@CrippledKiller
Saturn Tilburg had ze vanochtend niet los in de winkel staan in ieder geval.
Saturn Tilburg had ze vanochtend niet los in de winkel staan in ieder geval.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Das helemaal waar, helemaal als de verwachte levering van PS4's volgende week OOK bij mediamarkt terecht komt, dan drogen de pre-orders zo op, tenzij je in de rimboe woont... Wel een goeie tip nog; Ze hebben bij blokker dagkaarten voor de trein. 17,50 ofzo, maar daar kun je wel door heel nederland toeren voor een PS4... Ik ga zo even her en der kijken of er een PS4 te krijgen is... Zodra ik er eentje kan scoren scheelt het weer 3 pre-orders voor de rest.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:47:
Binnen nu en een maand is de PS4 ruim voorradig in de vrije verkoop bij de meeste winkels ga ik vanuit. Als je nu al ziet dat bijna alle Mediamarkten een vrije verkoop houden. Een pre-order is nu niet meer noodzakelijk.
M3P 24'
psn id: cassiuskleij
Verwijderd
Gelukkig kan je nu wel lekker gamenVissa66 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:53:
Rotterdam centrum had 50 stuks nog achter staan die gereserveerd en nog niet afgehaald zijn.
Ik ben voorzien en maatje ook! Wat een chaos toen de deuren open gingen zeg haha!
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Ik heb er al 2Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:50:
[...]
Das helemaal waar, helemaal als de verwachte levering van PS4's volgende week OOK bij mediamarkt terecht komt, dan drogen de pre-orders zo op, tenzij je in de rimboe woont... Wel een goeie tip nog; Ze hebben bij blokker dagkaarten voor de trein. 17,50 ofzo, maar daar kun je wel door heel nederland toeren voor een PS4... Ik ga zo even her en der kijken of er een PS4 te krijgen is... Zodra ik er eentje kan scoren scheelt het weer 3 pre-orders voor de rest.
Verwijderd
Die komt niet meer. Als ik jou was zou ik daar niet je hoop op vestigen aangezien die niet meer te leveren zijn door Sony. Ga gewoon naar een Mediamarkt toe.
Wow, die 20 die er nog lagen waren dus binnen een half uurtje weer weg.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:46:
Maar MM Den Haag twittert zojuist dat in hun vestiging nu alles verkocht is...
PSN-id: Chrasher
Heb zo'n voorgevoel dat die niet meer gaan komen. Ik was wachten iig zat.
[ Voor 4% gewijzigd door loonstar op 11-01-2014 11:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik heb dit tekentje niet, heb een Made in Japan Playstation 4... alleen de controller is zelf made in china..Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:13:
Ik zie ook zon tekentje (heb kale ps4)
Ik hoop toch echt dat ze wel komen. De mega bundel was de reden dat ik bij dixons bestelde. Zou het echt heel fout vinden als ze die niet gingen leveren.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:59:
[...]
Die komt niet meer. Als ik jou was zou ik daar niet je hoop op vestigen aangezien die niet meer te leveren zijn door Sony. Ga gewoon naar een Mediamarkt toe.
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
Dat is 'the click of death'. Ik zou maar alvast een retour aanvraag doen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:14:
Herkennen jullie dit:
Even een algemeen vraagje voor de mensen die em al hebben; merken jullie ook dat de ps4 bij het aan- en uitzetten een 'klikgeluidje' geeft? Heeft iemand enig idee wat dat is?
volgens mij doen ze dat allemaal en is dat normaal. Heeft met de voeding te maken heb ik mij laten vertellen.Reiben schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:16:
[...]
Dat is 'the click of death'. Ik zou maar alvast een retour aanvraag doen.
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:04:
Staat er achter op jullie controller aan de linker kant ook EAC met een vreemd tekentje?
Het blijkt dat de Knack bundel dit heeft en de kale niet!
Wellicht een andere controller?
Heb ik ook bij mijn killzone bundel.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:04:
Staat er achter op jullie controller aan de linker kant ook EAC met een vreemd tekentje?
Het blijkt dat de Knack bundel dit heeft en de kale niet!
Wellicht een andere controller?
Megabundel komt er niet, Sony levert deze niet meer!Hugo schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:15:
[...]
Ik hoop toch echt dat ze wel komen. De mega bundel was de reden dat ik bij dixons bestelde. Zou het echt heel fout vinden als ze die niet gingen leveren.
Verwijderd
Serieus? Ik lees best wel veel reacties van mensen die dit ervaren op internet... ik wou het even controleren op een nl talig forum...Reiben schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:16:
[...]
Dat is 'the click of death'. Ik zou maar alvast een retour aanvraag doen.
PSN: TheKrish
Nee joh. Ik zou me er niet druk om maken.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:25:
[...]
Serieus? Ik lees best wel veel reacties van mensen die dit ervaren op internet... ik wou het even controleren op een nl talig forum...
niks om je zorgen over te maken. zolang er geen blue light of death is is je ps4 prima in ordeVerwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:25:
[...]
Serieus? Ik lees best wel veel reacties van mensen die dit ervaren op internet... ik wou het even controleren op een nl talig forum...
Verwijderd
Ik weet Niet waar de EAC Voor moet staan, maar ik vond het toch wel vreemd dat een het wel heeft en andere weer niet!Jay47 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:20:
[...]
Heb ik ook bij mijn killzone bundel.
Made in china
Er zit een relais in die klikt dat is gewoon normaal dat heeft elke ps4Cassiuskleij schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:18:
[...]
volgens mij doen ze dat allemaal en is dat normaal. Heeft met de voeding te maken heb ik mij laten vertellen.
Verwijderd
ligt eraan wat je zoek. Was gister zelf in MM centrum en niemand wilde de knack bundels...Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:47:
waar kan ik het best nog bestellen zodat ik er volgende week zeker een heb ?
How are you doing?
Verwijderd
Snel bestellen bij een mm die vrije verkoop heeft gehad! Venlo, arnhem, assen, rdam, den haag, emmen en ik mis er vast nog een hoop!Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:47:
waar kan ik het best nog bestellen zodat ik er volgende week zeker een heb ?
Wellicht omdat Sony 2 makers heeft de een komt uit china de ander uit japan. Of het gaat om een ander model, aangezien er wat issues waren met de stick die los ging. Maar weet het niet zeker.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:27:
[...]
Ik weet Niet waar de EAC Voor moet staan, maar ik vond het toch wel vreemd dat een het wel heeft en andere weer niet!
Heb geen zin in een controller die steeds maar slecht gaat werken bij mij
Verwijderd
Klopt, maar ik heb een waar op staat op de achterkant (Made in China Zonder het EAC teken, een andere playstation 4 met knack had wel zoon EAC logo en teken alleen deze gehele ps4 kwam uit china...Jay47 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:50:
[...]
Wellicht omdat Sony 2 makers heeft de een komt uit china de ander uit japan. Of het gaat om een ander model, aangezien er wat issues waren met de stick die los ging. Maar weet het niet zeker.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 11:59 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Verwijderd
yup was vandaag gebeld door de bs. had pre order een week geleden gedaan. had bedankt aangezien ik er gister een bij de mm eindhoven had gehaald. ps was bs tilburg bij de ah xl. misschien als je belt dat ze nog wat hebbensimons schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:00:
Als je er vandaag een wil maak je denk ik de grootste kans bij een intertoys of BS in een wat kleinere stad/dorp. Gisteren zijn er knack-bundels geleverd bij zo'n beetje alle intertoys/bartsmit, goede kans dat je er eentje daar vindt.
Verwijderd
Verwijderd
wim
De mediamarkt had ze gisteren nog voor 37,50Lomp schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:13:
Lees hier al weken dat PS+ abbonementen voor ong 35-40 te koop zijn. Nu moet ik er een hebben zijn ze doodleuk allemaal 49.50.
Of weet iemand nog een betrouwbare site met een aanbieding?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Haha wat een slecht argument. Als je een preorder maakt dan kom je toch ook naar de winkel?Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:38:
De ps4 is nog lang niet ruim op vooraad. De enige reden dat winkels als MM vrije verkoop hebben is omdat ze geen pre-orders meer aannemen. Zo verplichten ze mensen om naar hun vestiging te komen (en misschien nog andere spullen kopen).
Verwijderd
Dan kom je naar de winkel en haal je een reeds betaald product op. Nu zie je veel mensen (ook op dit forum) die naar de MM gaan en vervolgens geen ps4 aantreffen. Vervolgens kopen zij alvast een game of controller etc. *kachingg*Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:42:
[...]
Haha wat een slecht argument. Als je een preorder maakt dan kom je toch ook naar de winkel?
Heb er inmiddels al enkele dagen eentje via IT webshop en bevalt uitstekend.
Verwijderd
Verwijderd
Is gewoon waarheid. In Assen nemen ze al voor de kerst geen preorders meer aan. Nee verkoop en teleurstelling is bad for business. Naast de pot pissen is een 2e.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:42:
[...]
Haha wat een slecht argument. Als je een preorder maakt dan kom je toch ook naar de winkel?
Heb er inmiddels al enkele dagen eentje via IT webshop en bevalt uitstekend.
Verwijderd
ik ben misschien wel geinteresseerd ^^Dex78 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:48:
Ik heb vandaag een ps4 binnen gekregen van de intertoys webshop (hack werkt nog steeds:)). Ik had al een knack bundel bij de MM gehaald. Iemand mag vandaag de losse (in doos) + knack spel (van die van gisteren) ophalen voor 449 in Veenendaal.
OK, kom hem maar halenVerwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:56:
[...]
ik ben misschien wel geinteresseerd ^^
Verwijderd
ik wil hem mss ook welDex78 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:48:
Ik heb vandaag een ps4 binnen gekregen van de intertoys webshop (hack werkt nog steeds:)). Ik had al een knack bundel bij de MM gehaald. Iemand mag vandaag de losse (in doos) + knack spel (van die van gisteren) ophalen voor 449 in Veenendaal.
Denk dat je deze kabel van Turtle Beach moet hebben:Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:41:
Is er iemand die mij hiermee kan helpen? Kom er niet uit.
http://forums.astrogaming...-No-headset-connected-PS4
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
In rotterdam Centrum ook voor 37,5Lomp schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:13:
Lees hier al weken dat PS+ abbonementen voor ong 35-40 te koop zijn. Nu moet ik er een hebben zijn ze doodleuk allemaal 49.50.
Of weet iemand nog een betrouwbare site met een aanbieding?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Verwijderd
Thanks! Dat verloopstukje werkt ondertussen en de ps4 ziet dat ik een headset heb. Mijn spraak wordt echter niet gezien wanneer ik dit check met bijvoorbeeld een party chat of voice message. Heb jij daar misschien nog een oplossing voor?Shiverzz schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:02:
[...]
Denk dat je deze kabel van Turtle Beach moet hebben:
[afbeelding]
Is alleen een probleem om eraan te komen omdat TB deze (nog) niet direct naar NL shipped.
Wellicht via ebay?
Bigu is crap, ze zijn te duur qua games!Schumacher94 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:11:
Gisteren gehoord dat ik met mijn bestelling van 29 juli bij Bigu.nl ook niet bij de derde levering zit. Ik ben daarom vanochtend naar Media Markt den Haag gegaan en heb er één kunnen bemachtigen.Bedankt iedereen voor alle informatie die jullie gepost hebben! Thnx!
Verwijderd
Je kan hem ophalen bij MMC Veenendaal (computer winkel) op de Patrimoniumlaan 4 te VeenendaalVerwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:17:
[...]
ik kan u geen pm sturen geeft een foutmelding?
Verwijderd
Los of Knack bundle?Tjiwa schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:27:
MM Rotterdam Binnenwegplein heeft nog redelijk veel!
Net een laten ophalen!
Verwijderd
is de doos nog geseald? of zit er nog garantie bewijs bij? vind ik namelijk wel belangrijk om te wetenDex78 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:20:
[...]
Je kan hem ophalen bij MMC Veenendaal (computer winkel) op de Patrimoniumlaan 4 te Veenendaal
Het is dus een losse maar je moet mijn Knack spel uit de bundel erbij nemen.
Ik heb hem donderdag via IT website besteld. Hij is net binnen. Nieuw in doos met bonVerwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:34:
[...]
is de doos nog geseald? of zit er nog garantie bewijs bij? vind ik namelijk wel belangrijk om te weten
Verwijderd
top! als het goed is heb ik zo even tijd ik laat het binnen een uur wetenDex78 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:35:
[...]
Ik heb hem donderdag via IT website besteld. Hij is net binnen. Nieuw in doos met bon
robbydw schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:21:
Zie hier de vrije verkoop stapel in Breda van zojuist.
[afbeelding]
[ Voor 17% gewijzigd door Strepsils op 11-01-2014 13:49 ]
Ik
Verwijderd
Verwijderd
Strepsils schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:48:
Weet iemand hoeveel z'n bundel kost bij MM in Breda??
(PS4+Een extra controller)
En of die nog te leveren zijn, of nogmaals weer in de vrije verkoop komen te staan in de winkel.![]()
Gister zijn ze door de vrije verkoop gegaan. De volgende levering is daar ook weer 17 januari dacht ik.
[...]
Verwijderd
Net geweest, in breda was het binnen 1 uur na opening al op volgens de verkoper.Strepsils schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:48:
Weet iemand hoeveel z'n bundel kost bij MM in Breda??
(PS4+Een extra controller)
En of die nog te leveren zijn, of nogmaals weer in de vrije verkoop komen te staan in de winkel.
[...]
PSN/XBL: DarkTaufu
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:59:
ik heb bij wehkamp 2 ps4's besteld per acceptgiro maar deze kan ik gewoon cancellen toch zolang ik ze niet binnenheb of verstuurd zijn naar mijn huis?
Verwijderd
Dat kan zeker!Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:59:
ik heb bij wehkamp 2 ps4's besteld per acceptgiro maar deze kan ik gewoon cancellen toch zolang ik ze niet binnenheb of verstuurd zijn naar mijn huis?
Verwijderd
Wanneer had je besteld?Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:59:
Verwijderd
En? Al veel voorraad gezien?Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 13:53:
Over een uurtje of wat ga ik bij MM binnenwegplein kijken in de hoop dat het waar is dat er nog voorraad is.
Is er voorraad dan zal ik foto posten.
Verwijderd
En in Alexandrium hebben ze geen PS4 losse verkoop op voorraad?Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:27:
[...]
Ben nu nog even in alexandrium. Rij hierna door naar centrum.
Verwijderd
Je verkoopt er één? Of je koopt er één?skdevil schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:30:
Ik kan er nog 1 kopen nu echter wil ik wel een klein bedrag voor de moeite.
Voor 450 neem ik hem mee en mag iemand hem in Brabant ophalen.
Iemand?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq