They said it couldn't happen here.... And it didn't
try ForceASPI
deed bij mij wonderen
deed bij mij wonderen
Daar heb ik al flink naar lopen zoeken (zonder succes), naar ForceASPI. Maar niet kunnen vinden....
En kijk, ineens heb ik het. ForceASPI staat op http://www.cdrinfo.com/software/utils.shtml voor de liefhebber.
Verwijderd
Hi there,
this will help your cause I am sure:
http://www.cyrus.troy.btinternet.co.uk/yaa2.htm
Good luck.
this will help your cause I am sure:
http://www.cyrus.troy.btinternet.co.uk/yaa2.htm
Good luck.
He Cris,
Dat hielp mij dus niet! Ik had die post natuurlijk al gezien, maar desondanks werkt het nog niet zoals het hoort. Volgens Aspichk is alles in orde, maar onder Nero en Easy CD-Creator 5.0 loopt de zaak resp. niet en vast.
Dat hielp mij dus niet! Ik had die post natuurlijk al gezien, maar desondanks werkt het nog niet zoals het hoort. Volgens Aspichk is alles in orde, maar onder Nero en Easy CD-Creator 5.0 loopt de zaak resp. niet en vast.
Probleem dus nog niet opgelost??Op zondag 25 februari 2001 18:44 schreef 4-legged-bird het volgende:
He Cris,
ForceASPI al wel geprobeerd?
Ja, heb ik geprobeerd. Volgens ASPICHCK.EXE is alles in orde. Als ik een testrun draai in Nero stopt 'ie er meteen mee met de boodschap ASPI/SCSI failure. Niet opgelost dus. Gelukkig kan ik nog met PlexTools branden, maar het is natuurlijk niet zoals het hoort.
Verwijderd
Op de webpage van www.nero.com staat een winaspi.dll voor Nero 5.xxx en in de handleiding voor W2000 gebruikers op de zelfde pagina staat waar deze moet onderbrengen.En het werkt voor NERO,maar niet EZCD4/5 hier zit programmeer fout in.B-)
Allereerst dank aan D.F. Molenaar voor de ASPI-file (kan niet replyen, krijg mail terug). De vervanging van de bestaande ASPI-file door de nieuwe van de Nero-pagina helpt dus ook niet. Ik krijg de melding SCSI/IDE-error. Ik heb een MSI-bord met de VIA-chipset. Moet ik iets van die IDE-drivers veranderen of zo??
Verwijderd
Welke VIA driver versie heb je geinstalleerd???
De IDE drivers die bij versie 4.28 zitten maken van je IDE apparaten ineens SCSI apparaten
De IDE drivers die bij versie 4.28 zitten maken van je IDE apparaten ineens SCSI apparaten
Ik heb versie 4.28 geinstalleerd. Had ik een andere versie moeten nemen?
Bij mij werkten Nero en WinDAC ook niet goed door de 4.28 drivers. Je ATAPI devices zijn dan SCSI, maar wel een brakke SCSI. Er gaat dan vanalles fout. De beste oplossing is het uninstallen van de IDE drivers uit de 4.28.Op maandag 26 februari 2001 15:40 schreef 4-legged-bird het volgende:
Ik heb versie 4.28 geinstalleerd. Had ik een andere versie moeten nemen?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hoe doe ik dat deinstalleren? En dan 4.26 installeren?Op maandag 26 februari 2001 15:53 schreef Exirion het volgende:
[..]
Bij mij werkten Nero en WinDAC ook niet goed door de 4.28 drivers. Je ATAPI devices zijn dan SCSI, maar wel een brakke SCSI. Er gaat dan vanalles fout. De beste oplossing is het uninstallen van de IDE drivers uit de 4.28.
Pagina: 1