Jij koopt de knack bundel, en ik koop de kale van jou over? Heb ik een toysxl 50% coupon voor een game / accessoires voor je.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:50:
Beste Tip van de dag is echt om NU naar MM Cruquius te rijden. Zij hebben er 90 gekregen - zoals al eerder in dit forum gezegd.
Vorige keer (voor de kerst) hebben ze er 30 per uur verkocht. Dus daar is echt ruimte.
Ik stond op punt naar MM Cruq te rijden toen ik de sms ontving dat mijn PS4 onverwachts klaar staat bij MM Arena (en ik al 50 Euro heb aanbetaald).
Maar ik wil wel het Knack spel van iemand overnemen: 30 Euro. Wie o wie?
Verwijderd
Ik heb van Bigu een Knack bundel gekregen.. iemand interesse in de game? stuur me maar een berichtje
Verwijderd
Net gebeld, vrije verkoop is al snel weer uitverkocht.RiekieMeijer schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:51:
Saturn Venlo ook vrije verkoop
Verwijderd
Prima. Amsterdam?René90 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:51:
[...]
Jij koopt de knack bundel, en ik koop de kale van jou over? Heb ik een toysxl 50% coupon voor een game / accessoires voor je.
Mediamarkt Arnhem uitverkocht. Binnen 1,5 uur 50 ps4 verkocht.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Ik kan zo op de motor stappen ja
Ik heb MM Arena aan de lijn gehad, ze hadden nog bundels liggen maar het gaat wel snel en ze kunnen ook niet apart leggen. Geen zin om 1,5 uur te reizen en dan dalijk niks hebben
OkeVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:52:
[...]
Net gebeld, vrije verkoop is al snel weer uitverkocht.
Iemand enig idee hoe het staat met de voorraad in Zoetermeer MM? Dan rij ik zo ff langs :-)
wanneer en heb je al een mail gekregen dan?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:52:
Ik heb van Bigu een Knack bundel gekregen.. iemand interesse in de game? stuur me maar een berichtje
Zwolle was rond 14:00 voldoende voorraad.
30 stuks ofzo
30 stuks ofzo
Verwijderd
Om 14:48
Schumacher94 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:54:
[...]
wanneer en heb je al een mail gekregen dan?
Op Twitter staat dat ze net geleverd hebben gekregen en nu gaan bellen.😄Justdoit schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:53:
Iemand enig idee hoe het staat met de voorraad in Zoetermeer MM? Dan rij ik zo ff langs :-)
Ik kan de tweet nergens terugvinden. Is het alleen voor pre-orders?RiekieMeijer schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:55:
[...]
Op Twitter staat dat ze net geleverd hebben gekregen en nu gaan bellen.😄
mmm ik 29 juli, maar heb nog geen mail ontvangen...? Ik neem aan dat ik dan wel een ps4 kan verwachten?
Er staat dat waarschijnlijk de hele pre order lijst afgeleverd wordJustdoit schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:56:
[...]
Ik kan de tweet nergens terugvinden. Is het alleen voor pre-orders?
ik wil ook nog wel knack hebben iemand nog 1 over friesland
Verwijderd
https://twitter.com/MediamarktZM/status/421650363692109824RiekieMeijer schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:57:
[...]
Er staat dat waarschijnlijk de hele pre order lijst afgeleverd word
Heb je een link naar de tweet voor mij?RiekieMeijer schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:57:
[...]
Er staat dat waarschijnlijk de hele pre order lijst afgeleverd word
Verwijderd
Hoppa, weer een MM die een levering heeft gehad Zoetermeer.
Ik krijg toch wel iets meer hoop dat MM Akerpoort toch ook nog iets krijgt
Ty! Ik rij zo ff langs :-)Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:59:
Hoppa, weer een MM die een levering heeft gehad Zoetermeer.
Verwijderd
Ze hebben het op Twitter bevestigd. Weet niet of je een pre-order hebt, maar volgens het twitter bericht leveren ze die iig uit.
MediamarktZM @MediamarktZM 29m @Lariekeok er is net geleverd. Volgens Entertainment ontvangt de complete pre-order lijst er een.
Verwijderd
Geen Mediamarkten bij mij in de buurt helaas... Saturn Venlo is het dichste bij maar daar is de losse verkoop al uitverkocht...
Ik heb geen pre-order.. maar ik lul me er daar wel uit ;-)Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:00:
[...]
Ze hebben het op Twitter bevestigd. Weet niet of je een pre-order hebt, maar volgens het twitter bericht leveren ze die iig uit.
MediamarktZM @MediamarktZM 29m @Lariekeok er is net geleverd. Volgens Entertainment ontvangt de complete pre-order lijst er een.
Kan je er voor mij ook 1 halen?Justdoit schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:04:
[...]
Ik heb geen pre-order.. maar ik lul me er daar wel uit ;-)
Veel dank aan de persoon die als eerst de link deelde met de ToysXL Knack Bundel!
Zelf had ik al een ps4, maar de vader van mijn neefje heeft deze ps4 zojuist afgehaald!
Zelf had ik al een ps4, maar de vader van mijn neefje heeft deze ps4 zojuist afgehaald!
Koop voor mij een kale dan kom ik hem bij je ophalen voor 50 eus meerFZ6 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:05:
Mm den haag heeft nog vijf kale en acht Knack bundels. Sta er nu
Ja hoor.. maar ik gok dat je er maar 1 pp mag meenemen.. Dat was laatst ook al zo..
Verwijderd
Mail van coolblue:
U hebt het wellicht vernomen op Twitter of Facebook: we hebben gisteren opnieuw een kleine lading PlayStation 4's ontvangen. Helaas zat de uwe er niet tussen. We moeten uw geduld daarom nog even op de proef stellen. We leveren binnengekomen voorraad eerlijk op volgorde uit. Wanneer uw console beschikbaar is, ontvangt u uiteraard van ons direct een verzendbevestiging per e-mail.
Exacte leverdatum onbekend
Diverse (online) media mogen dan wel het tegendeel beweren, feit is dat de PlayStation 4 nog altijd slecht beschikbaar is. Zonder concrete informatie van Sony Playstation kunnen we u nog altijd geen harde belofte doen over de leverdatum. We willen namelijk geen valse verwachtingen scheppen.
Hele voorzichtige schatting
Wil dat zeggen, dat we niets kunnen zeggen over een mogelijke leverdatum? Nee. Wat we wel kunnen, is een hele voorzichtige schatting geven. Deze is te vinden op de productpagina van de PlayStation 4 en wordt direct aangepast zodra we meer informatie van onze partner Sony PlayStation hebben mogen ontvangen. Houd deze pagina dus in de gaten voor het laatste nieuws.
Als u niet kunt wachten
Vindt u het inmiddels te lang duren? Dat snappen we. Stuur ons dan een e-mail met uw contactgegevens en bestelnummer. Dan annuleren wij de pre-order direct en storten we het aankoopbedrag terug op uw bankrekening.
Met vriendelijke groet,
Coolblue
U hebt het wellicht vernomen op Twitter of Facebook: we hebben gisteren opnieuw een kleine lading PlayStation 4's ontvangen. Helaas zat de uwe er niet tussen. We moeten uw geduld daarom nog even op de proef stellen. We leveren binnengekomen voorraad eerlijk op volgorde uit. Wanneer uw console beschikbaar is, ontvangt u uiteraard van ons direct een verzendbevestiging per e-mail.
Diverse (online) media mogen dan wel het tegendeel beweren, feit is dat de PlayStation 4 nog altijd slecht beschikbaar is. Zonder concrete informatie van Sony Playstation kunnen we u nog altijd geen harde belofte doen over de leverdatum. We willen namelijk geen valse verwachtingen scheppen.
Wil dat zeggen, dat we niets kunnen zeggen over een mogelijke leverdatum? Nee. Wat we wel kunnen, is een hele voorzichtige schatting geven. Deze is te vinden op de productpagina van de PlayStation 4 en wordt direct aangepast zodra we meer informatie van onze partner Sony PlayStation hebben mogen ontvangen. Houd deze pagina dus in de gaten voor het laatste nieuws.
Als u niet kunt wachten
Vindt u het inmiddels te lang duren? Dat snappen we. Stuur ons dan een e-mail met uw contactgegevens en bestelnummer. Dan annuleren wij de pre-order direct en storten we het aankoopbedrag terug op uw bankrekening.
Met vriendelijke groet,
Coolblue

Verwijderd
heeft iemand nog een playstation 4 te koop voor mooie prijs in de buurt van rotterdam dan kom ik gem vanavond halen stuur PM als u heeft
Thanks for trying!Justdoit schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:07:
[...]
Ja hoor.. maar ik gok dat je er maar 1 pp mag meenemen.. Dat was laatst ook al zo..
Ik probeer net de ToysXL coupon code voor de niet geleverde Knackbundel en deze blijkt 50% korting te geven op alle games en accessoires die ik in m'n mandje had zitten, dat is mooi meegenomen
Heeft iemand nog een PS4 over in noord Nederland?
Ik hoor het graag, zou zoo tof zijn als ik van het weekend dan toch eindelijk kan gamen!
(wacht al te lang @bol.com)
Ik hoor het graag, zou zoo tof zijn als ik van het weekend dan toch eindelijk kan gamen!
(wacht al te lang @bol.com)
Verwijderd
haal voor mijn alsjeblieft kom ik daarna naar u toeFZ6 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:05:
Mm den haag heeft nog vijf kale en acht Knack bundels. Sta er nu
Coolblue overzicht:
Besteld op 13 november t/m 28 november: levering in februari
Besteld op 29 november t/m 1 december: levering in maart
Besteld op 2 december t/m 4 december: levering in april
Besteld vanaf 5 december: levering in mei

Welke code is dat??LoWang schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:09:
Ik probeer net de ToysXL coupon code voor de niet geleverde Knackbundel en deze blijkt 50% korting te geven op alle games en accessoires die ik in m'n mandje had zitten, dat is mooi meegenomen
Verwijderd
Schatting voor mij in april??????Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:09:
Mail van coolblue:
Als u niet kunt wachten
Met vriendelijke groet,
Coolblue
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook gelezen, ben blij dat ik hem via Bart Smit heb kunnen kopenRené90 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:10:
Coolblue overzicht:
Hier ook, gelijk een controller en ACBF besteld!LoWang schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:09:
Verwijderd
Gooi der maar mooi wat extra dingen in! ;-)LoWang schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:09:
Als je een controller voor 50% erbij doet geef ik je er 40 euro voor
Verwijderd
Alleen MM's in het Noorden en het Westen hebben nog losse verkoop dus...
[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 16:18 ]
Welke code is dat dan😄LoWang schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:09:
Verwijderd
Ik zal ff voor je navragen, uno momentoVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:14:
Als je MM Den Haag belt kan je er dan een weg laten zetten voor een uurtje of 2 ?
Verwijderd
Denk toch dat coolblue van de preorders afwil...René90 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:10:
Coolblue overzicht:
te veel hooi op de vork??

Het is raar om op een forum te smeken maar als iemand in noord nederland een ps4 over heeft,
zou ik deze super graag willen overnemen!!!!!
zou ik deze super graag willen overnemen!!!!!
Verwijderd
Iemand interesse in knack bundel? Kan met mij opgehaald worden bij intertoys Bennekom. Ben niet uit op grote winst maar een beetje extra, vind ik wel prettig. Kan ik zelf ook een game kopen. Dm maar bij interesse.
Verwijderd
YESSS ook de kale PS4 heeft de Media Markt Arena net ontvangen, wel alleen voor de pre-orders. Ik heb er nu een.
Denk het, Coolblue is pre-orders blijven aanpakken tot in decemberVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:16:
[...]
Denk toch dat coolblue van de preorders afwil...
Verwijderd
Net zoals Mycom/Dixons en Intertoys... Intertoys schijnt szelfs de lokale pre-order lijsten op 1 hoop te hebben gegooid met als resultaat een lijst van bijna 2000 (!!!) wachtenden.. Dan kun je net zo goed even bij de mediamarkt kijken, zij kunnen tenminste WEL leveren, en enigzins op tijd.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:16:
[...]
Denk toch dat coolblue van de preorders afwil...
Waren er nog bundels in losse verkoop?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:17:
YESSS ook de kale PS4 heeft de Media Markt Arena net ontvangen, wel alleen voor de pre-orders. Ik heb er nu een.
Zojuist mm Bergen op Zoom gebeld hadden er nog een paar op voorraad alleen wilde ze niks appart houden.. ga het dus niet redden er 1 te scoren.. word wachten op wehkamp

weet je het zeker? of is dit puur voor pre-orders??Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:17:
zamory ga nu naar mediamarkt emmen en je hebt hem
Zojuist terug uit mm Breda, eentje gekocht kale bundel. Ze hadden er ongeveer tussen de 70 en de 90 losse verkoop staan. Ze hebben alleen wel zelf bundels samengesteld waar je een verzekering moest kopen. Was het daar niet mee eens dus na een beetje moeilijk doen ging er een medewerker een losse halen zonder verzekering. Gevraagd of ze nog veel voorraad achter hadden waarop ze een volmondige ja zei. Met andere woorden, meer dan genoeg voorraad gekregen. Het was er overigens wel echt druk gelijk.
Succes allemaal!
Succes allemaal!
Verwijderd
Ook zojuist me T&T ontvangen van ToysXL, ik ontvang morgen leuk me Playstation 4
geen kortingscode voor mij!
Waarschijnlijk is de code voor eenmalig gebruik, dus als je het niet erg vindt gebruik ik hem eerst zelf
Vrije verkoop kijk Twitter sinds 20 minzamory schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:18:
[...]
weet je het zeker? of is dit puur voor pre-orders??
Verwijderd
Dat wordt je 4e PS4 dus?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:19:
Ook zojuist me T&T ontvangen van ToysXL, ik ontvang morgen leuk me Playstation 4geen kortingscode voor mij!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 16:21 ]
Verwijderd
Mediamarkt Arena heeft ongeveer 30 PS4 Knack bundels voor 449 in de vrije verkoop. Ik was daar om 15:45 uur en ze hadden onverwacht een lading kale Ps4 binnen gekregen voor de preorder en daarom de bundels in de vrije verkoop.
Ik heb zelf mijn kale PS4 opgehaald die ik 28december besteld had.
Ze nemen ook geen pre orders meer aan
Ik heb zelf mijn kale PS4 opgehaald die ik 28december besteld had.
Ze nemen ook geen pre orders meer aan
Verwijderd
je kunt hem op meerdere dingen gebruiken, wellicht een spel als Assassin's creed voor de halve prijs of Controller zou ik wel van je willen overnemen voor een prijs van 60% van het aankoop bedrag. heb je ook nog winstLoWang schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:19:
[...]
Waarschijnlijk is de code voor eenmalig gebruik, dus als je het niet erg vindt gebruik ik hem eerst zelf
Mijn code werkt niet eens, faalVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:20:
[...]
je kunt hem op meerdere dingen gebruiken, wellicht een spel als Assassin's creed voor de halve prijs of Controller zou ik wel van je willen overnemen voor een prijs van 60% van het aankoop bedrag. heb je ook nog winst
Verwijderd
Kun je beter even bellen, sturen ze je gelijk een andere via de mail!René90 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:21:
[...]
Mijn code werkt niet eens, faalEven gemaild naar toysxl
Guys, toch nog even een flink bedankje aan deze samenwerking!
ik ben aan de hand van de tip in dit forum naar MM Cruquius gereden en daar stond indardaad een pallet vol, mocht er maar 1 meenemen (logisch wel) maar ik ben nu dus eindelijk voorzien.
Dank jullie allemaal!
ik ben aan de hand van de tip in dit forum naar MM Cruquius gereden en daar stond indardaad een pallet vol, mocht er maar 1 meenemen (logisch wel) maar ik ben nu dus eindelijk voorzien.
Dank jullie allemaal!
Mediamarkt middelburg heeft playstation 4's binnen. Zijn nu de pre orders aan het bellen werd mij net aan de telefoon verteld.
Net gebeld, duurde even maar ik word gebeld als ze na het bellen van de pre-orders nog Ps4's over hebben. Bellen sowieso vanavond nog, dus ben benieuwd, hoop op een leuk weekend!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:23:
Heeft MM Eindhoven of Roermond losse verkoop nog?
Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C
Beste mede tweakers!
Heb er net 1 weten te bemachtigen bij MM Den Haag. Via dit forum te weten gekomen dat ze daar vrije verkoop hadden, daarvoor hartelijk dank! ik heb genoten hier de afgelopen maanden en zal af en toe zeker nog even inchecken.
Iedereen succes met de jacht!
Heb er net 1 weten te bemachtigen bij MM Den Haag. Via dit forum te weten gekomen dat ze daar vrije verkoop hadden, daarvoor hartelijk dank! ik heb genoten hier de afgelopen maanden en zal af en toe zeker nog even inchecken.
Iedereen succes met de jacht!
psn id: cassiuskleij
nog over daarna of weet je dat niet?Vaez schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:24:
Mediamarkt middelburg heeft playstation 4's binnen. Zijn nu de pre orders aan het bellen werd mij net aan de telefoon verteld.
Verwijderd
Veel plezier iedereen...ik kan net zo goed de hoop voor een ps4 vandaag in Rotterdam centrum opgeven lijkt het. Wat een drama dat ze daar dan zo slecht inkopen bij dat filiaal...
Heb net mijn PlayStation 4 Knack bundel opgehaald bij MM Ede.
Verkoper vertelde me dat er genoeg binnen waren voor alle pre-orders.
Over losse verkoop kon hij niks zeggen.
Verkoper vertelde me dat er genoeg binnen waren voor alle pre-orders.
Over losse verkoop kon hij niks zeggen.
Verwijderd
Kan je het even laten weten als ze over hebben?QRiUZ schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:24:
[...]
Net gebeld, duurde even maar ik word gebeld als ze na het bellen van de pre-orders nog Ps4's over hebben. Bellen sowieso vanavond nog, dus ben benieuwd, hoop op een leuk weekend!
En MM Eindhoven of Roermond?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 16:26 ]
Verwijderd
Ja met je eens. Ik dacht echt dat als je ergens kans maakt het in Rotterdam (centrum) wel zou zijn. Verbaast mij toch ook nog steeds wel enigzinsVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:25:
Veel plezier iedereen...ik kan net zo goed de hoop voor een ps4 vandaag in Rotterdam centrum opgeven lijkt het. Wat een drama dat ze daar dan zo slecht inkopen bij dat filiaal...
status update van coolblue:
De status van jouw pre-order
Heb je de PlayStation 4 al bij ons gepre-orderd? Dan mag je er vanuit gaan, dat we er alles aan doen om jou zo snel mogelijk van een PS4 te voorzien. De leverdatum is dan nog wel onbekend. Hierover kunnen we helaas geen beloftes doen. Wil dat zeggen, dat we niets kunnen zeggen over een mogelijke leverdatum? Nee. Wat we wel kunnen geven, is deze hele voorzichtige schatting:
Of we de consoles op de eerste of op de laatste dag van de maand ontvangen, kunnen we je niet zeggen. We willen verder benadrukken, dat deze verwachting gebaseerd is op wat we nu weten. Wijzigingen op de korte termijn sluiten we niet uit. Bezoek deze productpagina daarom geregeld voor de meest actuele leververwachting en voor antwoorden op de meest gestelde vragen
De status van jouw pre-order
Heb je de PlayStation 4 al bij ons gepre-orderd? Dan mag je er vanuit gaan, dat we er alles aan doen om jou zo snel mogelijk van een PS4 te voorzien. De leverdatum is dan nog wel onbekend. Hierover kunnen we helaas geen beloftes doen. Wil dat zeggen, dat we niets kunnen zeggen over een mogelijke leverdatum? Nee. Wat we wel kunnen geven, is deze hele voorzichtige schatting:
Of we de consoles op de eerste of op de laatste dag van de maand ontvangen, kunnen we je niet zeggen. We willen verder benadrukken, dat deze verwachting gebaseerd is op wat we nu weten. Wijzigingen op de korte termijn sluiten we niet uit. Bezoek deze productpagina daarom geregeld voor de meest actuele leververwachting en voor antwoorden op de meest gestelde vragen
Verwijderd
Welke code? Waar hebben jullie het over? Gaat het om een kortingscode, zoja zouden jullie mij daar meer willen over informeren, want wil FIFA14 kopenVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:20:
[...]
je kunt hem op meerdere dingen gebruiken, wellicht een spel als Assassin's creed voor de halve prijs of Controller zou ik wel van je willen overnemen voor een prijs van 60% van het aankoop bedrag. heb je ook nog winst
A.S. donderdag verwacht MM Utrecht een nieuwe batch PS4 wist een aardige medewerker mij te vertellen
Ik heb nu een bestelling lopen bij Neckerman, maar tussen alle commotie PS4 beschikbaar in verschillende winkels houdt Neckerman zich stil, dus wellicht toch bij MM Utrecht in de vrije verkoop proberen
Ik heb nu een bestelling lopen bij Neckerman, maar tussen alle commotie PS4 beschikbaar in verschillende winkels houdt Neckerman zich stil, dus wellicht toch bij MM Utrecht in de vrije verkoop proberen

Ik heb net gebeld naar Breda en ze zeggen dat ze nog binnen moeten komen...appeltje eitje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:19:
Zojuist terug uit mm Breda, eentje gekocht kale bundel. Ze hadden er ongeveer tussen de 70 en de 90 losse verkoop staan. Ze hebben alleen wel zelf bundels samengesteld waar je een verzekering moest kopen. Was het daar niet mee eens dus na een beetje moeilijk doen ging er een medewerker een losse halen zonder verzekering. Gevraagd of ze nog veel voorraad achter hadden waarop ze een volmondige ja zei. Met andere woorden, meer dan genoeg voorraad gekregen. Het was er overigens wel echt druk gelijk.
Succes allemaal!
Verwijderd
Idd man en dat personeel helpt je ook vrijwel nooit aan informatie...zelfs niet als je erheen gaat..Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:27:
[...]
Ja met je eens. Ik dacht echt dat als je ergens kans maakt het in Rotterdam (centrum) wel zou zijn. Verbaast mij toch ook nog steeds wel enigzins
Ben er best wel zuur over had ik maar bij alexandrium besteld...
Verwijderd
Ik heb ook zwaar de neiging om die louche figuren waar ik nu besteld heb te laten voor wat ze zijn en volgende week even naar arnhem te rijden als zij ook nieuwe consoles binnen krijgen. Ik heb geen haast maar ik gun het de gasten waar ik nu besteld heb gewoon echt niet meer eigenlijk :-)LeoWoody schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:28:
A.S. donderdag verwacht MM Utrecht een nieuwe batch PS4 wist een aardige medewerker mij te vertellen![]()
Dan zou ik maar snel gaan als ik jouw was!!!!! ben een half uur geleden geweest en toen reden ze ze net binnen en het was er ook gelijk druk! 2 pallets vol en nog voorraad achter. Maar met het tempo waarin ze weggingen toen ik er was zal dat vanavond wel weer op zijn.Lonnort schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:28:
[...]
Ik heb net gebeld naar Breda en ze zeggen dat ze nog binnen moeten komen...
succes.
Verwijderd
Ze zijn al 2 weken aardig kortaf jaVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:29:
[...]
Idd man en dat personeel helpt je ook vrijwel nooit aan informatie...zelfs niet als je erheen gaat..
Ben er best wel zuur over had ik maar bij alexandrium besteld...
Zou kunnen, pm me even. Ligt eraan of ik zometeen na werk al een PS4 in MM Eindhoven of Breda kan bemachtigen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:20:
[...]
En niet allemaal tegelijk gaan pm'en. Een te grote bestelling gaat natuurlijk ook opvallen en ik vraag me af of ik er dan achteraf toch geen gezeik mee krijg. Meer mensen hebben een coupon gehad, wie weet zijn er meer die wat extra willen bestellen?
Okaaayyy, dus Track & Trace geeft aan dat het pakketje al bezorgd is, maar mijn ouders weten van niks. Ook staat er een vreemde hadtekening op de PostNL site... het zal toch niet
Verwijderd
Zow de gekte is compleet.
Net gebeld door MM Akerpoort. Daar zijn ze ook binnen.
Mijn lieftallige vriendin gaat nu heen.
Ik laat haar even kijken voor losse verkoop.
Net gebeld door MM Akerpoort. Daar zijn ze ook binnen.
Mijn lieftallige vriendin gaat nu heen.
Ik laat haar even kijken voor losse verkoop.
Maar wat voor coupon is dat dan eigenlijk als ik vragen mag, en hoe kom je eraan?LoWang schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:31:
[...]
Zou kunnen, pm me even. Ligt eraan of ik zometeen na werk al een PS4 in MM Eindhoven of Breda kan bemachtigen.
En niet allemaal tegelijk gaan pm'en. Een te grote bestelling gaat natuurlijk ook opvallen en ik vraag me af of ik er dan achteraf toch geen gezeik mee krijg. Meer mensen hebben een coupon gehad, wie weet zijn er meer die wat extra willen bestellen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.
"ik heb (weer) een PS4... staat nu op marktplaats/ga ik nu doorverkopen/heb ik verkocht/lekker winst maken/etc."
Dit soort posts zijn onwenselijk en kunnen een ban opleveren.