Fijn is dat, stel aso's.Adlermann schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:58:
[...]
Er zijn wel mensen die mail gehad hebben. Het eas een fout in het systeem en dus geen ps4
dit is grote faal van sony dat ze hun orders niet af maken mega bundels niet meer versturen
zijn nog heel veel die hier op wachten als dit waar is
29 11 2013 besteld
zijn nog heel veel die hier op wachten als dit waar is
29 11 2013 besteld
[ Voor 6% gewijzigd door loonstar op 17-01-2014 20:01 ]
mijn order van 9 dec ook nog niet binnen. zijn er uberhaupt mensen die wel een order uit november al hebben ontvangen?Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 19:46:
[...]
achja ik heb de hoop opgegeven bij wehkamp
nice, en lucky you.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:10:
Jawel, 5nov besteld wehkamp. Gisteren ontvangen.
Dan hebben ze toch een hoop verwerkt.
29 November besteld bij Wehkamp. Middels al 5 mails ontvangen dat ik weer niet bij deze ronde zit
Ik heb nog hoop
Radical Birds
Verwijderd
Lucky is anders, dit was de tweede keer dat ze me bevestigden dat ik erbij zat. Heb ze tot 3 keer toe gemaild of ze duidelijk konden verschaffen mbt de kz bundels, waarom die eerder werden geleverd. Nooit iets gehoord van ze. Vind het echt fantastisch dat ze bij andere tweakers wel de moeite nemen om een persoonlijke mail te sturen.
Het is tijd voor duidelijkheid, beter dat je weet dat er 99 wachtenden voor je zijn dan dat ze je in het niet laten..
Het is tijd voor duidelijkheid, beter dat je weet dat er 99 wachtenden voor je zijn dan dat ze je in het niet laten..
Verwijderd
PRECIES! Net zo kansloos als MyCom. Dat is het enige wat ik van ze vraag. Maar ze weten het gewoon niet..Het is tijd voor duidelijkheid, beter dat je weet dat er 99 wachtenden voor je zijn dan dat ze je in het niet laten..

Lokale intertoys hier in dorp krijgt er morgen 1 binnen (tot nu toe elke keer maar 1
) deze was niet gereserveerd dus kan hem morgen ophalen.
Verwijderd
Welk dorp? Groot dorp?skdevil schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:24:
Lokale intertoys hier in dorp krijgt er morgen 1 binnen (tot nu toe elke keer maar 1) deze was niet gereserveerd dus kan hem morgen ophalen.
Reactie Dixons op bestelling van gisteren..
Hallo,
We hebben gisteren 4x de ps4 binnengekregen.
Echter hadden we sinds augustus vorig jaar nog 16 bestellingen openstaan.
Dankzij onze site die altijd wat achterloopt hadden we vanochtend weer een 10-tal bestellingen.
De bestellingen worden op volgorde afgehandeld en jij staat nu op de 5e plaats om gebeld te worden wanneer er een ps4 binnenkomt.
Met vriendelijke groet,
Hallo,
We hebben gisteren 4x de ps4 binnengekregen.
Echter hadden we sinds augustus vorig jaar nog 16 bestellingen openstaan.
Dankzij onze site die altijd wat achterloopt hadden we vanochtend weer een 10-tal bestellingen.
De bestellingen worden op volgorde afgehandeld en jij staat nu op de 5e plaats om gebeld te worden wanneer er een ps4 binnenkomt.
Met vriendelijke groet,
http://www.billgames.nl/s...console-500-gb-zwart.html
Bij billgames op voorraad. Maar wel aso prijzen van 500,-. Dat mag toch niet?
Verwijderd
Dat mag wel... Helaas..koffieboontje schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:29:
Late reactie maar in Almere zowel bij MM als bij ToysXL niets.
MM zegt het niet te weten, ToysXL heeft al sinds December niets meer gehad.
MM staat bovenop de leveringsagenda van Sony, dat blijkt.
Kleine ondernemingen zoals NedGames, GameMania en Webshops zijn sowieso de laatse die geleverd krijgen.
Mijn conclusie. Schiet er maar op als je wilt 😉
MM zegt het niet te weten, ToysXL heeft al sinds December niets meer gehad.
MM staat bovenop de leveringsagenda van Sony, dat blijkt.
Kleine ondernemingen zoals NedGames, GameMania en Webshops zijn sowieso de laatse die geleverd krijgen.
Mijn conclusie. Schiet er maar op als je wilt 😉
Verwijderd
Zijn er hier mensen die COD Ghosts op zowel de Xbox 360 als PS4 hebben? Ik speel precies hetzelfde als op de Xbox maar ik haal op deze COD makkelijk een kd ratio van 2,5 welke nog steeds stijgt. Op de Xbox bleef ik rond 1.5 hangen. Daarnaast is mijn win loss ook nog steeds rond de 4.
Iemand anders met hetzelfde resultaat? Meer 'noobs' op de ps4?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2014 20:44 ]
Ik weiger om meer dan die 400 euro te betalen.Al was het de laatste deze jr.koffieboontje schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:29:
idioten die eraan verdienen en een ander niks gunnen kunnen van mij de pot op!
Ze hebben er maar 5 op dit momentzakaro schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:46:
[...]
Ik weiger om meer dan die 400 euro te betalen.Al was het de laatste deze jr.
maar gegarandeerd dat ze ze kwijt komen....
En eerlijk gezegd vind ik het helemaal prima. Die zaken willen winst maken simpel, net als ieder ander mens. als mensen er 100€ meer voor willen geven Helemaal prima.
Je kan ook zeggen dat jij niemand die winst gunt...... ben je dan niet net zo slecht;)?
Dat is gewoon zo'n hobby zaak, dan sponsor ik nog iemand op Marktplaats, een echte winkel die zijn klanten naait daar blijf ik liever zover mogelijk bij weg.koffieboontje schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:29:
Jongen ze maken al winst.Denk je dat ze die playstations ook voor 400 kopen???BekSide schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:48:
[...]
Ze hebben er maar 5 op dit moment
maar gegarandeerd dat ze ze kwijt komen....
En eerlijk gezegd vind ik het helemaal prima. Die zaken willen winst maken simpel, net als ieder ander mens. als mensen er 100€ meer voor willen geven Helemaal prima.
Je kan ook zeggen dat jij niemand die winst gunt...... ben je dan niet net zo slecht;)?

Tuurlijk zullen ze wel marge hebben, maar denk dat die op de consoles heel erg beperkt zal zijn..... dan nog.... blijft het zo dat de markt de prijs bepaald, dit is op de beurs zo, met goud zo, en schaarste betekent hoge prijzen.zakaro schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:50:
[...]
Jongen ze maken al winst.Denk je dat ze die playstations ook voor 400 kopen???
Ik vind het helemaal prima...... En van klanten naaien kan je hier niks van zeggen..... de mensen die er €500,- voor betalen doen dit met het volle verstand.
De mensen die geduld hebben hebben hun volle verstand zal je bedoelen.BekSide schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:52:
[...]
Tuurlijk zullen ze wel marge hebben, maar denk dat die op de consoles heel erg beperkt zal zijn..... dan nog.... blijft het zo dat de markt de prijs bepaald, dit is op de beurs zo, met goud zo, en schaarste betekent hoge prijzen.
Ik vind het helemaal prima...... En van klanten naaien kan je hier niks van zeggen..... de mensen die er €500,- voor betalen doen dit met het volle verstand.
Winst, winst, winst. Je kan ook nog 2 maanden wachten. Dan worden we waarschijnlijk doodgegooid met PS4 aanbiedingen.
Dan wacht ik nog wel 2 maanden. zoveel geode spellen zijn er toch niet.Op een paar na allemaal van die lelijke ports.Heb niet voor niks mijn ps3 weggedaan.TaFfin schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:53:
Winst, winst, winst. Je kan ook nog 2 maanden wachten. Dan worden we waarschijnlijk doodgegooid met PS4 aanbiedingen.
quote:
TaFfin schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:53:
Winst, winst, winst. Je kan ook nog 2 maanden wachten. Dan worden we waarschijnlijk doodgegooid met PS4 aanbiedingen[/quote]
Dat lijkt me sterk. In de eerste plaats vanwege de slechte beschikbaarheid, maar zeker ook omdat de grootste concurrent in nog geen velden of wegen te bekennen is hier in Nederland. Daarnaast is die concurrent ook nog eens €100,00 duurder, dus dat de aanbiedingen je om de oren zullen vliegen lijkt me ietwat geflatteerd.
edit: verkeerde quote
TaFfin schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:53:
Winst, winst, winst. Je kan ook nog 2 maanden wachten. Dan worden we waarschijnlijk doodgegooid met PS4 aanbiedingen[/quote]
Dat lijkt me sterk. In de eerste plaats vanwege de slechte beschikbaarheid, maar zeker ook omdat de grootste concurrent in nog geen velden of wegen te bekennen is hier in Nederland. Daarnaast is die concurrent ook nog eens €100,00 duurder, dus dat de aanbiedingen je om de oren zullen vliegen lijkt me ietwat geflatteerd.
edit: verkeerde quote
[ Voor 25% gewijzigd door Cassiuskleij op 17-01-2014 21:00 ]
psn id: cassiuskleij
Verwijderd
Bijna geen Pre Orders gelukkig 
Bart Smit Putten: 22e
Intertoys Ermelo: 4e
Intertoys Barneveld: 6e
Intertoys Zeewolde: 36e
Intertoys Vathorst: 5e
Intertoys Nunspeet: 16e
Intertoys Amersfoort: 21e

Het is gewoon vraag/aanbod aan het werk...zakaro schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:46:
[...]
Ik weiger om meer dan die 400 euro te betalen.Al was het de laatste deze jr.
En aangezien verticale prijsbinding / afspraken in de gehele EU verboden zijn, kan sony er ook niets aan doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Adlermann op 17-01-2014 21:07 ]
Waarom niet bij een MM? heb ook 2,5 maanden een pre order gehad bij m'n plaatselijke BS. ben in 2 maanden tijd van plaats 13 naar 11 gegaan en heb toen de moed opgegeven. Meisje achter de toonbank gaf aan er maar 1 of 2 per keer binnen te krijgen en soms weken niets. Na dit forum goed in de gaten te hebben gehouden heb ik er uiteindelijk in weten op te pikken in de vrije verkoop bij MM Den Haag.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:04:
Bijna geen Pre Orders gelukkig
Mijn advies? Wegblijven van wachtlijsten bij de plaatselijke grutters en jezelf inschrijven bij de dichtstbijzijnde MM.
Verwijderd
Komt doordat het niveau op de xbox hoger is dan op de PS3, ps3 mensen gaan naar ps4 en veel mensen van een xbox naar ps4 dus dan krijg je meer slechtere tegenstanders in je games waardoor je k/d hoger is.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:43:
Zijn er hier mensen die COD Ghosts op zowel de Xbox 360 als PS4 hebben? Ik speel precies hetzelfde als op de Xbox maar ik haal op deze COD makkelijk een kd ratio van 2,5 welke nog steeds stijgt. Op de Xbox bleef ik rond 1.5 hangen. Daarnaast is mijn win loss ook nog steeds rond de 4.
De reserveringen vallen wel mee bij winkels
Niet met je eens. Ik heb de XBox One al op 16 december zien draaien in Duitsland.
En Daarvoor heb ik alle redenen om een PS4 te kopen.
Niet met je eens. Ik heb de XBox One al op 16 december zien draaien in Duitsland.
sorry ik kan je niet volgen? Wat is nou precies je stelling?TaFfin schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:12:
Het zegt iets over de moraal van zo'n winkel, waarom denk je dat de Mediamarkt ze niet voor 500 verkoopt? Dat een individu er rijker van wil worden is voor mij geen probleem, een winkel wel. Gewoon aasgieren, daarbij vraag ik me direct af hoe de service van zo'n winkel zal zijn.BekSide schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:52:
[...]
Tuurlijk zullen ze wel marge hebben, maar denk dat die op de consoles heel erg beperkt zal zijn..... dan nog.... blijft het zo dat de markt de prijs bepaald, dit is op de beurs zo, met goud zo, en schaarste betekent hoge prijzen.
snap 'm nog steeds niet. Ik reageerde op jouw uitspraak dat je verwacht dat de aanbiedingen voor ps4 consoles je om de oren zullen vliegen over 2 maanden. Ik verwacht van niet.TaFfin schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:16:
Laatste zin? Een ps4.
Jij zegt dat je de xbox 16 december in Duitsland hebt geprobeerd en daarom een ps4 wil en dit bevestigd mijn stelling juist. Sony zal de eerst komende maanden of wellicht zelfs jaar geen aanstalte maken op een prijsverlaging cq aanbieding vanwege het ontbreken van een scherpe concurrent. Derhalve verwacht ik niet dat over 2 maanden je de aanbiedingen om de oren zullen vliegen.
Veel filialen van MM in duitsland vragen ook al 479 voor een kale ps4.NotSoSteady schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:17:
[...]
Het zegt iets over de moraal van zo'n winkel, waarom denk je dat de Mediamarkt ze niet voor 500 verkoopt? Dat een individu er rijker van wil worden is voor mij geen probleem, een winkel wel. Gewoon aasgieren, daarbij vraag ik me direct af hoe de service van zo'n winkel zal zijn.
Ik vind dat niet kunnen, ik zal het gewoon express niet kopen dan......Adlermann schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:47:
[...]
Veel filialen van MM in duitsland vragen ook al 479 voor een kale ps4.
nothing stops this train
Het is misschien niet heel netjes. Maar aan de andere kant, we leven in een kapitalistische wereld en vraag/aanbod bepalen de prijs. OP dit moment zou de pirjs eigenlijk veel hoger moeten liggen nog met alle tekorten.Kol Nedra schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:52:
[...]
Ik vind dat niet kunnen, ik zal het gewoon express niet kopen dan......
ik betaal niet meer dan 400 euro voor een kale console......Adlermann schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:54:
[...]
Het is misschien niet heel netjes. Maar aan de andere kant, we leven in een kapitalistische wereld en vraag/aanbod bepalen de prijs. OP dit moment zou de pirjs eigenlijk veel hoger moeten liggen nog met alle tekorten.
nothing stops this train
Heb je daar een bewijsje van?Adlermann schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:47:
[...]
Veel filialen van MM in duitsland vragen ook al 479 voor een kale ps4.
Ff niet op de ps4 gespeeld, zat net top gear te kijken, denk, het wordt tijd voor een racegame, wat een teleurstelling en wat een blunders van ps zeg!! Ze hebben t over xbox, maar dit is toch amateuristisch en klunzig.
Geen GT6 op de PS4! Ja, we doen alleen de ps3, want daar zijn er al 80 miljoen van. Ja duh, de ps4 is nieuw, maar je hebt toch system selling titles nodig om je nieuwe console te verkopen! En bovendien om je loyale klanten te plezieren? Maar nee hoor. En meteen 60% minder verkoop dan bij GT5, haha, dat heb je ervan. GT7 komt dan wss pas in 2015, ongehoord, zolang wachten met een GT voor de nieuwe PS.
Nee, het zou niet uitmaken ,want we kregen toch drive club vanaf de release. Nou, dat is dus ook uitstel op uitstel. We moeten t doen met NFS Rivals, waar ik totaal niks mee heb.
En switchen naar de Xbox One met Forza 5 kan ook niet.
Triest gesteld tegenwoordig met de game-industrie. De een kan niet genoeg consoles maken, de ander kan niet eens releasen, en de juiste games en genres uitbrengen lukt ook al niet. De enige drijfveer is winst winst winst, en voor de gamer wordt alles zo veel mogelijk uitgekleed. En wij maar betalen, betalen betalen, kijk naar hoe TES Online oorspronkelijk zn verdienmodel bracht, driedubbel betalen.
Zo, dat moest ik ff kwijt!
Geen GT6 op de PS4! Ja, we doen alleen de ps3, want daar zijn er al 80 miljoen van. Ja duh, de ps4 is nieuw, maar je hebt toch system selling titles nodig om je nieuwe console te verkopen! En bovendien om je loyale klanten te plezieren? Maar nee hoor. En meteen 60% minder verkoop dan bij GT5, haha, dat heb je ervan. GT7 komt dan wss pas in 2015, ongehoord, zolang wachten met een GT voor de nieuwe PS.
Nee, het zou niet uitmaken ,want we kregen toch drive club vanaf de release. Nou, dat is dus ook uitstel op uitstel. We moeten t doen met NFS Rivals, waar ik totaal niks mee heb.
Triest gesteld tegenwoordig met de game-industrie. De een kan niet genoeg consoles maken, de ander kan niet eens releasen, en de juiste games en genres uitbrengen lukt ook al niet. De enige drijfveer is winst winst winst, en voor de gamer wordt alles zo veel mogelijk uitgekleed. En wij maar betalen, betalen betalen, kijk naar hoe TES Online oorspronkelijk zn verdienmodel bracht, driedubbel betalen.
Nee, dat wist ik niet. Ik had wel een vermoeden dat ze bezig waren de bundels uit elkaar te halen (door bijv. de losse verkoop van het bijgeleverde spel). Maar aangezien ik mijn bestelling voor de bundel meer dan een maand geleden heb geplaatst, ging ik er eerlijk gezegd van uit dat ze deze vooralsnog zouden leveren. Als MyCom niet van plan is om de PS4 bundel te leveren dan vind ik dat ze mij wel op de hoogte mogen stellen. Slechte zaak als dit dus het geval is.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 18:33:
Ben je ervan op de hoogte dat de megabundels niet meer geleverd worden door Sony en dat MyCom de bundels die ze ontvangen uit elkaar halen en de producten los verkopen?
< dit stukje webruimte is te huur >
Voor degene die nog een zwarte DS4 zochten. En een Sony duo DS charger.
MediaMarkt Den Haag heeft beide echt een hele berg liggen.
MediaMarkt Den Haag heeft beide echt een hele berg liggen.
[ Voor 0% gewijzigd door melvin0907 op 17-01-2014 23:37 . Reden: typo ]
Verwijderd
welkom de wereld van het kapitalisme.sparrow86 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:16:
Ff niet op de ps4 gespeeld, zat net top gear te kijken, denk, het wordt tijd voor een racegame, wat een teleurstelling en wat een blunders van ps zeg!! Ze hebben t over xbox, maar dit is toch amateuristisch en klunzig.
waar mensen elkaar uitbuiten waar kinderarbeid centraal is, waar de hardwerkende 4€ per uur verdiend en de bazen en de boeven 4ton per jaar.
welkom
Ja, I know, maar toch blijft t je verbazen. Maar goed, de slechte verkoopcijfers zullen wss wel hard doordringen en dan komt er mss een versnelde en wss niet zo goede port naar de ps4.
Verwijderd
ik ga morgen een reservering plaatsen bij de MM, moet je toch aanbetaling doen van 50€?Cassiuskleij schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 21:09:
[...]
Waarom niet bij een MM? heb ook 2,5 maanden een pre order gehad bij m'n plaatselijke BS. ben in 2 maanden tijd van plaats 13 naar 11 gegaan en heb toen de moed opgegeven. Meisje achter de toonbank gaf aan er maar 1 of 2 per keer binnen te krijgen en soms weken niets. Na dit forum goed in de gaten te hebben gehouden heb ik er uiteindelijk in weten op te pikken in de vrije verkoop bij MM Den Haag.
Mijn advies? Wegblijven van wachtlijsten bij de plaatselijke grutters en jezelf inschrijven bij de dichtstbijzijnde MM.
betaal je dat contant? of kan je dat ook pinnen? en als ze de console krijgen kunnen ze hem dan ook op de post doen? ik woon namelijk niet in de buurt van een MM

Verwijderd
Eigenlijks moet er weer een linkje online komen van sony.nl, intertoys, bartsmit, toysXL noem maar op! 
Ik weet dat de Playstation 4 van Sony.nl zelf een japans model betreft en de rest allemaal chinese modellen verkoopt...
Heb beiden kunnen testen, en ik vindt dat ze kwa geluid productie echter gelijk zijn... het enige verschil is dat de controller van de japanse playstation 4 een andere bestikerin heeft Waneer je de doos opent.
Er zit een soort vierkante stikker op, terwijl de chinese juist weer een ronde stikker gebruiker..
Wellicht zijn er hier mensen die wel vinden dat er degelijk verschil is tussen een japanse en chinese maar voor nu houd ik het erbij dat ze het zelfde zijn ;-)
Ik weet dat de Playstation 4 van Sony.nl zelf een japans model betreft en de rest allemaal chinese modellen verkoopt...
Heb beiden kunnen testen, en ik vindt dat ze kwa geluid productie echter gelijk zijn... het enige verschil is dat de controller van de japanse playstation 4 een andere bestikerin heeft Waneer je de doos opent.
Er zit een soort vierkante stikker op, terwijl de chinese juist weer een ronde stikker gebruiker..
Wellicht zijn er hier mensen die wel vinden dat er degelijk verschil is tussen een japanse en chinese maar voor nu houd ik het erbij dat ze het zelfde zijn ;-)
Verwijderd
geen reden om de culturele afkomst er bij te halen, sowieso voegt deze opmerking niets aan het topic toe
[ Voor 84% gewijzigd door Chaoss op 18-01-2014 11:11 ]
Je neigt naar racisme !Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:44:
[...]
jaa ik voel hetzelfde broeder, het blijft mij ook verbazen
op marktplaats heb je zelfs allochtonen die 600€ voor een ps4 vragen
en hun adres is geen fijne buurt, waar overal rommel ligt en een bende dat het er is.
een normaal iemand die eerlijk zijn geld verdiend en die sociaal correct is zal minder snel deze praktijken uitvoeren
de wereld is vreemd.
Verwijderd
Ranten op chinezen is ook niet nodig
[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 18-01-2014 11:12 ]
Verwijderd
Tjah, zoon playstation 4 kan een goudmijn zijn, natuurlijk is het gemeen om zoon ding voor 600 euro te verkopen, want het gekke is... mensen betalen het er ook gewoon voor!Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:44:
[...]
en hun adres is geen fijne buurt, waar overal rommel ligt en een bende dat het er is.
een normaal iemand die eerlijk zijn geld verdiend en die sociaal correct is zal minder snel deze praktijken uitvoeren
de wereld is vreemd.
Maar eerlijk gezecht vindt ik 50 tot 100 euro extra ervoor betalen niet een miskoop, het product is amper te krijgen, en wil je het krijgen moet je echt wel moeite doen ervoor.
Kijk bijvoorbeeld naar mensen die net voor de release via de link van bartsmit een konden bemachtigen, ze hadden maar een paar minuten om het voor elkaar te krijgen, zelfde gelde voor toysXL...
Ja er zijn momenten geweest waarvan ik zelf ook dacht dat 100 euro extra vragen veel was, maar dit was puur in de tijd dat mediamarkt losse verkoop had.. de eerste week en 2de vondt ik het eigenlijks wel pittig normaal om te zien dat mensen een extra zak centje aan zoon gewilt product uit willen geven... het is niet meer dan normaal als een product onmogelijk te verkrijgen is...
Verwijderd
ook "nette blanken" zien overal handel in, einde discussie
[ Voor 83% gewijzigd door Chaoss op 18-01-2014 11:13 ]
offtopic
[ Voor 96% gewijzigd door Chaoss op 18-01-2014 11:14 ]
Niemand, maar ga dit topic nou niet lopen verk*tten
Verwijderd
Ik heb mijn Killzone Bundel van 18 november geannuleerd bij MyCom. Was er klaar mee. Hopeloos

Maar een allochtoon of autochtoon heeft toch niks te maken met het feit dat ze er 600 voor vragen? Wat doet ras er toe? Zij vragen 600 en als mensen 600 willen betalen dan betalen ze dat, waar maak jij je druk om? Jaloers misschien? Laat die mensen het is jouw geld toch niet!Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:51:
[...]
nee hoor, ik vertel alleen mijn mening over dat die gluipaards in een achterstandswijk er een bende van maken en nog wel 600€ voor een ps4 durven te vragen
niet echt een aantrekkelijke verkoper
Haha al die puntjes betekent stilte en dan een antwoord, en dat is niet met een hoofdletterFlghter1982 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:53:
[...]
Met al die puntjes had ik "het" toch wel met een hoofdletter verwacht!
Ras maakt idd niks uit. En zit er ook niet mee, je kan kiezen, of wachten, of meer betalen en meteen hebben, maar kan me wel erg opwinden over de houding van game en consolemakers. Totaal geen loyaliteit meer naar gamers, alles alleen maar voor geld. En dan slogan "this is for the players" Rot toch op.
Verwijderd
100-50€ marge is nog wel te begrijpen? maar 200€?Jay47 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:56:
[...]
Maar een allochtoon of autochtoon heeft toch niks te maken met het feit dat ze er 600 voor vragen? Wat doet ras er toe? Zij vragen 600 en als mensen 600 willen betalen dan betalen ze dat, waar maak jij je druk om? Jaloers misschien? Laat die mensen het is jouw geld toch niet!
je maakt een grapje zeker, sommige mensen halen wel 5 ps4's bij 1 winkelketen en verkopen ze voor 600€
beetje asociaal neem ik aan? ik zou dat niet doen en een hele hoop ook niet gelukkig
zo iemand trekt nou massaal alle ps4's weg voor mensen die hard hebben gespaard en die niet met een vreemd persoon in een vreemde buurt willen dealen in een spelletjesapparaat....
sommige zullen noggeneens ooit een playstation aanraken of ermee gamen alleen maar puur voor het geld
de console was toch # fortheplayers niet de #thisisforthemerchers?
nee, ik vind het heeel appart.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2014 00:05 ]
Ja dat is wel waar dat mensen een boel kopen en verkopen maarja mensen zijn zo gek om 600 voor te betalen. Ik zou dat nooit doen dan wacht ik maar wat langer.Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:03:
[...]
100-50€ marge is nog wel te begrijpen? maar 600€
je maakt een grapje zeker, sommige mensen halen wel 5 ps4's bij 1 winkelketen en verkopen ze voor 600€
beetje asociaal neem ik aan? ik zou dat niet doen en een hele hoop ook niet gelukkig
zo iemand trekt nou massaal alle ps4's weg voor mensen die hard hebben gespaard
sommige zullen noggeneens ooit een playstation aanraken of ermee gamen.
nee, ik vind het heeel appart.
om maar weer even on topic te gaan.
29 december stond ik 19e op de reserveringslijst bij bartsmit gamestore almere.
gister gebeld en sta nu op de 5e plek. ook beweerde de verkoper volgende week een nieuwe levering binnen te krijgen en kans dat ik daar bij zit is aanwezig. gemiddeld zou je dan op zo'n 5 maal ps4 zitten per week die uitgeleverd wordt op het moment.
gister gebeld en sta nu op de 5e plek. ook beweerde de verkoper volgende week een nieuwe levering binnen te krijgen en kans dat ik daar bij zit is aanwezig. gemiddeld zou je dan op zo'n 5 maal ps4 zitten per week die uitgeleverd wordt op het moment.
Verwijderd
laten we het hopen makker!Flghter1982 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:06:
ik zou het mooi vinden! als er nog een levering komt
Verwijderd
Deze week komt er zeker weten niks meer binnen! Ik verwacht 22 januari dat er weer een levering zal zijn.. en dat er ergens 20-21 januari weer een link online zal verschijnen van Sony.nl/toysXL
Dit omdat sony.nl gewoon een webwinkel is die ook voorraad binnen krijgt, ze speelden het altijd veilig door in een korte periode een tijdje de playstation 4 online te zetten op hun website en vervolgens hem dan snel weer vast te zetten zodat niemand meer kan reserveren..
Winkels zoals ToysXL hebben niet een lange wachtrij dus kunnen vrije verkoop doen... kijk bijvoorbeeld naar intertoys. De website krijgt een bepaalde voorraad en de winkels krijgen 2-4 geleverd.... houd dus in dat de webshop weer even een voorraad gaan laten zien voor consumenten!
Ik ga iniedergeval maandag ochtend en dinsdag ochtend goed sony.nl in de gaten houden! Ook ga ik dit doen bij ToysXL en intertoys.... heb echt 90% het vertouwen erin dat er enige playstation 4's te bestellen zullen zijn via hun site.
Dit omdat sony.nl gewoon een webwinkel is die ook voorraad binnen krijgt, ze speelden het altijd veilig door in een korte periode een tijdje de playstation 4 online te zetten op hun website en vervolgens hem dan snel weer vast te zetten zodat niemand meer kan reserveren..
Winkels zoals ToysXL hebben niet een lange wachtrij dus kunnen vrije verkoop doen... kijk bijvoorbeeld naar intertoys. De website krijgt een bepaalde voorraad en de winkels krijgen 2-4 geleverd.... houd dus in dat de webshop weer even een voorraad gaan laten zien voor consumenten!
Ik ga iniedergeval maandag ochtend en dinsdag ochtend goed sony.nl in de gaten houden! Ook ga ik dit doen bij ToysXL en intertoys.... heb echt 90% het vertouwen erin dat er enige playstation 4's te bestellen zullen zijn via hun site.
On topic gaan in een slow chat topic waarin alles mag worden besproken wat ook maar gerelateerd is aan de ps4 lijkt me heel makkelijk aangezien dat nogal breed is. Zo is de hele discussie over woekerprijzen van de ps4 ook aardig "On topic" als je het mij vraagtFlghter1982 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:06:
Ik heb alle hoop in de Nederlandse beschaving opgegeven, en m voor twee tientjes meer bij Amazon.co.uk besteld. 25 Januari krijgen ze 'm weer (dit weten ze zeker), dus twee daagjes later heb ik m.
Ik had m liever in een NL winkel gehaald, is toch makkelijker met garantie enzo, maar goed.
Ik had m liever in een NL winkel gehaald, is toch makkelijker met garantie enzo, maar goed.
De fabriek van Sony draait nu een 10-ploegendienst hahaha
Verwijderd
geef deze man een hand, hij verdiend hetVerwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:20:
Deze week komt er zeker weten niks meer binnen! Ik verwacht 22 januari dat er weer een levering zal zijn.. en dat er ergens 20-21 januari weer een link online zal verschijnen van Sony.nl/toysXL
ik doe mee! sony.nl zal geddosed worden als ze hun ps4 online zetten, net als in de film van WorldwarZ zullen we op de console storten
ik wens je alle geluk in the world! en dat geld voor iedereen!
may the F5 tournament begin...
Verwijderd
Zelf bedacht? Of echt waar? En de bron?zakaro schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:37:
De fabriek van Sony draait nu een 10-ploegendienst hahaha
Zulke wilders tokkies als jou moesten ze bannen!!De meesten die dit sort dingen doen zijn nog altijd autochtonen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:44:
[...]
de wereld is vreemd.
Verwijderd
Ssst lief zijn allemaal. Beide kanten. Ruzie maken doen jullie maar ergens anderszakaro schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:43:
[...]
Zulke wilders tokkies als jou moesten ze bannen!!De meesten die dit sort dingen doen zijn nog altijd autochtonen.
Nee gwn zelf bedacht.Iedereen heeft een tekort,dan is het toch logisch of niet dan.Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:39:
[...]
Zelf bedacht? Of echt waar? En de bron?
Sony heeft gwn te weinig consoles gemaakt.Simpel
niet te weinig, er is teveel vraag naar. zo produceren al op max capaciteit, gewoon ff wachten en je kan de ps4 in de winkels halen, ik verwacht ergens in feb/maart dat ze voorradig zijn.zakaro schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:44:
[...]
Nee gwn zelf bedacht.Iedereen heeft een tekort,dan is het toch logisch of niet dan.
Geduld is een schone zaak.....
nothing stops this train
Verwijderd
Misschien heeft sony zeker de helft van zijn voorraad terug gestuurd vanwege die bugs en slechte kwaliteitzakaro schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:44:
[...]
Nee gwn zelf bedacht.Iedereen heeft een tekort,dan is het toch logisch of niet dan.
But who knows we kunnen moeilijk kijkje nemen in de keuken bij sony
En wat me meest leukst en interesants lijkt als we dat wel mochten een dagje meelopen haha
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2014 00:54 . Reden: Regel toegevoegd ]
Elke bedrijf rekent op minimaal 3% defecten.En bij sony was het geloof ik nog geen 1%,dus dat gaat al niet opVerwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:49:
[...]
Misschien heeft sony zeker de helft van zijn voorraad terug gestuurd vanwege die bugs en slechte kwaliteit
But who knows we kunnen moeilijk kijkje nemen in de keuken bij sony
Verwijderd
ik stem nog altijd D66.zakaro schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:43:
[...]
Zulke wilders tokkies als jou moesten ze bannen!!De meesten die dit sort dingen doen zijn nog altijd autochtonen.
dat weten we beide niet, of het allochtonen zijn of autochtonen,
maar die op marktplaats zijn geen autochtonen nee.
en 600€ is belachelijk! zeg eeerlijk?
Is er iemand in Groningen die zijn/haar PS4 wil verkopen tegen een schappelijke prijs? Ik ben het wachten zat en wil liever vandaag dan morgen BF4 op de PS4 spelen.
Ja natuurlijk is het belachelijk,ik zou het nooit doen,ze kunnen van mij de pot op.Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:53:
[...]
ik stem nog altijd D66.
dat weten we beide niet, of het allochtonen zijn of autochtonen,
maar die op marktplaats zijn geen autochtonen nee.
en 600€ is belachelijk! zeg eeerlijk?
Of het nou Alochjes of autochjes zijn,het maakt niks uit
Verwijderd
Je weet niet hoeveel defecten zijn in andere landen lijkt me sterk dat wij ze alleen hebbenzakaro schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:53:
[...]
Elke bedrijf rekent op minimaal 3% defecten.En bij sony was het geloof ik nog geen 1%,dus dat gaat al niet op
what about amerika die kreeg het als eerste
dan vind je dit zeker ook leuk?Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 01:00:
[...]
hahah jaa zag hem net ook al!
geweldig nieuws
http://www.forbes.com/sit...as-according-to-vgchartz/
nothing stops this train
Verwijderd
oh, heerlijk, Newsporn voor mijKol Nedra schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 01:01:
[...]
dan vind je dit zeker ook leuk?
http://www.forbes.com/sit...as-according-to-vgchartz/
maar kerel, ga die Xbone whiners onder die video van IGN is lezen.
ze lijken we de duitsers tijdends de eind van de wereldoorlog.
zelfs al zijn ze verslagen blijven ze volhouden, zo zwaar geindoctrineerd.
soms als je tijd te veel hebt is het vermakelijk om te lezen hoe sommige serieus in een gevecht raken.
doet me denken aan die soutpark aflevering van console wars
Ze kunnen beter s opschieten met Drive Club of Gran Turismo. Wil verdorie gewoon een vette racegame spelen op deze console. Games maken de console en dat valt tot nu toe nog vies tegen. X1 heeft tenminste nog Forza.
[ Voor 7% gewijzigd door sparrow86 op 18-01-2014 01:27 ]
Verwijderd
Bij sommige dingen denk je echt van hoe kunnen mensen nog op de Xbone stemmen. Bij games is het logisch dat ze dicht bij elkaar liggen aangezien de Xbox goede games heeft maar de PS4 is de terechte winnaar.
Zegt naar mijn idee meer iets over de voorkeur vd stemmers dan objectiviteit. Alsof al deze mensen beiden consoles hebben.
Mijn voorkeur gaat nu uit naar Playatation, maar de X1 komt er ook zeker want veel gaat t toch niet schelen. Maar goed t is hier natuurlijk een PlayStation topic:)
PSN ID Binloading_nl
Verwijderd
Ik vraag mij werkelijk waar af waarom jij nog een PS4 besteld. Je hebt er al een stuk of 6 gehad. Blijkbaar is het maken van winst erop verslavend.Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:43:
Eigenlijks moet er weer een linkje online komen van sony.nl, intertoys, bartsmit, toysXL noem maar op!
[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2014 09:42 ]
Heeft dan ook totaal niets met objectiviteit te maken... Als jij een XBox wil heb je dat waarschijnlijk niet op objectiviteit gebaseerd maar juist op subjectiviteit. Dat is namelijk een mening altijd, per definitie.steefje schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 01:42:
[...]
Zegt naar mijn idee meer iets over de voorkeur vd stemmers dan objectiviteit. Alsof al deze mensen beiden consoles hebben.
Mijn voorkeur gaat nu uit naar Playatation, maar de X1 komt er ook zeker want veel gaat t toch niet schelen. Maar goed t is hier natuurlijk een PlayStation topic:)
Als ik zeg: De PS4 is sneller -> feit\objectief. Nog niets gezien dat het tegendeel bewijst.
Als ik zeg De PS4 is beter -> mening\subjectief.
omg omg omgVerwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:39:
[...]
Zelf bedacht? Of echt waar? En de bron?
haha Als bij zo'n test zelfs de online functie van sony het wint van die van de xbox dan mag je wel zeggen dat het niet meer geloofwaardig is^^
omg2 omg2 omg2zakaro schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:44:
[...]
Verwijderd
En geen NFS fan ? Ik moet zeggen dat ik hem nice vind zitten veel verschillende autos in zelfs ferrari zit er nu bij, wat ik ook leuk vind je kan vrij rondrijdensparrow86 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 01:26:
Ze kunnen beter s opschieten met Drive Club of Gran Turismo. Wil verdorie gewoon een vette racegame spelen op deze console. Games maken de console en dat valt tot nu toe nog vies tegen. X1 heeft tenminste nog Forza.
ik heb hem wel voor pc trouwens
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2014 09:14 ]
Verwijderd
Goed dat je je gedachte hier geeft. Maar heb je niet al 7 PS4's?Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:20:
Verwijderd
Gister Saturn gebeld, en ze hadden in Spijkenisse een levering gehad.
Ik stond 15e, dus ik had gehoopt dat ik hem nu zou hebben.
Uiteindelijk zat ik er dus niet bij! nu maar hopen dat ik volgende week meer geluk heb.
Heb de volgende games al:
Fifa 14
BF 4
AC black flag
Kan niet wachten om is even lekker te gamen:)
Groettjess
Ik stond 15e, dus ik had gehoopt dat ik hem nu zou hebben.
Uiteindelijk zat ik er dus niet bij! nu maar hopen dat ik volgende week meer geluk heb.
Heb de volgende games al:
Fifa 14
BF 4
AC black flag
Kan niet wachten om is even lekker te gamen:)
Groettjess
Als ik alles zo even terug lees heb ik toch wel geluk gehad, afgelopen maandag om 16.00uur mijn PS4 gepreordert bij de mediamarkt, en 2 uur later een telefoontje dat ik m op kon komen halen. Misschien toch een tip om mediamarkt Eindhoven in de gaten te houden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.