[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.189 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pakacom
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02-2023
Wat is de wachttijd voor een ps4 bij saturn Nieuwegein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand fifa 14 tekoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkside one
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-02-2021
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:22:
Gister gepre-ordered bij saturn amsterdam en zojuist gebeld dat ik er 1 op kan halen!
Kan nog sneller, om 4 uur vanmiddag aanbetaling gedaan bij mediamarkt Eindhoven, en net opgehaald :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is de eerstvolgende levering voor media markt breda en saturn dordrecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Vraagje:

Ik ben erachter gekomen dat helaas die trial periode voor de PS Plus van 14 dagen niet mogelijk is zonder je CC te koppelen, maar daar begin ik natuurlijk niet aan.

Nu wil ik een periode voor 1 maand kopen, maar het lijkt dat ik alleen met ideal een bedrag op mijn account kan doen van minimaal 5 euro of een periode van 90 dagen.

Als ik een periode van 1 maand wil doen, vraag Sony weer om een creditcard.

Mijn vraag: is het mogelijk om eerst 10 euro aan bedragen toe te voegen aan mijn account en daarna van dat bedrag de 1 maand subscription te nemen.

Ik wil niet eerst 10 euro toevoegen om daarna erachter te komen dat ik dat voor niks gedaan heb:P

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeoWoody
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-12-2024
Stranglem schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:14:
Vraagje:

Ik ben erachter gekomen dat helaas die trial periode niet mogelijk is zonder je CC te koppelen, maar daar begin ik natuurlijk niet aan.

Nu wil ik een periode voor 1 maand kopen, maar het lijkt dat ik alleen met ideal een bedrag op mijn account kan doen van minimaal 5 euro of een periode van 90 dagen.

Mijn vraag: is het mogelijk om eerst 10 euro aan bedragen toe te voegen aan mijn account en daarna van dat bedrag de 1 maand subscription te nemen.

Ik wil niet eerst 10 euro toevoegen om daarna erachter te komen dat ik dat voor niks gedaan heb:P
Waarom vraag je dit niet gewoon aan Sony zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Stranglem schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:14:
Vraagje:

Ik ben erachter gekomen dat helaas die trial periode niet mogelijk is zonder je CC te koppelen, maar daar begin ik natuurlijk niet aan.

Waar heb je het over? Music? Netflix? PS Plus?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dex78 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:44:
Ik heb weer een workaround gevonden op de IT website. Gisteren besteld en T&T code net binnen!!

Ik hoop dat ik hem wel binnen ga krijgen omdat ik dit deel, maar neem het risico wel om mede Tweakers te delen.. Veel plezier!
Helaas O-)
Één of meer door u bestelde artikelen kunnen niet geleverd worden (manco).
Deze producten worden ook niet meer uitgeleverd.
Indien u reeds betaald heeft neem dan contact op met de servicedesk om het rekeningnummer t.b.v terugbetaling af te stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
DarkElement schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:23:
[...]

Waar heb je het over? Music? Netflix? PS Plus?
Sorry, PS Plus. Ik pas het gelijk aan.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Stranglem schreef op maandag 13 januari 2014 @ 20:28:
[...]

Sorry, PS Plus. Ik pas het gelijk aan.
Oké, je kan op http://gamecardwinkel.nl/ ook ps plus subscriptions kopen, dan krijg je per mail gewoon een gescande voucher gestuurd. Maar voorzover ik weet werkt wat je vraagt ook gewoon maar dit kan ik je niet met zekerheid zeggen.

Andere optie is: http://www.gamecardsdirec...ion-plus-card-nl-90-dagen

[ Voor 18% gewijzigd door DarkElement op 13-01-2014 20:33 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:14
MM Eindhoven heeft er vandaag weer een paar los verkocht, denk de preorders die niet door zijn gegaan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi. Vandaag weer 12 uur gewerkt. Ik hoop morgen wel weer even tijd te hebben om langs een MM of Saturn te rijden.
Weten jullie welke er goed voor staat qua wachtlijst? Zou tof zijn als ik niet alles terug moet lezen.. vandaag genoeg naar het scherm zitten staren. ;)
Ik kan in Rotterdam, Breda of Tilburg komen.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:18:
Hoi. Vandaag weer 12 uur gewerkt. Ik hoop morgen wel weer even tijd te hebben om langs een MM of Saturn te rijden.
Weten jullie welke er goed voor staat qua wachtlijst? Zou tof zijn als ik niet alles terug moet lezen.. vandaag genoeg naar het scherm zitten staren. ;)
Ik kan in Rotterdam, Breda of Tilburg komen.
Alvast bedankt!
Eindhoven heeft geen wachtlijst,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik heb veel verschillende verhalen gehoord over de volgende levering van MM. De een zegt eind februari de ander zegt vrijdag. Heeft iemand iets los weten te peuteren bij een MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:40:
Hallo mensen,

Ik heb veel verschillende verhalen gehoord over de volgende levering van MM. De een zegt eind februari de ander zegt vrijdag. Heeft iemand iets los weten te peuteren bij een MM?
Mediamarkt zegt 2/3 weken... Op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowie020
  • Laatst online: 21-02-2024
https://mobile.twitter.co...status/421754725022056448

Deze tweet van MM Bergen op Zoom lijkt toch een nieuwe levering aan te kondigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowie020 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:52:
https://mobile.twitter.co...status/421754725022056448

Deze tweet van MM Bergen op Zoom lijkt toch een nieuwe levering aan te kondigen
Dan bedoelen ze deze week neem ik aan? Aangezien de tweet op vrijdag was verstuurd.

Op internet lees je veel over 17 januari. Ik kan alleen maar hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkside one
Mediamarkt Eindhoven had na de levering van afgelopen vrijdag vanavond alweer een nieuwe levering, waardoor ik 2 uurtjes na m'n pre order al gebeld werd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Dit was geen nieuwe levering, waren gecanceld preorders en die ze apart hadden gehouden!

Maar eindelijk 1 kunnen bemachtigen!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:53:
Afgelopen zaterdag las ik hier over een mogelijke vrije verkoop bij MM Rotterdam Centrum maar omdat ik ook zag dat veel mensen daarheen zouden gaan zaterdagochtend ben ik zelf naar MM Rotterdam Zuid gegaan....ik was daar tijdens het openen van de winkel en er kwam direct een pallet vol met PS4's voor de losse verkoop aanrijden....weet natuurlijk niet of ze er nu nog zijn maar het is het proberen waard...raar trouwens dat ik hier MM rotterdam zuid niet eerder voorbij heb zien komen als mogelijk verkooppunt :?
Ik had hem als mogelijke verkooppunt, maar ervaring leerde mij dat ze minder binnenkregen als MM Rotterdam Centrum. Deze heet truwen MM Rotterdam Beijerlandselaan. Aan de andere kant was de lijst iets korter.
Zaterdag had ik hem in MM Rotterdam Centrum direct geekregen anders was ik in MM Beijerlandselaan ook langs geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkside one schreef op maandag 13 januari 2014 @ 22:58:
Mediamarkt Eindhoven had na de levering van afgelopen vrijdag vanavond alweer een nieuwe levering, waardoor ik 2 uurtjes na m'n pre order al gebeld werd :*)
Over welke bundel hebben we het hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel balen voor de mensen die afhankelijk zijn van de webshops ...
ik meegerekent
hopelijk hebben ze deze week nog een voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkside one
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 23:05:
[...]

Over welke bundel hebben we het hier ?
Gewoon de 'kale' PS4, dus zonder game.

Mij werd verteld dat het een nieuwe levering was, ik vroeg nog naar pre-orders, maar aangezien men 25 euro moet aanbetalen houdt mediamarkt de pre orders minimaal 1 tot 2 weken achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 13:31
Haha echt lachen met de Wehkamp! In december met de 15% ah actie ps4 besteld. Duurde allemaal veel te lang dus afgelopen vrijdag een ps4 bij mm Breda gehaald in de vrije verkoop. Mijn pre-order bij Wehkamp geannuleerd en wat denk je.... 399 euro teruggestort gekregen! Dat is dus mooi 60 euro contant verdiend aan de Wehkamp! oOo oOo oOo
Was toch echt in de veronderstelling dat ik store-credit zou krijgen aangezien ik met cadeaubonnen had betaald, mooie meevaller!

[ Voor 9% gewijzigd door appeltje eitje op 14-01-2014 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of ik zaterdag morgen voor de deur kan gaan liggen bij MM r'dam centrum.

Helaas door drukte op werk heb ik geen tijd om er langs te gaan voor een pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

appeltje eitje schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 00:01:
Haha echt lachen met de Wehkamp! In december met de 15% ah actie ps4 besteld. Duurde allemaal veel te lang dus afgelopen vrijdag een ps4 bij mm Breda gehaald in de vrije verkoop. Mijn pre-order bij Wehkamp geannuleerd en wat denk je.... 399 euro teruggestort gekregen! Dat is dus mooi 60 euro contant verdiend aan de Wehkamp! oOo oOo oOo
Was toch echt in de veronderstelling dat ik store-credit zou krijgen aangezien ik met cadeaubonnen had betaald, mooie meevaller!
Heb je dit gegokt of overlegd met Wehkamp? Lijkt me niet dat je zit te wachten op 400 euro store credit...

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-08 19:04
Jer0entjeh88 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 07:16:
[...]

Heb je dit gegokt of overlegd met Wehkamp? Lijkt me niet dat je zit te wachten op 400 euro store credit...
Ja dit vroeg ik mij ook al af, want ben bang dat dit in je wehkamp creditaccount zou komen. Maar volgens mij kan het geen kwaad om te annuleren om te kijken of het werkt en zo niet, dan weer eens te bestellen, alleen meot je opeens nog langer wachten haha. Ik las wel in de regels dat cadeaubonnen niet teruggezet kan worden in geld.

Kan trouwens nergens mijn bankrekeningnummer invoeren of terug vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Tannay60 op 14-01-2014 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
Tannay60 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 07:59:
[...]

Ja dit vroeg ik mij ook al af, want ben bang dat dit in je wehkamp creditaccount zou komen. Maar volgens mij kan het geen kwaad om te annuleren om te kijken of het werkt en zo niet, dan weer eens te bestellen, alleen meot je opeens nog langer wachten haha. Ik las wel in de regels dat cadeaubonnen niet teruggezet kan worden in geld.

Kan trouwens nergens mijn bankrekeningnummer invoeren of terug vinden.
Ik heb met de wehkamp overlegd over het terugstorten van mijn bedrag, daar werd aangegeven dat het contant zou worden teruggestort. Vond ik zelfs overigens ook apart dat dat kan (was ook heilig avn overtuigd dat ik store credit zou krijgen namelijk) . Ik heb toen vrijdag mijn ps4 gewoon gehaald bij mm Breda en hem maar even in de doos laten zitten totdat ik echt het geld op mijn rekening had staan. Anders had ik de ps4 hier doorverkocht aan een mede tweaker. Maandag stond het alweer op mijn rekening >:)
Dat van die bankrekening, ik heb toen een klein beetje (verzendkosten) met ideal betaald waardoor er een rekeningnummer bekend was. Ik kan overigens ook nergens in mijn account een rekeningnummer van mijzelf vinden.
Dus voor alle Wehkamp bestellingen hier, gewoon even contact opnemen dat het te lang duurt en hopen dat je dan ook je geld teug krijgt. Succes allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
appeltje eitje schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:18:
[...]

Ik heb met de wehkamp overlegd over het terugstorten van mijn bedrag, daar werd aangegeven dat het contant zou worden teruggestort. Vond ik zelfs overigens ook apart dat dat kan (was ook heilig avn overtuigd dat ik store credit zou krijgen namelijk) . Ik heb toen vrijdag mijn ps4 gewoon gehaald bij mm Breda en hem maar even in de doos laten zitten totdat ik echt het geld op mijn rekening had staan. Anders had ik de ps4 hier doorverkocht aan een mede tweaker. Maandag stond het alweer op mijn rekening >:)
Dat van die bankrekening, ik heb toen een klein beetje (verzendkosten) met ideal betaald waardoor er een rekeningnummer bekend was. Ik kan overigens ook nergens in mijn account een rekeningnummer van mijzelf vinden.
Dus voor alle Wehkamp bestellingen hier, gewoon even contact opnemen dat het te lang duurt en hopen dat je dan ook je geld teug krijgt. Succes allen!
Kijk dat is nuttige info. Ik heb ook betaald met iDeal vanwege de verzendkosten. Dus dan zou dat inderdaad bekend moeten zijn. Ik ga denk ik vanmiddag een poging wagen om dit ook te proberen. Ik heb overigens op 2 dec een order geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
appeltje eitje schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:18:
[...]
+1 Ook ik heb een mail gestuurd met de strekking 'duurt lang terwijl ik inmiddels via de Mediamarkt sneller aan de PS4 kan komen ondanks latere reserveringsdatum'. Krijg ik deze reactie
Ik heb de openstaande orders geannuleerd. Wij storten het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen terug op uw rekening.
Ook met de AH deal betaald. Had niet verwacht dat ik zo'n bericht tegemoet kon zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
Joosie200 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:45:
[...]

+1 Ook ik heb een mail gestuurd met de strekking 'duurt lang terwijl ik inmiddels via de Mediamarkt sneller aan de PS4 kan komen ondanks latere datum'. Krijg ik deze reactie

[...]

Ook met de AH deal betaald. Had niet verwacht dat ik zo'n bericht tegemoet kon zien :D
Lol, ikke Tweakerheld van de dag voor alle Wehkampbestellingen.
_O-
(was binnen één werkdag teruggestort!)

[ Voor 4% gewijzigd door appeltje eitje op 14-01-2014 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Joosie200 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:45:
[...]

+1 Ook ik heb een mail gestuurd met de strekking 'duurt lang terwijl ik inmiddels via de Mediamarkt sneller aan de PS4 kan komen ondanks latere reserveringsdatum'. Krijg ik deze reactie

[...]

Ik heb zojuist ook gemaild. Hoe lang moest je wachten tot je bericht kreeg? Ik heb in deze categorie gemaild, Bestellen & bezorgen - Bestelling - Bestelling annuleren - Klein artikel> Selektvracht of DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
appeltje eitje schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:47:
[...]

Lol, ikke Tweakerheld van de dag voor alle Wehkampbestellingen.
_O-
Neuh, ik heb dit niet naar aanleiding van jouw bericht pas gestuurd maar beetje gelijktijdig met jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
Tannay60 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:47:
[...]

Ik heb zojuist ook gemaild. Hoe lang moest je wachten tot je bericht kreeg? Ik heb in deze categorie gemaild, Bestellen & bezorgen - Bestelling - Bestelling annuleren - Klein artikel> Selektvracht of DHL.
Ik had hem telefonisch geannuleerd, dat wel. Maar dat moet niks uitmaken! Allemaal 60 euro verdienen aan de Wehkamp!

Vind ik overigens een mooie boete per persoon voor het lange wachten! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Tannay60 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:47:
[...]

Moest 1 dag wachten (zondag verstuurd, maandag reactie) Dat is soms ook anders :o
Onderwerp: Bestellen & bezorgen - Bestelling - Bestelling annuleren - Klein artikel > Selektvracht of DHL deed ik ook als keuze bij het reactieformulier

[ Voor 15% gewijzigd door Joosie200 op 14-01-2014 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Joosie200 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:50:
[...]

Moest 1 dag wachten (zondag verstuurd, maandag reactie) Dat is soms ook anders :O
Ok dan. Fingerscross... Anders gebruik ik jullie als referentie, want als bij een ander kan, moeten zij dit voor iedereen doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heetmeeltje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-03-2024
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:14:
wie heeft fifa 14 tekoop? regio rotterdam
De Media Markt Rotterdam Centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 03:33

BPP

appeltje eitje schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:49:
[...]

Ik had hem telefonisch geannuleerd, dat wel. Maar dat moet niks uitmaken! Allemaal 60 euro verdienen aan de Wehkamp!

Vind ik overigens een mooie boete per persoon voor het lange wachten! :Y
Ook maar gemaild :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:22
Wehkamp annuleren lijkt mij ook een goed plan. Maar zijn er al goede alternatieven dan? Ergens bestellen gaat nog niet lukken. Nu sta je tenminste nog ergens in de rij.

Ik woon in de buurt van MM Rijswijk, weet iemand of ze daar nog op voorraad zijn?

[ Voor 20% gewijzigd door Guids op 14-01-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedzo jongens annuleren maar bij wehkamp, zodat ik me bestelling eerder krijg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Zoals je de afgelopen pagina,s al kan lezen. Heb je bij de MM binnen 2 weken momenteel een ps4. De rest is gokwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje

Is het toegestaan dat een webshop/winkel die bijvoorbeeld een PS4 Killzone bundel binnen krijgt, deze openmaakt, de producten eruit haalt en alles los verkoopt?

Bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:14:
Vraagje

Is het toegestaan dat een webshop/winkel die bijvoorbeeld een PS4 Killzone bundel binnen krijgt, deze openmaakt, de producten eruit haalt en alles los verkoopt?

Je bedoeld MyCom zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-09 09:05
En dixons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissileHugger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 14:09

MissileHugger

I wonder...

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:14:
Vraagje

Meestal staat er "not for individual resale" op. Of het juridisch gezien mag weet ik niet, maar het is sowieso niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MissileHugger schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:17:
[...]

Meestal staat er "not for individual resale" op. Of het juridisch gezien mag weet ik niet, maar het is sowieso niet de bedoeling.
Oke! Is er misschien iemand die al een bundel thuis heeft en kan bevestigen dat dit er op staat?

Heb ook Playstation Nederland een mailtje gestuurd hierover, ben namelijk benieuwd wat zij hierover zeggen.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyBre
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 22:07
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:18:
[...]

Oke! Is er misschien iemand die al een bundel thuis heeft en kan bevestigen dat dit er op staat?

Heb ook Playstation Nederland een mailtje gestuurd hierover, ben namelijk benieuwd wat zij hierover zeggen.;)
Op de knack bundel staat ook dat het pakket compleet geleverd moet worden.
Op het spel en de ps4 doos staat niet gescheiden verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissileHugger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 14:09

MissileHugger

I wonder...

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:18:
[...]

Wat me wel opvalt is dat ze in de webshop niet de volledige benaming gebruiken, maar een afkorting. Het lijkt er bijna op dat ze de zoekmachines hiermee willen mijden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
MissileHugger schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:17:
[...]

Slaat nergens op dat ze zeggen dat ze dan meer ps4 kunnen leveren. De ps4's blijven het zelfde alleen hebben ze dan meer controllers, cams en killzone. En door die grap kunnen de mensen die een bundel hebben besteld wachten ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-09 03:33

BPP

Half uur geleden gemaild en zojuist al weer bericht. Het wordt binnen 5 werkdagen op mijn rekening gestort. _/-\o_ Mijn IBAN stond niet bij mijn gegevens dus heb die maar in de mail gezet.

[ Voor 7% gewijzigd door BPP op 14-01-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard0072 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:20:
[...]

Slaat nergens op dat ze zeggen dat ze dan meer ps4 kunnen leveren. De ps4's blijven het zelfde alleen hebben ze dan meer controllers, cams en killzone. En door die grap kunnen de mensen die een bundel hebben besteld wachten ..
ik heb ook op Twitter er wat over gezegd tegen MyCom, bijzonder genoeg geven ze plots geen antwoord meer als ik zeg/vraag dat het niet mag..

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/rr8m0l.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:25:
[...]

ik heb ook op Twitter er wat over gezegd tegen MyCom, bijzonder genoeg geven ze plots geen antwoord meer als ik zeg/vraag dat het niet mag..

[afbeelding]
I know (i was there) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah hallo Richard! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
BPP schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:23:
[...]

Half uur geleden gemaild en zojuist al weer bericht. Het wordt binnen 5 werkdagen op mijn rekening gestort. _/-\o_ Mijn IBAN stond niet bij mijn gegevens dus heb die maar in de mail gezet.
Van welke persoon heb je dit doorgekregen bij Wehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
Het ergste vind ik dat ze gewoon hebben lopen liegen.. Ik had de bundel besteld op 15-11 en toen ik maar is naar de winkel ging werd gezegd dat ze helemaal geen bundels hebben binnen gekregen. Oke dat kan gebeuren. Vervolgens komt die S Fall op de site en mail gestuurd na dixons. Antwoord was dat het jammer is dat het zo lijkt maar dat ze geen bundels hebben binnen gekregen. (Die bundel editie kan je alleen maar in de bundel krijgen) dus daar geloofde ik al niks van. En nu komt mycom vrolijk op internet dat ze gewoon uit de bundels kwamen...

Mail dixons

Bedankt voor uw mail.
Wij hebben de bundels inderdaad niet binnen gekregen, ze staan op onze website omdat mensen ze wel kunnen bestellen. Men krijgt de bundel namelijk zodra ze binnen komen. Het laatste bericht dat Sony naar ons heeft gestuurd is dat ze deze maand uit gaan leveren, echter hebben ze nog geen concrete datum en aantallen door gegeven waardoor het momenteel nog onduidelijk is wanneer de levering precies plaats vind. Zodra de exacte datum bekend is, ontvangt u van ons een bericht.
Ons welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Dixons Nederland B.V.

[ Voor 30% gewijzigd door Richard0072 op 14-01-2014 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:25:
[...]

[afbeelding]
Ik weet wel wat de Mycom nu denkt... Verrekte rotjong!
Een grote keten zoals Mycom gaat echt geen illegale dingen doen, waarschijnlijk verkopen ze de spellen dus los voor een goedkopere prijs en vermelden ze erbij dat het een spel uit een bundel betreft. Dit zag ik overigens al een keer bij Dixons, een kleine vermelding dat het niet de Retail versie is.

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard0072 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:34:
[...]

Het ergste vind ik dat ze gewoon hebben lopen liegen.. Ik had de bundel besteld op 15-11 en toen ik maar is naar de winkel ging werd gezegd dat ze helemaal geen bundels hebben binnen gekregen. Oke dat kan gebeuren. Vervolgens komt die S Fall op de site en mail gestuurd na dixons. Antwoord was dat het jammer is dat het zo lijkt maar dat ze geen bundels hebben binnen gekregen. (Die bundel editie kan je alleen maar in de bundel krijgen) dus daar geloofde ik al niks van. En nu komt mycom vrolijk op internet dat ze gewoon uit de bundels kwamen...
Ze lopen dus allemaal glashard te liegen daar.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
Zojuist MM Rijswijk gebeld. Die hebben niets meer in de verkoop (volgens het meisje aan de telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:38:
[...]

Ze lopen dus allemaal glashard te liegen daar.. :r
Het ergste is dat ik noodgedwongen een Killzone bundel moest aanschaffen om mijn PS4 al op tijd geleverd te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het alleen jammer wat er gebeurd.. Als je op de website kijkt staat er ook nog 50 stuks over.. En dat zullen er vast veel meer geweest zijn. Had ik dus allang een bundeltje kunnen hebben thuis! Maarja ik als consument verander daar niks aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:42:
[...]

Het ergste is dat ik noodgedwongen een Killzone bundel moest aanschaffen om mijn PS4 al op tijd geleverd te krijgen :(
Als je liever de kale ps4 heb koop ik m graag van je over hoor :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:43:
Ik vind het alleen jammer wat er gebeurd.. Als je op de website kijkt staat er ook nog 50 stuks over.. En dat zullen er vast veel meer geweest zijn. Had ik dus allang een bundeltje kunnen hebben thuis! Maarja ik als consument verander daar niks aan!
Ik had hem 15-11 besteld telefonisch omdat de site het toen niet goed deed. De kortingcode van gulle gift weken kon ik pas geven als die binnen was werd later in het gesprek gezegd toen die al besteld was. Maar dat zou wss wel goed komen omdat ik der aardig vroeg bij was met bestellen van de bundel. Paar weken geleden in december nog naar de winkel gegaan omdat die toen pas in januari zou komen en de code dan niet meer werkt. En toen had ik de keuze of opnieuw bestellen en achteraan in de landelijke rij ( rij was toen voor alleen de 499,- bundel 1500+ ) hoofdkantoor had tegen de verkoper gezegd als die dat doet krijgt hij hem voor 99% zeker pas in feb./maart.. of laten staan op me plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard0072 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:54:
[...]

Ik had hem 15-11 besteld telefonisch omdat de site het toen niet goed deed. De kortingcode van gulle gift weken kon ik pas geven als die binnen was werd later in het gesprek gezegd toen die al besteld was. Maar dat zou wss wel goed komen omdat ik der aardig vroeg bij was met bestellen van de bundel. Paar weken geleden in december nog naar de winkel gegaan omdat die toen pas in januari zou komen en de code dan niet meer werkt. En toen had ik de keuze of opnieuw bestellen en achteraan in de landelijke rij ( rij was toen voor alleen de 499,- bundel 1500+ ) hoofdkantoor had tegen de verkoper gezegd als die dat doet krijgt hij hem voor 99% zeker pas in feb./maart.. of laten staan op me plek.
1500+ reserveringen in januari? eerste keer dat ik cijfers daarvan hoor voorbijkomen. Hopelijk sta ik nog een beetje vooraan omdat ik 18 november heb besteld. Enig idee hoe ver ik vooraan sta? En sinds wanneer stond die op de site?

Wel mooi klote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:58:
[...]

1500+ reserveringen in januari? eerste keer dat ik cijfers daarvan hoor voorbijkomen. Hopelijk sta ik nog een beetje vooraan omdat ik 18 november heb besteld. Enig idee hoe ver ik vooraan sta? En sinds wanneer stond die op de site?

Wel mooi klote!
Je hebt dus alleen bij Mycom/Dixons besteld vanwege die gulle gift korting? Overigens had je kunnen weten dat Mycom/Dixons geen goede keuze is voor games en consoles... mediamarkt is bijvoorbeeld altijd goedkoper en hanteert een goede service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
jurgenb1990 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:05:
[...]

Je hebt dus alleen bij Mycom/Dixons besteld vanwege die gulle gift korting? Overigens had je kunnen weten dat Mycom/Dixons geen goede keuze is voor games en consoles... mediamarkt is bijvoorbeeld altijd goedkoper en hanteert een goede service
eigenlijk gewoon omdat de 499,- daar als en van de eerste kwam. die korting was mooi meegenomen dan.

en dat er 1500+ reserveringen zijn op alleen al de 499,- bundel was informatie die telefonisch aan die medewerker werd verteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard0072 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:11:
[...]

eigenlijk gewoon omdat de 499,- daar als en van de eerste kwam. die korting was mooi meegenomen dan.

en dat er 1500+ reserveringen zijn op alleen al de 499,- bundel was informatie die telefonisch aan die medewerker werd verteld ;)
Ik raad mensen aan die bij MyCom/Dixons hebben besteld die bestelling te annuleren en gewoon naar de lokale MediaMarkt of Saturn te gaan en daar een pre-order plaatsen. Je moet ongeveer €25-€50 aanbetaling doen en je hebt hem binnen 1 à 2 weken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:12:
[...]

Ik raad mensen aan die bij MyCom/Dixons hebben besteld die bestelling te annuleren en gewoon naar de lokale MediaMarkt of Saturn te gaan en daar een pre-order plaatsen. Je moet ongeveer €25-€50 aanbetaling doen en je hebt hem binnen 1 à 2 weken. _/-\o_
Of importeren vanuit UK of FR natuurlijk :) mijn killzone bundel uit Frankrijk was binnen 1 dag binnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ik heb geeen lokale mediamarkt of saturn in de buurt:( minstens een half uur rijden. en dan moet ik nog me ouders lief aankijken of ze me willen rijden dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurgenb1990 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:14:
[...]

Of importeren vanuit UK of FR natuurlijk :) mijn killzone bundel uit Frankrijk was binnen 1 dag binnen >:)
Waar heb je m besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:15:
[...]

ik heb geeen lokale mediamarkt of saturn in de buurt:( minstens een half uur rijden. en dan moet ik nog me ouders lief aankijken of ze me willen rijden dus
is de 499,- bundel uberhaupt nog te bestellen nog ergens anders te bestellen? toen der tijd nog wel is gekeken op internet maar zag alleen maar bundels met alleen spel. en als die der stond was die niet leverbaar in nederland

[ Voor 17% gewijzigd door Richard0072 op 14-01-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:38
Voor zover mij bekend en ook al diverse malen op dit forum aangegeven komt de grote Killzone bundel niet meer leverbaar.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
johoo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:18:
Voor zover mij bekend en ook al diverse malen op dit forum aangegeven komt de grote Killzone bundel niet meer leverbaar.
en toch heeft playstationNL volgens mij gezegd dat je gewoon nog kreeg wat je besteld had? of dat was dixons twitter XD. (betreft grote bundel)

[ Voor 3% gewijzigd door Richard0072 op 14-01-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:15:
[...]

Oke dat wordt dan wel een beetje lastig. Importeren uit UK of FR is vaak wel duurder, is wat je er voor over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Amazon.fr, was toen 1 van de gelukkige die op het juist moment op de juiste site zat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:02
[...]

Ik wacht rustig af. Ben benieuwd hoe Dixons het gaat afhandelen. Zeker gezien de megabundel nog steeds op de website staat. Als ze niet kunnen leveren verwacht ik wel dat ze met een goed alternatief komen.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Oke dat wordt dan wel een beetje lastig. Importeren uit UK of FR is vaak wel duurder, is wat je er voor over hebt.
ik wacht wel gewoon dan XD heb me kale ps4 toen der tijd geannuleerd bij wehkamp die in mei besteld was omdat ik juist die bundel wou ;) alleen jammer dat mycom/dixons der een potje van maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard0072 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:26:
[...]

ik wacht wel gewoon dan XD heb me kale ps4 toen der tijd geannuleerd bij wehkamp die in mei besteld was omdat ik juist die bundel wou ;) alleen jammer dat mycom/dixons der een potje van maken...
Ik heb ook een reservering bij Intertoys sinds 15 oktober, maar ze gooiden hem ook gewoon in de losse verkoop en toen ik de mail zag was hij al uitverkocht ;). Toen ging ik maar naar de dichtstbijzijnde Saturn en heb daar nu een pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha , sommige mensen hebben het er voor over;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:35:
[...]

haha , sommige mensen hebben het er voor over;)
Dan kan je beter wachten want over een weekje zal hij wss op verschillende plekken gewoon te krijgen zijn voor 400 eurie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 12:40
Te duur?

Dollar: 487.80 ----> 357,26 euro. Sorry maar mis ik iets?

btw de verkoper verzend het niet naar Nederland dus een beetje onnodige link

[ Voor 15% gewijzigd door Zidanexo op 14-01-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Zidanexo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:37:
[...]

Te duur?

Dollar: 487.80 ----> 357,26 euro. Sorry maar mis ik iets?
Nu je het zegt ja! Dacht dat het een Euro teken was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guids schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:39:
Zojuist MM Rijswijk gebeld. Die hebben niets meer in de verkoop (volgens het meisje aan de telefoon)
Nog gevraagd wanneer ze weer iets binnenkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarstraks contact opgenomen met de klantenservice van Wehkamp om mijn PS4 bestelling te annuleren.
Ik krijg het bedrag binnen 3 werkdagen op mijn rekening, moest wel mijn IBAN geven.

Mooi meegenomen, had betaald met de bonnenactie van Albert Heijn.

Dit weekend dan maar even langs de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je uiteindelijk gaat betalen bij ebay is het omgerekend 388 euro.

En als je een Nederlands adres hebt staat er cannot be shipped to The Netherlands

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 15:47
Weer update mail van Wehkamp haha kansloos!

Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld.
Zoals je weet krijgen we vanuit de leverancier (door de grote vraag) per keer slechts een beperkt aantal consoles toegezonden. Ook met de zending van half januari zijn we helaas nog niet in staat om jouw PS4 bij je af te leveren.

Op dit moment weten wij ook nog niet wanneer de volgende zending verwacht wordt. Wij zijn daarvoor afhankelijk van Sony. Het is niet nodig om contact met ons op te nemen, want zodra wij weer nieuwe informatie krijgen, zullen we dat direct aan je doorgeven.

We begrijpen dat het erg vervelend is, en hopen hierbij op je begrip.

Met vriendelijke groet,

wehkamp.nl klantenservice

Dus dit betekent dat Wehkamp een levering krijgt! Maarja zit er weer niet bij, geen probleem heb al een PS4 sinds 29 nov, haha ga het annuleren! Had een megabundel besteld maarja die lvert Sony niet meer :(

[ Voor 12% gewijzigd door Jay47 op 14-01-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay47 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:50:
Weer update mail van Wehkamp haha kansloos!

Je hebt bij ons een Playstation 4 besteld.
Zoals je weet krijgen we vanuit de leverancier (door de grote vraag) per keer slechts een beperkt aantal consoles toegezonden. Ook met de zending van half januari zijn we helaas nog niet in staat om jouw PS4 bij je af te leveren.

Op dit moment weten wij ook nog niet wanneer de volgende zending verwacht wordt. Wij zijn daarvoor afhankelijk van Sony. Het is niet nodig om contact met ons op te nemen, want zodra wij weer nieuwe informatie krijgen, zullen we dat direct aan je doorgeven.

We begrijpen dat het erg vervelend is, en hopen hierbij op je begrip.

Met vriendelijke groet,

wehkamp.nl klantenservice
Betekend dit dat ze een nieuwe lading binnen hebben gekregen en er ook mensen zijn die hem wel krijgen vandaag of morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Laatst online: 22-05-2024
Via amazon.co.uk zijn de ps4 systemen weer te bestellen voor omgerekend 30 EUR duurder.
betreft de knack bundel en killzone bundel.

Omgerekend betaal je 480 Eur voor een Killzone bundel.

Er staat wel pas op voorraad per 25-1, maar ga maar er van uit dat ze het eerder krijgen.
( vorige keer stond op voorraad per 15-1 en de meeste hebben deze op 7-1 ontvangen)
Dus als je nu besteld heb je er 1 volgende week thuis.

wees er snel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 00:24
Heeft het trouwens nog nut om gewoon een kleine winkel binnen te stappen voor een ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaoie17 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:54:
Heeft het trouwens nog nut om gewoon een kleine winkel binnen te stappen voor een ps4?
Je weet maar nooit! ik ga vanmiddag ook even kijken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tannay60
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:45:
Daarstraks contact opgenomen met de klantenservice van Wehkamp om mijn PS4 bestelling te annuleren.
Ik krijg het bedrag binnen 3 werkdagen op mijn rekening, moest wel mijn IBAN geven.

Mooi meegenomen, had betaald met de bonnenactie van Albert Heijn.

Dit weekend dan maar even langs de mediamarkt.
Bij mij deden ze eerst moeilijk via de mail. Toen maar even gebeld en krijg ook teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:02
Toch maar even een screenshotje van de dixons website met datum gemaakt. Misschien dat het ooit van pas komt. :P

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/i4qwsk.jpg

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hugo schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:01:
Toch maar even een screenshotje van de dixons website met datum gemaakt. Misschien dat het ooit van pas komt. :P

[afbeelding]
In welk opzicht zou het van pas moeten komen?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
Ik heb ook het slechte nieuws gekregen van wehkamp. .Zucht.. Besteld op 9 December

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guids schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:04:
Ik heb ook het slechte nieuws gekregen van wehkamp. .Zucht.. Besteld op 9 December
Is er ook een gelukkige hier onder ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:39:
[...]

Nog gevraagd wanneer ze weer iets binnenkrijgen?
Ja, maar dat wist ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-09 15:47
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:04:
[...]

Is er ook een gelukkige hier onder ons?
Ik had op 2 dec besteld, Killzone megabundel voor 425 ipv 500, dat was een mooie deal :(
Pagina: 1 ... 31 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.