PS4 nu ook van toysxl afgehaald, net te laat

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik denk dat als je nu reserveert dat je volgende week zeker aan de beurt bent.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:16:
Zou het nu nog een goed idee zijn om bij de mediamarkt te reserveren als ik het voor het eind van de maand wil hebben of lukt dat daar waarschijnlijk toch al niet meer?
Thijs2010 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:18:
[...]
Had je niet beter een preorder kunnen plaatsen voor 25 euro?
Als er meer binnen komen ben jij de eerste die er 1 krijgt.
Als je straks langs gaat en ze hebben niets binnen kun je nog altijd de 25 euro terug vragen.
In MM Roermond vertelde de medewerker dat je zo kunt annuleren en geld terug krijgt.
Kan zo zijn dat er een paar over zijn die dan weer net weg zijn.
Zou gewoon reserveren voor 25 euro.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:16:
Zou het nu nog een goed idee zijn om bij de mediamarkt te reserveren als ik het voor het eind van de maand wil hebben of lukt dat daar waarschijnlijk toch al niet meer?
Verwijderd
Ow, klote. Iedere MM heeft z'n eigen regels natuurlijk wat dat betreft.appeltje eitje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:20:
doen ze niet helaas, wel geprobeerd
[...]
Wat is je ordernummer en hoe laat besteld?EddoH schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:22:
ToysXL bestelling wordt niet geleverd helaas.
Weet je zeker dat een levering is binnengekomen?Razor109 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:16:
MM Maastricht alsnog geen vrije verkoop. Hebben volgens mij wel lading binnen gekregen alleen voor pre-orders.
Mijn broer heeft er nu ook 1 en heeft de pre-order bij Bol.com gecancelled.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:21:
Vriendelijk verzoek van de wachtenden onder ons; Als je de mazzel hebt on je PS4 te kopen bij een mediamarkt cancel dan je andere pre-orders zodat het geheel lekker doorschuift!
Thijs2010 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:21:
[...]
Ow, klote. Iedere MM heeft z'n eigen regels natuurlijk wat dat betreft.
Verwijderd
Daar lijkt het wel op.champion16 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:24:
Zoals ik hier lees worden in een paar MM's ps4's in de losse verkoop gedaan. Betekent dat dan dat de pre-orders allemaal al zijn afgewerkt van de desbetreffende locatie?
Verwijderd
Ik zal mijn pre-order bij Nedgame idd gaan cancelenVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:21:
Vriendelijk verzoek van de wachtenden onder ons; Als je de mazzel hebt on je PS4 te kopen bij een mediamarkt cancel dan je andere pre-orders zodat het geheel lekker doorschuift!
Verwijderd
90 stuks... Wauw Utrecht doet het goed!monkey-sandwich schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:24:
Er zijn zojuist 90 PS4's binnengekomen bij MM Cruquius. (knack, killzone en kaal) Allemaal vrije verkoop. Heb er net zelf 1 opgehaald!
Verwijderd
Utrecht?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:25:
[...]
90 stuks... Wauw Utrecht doet het goed!
Klopt!! Voor mensen die best een weekje nog willen wachten en in de buurt van Roermond wonen:champion16 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:24:
Zoals ik hier lees worden in een paar MM's ps4's in de losse verkoop gedaan. Betekent dat dan dat de pre-orders allemaal al zijn afgewerkt van de desbetreffende locatie?
Verwijderd
Cruquius is in de buurt van Heemstede..Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:25:
[...]
90 stuks... Wauw Utrecht doet het goed!
Moet wel in de winkel gedaan worden toch?Thijs2010 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:26:
[...]
Klopt!! Voor mensen die best een weekje nog willen wachten en in de buurt van Roermond wonen:
Alle pre-orders zijn vandaag uitgeleverd! Als de vrije verkoop op is, dan krijgen ze volgende week weer nieuwe binnen.
Je kunt nog gewoon een pre-order plaatsen daar! (niet bij alle MM, maar daar wel)
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 14:29 ]
Heeft roermond ze nu in de vrije verkoop?Thijs2010 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:26:
[...]
Klopt!! Voor mensen die best een weekje nog willen wachten en in de buurt van Roermond wonen:
Alle pre-orders zijn vandaag uitgeleverd! Als de vrije verkoop op is, dan krijgen ze volgende week weer nieuwe binnen.
Je kunt nog gewoon een pre-order plaatsen daar! (niet bij alle MM, maar daar wel)
Helaas bijna op.AlexMar schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:28:
MM Den Haag zojuist losse verkoop!
Zowel kale als Knack Bundel
Verwijderd
Top! veel plezier ermeeVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:28:
ik kan vanavond gamen dmv tip van LwDx.
De beste meneer op marktplaats geeft aan dat hij de bundel van Knack nu kan ophalen bij intertoys.
Hij had er zelf eentje
ik heb hem gebeld. Ik geef hem 50 euro en bij de winkel reken ik zijn bundel af.
ik vind het goed..50 euro extra wellicht meer kwijt maar heb lang genoeg gewacht
even erbij vermelden ik woon in z-limburg...en de MM hier werkt nog steeds met preoders..of je moet geluk hebben zoals thijs...ik schat anders nog 2 weken.
Ja hoor, gratis?Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:31:
Iemand interesse in Knack (alleen het spel).
Omgeving Eindhoven
Nadat ze de pre-orders af hebben gewerkt. (zie eerder bericht van mij)
Verwijderd
ik ga je toevoegen!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:31:
[...]
Top! veel plezier ermee
Heb je al een PSN? Lijkt me leuk je te hebben, Mijn PSN Is LwDx geheel vrij om toe te voegen![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 14:34 ]
Klopt, je betaalt 25 euro maar krijgt deze meteen terug mocht je de pre-order willen annuleren.LeoWoody schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:27:
[...]
Moet wel in de winkel gedaan worden toch?
Verwijderd
Heb je fifa? Lijkt me wel gezellig om je ook toe te voegen xD Mijn vriendjes wachten op de losse verkoop, dus ik moet nog 2 weken doen met mensen die wel snel zijnVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:31:
[...]
Top! veel plezier ermee
Heb je al een PSN? Lijkt me leuk je te hebben, Mijn PSN Is LwDx geheel vrij om toe te voegen![]()
Verwijderd
Tja Randstad heVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:34:
Ik hoop toch echt dat de levering richting MM Amsterdam/Rotterdam vandaag later nog zal zijn.
Anders kunnen de mensen die in deze steden hebben gepreorderd weleens teleurgesteld worden.
Ik zit daar dan helaas ook zelf bij...
Verwijderd
Ik ben vanochtend gebeld door MM Alexandrium. Kan hem vandaag ophalen. Ben nu alleen nog aan het werk.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:34:
Ik hoop toch echt dat de levering richting MM Amsterdam/Rotterdam vandaag later nog zal zijn.
Anders kunnen de mensen die in deze steden hebben gepreorderd weleens teleurgesteld worden.
Ik zit daar dan helaas ook zelf bij...
Verwijderd
EchtMordox schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:38:
haha 1 besteld , 2 geleverd gekregen!
Gratis ps4 erbij
Hoezo lucky xD
[afbeelding]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wat een losers... ik heb er ook al 3 x naar gevraagd nadat ze bevestigd hadden deze week iedereen te bellen...P. vd Loo schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:39:
Grr Saturn Tilburg heeft magazijn vols staan. Alleen geen tijd om mensen te bellen.....wat een service zeg. Hoor het net van ze zelf.
Leveren inderdaad, ben net ook gebeld en kon kiezen uit de kale PS4 en de bundel met KnackVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:38:
MM ede heb ik een gemiste oproep van dus ga ervan uit dat ze leveren.
Verwijderd
Ik wil die tweede wel voor een leuk prijsjeMordox schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:41:
[...]
ja geen grapis maar 400 euro afgeschreven haha
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Verwijderd
Retail price or bust!Peter_Aragorn schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:41:
[...]
Ik wil die tweede wel voor een leuk prijsje?
Verwijderd
Verwijderd
ik had em al lang voor jou een PM gestuurdPeter_Aragorn schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:41:
[...]
ja alle pre orders kunnen worden afgewikkeld plus voor losse verkoop. Maar ze geven ze nog niet vrij. Maar magazijn ligt vol. Kan tot volgende week donderdag duren.....carpebios schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:40:
Ook voor de losse verkoop in Tilburg?
collega heeft hem al overgekochtPeter_Aragorn schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:41:
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Ik weet van een verkoper dat ik 15e sta op de lijst sinds laatste order en heb nog niks gehoord. Als ik het andere bericht mag geloven gaan we ook niet gebeld worden. Beetje faal... magazijnvoorraad hebben, maar geen personeel om te bellen... goede planning!Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:43:
Net iemand gesproken van Saturn Tilburg. Hij wilde geen exact nummer zeggen maar hij kon wel melden dat waarschijnlijk alle pre-orders uitgedeeld kunnen worden en dat er waarschijnlijk ook nog een aantal voor losse verkoop in de winkel worden gezet. Ze gaan vandaag morgen en zondag bellen.
Als het goed is worden mega killzone bundels niet meer geleverd door Sonyloonstar schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:44:
al iets van Dixons gehoord hier grote killzone bundel met con en cam
Verwijderd
idem hierVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:46:
wie heeft een ps4 tekoop als het een goede prijs is kom ik hem al vanavond halen?
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Zowel Sony als Dixons/Mycom roepen dat als jij een Killzone bundel besteld hebt, dat deze uitgeleverd gaat worden. (Overigens als ze me proberen af te schepen met iets anders gaan we keihard lobbyen dat ze die componenten maar los erbij leveren voor dezelfde prijs. Dan ga ik er ook op juridisch niveau achteraan, want 2 maanden lang aan het lijntje houden en dan iets anders leveren opeens lijkt me niet de bedoeling)Jay47 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:46:
[...]
Als het goed is worden mega killzone bundels niet meer geleverd door Sony
Yellowneck schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:48:
Ik heb een PS4 Knack bundel over. Is per direct af te halen in een Bart Smit filiaal omgeving Den Haag.
Wie wil em
Was iemand jou net voor. Mocht het niet lukken bij hem, dan laat ik het je weten
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Verwijderd
Net zo ruk als hier? Maar wel genoeg Xboxen?Firephoenix schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:53:
Weet iemand iets over de voorraad in Duitsland?
Yellowneck schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:53:
[...]
Was iemand jou net voor. Mocht het niet lukken bij hem, dan laat ik het je weten
Nou ik heb er 1 besteld bij Wehkamp en die hebben mij in december al verteld dat Sony ze niet meer gaat leveren. ik kon het toen overzetten naar een kale. ik denk dat je weinig kans maakt als je stappen gaat ondernemen. lees de voorwaarden maar.Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:51:
[...]
Zowel Sony als Dixons/Mycom roepen dat als jij een Killzone bundel besteld hebt, dat deze uitgeleverd gaat worden. (Overigens als ze me proberen af te schepen met iets anders gaan we keihard lobbyen dat ze die componenten maar los erbij leveren voor dezelfde prijs. Dan ga ik er ook op juridisch niveau achteraan, want 2 maanden lang aan het lijntje houden en dan iets anders leveren opeens lijkt me niet de bedoeling)
Wat moet ik met een xdoosVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:54:
[...]
Net zo ruk als hier? Maar wel genoeg Xboxen?
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Verwijderd
Zolang Sony zelf roept dat ze ze nog leveren ga ik er vanuit dat ze nog gewoon her en der verkrijgbaar gaan zijn. Andere partijen zijn nooit helemaal op de hoogte.Jay47 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:55:
[...]
Nou ik heb er 1 besteld bij Wehkamp en die hebben mij in december al verteld dat Sony ze niet meer gaat leveren. ik kon het toen overzetten naar een kale. ik denk dat je weinig kans maakt als je stappen gaat ondernemen. lees de voorwaarden maar.
En andere mensen maanden wachten bij bol dixons en de wehkamp. LolMr. Jummy schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:56:
gisteravond ge-preordert bij Saturn Venlo. Op school telefoontje gemist. Teruggebeld en hij staat er voor mij !
Sony heeft zelf bevestigd niet meer te leverenVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:56:
[...]
Zolang Sony zelf roept dat ze ze nog leveren ga ik er vanuit dat ze nog gewoon her en der verkrijgbaar gaan zijn. Andere partijen zijn nooit helemaal op de hoogte.
Verwijderd
ja ik alsjeblieftray1979 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:57:
Heb gisteren m'n PS4 van sony.nl ontvangen en net gebeld door MM Roermond, kale bundel op te halen. Hoef er geen winst op te maken, maar je moet er wel met de originele pre-order bon staan (en ik woon zelf op een half uur rijden van de MM). Wie o wie?
Verwijderd
Verwijderd
ja ik wil hemMordox schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:00:
Heb nog een reservering PS4 + Knack bundel klaarliggen in mediamarkt Deventer!
aangezien ik net 1+1 gratis PS4 al geleverd heb gekregen kan je deze vanavond met mij ophalen bij de Mediamarkt Deventer!
iemand interesse?
Verwijderd
Verwijderd
zie pm..oat remunj!ray1979 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:57:
Heb gisteren m'n PS4 van sony.nl ontvangen en net gebeld door MM Roermond, kale bundel op te halen. Hoef er geen winst op te maken, maar je moet er wel met de originele pre-order bon staan (en ik woon zelf op een half uur rijden van de MM). Wie o wie?
Verwijderd
pmVerwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:02:
MM Arena SMS binnen gekregen. Ik heb dus een extra PS4 in de aanbieding. wie o wie -> PM
Verwijderd
Wil je knack versie of kale ps4 verkopen?Mordox schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:00:
Heb nog een reservering PS4 + Knack bundel klaarliggen in mediamarkt Deventer!
aangezien ik net 1+1 gratis PS4 al geleverd heb gekregen kan je deze vanavond met mij ophalen bij de Mediamarkt Deventer!
iemand interesse?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq