betekent dat je applicatie is gecrashedjohoo schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:31:
Hoe zit het bij jullie met de CE-34878-0 foutmelding?
Ik heb nu mijn 2e PS4 en heb het met deze ook weer. ik heb nu alleen Fifa14 geinstalleerd, maar met de eerste had ik het ook bij Killzone.
Weet iemand waar de ps4 camera's los op voorraad zijn?
Ps: Ps4 is op alle fronten net even beter, sneller, etc....blij mee!
Ps: Ps4 is op alle fronten net even beter, sneller, etc....blij mee!
Verwijderd
Dit probleem komt vaak voor bij andere en het verschilt per game. Bijvoorbeeld bij iemand gebeurde het met FIFA en hij heeft het volgende gedaan:johoo schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:31:
Hoe zit het bij jullie met de CE-34878-0 foutmelding?
Ik heb nu mijn 2e PS4 en heb het met deze ook weer. ik heb nu alleen Fifa14 geinstalleerd, maar met de eerste had ik het ook bij Killzone.
Kortom wis al je save's en data van de game en doe de rest wat hierboven staat...1) Delete FIFA 14 (all saves and updates)
2) Log out of PSN and disable the internet connection
3) Install FIFA 14
4) Start your Career Mode and play the first match
5) Save your Career Mode after the match finished
6) Connect to the internet and log on to PSN
7) Download the update
8. Install the update
9) Continue your Career Mode and you won't encounter the crashing issue after every match
Verwijderd
Ik las net op internet dat de PS4 problemen heeft met de router Experia Box V8 van KPN. Heeft iemand hier toevallig een PS4 aangesloten op deze router? Of weer hier iemand misschien meer vanaf?
Sorry voor off-topic
Sorry voor off-topic
Geen problemen hier, enkel met het downloaden van de update 1.52 toen ik mijn PS4 binnen kreeg steeds zogenaamd een time out. met USB geüpdatet nu draait alles als een zonnetje.
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Ik had vanmiddag 2 uurtjes Battlefield 4 campaign gespeeld, nou wou ik net verder gaat zie ik dat bf4 niet de save games pakt? erg vreemd. Moet weer opnieuw beginnen. Iemand anders ook zo'n probleem?
Is een bekende bug. Bij mij als ik singleplayer heb gespeeld en ga dan multiplayer spelen dan wordt mijn voortgang in de singeplayer gewist en kan ik weer opnieuw beginnen. Wat je kan doen is regelmatig je safe game op een usb stick zetten of in de cloud, en als je safe dan weer gewist word die terug halen zodat je weer verder kan. Wel schijt irritant iddpersianboy schreef op zondag 12 januari 2014 @ 22:50:
Ik had vanmiddag 2 uurtjes Battlefield 4 campaign gespeeld, nou wou ik net verder gaat zie ik dat bf4 niet de save games pakt? erg vreemd. Moet weer opnieuw beginnen. Iemand anders ook zo'n probleem?
BF4 is verreweg van af, hopelijk komt BF4 binnenkort uit de beta versie!persianboy schreef op zondag 12 januari 2014 @ 22:50:
nothing stops this train
Nu heb ik weer zo'n domme vraag. Kan ik op een ps4 dezelfde account gebruiken als op de ps3? Ik bedoel dat de ps3 en ps4 dezelfde PSN account heeft.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ja. Of het tegelijkertijd kan, dat weet ik niet.pinokkia schreef op zondag 12 januari 2014 @ 23:52:
Nu heb ik weer zo'n domme vraag. Kan ik op een ps4 dezelfde account gebruiken als op de ps3? Ik bedoel dat de ps3 en ps4 dezelfde PSN account heeft.
Oké het kan gelukkig wel, want op 2 ps3 met dezelfde account lukte het mij toen niet en moest noodgedwongen nog een PSN account aanmaken. Alleen hoop ik dat je met 1 PSN account beide PlayStations tegelijkertijd online kan met verschillende games.(bv. FIFA en call of duty) Misschien dat iemand daar nog een antwoord op weet.
pinokkia twijfelt nog steeds of ze de ps4 Knack bundel moet houden.
pinokkia twijfelt nog steeds of ze de ps4 Knack bundel moet houden.
[ Voor 14% gewijzigd door pinokkia op 13-01-2014 00:08 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Dat had allemaal gekund ja. maar ik was om 23.00 thuis en toen dacht ik dat ik maar via ideal tegoed op mijn psn account ging zetten. En toen begon alle ellende dus.Richard0072 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:37:
[...]
Duurt dat zo lang dan ? Ik deed gewoon via de ps app. Klik klik en klaar en ps+. Nog geen 2 min over gedaan
Maar je kan toch ook gewoon een store te goed kopen in een winkel en via de store ps+ kopen met dat te goed? Of nog simpeler ps+ in de winkel kopen en op de app of internet redeem code en Hoppa je hebt ps+
[ Voor 0% gewijzigd door Lomp op 13-01-2014 00:48 . Reden: Hoofdletter ]
Maakt ja niet uit als je je ps4 maar hebt.skdevil schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:39:
Iemand bij de Saturn krijgt goed op zijn kop als hij morgen op zijn werk komt.
Ze hebben mij gisteren een PS4 verkocht die achter lag terwijl die voor reserveringen waren
Als je hem verbonden hebt met wifi kan ik dat begrijpen, routers van KPN zijn simpelweg zwak en waardeloos.... KPN levert de goedkoopste routers die ze kunnen leveren en dus is je wifi niet optimaal en vallen de verbindingen ooit weg...Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:43:
Ik las net op internet dat de PS4 problemen heeft met de router Experia Box V8 van KPN. Heeft iemand hier toevallig een PS4 aangesloten op deze router? Of weer hier iemand misschien meer vanaf?
Sorry voor off-topic
Ik heb daarom mijn ps4 verbonden door middel van een homeplug via de netstroom
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Verwijderd
Gewoon je PS4 via de kabel aansluiten. Minste last van lag. Probleem is dat de PS4 (volgens mij) alleen de 2.4Ghz band ondersteunt. Mocht je in een woonwijk wonen, of in een flat, dan heb je een grote kans dat de kanalen zwaar verzadigd zijn. In de 2,4Ghz reeks zijn namelijk maar 3 niet overlappende kanalen, en wel de 1,6 en 11. Aangezien het er zo weinig zijn, kan het zijn dat je buren je aan het storen c.q. wegdrukken zijnjurgenb1990 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 08:28:
[...]
Als je hem verbonden hebt met wifi kan ik dat begrijpen, routers van KPN zijn simpelweg zwak en waardeloos.... KPN levert de goedkoopste routers die ze kunnen leveren en dus is je wifi niet optimaal en vallen de verbindingen ooit weg...
Ik heb daarom mijn ps4 verbonden door middel van een homeplug via de netstroom
Beetje testen op welk kanaal je de beste down/upload hebt (zijn tooltjes genoeg op het internet), of een industrieel AP kopen die net iets meer zendvermogen heeft dan de consumenten routers (zodat JIJ degene bent die mensen aan de kant drukt).
OT: Sinds 9 Januari m'n PS4 in bezit, waarbij ik op 10 Januari een 2e exemplaar had kunnen hebben (pre-order bij IT was binnen). Dit heb ik niet gedaan zodat ze de volgende op de lijst blij konden maken. Ook ben ik niet van het winst maken op een product dat schaars is, en deze schaarste door handelaartjes wordt uitgebuit (ondanks dat ik zelf ook een handelaar ben, maar wel een eerlijke
Ik moet zeggen dat hij prima bevalt! Geen last van de gekke BLOD of een lawaaiig exemplaar. Lekker snel en een stuk stiller dan m'n oude phat PS3. Het enige minpunt wat ik kan bedenken is dat de controller na en lange speelsessie bijna leeg is, waarbij ik bij m'n DS3 zeker een aantal dagen met een volle lading kon doen.
Verwijderd
Ik ben sinds vrijdag 10jan in bezit van mijn PS4. Nu heb ik het spel FIFA 14 erbij maar aangezien ik de PC versie al een tijdje heb ben ik niet helemaal kapot van dat spel.
Nu weet ik dat de PS4 fantastische graphics heeft maar misschien is FIFA niet het juiste spel hier voor. Welk spel is een must voor een gamer?
Op mijn lijst staan Watchdogs en The Division maar voorlopig zijn deze nog niet beschikbaar. Iemand suggesties?
Nu weet ik dat de PS4 fantastische graphics heeft maar misschien is FIFA niet het juiste spel hier voor. Welk spel is een must voor een gamer?
Verwijderd
Ik ben ook sinds de 9e in het bezit van een PS4 met FIFA14. Ik moet zeggen dat ik toch wel aangenaamd verrast was door het verschil tussen de Xbox360 versie en de next-gen versie. Ik heb dezelfde spellen als jou op mijn lijstje staan. Volgens mij komt the division pas ergens begin 2015. Dit stond volgens mij op de frontpage afgelopen week (geen bevestigd gerucht btw). Watchdogs kijk ik ook wel naar uit. Beide spellen hebben wel alleen een taak om aan de gecreërde hype te voldoen. Voorlopig vermaak ik mij prima met FIFA14, maar ik kijk ook rustig om mij heen voor ander games. Wellicht dat ik NFS rivals nog aan mijn collectie toevoeg.Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 08:59:
Ik ben sinds vrijdag 10jan in bezit van mijn PS4. Nu heb ik het spel FIFA 14 erbij maar aangezien ik de PC versie al een tijdje heb ben ik niet helemaal kapot van dat spel.
Nu weet ik dat de PS4 fantastische graphics heeft maar misschien is FIFA niet het juiste spel hier voor. Welk spel is een must voor een gamer?Op mijn lijst staan Watchdogs en The Division maar voorlopig zijn deze nog niet beschikbaar. Iemand suggesties?
Verwijderd
Het ziet er inderdaad gelikt uit, maar ik speel het ook veel op de PC. Dus verrast van de gameplay was ik niet
Het is eigelijk al een spel wat ik heb, maar dan ziet het er beter uit. Ik kijk ook uit naar GTA5 (komt denk ik wel naar de ps4)
Het is eigelijk al een spel wat ik heb, maar dan ziet het er beter uit. Ik kijk ook uit naar GTA5 (komt denk ik wel naar de ps4)
Als je next-gen (console) graphics wilt dan zou ik gewoon Killzone Shadow Fall kopen. Indrukkwekkende beelden en je hebt in ieder geval het gevoel dat je een nieuwe console in huis hebt.
No offense, maar waarom pak je niet gewoon de telefoon en bel je wat rond. Iedereen die hier de hele tijd post of er ergens nog voorraad is... Hoe denk je dat andere mensen er achter komen? Met wat meer eigen inzet had je allang een PS4 gehad.
Ik heb mijn PS4 bekabeld aangesloten op deze router en heb nog geen problemen ondervonden dusver. Heb de PS4 wel in DMZ moeten zetten om NAT 2 te kunnen krijgen. Blijkbaar werkt UPNP niet (goed) op deze router.Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:43:
Sorry voor off-topic
Ik loop straks hier de kleine Bart Smit eens binnen. Zit in een piepklein winkelcentrum, wie weet hebben ze wat staan
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Verwijderd
Gisteren is er gemeld dat ToysXL Den haag nog voorraad had.BekSide schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:51:
Iemand, ergens, nog voorraad!?
Die zou je dan even moet bellen. Verder is alles wel zo'n beetje uitverkocht. Dus hou je 2 opties over.
- marktplaats / V&A
- geduld hebben
Iemand nog tips voor een goedkoop PSN+ abbonement?
Bol.com of wehkamp had destijds wel leuke aanbieding ca 35,-
Heb nog een killzone bundel liggen.
Hoeft niet perse weg, DM bij interesse.
510
Hoeft niet perse weg, DM bij interesse.
510
Koop van mijn leven niets meer bij Wehkamp. 06-10 mijn Playstation besteld en betaald!! nog steeds helemaal NIETS van info.... man man manVerwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:13:
[...]
Gisteren is er gemeld dat ToysXL Den haag nog voorraad had.
Die zou je dan even moet bellen. Verder is alles wel zo'n beetje uitverkocht. Dus hou je 2 opties over.
- marktplaats / V&A
- geduld hebben
@EddoH,
Ik heb niet de gehele dag de tijd om te bellen, en vond dit eigenlijk wel het goede topic voor mijn vraag.
Die actie is idd voorbij. Was voor 37,50Killg0re schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:41:
Iemand nog tips voor een goedkoop PSN+ abbonement?
Mediamarkt staat op de site nog wel voor 37,50 maar is niet meer te bestellen.
Daarom gewoon www.psncode.nl
Code heb je binnen 5 seconden in je mail. Werkt perfect!
Ik moet dit toch wel inderdaad beamen, want ik heb een week rondgebeld en gedaan en jawel bij mij staat nu ook een mooie ps4 te glunderen.EddoH schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:54:
No offense, maar waarom pak je niet gewoon de telefoon en bel je wat rond. Iedereen die hier de hele tijd post of er ergens nog voorraad is... Hoe denk je dat andere mensen er achter komen? Met wat meer eigen inzet had je allang een PS4 gehad.
Bij mij istie van het weekend voor het eerst in ruim een maand weer eens aangeweest. Mn schoonvader wilde wel eens zien hoe het eruitzag.
Op naar de volgende maand stof!
Even de mensen zonder PS4 pesten? :dBosmonster schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:54:
Bij mij istie van het weekend voor het eerst in ruim een maand weer eens aangeweest. Mn schoonvader wilde wel eens zien hoe het eruitzag.
Je kan hem nu nog met minimale verlies verkopen, of zelfs voor 400 verkopen.Bosmonster schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:54:
Verwijderd
Aangezien dit het PS4 kroeg topic is, en het niet alleen over levertijden etc hoeft te gaan, zal ik eens vragen welke games de gelukkige eigenaren hebben. Ik zelf heb Killzone Shadow fall en Assassins creed 4. Heb de singleplayer van Killzone al een tijd(je) uitgespeeld en bij assassins creed kruip ik ook naar het einde van de verhaallijn. Jullie?
Ik wil hem niet verkopen, ik wil erop gamen. Maar er zijn geen games (ik speel geen shooters)Dyna20 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:57:
[...]
Je kan hem nu nog met minimale verlies verkopen, of zelfs voor 400 verkopen.
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 13-01-2014 11:03 ]
Verwijderd
The Otherside maak je ook gebruik van de Experia Box V8? Zo ja, wat is je NAT-type?The Otherside schreef op zondag 12 januari 2014 @ 22:19:
Geen problemen hier, enkel met het downloaden van de update 1.52 toen ik mijn PS4 binnen kreeg steeds zogenaamd een time out. met USB geüpdatet nu draait alles als een zonnetje.
Ik heb Killzone, Assissins Creed IV en Lego Marvel Superheroes. En daarnaast Resogun, Contrast en Don't Starve via PS+. Ik heb de PS4 sinds 24 december in huis en ik vind het een heerlijk apparaat. Nu hopen dat er snel een DLNA-patch uitkomt en Playstation Media Server gaat werken op de PS4.Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:58:
Aangezien dit het PS4 kroeg topic is, en het niet alleen over levertijden etc hoeft te gaan, zal ik eens vragen welke games de gelukkige eigenaren hebben. Ik zelf heb Killzone Shadow fall en Assassins creed 4. Heb de singleplayer van Killzone al een tijd(je) uitgespeeld en bij assassins creed kruip ik ook naar het einde van de verhaallijn. Jullie?
P.S.: En de Playroom voor de camera; wel grappig, maar ik hoop dat daar binnenkort nog interessantere games voor uitkomen. Voice control werkt wel aardig overigens.
[ Voor 9% gewijzigd door HenkPatat op 13-01-2014 11:08 ]
Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)
Ja je hoort het wel vaker. Iedereen wilde hem graag hebben, maar ik denk dat hij bij veel mensen stof zit te happen omdat er gewoon weinig goede games zijn, en al zeker als je niet van shooters houd.Bosmonster schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:00:
[...]
Ik wil hem niet verkopen, ik wil erop gamen. Maar er zijn geen games (ik speel geen shooters)
Dat betreft vind ik de prijs stategie van Sony wel goed, voor 399 hebben veel mensen wel zoiets van dat is goed betaalbaar dus die haal ik gelijk. Denk dat als ze hem weer voor 599 euro hadden geïntroduceerd dat hij niet zo populair was als dat hij nu is.
Hoe bevalt Lego Marvel Superheroes?HenkPatat schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:06:
[...]
Ik heb Killzone, Assissins Creed IV en Lego Marvel Superheroes. En daarnaast Resogun, Contrast en Don't Starve via PS+. Ik heb de PS4 sinds 24 december in huis en ik vind het een heerlijk apparaat. Nu hopen dat er snel een DLNA-patch uitkomt en Playstation Media Server gaat werken op de PS4.
P.S.: En de Playroom voor de camera; wel grappig, maar ik hoop dat daar binnenkort nog interessantere games voor uitkomen. Voice control werkt wel aardig overigens.
9 Playstation 4 op voorraad bij MM leuwarden volgens hun twitter
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
what about need for speed rivals or fifa 14?Bosmonster schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:00:
[...]
Ik wil hem niet verkopen, ik wil erop gamen. Maar er zijn geen games (ik speel geen shooters)
Het is wel een aardig spel. Ik heb het gehaald om met mijn vriendin te spelen. Het is bij vlagen nog redelijk lastig. Het enige waar ik niet zo enthousiast over ben is de camera (niet de ps camera), die wil vooral in splitscreen nog wel eens rare dingen doen. Maar het is zeker een vermakelijk spelletje.
Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)
Klinkt wel cool, zit te twijfelen om hem te kopen. Ik ben een die hard marvel fan en dacht een vleugle lego erbij is wel leukHenkPatat schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:22:
[...]
Het is wel een aardig spel. Ik heb het gehaald om met mijn vriendin te spelen. Het is bij vlagen nog redelijk lastig. Het enige waar ik niet zo enthousiast over ben is de camera (niet de ps camera), die wil vooral in splitscreen nog wel eens rare dingen doen. Maar het is zeker een vermakelijk spelletje.
Die eerste heb ik en was best ok! Voetbal is ook niet echt mijn dingVerwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:20:
[...]
what about need for speed rivals or fifa 14?
AC4 zou nog wel kunnen, maar laat AC nu net zo'n serie zijn waar ik een beetje moe bij ben geraakt.
Ben erg benieuwd naar Watchdogs. En misschien dat Thief nog wat wordt als de graphics beter worden dan wat ze tot nu toe hebben laten zien
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 13-01-2014 11:31 ]
Verwijderd
Iemand interesse in Knack? Hij zit nog in de folie.
Mag weg voor €35,- + verzendkosten tenzij iemand hem in Arnhem wil ophalen.
Mag weg voor €35,- + verzendkosten tenzij iemand hem in Arnhem wil ophalen.
Als er iemand een knack los heeft liggen en wil verkopen wil ik hem graag overnemen voor max. 25 EUR
Net terug van ToysXL Kanaleneiland, na een tip hier op het forum dat er daar nog PS4's beschikbaar waren op zaterdag. Meisje wist mij te vertellen dat ze heel erg geluk hadden, en dat ze zaterdag maarliefst 16 PS4's hadden gekregen, maar die waren er alle 16 zaterdag gelijk uitgevlogen:(
Overigens vind ik het niet eerlijk om mensen te gaan afzeiken als ze vragen om tips over waar ze nog verkrijgbaar zijn, omdat veel mensen er al geluk mee hebben. Ik ben nu al een paar weken intensief bezig, maar als je midden in Utrecht woont zijn alle winkels in de buurt gewoon geen optie meer.
Dussss, als iemand nog een tip heeft, graag delen
Voor iedereen die 'm al heeft, NBA2k14 is tot nu toe het allermooiste spel evarr (in mijn mening)
Overigens vind ik het niet eerlijk om mensen te gaan afzeiken als ze vragen om tips over waar ze nog verkrijgbaar zijn, omdat veel mensen er al geluk mee hebben. Ik ben nu al een paar weken intensief bezig, maar als je midden in Utrecht woont zijn alle winkels in de buurt gewoon geen optie meer.
Dussss, als iemand nog een tip heeft, graag delen
Voor iedereen die 'm al heeft, NBA2k14 is tot nu toe het allermooiste spel evarr (in mijn mening)
Verwijderd
Afgelopen zaterdag las ik hier over een mogelijke vrije verkoop bij MM Rotterdam Centrum maar omdat ik ook zag dat veel mensen daarheen zouden gaan zaterdagochtend ben ik zelf naar MM Rotterdam Zuid gegaan....ik was daar tijdens het openen van de winkel en er kwam direct een pallet vol met PS4's voor de losse verkoop aanrijden....weet natuurlijk niet of ze er nu nog zijn maar het is het proberen waard...raar trouwens dat ik hier MM rotterdam zuid niet eerder voorbij heb zien komen als mogelijk verkooppunt
Verwijderd
Waar zit die dan? Op zuidplein?Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:53:
Afgelopen zaterdag las ik hier over een mogelijke vrije verkoop bij MM Rotterdam Centrum maar omdat ik ook zag dat veel mensen daarheen zouden gaan zaterdagochtend ben ik zelf naar MM Rotterdam Zuid gegaan....ik was daar tijdens het openen van de winkel en er kwam direct een pallet vol met PS4's voor de losse verkoop aanrijden....weet natuurlijk niet of ze er nu nog zijn maar het is het proberen waard...raar trouwens dat ik hier MM rotterdam zuid niet eerder voorbij heb zien komen als mogelijk verkooppunt
Zaterdag daar geweest. Toen waren ze een levering aan het uitdelen aan de mensen die er een gereserveerd hadden. Er waren er maar twee in de vrije verkoop, en die waren 's morgens al direct weg.Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:41:
Weten mensen iets over MM Heerlen?
Einde januari zou er een nieuwe levering komen. Voor 25,- zetten ze je op de lijst. Je moet dan even vragen of je bij die levering zit of niet.
Verwijderd
Gerucht gaat dat nu vrijdag (17 januari) weer een levering bij MM komt.Frijns.Net schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:07:
[...]
Zaterdag daar geweest. Toen waren ze een levering aan het uitdelen aan de mensen die er een gereserveerd hadden. Er waren er maar twee in de vrije verkoop, en die waren 's morgens al direct weg.
Einde januari zou er een nieuwe levering komen. Voor 25,- zetten ze je op de lijst. Je moet dan even vragen of je bij die levering zit of niet.
Verwijderd
Had net gebeld. ze zeiden dat er pas eind januari, begin feb een nieuwe levering kwamVerwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:11:
[...]
Gerucht gaat dat nu vrijdag (17 januari) weer een levering bij MM komt.
Verwijderd
MediaMarktLeeuwarden @MediaMarktLWD 1uRawChild schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:19:
9 Playstation 4 op voorraad bij MM leuwarden volgens hun twitter
We hebben nog 9x de Playstation4 op voorraad. Zolang de voorraad strekt. OP=OP Reserveren kan alleen in de winkel. #PS4
Inderdaad, woon je in de buurt grijp je kans zou ik zeggen.
Verwijderd
Waar had jij heen gebeld? toevallig media markt beijerlandse laan? ik hing net 9 minuten in de wacht en toen werd er opgehangen dus dat scheelt weer bellen eventueel!Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:12:
[...]
Had net gebeld. ze zeiden dat er pas eind januari, begin feb een nieuwe levering kwam
Verwijderd
Dat bellen heeft niet eens zoveel zin. De medewerkers van de Mediamarkt zitten er regelmatig naast. Vorige week zou er bijvoorbeeld geen levering komen volgens de Mediamarkt Arena voor de losse PS4 en toch kwam er "opeens" een hele grote levering. Mediamarkt Akerpoort gaf aan dat het nog minimaal twee weken duurde voor de volgende levering en ook zij kregen vorige week een groot hoeveelheid PS4 binnen.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2014 12:23 ]
Verwijderd
Ja de retailers weten meer dan ze zeggen, dus wie weet, misschien ook 'opeens' een levering aanstaande vrijdag.Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:20:
Dat bellen heeft niet eens zoveel zin. De medewerkers van de Mediamarkt zitten er regelmatig naast. Vorige week zou er bijvoorbeeld geen levering komen volgens de Mediamarkt Arena voor de losse PS4 en toch kwam er "opeens" een hele grote levering.
Verwijderd
MM HeerlenVerwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:18:
[...]
Waar had jij heen gebeld? toevallig media markt beijerlandse laan? ik hing net 9 minuten in de wacht en toen werd er opgehangen dus dat scheelt weer bellen eventueel!
Ik weet dus niet of de MM in Enschede hun levering een week eerder hebben gekregen. Ik zou mijn playstation eigenlijk de 17e kunnen ophalen maar dat is dus een week eerder geworden. Maar goed ze hebben best nog wat reserveringen. En als je in de buurt woont is Hengelo een stuk betete optie.
Net gebeld door Saturn Tilburg zeiden ze dat ik mijn PS4 kon afhalen! Dus nu onderweg😫
Ik
Kan je is kijken of er wellicht meer te krijgen zijn? heb wel gebeld, maar geen gehoor.Strepsils schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:59:
Net gebeld door Saturn Tilburg zeiden ze dat ik mijn PS4 kon afhalen! Dus nu onderweg😫
Ja zal ik doen en als er een vrijeverkoop is zal ik proberen een foto te posten.
BekSide schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:01:
[...]
Kan je is kijken of er wellicht meer te krijgen zijn? heb wel gebeld, maar geen gehoor.
Ik
Top, Ben vandaag nog vrij..... dus kan dan wel een uurtje rijdenStrepsils schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:03:
Ja zal ik doen en als er een vrijeverkoop is zal ik proberen een foto te posten.
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door BekSide op 13-01-2014 14:06 ]
Vrijdag postte ik dat de Saturn alle PS4 consoles al op voorraad had staan maar nog geen mensen had gebeld. Omdat ik zaterdag niet veel te doen had en toch nog ff de stad in wilde ben ik even langs gegaan met de vraag of ik em niet gewoon kon mee krijgen, was er toch. Verkoper haalde em netjes voor me op, dus sinds zaterdagochtend staat ie mooi in de huiskamer 
Moet zeggen dat updaten en installeren en alles goed verliep, maar de snelheid van de online onderdelen van het menu (Store, game update download, etc) nogal traag zijn. Zal wel komen omdat half gereserveerd PS4 minnend NL er sinds dit weekend een heeft staan. MM en Saturn hebben aardig uitgeleverd lijkt het.
Nu nog een PSN abbo aanschaffen en dan kijken of online goed te spelen is
Moet zeggen dat updaten en installeren en alles goed verliep, maar de snelheid van de online onderdelen van het menu (Store, game update download, etc) nogal traag zijn. Zal wel komen omdat half gereserveerd PS4 minnend NL er sinds dit weekend een heeft staan. MM en Saturn hebben aardig uitgeleverd lijkt het.
je heb gewoon 14 dagen gratis he, kan je in de playstation store claimen, kan je zonder te kopen alvast 14 dagen genieten!Tarz schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:18:
Vrijdag postte ik dat de Saturn alle PS4 consoles al op voorraad had staan maar nog geen mensen had gebeld. Omdat ik zaterdag niet veel te doen had en toch nog ff de stad in wilde ben ik even langs gegaan met de vraag of ik em niet gewoon kon mee krijgen, was er toch. Verkoper haalde em netjes voor me op, dus sinds zaterdagochtend staat ie mooi in de huiskamer
Verwijderd
Ik zou er eigenlijk niet eens meer op moeten reageren, maar pak de telefoon eens een keer op en bel MM even.Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:30:
vrijdag losse verkoop in MM rotterdam centrum? is dat echt zo?
Verwijderd
Ja vrijdag geven ze ze gratis weg als je pindakaas op je buik smeert en je haren hebt gewassen met Andrelon. Kom op Dylan, pak die telefoon op en bel zelf even, dan weet je het binnen 5 minuten!Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:30:
14 dagen gratis werkt alleen via creditcard. Ten eerste heb ik die niet, en ten tweede wil ik dat niet via creditcard. Zodra je de 14 dagen wil claimen krijg je die melding.Angelo079 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:28:
[...]
je heb gewoon 14 dagen gratis he, kan je in de playstation store claimen, kan je zonder te kopen alvast 14 dagen genieten!
Verwijderd
hahhahhahha ja ik ga doenVerwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:34:
[...]
Ja vrijdag geven ze ze gratis weg als je pindakaas op je buik smeert en je haren hebt gewassen met Andrelon. Kom op Dylan, pak die telefoon op en bel zelf even, dan weet je het binnen 5 minuten!
https://twitter.com/MediaMarktRdam/status/422678716867956736Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:30:
[ Voor 38% gewijzigd door Justdoit op 13-01-2014 14:36 ]
Ik snap niet waarom mensen die al voorzien zijn van een ps4 of zelfs meerdere in huis hebben.
Nog steeds op zoek zijn naar een ps4.
Puur voor het doorverkomen met winst neem ik aan. Beetje triets dan.
Als je een beetje op marktplaats rondkijkt, zal je zien dat je niet super veel meer kan verdienen op een ps4.RudyBre schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:36:
Ik snap niet waarom mensen die al voorzien zijn van een ps4 of zelfs meerdere in huis hebben.
Een aardig deel heeft al een ps4, dus word het risico steeds groter dat je er verlies op gaat maken.
ik ben puur opzoek naar een 2e ps4, om mijn neefje blij te maken.
Nou.... €80-€100 per stuk winst maken vind ik toch nog redelijk hoor...... als ik naar de prijzen op MP kijk.Angelo079 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:39:
[...]
Als je een beetje op marktplaats rondkijkt, zal je zien dat je niet super veel meer kan verdienen op een ps4.
Een aardig deel heeft al een ps4, dus word het risico steeds groter dat je er verlies op gaat maken.
ik ben puur opzoek naar een 2e ps4, om mijn neefje blij te maken.
Daar komt nog bij dat risico 0,0 is aangezien je ze gewoon kan terugbrengen naar de mediamarkt en je geld terug krijgt!
[ Voor 13% gewijzigd door BekSide op 13-01-2014 14:42 ]
Het is niks vergeleken met die 250-300 winst wat mensen ervoor gevangen hebbenBekSide schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:40:
[...]
Nou.... €80-€100 per stuk winst maken vind ik toch nog redelijk hoor...... als ik naar de prijzen op MP kijk.
Klopt, maar we hebben het nog steeds over een 20%/25% winstAngelo079 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:42:
[...]
Het is niks vergeleken met die 250-300 winst wat mensen ervoor gevangen hebben
Verwijderd
Dat was alleen bij de eerste levering midden december was dat al een stuk lager. En nu krijg je er nog minder voor.Angelo079 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:42:
[...]
Het is niks vergeleken met die 250-300 winst wat mensen ervoor gevangen hebben
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2014 14:58 ]
de ps3 kon gewoon mijn avchd films afspelen dus ik neem aan van wel.. zeker weten doe ik het niet..DarkElement schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:21:
Weet iemand of de PS4 gekopieerde dvd-films afspeeld?
Verwijderd
Ja op de PS3 lukte het bij mij ook, maar hoe het met de PS4 zit durf ik ook niet met zekerheid te zeggen.Justdoit schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:35:
[...]
de ps3 kon gewoon mijn avchd films afspelen dus ik neem aan van wel.. zeker weten doe ik het niet..
Je bedoelt echt een fysieke dvd of een rip van een dvd?DarkElement schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:21:
Weet iemand of de PS4 gekopieerde dvd-films afspeeld?
Er is geen vrije verkoop, ze hebben er 1 aan mij verkocht (die achter stond) terwijl die voor pre-orders warenBekSide schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:01:
[...]
Kan je is kijken of er wellicht meer te krijgen zijn? heb wel gebeld, maar geen gehoor.
Verwijderd
Wat betreft de Dixons... ik vraag me af of die UBERHAUPT al wel PS4's hebben gekregen... Wat een ballentent is dat.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2014 16:07 ]
Ja gewoon een gekopieerd schijfje.jurgenb1990 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:42:
[...]
Je bedoelt echt een fysieke dvd of een rip van een dvd?
Via google las ik dat het bij iemand gelukt was om een gekopieerde dvd af te spelen dus lijkt me dat het wel mogelijk is
Verwijderd
Sinds gister de trotse bezitter van de PS4, heb hem overgekocht van iemand van dit forum. Heeft iemand hier toevallig AC Black Flag en/of FIFA14 te koop voor de PS4? Stuur mij een berichtje, ik heb namelijk wel interesse.
Verwijderd
ik vind dat ps4 een nieuwe update moet hebben want het systeem werkt niet zo stabiel soms start store niet op enz.. blauw beeld
.….

Alles werkt stabiel bij mij, alleen PSN gerelateerde zaken durven inderdaad soms niet werken, maar denk dat dat meer aan de servers van Sony ligt dan aan de PS4 zelfVerwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:41:
ik vind dat ps4 een nieuwe update moet hebben want het systeem werkt niet zo stabiel soms start store niet op enz.. blauw beeld.….
MM Utrecht vertelde mij geen PS4 meer los te verkopen, ze hadden nog een paar achter staan tbv pre-orders. Eveneens vertelde de verkoper mij dat ze geen levering in januari meer verwachten. Half februari weer. Ik kon reserveren maar zat dan zo goed als zeker niet bij de volgende levering. Wordt dus begin maart daar als ik het zo inschat.
bol.com geeft nog steeds aan dat ze "rond" de 22ste een nieuwe levering krijgen, zal wel weer gaan om max. 10 stuks ofzo

Zijn er nog tweakers hier die een potje bf4 mee willen spelen.
Nog meer mensen het geld nog niet terug gehad van ToysXL nadat ze gemaild hadden dat ze de PS4 niet konden leveren??
Ik heb in 2 maanden tijd slechts 1x een vastloper gehad op de PS4, maar dit was na een safe reboot weer opgelost. PSN ligt er hier ook af en toe uit inderdaad.deephallow1 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:49:
[...]
Alles werkt stabiel bij mij, alleen PSN gerelateerde zaken durven inderdaad soms niet werken, maar denk dat dat meer aan de servers van Sony ligt dan aan de PS4 zelf
Ja hier ook!!Rogar schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:26:
Nog meer mensen het geld nog niet terug gehad van ToysXL nadat ze gemaild hadden dat ze de PS4 niet konden leveren??
Hoop niet dat ze failliet gaan;) want gaat om nogal wat geld....
En banen...BekSide schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:41:
[...]
Ja hier ook!!
Hoop niet dat ze failliet gaan;) want gaat om nogal wat geld....
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.