MM Eindhoven had gisterenavond (21:20) een enorme shitload binnen. Zag minstens 30man aan de kassa's staan met een PS4 en een lucky gast met een OLED TV én een PS4
.
Cancellen, geld terug vragen en snel bij een mm gaan halen!Jay47 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:05:
[...]
Ik had op 2 dec besteld, Killzone megabundel voor 425 ipv 500, dat was een mooie deal
Verwijderd
Weet je een MM die hem ´NU` heeft?appeltje eitje schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:14:
[...]
Cancellen, geld terug vragen en snel bij een mm gaan halen!
niet nu, maar dat zal zeker sneller gaan dan iedere keer die frusterende mailtjes van de Wehkamp. Waarschijnlijk heb je er dan gewoon eentje binnen een week of twee.
Bel Eindhoven even, daar zouden er los moeten staan. Maar dan ben je probably al te laat want ik was er gisterenavond rond 21:30 en ik was er NIET voor een PS4.
Zag ze en masse weggaan in elk geval.
Oh geen probleem ik heb al een PS4, trouwens heb 425 voor megabundel betaald ipv 500 cadeaukaarten met AH bonus korting, dus ik krijg 75 euri gratis van Wehkamp.appeltje eitje schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:14:
[...]
Cancellen, geld terug vragen en snel bij een mm gaan halen!
Verwijderd
Hebben andere MM's niks binnen gekregen?Typhone schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:13:
MM Eindhoven had gisterenavond (21:20) een enorme shitload binnen. Zag minstens 30man aan de kassa's staan met een PS4 en een lucky gast met een OLED TV én een PS4.
Vast wel maar daar kan ik niet uit eerste hand over meepraten. Ik was gisteren met een vriend in Eindhoven, had zelf ff wat klein grut nodig en hij was gebeld voor z'n PS4. Stonden er 6 los en ik weet niks over een wachtlijst. Bij de kassa's (bovenste kassa's) stond het helemaal vol (4 kassa's open) en iedereen had een PS4 vast. De rekken met games waren ook ver leeg voor het eerst (de PS4 rekken).Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:19:
[...]
Hebben andere MM's niks binnen gekregen?
Eindhoven, wat een mooie stad is het tochTyphone schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:23:
[...]
Vast wel maar daar kan ik niet uit eerste hand over meepraten. Ik was gisteren met een vriend in Eindhoven, had zelf ff wat klein grut nodig en hij was gebeld voor z'n PS4. Stonden er 6 los en ik weet niks over een wachtlijst. Bij de kassa's (bovenste kassa's) stond het helemaal vol (4 kassa's open) en iedereen had een PS4 vast. De rekken met games waren ook ver leeg voor het eerst (de PS4 rekken).
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Ik heb 'm zaterdagmorgen gereserveerd bij MM Alexandrium Rotterdam.
Vrijdag waren ze hier binnen, hoop dat de volgende lading snel komt.. Iemand al meer info?
Vrijdag waren ze hier binnen, hoop dat de volgende lading snel komt.. Iemand al meer info?
Verwijderd
Ik ga vanmiddag alle lokale winkels plat bellen en langs gaan en ik zal een PS4 bemachtigen! We will survive
Rebellion !!!! GOED BEZIG!!Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:29:
Ik ga vanmiddag alle lokale winkels plat bellen en langs gaan en ik zal een PS4 bemachtigen! We will survive
Bel MM Eindhoven dan eerst eensVerwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:29:
Verwijderd
ik woon in het plaatsje Putten, en dan is het bijna 2 uur rijden en dat gaat lastig als je 16 bent:(
pak je de scootert!Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:31:
[...]
ik woon in het plaatsje Putten, en dan is het bijna 2 uur rijden en dat gaat lastig als je 16 bent:(

Mail van Wehkamp gekregen ik krijg hem deze week binnen
2 Okt besteld
2 Okt besteld
Heb verder ook geen rijbewijs en ben al 30. zit ook in rotplaats.Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:31:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door jaaoie17 op 14-01-2014 12:34 ]
En hoe ga je naar het werk dan? trein? fiets?jaaoie17 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:34:
[...]
Heb verder ook geen rijbewijs en ben al 30. zit ook in rotplaats.
Verwijderd
elke dag drie kwartier fietsenjurgenb1990 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:35:
[...]
En hoe ga je naar het werk dan? trein? fiets?
Verwijderd
Is het niet de mail van dat ze nog een levering verwachten?lowie020 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:34:
Mail van Wehkamp gekregen ik krijg hem deze week binnen![]()
![]()
2 Okt besteld
fiets 5-10 min. Fietsen vink ik niet erg hoor, als je geen keiharde wind hebt.jurgenb1990 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:35:
[...]
En hoe ga je naar het werk dan? trein? fiets?
[ Voor 14% gewijzigd door jaaoie17 op 14-01-2014 12:36 ]
Hahaha ja in dat geval wens ik je inderdaad succesVerwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:31:
[...]
Ik heb er zelf ook 1 nodig overigens, vorige verkocht, maar ik wacht wel. Genoeg te doen dus geen haast
Mooi leven heb je dan
Heb gebeld naar mm ehv. Hebben noks. Was alleen voor mensen met reservering
Geen idee nog. Vind het voor nu nog apart dat ze het nog toestaan dat het besteld mag worden. Maar mochten ze ooit zeggen dat ze dat alleen maar orders tot x datum kunnen leveren dan wil ik wel vragen hoe het kan dat het tot op heden nog op de website staat.Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:02:
[...]
In welk opzicht zou het van pas moeten komen?:)
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Beste ------------
Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld.
Zoals je weet is de vraag enorm groot, maar we hebben goed nieuws voor je: deze week ontvangen wij weer een zending van Sony. En daar zit je bij!
We weten niet precies wanneer er bij je bezorgd wordt, maar dat zal waarschijnlijk al voor dit weekend, maar op zijn laatst dinsdag zijn. Je kunt de status van je bestelling volgen onder Mijn Bestellingen op mijn wehkamp.nl.
Heel plezier met je Playstation!
Met vriendelijke groet,
wehkamp.nl klantenservice
Zoals je weet is de vraag enorm groot, maar we hebben goed nieuws voor je: deze week ontvangen wij weer een zending van Sony. En daar zit je bij!
We weten niet precies wanneer er bij je bezorgd wordt, maar dat zal waarschijnlijk al voor dit weekend, maar op zijn laatst dinsdag zijn. Je kunt de status van je bestelling volgen onder Mijn Bestellingen op mijn wehkamp.nl.
Met vriendelijke groet,
Enige waar ik op hoop is dat er snel een nieuwe firmware update komt om muziek af te spelen, dat je games kan hibernaten (Dus ps4 uitzetten en volgende dag verder) en een officiele headset zodat ik kan stoppen met die oordopjes!
Ja ben een beetje laks in die dingen.jurgenb1990 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:36:
[...]
Mooi leven heb je danik kan niet zonder me auto en scooter
haha gelul, echt al die winkels weten niet waar ze het over hebben.Denvin schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:36:
Heb gebeld naar mm ehv. Hebben noks. Was alleen voor mensen met reservering
Ik heb hem gisteren Gewoon uit losse verkoop uit MM Eindhoven gekocht!
(ze hadden er maar 4 totaal ofzo hoor) en ik was niet de enige
Verwijderd
Chill man! veel plezier!lowie020 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:37:
Beste ------------
Met vriendelijke groet,
Ik ben 23 en heb al 5 jaar me rijbewijs

wanneer besteld?lowie020 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:40:
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:38:
[...]
Chill man! veel plezier!
[/quote
Werd tijd ook haha maar bedankt
Liggen der nog wat ps4's in de mediamarkt in Zwolle? Laat het me weten anders. Dan kan ik misschien mn zus nog op pad sturen.
Stond je voor mij?BekSide schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:38:
[...]
haha gelul, echt al die winkels weten niet waar ze het over hebben.
Ik heb hem gisteren Gewoon uit losse verkoop uit MM Eindhoven gekocht!
(ze hadden er maar 4 totaal ofzo hoor) en ik was niet de enige
Nou ik heb sinds 8-aug een bestelling lopen bij bigu. en 3 keer was het niet raak.
Haha echt he maarja toch ben je blij na zolang wachten...
Overigens als bewijs hier een foto van mijn bon.Typhone schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:41:
[...]
Stond je voor mij?Ik zag er heel veel lopen gisteren en er was 100% losse verkoop.
Er werd gezegd dat het om een ''nieuwe'' levering ging, maar dit waren gewoon reserveringen die niet doorgegaan zijn.
Als het bij mij om een reservering zou gaan zou het bedrag ook niet €399,- zijn toch

[ Voor 8% gewijzigd door BekSide op 14-01-2014 12:45 ]
Mja ze zeidem dat ze niks hadden. Dus dat moet ok dan maar geloven ipv anderhalf uur rijden en het erop wagen.
Hoop het voor je, want zo een mail kreeg ik ook in dec, en werd een paar dagen later gebeld dat het toch niet zo waslowie020 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:37:
Beste ------------
Met vriendelijke groet,
Overigens wel raar.... ik heb nog steeds een bestelling staan bij Wehkamp.... van 06-10. geen mail gehad..... ik annuleer hem zodra ik mail krijg zodat de volgende hem krijgt.Jay47 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:55:
[...]
Hoop het voor je, want zo een mail kreeg ik ook in dec, en werd een paar dagen later gebeld dat het toch niet zo was
of de grens ligt tussen 02-10 en 06-10 maar dat zou wel sterk zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door BekSide op 14-01-2014 12:56 ]
Wat wil je er voor hebben?heetmeeltje schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:59:
Iemand nog behoefte aan KNACK?
Ik heb al een PS4, die ik niet na eerste keer niet eens meer heb aangeraakt omdat ik nog op de PS3 speel (en tot ik hem had kon ik niet wachten om er een te hebben). Mijn vrouw had er ook eentje voor me gereserveerd bij de BS. Kreeg zaterdag een telefoontje dat er een basisversie voor me klaar ligt (Voorburg). Ik bel m'n broertjes op of ze er één willen, ik belde vrienden op of ze het willen hebben, plaatste een berichtje op FB, en gewoon niemand die een PS4 wil... ongelooflijk
Dan maar op MP gezet, maar kost me een beetje te veel moeite al die reacties die ik krijg.. Heb een afspraak via MP, verdien er 100 euro mee. Maar als het niet doorgaat heb ik eigenlijk geen zin meer in het mp-gedoe, dan mag iemand hier mijn reservering gratis hebben en dan ga ik nog mee om het op te halen
(is op naam)
Ik heb mijn ps4 ook via dit topic kunnen bemachtigen dus ik gun het een andere tweaker wel.
Dan maar op MP gezet, maar kost me een beetje te veel moeite al die reacties die ik krijg.. Heb een afspraak via MP, verdien er 100 euro mee. Maar als het niet doorgaat heb ik eigenlijk geen zin meer in het mp-gedoe, dan mag iemand hier mijn reservering gratis hebben en dan ga ik nog mee om het op te halen
Ik heb mijn ps4 ook via dit topic kunnen bemachtigen dus ik gun het een andere tweaker wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 14-01-2014 13:05 ]
PSN: Kjujay
Verwijderd
Dan bied ik mijzelf bij deze alvast aanKju schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:04:
Ik heb al een PS4, die ik niet na eerste keer niet eens meer heb aangeraakt omdat ik nog op de PS3 speel (en tot ik hem had kon ik niet wachten om er een te hebben). Mijn vrouw had er ook eentje voor me gereserveerd bij de BS. Kreeg zaterdag een telefoontje dat er een basisversie voor me klaar ligt (Voorburg). Ik bel m'n broertjes op of ze er één willen, ik belde vrienden op of ze het willen hebben, plaatste een berichtje op FB, en gewoon niemand die een PS4 wil... ongelooflijk
Dan maar op MP gezet, maar kost me een beetje te veel moeite al die reacties die ik krijg.. Heb een afspraak via MP, verdien er 100 euro mee. Maar als het niet doorgaat heb ik eigenlijk geen zin meer in het mp-gedoe, dan mag iemand hier mijn reservering gratis hebben en dan ga ik nog mee om het op te halen(is op naam)
Bedankt voor de tip in dit draadje. Net Killzone bundle besteld (1 controller versie) bij Amazon.co.uk. Verwachte levering:
1 item will be delivered to xxx from Amazon EU Sàrl. Estimated delivery: 29 Jan 2014 - 30 Jan 2014
kju,
ik zou best wel je ps4 willen overnemen !!!!
Ik heb al een dm gestuurd.
ik zou best wel je ps4 willen overnemen !!!!
Ik heb al een dm gestuurd.
Verwijderd
Dat had ik ook, maar dan zou deze op 10 januari geleverd worden. Is nog steeds niet leverbaar. Blij dat ik op de bonnefooi vrijdag naar Medimarkt ben gegaanJornZ schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:28:
Bedankt voor de tip in dit draadje. Net Killzone bundle besteld (1 controller versie) bij Amazon.co.uk. Verwachte levering:
[...]
Verwijderd
Wanneer is je marktplaats afsrpaak ???Kju schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:04:
Dan maar op MP gezet, maar kost me een beetje te veel moeite al die reacties die ik krijg.. Heb een afspraak via MP, verdien er 100 euro mee. Maar als het niet doorgaat heb ik eigenlijk geen zin meer in het mp-gedoe, dan mag iemand hier mijn reservering gratis hebben en dan ga ik nog mee om het op te halen(is op naam)
Anders zou ik graag je PS4 willen, kan ik dan aan mijn zoon geven oor zijn 18de verjaardag
Groetjes
Ach ja, kan altijd weer annuleren als het te lang duurt. Amazon is wel een betrouwbare partij dus ik vind het niet zo erg als ze twee weken op het geld van de creditcard maatschappij zittenVerwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:36:
[...]
Dat had ik ook, maar dan zou deze op 10 januari geleverd worden. Is nog steeds niet leverbaar. Blij dat ik op de bonnefooi vrijdag naar Medimarkt ben gegaan
Net ook een Playstation 4 bij Amazon besteld. Als het goed is nog voor het eind van de maand binnen
Verwijderd
ik heb hier ook nog een ps4 liggen die ik teveel heb door een dubbele reservering. degene die interesse heeft stuurt maar even een pm..
PM gestuurd!Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:17:
ik heb hier ook nog een ps4 liggen die ik teveel heb door een dubbele reservering. degene die interesse heeft stuurt maar even een pm..
Je hebt een PMVerwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:17:
Zojuist MM Enschede en Hengelo gebeld,
Enschede dachten ze dat er half februari weer nieuwe binnen kwamen en hebben ook nog niet aan losse verkoop gedaan.
Hengelo heeft geen pre orders meer staan en verwachten eerder een levering, wanneer precies konden ze me niet vertellen.
Enschede dachten ze dat er half februari weer nieuwe binnen kwamen en hebben ook nog niet aan losse verkoop gedaan.
Hengelo heeft geen pre orders meer staan en verwachten eerder een levering, wanneer precies konden ze me niet vertellen.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Ik heb bij MM Deventer zaterdag en vandaag weer een PS4 kale versie in de vrije verkoop gehaald.
Verwijderd
Ik zou deze telefoontjes vaak niet te serieus nemen. Meestal zeggen ze maar wat, terwijl ze nog niet weten wanneer de levering er is.Intruder schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:23:
Zojuist MM Enschede en Hengelo gebeld,
Mooi, ik wou hem net bij jou halen voor 475,00, maar dan kan ik beter naar Deventer gaan. Bedankt!sanderander schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:33:
Ik heb bij MM Deventer zaterdag en vandaag weer een PS4 kale versie in de vrije verkoop gehaald.
Lees net het volgende op de site van bol.com:
vraag van klant:
ik heb m'n ps4 02-12-13 betsteld, verwachte leverdatum 23-01-14, kan ik er van uit gaan dat ik in de 4e levering zit?
Antwoord van bol.com:
Goedemorgen, Bedankt voor je vraag. Helaas zit je niet bij de 4e levering. De levertijd is een indicatie en wij zijn afhankelijk van Sony qua uitlevering en aantallen. Houdt er rekening mee dat je nog enkele weken en misschien wel maanden moet wachten. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, **** van bol.com
Ik heb zelf m'n ps4 19-12-13 besteld, dat gaat em dus niet worden aankomende levering, ik ga em annuleren want de aantallen die bol.com binnen lijkt te gaan krijgen zijn niet dusdanig dat alle pre-orders bij ze kunnen worden weggewerkt
vraag van klant:
ik heb m'n ps4 02-12-13 betsteld, verwachte leverdatum 23-01-14, kan ik er van uit gaan dat ik in de 4e levering zit?
Antwoord van bol.com:
Goedemorgen, Bedankt voor je vraag. Helaas zit je niet bij de 4e levering. De levertijd is een indicatie en wij zijn afhankelijk van Sony qua uitlevering en aantallen. Houdt er rekening mee dat je nog enkele weken en misschien wel maanden moet wachten. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, **** van bol.com
Ik heb zelf m'n ps4 19-12-13 besteld, dat gaat em dus niet worden aankomende levering, ik ga em annuleren want de aantallen die bol.com binnen lijkt te gaan krijgen zijn niet dusdanig dat alle pre-orders bij ze kunnen worden weggewerkt

BPP schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:56:
[...]
Mooi, ik wou hem net bij jou halen voor 475,00, maar dan kan ik beter naar Deventer gaan. Bedankt!
Ja, bel ze maar, er zijn nu geen exemplaren meer... :-) Ik had geluk, afzegging preorder. EN als ik hem niet verkoop, houd ik hem lekker zelf hoor...
Maargoed, kom maar langs met je 475 euro
[ Voor 5% gewijzigd door sanderander op 14-01-2014 15:03 ]
Verwijderd
Kroegbaas schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:58:
Lees net het volgende op de site van bol.com:
vraag van klant:
Antwoord van bol.com:
Verwijderd
5 nov. besteld bij wehkamp kale PS. heb ook een mail gekregen dat ik hem uiterlijk dinsdag krijg.
Geloof het pas als ik een T&T binnen heb.
The Noob has spoken,
The Noob has spoken,
Kreeg in dec al een mail van Wehkamp dat ik het ron 12 dec zou ontvangen, geen PS4. Toen werd ik gebeld ja u krijgt eind dec....ook geen ps4 werd gebeld ja Sony levert geen Megabundeels meer, mocht het omzetten naar een kale en guess what nog steeds geen PS4 van Wehkamp!Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:14:
5 nov. besteld bij wehkamp kale PS. heb ook een mail gekregen dat ik hem uiterlijk dinsdag krijg.
The Noob has spoken,
Maarja had al 1 van bol gekregen op 29 nov
WEG met die KAMPVerwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:23:
midden november besteld nog steeds geen ps4 in huis lekker bezig wehkamp!
niet wehkamp, maar WEGKAMP
Ik wacht al sinds 22 septemberVerwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:23:
midden november besteld nog steeds geen ps4 in huis lekker bezig wehkamp!
Verwijderd
Ze hadden mij ook bevestigt dat ik bij de 2e levering zat, wat niet zo bleek.Jay47 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:21:
[...]
Kreeg in dec al een mail van Wehkamp dat ik het ron 12 dec zou ontvangen, geen PS4. Toen werd ik gebeld ja u krijgt eind dec....ook geen ps4 werd gebeld ja Sony levert geen Megabundeels meer, mocht het omzetten naar een kale en guess what nog steeds geen PS4 van Wehkamp!
Maarja had al 1 van bol gekregen op 29 nov
Ze krijgen zowieso een slechte review van me.
Als je kijkt bij het artikel zelf, PS4, dan staan rechts "vraag en antwoord" en daar staat het bij
Ja ze hebben al 2 keer aan mij bevestigd dat ik het in dec zou krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:27:
[...]
Ze hadden mij ook bevestigt dat ik bij de 2e levering zat, wat niet zo bleek.
Ze krijgen zowieso een slechte review van me.
toch is dit een beetje het licht aan het einde van de tunnel, hoop ik.
Maarja ik ga het wel annuleren denk ik heb 500 euro van ze tegoed!
Verwijderd
heb binnenkort toetsweek en weet eigenlijk wel zeker dat ik hem precies die week binnen krijg en anders pas rond 2080 als het aan wehkamp ligt
Verwijderd
wie heeft er na 24 okt besteld bij wehkamp en zit bij de eerst volgende levering? volgende week dacht ik? ik kan me mail niet openen dus vraag het maar ff zo
En dan te bedenken dat ik oorspronkelijk bij de eerste levering zat van de PS4. Had 'm gepreorderd bij de MM ergens in april. Stond als nr 36 op de lijst (o.i.d.) en werd ook gebeld dat ik kon kiezen uit de drie pakketten.
Maar ik ben bezig met afstuderen, dus het leek me niet heel verstandig er 1 aan te schaffen. Ik hoef er ook niet aan te verdienen, dus 'm toen aan de telefoon geannuleerd. Liever iemand anders er blij mee maken.
"En", dacht ik toen, "over een paar maanden zijn ze toch in overvloed beschikbaar!"
Nu verwacht ik dat ik over een maand of twee klaar ben, en dan mag ik ook opzoek.
Wel grappig om te zien dat wordt verwacht dat het ding de komende maanden nog schaars gaat zijn... en dat met 5 games!
Maar ik ben bezig met afstuderen, dus het leek me niet heel verstandig er 1 aan te schaffen. Ik hoef er ook niet aan te verdienen, dus 'm toen aan de telefoon geannuleerd. Liever iemand anders er blij mee maken.
"En", dacht ik toen, "over een paar maanden zijn ze toch in overvloed beschikbaar!"
Nu verwacht ik dat ik over een maand of twee klaar ben, en dan mag ik ook opzoek.
Wel grappig om te zien dat wordt verwacht dat het ding de komende maanden nog schaars gaat zijn... en dat met 5 games!
Schaarsheid valt wel mee, als je ziet dat er afgelopen vrijdag gewoon losse verkoop was bij meerder mediamarkt vestigingen.... Ik heb al 6 keer de kans gehad om nog een ps4 te scorenJobbie schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:51:
En dan te bedenken dat ik oorspronkelijk bij de eerste levering zat van de PS4. Had 'm gepreorderd bij de MM ergens in april. Stond als nr 36 op de lijst (o.i.d.) en werd ook gebeld dat ik kon kiezen uit de drie pakketten.
"En", dacht ik toen, "over een paar maanden zijn ze toch in overvloed beschikbaar!"![]()
Een algemente TIP:Jobbie schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:51:
.....................
Overal jullie lopende bestellingen afzeggen en ga gewoon langs de lokale Mediamarkt os Saturn!
Binnen nu en een week heb je dan een ps4 thuis !!
Ik heb komende twee weken tentamens, dus vind het nog niet zo erg om hem nu niet te ontvangen, maar zo te zien kan ik zelfs daarna nog wel even wachten als het aan Bol.com ligt. Denk dat ik na mijn tentamens maar even wat Mediamarkten af ga zodra ze weer een levering hebben, want dit gaat helemaal nergens over natuurlijk.
Verwijderd
en dan ben ik de enige met Pre Order straks en heb ik m ook gelijk!HaskoF schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:56:
[...]
Een algemente TIP:
Overal jullie lopende bestellingen afzeggen en ga gewoon langs de lokale Mediamarkt os Saturn!
Binnen nu en een week heb je dan een ps4 thuis !!
er zijn veel meer games beschikbaar, even uit mijn hoofd (ik vergeet er vast een paar):Jobbie schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:51:
...
1: Killzone Shadowfall
2: NBA2K12
3: Zen Pinball 2
4: Fifa 14
5: Resogun
5: Battlefield 4
6: Call of Duty Ghost
7: Lego Marvel Super Heroes
8: Contrast
9: Need for Speed Rivals
10: Warhammer
11: Assassins Creed Black Flag
12: Knack
13: WarFrame
14: Don't Starve
15: Blacklight Retribution
dat zijn er al 15 die nu al beschikbaar zijn. Dus 5 is echt een understatement
[ Voor 30% gewijzigd door robinez op 14-01-2014 15:58 ]
Verwijderd
Je noemt wat spellen op maar welke spellen zijn nou echt de moeite en het geld waard? kom ik maar op 3 games uit.
Verwijderd
Even voor de mensen die bij Dixons een Pre Order hebben van Killzone bundel.. Ze hebben daar meer dan 200 bundels uit elkaar getrokken. Zie deze link: http://www.dixons.nl/game...-fall-1.html#.UtVQ0_TuLoI
Dit is namelijk de goedkopere bundel versie.. Leuk als je bundel besteld had
misschien, ik kom op meer games uit die ik leuk vindt, maar dat is natuurlijk mega subjectief welke games je leuk vindt. Feit blijft dat er meer aanbod op dit moment is dan 5 titels. Dat je niet alle titels leuk vindt is logisch natuurlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:00:
Je noemt wat spellen op maar welke spellen zijn nou echt de moeite en het geld waard? kom ik maar op 3 games uit.
Verwijderd
Echt een schijthekel aan TNT, die vandaag mijn ps4 zou bezorgen. Had online aangegeven bij afwezigheid m'n bestelde ps4 bij de buren te bezorgen..., wat denk je? "Maak online een nieuwe afspraak voor bezorging", terwijl mijn buren heel de dag thuis geweest zijn.
Verwijderd
Nee, enig idee wanneer de levering gaat komen?Rogar schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:58:
Heeft er al iemand z'n pre-order bij Saturn Dordrecht op kunnen halen?
Ik heb geen idee wat Dixons aan het doen is. Wat betreft communicatie scoren ze een 0. Maar wie weet gaan ze hun belofte wel nakomen. Ben benieuwd.Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:01:
Even voor de mensen die bij Dixons een Pre Order hebben van Killzone bundel.. Ze hebben daar meer dan 200 bundels uit elkaar getrokken. Zie deze link: http://www.dixons.nl/game...-fall-1.html#.UtVQ0_TuLoI
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Heb mijn mega killzone bundel omgezet in een normale bij gamemania. Maar kon wel eens zijn dat de volgende levering pas eind jan is... als ik morgeb niks hoor. De datum wat ze eerder hebben aangegeven aan mij ga ik hem ook maar pre orderen bij de mm..
Verwijderd
5 november besteld. heb de mail gekregen.Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:48:
wie heeft er na 24 okt besteld bij wehkamp en zit bij de eerst volgende levering? volgende week dacht ik? ik kan me mail niet openen dus vraag het maar ff zo
Verwijderd
Twee weken geleden hoorde ik op dit topic dat er op 10-1 bij MM en Saturn Knack bundels zouden komen en dan een week later op 17-1 de kale PS4. Op 10-1 is er zoals iedereen weet inderdaad een levering geweest, maar voor zowel kale PS4's als Knack bundels. Ben dus benieuwd of er vrijdag alsnog een lading komt bij MM en Saturn, ik hoop het i.i.g wel
Verwijderd
Iedereen zegt wel dat er nu vrijdag weer een nieuwe levering komt, maar de vraag is zijn er ook playstations te koop in de losse verkoop bij MM? en de gok is ook hoe laat stap je daar binnen, gelijk als ze open zijn, in de middag of in de avond uren.
Verwijderd
Dat er vrijdag een nieuwe levering komt is nog steeds een gerucht en nergens bevestigd. Maar als er een levering komt zullen veel MM's net als afgelopen vrijdag waarschijnlijk de PS4 ook los verkopen aangezien er nauwelijks wachtlijsten zijn... De leveringen vinden ergens in de middag plaats dan moet je zodra de levering is aangekomen er snel bij zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:29:
Iedereen zegt wel dat er nu vrijdag weer een nieuwe levering komt, maar de vraag is zijn er ook playstations te koop in de losse verkoop bij MM? en de gok is ook hoe laat stap je daar binnen, gelijk als ze open zijn, in de middag of in de avond uren.
Verwijderd
Wanneer weet je dan dat de levering binnen is in de middag is daar een bepaalde tijd voor dan?
Verwijderd
Inderdaad, je kunt dit topic in de gaten houden of het twitteraccount van een van de MM's.
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.