Ik heb een iso'tje en die moet op cd, maar zoals topic al aangeeft het is een .cue en .bin wat eigenlijk gebrand moet worden met CDRWIN, MAAR die ziet z'n aspi drivers onder windows2000 niet.. Nu denk ik niet dat er een manier is om CDRWIN onder win2k aan de gang te krijgen, maar weet iemand dan misschien een progje waarmee ik de iso wel kan branden (uitpakken met isobuster en daarna branden bedoel ik dus niet).
welke programma's zouden er eigenlijk wel moeten werken onder windows2000,
bij mij mij werkt alleen Easy CD Creator 5
de rest geeft ASPI errors
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik gebruik eigenlijk altijd Nero en CloneCD. Die doen het perfectOp donderdag 07 juni 2001 18:11 schreef dreeke het volgende:
welke programma's zouden er eigenlijk wel moeten werken onder windows2000,
Nero 5.0.x.x of hoger kan het ook probleemloos branden.
File -> burn image ->
suc6
File -> burn image ->
suc6
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Met Nero kun je toch ook een .cue file oppikken en opfikken?
Heb Nero5 en CloneCD op Win2K en ze werken prima met mun Acertje 8x4x32. Kan ook best aan ASPI drivers of je CDRW liggewelke programma's zouden er eigenlijk wel moeten werken onder windows2000,
tnx, maar link?Op donderdag 07 juni 2001 18:08 schreef gelly het volgende:
FireBurner does the trick
Dan moet het wel een .nrg zijn (ik heb nero 5.0.4.4)Op donderdag 07 juni 2001 18:13 schreef Ronnie_T het volgende:
Nero 5.0.x.x of hoger kan het ook probleemloos branden.
File -> burn image ->
suc6
voor Nero moet ik helaas booten naar win98, erg jammer want dat vind ik toch wel heel wat fijner dan Easy CD 5
ik gebruik een Sony 8x4x32x, en heb een tijdje geleden met die ASPI drivers zitten kl*ten maar hielp niet
ik gebruik een Sony 8x4x32x, en heb een tijdje geleden met die ASPI drivers zitten kl*ten maar hielp niet
Kies gewoon weergave van alle bestanden (*.*) dan kun je .cue aanklikken...Op donderdag 07 juni 2001 18:14 schreef InterCC het volgende:
[..]
tnx, maar link?
[..]
Dan moet het wel een .nrg zijn (ik heb nero 5.0.4.4)
Hmm. Ik dacht dat dat niet zou lukken, maar ik zal het proberen. tnx.
enne BalusC waarom heb je een 560mb HD in je comp hangen?
enne BalusC waarom heb je een 560mb HD in je comp hangen?
Euh... je moet de .bin kiezen in nero..
maar bekijk eerst het .cue bestand met kladblok, daar staat namelijk in of je met blokgrootte 2048 of 2352 moet fikken.
Kies je de verkeerde, dan kan je cd niet gelezen worden!
maar bekijk eerst het .cue bestand met kladblok, daar staat namelijk in of je met blokgrootte 2048 of 2352 moet fikken.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Nee, waar vind ik dat? (ik zal zelf nu ook ff gaan zoeken)Op donderdag 07 juni 2001 18:24 schreef Buzzman het volgende:
Heb je aspicheck al gedraaid
Ik pik altijd al .cue op om te gaan fikken... Nero maakt dan zelf wel uit de .cue op welke blokgrootte ie moet gaan gebruiken.Op donderdag 07 juni 2001 18:24 schreef FatalError het volgende:
Je kan inderdaad ook .bin oppikken, maar dan moet je natuurlijk de blokgrootte weten en das beetje lastig als je daarvoor telkens de .cue met kladblok moet openen...
voila
http://www.adaptec.comOp donderdag 07 juni 2001 18:25 schreef dreeke het volgende:
[..]
Nee, waar vind ik dat? (ik zal zelf nu ook ff gaan zoeken)
edit:
oh typ ik alweer te langzaam...
maargoed je kan hier idd de nieuwste ASPI drivers neerhalen en eventueel FAQs leze
oh typ ik alweer te langzaam...
maargoed je kan hier idd de nieuwste ASPI drivers neerhalen en eventueel FAQs leze
Nee hoorOp donderdag 07 juni 2001 18:24 schreef FatalError het volgende:
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
idd...Op donderdag 07 juni 2001 18:30 schreef Ronnie_T het volgende:
[..]
Nee hoorNero snapt zelf ook wat een cue-file is en zal gewoon de bin branden. Als je zelf de .bin selecteert, weet dan wel hoeveel sectoren per track de image is!! anders brand je alleen maar onderzetters
Had ik um ook al duidelijk gemaakt...
ik kan met cdrwin gewoon onder w2k fikken. hij gebruikt eigen aspi drivers (of zo
), verder niet zo in verdiept omdat het gewoon werkt.
kan het er mee te maken hebben dat ik een plextor heb?
Bin/Cue kan je het beste branden met fireburner of cdr-win.
Beiden gebruiken aspi drivers die niet in NT4/W2k/Xp zitten.
Download hier de drivers als je een adaptec scsi kaart heb
Of ga anders naar hier of naar hier als je geen adaptec kaarten heb.
Beiden gebruiken aspi drivers die niet in NT4/W2k/Xp zitten.
Download hier de drivers als je een adaptec scsi kaart heb
Of ga anders naar hier of naar hier als je geen adaptec kaarten heb.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
hmm.. dat wist ik nietNee hoor Nero snapt zelf ook wat een cue-file is en zal gewoon de bin branden. Als je zelf de .bin selecteert, weet dan wel hoeveel sectoren per track de image is!! anders brand je alleen maar onderzetters
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Het komt doordat je een SCSI plextor hebt en (toevallig) aspi hebt geinstalleerd.Op donderdag 07 juni 2001 18:38 schreef WhiteMan het volgende:
ik kan met cdrwin gewoon onder w2k fikken. hij gebruikt eigen aspi drivers (of zo), verder niet zo in verdiept omdat het gewoon werkt.
Deze heeft cdrwin zeker nodig sommige andere programma's installeren gewoon hun eigen versie(nero geloof ik)..
ASPI=Advanced Scsi Programmers Interface
mocht je dat willen weten.
Ik heb zelf een 2x panasonic 7501 brander kwalitatief erg goed apparaat alleen ondersteunt 0 programma's het
Alleen cdrwin en easy cd.
Er bestaat ook een programma die cue naar iso kan converteren en nog veel meer .. volgens mij heette het cdimage .. anders zoek even in het forum hier of kijk op
www.betanews.com
Pagina: 1