50% korting had. Maargoed, we begrijpen elkaar niet. Niet erg.
Doet voor jou toch helemaal niet ter zake wat ik ervoor betaald heb.
Dus als ik niet had gezegd dat ik ze via de 50% korting code had dan had je me aanbeden omdat ik zo'n schatje ben dat ik ze voor €10,- minder verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:35:
[...]

Wat maakt het uit wat hij er mee verdient. Tip: concentreer je minder op anderen en hou je lekker met jezelf bezig. Heb je voldoende aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P. vd Loo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:34:
[...]

Doe niet zo moeilijk joh. Hij kaapt niks weg. Hij biedt producten aan voor een prijs lager dan in de winkel. Niks aan het handje. Lijkt er sterk op dat je baalt dat je zelf niet op het idee bent gekomen.
Kunnen we weer on-topic?
Kan er kort over zijn. Ik hou me er niet mee bezig. Nogmaals, het is principieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:39
[...]

Ik denk dat je beter een add in vraag en aanbod kan openen dan hier te gaan discussiëren. Kans op verkoop is daar hoger dan hier in het topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:37:
[...]

Kan er kort over zijn. Ik hou me er niet mee bezig. Nogmaals, het is principieel.
Maar het is alleen niet meer principieel wanneer het je wat minder goed uit komt, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:37:
[...]

Je houd je er heel erg mee bezig, je bent er zelfs een beetje boos over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
RenaldoN schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:38:
[...]

Ik denk dat je beter een add in vraag en aanbod kan openen dan hier te gaan discussiëren. Kans op verkoop is daar hoger dan hier in het topic
Ik houd er inderdaad over op. Het zijn 3 zwarte Verzendkosten voor mij, €50,- is de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
  • Laatst online: 07-09 09:37
Hey Guys,

Ik volg dit topic al een tijdje (lurker) en heb besloten om me vandaag te registreren. Ik heb samen met een goede vriend een bestelling geplaatst bij Neckermann. Echter, ik heb weinig vertrouwen in een goede en snelle afwikkeling aangezien Neckermann nog geen enkele console heeft uitgeleverd, zelfs niet aan mensen die in augustus hebben besteld. Gewoonweg bizar. Ik las een post van een andere tweaker, waarvan ik de naam ben vergeten. Het ging over Dixons en dat Dixons een aanbetaling bij Sony moest doen alvorens de PS4's werden geleverd. Dat verhaal lijkt me wel aannemelijk.
Ik denk dat sommige bedrijven (bedrijven met weinig kasmiddelen) eerst wachten op pre-orders die via Ideal of andere betaalmethode worden voldaan om dan vervolgens een bestelling bij Sony te plaatsen. Ik denk dat Neckermaan dit ook heeft gedaan en dat er om die reden Dixons, Neckermaan etc.. zoveel later zijn met uitleveren. De bestellingen bij Sony zijn denk ik (te) laat gedaan. Echter, deze theorie hoeft niet te kloppen (zie de uberfalende Bol.com en Wehkamp).

Nu nog even mijn vraag. Ik woon zelf in Groningen en ik ben van plan om een PS4 te kopen bij de MM hier in Groningen. Weet iemand van jullie wat de gemiddelde levertijd bij de MM in Groningen is? Wat zijn jullie ervaringen mbt de PS4 bij de MM in Groningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BekSide schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:38:
[...]

Je houd je er heel erg mee bezig, je bent er zelfs een beetje boos over!
Aan het einde vd rit interesseert het me niet. Ik snap het gewoon niet. Ik bedoelde meer dat ik niet op die manier met handel bezig ben. Gewoon omdat ik dat niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
BekSide schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:39:
[...]

Ik houd er inderdaad over op. Het zijn 3 zwarte Verzendkosten voor mij, €50,- is de prijs.
Geen interesse, heb er zelf al 2 uit mijn killzone bundel. Maar ik geef je groot gelijk dat je wat probeert te verdienen. Iedereen wilt dat. De 1 door 60 uur per week te werken, de ander door diefstal te plegen en jij door een beetje handelen.
Maar merk dat ik zelf ook over ga beginnen dus hou der zelf nu ook over op :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister_Slavko schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:39:
Hey Guys,

Ik volg dit topic al een tijdje (lurker) en heb besloten om me vandaag te registreren. Ik heb samen met een goede vriend een bestelling geplaatst bij Neckermann. Echter, ik heb weinig vertrouwen in een goede en snelle afwikkeling aangezien Neckermann nog geen enkele console heeft uitgeleverd, zelfs niet aan mensen die in augustus hebben besteld. Gewoonweg bizar. Ik las een post van een andere tweaker, waarvan ik de naam ben vergeten. Het ging over Dixons en dat Dixons een aanbetaling bij Sony moest doen alvorens de PS4's werden geleverd. Dat verhaal lijkt me wel aannemelijk.
Ik denk dat sommige bedrijven (bedrijven met weinig kasmiddelen) eerst wachten op pre-orders die via Ideal of andere betaalmethode worden voldaan om dan vervolgens een bestelling bij Sony te plaatsen. Ik denk dat Neckermaan dit ook heeft gedaan en dat er om die reden Dixons, Neckermaan etc.. zoveel later zijn met uitleveren. De bestellingen bij Sony zijn denk ik (te) laat gedaan. Echter, deze theorie hoeft niet te kloppen (zie de uberfalende Bol.com en Wehkamp).

Nu nog even mijn vraag. Ik woon zelf in Groningen en ik ben van plan om een PS4 te kopen bij de MM hier in Groningen. Weet iemand van jullie wat de gemiddelde levertijd bij de MM in Groningen is? Wat zijn jullie ervaringen mbt de PS4 bij de MM in Groningen?
Of plaatselijke intertoys of bart smit lopen ook wel goed na mijn idee
Je kan langsgaan voor eventuele wachtlijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
RenaldoN schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:41:
[...]

Geen interesse, heb er zelf al 2 uit mijn killzone bundel. Maar ik geef je groot gelijk dat je wat probeert te verdienen. Iedereen wilt dat. De 1 door 60 uur per week te werken, de ander door diefstal te plegen en jij door een beetje handelen.
Maar merk dat ik zelf ook over ga beginnen dus hou der zelf nu ook over op :-)
Mee eens. Enne, wil je toevallig van een van die bundles af? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
LeoWoody schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:43:
[...]

Niet goed gelezen :-) heb het over 2 controllers die in mij bundel zaten. Geen 2de bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesper vos
  • Laatst online: 27-12-2022
LeoWoody schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:43:
[...]

Hij bedoelt 2 controllers uit doe mega bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
RenaldoN schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:44:
[...]

Niet goed gelezen :-) heb het over 2 controllers die in mij bundel zaten. Geen 2de bundel
Oja, helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:41:
[...]

Of plaatselijke intertoys of bart smit lopen ook wel goed na mijn idee
Je kan langsgaan voor eventuele wachtlijst
Die was ik vergeten door alle positieve reacties over MM. Ik ga morgen wel even informeren. Bedankt voor het meedenken Mr. Famous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister_Slavko schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:47:
[...]

Die was ik vergeten door alle positieve reacties over MM. Ik ga morgen wel even informeren. Bedankt voor het meedenken Mr. Famous!
Nog ff tip over laatste updates kan je op twitter tegenkomen
Voor als je geen zin hebt om eruit te gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Laatst online: 21-08 14:23

C0nscious

Mysteryman.

BekSide schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:00:
[...]

Ah ok, valt mee ;) Ik 1tje, kwam er te laat achter dat je meer items ermee kon bestellen.

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:56:
[...]

Nog ff tip over laatste updates kan je op twitter tegenkomen
Voor als je geen zin hebt om eruit te gaan :p
Tnx voor de tip. Een beetje beweging kan geen kwaad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Iemand enig idee in welke landen je wel kan laten bezorgen vanuit Spanje met Amazon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt me wel coole blauwe skin voor Dualshock 4

http://www.amazon.com/Fir...8-10&keywords=dualshock+4

Of ghost ops skin

http://www.amazon.com/Con...8-12&keywords=dualshock+4

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2014 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_Slavko
rvthul84 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:03:
Iemand enig idee in welke landen je wel kan laten bezorgen vanuit Spanje met Amazon?
http://www.amazon.es/gp/h...392_eur/?nodeId=201349100

Bijna alle EU-landen. Tip: Google Chorme kan de site vertalen naar het Nederlands.
Pagina: 1 ... 33 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.