Om te beginnen met een wat duidelijkere omschrijving van het probleem. een of andere error, en rippen?Op maandag 05 maart 2001 14:52 schreef fuyungcow het volgende:
Heb een of andere aspi error waardoor ik niet meer kan rippen. Weet iemand hoe ik dit oplos...?
Wat voor melding en met welk programma rip je?
Heb je ASPI drivers geinstalleerd?
Whatever.
Verwijderd
ftp://ftp.adaptec.com/software_pc/aspi/aspi32.exe
Probeer deze is te installen
Dit zijn de nieuwste aspi drivers nmlijk, success
Probeer deze is te installen
Dit zijn de nieuwste aspi drivers nmlijk, success
Verwijderd
Ligt aan de 4.29 beta van via die je waarschijnlijk pas hebt geinstalleerd.
Deze maken sommige cdromspeler in je apparaatbeheer een scsi speler. Terwijl jij een vage 32x speed hebt
Ik zou maar terug gaan naar 4.28
Deze maken sommige cdromspeler in je apparaatbeheer een scsi speler. Terwijl jij een vage 32x speed hebt
Ik zou maar terug gaan naar 4.28
nog een tip... gebruik de search... is al veel vaker voorgekomen...
Verwijderd
Gisteren hetzelfde gedaan. Trap in Google even:
windows 2000 aspi layer
Je komt dan op een pagina die je wat uitleg geeft.
Kort samengevat, haal van adaptec aspi32.exe op, van de originele pagina haalje 1 dll op die je in winnt\system32 zet om aspi32.exe te doen denken dat je een Adaptec product hebt.
Ik rip nu weer op >20x ipv 2x speed
Bas
windows 2000 aspi layer
Je komt dan op een pagina die je wat uitleg geeft.
Kort samengevat, haal van adaptec aspi32.exe op, van de originele pagina haalje 1 dll op die je in winnt\system32 zet om aspi32.exe te doen denken dat je een Adaptec product hebt.
Ik rip nu weer op >20x ipv 2x speed
Bas
Hee dat van die via klopt ik heb alleen niet de 4.29 maar 4.28a maar hij zegt dat het een scsi is jah verder heb ik de aspi's geinstaleerd maar geen suc6 dus welke via drivers moet ik dan hebben???
Pagina: 1