Als iemand er nog 1 over heeft, voor 450,- kom ik em na 1700u halen...
Verwijderd
Waar moet jij vandaan komen dan? Ik zit in regio Nijmegen/Oss... Dichtsbijzijnde is de Saturn in KleveVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:04:
ik wil zo graag een ps4.
maar ik woon niet in de buurt van een MM.

Hadden ze toevallig ook nog losse verkoop? Heb al geprobeerd te bellen maar kom er niet door heen!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:00:
Jaaa ik mag hem ophalen!! Net gebeld door MM Leeuwarden. 31-12 gereserveerd! Oh man wat een blijdschap zo op je werkLekker het weekend FIFA spelen!
Ik wens jullie allemaal nog veel succes en plezier wanneer hij er is!
Als je me toe wil voegen: vincitore_058

Zelf Sony nl aan de lijn gehad ivm levering mega bundel en die wist mij te vertellen dat ze wel leverbaar moeten zijn maar dat vraag groot is en aanbod schaars!!!
Verwijderd
Precies dit, mm is 50 kilometer hiervandaan. Moet je eerst heen voor reservering en als hij opgehaald kan wordenVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:04:
ik wil zo graag een ps4.
maar ik woon niet in de buurt van een MM.
Verwijderd
Ik ga er rond half 5 heen dus vraag wel even dan.Goodie schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:06:
[...]
Hadden ze toevallig ook nog losse verkoop? Heb al geprobeerd te bellen maar kom er niet door heen!
Verwijderd
Tot hoelaat zou er geleverd kunnen worden aan MM Rdam Centrum... ik blijf goede hoop houden
Thanks man!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:06:
[...]
Ik ga er rond half 5 heen dus vraag wel even dan.
Weet jou kameraad hoeveel er nog stonden? Ik wil even weten of het zinvol is om iemand even op een boodschap te sturen.DarkElement schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:01:
Ik weet niet waar de info vandaan komt dat de MM Arnhem niets meer heeft maar een kameraad heeft er zojuist 2 gekocht daar.
Verwijderd
ik zit in de regio gouda. en heb geen auto xDVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:05:
[...]
Waar moet jij vandaan komen dan? Ik zit in regio Nijmegen/Oss... Dichtsbijzijnde is de Saturn in KleveHandig voor Microsoft Fanboys, maar als PS4-fanaat is het niet echt grappig te weten dat ik bij de dichtsbijzijnde Saturn/Mediamarkt eerder een X1 oppik dan een PS4... Maar met losse MediaMarkt verkoop hoop ik dat de wachtlijsten korter worden.
Verwijderd
Ach, met een scooter word je radius wat groter... Op een halve tank kan ik op en neer naar Duitsland rijden, Fietsen duurt ook niet zo gigantisch lang, maar we zijn lui :-)Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:09:
[...]
ik zit in de regio gouda. en heb geen auto xD
Een claim? hahahaVerwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:48:
Helemaal waar. Ik heb nu echt bij een partij of 5 wat vishengeltjes uit hangen, maar je ziet overal dat consoles weggekaapt worden van mensen die eerlijk en bijtijds waren met inschrijven voor het ding. Leuk voor de mensen die hun PS4 eerder kunnen hebben, maar het lost de enorme wachtrijen niet op. Sterker nog, als Mycom/Dixons dit gaat doen kunnen ze een hele dikke vette klacht en wellicht zelfs een claim verwachten. Mensen wachten lang zat, tijd om zich aan hun kant van hun leveringsbelofte te houden.
Verwijderd
jaa dat is waar. wel bij mn plaatselijke intertoys geweest maar daar kaapte een vrouw net een knack bundel weg voor mn ogen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:10:
[...]
Ach, met een scooter word je radius wat groter... Op een halve tank kan ik op en neer naar Duitsland rijden, Fietsen duurt ook niet zo gigantisch lang, maar we zijn lui :-)
webshop dan maar.
alleen die zijn allemaal uitverkocht hahah.
sony mag weer snel gaan leveren...
op juridisch niveau?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:51:
[...]
Zowel Sony als Dixons/Mycom roepen dat als jij een Killzone bundel besteld hebt, dat deze uitgeleverd gaat worden. (Overigens als ze me proberen af te schepen met iets anders gaan we keihard lobbyen dat ze die componenten maar los erbij leveren voor dezelfde prijs. Dan ga ik er ook op juridisch niveau achteraan, want 2 maanden lang aan het lijntje houden en dan iets anders leveren opeens lijkt me niet de bedoeling)
hahaha
Sorry daar heb ik geen idee van. Ik vraag het evenCrawl NL schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:09:
[...]
Weet jou kameraad hoeveel er nog stonden? Ik wil even weten of het zinvol is om iemand even op een boodschap te sturen.
[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 10-01-2014 15:14 ]
Kom net van de MM in Emmen en heb een kale ps4 gekocht. Lagen eerst 10 knack bundels en later kwam er nog een kar vol met kale ps4's. Dus woon je in de omgeving Emmen, bij de MM liggen er nog genoeg.
Ja er worden legendarische uitspraken gedaan hier. Ik wacht lekker rustig af tot mijn bestelling geleverd wordt, maar dit topic is hilarisch
Als Tweakers dit topic ook sluit, leg ik een claim neer, omdat het ten koste gaat van mijn vermaak.
Ben er wel eens geweest,maar is alweer een tijdje geleden...hollan43 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:12:
iemand toevallig al in almere geweest?
Waarom?
Zie mijn eerdere bericht vandaag, ze hadden (nog) niksdarksoul1 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:14:
[...]
Ben er wel eens geweest,maar is alweer een tijdje geleden...
Waarom?
Ik ga vanavond naar Saturn Venlo, mochten er daar nog voor vrije verkoop zijn zal ik het hier melden!
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Yessyessyessyesss, net gebeld door mm heerlen, ps4 is binnen!
Zag op twitter dat ze er ook een aantal op voorraad hebben bij de MM daar.
Maar misschien was mijn vraagstelling idd een beetje mager
https://twitter.com/MediaMarktAlmer
Maar misschien was mijn vraagstelling idd een beetje mager

https://twitter.com/MediaMarktAlmer
darksoul1 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:14:
[...]
Ben er wel eens geweest,maar is alweer een tijdje geleden...
Waarom?
[ Voor 66% gewijzigd door hollan43 op 10-01-2014 15:17 ]
Verwijderd
Vreemd hoor, alle mediamarkten die aan losse verkoop beginnen, maar ik heb een paar weken geleden bij MM ge pre-ordert. En nog steeds geen bericht! Zo gaan ze dus met hun klanten om,.....
en ik heb nog steeds geen mailtje over mn preoder bij MM webshop.
eh goed gegaan (de duitsers weer, duits bedrijf)
Ok, thanks....dan wacht ik nog wel even. Zul je zien kom je net weer te laatDarkElement schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:15:
Om er op terug te komen, een kwartiertje geleden hadden ze nog 11 ps4's @ MM Arnhem.
[ Voor 7% gewijzigd door Crawl NL op 10-01-2014 15:18 ]
Verwijderd
Net gebeld door intertoys Bennekom dat ik een ps4 kan komen ophalen (knack bundel)
Zelf geen interesse meer, maar misschien andere wel. Check anders even mijn adv en DM bij serieuze interesse.

V&A aangeboden: Sony PlayStation 4 Knack bundel
Zelf geen interesse meer, maar misschien andere wel. Check anders even mijn adv en DM bij serieuze interesse.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 15:18 ]
Lol Ik claim met je mee! Tussen het PS4en even dit topic checken doe mij altijd weer lachen, niet zozeer de geduldige mensen die wachten, maar meer de boosheid en onbegrip.ilhanko schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:14:
[...]
Ja er worden legendarische uitspraken gedaan hier. Ik wacht lekker rustig af tot mijn bestelling geleverd wordt, maar dit topic is hilarisch![]()
Als Tweakers dit topic ook sluit, leg ik een claim neer, omdat het ten koste gaat van mijn vermaak.
Voor de rest, mensen het komt goed, over een maand hebben jullie er allemaal 1 staan
[ Voor 29% gewijzigd door Boldarak op 10-01-2014 15:18 ]
PSN ID = OTL002
Heeft iemand onlangs mega bundel kunnen ophalen?
Verwijderd
ja ikwil hemVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:17:
Net gebeld door intertoys Bennekom dat ik een ps4 kan komen ophalen (knack bundel)
Verwijderd
Net MM Arena gebeld kan nu knack bundel halen, tevens zei de medewerkster dat ze ook vrije verkoop hebben van knack bundels!
Kale of bundles? En welke bundles?DarkElement schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:15:
Om er op terug te komen, een kwartiertje geleden hadden ze nog 11 ps4's @ MM Arnhem.
Verwijderd
Same here. Akerpoort zegt nu ineens aan het einde van de maand krijgen we een levering.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:17:
Vreemd hoor, alle mediamarkten die aan losse verkoop beginnen, maar ik heb een paar weken geleden bij MM ge pre-ordert. En nog steeds geen bericht! Zo gaan ze dus met hun klanten om,.....
Terwijl ze van de week zeggen dat ze eind volgende week een levering krijgen.
Ik begin die hele communicatie omtrent leveringen een beetje zat te raken. Het frustrerende is ook nog dat er genoeg MM in de buurt zitten, maar ik ben aan het werk en heb geen tijd om er 1 te scoren in de losse verkoop
#Frustrating

Verwijderd
Heb nog een PS4 over, omgeving Groningen! Hoef er geen winst op te maken. PM maar voor interesse.
Verwijderd
Ik kreeg net een SMSje van de MM dat de kale ps4s binnen zijn en dat ik kan ophalen tot 14-1Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:19:
Net MM Arena gebeld kan nu knack bundel halen, tevens zei de medewerkster dat ze ook vrije verkoop hebben van knack bundels!
edit: je moet die vrouwtjes aan de lijn niet zo vertrouwen
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 15:20 ]
Verwijderd
gewoon een schandeVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:20:
[...]
Same here. Akerpoort zegt nu ineens aan het einde van de maand krijgen we een levering.
Terwijl ze van de week zeggen dat ze eind volgende week een levering krijgen.
Ik begin die hele communicatie omtrent leveringen een beetje zat te raken. Het frustrerende is ook nog dat er genoeg MM in de buurt zitten, maar ik ben aan het werk en heb geen tijd om er 1 te scoren in de losse verkoop
#Frustrating
goooi maar in de losse verkoop minder moeite dat stort de menigte er wel op
klant is de koning? nou mooit niet dus.
geen enkel commercieel bedrijf denkt aan de klanten maar aan het grote smerige geld.
en de moffen uit duitsland gooien ze gewoon in de losse verkoop.
een schande!
dat is dan weer minder
zou mooi zijn als er in Arnhem/Nijmegen/Deventer nog ergens een kale of een killzone bundel lag….
Verwijderd
Ik heb bericht van de mediamarkt maar ik ben al voorzien. Wie hem voor 50 euro meer wil hebben kan mij pmen
Mm arena heeft een shitload aan crack bundels!
waar woon je ongeveer?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:23:
Ik heb bericht van de mediamarkt maar ik ben al voorzien. Wie hem voor 50 euro meer wil hebben kan mij pmen
Verwijderd
Crack? Snel maar ff langs dan!Richie.2000 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:23:
Helemaal geen kale?Richie.2000 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:23:
Verwijderd
Ik heb ook een Knack bundel over. Heb ook een adv.
Als iemand nog een bundel wilt slijten, PM mij.
M3P 24'
Verwijderd
nog iemand in de buurt van utrecht / amersfoort / amsterdam 1 over?? Kom om 1700u direct halen...
Verwijderd
Toch had ze gelijk, vriend van me staat nu in de winkel aldaar!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:20:
[...]
Ik kreeg net een SMSje van de MM dat de kale ps4s binnen zijn en dat ik kan ophalen tot 14-1
edit: je moet die vrouwtjes aan de lijn niet zo vertrouwen
IK!!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:25:
nog iemand in de buurt van utrecht / amersfoort / amsterdam 1 over?? Kom om 1700u direct halen...
ik pm je zo.
Iemand die nog een heeft in noordelijke regio?
ik woon namelijk in friesland, zo graag iets horen heb zonet alles bij elkaar getierd na het zoveelste rot bericht van bol.com!!
ik woon namelijk in friesland, zo graag iets horen heb zonet alles bij elkaar getierd na het zoveelste rot bericht van bol.com!!
Als iemand ook nog een kale ps4 kwijt moet hoor ik het wel, voor normale bedrag zou leuk zijn, dan heb ik wel een 50% korting coupon van toysxl voor een game/accessoires (dual shock 4 voor helft van de prijs bijv.)
Amsterdam
Amsterdam
Iemand nog een playstation 4 over in de buurt van Apeldoorn en Deventer?
Iemand nog een Playstation 4 ongeopend over met bon?
Omgeving Enschede.
Ben vandaag nog niet gebeld door MM Enschede, had toch een beetje hoop op een knack versie
Niet dat het spel me zo veel aangaat xD
Omgeving Enschede.
Ben vandaag nog niet gebeld door MM Enschede, had toch een beetje hoop op een knack versie
Niet dat het spel me zo veel aangaat xD
[ Voor 48% gewijzigd door BerryGosie op 10-01-2014 15:30 ]
Verwijderd
Je moeder misschien?sanderander schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:30:
Iemand pijpen voor 10,-?

Kale?sanderander schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:30:
Iemand pijpen voor 10,-?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Ik hoop met je mee! Dat wij ook dit weekend maar op een ps4 kunnen gamen!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:07:
Tot hoelaat zou er geleverd kunnen worden aan MM Rdam Centrum... ik blijf goede hoop houden
Verwijderd
Nu ik de PS4 op kan halen, heb ik ineens een heel ander probleem.
Moet GTA5 nog uitspelen...
First world problems...
First world problems...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 15:33 ]
Tering, daar is het probleem in Syrië niks bij!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:33:
Nu ik de PS4 op kan halen, heb ik ineens een heel ander probleem.
First world problems...
Verwijderd
Hoeveelste sta jij, als je lager dan 11 sta zeg het dan even hier als je gebeld wordtVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:32:
[...]
Ik hoop met je mee! Dat wij ook dit weekend maar op een ps4 kunnen gamen!

Heerlijk topic om te volgen
Verstuurd vanaf mijn Playstation 4
Verstuurd vanaf mijn Playstation 4
Als iemand rondom het prachtige Utrecht nog een mooie PS4 over heeft?

Het gaat nu wel hard met het aantal mensen met een ps4 dus dat is mooi
[ Voor 77% gewijzigd door Jakehh op 10-01-2014 16:53 ]
Als iemand nog van Knack af wil, pm me maar .
Ik sta op de 19e plek. Als ik wat hoor laat ik het gelijk wetenVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:34:
[...]
Hoeveelste sta jij, als je lager dan 11 sta zeg het dan even hier als je gebeld wordtmijn vriendin heeft de pre-order namelijk gedaan en zit atm in de bios
Mediamarkt Noord heb ik ook niks over gehoord,Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:39:
Volgens mij is MM Akerpoort de enige die geen levering hebben gehad.![]()
Verwijderd
MM Rotterdam Centrum (de grootste van Nederland...) ook niet zover nu bekend is....Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:39:
Vandaag besteld bij Saturn en geleverd gekregen (kale versie). Wordt ik net gebeld door Bart Smit dat ook de Knackbundel binnen is (Gouda), net vorige week besteld. Lijkt wel of alles ineens los komt. Knack bundel maar afbesteld, wel zo netjes voor de andere wachtenden.
Ik wil nog wel Knack hebben. Wie bied het spel los aan voor €39?
Nope, ook de grootste van Nederland niet..Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:39:
Heb op de valreep 1 Knack bundel kunnen bemachtigen. Maar wil het doorverkopen. Iemand interesse?
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Vandaag besteld!?Erwin-1968 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:40:
Vandaag besteld bij Saturn en geleverd gekregen (kale versie). Wordt ik net gebeld door Bart Smit dat ook de Knackbundel binnen is (Gouda), net vorige week besteld. Lijkt wel of alles ineens los komt. Knack bundel maar afbesteld, wel zo netjes voor de andere wachtenden.
Rondom Utrecht?pinokkia schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:41:
Heb op de valreep 1 Knack bundel kunnen bemachtigen. Maar wil het doorverkopen. Iemand interesse?

Waar woon je?pinokkia schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:41:
Verwijderd
waar woon je?pinokkia schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:41:
Verwijderd
Knack bundel over. Kan samen opgehaald worden bij Intertoys Bennekom. DM me bij serieuze interesse. Groetjes 
TIP: Wees er wel snel bij, bij serieuze interesse
TIP: Wees er wel snel bij, bij serieuze interesse
Woon vlakbij Zevenaar. DM maar.
ik wil ook nog wel knack hebben iemand nog 1 over friesland
[ Voor 8% gewijzigd door loonstar op 10-01-2014 15:46 ]
Ik ben ook nog wel geintresseerd in knack iemand die ervan af wilt?
Kijk je op Marktplaats, zijn er dubbel zoveel advertenties van PS4. Allemaal Knack Bundles, voor een ontzettend hoge prijs ook nog. Die denken dat ze allemaal weer profijt van kunnen hebben. Jeezz ..
Verwijderd
Ik zit ondertussen gewoon nog te wachten op mijn eigen enige ps4Lashrom schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:45:
Kijk je op Marktplaats, zijn er dubbel zoveel advertenties van PS4. Allemaal Knack Bundles, voor een ontzettend hoge prijs ook nog. Die denken dat ze allemaal weer profijt van kunnen hebben. Jeezz ..
Nog een knack bundel te koop, pm voor interesse!
De mijne staat er ook nu tussen voor een hogere prijs.
Kijk ff op Twitter en zoek ps4 bijna alle mm hebben vrije verkoop sinds 2 uur geleden Amsterdam arena, den haag en hoorn
[ Voor 17% gewijzigd door CrDs op 10-01-2014 15:49 ]
Verwijderd
Interesse maar voor hoeveel doe je hem weg?Gommpie schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:47:
Nog een knack bundel te koop, pm voor interesse!
Ik zoek een killzone / knack bundle of kaal omgeving Vlaardingen / Rotterdam :-)
Warhammer en PC games en lego
Verwijderd
link?pinokkia schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:47:
De mijne staat er ook nu tussen voor een hogere prijs.
Je mag DM
Verwijderd
Beste Tip van de dag is echt om NU naar MM Cruquius te rijden. Zij hebben er 90 gekregen - zoals al eerder in dit forum gezegd.
Vorige keer (voor de kerst) hebben ze er 30 per uur verkocht. Dus daar is echt ruimte.
Ik stond op punt naar MM Cruq te rijden toen ik de sms ontving dat mijn PS4 onverwachts klaar staat bij MM Arena (en ik al 50 Euro heb aanbetaald).
Maar ik wil wel het Knack spel van iemand overnemen: 30 Euro. Wie o wie?
Vorige keer (voor de kerst) hebben ze er 30 per uur verkocht. Dus daar is echt ruimte.
Ik stond op punt naar MM Cruq te rijden toen ik de sms ontving dat mijn PS4 onverwachts klaar staat bij MM Arena (en ik al 50 Euro heb aanbetaald).
Maar ik wil wel het Knack spel van iemand overnemen: 30 Euro. Wie o wie?
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.