okee geef niet man maar beter krijgen ze snel weer!!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 21:42:
[...]
enige wat ik weet is volgende week, al twijfel ik daar nu wel een beetje aan. Ben een beetje vergeten wat ze zeiden aan de telefoon. De vorige levering was 10 à 15 stuks weet ik nog wel.
Weet iemand of je een draadloze toetsenbord kan gebruiken op de PS4?
bijvoorbeeld deze:
http://www.logitech.com/n...h-keyboard-k400r?wt.ac=ps|11080|k400wh|hp
Ik heb zojuist op Google gezocht maar ik vind alleen informatie over de Playstation 3.
bijvoorbeeld deze:
http://www.logitech.com/n...h-keyboard-k400r?wt.ac=ps|11080|k400wh|hp
Ik heb zojuist op Google gezocht maar ik vind alleen informatie over de Playstation 3.
Verwijderd
Ja, MM ArenA zegt van wel.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 21:45:
Kunnen we ervan uit gaan dat Saturn en MM 17-1 weer een nieuwe levering ontvangt?
Beste leden,
Heeft iemand van jullie enige idee waneer die grote Killzone Megabundel weer ergens kan bestellen of kopen?
(die van 500euro +DS4+Camera+Killzone)
Groetjes vanuit Brabant.
Heeft iemand van jullie enige idee waneer die grote Killzone Megabundel weer ergens kan bestellen of kopen?
Groetjes vanuit Brabant.
Ik
Verwijderd
Niet meerStrepsils schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 21:53:
Beste leden,
Groetjes vanuit Brabant.
Mediamarkt den haag had vanmiddag rond 15:30 nog zo'n 5 kale en 5 knack bundels liggen, zelf 1 kale meegenomen. Heb niet echt vertrouwen in mijn megabundel bij mycom, dan maar een kale.
Morgen ochtend zeggen ze weer een aantal stuks te krijgen, zie hun twitter.
https://twitter.com/MediaMarktDHaag
Morgen ochtend zeggen ze weer een aantal stuks te krijgen, zie hun twitter.
https://twitter.com/MediaMarktDHaag
Verwijderd
Ik kocht dezelfde knackbundel in Den Haag voor 439 euries, in Amsterdam voor 449??Denko schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 21:36:
Zo, MM Arena is leeg: ik nam de laatste mee om 17.32. Ze ginge van 50 naar 0 in 40 minuten zei de verkoopster
En wie had de aller aller laatste.....
[afbeelding]
In Eindhoven hadden ze er helaas geen meer uur voor niks gereden
Verwijderd
Dan was je net na mij denk ik, kwartiertje maximaal. De verkoper vertelde mij dat hij er nog enkele had en alle pre orders waren voldaan.RudyBre schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 22:10:
Verwijderd
Dan was je net na mij denk ik, kwartiertje maximaal. De verkoper vertelde mij dat hij er nog enkele had en alle pre orders waren voldaan. Had ook risico genomen, moest driekwartier rijden.RudyBre schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 22:10:
Verwijderd
iemand een idee wanneer er weer een bestelling of eventueel een reservering bij sony.nl webshop kan worden gedaan?
Verwijderd
Zodra de huidige pre-orders zijn afgewerkt, en ik weet niet precies wanneer die geleverd zullen worden...Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 22:26:
iemand een idee wanneer er weer een bestelling of eventueel een reservering bij sony.nl webshop kan worden gedaan?
Verwijderd
paar dagen geleden kon je toch meteen bestellen op die site? en toen alles was uitverkocht kon het niet meer.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 22:28:
[...]
Zodra de huidige pre-orders zijn afgewerkt, en ik weet niet precies wanneer die geleverd zullen worden...
maar ik begrijp dat er ook mensen daar een reservering hadden geplaatst?

Zijn er nog webshops die een Megabundel aanbieden? Prijs mag ook ietsjes hoger uitvallen.
Mijn enige zorg is dat het gewoon wordt geleverd..
Mijn enige zorg is dat het gewoon wordt geleverd..
Ik
Verwijderd
Als je morgenochtend naar MM Rotterdam-centrum gaat dan kan je er denk ik nog één bemachtigen met de Knack!

Verwijderd
Vanavond een Knack-bundel MM Alexandrium weten te bemachtigen. Was de laatste, maar morgen mogelijk meer.
Bol.com diect gecanceld
Bol.com diect gecanceld
Heb nu alweer een mailtje gekregen van Bigu dat alle ps4's zijn uitgeleverd en ik zit er weer niet tussen. Ik heb mijn ps4 daar gepreorderd sinds 8 augustus. En de verwachte levertijd is nu 31 januari. Weet iemand dat ze misschien bij Bigu ook nog eerder leveren.
Bij de plaatselijke IT geweest, stond niks, vroeg aan de meneer of er nog ps4 waren en hoe lang de reserveringslijst was.
Wil je er een hebben? uhm ja... achter de toonbank en voila de Knackbundel,nog ff bij de GM ACBF gekocht en meteen naar huis om te installeren.
Owja BOL reservering van 8 oktober direct gecanceled, doe ik dus nooit meer.
Wil je er een hebben? uhm ja... achter de toonbank en voila de Knackbundel,nog ff bij de GM ACBF gekocht en meteen naar huis om te installeren.
Owja BOL reservering van 8 oktober direct gecanceled, doe ik dus nooit meer.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Verwijderd
bij billgames.nl is de playstation 4 op voorraad maar je betaald wel 505 euro. Er staat onder vermeld dat die op 14 januari verzonden word.
Wat is Fifa14 toch een lekkere game.
Zo anders dan op de ps3.
Details zijn echt geweldig.
Zo anders dan op de ps3.
Details zijn echt geweldig.
Ik heb de 27e besteldBerryGosie schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 21:02:
[...]
Dus mm enschede heeft toch wat binnen gekregen. Welke datum had jij besteld? Ik 29-12-13.
Veel speelplezier!
En ben weer net thuis. Helaas geen PlayStation kunnen bemachtigen, dus dat word weer afwachten.
Heb me wel alvast bf4 meegenomen lagen 2 verschillde soorten eentje voor 60,- en eentje voor 65,- weet iemand het verschil tussen deze 2. Was verder hetzelfde hoesje.
Heb me wel alvast bf4 meegenomen lagen 2 verschillde soorten eentje voor 60,- en eentje voor 65,- weet iemand het verschil tussen deze 2. Was verder hetzelfde hoesje.
Verwijderd
Ruim 6 uur geleden opnieuw begonnen met KZ.
Vorige keer was Ik er na 20 min al klaar mee.
En ook nu het 1e uur was niet te doen! Leek wel Hard mode... maar als went en moet zeggen dikke game.
En ook nu het 1e uur was niet te doen! Leek wel Hard mode... maar als went en moet zeggen dikke game.
Ik zie nu dat ik nog een ps4 in me winkelmandje heb liggen bij de Intertoys. Heeft het zin om deze te bestellen?
Werkt niet!
Werkt niet!
[ Voor 7% gewijzigd door RudyBre op 10-01-2014 23:52 ]
Dat eerste stuk is lastig. Je moet er gewoon ff aan wennen. Het is een mooi spel vind ik dus ff doorbijten en daarna genieten.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 23:47:
Ruim 6 uur geleden opnieuw begonnen met KZ.Vorige keer was Ik eet na 20 min al klaar mee.
Verwijderd
Idd je wordt echt in het diepe gegooid en ik ben een shooter met controller ook niet gewend. Heb chapter 2 flink lopen foeterenbukkum schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 23:49:
[...]
Dat eerste stuk is lastig. Je moet er gewoon ff aan wennen. Het is een mooi spel vind ik dus ff doorbijten en daarna genieten.
Geen losse verkoop, ze hadden er maar 3 en stonden totaal 14 mensen op de lijst. Ik was nummer 1.RUFFNECK schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 21:17:
Heb je hem gehaald of verstuurd gekregen? Indien gehaald, hadden ze geen losse verkoop?
[...]
Verwijderd
Weet iemand of er morgen ( zaterdag 11 januari ) nog ps4 basic bundels binnen komen die je gewoon vrij kan kopen? Vandaag was ik helaas te laat. Heb er wel een ge-preorderd bij Game Mania, maarja wie weet hoelang dat duurt.
Weet iemand toevallig iets van Saturn in Tilburg of je daar kale PS4 bundel los kan kopen??

Ik
Verwijderd
Het is toch niet normaal dat Bol.com niets van zich laat horen, terwijl de PS4's in de vrije verkoop de winkels uitvliegen. Je zou zeggen dat zo'n bedrijf wel een vuist kan maken in de richting van Sony.
Ben iig blij dat ik er nu een heb door gewoon de MM Alexandrium binnen te lopen.
Ben iig blij dat ik er nu een heb door gewoon de MM Alexandrium binnen te lopen.
Verwijderd
Iemand nog meer last van dat ie bf4 niet kan updaten en daardoor online niet kan spelen. Als de download is voltooid staat er bij mij "Kan de update niet voltooien". Iemand een oplossing??
Nu heb ik toch een hele domme vraag. Kunnen ps3 spellen ook in een ps4 console afgespeeld worden?
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Verwijderd
Nee nog niet.pinokkia schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 00:17:
Nu heb ik toch een hele domme vraag. Kunnen ps3 spellen ook in een ps4 console afgespeeld worden?
Verwijderd
Nope, wellicht binnekort met ps nowpinokkia schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 00:17:
Oké dan weet ik dat. Bedankt voor je antwoord. Maar wat bedoel je met "nog niet"?
Wat is dat?
[ Voor 28% gewijzigd door pinokkia op 11-01-2014 00:20 ]
Verwijderd
Er komt ws nog een update waarna dat wel kan.pinokkia schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 00:19:
[...]
Oké dan weet ik dat. Bedankt voor je antwoord. Maar wat bedoel je met "nog niet"?
[...]
Wat is dat?
Voor de mensen die nog aan het zoeken zijn: morgenochtend komt er bij MM den haag een levering van kale en bundel ps4 voor de vrije verkoop!
Oh dat zou super zijn, want mijn kids hebben nogal veel recente ps3 games die ze erg actief spelen. Zou jammer zijn om die ook gelijk moeten vervangen voor ps4 games. Vond het toen fijn dat de ps3 phat ook PS2 games kon afspelen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 00:23:
[...]
Er komt ws nog een update waarna dat wel kan.
Verwijderd
Iemand nog meer last van dat ie bf4 niet kan updaten en daardoor online niet kan spelen? Als de download is voltooid staat er bij mij "Kan de update niet voltooien". Iemand een oplossing?
Verwijderd
Dat andere retailers in Nederland minder van zich laten horen is niet zo vreemd... MediaMarkt en Saturn kopen in via de Duitse tak
serieus?!? Je maakt een grapje toch zeker? ik hoop het in ieder geval, want dit is echt complete onzin.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 00:23:
[...]
Er komt ws nog een update waarna dat wel kan.
De ps4 is NIET backwards compatible en gaat dit ook niet via een "update" ineens wel worden. Er bestaat in de toekomst wel de mogelijkheid om oude ps1/ps2 & ps3 spellen te streamen via playstation now, maar hiervoor dient waarschijnlijk wel een bedrag voor te worden betaald. meneer zn kinderen zullen dus geen gebruik kunnen maken van hun oude disk op de ps4.
psn id: cassiuskleij
Verwijderd
PlayStation Now dus... Ik zou de PS3 er gewoon naast laten staan!Cassiuskleij schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 01:01:
[...]
serieus?!? Je maakt een grapje toch zeker? ik hoop het in ieder geval, want dit is echt complete onzin.
De ps4 is NIET backwards compatible en gaat dit ook niet via een "update" ineens wel worden. Er bestaat in de toekomst wel de mogelijkheid om oude ps1/ps2 & ps3 spellen te streamen via playstation now, maar hiervoor dient waarschijnlijk wel een bedrag voor te worden betaald. meneer zn kinderen zullen dus geen gebruik kunnen maken van hun oude disk op de ps4.
In 1 woord WOW! Wat een graphics. Duurde effe voor mijn PS3 BF4 was ge-upgrade maar het resultaat mag er zijn.
Blij dat ik op de gok even naar MM Alexandrium gereden ben. Het rondreisje Zoetermeer en Alphen werd me gelukkig bespaard.
Blij dat ik op de gok even naar MM Alexandrium gereden ben. Het rondreisje Zoetermeer en Alphen werd me gelukkig bespaard.
Verwijderd
Heb sinds donderdag m'n PS4, en nu werd ik vanavond (vrijdag) door de intertoys gebeld dat hij binnen was....Heb de dame vriendelijk bedankt en aangegeven dat ze de volgende op de lijst blij mogen maken. Er is dus iemand geweest in de omgeving didam die eigenlijk nog geen PS4 zou krijgen, maar nu toch wel
Aaaaah en ik heb nog steeds niks. Blijf de hele nacht wakker op zoek naar links.
Dat zal niet meevallen denk ik. Beste optie is morgen de media markten in de buurt af te bellen. Die hebben er genoeg lijkt het wel. De rest van de leveranciers falen aan alle kanten.RudyBre schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 01:17:
Aaaaah en ik heb nog steeds niks. Blijf de hele nacht wakker op zoek naar links.
Mediamarkt roermond is hier 1km verderop maar die hebben er zover ik weet geen in de vrije verkoop.Mealer schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 01:19:
[...]
Dat zal niet meevallen denk ik. Beste optie is morgen de media markten in de buurt af te bellen. Die hebben er genoeg lijkt het wel. De rest van de leveranciers falen aan alle kanten.
Maastricht en eindhoven zijn ze al uitverkocht
Ik heb er net drie gekocht in Mediamarkt Eindhoven. Ook voor 2 maten van me. Ze hebben er daar vandaag 200 binnen gekregen, waarvan er 60 in de vrije verkoop gingen. Ze staan in het magazijn, dus vraag even ernaar.
Succes allemaal.
Succes allemaal.
Leven en laten leven!
Voor diegene die de gouden tip gaf om naar mm in breda te gaan... Megaaaa kuddos!!
Ze hadden er nog wel 10 staan ofzo.. En toevallig zit ik vandaag in Breda
Ze hadden er nog wel 10 staan ofzo.. En toevallig zit ik vandaag in Breda
Verwijderd
Gelukkig heb ik er vandaag eentje kunnen bemachtigen bij MM Den Haag!
Even een algemeen vraagje voor de mensen die em al hebben; merken jullie ook dat de ps4 bij het aan- en uitzetten een 'klikgeluidje' geeft? Heeft iemand enig idee wat dat is?
Alvast dank voor eventuele reacties!
Even een algemeen vraagje voor de mensen die em al hebben; merken jullie ook dat de ps4 bij het aan- en uitzetten een 'klikgeluidje' geeft? Heeft iemand enig idee wat dat is?
Niet helemaal, 18/11 besteld en vandaag gekregenRené90 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:10:
Coolblue overzicht:
Besteld op 13 november t/m 28 november: levering in februari
Besteld op 29 november t/m 1 december: levering in maart
Besteld op 2 december t/m 4 december: levering in april
Besteld vanaf 5 december: levering in mei
Verwijderd
Hoe kom je aan een PS4 made in Japan? Alleen door Sony.nl geleverd? Aangezien alle modellen van de Mediamarkt uit China komen.
Verwijderd
dat is ook bij mij dat is de voeding als hij stroom krijgt.. maar wat mij opvalt is dat de console zelf slecht is gemaakt dat VIND ik zelf want de achterzijde waar de warmte uit gaat richt naar onder en als je nou eenmaal je ps4 op je tafel legt wordt je tafel ook heel erg warm zo trekt hij ook weer de dezelfde warmte terug naar binnen waarbij de kans op overhitting groot is.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 01:57:
Gelukkig heb ik er vandaag eentje kunnen bemachtigen bij MM Den Haag!
zeg maar wat jullie ervan vinden ….

Verwijderd
Zouden mensen die hun ps4 al hebben misschien hun andere orders kunnen cancellen, zodat andere gamers ook eerder 1 kunnen bemachtigen. bedankt!
Wij moeten elkaar daar gewoon gezien hebben, was daar @ 17:25robbydw schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:21:
Zie hier de vrije verkoop stapel in Breda van zojuist.
Had geen CC bij om te betalen, geen telefoon om foto te maken, en al helemaal geen zin om "verplicht" een zelf samengestelde bundel af te moeten nemen.
Voor de Tweakers regio Zeeland:
Heb een Pre-order staan op Walcheren, waarvoor ik gisteren 3x een gemiste oproep op mijn telefoon had staan (maar die had ik dus niet bij). Mocht die Pre-order doorgaan, dan mag iemand van hier die gaan halen bij die betreffende winkel (als dit stukje text door is gestreept, dan gaarne niet meer PM-en)
20*350ZO45°
Verwijderd
Ik heb een vraag, heb via marktplaats een BF4 code gekocht van iemand voor de PS4. Is het zo dat ik deze zonder spel op de PS3 gewoon kan betalen en downloaden? Of moet je toch de disk van PS3 er eerst in stoppen?
Je bedoelt die updatecode van ps3 naar ps4? Daar heb je namelijk de disc voor nodig.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 07:57:
Ik heb een vraag, heb via marktplaats een BF4 code gekocht van iemand voor de PS4. Is het zo dat ik deze zonder spel op de PS3 gewoon kan betalen en downloaden? Of moet je toch de disk van PS3 er eerst in stoppen?
Vroeg op, op naar MM Rotterdam! Eens kijken of ze daar nog Knack bundels hebben!

M3P 24'
Verwijderd
Mm.rtm centrum.zeker voor de deur gaan liggen. Maatje van.me heeft er gister tegen sluiting een.gehaald en er stonden er nog vollop..gister zelf een.in.mm den haag gehaald nadat mm rtm.had gezegd niks binnen te krijgen...ggrrr. bundel knack gehaald bleken ze later weer kale te vekopen.
Succes aan allen vandaag
Succes aan allen vandaag
Verwijderd
Ik ga zo mijn gereserveerde PS4 ophalen, bij mm Rotterdam centrum zin in!!!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 08:48 ]
Weet iemand toevallig of mm Leeuwarden wat heeft/had liggen?
Nee ben er gister om half 10 geweest. Was niks meerte krijgen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 09:02:
Heeft mm eidnhoven nog op voorraad??
Verwijderd
Nee, mm Eindhoven heeft niks meer. Of ze moeten vandaag nog lading hebben gehad of geannuleerde pre orders in de vrije verkoop zijn gegaan.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 09:02:
Heeft mm eidnhoven nog op voorraad??
Gister heb ik de mijne daar opgehaald maar niet op gelet of er vrije verkoop was! Probeer er om 10 uur heen te bellen.. Misschien heb je geluk!Rendier2710 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 08:53:
Weet iemand toevallig of mm Leeuwarden wat heeft/had liggen?
Verwijderd
Jammer, kat in de zak gekocht dus.Richie.2000 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 08:11:
[...]
Je bedoelt die updatecode van ps3 naar ps4? Daar heb je namelijk de disc voor nodig.
Done. Zonder winst doorverkocht aan mede-tweaker. Heb mijn eigen console immers ook aan dit forum te danken (sony.nl bestelling van afgelopen woensdag). In antwoord op de vraag van enkele pagina's hiervoor: die komt idd uit Japan.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 03:42:
Zouden mensen die hun ps4 al hebben misschien hun andere orders kunnen cancellen, zodat andere gamers ook eerder 1 kunnen bemachtigen. bedankt!
(erg onder de indruk van killzone graphics btw)
Verwijderd
Is er een verschil dan tussen de ps4 uit Japan en die van uit China?ray1979 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 09:30:
[...]
Done. Zonder winst doorverkocht aan mede-tweaker. Heb mijn eigen console immers ook aan dit forum te danken (sony.nl bestelling van afgelopen woensdag). In antwoord op de vraag van enkele pagina's hiervoor: die komt idd uit Japan.
(erg onder de indruk van killzone graphics btw)
Niemand voor de deur hier bij MM rotterdam!
M3P 24'
Verwijderd
Over 4min heb jij er ook eenVissa66 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 09:34:
Niemand voor de deur hier bij MM rotterdam!
Ja dat zeggen ze, een deel van de eerste batch uit china was gesaboteerd door foxcon medewerkers.Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 09:34:
[...]
Is er een verschil dan tussen de ps4 uit Japan en die van uit China?
HD was niet vast geschroefd en koelpasta voor de CPU was niet goed aangebracht waardoor het snel overhit raakte. En de bouw kwaliteit van de Japanse zou beter zijn.
Maar er waren heel weinig mensen die er last van hebben gehad.
Sony heeft toen een onderzoek ingesteld.
Maar er is volgens mij geen reden tot paniek, en Sony is niet gek om mensen te bedonderen.
Verwijderd
Iemand info over Ede? Ik ga vandaag op de trein toeren door holland om even her en der te checken (Eindhoven, Breda, Utrecht, dan ff kijken of ik richting Rdam ga, anders Ede en Arnhem
Was opeens druk, te laat. Uitverkocht!
M3P 24'
Verwijderd
Meen je dat nou?Vissa66 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:04:

Verwijderd
Rotterdam Centrum: STREEP!Vissa66 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:04:
- Eindhoven (Uitverkocht?)
- Utrecht
- Ede (Geen losse verkoop?)
- Arnhem (Uitverkocht?)
- Hengelo
Anyone?
Edit! Grote voorraad achter. Dus toch 1!
M3P 24'
Verwijderd
Mooi, gaan we daar vandaag ergens even langs :-) Long shot, maar tis het proberen waard dus.Vissa66 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:09:
Hoeveel stuks is "grote voorraad"Vissa66 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:09:
Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88
Heeft iemand toevallig ook een PS4 camera langs zien komen?
Verwijderd
Wel pakketten met extra controller in Breda... Prijs weet ik zo niet maar als het in bundel ietsje goedkoper is zou ik dat toch de mooiste optie vinden eigenlijk! Of een mooie kale PS4 met een toffe game ipv Knack (Die heb ik dan alskdevil schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:19:
Heeft iemand toevallig ook een PS4 camera langs zien komen?
Als je nog langer wacht is het op. Ze vliegen eruit!
M3P 24'
Mijn vriend had gister avond de blue light of death nadat hij hem gekocht had bij mm rotterdam centrum hij is nu terug om hem om te ruilen
PS4 zelf heb ik al enige tijd in bezit van amazon frVerwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:20:
[...]
Wel pakketten met extra controller in Breda... Prijs weet ik zo niet maar als het in bundel ietsje goedkoper is zou ik dat toch de mooiste optie vinden eigenlijk! Of een mooie kale PS4 met een toffe game ipv Knack (Die heb ik dan al)
Weet iemand hoe lang de wachttijd is voor een ps4 bij saturn Nieuwegein
MM Den Haag heeft nog zo'n 20 losse PS4's staan. Heb er net 1 gescoord.
PSN-id: Chrasher
Ziet er naar uit dat de schaarste nu echt begint op te drogen! Mooi nieuws! Ik wens alle marktplaats handelaren veel plezier met hun woekerprijzen en overtollige ps4's

psn id: cassiuskleij
Verwijderd
Ik heb mijne nu al sinds gisteren (nee echt gewoon ong niet kunnen spelen door verplichtingen, kan straks pas).... Maar MM Den Haag twittert zojuist dat in hun vestiging nu alles verkocht is...
ohja voor FIFA14/Madden25/NBA2k14 voeg me gerust toe : psn dictatortje
ohja voor FIFA14/Madden25/NBA2k14 voeg me gerust toe : psn dictatortje
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 10:51 ]
Verwijderd
Binnen nu en een maand is de PS4 ruim voorradig in de vrije verkoop bij de meeste winkels ga ik vanuit. Als je nu al ziet dat bijna alle Mediamarkten een vrije verkoop houden. Een pre-order is nu niet meer noodzakelijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.