[PS4] Het grote kroeg / slowchat topic! Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 107 Laatste
Acties:
  • 328.187 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx, ik zie het al, actie liep tot 5-1 helaas.. dan maar voor €50 gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-05 12:35
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 21:31:
[...]

dit ligt meer aan BF4 dan aan de ps4 vrees ik...
pff als ik dat had geweten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justdoit schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 21:53:
[...]

pff als ik dat had geweten...
ik las ergens ook dat investeerders EA wouden aanklagen door de slechte staat van de game, maar ik las ook dat sinds de laatste patch er dingen beter waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blastof
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-06 22:00
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 21:51:
Ik had hem toevallig vandaag voor 40 euro gekocht bij MM Almere. Ik zou toch even gaan kijken bij een MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 21:51:
je hebt ook sites betaal je 50 euro heb je hem binnen 10 min in de mail binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 21:53:
[...]

ik las ergens ook dat investeerders EA wouden aanklagen door de slechte staat van de game, maar ik las ook dat sinds de laatste patch er dingen beter waren
ja.. ik kan hem helaas niet terugbrengen.. en als ik dat zou doen zou t ook zonde zijn van m'n 3 mnd ps+.. Anders was ik al teruggegaan.... BF4 is vandaag al een stuk of 5x gecrashed.. waarvan 2x de savegame corrupted was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 21:54:
[...]

je hebt ook sites betaal je 50 euro heb je hem binnen 10 min in de mail binnen ;)
Ja in de Playstation store zelf bedoel je? Alleen dit moet met een credit card volgens mij, ook om de 14 dagen gratis te proberen moet je je credit card al registreren met je account..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 21:56:
[...]

Ja in de Playstation store zelf bedoel je? Alleen dit kan alleen met een credit card volgens mij, ook om de 14 dagen gratis te proberen moet je je credit card al registreren met je account..
Ik heb een uur geleden mijn wallet gevuld met 15 euro via iDEAL! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke top, ik ga het ff uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ja in de Playstation store zelf bedoel je? Alleen dit moet met een credit card volgens mij, ook om de 14 dagen gratis te proberen moet je je credit card al registreren met je account..
nee ik gebruikte altijd een site waarmee je via paypal gewoon een psn kaart van 20 euro kon kopen en dan vervolgens binnen 10 min in je email hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

http://www.psncode.nl/psn-plus.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
BerryGosie schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:18:
[...]

Ben vandaag langs geweest. MM enschede heeft gisteren ongeveer 15 binnengekregen. Dat zag ik aan het aantal groen op de lijst xD. Hij wist mij te vertellen dat volgende of over 2 weken weer een lading komt. Hij zei dat ik gegarandeerd bij de volgende levering zit. (besteld op 29-12-13)
Ze hebben gisteren stuk of 60 gekregen. Ik was nummer 49 en daarna waren er zeker 10+ gebeld. Ding is fluisterstil maar heb nog niet gegamed. Zometeen als ik thuis ben maar kijken of ik zo,n 3v creditcard kan toevoegen en dan ps+ en bf4 kopen in de store.

Edit: na een pagina terug te hebben gekeken toch maar geen bf4.

Killzone multiplayer is dat nog wat? Heb gehoord dat er geen ranking is en dus alleen maar een beetje voor spek en bonen loopt te spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Lomp op 11-01-2014 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lomp schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 23:02:
[...]

Ze hebben gisteren stuk of 60 gekregen. Ik was nummer 49 en daarna waren er zeker 10+ gebeld. Ding is fluisterstil maar heb nog niet gegamed. Zometeen als ik thuis ben maar kijken of ik zo,n 3v creditcard kan toevoegen en dan ps+ en bf4 kopen in de store.

Edit: na een pagina terug te hebben gekeken toch maar geen bf4.

Killzone multiplayer is dat nog wat? Heb gehoord dat er geen ranking is en dus alleen maar een beetje voor spek en bonen loopt te spelen.
Weet je misschien tot welke datum de pre-orders zijn weggewerkt? En wanneer had jij hem besteld? Ik heb hem namelijk 30 december besteld en er werd me verteld dat ik rond plek 70/80 zou staan. Dus dan zit ik waarschijnlijk bij de volgende levering. Weet jij misschien wanneer de volgende levering bij MM Enschede is?

Alvast veel gameplezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-04 17:09
Heeft iemand al iets gehoord van Saturn Tilburg??

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
Als iemand interesse heeft in een dual shock controller voor 50 euro (overbodig, nieuw in verpakking) moet je maar ff een DM sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 23:17:
[...]

Weet je misschien tot welke datum de pre-orders zijn weggewerkt? En wanneer had jij hem besteld? Ik heb hem namelijk 30 december besteld en er werd me verteld dat ik rond plek 70/80 zou staan. Dus dan zit ik waarschijnlijk bij de volgende levering. Weet jij misschien wanneer de volgende levering bij MM Enschede is?

Alvast veel gameplezier
ik heb de 27e besteld en was nummer 49 ze hebben dus tot +- 60-65 weggewerkt. ze zeiden tegen mij een paar dagen terug dat ze alleen kanck bundels zouden krijgen en volgende week kale versie. Maar goed misschien volgende week vrijdag weer een partij. Ik had wel gevraagd of ze al door de lijst heen waren en ze zeiden, nee we hebben er nog 35 aan het wachten.

Wat een gedoe om via de PSN store een jaar abbo te kopen. Volgens mij is hun server via een 56k inbelverbinding aan het net verbonden :( . Ben zonder overdrijven al 15 min bezig en heb net geld via ideal toegevoegd pfff. En nu nog stuntelen om ps+ te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of je morgen nog ergens een ps4 kan kopen? alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
Ja op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:00:
weet iemand of je morgen nog ergens een ps4 kan kopen? alvast bedankt!
Kopen wel. Afhalen nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
Bedoel je vrije verkoop?

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik wil ook kopen maar welke winkel hebben ze nog iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
Dus er is al een vrije verkoop in Saturn Tilburg?!
Als dat zo is ga ik er morgen even snel heen om er een te bemachtigen. :o

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strepsils schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:26:
weet niet zeker als het zo is ben ik er ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 13:04
Strepsils schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:26:
Nee hebben ze niet, wat ze achter hebben is voor pre orders, en die hebben ze nog flink wat open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
Vind het echt belachtelijk dat de pre-orders niet even hun PS4 ophalen of als ze er al een hebben niet gewoon cancelen. Duurt voor ons alleen maar langer pff.. :'( :'(
skdevil schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:33:
[...]

Nee hebben ze niet, wat ze achter hebben is voor pre orders, en die hebben ze nog flink wat open staan.

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Ik neem aan dat ze niet oneindig wachten hierop, ze zullen vast een of andere bel lijst afwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strepsils
Ja ik hoop het maar, wil er echt snel een hebben en dan op Marktplaats mensen met 3 PS4's die dan jackpot prijzen vragen daarvoor pff :O :O :O

Ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Preorders hebben 2 weken de tijd om de ps4 op te halen.

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar hebben mensen nog een ps4 over voor een normalen prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had 1 extra PS4 bemachtigd, die heb ik inmiddels verkocht.
Mijn eigen Knack-bundel staat ool nog ongeopend omdat ik GTA5 eerst uit wil spelen.
Mag eventueel weg, maar dan wel voor n offer i can't refuse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 08:41:
Ik had 1 extra PS4 bemachtigd, die heb ik inmiddels verkocht.
Mijn eigen Knack-bundel staat ool nog ongeopend omdat ik GTA5 eerst uit wil spelen.
Mag eventueel weg, maar dan wel voor n offer i can't refuse.
Ik heb u een DM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Twijfel of ik mijn ps4 knack bundel moet houden.. Het is eigelijk niet mijn spel mjah anders kom je gewoon echt niet aan ps4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens als ik call of duty ghost opstart op mn ps4 maakt hij enorm veel lawaai alsof je in een vliegtuig zit en net naast t motor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:44:
Jongens als ik call of duty ghost opstart op mn ps4 maakt hij enorm veel lawaai alsof je in een vliegtuig zit en net naast t motor..
Dat is niet normaal, hier geen last van.
Is het weg zodra je hem optilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skdevil schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:51:
[...]

Dat is niet normaal, hier geen last van.
Is het weg zodra je hem optilt?
nee maar als ik bijvoorbeeld gewoon team death match speel hoor ik alleen het ventilator meestal is het in de menu's :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga om 12:00 naar de Saturn in Venlo om er 1 op te halen. laat wel weten of er nog in de vrije verkoop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist een exemplaar gepreordered bij saturn amsterdam. Ze hebben deze week 2 leveringen gehad en ik sta nu 5e op de lijst. Aanbetaling van 25 euro gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
  • Laatst online: 04-09 09:05
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 10:55:
[...]

nee maar als ik bijvoorbeeld gewoon team death match speel hoor ik alleen het ventilator meestal is het in de menu's :-(
Heb je digitaal of drive ? Als je digitaal hebt is die aan het downloaden op dat moment als de hele game binnen is, is het geblaas over als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard0072 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 11:09:
[...]

Heb je digitaal of drive ? Als je digitaal hebt is die aan het downloaden op dat moment als de hele game binnen is, is het geblaas over als het goed is.
gewoon met cd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
O dan zou ik niet weten waarom die dan zo blaast :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb jij een luidruchtig exemplaar waar er veel van zijn. Ik heb de mijne verkocht vanwege dit probleem. Omruilen gaat moeilijk worden aangezien de console geen defect heeft en Sony zelf doet er ook niks aan ook al stuur je het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit net even op vraag en aanbod te kijken voor een playstation 4, weet niet wat er aan de hand is 8)7 maar dit zijn geen normale prijzen meer voor vraag en aanbod, zet het dan maar op marktplaats :+
Wat vinden jullie ervan?
Bol.com is ook lekker bezig Knack bundel _/-\o_
Dat ze dat toestaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:42
appeltje eitje schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:43:
[...]
Over dat wehkamp tegoed, mij is toegezegd dat ze dit gewoon cash terugstorten.

succes
Neem aan dat dit niet geldt wanneer je de betaling met cadeaubonnen gedaan hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 11:22:
Zit net even op vraag en aanbod te kijken voor een playstation 4, weet niet wat er aan de hand is 8)7 maar dit zijn geen normale prijzen meer voor vraag en aanbod, zet het dan maar op marktplaats :+
Wat vinden jullie ervan?
Dat ze dat toestaan 8)7
Nou dan vallen de mp prijzen nog mee he.. :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie ervan?
Dat ze dat toestaan 8)7
ik verkoop de ook maar dan voor 485 wat nog meevalt in tegenstelling tot jackpot prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Wat vinden jullie ervan?
Dat ze dat toestaan 8)7
Het is niet van bol.com zelf maar van iemand anders.
Gewoon een sukkel die denkt dat dit wel verkocht zaak gaan worden lol.....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die het spel Knack zoeken voor een goedkope prijs: http://www.marktplaats.nl...6&previousPage=mympSeller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:26
Gisteren bij mediamarkt Hoorn geweest.
Alles was weg, zij verwachten aankomende week een nieuwe lading maar doen ze geen reserveringen meer :? :?

Ik heb nog 2 pre orders staan ( Dixons en lokale Intertoys) maar schiet niet echt op ......

Iemand een console over?.
..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:33

BPP

Wat vinden jullie ervan?
Dat ze dat toestaan 8)7
Waarom zouden ze dat niet toestaan? Bol krijgt volgens mij een percentage van de verkoop, dus hoe hoger de prijs hoe meer Bol krijgt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Wat vinden jullie ervan?
Dat ze dat toestaan 8)7
Je zou bijna verwachten dat je er 2 krijgt voor die prijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vrijdag avond rond 20:00 op sony.nl gezien dat mijn bestelling verzonden wordt. Tot nu toe heb ik echter nog steeds geen track and trace gekregen. Weet iemand hoe dit precies zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor 40 euri incl verzendkosten :)
Of is de ad niet van jou
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:18
Mocht iemand iets weten over voorraad in een winkel richting het zuiden van het land hoor ik het graag!
Saturn Venlo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er vandaag nog ergens een vrije verkoop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of voorraad omgeving Rotterdam? Centrum en alexandrium is uitverkocht. Daar. En ik gisteren al geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zegmaar alleen met het opstarten van de playstation 4, dat ie dan heel even iets harder geluidmaakt..
Daarna is die stil, en al helemaal als ik geen dics niks in de playstation 4 heb, dan hoor ik hem helemaal niet meer!

Wel heb ik dat als ik Ghost opstart hij bij het begin wel even blaast maar dat dit na 6 seconden vrijwel weer geluidloos is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturn venlo niks voor vrije verkoop. Kom er net vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Iemand Knack of fifa14 kopen (geseald)??

40 euro per stuk :)

[ Voor 4% gewijzigd door ken op 12-01-2014 12:52 ]

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:53
40 euro inclusief voor fifa 14? check PM:D ben geïnteresseerd

[ Voor 32% gewijzigd door weebeast op 12-01-2014 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij kunnen helpen. Op een of andere manier is het voor mij niet mogelijk om verbinding te maken met PSN. Ik heb gisteren bij PS4 opgehaald bij de saturn Tilburg en vandaag loop ik al tegen dit probleem aan hij blijf maar hangen op 'Een ogenblik geduld...'

Iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen.

Ik heb het al geprobeerd met een kabel/draadloos en mijn mobile telefoon. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:20:
[...]

Ik heb het zegmaar alleen met het opstarten van de playstation 4, dat ie dan heel even iets harder geluidmaakt..
Daarna is die stil, en al helemaal als ik geen dics niks in de playstation 4 heb, dan hoor ik hem helemaal niet meer!

Wel heb ik dat als ik Ghost opstart hij bij het begin wel even blaast maar dat dit na 6 seconden vrijwel weer geluidloos is
Een Playstation 4 kan onmogelijk stil zijn. Je zult altijd wel wat horen maar er zijn inderdaad exemplaren in de omloop die veel geluid produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:56:
Zou iemand mij kunnen helpen. Op een of andere manier is het voor mij niet mogelijk om verbinding te maken met PSN. Ik heb gisteren bij PS4 opgehaald bij de saturn Tilburg en vandaag loop ik al tegen dit probleem aan hij blijf maar hangen op 'Een ogenblik geduld...'

Iemand enige idee hoe ik dit kan oplossen.

Ik heb het al geprobeerd met een kabel/draadloos en mijn mobile telefoon. 8)7
Probeer via je pc eens in de psn in te loggen en/of account aanmaken.
Ik zat vannacht ook zo te klooien. account maken en upgraden naar plus heb ik 40 minuten over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lomp schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:04:
[...]

Probeer via je pc eens in de psn in te loggen en/of account aanmaken.
Ik zat vannacht ook zo te klooien. account maken en upgraden naar plus heb ik 40 minuten over gedaan.
Ja, heb net een account aan gemaakt via de pc. alleen met dat account inloggen op mijn ps4 lukt niet.
met upgrade wat bedoel je daar precies mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
Daarmee bedoel ik dus het kope van playstaion plus in de store. Wat een martelwerk was dat het leek wel of ik contact had met een 56k modem.
Liep vast, kon niks aan klikken en zodra ik wel kon aanklikke ging het niet naar je winkelmandje maar had je weer geen verbinding en weet ik veel wat voor onzin nog meer. Had al bijna spijt van het kopen van de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lomp schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:13:
Daarmee bedoel ik dus het kope van playstaion plus in de store. Wat een martelwerk was dat het leek wel of ik contact had met een 56k modem.
Liep vast, kon niks aan klikken en zodra ik wel kon aanklikke ging het niet naar je winkelmandje maar had je weer geen verbinding en weet ik veel wat voor onzin nog meer. Had al bijna spijt van het kopen van de PS4
Ik heb playstion plus gekocht in de winkel zelf.Alleen kan ik nog niet gebruiken omdat ik niet op psn kom :S
kan ook niet op de webbrowers via mijn ps4. Maar het lijkt er inderdaad op dat het super traag gaat met inloggen. Na een tijdje krijg ik een foutmelding dat het inloggen te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 11:04:
Zojuist een exemplaar gepreordered bij saturn amsterdam. Ze hebben deze week 2 leveringen gehad en ik sta nu 5e op de lijst. Aanbetaling van 25 euro gedaan.
Bedankt voor het melden! Hebben ze je ook nog iets verteld over de eerstvolgende levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:18:
[...]

Bedankt voor het melden! Hebben ze je ook nog iets verteld over de eerstvolgende levering?
Alleen dat ze het pas een dag vantevoren te horen krijgen...
Meen ergens hier gelezen te hebben dat de saturns de 17e weer een levering krijgen dus het is hoogstwaarschijnlijk vrijdag al raak voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo. Ik ben een van de gelukkigen die nog op een pre-order van Wehkamp wacht.
Ik heb vanaf morgen weer tijd om na het werk een winkel in te gaan, om daar te reserveren. Een aantal dagen geleden bij MM Breda geprobeerd en toen kon dit daar niet.

Mijn vraag is welke winkel er volgens jullie goed voor staat op dit moment. Ik werk in Rotterdam, maar kan op weg naar huis ook langs Breda en Tilburg rijden.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:42:
Hallo. Ik ben een van de gelukkigen die nog op een pre-order van Wehkamp wacht.
Ik heb vanaf morgen weer tijd om na het werk een winkel in te gaan, om daar te reserveren. Een aantal dagen geleden bij MM Breda geprobeerd en toen kon dit daar niet.

Mijn vraag is welke winkel er volgens jullie goed voor staat op dit moment. Ik werk in Rotterdam, maar kan op weg naar huis ook langs Breda en Tilburg rijden.
Thanks!
Volgens mij doen Saturn, MediaMarkt en Intertoys goed!

Veel plezier allemaal met je ps4, ik haal hem waarschijnlijk eind februari als Thief i de winkels ligt.....of misschien wacht ik tot infamous er is dat is mijn 2de optie :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een ps4 tekoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marktplaats staat er vol mee als je de hoofdprijs wil betalen.
Voor nieuwprijs vrees ik dat je toch geduld moet hebben en wachten op de nieuwe leveringen in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:02:
[...]

Marktplaats staat er vol mee als je de hoofdprijs wil betalen.
Voor nieuwprijs vrees ik dat je toch geduld moet hebben en wachten op de nieuwe leveringen in de winkels.
ja marktplaats slaat negers op ja ik zal denk moeten wachten maar gelukig sta ik eerste op de lijst bij intertoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt de playstation 4 echter wel stil voor een game console! Stiller dan mijn xbox 360 slim en vooral me PC.

Wel merk ik dat hij vrij warm word, niet heet maar gewoon warm, zou redelijk normaal moeten zijn, al merk ik toch wel echt dat dit voornamelijk op de bovenkant van de console het geval is!

Maar mensen: tijdens het spelen van Killzone, ghost, of battlefield in campaign geeft die vrijwel een beetje geluid, of zijn er mensen hier die ook een vliegtuig hebben van geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er morgen nog ergens playstation 4 tekoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:35:
[...]

Alleen dat ze het pas een dag vantevoren te horen krijgen...
Meen ergens hier gelezen te hebben dat de saturns de 17e weer een levering krijgen dus het is hoogstwaarschijnlijk vrijdag al raak voor mij.
17e is de levering weer ja volgens MM dus zal ook wel voor saturn gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, zijn er hier ook die bij yourgamezone een PS4 hebben besteld en inmiddels geleverd gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:39:
[...]

17e is de levering weer ja volgens MM dus zal ook wel voor saturn gelden.
Als de 17e de nieuwe levering is, dan maak je beste kans bij een kleine intertoys of BS.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:14:
Ik vindt de playstation 4 echter wel stil voor een game console! Stiller dan mijn xbox 360 slim en vooral me PC.

Wel merk ik dat hij vrij warm word, niet heet maar gewoon warm, zou redelijk normaal moeten zijn, al merk ik toch wel echt dat dit voornamelijk op de bovenkant van de console het geval is!

Maar mensen: tijdens het spelen van Killzone, ghost, of battlefield in campaign geeft die vrijwel een beetje geluid, of zijn er mensen hier die ook een vliegtuig hebben van geluid?
Ik merk het ook bij zwaardere games idd, maar is normaal denk ik, nog geen problemen gehad.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simons schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:01:
[...]

Als de 17e de nieuwe levering is, dan maak je beste kans bij een kleine intertoys of BS.
Ligt aan waar je woont, hier in Amsterdam heb je meer kans bij de MM en Saturn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit bevestigd dat er de 17e een nieuwe levering is bij Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog iets over Wehkamp *gaap* :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 20:34
Knack bundel en alleen console liggen in de vrije verkoop in Toys XL den Haag Megastores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heetmeeltje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-03-2024
RobbieN schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:37:
Knack bundel en alleen console liggen in de vrije verkoop in Toys XL den Haag Megastores.
Serieus? Ben je er vandaag geweest? Hoeveel lag er nog ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:08:
[...]

Ik merk het ook bij zwaardere games idd, maar is normaal denk ik, nog geen problemen gehad.
Ik heb ergens zo het gevoel dat ghost echt veel kwa grafische kracht vraagt. Maar wat een spel! Zonuist uitgespeeld en damn! Zeker veel beter dan voorlopende Call of Duty's hier en daar wel weer de standaard "shoot and kill, spray and run shit" maar er zaten echt momenten tussen die gewoon goed doorliepen en zeker vet waren om mee te maken.

Hoop stiekem wel dat er een andere CoD komt en het liefst Black ops 3! Zo te zien aan het einde van Ghost lijkt het erop dat er nog een Ghost 2 zal komen btw :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:59:
[...]

Ik heb ergens zo het gevoel dat ghost echt veel kwa grafische kracht vraagt. Maar wat een spel! Zonuist uitgespeeld en damn! Zeker veel beter dan voorlopende Call of Duty's hier en daar wel weer de standaard "shoot and kill, spray and run shit" maar er zaten echt momenten tussen die gewoon goed doorliepen en zeker vet waren om mee te maken.

Hoop stiekem wel dat er een andere CoD komt en het liefst Black ops 3! Zo te zien aan het einde van Ghost lijkt het erop dat er nog een Ghost 2 zal komen btw :s
Ghosts veel kwa grafische kracht? Is toch wel de next-gen game met de slechtste graphics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:05:
[...]

Ghosts veel kwa grafische kracht? Is toch wel de next-gen game met de slechtste graphics...
Heb je Ghost op je Pc?
Waarschijnlijk als je ziet wat je precies nodig hebt om hem te kunnen spelen op je pc met high to ultra graphics begrijp je wat ik bedoel..

Het gaat er niet om dat het spel er niet mega Next Gen uitziet, het gaat erom dat het spel veel vragend is...

Heeft met ontwikkeling en stabiliteit van het spel te maken, 60 frames per second? Ik had vaak genoeg drops maar dat doet er niet toe! Geweldig spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 20:34
heetmeeltje schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:49:
[...]

Serieus? Ben je er vandaag geweest? Hoeveel lag er nog ongeveer?
Ja serieus. Ze hadden een exemplaar van beiden in de schappen staan, maar wat ze achter hadden weet ik niet. De verkoper vertelde aan een klant dat hij ze op voorraad had. Ik koop mijn ps4 na mijn dure vakantie, dus ik heb zelf niet om details gevraagd. Het beste kan je denk ik even bellen....

Edit: overigens ik had het berichtje in de winkel geplaatst, dus ja ik was er vandaag ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door RobbieN op 12-01-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:26:
Is dit bevestigd dat er de 17e een nieuwe levering is bij Mediamarkt?
Medwerker van MM ArenA zegt dat.
GM waarschijnlijk 15de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skdevil
Iemand bij de Saturn krijgt goed op zijn kop als hij morgen op zijn werk komt.
Ze hebben mij gisteren een PS4 verkocht die achter lag terwijl die voor reserveringen waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heetmeeltje
RobbieN schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:18:
[...]

Ja serieus. Ze hadden een exemplaar van beiden in de schappen staan, maar wat ze achter hadden weet ik niet. De verkoper vertelde aan een klant dat hij ze op voorraad had. Ik koop mijn ps4 na mijn dure vakantie, dus ik heb zelf niet om details gevraagd. Het beste kan je denk ik even bellen....

Edit: overigens ik had het berichtje in de winkel geplaatst, dus ja ik was er vandaag ;-)
Oke, dus ze hadden 1 exemplaar van kale PS4 en 1 exemplaar van KNACK bundel staan?
Dan is het wel erg onzeker om te weten of, en hoeveel exemplaren er nog achter staan...

Je weet ook nooit zeker of het klopt wat de verkoper zegt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:38:
[...]

Medwerker van MM ArenA zegt dat.
GM waarschijnlijk 15de
Dan zal het overal wel zo zijn. Was overigens afgelopen vrijdag ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyBre
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-09 22:07
Eindelijk de ps4 binnen. Komt een klasgenootje de winkel binnen waar ik werk met de ps4. Zijn broer werkt bij mm roermond en heeft stiekem de ps4 voor mij aan de kant gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heetmeeltje
RudyBre schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:44:
Eindelijk de ps4 binnen. Komt een klasgenootje de winkel binnen waar ik werk met de ps4. Zijn broer werkt bij mm roermond en heeft stiekem de ps4 voor mij aan de kant gezet.
Mazzelaar! Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdiebnl
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-03-2015
Voor mensen die het spel Knack voor de PS4 zoeken, zie marktplaats. Doe een mooi bod, en misschien is die voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heetmeeltje
Ik heb KNACK ook nog liggen. Zat inbegrepen bij mijn bundel, nog in de verpakking.

Stuur me een DM bij interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:38
Hoe zit het bij jullie met de CE-34878-0 foutmelding?

Ik heb nu mijn 2e PS4 en heb het met deze ook weer. ik heb nu alleen Fifa14 geinstalleerd, maar met de eerste had ik het ook bij Killzone.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johoo schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:31:
Hoe zit het bij jullie met de CE-34878-0 foutmelding?

Ik heb nu mijn 2e PS4 en heb het met deze ook weer. ik heb nu alleen Fifa14 geinstalleerd, maar met de eerste had ik het ook bij Killzone.
Wat is dat voor foutmelding dan? Kan je niet meer spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard0072
Lomp schreef op zondag 12 januari 2014 @ 13:13:
Duurt dat zo lang dan ? Ik deed gewoon via de ps app. Klik klik en klaar en ps+. Nog geen 2 min over gedaan

Maar je kan toch ook gewoon een store te goed kopen in een winkel en via de store ps+ kopen met dat te goed? Of nog simpeler ps+ in de winkel kopen en op de app of internet redeem code en Hoppa je hebt ps+

[ Voor 15% gewijzigd door Richard0072 op 12-01-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand iets over wehkamp? 24 okt besteld :(
Pagina: 1 ... 29 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."

Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.